Pian Mijiro kysyi Ryuuzalta hänen tilastaan. ''Minulla on kaikki hyvin'', poika kertoi. ''Pieniä ruhjeita on jonkin verran, mutta isompia haavoja ei ole kuin vasemmassa kädessä ja toinen poskessa.''
Zaburi pyysi Ryuuzaa hakemaan kirveensä, ja poika myöntyi heti. ''Voin toki hakea sen'', Ryuuza sanoi ja lähti etsimään kyseistä asetta. Pian hän huomasikin sen yookain takajalan vieressä, ja tarttui siihen molemmin käsin.
Zaburi ei ollut liioitellut kertoessaan kirveen olevan painava, ja kaiken lisäksi Ryuuzan kädet olivat väsyneet Meiyon kahvasta roikkumisesta. Hän kuitenkin sai hetken kuluttua aseen nostettua, ja kantoi sen tsuwamonolaisten lähelle.
''Ryuuza!'', joku huudahti äkkiä. Ryuuza kääntyi katsomaan tulijaa, ja tunnisti tämän heti.
''Hiro'', Ryuuza sanoi miehen seisahtuessa hänen eteensä. Hiro oli seppä, jonka apuna Ryuuza oli ollut useasti - siitä hän tunsi miehen.
''Sinäkin olit mukana tuossa taistelussa?'', Hiro kysyi. ''Tarvitset itsesuojeluvaiston, Ryu.''
''Älä liioittele'', Ryuuza hymähti. Sitten hän tuli vilkaisseeksi yookaihin päin, ja sai ajatuksen.
''Hiro, voisitko mitenkään pitää tuosta raadosta huolta siihen asti, kunnes nämä kaksi herraa Tsuwamonosta päättävät, mitä sille haluavat tehdä? Luulen, että he eivät juuri nyt ehdi ajatella sitä.''
''No toki'', Hiro sanoi ja kumarsi lyhyesti Mijirolle ja Zaburille. Sitten hän virnisti Ryuuzalle. ''Mutta palkkioksi vaadin sitten, että selität minulle kaiken tuosta äskeisestä taistelusta sitten kun ehdit.''
Ryuuza hymähti. ''Sopii. Kiitos, Hiro.''
Mies nyökkäsi, ja Ryuuza kääntyi sotureita kohti. ''Kas niin. Kotitalolleni ei ole kovin pitkä matka, puoli kilometriä suunnilleen. Uskotteko pääsevänne sinne asti?'' Sitten Ryuuza vilkaisi Zaburin aseeseen päin ja lisäsi: ''Ja kannanko minä tuon?''
//Joo, lähetän sen sähköpostiosoitteen tässä kohta. Tietääkseni minulla ei ole paljoakaan mitään sovittuja menoja, joten melkein mikä vain käy... Ja kyllä mä sen kortin pian saan, luulisin. Kunhan vain pääsen kokeesta läpi! //