Elikäs, Raidonille ensimmäistä peliä kaipailisin. Mieluummin vähän aktiivisemmalta pelaajalta, joka pystyisi vastaamaan vähintään kerran viikossa. Periaatteessa mikä tahansa käy, mutta kertokaa ihmeessä jos on ehdotuksia/ideoita juoneen.
Xyamkin on olemassa (Seuranhakua)
inulove- Yookailapsi
- Viestien lukumäärä : 115
Noo miä heittelisin Konekoa ehdolle ^^
Aktiivinen olen, jos vain päätän olevani xD Mutta joo, juoni ideoita ei sen enempi olisi, mutta ylipirteänä otuksena mikään ihan normi höpöttely peli ei oikein onnistu...
Mutt ehdolle heittelen.
Aktiivinen olen, jos vain päätän olevani xD Mutta joo, juoni ideoita ei sen enempi olisi, mutta ylipirteänä otuksena mikään ihan normi höpöttely peli ei oikein onnistu...
Mutt ehdolle heittelen.
Vieraili- Vierailija
Koneko kelpaa seuraksi varsin hyvin. Eipä itsellänikään juuri juonen kannalta ideoita ole, mutta kun Koneko kerran on kiiltävän perään, voisi jotain saada aikaiseksi siitä, että tuo varastaisi nämä Raidonin mitkä-lie-rannekorut, kun niissä olevat kivet kuitenkin muistuttavat hieman timantteja. Jos tästä nyt sai mitään selvää.
Mutta ehdotuksia aloittajan tai paikan suhteen?
Mutta ehdotuksia aloittajan tai paikan suhteen?
inulove- Yookailapsi
- Viestien lukumäärä : 115
OO kuulostaa oikein hyvälle.
Hm paikalla ei taida olla mitään väliä. Saat aloittaa jos haluat, mutta toki miäkin voin. Huh mut mun aloitusten on tapana kusta ja pahasti D8
Hm paikalla ei taida olla mitään väliä. Saat aloittaa jos haluat, mutta toki miäkin voin. Huh mut mun aloitusten on tapana kusta ja pahasti D8
Vieraili- Vierailija
Aloitus on sitten Hayashin puolella, otsikolla Give it back. Toivottavasti löydät, sillä linkitys ei oikein tahtonut toimia.