Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.


+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Syys 06, 2010 11:59 pm

    Mikun bändiprojektin, mikä Lc5 nyt olikaan, single julkaistaan muistaakseni 15.9. tai jotain sinne päin. En muista, enkä jaksa tarkistaa x'D

    Hei mekin ollaan katsottu yläasteella se video kemistinaisesta ^^ Ja kyllä minä muistelisin, että joku olisi hihkaissut "Hän on kuollut!"

    Hah valehtelukilpailu ^^ Lähetä joskus mesessä linkki, Soncchi. Minäkin haluan nähdä sen!!

    Olen saanut terveystiedon aktiivimonisteista jo neljä tehtyä ^^ Sain juuri valmiiksi Tuki- ja liikuntaelinsairaudet (joka oli äärettömän ärsyttävä tehdä, kun melkein mitään tietoja ei löytynyt kirjasta). Tänään olisi tarkoitus tehdä vielä yksi taulukko, astmasta. Sitten jäisi enää allergiat huomiseksi, ja keskiviikkona voisi kirjoittaa enkunesseen. Ja huomennä on äikän esseekoe... Suunnitelmani siihen on melkein valmis...

    Matikanopettajamme oli tänään poissa, ja vararehtori tuli tunnin alussa antamaan tehtävät ja tunnin lopussa sanomaan, että menkää syömään. Kolmetoista tehtävää, ja ne mitä ei tunnilla ehtinyt tehdä tuli läksyksi. Vaikka meillä olikin kaksoistunti, sain tehtyä kolme ja puoli tehtävää -.-' Jumitin yhteen varmaan 40 minuutiksi, ja myöhemmin tunnin lopussa tulin jutelleeksi yhden kurssikaverin kanssa, jonka mielestä se tehtävä oli ollut ihan helppo ja se selitti sen sitten mulle. Tuli vähän tyhmä olo. Mutta fiksut matemaatikko-kurssikaverit on ihan mukavia, kun ne neuvoo. : D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Syys 07, 2010 12:08 am

    No, sen mäkin muistan, että se oli joskus syyskuussa ja nyt kun tietää bändin nimen niin sen saa aika helposti selville...

    Yyyyäää, me ei olla katottu mitään videota. No joo on mulla nyt vähän aikaa vielä, mutta kuitenkin...
    Yks jakso niistä keksijöistä ollaan katottu, mutta se ei ainakaan ollu se mistä kaikki puhuu.
    ja kemian työkurssilla niitä oli katottu, mutta kun en va´linnut sitä valinnaiseksi..
    Se on muuten ärsyttävä se alkulaulu, en kyllä muista miten se menee, mutta ärsyttävä kuitenkin...

    Ihanan työteliäs viikko sulla Marsu*, ja itseä fiksummat tyypit on kyllä kivoja, paitsi sitten jos ne on jo liian fiksuja ja alkaa selittään jostain mistä-lie-bineääreistä tai jostain, mikkä tulee vasta lukiossa, se menee jo vähän mystiseks...
    Ja siisi tyyppi josta selitän on mun ikänen.

    Ja tottakai voin lähettää sen linkin, jos satun sen löytämään..
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Syys 07, 2010 12:49 am

    Siis onko Miku tekemässä jotain uutta bändiä? Miksi mä olen aina kaikesta tiedosta jäljessä... *Tuntee itsensä erittäin tyhmäksi*

    Miks musta taas tuntuu että meillä on paljon vähemmän hommiaaaa... Tosin, meillä ei ole vielä terveystietoa, ei enkkua, ja teen nyt juuri historian esseetä mustasta surmasta, ja äidinkielen referaatin sain juuri valmiiksi. ^^

    Meitsi on matikantunnilla yleensä se "fiksu matemaatikko-kurssikaveri" xD Ainakin vieruskaverille ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Syys 07, 2010 1:51 am

    joo Mikulla on joku bändi muitten tunntujen tyyppien kanssa, joista ainakin jotkut on ollu myös muissa bändeissä, en kyllä yhtään muista niitten nimiä...
    Ja tää uutinen oli Anime-lehen musiikki osastolla hyvin pienenä juttuna, joten et ole kovin tyhmä Ai. Itekkään en välttämättä olis huomannu sitä, mutta nimi Miku hypähti silmien eteen kun silmäilin sitä juttua.
    Ja tietäkseni Antikku kuitenkin pala<a vielä joskus, ainakin toivottavasti...

    No joo, meiänkin luokalla mä oon se, jonka oletetaan tietävän kaikista eniten matikasta tai muistakin ainesta. Mantsantunnillakin vaan opettaja sano, kun kukaan ei tiennyt kysymykseen vastausta, niin, etää nyt sonja varmaan kertoo meille oikeen vastauksen...
    Sinänsä olen suht onnellinen, ettei se matemaatikkotyypi ole meiän luokalla tai ees koulussa, koska mua alkais vähitellen ärsyttää, kun joku on mua parempi jossain, varsinkin lukuaineissa.
    Olen hyvin kilpailuhenkinen...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Syys 07, 2010 2:00 am

    Tuttua xD Kerran kun yläasteen historian ope kysy meiltä että mitä joku sivistyssana tarkoittaa, ja kukaan ei tiennyt, ja sit se jotenkin kysy multa, en muista miten... Ja mä vastasin että en mä tiedä, ja sitten se oli että "Nyt täytyy juhlia, kerrankin jotain mitä Jonna ei tiedä!" Se siis on sellainen hupiveikko. ^^

    Ja tuokin on tuttua. Täydellisyydentavoittelu on sekä hyvä että huono puoleni. ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Syys 07, 2010 2:08 am

    Multa on jääny pari kertaa kirjat kotiin (eri aineista kylläkin), niin siihen vaan meiän kemianope naureskeli ja sanoi, että nyt on kyllä maailma kaatumassa, tai jotain ja luokan pojat hämmästeli, sitä, että kuinka multa on voinut jäädä jokin kirja kotiin...
    Niin ja kun meillä on koulussa uusi sääntö, etttä kännykät pitää kerätä pois kokeenajaksi, tai laittaan reppuun niin vähän pelkään, että jos meiän kemianope (joka on siis mies, ja aika rento ope) näkee mun kännykän niin mitähän se sanoo... Kännykässäni on meinaan "hieman" tarroja ja kännykkäkoruja.
    Samaten kuten matikanopekin saattaa sanoa siihen jotain tosi fiksua...
    Ja enkunopekin sano jo, että onpas tyttömäisesti koristeltu kännykkä (ope on siis nainen)

    Joo tuli taas selitettyä...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Syys 07, 2010 2:14 am

    Joops, Mikulla on joku projekti meneillään... Mutta kyllä Antikku vielä palaa, ne on luvannut sen ^^

    Olin mäkin vielä yläasteella se, joka osasi lähestulkoon aina matikan. Opettajan puheita tuntien alussa: ''Ja sitten tämä kotitehtävä, kuka tulee tekemään sen taululle? Mitä, eikö kukaan ole tehnyt tai osannut tehdä sitä? No, Marsu sitten...'' <---- Ei kutsunut minua Marsuksi, mutta piilottelen oikeaa nimeäni (hah).

    Hei, täällä on yksi perfektionisti lisää! Hah, ainakin puolet porukasta täällä taitaa olla jonkin asteen perfektionisteja; ainakin minä, Micchan, Son-chan ja Ai-chan ^^

    Ottaisin sinut mielelläni fiksuksi matemaatikko-kurssikaverikseni, Ai, jos vain olisit meidän lukiossa... Yää kukaan kavereistani ei ole samassa matikanryhmässä kuin minä. Tuttuja on, muttei kavereita.

    Jeesh astmataulukko tehty ^^ Joko tappelen vielä keskiviikon matikanläksyjen kanssa, tai sitten menen nukkumaan... Melkein pitäisi vielä tehdä matikanjuttuja, mutta nukkuminen houkuttelisi kyllä enemmän. Kuitenkin kun suurinpiirtein koko päivä on taas mennyt opiskellessa, niin...

    Sonskun kännykkä on muuten söpö. Ihan sivuhuomautuksena vain ^^

    ~~The dark of the bleeding moon, the dark of the bleeding moon...~~ *lauleskelee taas*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Syys 07, 2010 2:24 am

    Kiitos marsu*, siis kännykkäni kehumisesta...

    Ja nyt mulla alko soimaan se Dark of the Bleeding Moon päässä, mutta onneksi sen pystyy kuunteleen koneelta, hyvä kappale .

    Ja mua vois ehkä melkein kutsua kulunkäynninsuhteen perfektionistiks, mutta ei todellakaan muuuen, ainakaan itse en tunne olevani kovinkaan sellainen...

    Multa ei sentäs menny läksyjentekoon, ku puol tuntia. Ja meillä on huomenna kolmennet epäsäänölliset imperfektikokeet ruottista, niihin täyty opetella kymmenen uutta verbiää... suhteellisen helppoa kun kyselin niitä tänään kaverilta koulussa, kun niillä oli koe aikaisemmin samoista sanoista, niin ei tarvinnut kauheasti kotona lukea...


    EDIT: Haaaa, ylenin vihdoin teiniyookaiksi, Wuhuuuu!!! Tavoitteni täyttyi... joo ei yhtään mee lujaa tai mitään, ainakaan tähän aikaan illasta...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Syys 07, 2010 2:26 am

    Minua ei koskaan tarvitse käskeä taululle, menen sinne ihan vapaaehtoisesti itse... Fysiikanopekin sanoi just että voishan joku muukin viitata tekemään kotitehtävät taululle kuin Aichan... (Paitsi että rakas Masa ei taida edes muistaa nimeäni...)

    Me S-laiset ollaan niin fiksua kansaa ^^ Ja Marsu*, et arvaakaan miten mieluusti olisin kanssasi samassa lukiossa... Kaikilla kavereilla lyhyt matikkako?

    Ootteko te muuten kuullut mitään siitä mitä (ilmeisesti) tapahtui ammattikoulun lähellä olevalla ala-asteella? Meillä synty siitä ruotsintunnilla kauhea haloo kun yks ammattikoululainen soitti yhdelle meidänluokkalaiselle...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Syys 07, 2010 2:32 am

    Taisin lukea siitä jostain tänään, aika karmivaa... jos siis puhutaan samasat ala-asteeste, toisaalta se on kyllä ainut ala-aste ammattikoulun lähellä, joten eiköhä, siis jos nyt puhutaan samasta kaupunginosasta ylipäätään, en ihan tiää onko teilläpäin ammattikouluja...

    Mä en oikestaan halua mennä taululle, ellen oo ihan varma, että kaikki tehtävät on ihan oikein, kun se ärsyttää, jos jokin menee väärin... Mutta aina välillä kuitenkin käyn taululla...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Syys 07, 2010 2:36 am

    *Sonsku's special request* on paljastunut! *lisää tähän fanfaari ja aplodeja*
    Onnittelut, Sonsku! ^^

    Hee, katselin äsken Song for youn ja Silent wishin videopätkät. Ja taas tuli hymyiltyä aika leveästi... Hitsugayan ''What? Do you have a problem with me?'' x'''D

    Ai-chan, melkein kaikilla kavereilla on lyhyt matikka, paitsi yhdellä, joka on eri ryhmässä kuin minä. Yyh.

    Joo, kyllä mä jotain kuulin... Ilmaisutaidontunnilla kaikki vaan kyseli opettajalta jotain niiden opettajainkokouksesta, joka siis ilmeisesti liittyi ko. aiheeseen, mutta minä en tiennyt mitään. Kysyin Jen-chanilta, että mistäs nyt puhutaan ja hän hieman selvensi asiaa...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Syys 07, 2010 2:38 am

    Meidän puolella ei ole ammattikoulua, ainoo ammattikoulu S:ssa on teidän puolella... Meidän vanhoja luokkalaisia tuli sinne 2, kokkipuolelle ^^ Ja luokka-asteelta tuli enemmänkin.

    Kuinka helkkarin paljon teitä on jos jo valmiiks jaettu matikka pitää jakaa???
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Syys 07, 2010 2:45 am

    ahaa,no se selvensi asiaa jonkin verran...

    Muuten kiitos taas kerran Marsu*, en kyllä tiedä onko mitään kiittelemistä, mutta kuitenkin..

    Joo Hitsu on ihana Silen Wishissä samoin kuten Byakuyakin, joka, kuten selvisi, halusi loppujen lopuksi laulaa Silent Wishin kaikista eniten...

    Vois muuten mennä nukkuun tästä, tai muuten nukkuu huomenna eklla tunnila, mikä taas ei ole kovin hyvä asia, kun meillä on matikkaa ekalla ja eka koe on jo viikon päästä, joten tunneilla pitäisi pysyä mukana..
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Syys 08, 2010 11:31 pm

    En mä tiedä... enemmän kuin teitä? 8D

    Ole hyvä taas, Soncchi. ^^

    Ei Byakuya ole kovin ihana... Se on paha mies. (Ihan kuin kaikki eivät jo tietäisi mitä mieltä olen Byakuya Kuchikista.)

    Nyt on terveystiedon jutut valmiit, ja englannin ainekin melkein ^^ Hihhei, kohta saa vähän hengähtää.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Syys 08, 2010 11:59 pm

    Byakuya on hyvis, se hei pelastaa Rukian monen monta kertaa...

    Hmm... Aloitinpas täössä eilen 4H-harrastuksen ja suoraan apuohjaajaksi, hyvin mielenkiintoista sinänsä, ettei mjulla oo muuten mitään kokemusta 4hsta tai kerhon ohjauksesta... Mutta ihan kivalta se silti tuntu, mutta lapsilla oli kylää kauheasti energiaa, vaikka siellä ei nyt ollukkaan ku vaan neljä henkilöä...

    Ja tänään enkuntunnilla, pari mun luokkalaista jätkää tais taas hajottaa mun terottimeni, se oli jo toinen jonka ne onnistu hajottaan (tai no ensimmäisen hajotin kyllä lopullisesti minä), mutta en kytllä tiedä mihin kuntoon se meni kun unohdin sen enkunluokkaan...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* To Syys 09, 2010 12:07 am

    Joo ei tätä iänikuista väittelyä Byakuyasta. Tylsistytämme vain muut (ja itsemme), ja sitä paitsi kaikki tietävät kyllä jo näkemyksemme...

    Joo Soncchista tuli apuohjaajani, koska minä olen nykyään kerhomme pääjehu, ja on tylsää olla pääjehu, jos ei omista orj... avustajaa. : D Jei.

    Voi terotinparkaa.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku To Syys 09, 2010 12:40 am

    Ei väittelyä, ei, selvä...

    Nyyyhhhhh.... olen arvoltani orja.... nyyhkis (joo joo ymmärettiin vitsi..)

    Joo teroittimeni on kerännyt huomiota luokassa jokseenkin huomiota, koska se on pieni sydän ja siinä onrusetinkuva ja vielä jotain koristeita rusetin vieressä, joten aika ala-aste näköinen, mutta ei´se mitään se on kiva...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* To Syys 09, 2010 11:47 pm

    Jei, Bleach 14 on ilmestynyt~~ <33 Olen jo lukenutkin sen. Ja taas se loppui liian äkkiä -.-
    Waah, Byakuya ja "Leijailkaa, Senbonzakura" ^^' Tyylikäs suomennos... No, mikäpä minä olen valittamaan. Oikeastaan osaan olla välittämättä moisista. (Lentoluumu kovetti sydämeni näille asioille. Hah.)
    Ostin tänään myös Hopeanuoli nelosen. Sitä en tosin vielä ole lukenut, sillä Bleachin luettuani vietin laatuaikaa Fruits Basketin viimeisen osan kanssa. Oli hieno lopetus sille tarinalle ^^ Vähän kliseistä oli kyllä, että kaikki saivat loppujen lopuksi rakastetun vierelleen. (Paitsi Momiji. Otan osaa.)

    ~Catharsis of eternity~~~ (Mikä pakkomielle minulla on aina lisätä epämääräisiä laulunsanoja viestieni perään? Om, that's no big deal! x'D Kiitos tästä, Gin.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Syys 10, 2010 12:09 am

    Meillä on huomenna täksvärkkipäivä ^^

    Oi oi oi, haluaa Sonskun terottimen! ♥

    Mitä? Momiji ei saanut kultaa?!? Nyt minä murisen! Sain manganluku-urakassani luettua GAC:ssit (Siis ne mitkä ovat ilmestyneet), ehkä seuraavaksi voisi ottaa käsittelyyn Fruits Basketit...

    Aa hitofude de, mieru subarashii sekai... Kyllä täälläkin osataan, Marsu* ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Syys 10, 2010 12:26 am

    Ei, Momiji sai ainoastaan hopeaa... *virn* Anteeksi. Minkäs sille voin, että tykkään aukoa päätäni? ^^'
    Aww GAC on hyvä (: Touya on ihana ^^ (heh).

    Meilläkin on taksvärkkipäivä, ei tarvitse mennä kouluun jei! Rakastan epämääräisiä lomapäiviä.

    Keksin itselleni muuten nimimerkin DeviantArttiin... Nyt pitäisi enää osata liittyä sinne, hah.

    ~~I'm believing this light I see Tashika na hikari yo Sakebi dasu ore o Machibiite kure~~ <--- Rakastan tuota kappaletta. Oikeasti.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Syys 10, 2010 12:46 am

    Nyyyh! Momiji on ihana, sen olisi pitänyt saada tyttö... Jäikös sinne joku pariton tyttö jolle sitä voisi parittaa? *Kehittelee juonikkaita paritusaatoksia* Onnistuin muuten tänään parittamaan tomaattia ja ananasta. Aika lahjakasta, vai mitä? Olen ylpeä itsestäni ^^ Ajatus taisi lähteä kemiantunnin anaatista tai jotain sinne päin. Kuitenkin, jos kaikki muut sai rakkaan niin kyllä se sitten on varmaan ihana loppu ^^ Kummankohan Touru valitsee, Kyoun vai Yukin... Vai jonkun muun? Hmmm. Ei, älkää spoilatko 8O

    Touya on ihana, varsinkin Riikon kanssa ♥ Ja Maguri ja Maora ♥ Ja Kusame ja Komaki... Pitäisikö Ushiota parittaa Senrille vai Yukimitsulle? En osaa päättää... Ja täällä Ai taas selittää vaikkei ketään kiinnosta... xD

    Miksi ylä-asteella pitää olla samana päivänä täksvärkki? Kun tuo pikkuveli on myös kotona T_T

    Mitä mitä mitä, kerrot sitten heti kun rekisteröidyt sinne! Ja jos mitään neuvoja tarvitset, kysy 24/7 DA:ssa viihtyvältä asiantuntijalta ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Syys 10, 2010 1:26 am

    Täällä on taas puhuttu hyvin paljon, vaikken ollukkan pois koneelta ku ehkä jotain pari tuntia...

    Ostin sen terottimen tiimarista, joten niitä saattaa olla vielä jossain, sinänsä meinaa pokka pettää välillä koulussa, kun nämä kaksi poikaa jotka sen hajottivat sanovat: En se minä ollut se oli toi... siis molemmat sanovat samaa, koittaa siinä nyt pitää pokan...

    Niin Furubasta: tietääkseni sinne ei jäänyt ketään Momijille, ja GACista, Haine ja Takanari on ihana pari kuten Maguri Ja Maora ja mun mielestä Ushio sopii paremmin Senrille...

    Aivan huomenna ei tarvi mennä kouluun... ihanaa...toisaalta jou´dun herään navettaan aikasin, mikä on aika mälsää...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Syys 10, 2010 2:08 am

    ...meidän pitää nähdä joskus, Ai... Saat auttaa minua tekemään sen DA-käyttäjäni... ^^'

    Momiji oli suloinen, kun se oli kakara, mutta vanhetessaan siitä tuli... No, ärsyttävä. Ja tämähän siis on ainoastaan minun mielipiteeni, älkää hirttäkö minua yyy. Hatsuharu sen sijaan on ihana :'D
    Juuu Ushio Senrille. Ei Yukimitsua. ^^ Vihaan muuten Shizumasaa, jos ketään kiinnostaa... Takanari on paljon parempi tyyppi.

    Mayuri Kurotsuchi on muuten hitonmoinen sadisti... Siis Bleachissa. Ei hemmetti, Kenpachikin jää toiseksi. Löysin siinä sitten toisen... ei, kolmannen kapteenin, jota vihata. Vai toisenko? En oikein osaa päättää, vihaanko Byakuyaa vai enkö vain pidä hänestä. Ne ovat kaksi eri asiaa ^^ Ja tämä yksi vielä mainitsematta jäänyt vihani kohde jääköön nimeltä mainitsematta, ihan spoilaamista välttääkseni.
    Huomasin muuten juuri, että jaan aika karusti mangahahmoja eri kategorioihin päässäni... On ne joita rakastan, ne joista pidän, ne joita en vielä ole luokitellut, ne joista en pidä ja ne joita vihaan. Mielenkiintoista...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Syys 10, 2010 2:17 am

    Momiji oli ihana, kun se kasvoi isoksi, vihdoin se olisi voinut kertoa Toorulle tunteistaan, mutta ei...

    ja ei Ken-chankaan, nyt niin paha ole, se vain haluaa tapella kaikista vahvinta persoonaa vastaan... Oikestaan Ken-Chan on aivan ihana persoona, ainakin kun sarja hieman edistyyy, ja se miten se pitää huolta Yachirusta... aaaaawww...

    Ja Mayuri on aika inhottava, kyllä tosiaaan..
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Syys 10, 2010 2:47 am

    Tottakai autan, Marsu*liini! ^^ Ja anteeksi, en nyt jaksa vastata peliin, en varmaan keksisi mitään kolmea lausetta pidempää... Lähdetään jo pian matkaan! ^^

    Hmmm en ole vielä muodostanut mielipidettäni Shizumasasta ja Takanarista. Toisaalta Shizumasa vaikuttaa aika ärsyttävältä, mutta... Äh, aika näyttää. Eikä mua yleensäkään kiinnosta se "pääpari" vaan kaikki ne sivuparitukset xD

    Sponsored content


    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 22 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sponsored content


      Kellonaika on nyt Ma Toukokuu 20, 2024 7:13 pm