Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.


+3
inulove
Sonsku
Marsu*
7 posters

    Esittele itsesi

    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Esittele itsesi Empty Esittele itsesi

    Viesti kirjoittaja Marsu* La Marras 07, 2009 4:37 am

    Tämä on tällainen aika perusjuttu roolipelien foorumeilla, joten järkkäilinpä tännekin sellaisen (:
    Eli siis, kuten otsikkokin jo kertoo, ideana on esittelet itsesi. Mitään henkilökohtaisia juttuja ei tarvitse kertoa, kunhan nyt jotakin. Voit kirjoittaa vapaamuotoisen tekstin tai sitten kertoilla seuraavien kysymysten avulla.

    1. Kuka olet? (Eli nimimerkkisi, vaikka kaikki sen kyllä muutenkin näkevät)
    2. Mistä päin olet kotoisin?
    3. Kuinka vanha olet?
    4. Koska olet aloittanut roolipelaamisen?
    5. Mitä kautta löysit Yookai Densetsuun ja miksi päätit liittyä?
    6. Lempivärisi?
    7. Lempikirjasi?
    8. Suosikkielokuvasi?
    9. Suosikkibändisi/laulajasi?
    10. Jotain muuta, mitä haluat vielä itsestäsi kertoa...?

    ___________________________________________________

    Ja koska se asiaan kuuluu, esittelen itseni nyt tässä alkajaisiksi.

    1. Kukako olen? Olen Marsu*, hei vain ^^ Kuten useimmat varmaan ovat jo huomanneetkin, olen paikan luoja ja ylläpitäjä.
    2. Länsi-Suomestahan sitä ollaan.
    3. 15 vuotta.
    4. Noin 2 vuotta sitten.
    5. Niin, kuten tuossa jo mainitsin, olen paikan ylläpitäjä. Perustin tämän, koska halusin pelata yookai- ja hanyooropessa, enkä sellaista muualta löytänyt. Loin sen siis itse.
    6. Pidän kirkkaista väreistä, sekä myös mustasta ja valkoisesta. Tällä hetkellä ehdoton suosikkini on kylläkin sininen eri sävyineen, erityisesti valkoiseen yhdistettynä.
    7. Liian monta lueteltaviksi. Harry Pottereista pidän, samoin kuin Darren Shanin kirjoista ja Star Wars-kirjoista. Mangasarjakuvia suorastaan rakastan, suosikkini on Bleach.
    8. Näitäkin on monta. Star Wars-elokuvat, Pirates of the Caribbean-elokuvat, Studio Ghiblin elokuvat, useat animet...
    9. Suosikkibändini on ehdottomasti An Cafe, mutta pidän myös mm. UVERworldista, Aqua Timezista, NEWSistä ja Vocaloideista (etenkin Kagamine Lenistä ja Rinistä).
    10. Mitähän vielä haluaisin kertoa...? En kai mitään. Kyselkää jos haluatte vielä tietää jotain muuta ^^ Kaikkeen en tosin lupaa vastata... Hah.


    Viimeinen muokkaaja, Marsu* pvm Su Loka 24, 2010 9:45 pm, muokattu 4 kertaa
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

    Viesti kirjoittaja Sonsku La Joulu 12, 2009 12:02 am

    Heipä hei! Päätin vihdoin ja vimein kirjoittaa tän esittely hommelin.

    Olen Sonsku 14-vuotias tyttönen Länsi-Suomesta n. 40 kilsaa tampereelta etelään tai jonnekin sinne päin. Täytän viiden kuukauden päästä 15. *En nyt tiiä oliks toi kauheen tärkee tieto, mut lisäsin sen silti.*

    YoDessa pelaamani peli(jos sellaista tulee) on ihan ensimmäinen roolipelini.
    YoDeen löysin Marsu*n kautta ja päätin liittyä, koska aihe kiinnosta ja osittain siksi että Marsu* pakotti.

    Lempivärini on ehkä punainen tai sininen tai vihreä... Niitä on monia

    Lempikirjani on tällä hetkellä Stephenie Meyerin Houkutus-sarja. Tosin lempikirja vaihtuu sen mukaan mitä luen, mutta pisimpään on säilynyt Houkutus-kirjat.

    Suosikkielokuvani on Twilight-Uusi kuu,sen kaverinikin on saanut huomata: Uusi kuu sitä ja tätä ja Jacob sitä tätä....*Lempileffanikin vaihtuu sen mukaan mitä olen katsonut* Inuyasha-leffatkin on ihan hyviä ja salapoliisi Conan leffat vaikuttaa kanssa ihan mielenkiintoiselta.En oo kyllä nähnyt yhtäkään, mutta animea olen katsonu jonkin verran.

    Lempibändini on An Cafe, LM.C ja Nana Kitade. Paramorekin on ihan hyvä ja varsinkin Decode biisi.*Se voi kyllä johtua siitä, että sen musavideossa on pätkiä Twilightista.* Very Happy

    Joo ja siitä muista jutuista sen verran, että mulla on koira.*Olipas yllättävää*Very Happy


    Viimeinen muokkaaja, Sonsku pvm Ti Tammi 19, 2010 12:32 am, muokattu 1 kertaa
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

    Viesti kirjoittaja inulove Ti Joulu 22, 2009 9:31 pm

    ...


    Viimeinen muokkaaja, inulove pvm Ke Huhti 02, 2014 3:24 pm, muokattu 1 kertaa
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai


    Viestien lukumäärä : 218
    Join date : 31.01.2010
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vammelfors

    Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

    Viesti kirjoittaja Miuku Su Tammi 31, 2010 4:04 am

    Hei vaan kaikille. Olen aivan tuore tulokas näillä nurkilla ja ajattelin heti esitellä itseni muulle maailmalle.

    Elikkäs olen Miuku. Varsinaiselta lempinimeltäni Miiza, Miiza-chan, Miiuska tai jotain muuta sen suuntaista. Oikeaa nimeäni en kerro, mutta tuskimpa se edes ketään kiinnostaa.

    Olen kotoisin maalta, Vammalasta, nykyisestä Sastamalasta.

    Olen 16-vuotias, ainakin fyysisesti. Henkisestä iästä ei puhuta xD

    Roolipelaamista en ole vielä oikein edes aloittanut. Tämä on minun eka RoPe-yritelmä. En ole edelleenkään ihan perillä tästä koko jutusta Marsun selityksistä huolimatta.

    Löysin YoDen Marsun kautta. Oikeastaan minusta piti tulla alun alkaen yksi "apulaisnäpyttäjistä", mutta irtisanouduin tehtävästä. Syynä se, että olin silloin ja olen edelleen aika pahasti kujalla ideasta. Liittymissyynä Marsun kesästä asti jatkunut hiillostus.

    Lempiväri? Ehdottomasti punainen ♥ Ja sitten siskolta opittuna limen vihreä. Yhdistelmänä aika namskis. Rippipukukin oli punainen limenvihreällä vuorella xD

    Lempikirja on ehdottomasti Sanna Eevan "On luvattu leudompaa" Todella hienoa kerrontaa alkoholistivanhempien, Juhon ja raisun Eppu-hevosen välillä tasapainoilevasta Saagasta.

    Suosikkielokuva onkin jo vaikeampi. Ehkä uusi Twilight tai jokin muu... Studio Giblin elokuvat ovat kanssa hienoja.

    Suosikkibändi on ehkä Sir Elwoodin hiljaiset väit. Musiikki ei ole kummoista, mutta sanoitukset ovat hyviä.
    Suosikkilaulaja on Alexander Rybak. Viulu on hieno soitin ja kun sitä vielä osataan soittaa, niin Wau.

    Itsestäni haluan kertoa ainakin sen, että rakastan hevosia. Erityisesti sydäntä lähellä ovat Shettistamma Lady Linda, jota olen hoitanut viisi vuotta ja tietenkin Vesilahden ratsastukoululta Chaboise, eli Simo. Simppa näykkii ja uhittelee karsinassa, pukittelee ja säikkyy ratsastaessa, joten ei mikään helppo kaveri. Juuri siksi niin ♥.

    Lue lisää kyseisistä hevosista osoitteista:
    http://www.freewebs.com/lady-linda/
    http://sukuposti.net/sukutietokanta.php?Numero=40201

    Kaikkea saa kanssa minulta kysellä =D


    Viimeinen muokkaaja, Miuku pvm Pe Loka 22, 2010 2:51 pm, muokattu 2 kertaa
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Helmi 01, 2010 11:41 pm

    Heips! Aktivoidunpas nyt kirjoittelemaan.

    1. Ai-no-Musumehan täällä hölöttelee.
    2. Suuresta Sastamalasta! Sieltä Äetsän puolelta.
    3. 17 vuotta.
    4. Muistaakseni vuonna 2006, minun ja ystäväni virtuaalitaikaopistossa.
    5. Marsu*han minut tänne passitti. Olen myös hulluna Inuyashaan Very Happy
    6. Fuksia ja tumma, kirkas keltainen.
    7. Kirjat ovat elämäni! Potterit tietysti, ja Kaari Utrion 1800-luvusta kertovat kirjat ♥️ Ilkeät sisarpuolet ♥️ Mangoja omistan "ehkä" hiukan liikaa.
    8. Taasen täytynee mainita Potterit, Studio Ghiblin elokuvat ja LadyHawke.
    9. Indica, Tokio Hotel, Kotoko, An Cafe, muu japanilainen musiikki ja suomalainen pop/rock.
    10. No, eipä muuta kuin että armahtakaa jos töpeksin Razz Ei olisi uutta!


    Viimeinen muokkaaja, Ai-no-Musume pvm Pe Tammi 14, 2011 11:30 pm, muokattu 3 kertaa (Raportin syy : Ikäpäivitys xD)
    avatar
    Vieraili
    Vierailija


    Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

    Viesti kirjoittaja Vieraili Su Elo 08, 2010 6:59 pm

    1. Kuka olet?
    - Lissy
    2. Mistä päin olet kotoisin?
    - Keski-Suomesta
    3. Kuinka vanha olet?
    - 16 vuotta, tuli juuri torstaina täyteen.
    4. Koska olet aloittanut roolipelaamisen?
    - N. 2008 vuonna
    5. Mitä kautta löysit Yookai Densetsuun ja miksi päätit liittyä?
    - Löysin Town Hidingsistä kun lueskelin muiden pelaajien esittelyjä ^^ ja liityin, koska idea on erilainen ja pidän Inuyashasta.
    6. Lempivärisi?
    - Punainen, musta, ruskea, sininen..On niitä aika paljon.
    7. Lempikirjasi?
    - Yksi niistä on Jääsilmä, monta muutakin löytyy.
    8. Suosikkielokuvasi?
    - Niitä on monia.
    9. Suosikkibändisi/laulajasi?
    - Musiikkimakuni on sen verran laaja, että menee mahdottomaksi nimetä jotain tiettyä bändiä.
    10. Jotain muuta, mitä haluat vielä itsestäsi kertoa...?
    - No, ei tässä nyt enempiä, saa kysellä jos haluaa tietää lisää ^^
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu


    Viestien lukumäärä : 46
    Join date : 15.10.2010

    Esittele itsesi Empty vs: esittele itsesi

    Viesti kirjoittaja Sienilakki Ke Loka 20, 2010 1:28 am

    1. Sienilakkihan se.

    2. Sastamalan pikku osasesta.

    3. 16 v.

    4. tällä alotetaan, mutta on sitä pitkään haluttu.

    5. kiinnostuin, kun kattelin mitä ai-no-musume tekee koneella. Rolling Eyes

    6. musta, tumman sininen ja Irlannin vihreä (semmonen sammaleinen alien )

    7. en paljoo lue kun sarjakuvia, ja niistä sanotaan vaan, että oon one piece-fani.

    8. Piirretyt. täl hetkel varmaan Mulan.

    9. mitä nyt ääni sattuu yleensä tuomaan mutta stratovarius ja sonata arctica

    10. Vois kai sanoo että olen Ai-no-musumen kanssa samalla luokalla.
    avatar
    Vieraili
    Vierailija


    Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

    Viesti kirjoittaja Vieraili Su Loka 24, 2010 9:50 pm

    1. Fleurs

    2. Itä-ja Länsi-Suomesta

    3. Eihän naiselta nyt ikää saa kysyä

    4. tää on meijän eka pelimesta

    5. Surffailtiin randomeilla sivuilla ja tämmönen löyty. Kuulosti kivalta ja päätettiin liittyä yhdessä.

    6. Kata: Sininen ja Vivika: Turkoosi ja vaaleanlila.

    7. sekalisesti mangaa, mm. jotain inyashoja

    8. Ylpeys ja ennakkoluulo uutena versiona

    9. Hmmmm... hyviä bändejä ja artisteja on monia, mutta suosikkimme on kuitenkin Justin Bieber

    10. Fleurssiin kuuluu kaksi tyttöä, Kata ja Vivika, jotka pelaa sekalaisesti samalla hahmolla.

    avatar
    Vieraili
    Vierailija


    Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

    Viesti kirjoittaja Vieraili Pe Tammi 14, 2011 7:37 am

    1. SaneChains, mutta sanokaatten Sane vaan. :3

    2. Etelä-Elimäen Raussilasta. Etsi ja koe, voipi olla haastavaa. Very Happy

    3. Täyttäessäni tänä vuonna 18 tunnen itseni ikivanhaksi.

    4. 3-4 vuotta sitten, pääasiassa Casharassa. Muuten vähän siellä sun täällä.

    5. Rope-Net, ja koska tuli tietojen luvun jälkeen sellainen ihana hahmonteko inspiraatio, joten pakko oli. :3

    6. Myrkynvihreä, sekä musta. Tykkään kyllä muistakin, pinkkikin on joskus kiva.

    7. En jaksa kirjoittaa monen sadan kirjan listaa. Kaikenlaista fantasiatyyppistä by Pratchett, Moers, Auer, and such. Luen myös sairaita määriä mangaa, koska seuraan yli 200 sarjaa yhtä aikaa. ;__; Se on kuulkaa hankalaa.

    8. Sama asia kuin ylemmässäkin, nautin kaikenlaisista elokuvista, romanttisista draamoista, kauhuihin, ja komedioihin. Mutta pakko sanoa, että Zombie-leffat ovat lähellä sydäntä. Eivät kauhuna, vaan komediana. Very Happy
    Niistä ei kauhua saakkaan. Very Happy

    9. Kauhean hankalia kyssiä. Synestesia, Killswitch Engage, All That Remains, Korpiklaani, Heaven Shall Burn, Bob Marley. Enimmäkseen Metallia, mutta ilmaantuu sinne rokkia, ja reggaetakin. :3

    10. No ei mitään kummempaa. Ehkä se, että harrastan pistomiekkailua. Miksi halusin kertoa sen? En tiedä. Mutta kiva olla mukana. :3

    // Kyselkää minusta kaikkea jos haluatte, vastaan mielelläni.//
    Kuro-Yume
    Kuro-Yume
    Yookainpentu


    Viestien lukumäärä : 7
    Join date : 21.08.2011
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Mielen pimeimmät syöverit >:D

    Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

    Viesti kirjoittaja Kuro-Yume Su Elo 21, 2011 10:16 pm

    Esittely time!

    1. Nimi on Kuro-Yume, tai sitten pelkkä Kuro.

    2. Laitila, Suomi, Maapallo

    3. 15

    4. Aika uusi ropettamisessa

    5. Roolipeli lista sivuston kautta tuli löydettyä. Kuulosti jännältä ja päätin liittyä.

    6. Lempivärit on musta ja valkoinen

    7. Lempi kirja on kaikki fantasia aiheiset ja mangat.

    8. Suosikki leffoja on liikaa listattavaksi.

    9. Susikki bändiä ei satu olemaan.

    10. Olen pikkaisen hullu. Ihan vähän vain.

    Sponsored content


    Esittele itsesi Empty Vs: Esittele itsesi

    Viesti kirjoittaja Sponsored content


      Kellonaika on nyt To Toukokuu 09, 2024 7:33 pm