kirjoittaja Marsu* To Joulu 31, 2009 1:27 am
Hmm. Muistaakseni allekirjoitukset saa toimimaan seuraavalla tavalla:
Siirry hallintapaneeliin -> Käyttäjät & Ryhmät -> Users Options -> Salli allekirjoitukset (Kaikki käyttäjät).
Jotenkin noin. Jos ei ala toimimaan niin kysy toki uudestaan, koitan keksiä jotain muuta ^^
Ja mitäs tänne. Hyvää, itse asiassa. Olen ollut tosin lähiaikoina hieman epäaktiivinen, jota pahoittelen. Kauheasti on ollut kaikenlaista, kuten joulujuttuja, pienimuotoiset synttärijuhlat, animen katselua kavereiden kanssa ja lumilautailua...
Mutta hyvää kuuluu (: Sain joululahjaksi jotakin niin ihanaa kuin oman tietokoneen ^^ Tämä on tälläinen kiva läppäri kera langattoman hiiren ja langattoman netin (joka nyt jopa toimii kunnolla). Kaikenlaista muuta jännää tuli myös, muun muassa sähköhammasharja ja ionisoiva hiusharja (kyllä, kirjoitin oikein) sekä vaatteita ja sanakirja ja... Muutakin oli vielä, mutta en muista .D
Veljien kanssa saatiin yhteiseksi Playstation kolmonen, mikä onkin ollut viime päivinä ahkerassa käytössä, myös minun osaltani. ^^
Joo mutta ehkä en pitkästytä teitä enempää selittämällä joululahjoistani... Ihan pian on Uusi Vuosi. Mitäs kaikkea teillä on ohjelmassa? Meillä varmaan sitä perinteistä, että syödään jotain sellaista kuin vaikka höyrytetyt nakit ja illalla/yöllä hiippaillaan ulos ampumaan raketteja (: Ei mitään tinan valamista tai mitään muutakaan yliovelaa.
Aiotteko muuten tehdä Uudenvuoden lupauksia? Minä tuskin, kun luulen etten saa pidettyä niitä kuitenkaan...