Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.


+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Heinä 20, 2011 11:50 pm

    Aaaaaanimecon tosiaan oli ja meni. Ensimmäinen päivä meni vähän niin ja näin, kun tosiaan saatiin (halavatun rankka) sade niskaan heti ensimmäisenä Turussa ja Tuomiokirkon sillan kohdalla toisesta ihanasta valkoisesta quincy-avokkaastani lähti pohja, yhyyy, ja toisetkin kengät kastui ja olin koko päivän märillä jaloilla... Mutta toinen päivä meni sitten paremmin ^^ Ja Marsu*, sä olit oikein nätti Hitsu, varsinkin kun pidit käsiä puuskassa ^^

    Ääää mä haluan cossata Izuruaaaaa jos Marsu* cossaa Toushiroua (Miksi musta tuntuu että en taivuttanut oikein?) vielä Traconissakin, mut kun mun piti pitää sitä Emma-cossia... Ehtisinkö mä tehdä sen, jos pitäisin Emmaa ens vuonna? Mut en mä tie kuinka moneen coniin pääsen ens vuonnaaaa... Määääh.

    *Rises hand* Mä tuun, mä tuun! Traconiin! Ai miten niin tiesit sen jo?

    Hyvä, taidankin heti muutella. Ja jos Sienilakki on vielä maisemissa, käykö jos kutsumme Donowania tästä lähtien Aoyoshiksi? ^^ Mun täytyy miettiä toi sen nimijuttu uudestaan, mut sanakirjan mukaan "yoshi" tarkoittaa protonia xD Siitä ei iiiihan saa mitään hyvää nimijuttua xD Bleachissa tosin kerrottiin Senbonzakura Kageyoshin kohdalla että se tarkoittaa myös ankaraa, hyvää onnea ja oikeudenmukaisuutta... Niistä voisi vetää jotain ^^

    Jokuuuuuu ihmineeeeeen vastatkaa mulleeeee peliiiin T_T
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku To Heinä 21, 2011 12:55 am

    Ou jee! Sä siis tuut Traconiin Marsu etkä sinne ef:n juttuun. Ihanaa oon kerinny angstaan sitä tässä vähän aikaan...

    No kai mä sitten heilun ainakin toisen päivänn kans hina-cossis, varsinkin kun sain äidiltä luvan hiusten uuten värjäykseen, ja toisene päivän voi olla kigulla, jos sellasen kerkiää/jaksaa tehä siks..

    Ja huomenna kattoon Potteria, viiidoinkinnnnn....

    Pitkä viesti...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* To Heinä 21, 2011 2:09 am

    Oih kiitos Ai <3 Tosin en tiedä sitten että kuinka hyvä juttu on se jos olin nätti, meinaan siis kun kyseessä oli Hitsu, mut joo. Ja tietysti mä voisin vielä ruveta arvioimaan tätä sun arvostelukykyäsi, jonka tuloksena saatan kumota tuosta vain kaikki edellä esitetyt väitteet. ... Siis, mitä?

    Joo tee Izuru-cossi, jos vaan ehdit (: Kyllä sen saa kuukaudessa tehtyä, varsinkin kun sulla on sit vaan se peruspuku.
    Joo ja siis mistähän johtuu et mä tiesin jo sun tulevan T-coniin? x'DDD
    Niin ja Soncchi, kyllä mä ainakin toiseks päiväks tuun T-coniin, en vaan tiä sit et oonko sen lauantain Hesassa vai Treella. Toisaalta jos lähtisin Hesaan niin se olis ihan karseeta rahanmenoo, matkustaminenkin yhteensä yli 40 euroa ja sit viä se Reunion Partyn lippu... Ooh kallista. Mut toisaalta sit en näe Malta-ihmisiä... Mut jos meen sinne niin en pääse T-coniin lauantaina vaikka oon siitä jo maksanut. Yääh miksi aina minulle käy näin? D :

    Hohoo, protoni 8DD Paras miehen nimi ikinä. Eiku.

    Ja joo Ai vastaan ehkä joskus, tänään ei jaksa/pysty/porkkana.

    EDIT: Inulla näyttäisi olevan syntymäpäivä, paljon onnea! : D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Heinä 25, 2011 9:08 pm

    MITÄÄÄÄÄ, eikö Marsu* välttämättä tule molemmiksi päiviksi Traconiin? Miksi ihmiset on ilkeitä ja pistää tärkeät asiat samoille päiville *cries*

    No, oliko Potteri hyvä? ^^

    Ai, eikö Hitsu saa olla nätti? Mjää. xD

    Joo, olen jo lähes päättänyt että teen sen. Voisiko joku ihana ihminen kertoa, mistä saisi kivoja kaavoja sen mikä-lie-mustan-puvun tekemiseen?

    Porkkana.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Heinä 26, 2011 12:43 am

    Noo, välttämättä en, mutta tällä hetkellä näyttäis kyllä siltä että Hesan reissu jää väliin. Porukoilta tuli aika selvät vastalauseet sinne lähtemiselle, kun kerran mulla on jo 2 päivän lippu Traconiin ja kaikki muutenkin aika suunniteltuna. No, ei voi mitään...

    Potteri oli ihan jees, vaikkei tietenkään niin hyvä kuin kirja (okei, multa ei kysytty mut vastasin silti 8D)

    Ei siinä muuten mitään, mutta se syö uskottavuutta. Joka kyllä on mennyt mun Hitsulta jo muutenkin, kun en osaa olla vakava ja sitä paitsi peruukki feilaa. Otin tänään siitä hiuspompulat pois, ja tuskinpa niillä juuri mitään vaikutusta oli. Möh.
    Niin ja on ongelma. Miekan takia. Miksi se on niin PITKÄ? Laskin ja mittailin että mun pituiselle ihmiselle sen täytyy olla ainakin 120-130 senttiä pitkä, jotta se näyttäis oikeen mittaselta. Ei siinä muuten mitään, mutta miten mä kuljetan ja käsittelen sen kokoista proppia? Hehheh, tästä tulee vielä mielenkiintoista.

    Shinigamipuvun tekemiseen sopivat kaavat ja ohjeet löytyy täältä. Mä ainakin tein omani suurinpiirtein noitten mukaan, samoin Soncchi. Jonkin verran noita mittoja täytyi muutella ja muutenkin tehdä pari muutosta että siitä tulisi sellainen Bleach-tyylinen, mutta käytännössä noilla saa tehtyä ihan kivan asun. Valkonen kaulus ja hiansuut pitää lisätä erikseen, ellei haua erillistä valkoista paitaa tehdä (mihin ainakaan allekirjoittanut ei viitsinyt ruveta, koska lämpöhalvaus).

    Ja porkkana. xD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Heinä 26, 2011 1:26 am

    Totta kai sultakin kysyttiin *hali*

    Juonipaljastus:

    Öööö olisko mun tarkoitus tajuta miten noista neliöistä saa sen puvun...? xD Vois ehkä lukee noi tekstitkin, mutta varaudu avuttomaan puhelinsoittoon Marsu* xD

    Wabisukekin on pitkä, kuvista ei näe tarkkaan mut jotain päästä polviin ainakin... Miekat on vaikeita mjöö.

    EDIT: Mulla on nyt sitten peruukki, jota pitää vähän leikellä kun se on varmaan yhtä pitkä kuin mun omat hiukset (ja on kamalaa leikellä niin kaunista peruukkia yhyyy), mut ei sitten tarvi ruveta säätämään oman tukan kanssa... Ja kankaat on kans ^^

    Marsu*uuuu, myy toi Bleach 20 mulle! xD Siinä on monta niin ihanaa kohtausta että wiiii~ Renji Rukia *väistää Marsu*n kirvestä* Gin Rangiku Byakuya *väistää Marsu*n kirvestä toistamiseen* wiiiii~ Toushirokin oli komea ja Isane sai ruututilaa~
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Heinä 29, 2011 3:56 am

    Joo, totta tuo mitä juonipaljastuslaatikossa lukee. Ja muutenkin siitä elokuvasta puuttui kohtauksia joita siinä olisi pitänyt olla. Möh.

    JOO kyllä niistä saa sen puvun xD Ja joo, kysellä saa ihan vapaasti sitten jos on ongelmia tai muuten vaan 8D Tosi reilua muuten, että mä sain ihan yksin pienessä mielessäni pohtia miten sen oman pukuni teen ja nyt kenenkään muun ei tarvi pohtia kun mä oon pohtinut jo. (Ei sillä et kaikkee muistaisin, Soncchinkin pukua tehtäessä sattui kaikenlaista... *takauma*
    Soncchi: ''Hei Marsu, minkä palasen mitat nää on?''
    Marsu*: ''Ööö tota en mä tiedä? 8D''
    Sitä ei muuten loppujen lopuksikaan saatu selville.)

    Miekat on liian pitkiä. Kaikki on normaalimuodossa ihan siedettävän pituisia, paitsi just Hyorinmaru. Että pitikin sattua. (Okei, itsepä hahmoni valitsin... EIKUN Soncchi valitsi, mutta mä suostuin. xDDDDD) Mietin et ehkä 110-senttinen Hyorinmaru ois ihan jees? Siitä 25 senttiä kahvaa ja 85 senttiä terää. Mietin myös et tekisinkö ihan normimuodon vaiko shikain, toisaalta vois tehdä molemmat niin että ketjusysteemistä tekis irrotettavan/liitettävän. Tai jotain. Mutta sitten pitäis ostaa ketjua.
    Miten muuten sellaista miekkaa kannetaan mukana keskellä kaupunkia, hehheh? No, meillä on salibandymailakassi x'DDDD

    Peruukki ja kankaat, jee ^^

    Yyyyy enkä *nappaa ko. pokkarin Ailta* Minun~~
    YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY joku RenRuki tai Byakuya. Mut Toshiro on komee <3
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Heinä 29, 2011 4:57 am

    Japulis. Ja kohtaukset tapahtui eri paikassa ja eri lailla ja mjääh.

    Sellaista sattuu, kun menee tekemään ensiksi. xD Voi pientä.

    Joo ja sitten teet tietysti shikaimuotoon myös sellaisen parikymmentämetrisen vaaleansinisen jättilohikäärmeen vaikka... Muovailuvahasta? x'D Kyllä niitä voi mun mielestä lyhentää vähän.

    Käsissä? Niin mä ainakin aion tehdä ja ihmetyttää kaikki viattomat ohikulkijat xD Tosin mä saan sen tarpeen vaatiessa ripustettua vaikka olalle siitä mikä-lie-kulmasta xD

    Bäääää... *Itkee pokkarin perään ja vetäytyy nurkkaansa nyyhkimään* Heitän sitä Byakuyalla kun näemme seuraavan kerran... *Katalia suunniltelmia*

    Ja iskä valittaa että heräisin joskus aamulla tekemään nettihommat, ööö olin kahdeksaan illalla Tampereella, reilukerho...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Elo 01, 2011 4:01 am

    xD Niin kai. No, ajatellaan positiivisesti ja sanotaan vaikka, että on ilo auttaa (mikä klisee x'D).

    Joo ehken, eri asia olis jos meinaisin bankain tehdä, mutta se nyt ei tule kysymykseenkään. Mutta muovailuvaha kunniaan, mä tykkäsin siitä tosi paljon kun olin... 5-vuotias? x'D

    No, ehkä, mutta en sit tiä et oisko se kauheen häiritsevää... Tosin niin on salibandymailakassikin, mutta ehkä se on paremmalla tavalla häiritsevää...
    Sä siis aiot tehdä myös sen miekan, ja viä shikai-muodon? Toivottavasti ehdit ^^
    Munkin pitäs pian aloittaa sen Hyorinmarun tekeminen, et saisin sen joskus valmiikskin... Mut nyt oon jo melkein kartottanut et mitä mulla on ja mitä pitää viä hankkia ^^ MDF-levyä, kangasteippiä ja tekonahkaa pitää vielä ainakin löytää jostain. Niin ja spraymaalia. Ja ehkä pahvia ja sen sellaista, en viä tiä et löydänkö kotoo tarpeeks... Onneks kaikkia työkaluja ja puuta ja ilmastointiteippiä jne. on jo valmiiks kotona ^^

    YYYYYYYYY katalia suunnitelmia.

    Mutta asiasta kukkaruukkuun (ja porkkanaan), tänään oltiin ahkeria ja laatotettiin takapihaa, ja urakka jatkunee vielä huomenna. Taitoin pari kertaa kynteni ja tiputin kerran laatan jalkani päälle, mutta muuten meni hyvin ^^
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Elo 02, 2011 9:49 pm

    No, mulla on vähän sellainen periaate (Mistä lähtien? Teet ekaa shinigamipukuas, Ai-chan xD) että jos shikai on jotenkin järkevästi tehtävissä, niin tehdään se. (Esimerkiks Senbonzakura, Haineko ja Shinsou nyt ei oikein onnistuis shikaina xD) Tiedätkö, salibandymailakassi ei välttämättä sovi Pikku Valkotukan imagoon xD

    Takapiha on varmasti pian nnnääättt-tttiii~ Hienoa, laatoittajat ^^

    Ja porkkanat.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Elo 03, 2011 11:43 pm

    xD
    Ja joo, ei se ehkä sovi, ja mittasin just että se salibandymailakassi on liian lyhyt : <
    Täytyis kohta saada alotettua se miekka, mutta en oo viä löytänyt sopivia lautoja... Luulin jo löytäneeni täydellisiä, mutta ne onkin liian lyhyitä. Yhyy.
    Ja toivottavasti haorikin tulis pian tuolta pesukoneesta, niin vois ruveta laittaa siihen sitä vuorikangasta~~

    Joo takapiha on kyllä tosi nätti ^^

    HOHOO joo.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Elo 04, 2011 1:13 am

    Voi, huono kassi =( Ja tyhmät laudat. Mä (Tai oikeestaan iskä ja pikkuveli xD) ajattelin tehdä oman miekkani rungon jostain muoviputkesta ja sitten terä siitä mistä ne matkapatjat tehdään... Olen tosi hyvin selvillä, onneks meidän perheen miehet rakentaa mitä vaan xD

    Mä olen vähän hermostunut siitä puvustani, että muistanko mä kaikki ne yksityiskohdat joita bongasin Marsu*n puvusta... No, saapa nähdä millainen siitä tulee ^^

    Puhutaanpa välillä vaikka lantuista xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 07, 2011 6:41 pm

    xD No, se on kiva että on apuvoimia kun tosiaan aikaa ei enää oo ihan kauheesti ; )

    Jos et muista kaikkee niin saat toki kysyä, en mä sua syö x'DDD

    Miksi lantuista? Lanttu on pahaa.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Elo 07, 2011 11:46 pm

    Aloitan puvun valmistamisen huomenna ^^ Kaavojen leikkaamiseen tuskin ainakaan menee hirveen kauaa. Täytyy vaan kattoo että mitkä niistä osista pitää leikata mustasta ja mitkä valkoisesta, kun ne kaavat on silleen hienosti sellainen suorakaide, kiva jos siellä on joku pieni osa välissä jonka pitää olla valkoinen xD Ja kun se ohje on englanniksi, mjäääh...

    *Halii Marsu*a*

    Porkkanat rupee jo olemaan vähän vanha juttu xD Mut ei välttämättä lantuista, jos et tykkää niistä xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Elo 08, 2011 4:19 pm

    Ei kai siellä oo mitään valkosta välissä... Paitsi se yks vyö... Koska ne hiansuut ja kaula-aukkosysteemi ei varsinaisesti kuulu siihen kaavanmukaiseen pukuun x'D

    Porkkanat on aina hyvä juttu. Lantut ei.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Elo 09, 2011 9:16 pm

    Miten minusta tuntuu että täällä käydään vähän niinkuin keskustelua minun ja Marsu*n välillä? xD

    Miten olis kurkku?

    Paljon asiaa. ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* To Elo 11, 2011 12:17 am

    Älä, mulla on ihan samanlainen fiilis.

    Kurkku on hyvää. Lanttu ei ole hyvää. Porkkana on hyvää. Ja tomaatti.

    Arvaa mitä? Ei yhtään asiaa xD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Elo 13, 2011 1:48 am

    Meitsiii lähteeee Strasbourgiiiin tässäää syksylläää ^^ Me mennään meidän lukiosta, mun eka lento ja kunnollinen ulkomaanmatka! *Exited*

    Eli olet vain lanttuvastainen. xD

    Melko asiatäyteisten viestien kirjoa xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Elo 22, 2011 10:59 pm

    Yays, Strasbourgiin. En oo koskaan siellä käynyt mutta on varmaan ihan kiva paikka.
    Ja jee, lentokoneeseen! Lentokoneessa korviin sattuu pirusti jos ei nieleskele tarpeeks, etenkin laskun aikana, ja ruoka on pahaa. Maisemat on kyllä kivat (:
    Haha kuulostan ihan joltain asiantuntijalta... Oon ollut sen tasan 2 kertaa lentokoneessa. Toisella kertaa laskun aikana meni korvat pahasti lukkoon, ja se sattui xD

    Noh olenhan minä. Tai en, kunhan mun ei tarvitse syödä sitä.

    Ja, meillä on täällä uusi pelaaja! Tervetuloa mukaan, Kuro-Yume! Mukavaa saada tänne uusi kasvo, kun nuo vanhat käyttäjät ovat olleet viime aikoina niin epäaktiivisia. *cries in the corner* Mutta toivottavasti joku herää ja tulee tänne takaisin... xDDDD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Elo 24, 2011 11:15 pm

    No, ehkä on luonnollista, ettet ole käynyt kaikissa maailman paikoissa xD Maisemat? Eikös siellä katsella lähinnä pilviä?

    Jeee, uusi immeinen! Tervetuloa! Tosiaan, kaksi kolmesta pelistäni ovat olleet... Hiljaisia melko pitkään. Toinen kesäkuusta ja toinen huhtikuusta...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* To Elo 25, 2011 2:01 am

    Joo, kyllähän se näin menee.
    Ja kyllä sieltä muutakin näkee kun pilviä, esim. nousun aikana ja sillon kun pilvipeite rakoilee (kuulostan ihan joltain meteorologilta xD)

    Laalalaa, eikä asiaa auta epäaktiivinen minä. Mutta kiire. Koulussa. Kun. On. Haha väsyttää.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Elo 26, 2011 9:54 pm

    Okei... Niin kuulostat xD

    No, et sä nyt niin epäaktiivinen ole (Paitsi ehkä DA:ssa vähän xD), ainakin sä vastaat suht nopeesti meidän peliin, toisin kuin eräät muut *Katsoo vihjaavasti Miukuun ja Sienilakkiin* Jos ette jaksa enää pelata, niin sanokaa, että saan hahmot vapaaksi, periaatteeni kun on että yksi peli per hahmo kerrallaan...

    Meidän matikansijainen on ärsyttäväääääääääää...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* La Elo 27, 2011 12:32 am

    xD

    Kyllä mä vähän olen, mutta koitan vähän aktiivistua... Ja Devissä en oo tosiaan kommentoinu vähään aikaan oikein kunnolla kenenkään kuviin. Enkä lisännyt omia. Yhyy tätä epäaktiivisuuden määrää.
    Pitäs kai taas jossain vaiheessa kysyä ihmisiltä että ketkä oikeesti haluaa viä jatkaa täällä. Niin hiljaista on...

    Joo oon kuullu vähän juttua, koita pärjätä sen kans...

    -----------------

    EDIT: Uaaaah olen epäaktiivi ihminen, koulussa on just hirvee kiire, ja Tracon on ylihuomenna ja vielä pari yksityiskohtaa cossista tekemättä O_O Mutta eipä niissä kauaa mee kunhan vaan aloitan...
    Iso anteeksipyyntö nyt varsinkin Kuro-Yumelle kun on joutunut niin kauan odottamaan mun vastausta peliin. Tracon-viikonlopun jälkeen vastaan mahdollisimman pian!
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Syys 08, 2011 12:38 am

    Anteeksi tämä hetkellinen epäaktiivisuuteni täällä. Se johtuu kolmesta seikasta: cosplay-puku, DA:n kilpailu ja Tuntematon sotilas. Nyt kuitenkin pitäisi jokainen kolmesta viimeviikkoina stressiä aiheuttaneesta seikasta (Joista jokainen siis oli ihan miellyttävä seikka, stressi johtui ainoastaan ajan vähyydestä ja kiireestä.) olla pois päiväjärjestyksestä, joten pääsen kunnolla koneellekin ^^

    Olen siis lukenut yhden suomalaisen kirjallisuuden virstanpylväistä. Itse en luultavasti olisi siihen tarttunut, mutta kun äikänkurssissa piti. Ja olihan se sillä tietyllä tavalla hyvä kirja, vaikka raaka onkin. Sitähän se on, sota nimittäin. Suosittelen kyllä lukemista, ellei aivan heikkohermoinen ole. Ajatukset yrittää tulla murteilla kun niitä koko ajan luki xD Tunnustaa täytyy että elokuvaa en ole koskaan katsonut kuin kohtauksia sieltä täältä, mutta ehkä se tulee nyt ensi itsenäisyyspäivänä tiirailtua.

    Ja Traconista. Mukavaa oli ^^ Ei ollut sateita kuten Animeconissa, ja oli kivaa tiirailla muiden - erityisesti Mini-Minän (toinen Izuru) ja Ukitaken - Bleach-porukassa olleiden cosseja. Haittapuoli on se, että me oltiin paljon ulkona, ja nyt mulla on nuha. xD Enkä mä päässyt laulamaan kuin yhden biisin karaokessa T_T No, ehkä ensi vuonna. Jaaaaaa mun peruukki feilas, mä olin lähes kalju toisena päivänä xD

    Matikka oli ennen niin kivaa. Nyt on vaan tunneilla koko ajan sellainen tunne että tahtoo pois... EDIT: Arvatkaa mitä yks ykkönen tänään kertoi sen open sanoneen... "Mä en oo ikinä ollut hyvä numeroitten kans." O_o Sä oot pitkän matikan ope...?

    Nyt mä haluan kirjoittaa jotain oikein söpöä. Sinua on varoitettu, Marsu*.

    EDIT 2: Onnea, Miuku! Hääpi bööddei tyy jyy...

    EDIT 3: Onpas täällä hiljaista. Sitä se koeviikko teettää... Ilmoitusasiana kuitenkin: Ai-chan lähtee torstaina Strasbourgiin, ja tulee takaisin ihanaiseen koti-Suomeen sunnuntai-iltana. Tällä välillä meikäläistä ei mitä luultavimminkaan YoDessa tavata.

    EDIT 4: No voihan Elsass sentään. Yks ehtii käydä ulkomaillakin eikä kukaan kirjoita tänne mitään O.O Eli meitsin Strasbourgin matka on ohi. Ja vaikka siellä ihan kivaa olikin, 25 astetta lämmintä ja aurinkoa taivaalta, Suomeen tultaessa viistoista astetta kylmempää ja tihkusade, niin kyllä rakas Suomi on silti aina Suomi vaikka räntää tulisi <3 Aika moni muu matkalla ollut kaipaa takaisin Ranskaan, mutta mä tykkään kyllä kaikkein eniten olla täällä. Mie oon pesunkestävä suomalainen~ Eikä tarvii koko ajan miettiä että pystynkö kommunikoimaan tuon ja tuon henkilön kanssa, ranskalaisten englannintaito kun oli mitä oli...

    Toi oli mulle eka oikea ulkomaanmatka, enkä ole ikinä käynyt noin etelässä maailmassa. Lennettiin Saksaan Frankfurt-Hahniin ja ajettiin bussilla rajan yli Ranskaan Strasbourgiin. Bussimatka oli tälläiselle historiafriikille tosi kiinnostava, ajettiin esim. linnan ohi jossa Saksan lippu ekaa kertaa esiteltiin, ja taidettiin ajaa aika läheltä Maginot-linjaa, nähtiin nimittäin kyltti siitä. Meidän saksalainen bussikuski kertoi tosi kivasti kaikkee ^^ Hyvä että toinen mukana olleista opettajista oli saksanope. Hotelli oli ihan kuin jossain teollisuusalueella. Ekana aamuna maitokannu kaatui mun hameelle. Europarlamentissa oli kivaa, paitsi silloin kun sai kysellä niiltä tyypeiltä ja ties kuinka moni höpötti Kyproksen tilaineesta eikä osanneet lopettaa... Slovenialaiset osaavat erittäin hyvin englantia. Ja ne oli tullu koko matkan Sloveniasta Ranskaan bussilla, 14 TUNTIA. O_O Seuraavina päivinä meidän piti käydä Ranskan ainoassa keskitysleirissä ja käydä Strasbourgin nähtävyyksillä, mutta eipä sitten tehty kumpaakaan, yhtäkkiä vaan pääope päätti et ei. Ne olisivat kiinnostaneet melkein enemmän kuin se parlamentti... Lähes koko lauantai sitten vaan hilluttiin kaupungilla shoppailemassa. Mjäh. Ranskalainen ruoka ei ollut mainittavan hyvää, mutta ehkä me ei käyty oikeissa paikoissa. Oli hauskaa, kun siellä Ranskassa sai höpöttää ihan mitä vaan suomeks, eikä kukaan ulkopuolinen tajunnut xD Mut oli se silti ihanaa kun oli taas Frankfurt-Hahnin lentokentällä odottelemassa Tampereelle lähtevää lentoa, ja jonossa kuuli muutakin suomen kieltä kuin vain meidän ryhmän omaa ^^ Ja kun astui Tampereella bussiin niin tuli jotenkin vapautunut olo, aah, Suomessa!

    Se siitä matkakertomuksesta xD

    Muuten, Miuku ja Sienilakki. Ilmoittakaa, haluatteko jatkaa meidän pelejä, ne on kuitenkin olleet jo huhti- ja kesäkuusta pysähtyneinä. Jos vastausta ei kuulu joulukuun alkuun mennessä, mä oletan pelit päättyneiksi ja vapautan Shikarin ja Aoyoshin muihin peleihin.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove Ke Loka 12, 2011 4:11 pm

    *loikkii* Terve taas! Inu aikoo nyt oikeasti palata tänne : D Hahmoremonttia käyntiin sun muuta. Mitään fiksumpaa asiaa ei nyt näin ole XD Koulussa dataan ja tosiaan puutarhuriksi opiskelen. Erittäin rasittavia tunteja, ei vaan jaksa kuunnella D: Ja huomenna kasvitentti = 100 kasvia suomeksi ja tieteeksi = en osaa XD Stressiä pukkaa. Mitäs tänne kuuluu?

    Sponsored content


    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 42 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Toukokuu 10, 2024 3:56 am