Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.


+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* La Huhti 16, 2011 3:23 am

    Voitin voitin voitin Barthandeluksen voitin voitin Barthandelus kuoli voitin voitin~~!!!11!!!1!! *celebration*
    Joo ei tässä mitään.

    Ulkona oli tänään kiva ilma, mutta taisin olla koko päivän sisätiloissa... Ensin olin koulussa, sitten luin Conania kotona (Shinichi! x'D) ja menin pelaamaan FF:ää... Sitten pikkuveikka tulee kiskoon hihasta että hei Marsu pelataan Lego Star Warsia, ja eipä siinä sitten auttanut kuin pelata ^^ Ja nyt veikka odottaa että tuun pelaan sen kanssa Kimbleä, joten heipsan~~
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Su Huhti 17, 2011 10:05 pm

    Final Fantasyn pelaaminen oli toodella kivaa... Ja Hope on tosi söpö, mut siitä ei sen enempää...
    ja en onnistunu tappaan ketään pelattavista hahmoista...

    Ja arvakkaapas mitä! Tai no Marsu jo tietääkin, mutta nyt mäkin oon vihdoin thenyt käyttäjän Deviin. Lisäsin siine äsken yhen kuvan ja yhtäkkiä yheksän tyyppiä oli laittanu sen jo faveihinsa, aika pelottavaa, ku se oli kuitenkin mun eka lisäys sinne...

    Ai niin, läksyjäkin vois tietenkin mennä tekeen, ja lukeen enkunkoekisiinkin, ja vaikka siivoon huonetta eikä vaan lagittaa koneella...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Huhti 18, 2011 1:32 am

    *Nostaa kulmia Marsu*lle ja Bar-mikä-lieneelle*

    Hienoa Sonskuuu! Mutta kerropa myös nimimerkkisi, että osaan tulla katsomaan sinua! Onko se tuo MinMinWitch? (Käytin säälimättä hyväkseni Marsu*n watch-listaa xD) Jos olet, aloin juuri watchata sinua ^^

    Tänään oli todella hiljaista Via Dolorosassa. Mjääh.

    Marsu*, mä tuun lainaan sun pikkuveljiä. Oma kun ei suostu halimaan. >_<
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Huhti 18, 2011 1:45 am

    Jeps olen MinMinWitch. Kivaa lisää watchaajia..

    Asiasisällöllinen viesti taaas kerran...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Huhti 20, 2011 2:30 am

    Final Fantasy on KIVAAAA ja kyllä, Hope awwwww. Se on vaan aina kiva huomata, että juuri kun on voittanut jonkun vaikean vastuksen niin ei mee kauaakaan kun jonkun nurkan takaa tulee uusi x'DDDD Tai no, nyt tuli paljon kaikkia sellasii isoja vaikeita vihollisia, joita ei kuitenkaan oo pakko tappaa jos ei halua... Mitäs yhdellä taisi olla vaivaiset yli 700000 HP:tä ja yhdestä jäätävän kokoisesta kilpikonnamammutista ei ole mitään tietoa, kun se tappaa kaikki ennen kuin siitä ehtii saada mitään selville x'DDDD
    Et kai onnistunut tappaan ketään pelattavista hahmoista, Soncchi, kun niitä ei voi tappaa x'DDDDD

    Joo mun nuoremman pikkuveikan kans ei ainakaan oo mitään ongelmaa siinä, etteikö se tulis kiehnäämään tohon viereen, ei ollenkaan, enemmänkin päinvastoin~~

    Hahaa feilaan kaikki piirrokseni x'DDDD Tänään kulutin ainakin tunnin piirtäessäni yhteen kuvaan toista silmää, ja kun vihdoin sain siitä siedettävän näköisen, huomasin että se on liian kaukana nenästä. FAIL
    Mutta toisaalta en viittis ruveta sitä enää kumittaankaan, kun käytin siihen kuitenkin ihan kivasti lyijykyniä ja AIKAA yyh. No ehkä mä saan sen vielä jotenkin pelastettua... Koko kuvan tekeminen on ollut jatkuvaa pelastusoperaatiota koska FAIL. Meinasin heittää sen jo luonnosvaiheessa roskikseen, mutta enpä sitten heittänyt, ja tässä sitä ollaan. Saas nähdä tuleeko siitä koskaan mitään kunnollista.
    Aivan voisi muuten laittaa ajat sitten tekemäni Eien & Haru -piirroksen Deviin. Jos jaksaa scannata |D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Huhti 20, 2011 2:59 am

    Hei mä taisin nähä siitä kilppismammutista pätkän yhessä videossa jota final fantasystä katoin, ja jos se oli se sama hamo niin aika iso ja pelottavan näkönen kyl oli...

    Joooojooo laita se kuvan Deviin, kyl nyt aina sen verra jaksaa skannata...

    Hei jee mopon hankkimis asiat edisty jonkin verran, tänään käytiin kattoon kahta mopoo, ja mä toivon et iskä nyt haluais ostaa sen punasen mopon enemmin kun valkosen kosa punanen on siistimpi. ja mulla nyt ei ihan kauheesti oo sanavaltaa siihen kumpi ostetaan, tai ainakin siltä tuntuu...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Huhti 20, 2011 5:47 pm

    ...No niin, ja kaikki ihmettelevät miksi Ai-chan on koneella keskellä päivää? No, vastaus on yksinkertainen: 38 astetta kuumetta, ei kouluun xD

    ...Kilpikonnamammutti...?

    Älä ole liian kriittinen piirroksillesi, Marsu* ^^ Joo, laita kuvia deviin ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* To Huhti 21, 2011 3:18 am

    Joo se on aika komee 8DDD Se kilpikonnamammutti siis.

    Soncchi, sulla täytyy kyl olla jotain sananvaltaa ko se on sun mopos... Teet isälles selväks et kumman haluat! ^^

    Ou ou, parane pian Ai-chan!

    Joo, kattoo nyt jos jaksaa pääsiäislomalla skannata sen ja laittaa sit Deviin... Tosin se on sen verran vanha että alemmuuskompleksoidun kun se on vähän kehno... Miks musta tuntuu että alemmuuskompleksoidun aika monista piirroksistani?
    Nyt alemmuuskompleksoidun sen takia että ihmisillä on huulet |D Ne on ihan sairaan vaikeet piirtää niin, että ne ois oikeen kokoiset ja näyttäis muutenkin kivoilta... Ja tein myös sellaisen havainnon, että mitä enemmän käytän aikaa tällä hetkellä työn alla olevan piirrokseni tekemiseen, sitä enemmän löydän siitä virheitä ja sitä enemmän ärsyttää...
    Ja KYLLÄ, olen ehkä vähän kriittinen mutta en pääse siitä eroonkaan : < x'DDDD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Huhti 25, 2011 9:46 pm

    Parannuttu on ^^

    Marsu*uuuuu... Pääsiäisloma on kohta ohi! Oletkos taas liimautunut pelikoneen ääreen? xD En olekaan ennen kuullut että huulistakin voi alemmuuskompleksoitua xD Voi pikkuista.

    *Vetäytyy koloonsa odottelemaan pelivastauksia*


    Viimeinen muokkaaja, Ai-no-Musume pvm Ke Huhti 27, 2011 1:00 am, muokattu 2 kertaa
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Huhti 27, 2011 12:50 am

    ^^

    Huulista on helppo alemmuuskompleksoitua, samoin kuin siitä, että ihmisillä on kaksi silmää. No jaa, ehkä pääsen tästä vielä joskus yli 8'DDDD
    Hmm... Minkähänlaisen piirroksen sitä seuraavaksi aloittaisi? Inspistä odotellessa...

    ... voisin mennä pelaamaan pleikkarilla~~ <3
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Huhti 27, 2011 1:05 am

    Matematiikka on jotain niiiiiiiin outoa. O_O Ainakin joskus. Ainakin logiikka. Tää kurssi on kyllä jotain niin pimeetä salatiedettä että... Varsinkin kun oli kaksi tuntia kipeenä. Onko teillä Marsu* nyt logiikkaa vai meneekö teillä kurssit ihan järjestyksessä? Meillä hypättiin neljännen kurssin jälkeen yhdenteentoista xD Eli ekaan syventävään.

    Ja meidän musiikkitunnit on jotain niin turhauttavia... Suurin piirtein koko tunti vaan istutaan, ehkä katsellaan kun musikaalisesti lahjakkaat soittaa jotain, ja kymmenen minuuttia ennen tunnin loppua ruvetaan oikeesti tekeen jotain. >_<

    No niin, ja sitten on kouluvalitukset tehty xD

    Marsu* + pleikkari = vuosisadan rakkaustarina? xD
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai


    Viestien lukumäärä : 218
    Join date : 31.01.2010
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vammelfors

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Miuku Ke Huhti 27, 2011 2:46 am

    LOGIIKKA X'DDDDDDDD Dubbelreps X'D
    Voin vaan kertoa, siitä kurssista ei kukaan voi koskaan selvitä järjissään ;). Taisin itsekin siitä rutista täällä, tai jos en foorumilla, nii ainakin kaikelle muulle maailmalle. Onnea vaan ja yritä tajuta jotain aiheesta, jota vaan ei voi tajuta ;) Mä kävin kyeisen kurssin kolmannessa jaksossa ja olin sangen tyytväinen kun päästiin takaisin "normi"matikkaan :)

    Vähän sama noi musan tunnit meillä, varsinkin armaan häsläri-opettajamme kanssa... Ensin jutellaan jotain turhaa, sit soitellaan jotain vielä tuhempaa pienissä ryhmissä ja lopuksi ei etes keritä esittää soiteltuja biisejä muille... Semmonen tavis musalukio-musakin tunti ;) No on se rentoa ja useimmiten ihan kivaakin, mutta jotenkin höttöä.

    "Se on vuosisada rakkaustarina...." mä en muista noita sanoja. pitäis osata ihan ylessivistyksen nimissä kaikki klassikot ulkoa. Osa suomalaista suurta kulttuuria tai jotain. Kuitenki toikin on joku suomennettu kopio-feikki-tyrintä jostain ulkomaiesta hitistä. Niihän ne kaikki vanhat...

    KLS, jee! Popittaa kivasti täällä, vaikka pitäisi mennä nukkumaan... :)
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Huhti 28, 2011 4:18 am

    Ai niin, säkin opiskelet matikkaa x'D Mulla on jotenkin iskostunut päähän se ajatus että sä opiskelet vain ja ainoastaan musiikkia xD Sori ^^

    Eduskunta ja hallitus eeeeeeeeeeeiiiiiiiiiii kiinnosta. *Yrittää tehdä yhteiskuntaopin tehtäviä*

    Ja body-pump on jotain ihan hirveää. En ymmärrä kuinka kukaan voi mennä sellaista vapaaehtoisesti... (Anteeksi jos täällä on joku body-pump-fani) Mun käsivoimilla ne viiden kilon painojen nostelut selältä ylöspäin (Huom! Ensikertalaiselle kahden ja puolen kilon painot molemmille puolille! Mitä hiivattia???) oli yhtä tuskaa. Sain nostettua sen vaivoin ja kyynelin (Ihan oikeasti) jotain yhden kerran kun se vetäjä meni kymmenen kertaa. Olin totaalikuollut sen tunnin jälkeen. Ja se vetäjä käyttäytyi ihan kuin me oltais jotain ammattilaisia...

    Takauma:
    "Isot ykköset!" Anteeks mitkä? "Ja sitten yhdistelmäliikettä, yksi, kaksi..." Mikä saakelin yhdistelmäliike??? "Sitten nostetaan!" Niin siis kättä, jalkaa, pehvaa, MITÄ? Apua apua, se menee jo seuraavaan liikkeeseen!

    Ja vielä piti maksaa neljä euroa siitä että pakotetaan tekemään sitä tunti. Mä olen NIIN iloinen kun pääsee eroon liikasta.

    Anteeksi, oli pakko päästellä höyryjä xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Toukokuu 03, 2011 1:09 am

    No, meillä oli logiikkaa kolmannessa jaksossa kahdesta neljään, muistaakseni, mutten kyllä ollut sillä kurssilla... En tiedä vielä, että käynkö sen ensi vuonna vai käynkö ollenkaan...
    Matikka 4-kurssi on muuten melkeinpä helpompi kuin luulin, tai ainakin tähän asti asiat on tullut tajuttua aika lailla kivuttomasti... Yay~~

    No jaa, en mä nyt tiedä oonko mä ihan niin rakastunut mein pleikkariin x'DD Se vois olla jo vähän epätervettä...

    Aerobic (eikös tuo body-pump ole jotain sellaista?) on kyllä ihan hauskaa, kävin yläasteella aerobic-kurssinkin... Vaikka enemmän oikeastaan tykkään pallopeleistä (:

    Tuli ihan sellainen olo että voisin piirtää Ronald Knoxin x'DDDD Se saattaa tosin johtua siitä, että kuuntelen parhaillaan sen seiyuun laulamaa kappaletta 8D Mutta se on kyllä aika mahtava jätkä, mäkin haluan listiä kaikkia ihme henkiä ruohonleikkurilla x'DDDDDDDDDDDDDDDDDD
    ...pitäisiköhän oikeasti ruveta piirtään~~~??
    OH NOES, saakelin fysiikanessee yhyyyyyy.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Toukokuu 03, 2011 2:27 am

    Meidän pihalla on kaksi ihan sairaan söpöä oravanpoikasta! WWWAAAA NE ON SULOISIA!!!!

    Okei, mä rauhotun xD

    Ai niin kun teillä on tuollainen ihme systeemi xD Meille vaan sanotaan että kurssi on tossa ja piste jos oot sen valinnut. No okei, ei ihan piste mut... xD Neloskurssi oli ihan kiva, sain siitä saman numeron kuin kaikista muistakin kursseista ^^

    Kai sillä jotain yhteyksiä aerobiciin on, mutta ainakin mun kokemuksen mukaan aerobic on käyttäjäystävällisempi >_< Body-pumpissa käytetään (painavia!) painoja, aerobicissa ei kai muuta kuin pieniä yhden käden painoja eikä niitäkään usein... Tanssi on parasta urheilua ^^ Sulkapallo ja pesäpallokin on ihan kivoja. Hiihto ja pyöräily myös.

    Joku jätkä listii henkiä ruohonleikkurilla......? Arvatkaa mitä mun tekee mieli piirtää? William ja Catherine sekä Victoria ja Daniel xD Kuninkaallista rakkautta~
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku La Toukokuu 07, 2011 1:59 am

    Aaawww, ne oravanpoikaset oli varmaan tosi söpöjä...

    Mun kone on ilkee. Se ei suostu tunnistaan mun kameraa, joten en saa kuvia koneelle, ja sit lisättyä niitä Deviin...

    Ja Devistä puheenollen nyt kun Marsu laitto sinne sen eien ja haru kuvan niin ihme on tapahtunut! Mä vastasin peliin!

    Ja asiasta taas ties mihin, enää neljä viikkoo kouluu jäljellä ja sit on kesäloma...
    Toisaalta meillä on enne lomaa vielä ainaki 5 koetta, ja mä en jaksais. Joojooo tiedetään teillä lukiolaisilla on vielä koeviikkokin jäljelllä...

    Olipas taaas tärkeetä asiaa...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* La Toukokuu 07, 2011 4:05 am

    Oravia tuitui~~

    Hiihdosta en tykkää, mutta pesis on kivaa 8 )

    Joo ruohonleikkurilla ^^ Eipä sitten muuta kuin piirtämään!

    Koneet ilmeisesti tykkää lyödä suhteita poikki erilaisten laitteiden kanssa O_o
    Niin ja se kuva... No, ainakin sä roolit nyt ^^ Ja Eieniä ja Harua on kiva piirtää~~

    KESÄLOMA!!
    Ja sitä ennen koeviikko asadaSDSAJDKSAJAadadadajfakfj3453sfaj. >.<'
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Toukokuu 12, 2011 3:09 am

    SUOMI PÄÄSI FINAALIIN!!!

    ...Joo siis euroviisuista on kysymys.

    Tiettekö mitä erityisesti Marsu*. Mä tulen mitä luultavimmin ensi lukuvuodesta saksantunneilleni teidän lukiolle ^^ Eli voimme törmäillä mahdollisesti ihan livenä. Kun meidän ruotsinopella, meidän ihanalla Mammalla (=ryhmänohjaaja) on liian vähän tuntimäärää ja se tulee sinne teille opettaan tän saksan ja kuskaa mua mukana kun mulle ei riittänyt tietokoneyhteysluokkaa tai jotain sellaista... Toisaalta haluaisin kyllä Sailan jatkavan, mutta minkäs sille voi. Ja onhan se vähän outoa olla livetunneilla kun on tottunut samanaikaisopetukseen ja vielä oma luokanvalvoja jolla ilmeisesti on musta aika suuria odotuksia... Paineita... En saa enää käydä salaa netissä samaan aikaan kun kuuntelen tuntia T_T Mamma on kiva, hiukan omalaatuinen persoona mutta omalla tavallaan tosi ihana, mutta jos se antaa läksyja samalla tavalla kuin ruotsissa niin NIITÄ SITTEN TULEE... Ja kokeetkin muuttuu ehkä vaikeemmiksi. Voit ehkä varoitella jos sulla on jotain tuttuja saksanryhmässä, jotta ehtivät tottua mahdolliseen muutokseen~

    Jee kesäloma kesäloma ^^ Mutta tosiaan, sitä ennen ah niin ihana koeviikko.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Toukokuu 16, 2011 1:39 am

    Arvakkaa kuka ajo mopolla ekaa kertaa eile!
    Joo siis sain vihdoinkin sen moponi ja osaan jo jotenkin ajaa sitä. Ainakaan en oo kaatunu kertaakaan, tosin onnistuin kyl kaataan sen mopon, mut en ollu sillo kyydissä. Miten ihmeessä se voikin painaa niin älyttömän paljon...

    Haa, meillä ei oo enää ku kolme koetta ja niistäki yks on matikan valtakunnallinen, paitsi IK-leirillä jokku sano, et se on vaan sastamalan välinen, eikä mikään valktakunnallinen....

    Ja mä oon taas onnistunu adiktoiduttamaan itteni ihan täysillä Nanaan, mut siinä on vaan yks pikku ongelma, se sarja ei oo jatkunu japanissa kahteen vuoteen mangakan sairauden takia... ja se viimesin luku joka ilmesty jäi ihan sairaan ärsyttävään kohtaan...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Toukokuu 17, 2011 8:21 pm

    SUOMI VOITTI JÄÄÄKIEKON MAAILMANMESTARUUDEN!!!!!!!

    Ihan niin kuin ei kukaan olisi sitä huomannut... Muuten vaan sitä hehkutetaan joka lehdessä jne.
    Mutta se on hienoa!! Ja se peli Ruotsia vastaan, mahtava 8DD
    Euroviisuissa ei vastaavaa menestystä tullut, mutta mitäpä pienistä. Suomen kappale oli kyllä nätti ja sillä oli oikeesti jotain sanottavaa, toisin kun vaikka juuri Ruotsin jätkällä, jolla ei ollut mitään muuta sanottavaa kuin että hänestä tulee suosittu -.-'
    Mutta eipä siinä mitään, ei Irlanninkaan kappaleella ollut mitään erityistä sanottavaa, ja silti se oli aika mahtava 8DDDD Haha. Suomi olisi kyllä voinut sijoittua paremmin, ainakin top 10:iin...
    Eikä se Azerbaijan ollut edes mitenkään erikoinen *mutinaa*

    Ja sitten vähemmän yleismaailmallisiin aiheisiin. Olen ollut aika epäaktiivinen viime aikoina, mitä pahoittelen. Kiire on aika kamala juuri ennen kesälomaa, ja etenkin juuri ennen viimeistä koeviikkoa... Katoan oletettavasti taas pian hiljaiseloon niin pitkäksi aikaa kunnes koeviikko on ohi. Lukumotivaatio on nollassa ja ärsyttää.

    Kaalilla oli näemmä juuri vähän aikaa sitten synttärit, paljon onnea! ^^

    Hienoa Soncchi! Sitten vaan ajamaan (:
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Toukokuu 17, 2011 11:36 pm

    Ruotsi oli just hyvä, siis Euroviisuissa, lätkässä taas asia erikseen...
    ne Irlannin tyypit oli kyl mielenkiintoset... Meinasin revetä ku näin ne ekan kerran...
    Suomi oli kyl hyvä ja se da da dam jäi soimaan päässä...
    Mä veikkaisin et just sen takia Azerbjaizan va i mikä olikaan voitti koska se on niin perus perus euroviisu, ja osa äänesti sitä sen takia ja toinen syy voi olla se, et sillä on paljon naapurimaita, jokka äänestää sitä, ei kyl mitään hajua misä päin maailmaa kyseinen maa sijaitsee. Varmaan josain Euroopassa...

    Miksköhän mä aloin selittään kauheesti Euroviisuista?

    Mä osasin muokata kuvaa Gimpillä, ja nyt sain sen kuvan jopa deviinkin asti.

    On muuten kauheeta huijausta että matikan päättökoe joka on vaan meiän koulussa niin sitä sanotaan valtakunnalliseks, tulee paljon isompi koe mieleen kun puhuttais koko maan kattavasta alueesta...

    Heehee. Meiän luokka voitti pesispelin rinnakkaisluokkaa vastaan ja me jatketaan seuraavaan peliin. Ja olin vielä ite pelaamassa, vaikken mikään kauheen hyvä pesiksessä ookkaan, mut mun edessä li lyömässä pari hyvää poikaa jtka tyhjensi kentän, niin mulle ei tullu ajolähtöö,joten sinänsä hyvin suunniteltu lyöntijärjestys...

    Ja mä vaan kirjotan kaikkee turhaa, mutta on tylsää...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Toukokuu 18, 2011 2:52 am

    Ruotsi oli euroviisuissa ihan jees, aika peruskappale Ruotsilta... Ja tosi samanlainen kun Venäjän kappale...
    Ne Irlannin tyypit, ei niistä voinu olla tykkäämättä x'DDDD
    Tai ehkä se Azerbaijanin kappale oli jonkun ihme raadin mielestä paras, tollasilla ammattilaisilla kun ei tunnetusti ole makua... ; ) Mutta onko Azerbaijan edes itse asiassa Euroopassa? Mä en ole ihan varma...
    Joka tapauksessa, euroviisuissa ei ollut tänä vuonna kauhean montaa oikeesti hyvää kappaletta... Suomella oli nätti, ja Irlantikin oli hyvä, ja enkkulaistenkin kappale oli ihan jees... Ruotsikin ihan ok. Mutta huonoja/mitäänsanomattomia kappaleita oli suurin osa -.-' Musta tuntuu, että ennen euroviisuissa oli parempia kappaleita...

    Mutta mutta mutta, lätkä oli kyllä mahtavaa ja kaikki menee hyvin jee. Kultajuhlia kattelin eilen telkkarista~~ Oli jotenkin huvittavaa ettei ketään kiinnostanut lavalla olevat esiintyjät enää siinä vaiheessa kun pelaajien bussi ilmestyi näkyviin kadunkulmasta 8DD Tosi kiva siä esiintyä varmaan x'DDD
    Ja sekin tuli huomattua että Granlundista on tullut oikee kansallissankari, etenkin naisihmisten keskuudessa xDDD Revettiin äiten kans totaalisesti kun huomattiin että jollain niistä "katsojista" oli kyltti jossa luki että "Granlund marry me" x'DDDDDDDDDDDDDD

    Mekin voitettiin sillon aikoinamme (xD) kans meidän eka peli. Oli aika hauskaa kun se oli ehkä koko koulun toisiks urheilullisinta luokkaa vastaan (ja me ei tosiaan oltu se urheilullisin 8DD)

    Pitäis lukee fysiikkaa, muttei jaksa. Siispä olen täällä.

    Ja loppukevennykseksi, näin kulttuuri-, urheilu- ja kotimaanuutisten jälkeen, lyhykäinen FF-päivitys: Barthandelus ilmestyi uudelleen tappelemaan, tällä kertaa yli 3000000 HP:n kanssa. Se oli helppo ja hauska voittaa. Ensimmäisen kerran ilmestyessään se oli paljon vaikeampi (400000 HP:nsä kanssa WTF). Ja Soncchin mielestä Snow on rattijuoppo *shot*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Toukokuu 18, 2011 8:42 pm

    Niin olipa kerran tarina jossa Hopesta tuli tapakriminaali ja Snowista rattijuoppo, mutta siitä ei sen enempää...^^

    Grandlund on kyl aika söpö, vaikken ite nyt jääkiekkoo seuraakaan, mut sen maali oli kyl siisti ja veikkaisin et sitä aiak moni koittaa itekin tehä jääkiekossa ainakin pikkuset pelaajat....

    Ja miks mun pitää olla niin hemmetin rehellinen opettajille ja miksei mulla voi olla parempaa tilannetajua. Kun ruottinope oli kahen vaihella mun numeron kans joko 9 tai 10 ja keskiarvo oli jotain 9.3 sit se kysy miten mä pystyn keskittyyn luokassa, kun meiän luokka vähän mölyää ja mä sanoin, et ihan hyvin ei se meteli häiritte mua mitenkään, ja ope päätti et mun numeroks tulee 9. Jos mä taas olisin valehdellu ja sanonu etää en pysty mitenkään keskittyyn luokasaa niin olisin saattanu saada kympin. Ja tää juttu tuli mulle vasta mieleen numero keskustelun jälkeen... ja nyt ärsyttää ja paljon.

    Toinen juttu joka ärsyttää on se et menin matikan päättökokeessa sekottaan koordinaatisto x:n ja y:n paikat ja sit se tehtävä meni ihan väärin..

    Ja taas turhaa sepustusta...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Toukokuu 20, 2011 3:07 am

    ...VI SKA TA GUL IGEN!!!

    Okei, ehkä vähän myöhässä, mut kuitenkin, jeeee! En ole jääkiekkoihminen (Vaikka heilutinkin hiuspyyhettä kuin hullu kun pelikello näytti 00:00 ja tilanne 6-1!), mutta kyllä tää hyvältä tuntuu!

    Oooleeee oooleee ooolee oooolleeee!!! Liikunta on vanhojentanssikurssia vaille loppu meikäläiseltä! Wuhuuuu! Ja keskityin vikalla liikkatunnilla keskeiseen asiaan: Söpöön koiraan joka meni kentän ohi xD

    Ruotsin kappale oli kyllä ihan hyvä, mutta kyllä Suomen paljon merkityksellisempi oli, kyllä kyllä. Mä odotin ihan tosissani top 10:ä... Azerbaidzan oli musta hyvä, mut sitä Italiaa mä en ymmärrä. (Oli siis kakkonen) Mut joo, tänä vuonna oli vähemmän hyviä kappaleita.

    Voi Sonsku Sonsku, Azerbaidzan on tuo punertava maa tuolla oikeassa laidassa. [Linkki] Voidaan periaatteessa lukea joko Eurooppaan tai Aasiaan.

    Uusi OMG = Oh my Granlund xD

    Mukavista tarinoista puheenollen, Marsu*, miten olis Laatikkopää ja ihmeelliset suhdekuviot? xD

    ...Miten luokan äänekkyys mitenkään liittyy sun numeroon? O_o

    Sori, en nyt ehdi vastata peleihin, mie hukun töihin... Kuviksen kuva-analyysi ei kiinnosta. ANALYYSI on yksi sana jota vihaan sydämeni kyllyydestä.

    EDIT: Seuraava viesti on tuhannes Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerhossa!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai


    Viestien lukumäärä : 321
    Join date : 07.11.2009
    Ikä : 28
    Paikkakunta : Pieni saari sopivan kokoisessa kaupungissa

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Toukokuu 20, 2011 8:31 pm

    Hei! Mä oon se tuhannes tyyppi, tai se joka on kirjottanut sen v iestin... Jihuuu

    Jaa tuolla se maa sijaitsee...

    Luokan äänekkyys vaikuttaa siten, että olen aina ollut kiltisti tunneiilla *kröh kröh* oikeesti ope ei vaan huomaa ku mä puhun siellä... eli verrattuna muuhun luokkaan saisin kympin ja opettaja ilmeisesti halus antaa mulle kympin.

    Ja mä joudun ilmeisesti sitteki pelaan pesistä e-luokkaa vastaan, kun ainaki tänään osuin paremmin palloon, kuin se jonka piti tulla mun tilalle... Tyhmää, mä en haluu pelata...


    Sponsored content


    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 40 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sponsored content


      Kellonaika on nyt Ma Toukokuu 20, 2024 7:42 pm