Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.


+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Toukokuu 23, 2011 10:07 pm

    Onnea, Sonsku! ^^ Sekä syntymäpäivästäsi että tuhannennesta viestistä ^^

    Öööö, niin ja miksi se ei sitten antanut sitä kymppiä, siksi että sä pystyt keskittyyn tunnilla??? Meitsi ei ihan hiffaa. O_o?

    Juhuu, koulutyöt lähes tehty. No, sittenpä alkaa koeviikko xD Huomenna ei ole vielä mitään, kun musiikinkoetta ei ookkaan, mutta ke on sitten enkku.

    Voisi yrittää vastata peleihin. ^^ (Edit: Sorppa Marsu*, en ehtinyt vastata sulle...)


    Viimeinen muokkaaja, Ai-no-Musume pvm Ti Toukokuu 24, 2011 4:11 am, muokattu 1 kertaa
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Toukokuu 23, 2011 11:18 pm

    Kiitos onnitteluista, vaikka kiitinkin jo devissä...

    Ja siksi se ei voi vain antaa kymppiä, koska ruotsinopettajamme on hieman omalaatuinen persoonansa, ja nyt kun sitä tarkemmin ajattelee, en oikein mäkään tajua juttua, mut kuitenkin...

    Jee, huomenna on viimenen koe ja sit loput koulupäivät jotain diipadaapaa...

    Hyvin tärkeä viesti taas...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai


    Viestien lukumäärä : 218
    Join date : 31.01.2010
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vammelfors

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Miuku Ti Toukokuu 24, 2011 2:43 am

    ONNEA SONCHIIIII!!!!

    Täytyy olla jotain todella tärkeää asiaa, että jaksan enää nykyään kirjoittaa mitään Off-gameen ja nyt on <3

    Tää taisi nyt olla Kolmas eri sähköisen median keino, jolla onnittelen Sonchia tänään. Ei kai joku yritä alitajuisesti hyvittää sitä, että jäi lukemaan matikkaa mielummin kun lähti Kutalaan Synttärikahveilla, anteeksi Son-saaan...

    Paljo onneeaa vaaan, paaljon onneeaa vaan, plajon onneeeaaaa Son-saaaaan! Paljon onneeaaaa vaaaaaaaan! <3
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Toukokuu 24, 2011 2:57 am

    Se ei edelleenkään Micchi haittaa et jäit Tampereelle, ainakaan mua, ja jäipähän kakkua enemmän mullee... Ei vaan ei se oikkeesti haittaa, parempi saada kokeesta itteensä tyydyttävä numero kun tulla tänne heiluun jotain, ja sitten ei tarvinnu hermoilla siitä kokeesta täällää...
    Mutta edelleenkin kiitos paljon onnitteluista...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai


    Viestien lukumäärä : 218
    Join date : 31.01.2010
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vammelfors

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Miuku Ti Toukokuu 24, 2011 10:45 pm

    Olisi ehkä kannattanut lähteä Kutalaan eilen, olisi ollut joku järkevä syy miksi koe meni ihan ketuille...
    Että osaan mä otta huonon numeron ihan ilman mitään erityistä syytäkin... Huoh taas. Koeviikko ei ainakaan ala kovin lupaavasti, toivottavasti jatko olisi muuta...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Toukokuu 26, 2011 10:57 pm

    Ruotsinopettajat näyttävät kaikki olevan omalaatuisia xD Meidänkin Mamma on ^^

    Tiedättekö ihmiset, mä taidan olla melko herkkä kun kyseessä on kehitysmaat. Meillä oli eilen enkunkokeessa luetunymmärtäminen jossa kerrottiin jostain projektista jossa vanhoja koulukirjoja viedään Tansaniaan, ja mua alko itkettää kun mä luin sitä... Tänään meillä oli uskonnon pohjatunnilla helluntaiseurakunnan Banglandeshin slummikoulu-projektin esittely, ja mua alko itkettään siinäkin...

    Ulkona on ihanan vihreää~ Tiedättekö muuten mikä on söpö sana? Bumblebee~ Ja pörröiset valkoiset pienet koirat on myös söpöjä ^^

    Joo ja mulla oli tärkeää asiaa. Menenpä lukemaan uskontoa~

    EDIT: Marsu*, mä olen lukenut jo melkein kaikki sun Bleachit~ Näin Toushiroun~ Ja muutamia uusia hahmoja xD Ja nyt mä todella ymmärrän miksi ihmiset puhuu Ichimaru-hymystä. SEHÄN HYMYILEE JOKA HIIVATIN AINOA HETKI. Pelottavaa. Izuru on söpö~ Ja Hanatarou myös~ JA RENJI KUN SILLÄ ON TUKKA AUKI *kuolaa* Mutta tiedättekö mikä on sekä ärsyttävää että huvittavaa samaan aikaan? Soooooooooosuke, Toooooooooshiroooooooo, Jirooooooobooooooo... Tein tänään yhteiskuntaopin pohjien aikana listan, johon merkkasin kaikki kaartit ja niihin ne kapteenit ja luutnantit jotka muistin, tuli muuten hyvä tulos, muistin 10 26:sta xD Ja muistin kyllä enemmän nimiä, mutten tiennyt mikä niitten kaartin numero on. Hyvin yhteiskunnallisia aiheita xD

    Niitä lukiessa tuli vähän sellainen olo, etten ihan ymmärtänyt. Ja kuitenkaan en tiennyt, mitä en ymmärtänyt. Outoa xD Ehkä vain ajattelen liikaa. Mutta, te ihanat Bleach-asiantuntijat jotka tiedätte kaikesta kaiken, mulla on muutama kysymys. Laitan ne varmuuden vuoksi juonipaljastusboksiin.

    Juonipaljastus:
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove La Toukokuu 28, 2011 5:01 pm

    Huomenta! : D Piiiitkästä aikaa inukin näyttää naamaansa täällä, hävettävää epäaktiivisuutta mutta dunno D : Jos nyt yritän, siis yritän aktiivistua xD Käytännösä tarkoittaa sitä että käyn täällä kerran kuukaudessa. Noo eikun kesä verottaa aikaa niin pelailemaan kunnolla pääsee varmaan vasta lähempänä syksyä. Vähän reissua ympäri ja ärmpäri Suomea, lähinnä "nettikavereita" jotka ei kyllä enää ole vaan pelkkiä nettikavereita niin miittimään :'3 Ur tänne on tullut kyllä sen verran tekstiä että en taida edes yrittää lukea : D
    Mutta Bleac keskusteluun voisin salakavalasti tunkea mukaan ja heittää Ai-no-Musumen kysymyksiin omia mielipiteitä :3 Nekin nyt spoileriin niin ei tuu mitään ylimäärästä yhyy kerroit koko sarjan juonen biatch xD osaan 22 olen lukenut joten pieniä spoilereita voi tulla jos ei sinne asti ole. Ei kuitenkaan kai mitään suurta : D Ei ainakaan kovin olellista?~

    Juonipaljastus:
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku La Toukokuu 28, 2011 11:58 pm

    Inu on palannut ^^! Joo ei yhtään mee lujaa tai mitään...

    Mua ärsytää ihan sama juttu ku Aita, meinaan ne pitkät oo:t sun muut... ja eniten se Tooshiroo, olis suomentyajat vaan saanu pitää nje lyhyinä vokaaleina, tai sit lisänny ne uut sinne perään...
    Ja myöskin se ärsyttää, että Renjin bankai on nimettyy paviaanikuninkaaksi, se jos mikä vähentää sen jätkän uskottavuuutta ja se on kykllä ihana hiukset auki ja muutenkin.
    Mäkin oon myöskin RenRuki-parituksen kannalla, mutta myöskin IchiRuki, RenIchi, ByaRen, ja niitä on aika monta, että koittaa sitä nyt siitä päättää mikä on tilanteeseen sopivin, mut varmaa ainakin on se et renji rakastaa Rukiaa, se ei varmaan oo vielä ite tajunnu sitä ainakaan kovin hyvin...

    Juonipaljastus:

    Wuhuu, me ollaan meiän koulun paras luokka pesisksessä ja pelataan toisen kouln joukkuetta vastaan maanantaina, ainut ongelma vaan on, et meiän koulun kaikki oppillaat tulee varmaan kattoon sitä enkä halua pelata kaikkien edessä...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Su Toukokuu 29, 2011 12:28 am

    Huh hei ja romm--

    Hauska nähdä taas ihmiset. Eipä ole aikoihin nähty/olenpa ollut epäaktiivi.
    Kiire, kokeet ja keskittyminen epäolennaisiin asioihin tappavat mut vielä D: Oon koeviikon aikana lukenut koulukirjojen lisäksi varmaan 30 lukua Kuroshitsujia, mikä tekee karkeasti arvioiden yli 1100 sivua. Eilenkin istuin koneella varmaan kahteen asti yöllä lukemassa... Mistä vetoa että kuolen vielä näitten addiktioitteni takia... Mutta juonikaari oli jännässä kohdassa *mutinaa*
    Kuroshitsuji on muuten mangana parempi kuin animena (mikä nyt pätee melkein kaikissa sarjoissa, paitsi ehkä OHSHC:ssä). Animea on taas kaunisteltu ihan törkeästi. Cielkin on ihan liian kiltti siinä...

    Mä oon muuten huomannut, että jostain kummallisesta syystä pidän usein kaikissa sarjoissa yms. siitä enemmän tai vähemmän aikuismaisesta varhaisteinipoikahahmosta kaikkein eniten, mikäli sellainen löytyy. Bleachissa tykkään eniten Toshirosta, Kuroshitsujissa Cielistä ja FFXIII:ssä Hopesta O.o Pitäisikö huolestua?

    Inu on täällä taas, hauska nähdä(?) sinuakin ^^

    Juonipaljastus:

    Kaksois-oot on kamalia, ne pilaa ihmisten ja muidenkin nimet ;___; Olisivat kirjoittaneet miten tahansa muuten, tyyliin Toushirou, Tôshirô tai ihan vaan Toshiro, eikä mitään Tooooshiroooota. Enkkujulkaisuissa nimet on sentään kirjoitettu useimmiten nätisti.
    Grimmjown sukunimi (jota en rupea tässä tavaamaan) on muuten kirjoitettu käytännössä katsoen joka paikassa eri tavalla O_O Päättelepä tässä sitten miten se oikeasti on...

    Ei mitään RenRukia, vaan IchiRuki... Renjin voi sit heittää tyyliin jollekin Byakuyalle... Tai sitten vois olla hieno IchiRenRuki-kolmoissuh-- *shot*
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Toukokuu 30, 2011 2:58 am

    Ooooo, näin lyhyt aika ja näin monta ihanaa ammattitaitoista vastausta! Kiitoksia opintiellään olevan (tarpeettoman) tiedonhaluisen Bleach-alokkaan valistamisesta! *Liittää kätensä yhteen ja kumartaa*

    Juonipaljastus:

    *Halii Sonskua ja heittää Marsu*a Byakuyalla* ...Uuuuups. *Väistää Byakuyan minkä-niminen-ikinä-lieneekään-zanpakutouta*

    Jee jee Sonsku, teidän luokka pääsee sitten pesiskelemään meidän (entisen) koulun parhaan luokan kanssa! ^^ (Ei hajuakaan mikä se niistä on...)
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove Ke Kesä 01, 2011 1:37 am

    Jeah! Inu is back! Ainakin jotakuinkin.
    Heh kiva jos onnetomista vastauksistani sai jotain selvyyttäkin :'D

    Mut oo pesistä... Meidän luokka hävis kaikki pesismatsit xD Ei mitään uutta, kun ei tuo ryhmähenki ole mikään paras. Tarpeetonta säätämistä ja sättimistä, minkä sille voi jos se pallo nyt sattuu menemään ohi :C Tärkeintä on pelin henki B) Tai joku semmonen... xD Noo itse en ollut pelaamassa, kunhan katselin. Sade vaan ei ollu paras mahdollinen yhdistelmä kun oli edellisen viikon ollut kipeänä.

    Oho menin viideltä nukkumaan ja heräsin kahdeksalta : D Väsyttää vieläkin ihan ruttona, joten jos hiippailisi suihkuun niin pääsisi jo yhdeksän maissa nukkumaan. Voisi varata hetken aikaa vaikka kirjoittaa päiväkirjaa, se on hieno tapa käsitellä omia ajatuksia ja purkaa :'3 Mut jea enpäs tän enempää kerhistä nyt vallota. *laahustaa unisena paikalta*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Kesä 01, 2011 1:42 am

    ja me voitettiin se pesis-ottelu lukemin 14-5 ^^.Ja mä tein jopa yhen juoksunkin...Ja palkinnoks me saatiin tänään muumitikkarit.
    Sade on tosiaan inhottavaa, me kun jouduttiin pelaan sateessa ja oli kylmä, mutta onneksi kiva kaveri suostu lainaan takkia, joten en ihan jäätyny kentällä.

    Miten luokkaretki Turkuun ´voi väsyttää niin kamalasti, kun oon ihan väsyny ja jalat ihan sairaan kipeenä,se kyl saattaa johtua keilaamisesta, mut kivaa kuitenkin oli.
    Ja jotenkin taas huomas eron mun ja tyyppien joitten kanssa käbion kaupoissa sielää välillä, muilla on vaatekauppojen kasseja ja mulla on kirjakauppojen...

    Tärkeetä asiaa taas.... ja Muse on muuten hyvä bändi. (älkää kysykö..)
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Kesä 01, 2011 2:09 am

    YÄÄÄÄHH!! *väistää Byakuyaa* Yhyyhyhyy miksi minua kohdellaan näin~~!! (okei melkein kuka tahansa Bleach-fani olisi kait iloinen kun tulee heitetyksi Byakuyalla, mutta mä nyt en vaan tykkää siitä :< Mutta Hitsulla saa heittää x'DDDDDDDDDD)

    Pesis oli kyl yläluokilla hauskaa, mäkin haluan pelata~~

    Ja väsymys sukkaa. Itseä vaivannut kanssa viime aikoina aika ketusti, mutta ehkä tämä tästä kun viimeinen koe oli hmm tänään. Ja se oli VAIKEA yhyy.

    Onnea Soncchi, ja kiva että luokkaretkikin oli hauska! Meillä ei enää moista ylellisyyttä(?) ole~~
    Musekin on ihan jees, ei suosikkeihin kuulu mutta hyvä silti (:
    Ja Soncchi nyt roolimaan, mä vastasin x'DDD

    Ja omm ahdistun kun saan ihan kohta Kuroshitsujin julkaisutahdin kiinni...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Kesä 01, 2011 11:27 pm

    Onnea onnea Sonskun luokka ^^

    Kirjakaupat voi tyhjentää typötyhjäksi ^^ Kuka välittää vaatekaupoista xD

    No mutta, eihän se olisi sopiva mielenilmaus parituksiasi kohtaan jos heittäisin sinua hahmolla josta pidät xD Mut okei, saat myös Hitsun. *Roikottaa Shiroa kaavun selästä ja ojentaa Marsu*lle* Kuules nyt nainen, onko tämä nyt tapa roikottaa kapteenia? Laske minut alas tai olet vainaa.

    Ettekö te sitten pelaa/pelanneet sitä liikkatunneilla...?

    Miiiiiksi japanilaisilla seiyuuilla on niin paljon upeammat äänet kuin suomalaisilla ääninäyttelijöillä...?

    EDIT: Inu on vaihtanut avaa ^^

    Kuulkaas ihmiset, saatte nyt hiukan uusia kysymyksiä, koska ajattelen lukiessani ihan liikaa asioita, joita Kubo-samakaan tuskin on ajatellut, enkä jaksa odottaa jos asioita selvennettäisiin seuraavissa pokkareissa xD

    Juonipaljastus:
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Kesä 03, 2011 3:01 am

    On joillain suomalaisillakin ääninäyttelijöillä ihnata äänet kutenn, Aladini äänellä, se on niin ihana...

    Ja Ai-chan sä mietit asioita ihan liikaa, mutta sentäs jotain noista asioista tiedän...
    Juonipaljastus:

    Hieno ava inu taas kerran ^^

    Ja koulua enää pari päivää, ja sit ei luultavasti näe luokkalaisia enää,ainakin jos pääsen tampereelle lukioon, tulee jotain tyyppejä ikävä..
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Kesä 04, 2011 7:45 pm

    Vivat academia, vivant professores!

    Tiedän, Sonsku, that's my big problem xD Kiitos ^^

    Yksi sana. K.E.S.Ä.L.O.M.A! Alkaa nyt! Muahahaa! Kaikki juhlallisuudet sun muut ovat ohi ^^

    Kesälomaan liittyen eräs ilmoitusasia - häippäisen ensi ma-la rippileirille isoseksi (Kyllä, heti kun koulu loppuu niin sitten isoseksi...), joten katoan täältä tuoksi ajaksi. Tulen kyllä takaisin, älkää huoliko, lupaan sen quincyn kunniani kautta! ^^ En muuten ole vieläkään aloittanut sitä pukua... No, leirin jälkeen. Mutta Marsu*uuuuuu, tänä kesänä mä en saa hölmistyttää pikkumuksuja puhumalla sun shinigamin ylpeydestä T_T Ja sitten aiheuttaa sulle päänvaivaa kun ne kyselee mikä se on xD

    Äsken kun iskä vastas puhelimeen "Puunhaaran postitoimisto" (Joo, älkää kysykö...), niin mä kuulin "Uraharan postitoimisto" xD Sitten puhelun loputtua sanoin sille että sillä on kyllä kauppa eikä postitoimistoa xD Se katto mua vähän silleen että mitä häh xD

    Muuten ihmiset, lähinnä nyt Marsu*, Sonsku ja Miuku, tälläinen random kysymys. Mitäs te haluatte laulaa animekaraokessa? Ainakin Traconissa on, Animeconista en tiedä. Nimittäin, pitäisi harjoitella etukäteen jos haluatte lauluja joita en osaa ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Kesä 06, 2011 2:52 am

    Oi kiitos~~ <3 *ottaa Hitsun hymyillen vastaan ja halii*

    Ja kyllähän me pelattiin, ja siinä se ongelma onkin, kun ei keväällä ollu enää liikkaa niin ei pelattu sitten enää |D

    Juonipaljastus:

    Kaunis ava, Inu ^^

    Yays, kesä~~ Tosin, mä vaan koko ajan ajattelen että pitäis läksyjä tehdä ja kokeisiin lukee, ja joudun koko ajan muistuttaan itseeni, että ei enää 8DD

    Joo, se tosiaan oli mulle karsee päänvaiva D: Kun Ai-chan hiukan meni mainitsemaan mun shinigamin ammattiylpeyteni yhdellä lastenleirillä niin eikös sitten samat muksut toisella leirillä tulleet kiskoon mua kädestä ja kyseleen, että mikä se on x'DDDDDD Ja sit ne vielä huuteli sitä ympäri leiriä... -.-'

    Mutta mistä teidän isä sen vois tietää? Ehkä se lukee salaa Bleachia yöllä... O_O

    En mä tiä, jotain randomia mitä kukaan ei osaa ja--
    Jotain vaan, en mä tiä (: Ja uuttahan voi oppia sielläkin~~ ^^

    Yhyy miksei Kuroshitsujista tule uutta lukua yhyyhyhyy. No ei kai nyt näin äkkiä.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Kesä 11, 2011 1:22 am

    Hihhei, meitsi on kotona taas! Me tultiin sittenkin nukkumaan kotiin tää pe-la yö, huomenna mennään vielä lähetysjuhlille ^^ Tiedätkö Marsu*, mä vedin siellä leirillä ~Sitä en haluaa~ xD

    *Kuvittelee isäänsä lukemassa Bleachia salaa taskulampun valossa peiton alla* Se olisikin kyllä näky xD

    No, olisi se nyt kiva jotain biisistä tietää ennen kuin menee laulamaan xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Su Kesä 12, 2011 5:06 pm

    Hohohoo! 8DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Se olis kyllä varmaan hieno juttu (?) xDDD

    Noooo voi olla, mutta kattoo sitä sitten lähempänä coneja, nyt kun kaikki aika menee matkan kans säätämiseen ja murehtimiseen et miten saakelissa selviän siellä xDDDDDDD

    Niin siis tosiaan Maltalle lähtö lähestyy, ensi keskiviikkona pitäis olla jo lentokentällä. Ja se tarkoittaa että vaivun varmaan lähes täydelliseen hiljaiseloon kolmeksi viikoksi. Voi kyllä olla et tuun välillä säätään tänne jotain jos tietokoneen löydän, mutta en lupaile liikaa ; )

    Hohhoi väsyttää, ja on ihan sairaan kuuma... Suomen viileä ilmasto, eikun mikä :'D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Kesä 13, 2011 6:16 pm

    Hyvää matkaa, Martzu*! ^^ Vaikka tulenkin nirhaamaan sinut jos et vastaa ennen sitä... xD

    Mä valvoin eilen pari tuntia. Syy: HYT.TY.SET. Mä valvoin kolmen ja viiden välillä, tapoin SEITSEMÄN hyttystä huoneestani ja tulin melkein hulluksi niiden kanssa. Kun mä oon sellainen etten voi nukkua jos tiedän että huoneessa on hyttynen...

    Marsu* muuten... Tahtoo lisää Bleacheja! Luin jo kaikki T^T Pitääkö mun odottaa kolme viikkoa byäääh...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Kesä 13, 2011 10:37 pm

    Oi kiitos xDD

    Hyttyset on kyllä ikäviä, kun ne pistää ja yyy.

    No toi kyllä sä sitten joudut odottaan, koska ei me nyt ainakaan sitä matkaa ennen ehditä nähdä. Mutta täytyy kattella sitten sen matkan jälkeen, että jos nähtäs? (:

    Pakkaaminen on vaikeeta, varsinkin jos on tällänen pikku ernu-Marsu joka ei oo ikinä matkustanut mihinkään x'DDDDD On pelottavaa että ihmiset haluaa läpivalaista mun hammastahnan lentokentällä xDDD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Kesä 14, 2011 12:41 am

    JEEEEE Marsu* vastasi, ei tarvitse nirhata häntä~ ^^

    Mä tutkiskelin sitä animekaraokelistaa ja mulla on nyt 28 biisin lista, mitä mä voisin laulella~ Jos siellä koko yö hillutaan niin täytyy olla paljooon~

    Mulle tulee Bleach-vieroitusoireita. Bääää. Mut joo, nähdään! ^^

    Repesin läpivalaistulle hammastahnalle xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku To Kesä 16, 2011 9:59 pm

    Mulle ainakin käy monet kappaleet...

    Wuhuuu! Mä pääsin TYKkiin, ja aika reilustikin vielä...
    Nytte tarvii vaan kesän aikana raahata joitain tavaroita Michhill ja sillä asustella viikot syksystä lähtien...
    Se koulu on todellakin enemmän tyttöjen suosiossa kuin oikien, jos oikin laskin niin 250:stä valitusta vaan 50 on poikia...Saas nähä miten pärjään koulussa, kun tuun yleensä vähän paremmin toimeen poikien ku tyttöjen kanssa...

    Se on muuten ärsyttävää, kun enne maalaamista täytyy se maalattava juttu hioo, ja mä kun luulin että saa vaan heti alottaa maalamise. Kun mun pitäis nytte maalata meiän hytitön traktori, enkä haluu hioa sitä...
    Montakohan kertaa sain tohon pariin lauseseesn sanan maalamisen...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Kesä 20, 2011 6:28 pm

    Onnea Sonsku! ^^ Kyllä sinä pärjäät ^^

    Mun pikkuiset pääsi eilen ripille~

    Oli paljon sanottavaa xD

    EDIT: Onpas täällä hiljaista...

    En ole hyvissä väleissä ompelukoneiden kanssa. >_<

    Muuten Marsu*, sitten kun tulet takaisin, niin kerropa, voiko hahmon nimen vaihtaa? Ajattelin ristiä Donowanin uudestaan Aoyoshiksi, se Donowan kun muistuttaa vähän liikaa sitä hahmoa josta sain ideoita. Ei olisi ihan niin kopsattu xD

    EDIT 2: Möm möm missä ihmiset? xD

    Sain tänään quincy-cossini paidan, tattaradattadaa!, valmiiksi ^^ Siihen tuli melko kireät hihat, enkä saa käsiäni kauhean ylös, mutta kai te autatte sitten mua? *Puppy eyes* Enää mekko ja bontsoviitta! ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Heinä 19, 2011 5:23 pm

    Hei taas kaikki, meitsi palasi Maltalta joskus pari viikkoa sitten ja nyt jaksoi vihdoin raahautua tänne tekemään jotain kun kaikki muu sählinki liittyen mm. Animeconiin on ansiokkaasti *köhköh* ohitettu ja Tracon-sählinkiä ei ole vielä ehditty aloittaa, vaikka paras kai olisi aloittaa niin pian kuin mahdollista ettei taas jää kaikki viime tippaan ja tule kiire ja sitten täytyy oikoa ja karsia yksityiskohtia, mikä ei ole kivaa varsinkin kun on tällainen perfektionisti kuin minä joka haluaisi tehdä mahdollisimman oikeanlaisen cossin. (Huh kuinka pitkä lause, ja ihan suomen kielen kieliopin mukainen, eikun mitä?)
    Joo tosiaan Maltalta palailin, reissu oli oikein kiva (: Tosi erilaista siellä oli Suomeen verrattuna, mutta erilaisuushan on rikkautta, vai mitä? ;D Tulee kyllä ikävä kaikkia ihmisiä joita siellä tapasin, mutta onneksi sosiaalinen media on nykyään jo varsin kehittynyttä.
    Animeconkin oli ja meni. Son-chanin ja Ai-chanin kanssa oltiin lauantaina ja sunnuntaina paikan päällä hienoissa Bleach-cosseissamme~~ Tai no, kellä oli hieno ja kellä ei, mun cossini ainakin oli aika fail... En ehtinyt laittaa haoriin vuorikangasta, sandaalit olivat aika mahtavat, mulla ei ollut miekkaa kun en sitäkään ehtinyt tehdä ja niin edelleen... Ja inhoan Hitsu-peruukkiani. Se on niin ruma, eikä läheskään tarpeeksi pystyssä oikein mistään, siitä näkyi verkko ja muutenkin siinä oli törkeän vähän hiuksia, mistä kaikki ongelmat oikeastaan saivat alkunsa. Kaiken lisäksi lauantaina satoi oikein kunnolla kun koetimme epätoivoisesti suunnistaa bussiasemalta yliopistolle, ja mun peruukki meni vielä enemmän lyttyyn, ja kaiken lisäksi ennen-niin-valkoinen haori sai kivan kurakerroksen helmaan (okei, roiskeita vaan, mutta paljon). Onneksi se kura ei kuitenkaan näkynyt sitten enää niin pahasti kun se kuivui (: Ja nyt haori on kivasti pyykkikopassa odottamassa pääsyä pesukoneeseen, saas nähdä mitä siellä tapahtuu... *lisää tähän mystistä musiikkia*
    No mutta joka tapauksessa. Ehkä voin paikkailla tekemäni virheet sitten Traconissa. Ensin en ajatellut laittaa samaa cossia sinne, etenkin kun noh peruukkini on mikä on, mutta sitten tulimme sopineeksi juttuja mystisten tyyppien kanssa ja nyt sitten ilmeisesti Bleach-cossaus jatkuu ainakin vielä syksyllä. Toivottavasti saan siihen mennessä tehtyä miekan ja vaikka viimeisteltyä haorin ja silleen. Sandaaleille tuskin voin tehdä mitään, ellen rupea mystisyyksiä säätämään, ja tukka voi ei. Mutta olen jo aloitellut sen parantelun, tai ainakin enemmän tai vähemmän järkevät kokeilut... Siksi peruukkini siis on nyt täynnä hiuslenkkejä... *jättää ovelasti lopun auki*

    ... huh. Kaikkia varmaan kiinnosti ihan tositosi paljon mun sepustukset, mutta en jaksa niitä enää ottaa poiskaan.

    Oliko muuten kukaan muu teistä A-conissa kuin minä, Soncchi ja Ai? Ja ketkä suunnittelevat tulemista T-coniin? (:

    ... sikäli kun kukaan on täällä mulle vastaamassa, aika hiljaista on tainnut olla... No, ehkä tämä vielä tästä.

    Ja OHO meinasin ihan unohtaa, saat vaihtaa Donowanin nimen, Ai. Sovit sitten vaan pelikavereiden kanssa että miten jo aloitetuissa peleissä toimitaan tästä lähtien tuon nimipolitiikan suhteen.

    Ja mmmmmmmmmmmmhhh joo, Marsu on puhunut liikaa. Että näkemisiin ihmiset, jos kukaan nyt ikinä jaksoi lukea tänne asti. (:

    Sponsored content


    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 41 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Toukokuu 10, 2024 12:25 am