Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.


3 posters

    Kysymyksiä pelistä

    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu


    Viestien lukumäärä : 46
    Join date : 15.10.2010

    Kysymyksiä pelistä Empty Kysymyksiä pelistä

    Viesti kirjoittaja Sienilakki La Loka 30, 2010 12:44 am

    Minä tässä kysyn vaan, että voivatko yookait tai onit olla myös muunmaalaisia eläimiä. esimerkiksi, voiko olla gorillayookaita? Ja toiseksi voivatko eri lajin yookait lisääntyä keskenään? tuleva toinen hahmoni, riippuen vastauksesta, olisi gorilla/sarvikuono oni.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Kysymyksiä pelistä Empty Vs: Kysymyksiä pelistä

    Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Marras 05, 2010 12:32 am

    Tämä on oikeastaan vähän hankala juttu, koska mainitsemiasi eläimiä ei muuten saarilla ole. Mutta sanotaanko vaikka, että en näe mitään syytä kieltää gorillan tai sarvikuonon tapaisia hahmoja, kunhan ne eivät suoranaisesti ole ko. eläimiä. Eli siis esimerkiksi "sarvikuonon tapainen oni" on ihan ok.
    Ja sitten tuosta lisääntymisestä. Kyllä minun puolestani eri lajien yookait voivat lisääntyä keskenään. Tavallisista eläimistä puhuttaessa tässä tulisivat luonnonlait vastaan, eli oikeastihan esimerkiksi kissa ja koira eivät pysty lisääntymään keskenään, mutta kun kyse on yookaista, voidaan minun mielestäni sekin sallia. Yookai kun ei ole aivan luonnonlakien mukainen olento ;D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Kysymyksiä pelistä Empty Vs: Kysymyksiä pelistä

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Marras 05, 2010 12:56 am

    Ainakin minulla on yhdessä pelissä sivuhahmona youkai, joka on tiikeriyoukain ja joutsenyoukain lapsi ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Kysymyksiä pelistä Empty Vs: Kysymyksiä pelistä

    Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Marras 05, 2010 1:18 am

    Hmm kappas, aivan totta. Pitäydytään nyt kuitenkin ensisijaisesti niissä "tämän eläimen tapainen"-yookaissa, etenkin jos kyse on sen tyylisistä eläimistä kuin vaikkapa tuo sarvikuono. Tiikeri nyt sentään on ehkä hieman lähempänä todellisuutta, jos näitä saaria nyt ajattelee... Eläiminä tiikereitä ei kuitenkaan ole.


    Viimeinen muokkaaja, Marsu* pvm Pe Marras 05, 2010 1:21 am, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : "Tikkeri" x''D)
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Kysymyksiä pelistä Empty Vs: Kysymyksiä pelistä

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Marras 05, 2010 1:35 am

    Tottakai, sitä vain tarkoitin että eri youkait voi ainakin mun näkemyksen mukaan lisääntyä moitteetta ^^ Nehän on mun nähdäkseni samaa lajia, eri rotua vain.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Kysymyksiä pelistä Empty Vs: Kysymyksiä pelistä

    Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Marras 05, 2010 1:40 am

    Juu, siinä olet aivan oikeassa, ainakin jos minun ajatusmaailmani mukaan mennään ^^

    Sponsored content


    Kysymyksiä pelistä Empty Vs: Kysymyksiä pelistä

    Viesti kirjoittaja Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Toukokuu 09, 2024 3:02 pm