Minä tässä kysyn vaan, että voivatko yookait tai onit olla myös muunmaalaisia eläimiä. esimerkiksi, voiko olla gorillayookaita? Ja toiseksi voivatko eri lajin yookait lisääntyä keskenään? tuleva toinen hahmoni, riippuen vastauksesta, olisi gorilla/sarvikuono oni.
3 posters
Kysymyksiä pelistä
Marsu*- Admin
- Viestien lukumäärä : 555
- Post n°2
Vs: Kysymyksiä pelistä
Tämä on oikeastaan vähän hankala juttu, koska mainitsemiasi eläimiä ei muuten saarilla ole. Mutta sanotaanko vaikka, että en näe mitään syytä kieltää gorillan tai sarvikuonon tapaisia hahmoja, kunhan ne eivät suoranaisesti ole ko. eläimiä. Eli siis esimerkiksi "sarvikuonon tapainen oni" on ihan ok.
Ja sitten tuosta lisääntymisestä. Kyllä minun puolestani eri lajien yookait voivat lisääntyä keskenään. Tavallisista eläimistä puhuttaessa tässä tulisivat luonnonlait vastaan, eli oikeastihan esimerkiksi kissa ja koira eivät pysty lisääntymään keskenään, mutta kun kyse on yookaista, voidaan minun mielestäni sekin sallia. Yookai kun ei ole aivan luonnonlakien mukainen olento ;D
Ja sitten tuosta lisääntymisestä. Kyllä minun puolestani eri lajien yookait voivat lisääntyä keskenään. Tavallisista eläimistä puhuttaessa tässä tulisivat luonnonlait vastaan, eli oikeastihan esimerkiksi kissa ja koira eivät pysty lisääntymään keskenään, mutta kun kyse on yookaista, voidaan minun mielestäni sekin sallia. Yookai kun ei ole aivan luonnonlakien mukainen olento ;D
Ai-no-Musume- Yookai
- Viestien lukumäärä : 450
Ikä : 30
- Post n°3
Ainakin minulla on yhdessä pelissä sivuhahmona youkai, joka on tiikeriyoukain ja joutsenyoukain lapsi ^^
Marsu*- Admin
- Post n°4
Hmm kappas, aivan totta. Pitäydytään nyt kuitenkin ensisijaisesti niissä "tämän eläimen tapainen"-yookaissa, etenkin jos kyse on sen tyylisistä eläimistä kuin vaikkapa tuo sarvikuono. Tiikeri nyt sentään on ehkä hieman lähempänä todellisuutta, jos näitä saaria nyt ajattelee... Eläiminä tiikereitä ei kuitenkaan ole.
Viimeinen muokkaaja, Marsu* pvm Pe Marras 05, 2010 1:21 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : "Tikkeri" x''D)
Ai-no-Musume- Yookai
- Viestien lukumäärä : 450
Ikä : 30
- Post n°5
Tottakai, sitä vain tarkoitin että eri youkait voi ainakin mun näkemyksen mukaan lisääntyä moitteetta ^^ Nehän on mun nähdäkseni samaa lajia, eri rotua vain.
Marsu*- Admin
- Post n°6
Juu, siinä olet aivan oikeassa, ainakin jos minun ajatusmaailmani mukaan mennään ^^