Tjaah. Nyt pitäisi vain saada jäseniä tähän peliin, ettei tämä topicci ja koko foorumi olisi ihan turhia. Missä muuten on loput ylläpidosta? Hukkuneet lumeen viime talvena...
+2
Sonsku
Marsu*
6 posters
Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho
Marsu*- Admin
- Viestien lukumäärä : 555
Täällä siis yleinen keskustelu. Keskustella voi mistä vain maan ja taivaan välillä, mutta en minä estä menemästä alemmas/ylemmäskin. (: (:
Tjaah. Nyt pitäisi vain saada jäseniä tähän peliin, ettei tämä topicci ja koko foorumi olisi ihan turhia. Missä muuten on loput ylläpidosta? Hukkuneet lumeen viime talvena...
Vieraili- Vierailija
No minäpäs tänne löysin^^ ihka ensinmäinen rope muuten jossa yookaita ja hanyoita! tälläista oon kaivannutkin!
Lukeekos se admini Inyashaa? kun tuli mieleen yookaista ja hanyoista...
Lukeekos se admini Inyashaa? kun tuli mieleen yookaista ja hanyoista...
Marsu*- Admin
Mukava kuulla, että pelin idea on mieleinen ^^ En itsekään ole löytänyt mistään toista yookai/hanyooropea, joten päätin sellaisen sitten itse perustaa (:
Ja kyllä, admin on suuri Inuyasha-fani. (:
Ja kyllä, admin on suuri Inuyasha-fani. (:
Vieraili- Vierailija
nos ehän on hyvä! täällä toinen samankaltainen ^^
Idea oli minusta todella hyvä! itse en edes tälläista olisi älynnyt perustaa, vaikka oma rope onkin ^^
oisipa täälläkin enemmän kävijöitää... pitäisi varmaan koettaa jossain inuyasha sivuilla vaikka mainostaa
niin ja mites kiinnostaisiko pieni peli? hahmoni kun uusi ja vapaana on?
Idea oli minusta todella hyvä! itse en edes tälläista olisi älynnyt perustaa, vaikka oma rope onkin ^^
oisipa täälläkin enemmän kävijöitää... pitäisi varmaan koettaa jossain inuyasha sivuilla vaikka mainostaa
niin ja mites kiinnostaisiko pieni peli? hahmoni kun uusi ja vapaana on?
Marsu*- Admin
Olisihan se mukavaa, jos tänne eksyisi useampikin pelaaja (: Mutta voipi olla, että niitä vielä tulee. Heh, olen toiveikas.
Ja peli kyllä kiinnostaisi (: Aidourukaan ei ole vielä päässyt hiippailemaan mihinkään, joten sopii mitä mainioimmin ^^
Ja peli kyllä kiinnostaisi (: Aidourukaan ei ole vielä päässyt hiippailemaan mihinkään, joten sopii mitä mainioimmin ^^
Marsu*- Admin
Kävin vastailemassa Hayashiin ^^
En sitten tiedä, kuinka hyvää tekstiä sain aikaiseksi. Jotenkin vaikutti siltä, ettei mitään ihan ensiluokkaista, mutta ei voi mitään... (:
Heei sinulla näyttäisi olevan synttärit. Onnea! ^^
En sitten tiedä, kuinka hyvää tekstiä sain aikaiseksi. Jotenkin vaikutti siltä, ettei mitään ihan ensiluokkaista, mutta ei voi mitään... (:
Heei sinulla näyttäisi olevan synttärit. Onnea! ^^
Vieraili- Vierailija
Niinpäs onkin^^ kiitoksia
Yookainpentu vastaili myöskin 8D
Yookainpentu vastaili myöskin 8D
Marsu*- Admin
Kävin myös vastailemassa ^^
Käyttäjätiedoistasi lueskelin, että harrastat mangan lukemista. Mitä kaikkia sarjoja olet lukenut/luet?
Käyttäjätiedoistasi lueskelin, että harrastat mangan lukemista. Mitä kaikkia sarjoja olet lukenut/luet?
Vieraili- Vierailija
niitö on monta ; Inuyasha, Power!, Hime, ranma 1\2, astro boy, princess Ai, monia nettisarjiksia (muiden tekemiä)...
ja sitten muutamia animeita katsellut esim. Narutoa, Ginga Densetsu Weed, Inuyasha
entäs sinä?
ja sitten muutamia animeita katsellut esim. Narutoa, Ginga Densetsu Weed, Inuyasha
entäs sinä?
Marsu*- Admin
Noo... Luen Inuyashaa, Narutoa, The Gentlemen's Alliance Crossia, Bleachia, Conania, Hellsingiä...
Ja luettuina ovat ainakin jo Kamikaze Kaitou Jeanne, Fushigi Yuugi, The Dreaming, Horoskooppimysteerit... En edes muista kaikkia ^^
Ja animeakin on tullut katsottua; Ginga Nagareboshi Gin, Ginga Densetsu Weed, D.N.Angel, FullMetal Alchemistista suurin osa, Narutosta 13 jaksoa... Ja Inuyasha-elokuvat 1-3 ainakin. (:
Lisäksi kuuntelen paljon japanilaista musiikkia, erityisesti An Cafeta. ^^
Ja luettuina ovat ainakin jo Kamikaze Kaitou Jeanne, Fushigi Yuugi, The Dreaming, Horoskooppimysteerit... En edes muista kaikkia ^^
Ja animeakin on tullut katsottua; Ginga Nagareboshi Gin, Ginga Densetsu Weed, D.N.Angel, FullMetal Alchemistista suurin osa, Narutosta 13 jaksoa... Ja Inuyasha-elokuvat 1-3 ainakin. (:
Lisäksi kuuntelen paljon japanilaista musiikkia, erityisesti An Cafeta. ^^
Vieraili- Vierailija
itsekkinluen conania ja pidän kovasti conanista^^
Narutosta 13 jaksoa myöskin katsottu, se eka boksi varmaankin?
Hopeanuolikin katsottu, samoin weed. itsellä se weedin koko julkaisuboksi.
odottelen että saakos ne nyt sen päätöksen suomentaa sitä weediä... adressiin allekirjoitin nimeni ja siellä ties kuinkamonta sataa nimeä! faneja ei ainakaan puutu 8D
Narutosta 13 jaksoa myöskin katsottu, se eka boksi varmaankin?
Hopeanuolikin katsottu, samoin weed. itsellä se weedin koko julkaisuboksi.
odottelen että saakos ne nyt sen päätöksen suomentaa sitä weediä... adressiin allekirjoitin nimeni ja siellä ties kuinkamonta sataa nimeä! faneja ei ainakaan puutu 8D
Vieraili- Vierailija
ja vielä yksi kysymys ; olisitko halukas käymään vilkaisemassa oman ropeni sivuja? ihan aikasi kuluksi?
Marsu*- Admin
Minulla tosiaan on ensimmäinen Naruto-boksi itselläni. Weedit tuli katsottua videovuokraamon valikoimia hyödyntäen ^^
Voisinpas vaikka käydäkin kurkkaamassa. Osoite taisi löytyä liittymishakemuksesi yhteydestä, ellen aivan väärin muista. (:
Voisinpas vaikka käydäkin kurkkaamassa. Osoite taisi löytyä liittymishakemuksesi yhteydestä, ellen aivan väärin muista. (:
Marsu*- Admin
Ihan mukavan näköinen paikka kieltämättä. ^^
Marsu*- Admin
Heh, alkaa muuttua jännittäväksi tuo Hayashin peli... En muuten ole ikinä missään ropessa päässyt taistelemaan toisen hahmon kanssa. Kerran oli kyllä lähellä
Sivuhenkilöiden kanssa on kyllä tullut tapeltua ^^
Sivuhenkilöiden kanssa on kyllä tullut tapeltua ^^
Vieraili- Vierailija
sehän on hyvä, kun nyt sitten saatpi ^^
mitä muita ropeja oot muuten pelillut? tiedätkö jtn hyviä?
mitä muita ropeja oot muuten pelillut? tiedätkö jtn hyviä?
Marsu*- Admin
Heh, ensimmäinen peli koko paikassa ja heti tapellaan ^^ Vauhdikas alku, jeejee.
Olen toistaiseksi pelaillut ainoastaan Lerdionissa, Order 66:ssa ja täällä. Ja helppohan tässä on sanoa, että ne ovat hyviä ainakin (: (Tai ainakin nuo listan kaksi ensimmäistä ovat ;D )
Olen toistaiseksi pelaillut ainoastaan Lerdionissa, Order 66:ssa ja täällä. Ja helppohan tässä on sanoa, että ne ovat hyviä ainakin (: (Tai ainakin nuo listan kaksi ensimmäistä ovat ;D )
Vieraili- Vierailija
Saisinko muuten erityisen luvan siihen, että laittaisin tulevan toisen hahmoni esittelyn jollakin muulla tavalla? jos tehtäisiin vaikka sellainen topic, mihin voi laittaa uudet hahmot tai esittelyt siis, ja sitten admin hyväksyy ne?
Marsu*- Admin
Tuotakin olen kyllä ajatellut, mutta toistaiseksi hahmojen esittelyt on lähetetty vieraskirjaan. Hmm. Täytyy tässä hieman pohtia, että laitanko tänne sellaisen vai en. Voisi kyllä toisaalta olla ihan kätevä...
Oletko jo pitkälläkin sen hahmosi suunnittelun kanssa? Ihan sillä vain, että kuinka äkkiä pitää miettiä ^^
Oletko jo pitkälläkin sen hahmosi suunnittelun kanssa? Ihan sillä vain, että kuinka äkkiä pitää miettiä ^^
Vieraili- Vierailija
No ei sillä vielä kiirettä ole, vasta luonnostelen.. ^^
Marsu*- Admin
Ok, koitan kuitenkin säätää jotain, ainakin jossakin vaiheessa...
Sonsku-chan! Sinä saavuit! *hyppii riemusta* Ei mennyt viittäsataa vuotta sentään (: Kivaa jee.
Nyt on sitten saatu ylläpito paikalle. Marsu*-chan on ihan happyhappy!
Ulkona muuten sataa lunta <33
... aa, ja tämä minun ihana 'jatkoviestini'... ^^
Sonsku-chan! Sinä saavuit! *hyppii riemusta* Ei mennyt viittäsataa vuotta sentään (: Kivaa jee.
Nyt on sitten saatu ylläpito paikalle. Marsu*-chan on ihan happyhappy!
Ulkona muuten sataa lunta <33
... aa, ja tämä minun ihana 'jatkoviestini'... ^^
Sonsku- Pikkuyookai
- Viestien lukumäärä : 321
Ikä : 29
Moikka moi! Tulin tänne nyt kirjotteleen,kun oli tylsää .
No mut enää sä et voi valittaa mun epäaktiivisuudesta Marsu*.
On muuten ihanaa nyt kun on lunta... o(>=<)o
Ja joululomakin on ihan kohta .
Eipä mulla varsinaisesti mittän asiaa ollut. Tulin vain ilmoittamaan, että käyn täällä .
Hei hei ja OIKEIN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE
No mut enää sä et voi valittaa mun epäaktiivisuudesta Marsu*.
On muuten ihanaa nyt kun on lunta... o(>=<)o
Ja joululomakin on ihan kohta .
Eipä mulla varsinaisesti mittän asiaa ollut. Tulin vain ilmoittamaan, että käyn täällä .
Hei hei ja OIKEIN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE