Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.


+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* La Joulu 12, 2009 3:33 am

    Voi Sonsku, onko ainoa syysi tulla kirjoittamaan tänne se, että on tylsää? ^^ No ei vaan.
    Enpä voi enää valittaa en. Ainakaan toistaiseksi...

    Aa ja lumi on ihanaa... Paljon lunta, kymmenen senttiä lunta, kaksikymmentä, kolmekymmentä, metri aaaa... No, ei ainakaan vielä niin paljoa. Mutta ehkä joskus *toiveikas*

    Ja joo hyvää joulua (: (:

    Sonsku muuten, kiinnostaisiko aloittaa peli? Saan pian toisen hahmoni, Harun, tiedot valmiiksi, ja hänellä voisin ainakin aloittaa pelin ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku La Joulu 12, 2009 7:34 pm

    Voishan peli olla ihan kiva. Toivottavasti saat sen hahmosi tehtyä pian. Smile
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* La Joulu 12, 2009 7:42 pm

    Joo, kyllä se pian valmistuu. Täytyisi vain keksiä, millainen sen yookaihahmo on... Tiedän kyllä, miltä Haru ihmishahmoisena näyttää, mutta oikeassa muodossaan... Hmm.

    _______________________________

    Edittiä: Hahaa, sain allekirjoitukset toimimaan! Enkä sitten ole niitä tässä säätänytkään kuin foorumin luonnista lähtien... Ehehehe... ^^'
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove Ti Joulu 22, 2009 9:23 pm

    Hei :3
    Sainpa viimeinkin liityttyä tänne!
    Huh sori Marsu* en tajunnut että sinullakin on Haru.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Joulu 22, 2009 9:52 pm

    Hei Inulove. Kivaa saada(ainakin mun mielestä)lisää pelaajia tänne.

    Eipä mulla muuta ollutkaan.

    Heipä hei.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove Ti Joulu 22, 2009 9:54 pm

    Kiituksia Sonskulle :3
    Sitten voisi alkaa jonkinmoista avaa tehdä :/ Hmph
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Joulu 22, 2009 10:48 pm

    Heissan, Inulove! Hienoa, että täällä on nyt uusi pelaaja (:

    Eikä minua ainakaan haittaa, että Haruja tulee todennäköisesti olemaan täällä kaksi. Toivottavasti se ei haittaa sinuakaan. Haittaako? Voin nimittäin ehkä koittaa repiä hahmolleni jostakin toisen nimen, jos haluat.

    Muuten, taisin sen jo sanoakin, mutta hyvää joulua kaikille! Ja hahaa, arvatkaas mitä? Huomenna synttärit, täytän 15 ^^
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove Ti Joulu 22, 2009 10:51 pm

    Huomenna syntärit 8 D Huh päivä ennen jouluaattoa. Onnea näin etukäteen<3

    Ei se ainakaan minua haittaa, ja jos jonkun nimi pitäisi vaihtaa niin minun. Sinähän sen ensin taisit keksiä xD

    Ja Hyvää joulua ja sen odotusta! *virne*
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Joulu 22, 2009 10:57 pm

    (: Ja sellainenkin hauska juttu, että minun Haruni on poika ^^ Tai no, höm, oikeastaan hän on poika, joka haluaisi olla tyttö. Ja kaiken lisäksi hän on vielä yookaikin, kera 12 sisaruksensa... Joo. Ehkä en ala tarinoida tässä nyt, vaan annan kaikkien lukea tiedot sitten kun vain saan keksittyä Harun yookaihahmon... Jos ketään siis ylipäätään kiinnostaa.

    Hohhoi. Tänään on ollut kauhea joulusählinki, kun on siivottu jne. Minä olen jo ehtinyt kaatua ja saada haavan sormeenikin ^^'
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove Ti Joulu 22, 2009 11:04 pm

    Kuulostaa mielenkiintoiselta hahmolta (:
    Itse en oikeastaan ole tänään tehnyt muuta kuin käynyt koulun kanssa joulukirkossa, ollut koneella ja tehnyt joulutorttuja. Taisin jossain välissä käydä ulkonakin... *tarinoi*

    Huh tylsää :3
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Joulu 22, 2009 11:08 pm

    Joulutorttuja, nam.

    Hmm, pitäisi varmaan ehkä kohta mahdollisesti raahautua keittiöön kokoamaan piparkakkutaloa... Ei mutta, se on kivaa. Pelkään vaan että onnistun kärväämään sen sokerin oikein lahjakkaasti ja tahrimaan sillä lieden ja seinät jajaja...

    Joo.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove Ti Joulu 22, 2009 11:25 pm

    Millonkohan viimeks mä olen koristellut piparkakkutaloa... Ennen kuin toinen siskoistani sai pojan niin aina jouluaamuna koristeltiin piparkakkutalo.*hokee samaa* huh olisiko peräti 3vuotta (:

    Olen nopea... sain ispiksen hanyoo tai yookai hahmoon xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Joulu 23, 2009 1:26 am

    Heh (: Oli minullakin lähes heti valmiina ideoita uuteen hahmoon kun sain Aidourun tiedot valmiiksi ^^ Suunnittelin ensin pitkäänkin hahmoa nimeltä Natsuki, ja kenties joskus kirjoitankin hänen tietonsa ylös ja lisään tänne... mutta siinä voi kestää. Mutta siis Natsukin suunnitteluvaiheessa sain idean tyttöpoika Harustani, joka sitten keskeytti Natsukin suunnittelun... ja kaikkia aivan varmasti kiinnostaa adminin hahmosuunnittelut. Razz

    Ja hei, nyt on aika juhlia; sain viimein tänään idean Harun yookaihahmoon, ja kirjoitinkin sen jo ylös. Ja koska se on ihan kiva (ainakin minun mielestäni) niin lisään tiedot piakkoin tänne. Jee ^^
    Täytyy nyt mielenkiinnolla seurata kuinka tämä kahden Harun olemassaolo toimii (:

    Niin ja Sonsku, siitä suunnittelemastamme pelistä. Voisimme kai sen piakkoin aloittaa?
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Joulu 23, 2009 5:38 pm

    Voihan sen pelin aloittakin, mut aloita sä.

    OIKEIN HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ sinulle Marsu*. Very Happy .
    (en ainakaan meinannut unohtaa tai mitään).
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove Ke Joulu 23, 2009 6:11 pm

    Hyvää syntymäpäivää Marsu*!! :3

    Huh huomentapäivää muillekkin
    Siivonnut olen koko aamun ja kuusi pitäisi mennä hakemaan... Sitten illalla kuuntelemaan kauniinpia joululauluja jotta saisi riparikorttiin jotain täytettä Razz Hirmuisesti tekemistä...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Joulu 23, 2009 7:06 pm

    Kiitos kiitos ^^

    Meillä koristeltiin tänään kuusi (: Ja äiti tekee keittiössä jouluruokaa. Nam.
    Tulin muuten juuri ulkoa lumipyrystä sisälle, ja olen ihan jäässä ^_^'

    Ja Sonsku, aloittelen sitä peliä piakkoin Very Happy
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove Pe Joulu 25, 2009 6:49 pm

    Hyvää joulu! (Näin jälkikäteen : D)

    Huh sain kauan kaipaamani piirtopöydän ja kaikkea muutakin kivaa :3
    Nyt aamulla sitten kävin kirkossa ja sain riparikorttiin ensimmäisne merkinnän XD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku La Joulu 26, 2009 2:55 am

    Inulove, munkin pitäis vähiteelen alkaa kerään riparikorttiin merkintöjä, vaikkka on mulla sielllä jo muutama, mut kun ei jaksa käydä kirkossa Smile.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove Ti Joulu 29, 2009 4:38 am

    : D

    Huh kuinka saa vaihdettua hallintapanelista sillai et allekirjoitus näkyy Surprised En osaa ja oon tapellu omalla foorumilla sen kanssa jo iät ja ajat >___<'

    Guaa mitäs tänne? :3
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* To Joulu 31, 2009 1:27 am

    Hmm. Muistaakseni allekirjoitukset saa toimimaan seuraavalla tavalla:

    Siirry hallintapaneeliin -> Käyttäjät & Ryhmät -> Users Options -> Salli allekirjoitukset (Kaikki käyttäjät).

    Jotenkin noin. Jos ei ala toimimaan niin kysy toki uudestaan, koitan keksiä jotain muuta ^^

    Ja mitäs tänne. Hyvää, itse asiassa. Olen ollut tosin lähiaikoina hieman epäaktiivinen, jota pahoittelen. Kauheasti on ollut kaikenlaista, kuten joulujuttuja, pienimuotoiset synttärijuhlat, animen katselua kavereiden kanssa ja lumilautailua...
    Mutta hyvää kuuluu (: Sain joululahjaksi jotakin niin ihanaa kuin oman tietokoneen ^^ Tämä on tälläinen kiva läppäri kera langattoman hiiren ja langattoman netin (joka nyt jopa toimii kunnolla). Kaikenlaista muuta jännää tuli myös, muun muassa sähköhammasharja ja ionisoiva hiusharja (kyllä, kirjoitin oikein) sekä vaatteita ja sanakirja ja... Muutakin oli vielä, mutta en muista .D
    Veljien kanssa saatiin yhteiseksi Playstation kolmonen, mikä onkin ollut viime päivinä ahkerassa käytössä, myös minun osaltani. ^^

    Joo mutta ehkä en pitkästytä teitä enempää selittämällä joululahjoistani... Ihan pian on Uusi Vuosi. Mitäs kaikkea teillä on ohjelmassa? Meillä varmaan sitä perinteistä, että syödään jotain sellaista kuin vaikka höyrytetyt nakit ja illalla/yöllä hiippaillaan ulos ampumaan raketteja (: Ei mitään tinan valamista tai mitään muutakaan yliovelaa.
    Aiotteko muuten tehdä Uudenvuoden lupauksia? Minä tuskin, kun luulen etten saa pidettyä niitä kuitenkaan...
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove To Joulu 31, 2009 6:44 pm

    Huh en mitään varsinaisia lupauksia tee, mutta kouluun olisi tarkoitus panostaa enemmän : DD
    Varmaan tinaa valetaan ja jotain pieniä pommeja käyn heittelemässä :3 Muuten aika normu päivää... Gerbiilien loota pitää siivota ja silleen.

    Mutta kiitos todellakin tuosta allekirjoitus jutusta<33 Mä olen niin avuton että en sitä omin voimin toimimaan saanut ^^'
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* La Tammi 02, 2010 5:15 pm

    Se allekirjoitusjuttu siis toimi? Hyvä ^^
    Nämä fooruminsäätöjutut on joskus niin ovelasti piilotettu, että niitä saa etsiä ajan kanssa...

    Sinulla on gerbiilejä? Huisaa.

    Nyt on sitten vuosi 2010. Olemme siirtyneet uudelle vuosikymmenelle O.o
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove La Tammi 02, 2010 8:38 pm

    Jees 2010 : D Tekee vähän vaikeuksia olla kirjoittamatta 09... Huh jännää oon tehnyt tän vuoden puolella vasta 2 kuvaa 8 D Yleensä en muuta teekkään kuin piirrä...

    Joo on gerbiilejä, Black ja Cloud : D omaperäiset nimet eikö :'D Sellasia piskuisia jätkiä<3
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* La Tammi 02, 2010 10:05 pm

    Hah, minä pistän paremmaksi; en ole piirtänyt mitään koko vuonna (jota on kulunut puolitoista päivää). Lähiaikoina en ole muutenkaan piirtänyt paljon mitään, vaikka joskus on kausia jolloin en tee mitään muuta kuin piirrä...
    Mistä tulikin mieleeni etten vieläkään ole onnistunut saamaan Aidourun kuvaa koneelle. Vihaan skannereita, varsinkin kun ne eivät toimi... Ja koska piirrän aina kaikki kuvat kokonaan käsin, en osaa tehdä koneella mitään. Painttia osaan käyttää, mutta kaikki mitä sillä teen on kamalaa. Ja minä mitään kuvankäsittelyohjelmista tiedä äng.

    Kivat nimet gerbiileillä muuten. .D
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove La Tammi 02, 2010 10:11 pm

    Huh mä piirrän aina paintilla ja gimpillä : P Avanikin on tehty niillä xD Pitäisi muuten tehdä uusi, mutta ehkä joku enemmän aiheeseen liittyvä. Harunkin kuvan voisi tehdä... Hm
    Skannerit on tunnetusti huono keksintö... Tuo meidän romu ottaa kaikki värit niin haaleina että ei niissä näy mitään varjostuksia tai mitään...

    hih kiitos :3

    Sponsored content


    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 2 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sponsored content


      Kellonaika on nyt Ma Toukokuu 20, 2024 7:06 pm