Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.


+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 43 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Loka 15, 2011 7:26 pm

    Kivaa että joku kirjoittaa tänne jotakin xD

    Puutarhuriksi, mielenkiintoista! ^^

    Tänne taitaa kuulua aika hiljaista...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai


    Viestien lukumäärä : 218
    Join date : 31.01.2010
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vammelfors

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 43 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Miuku Ma Loka 24, 2011 5:06 pm

    moi, onko kukaan muu elossa, paitti minä, joka juuri nousin kuolleista?

    Että sitä vaan että terve, ei mulla muuta =D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 43 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Loka 24, 2011 10:39 pm

    Öhm, ihmiset... Luetteko te koskaan edellisiä viestejä, varsinkin jos ootte olleet kauan poissa? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen, kun kukaan ei kommentoi edellisiä kirjoituksia ja kyselee mitä kuuluu, vaikka kuulumisia on juuri kerrottu edellisissä viesteissä xD Miuku, sinultakin kysyin että ilmoita haluatko jatkaa peliä ^^ Okei, huomaan että olet vastannut peliin, mutta vastaus tännekin olisi ollut kiva ^^

    Mut joo, hengissä ollaan xD

    Mersu*, olenko ihan väärässä vai onko se Maiju jonkin sortin nero O.O Se muistaa aina JOKA IKISEN sanan JOKA IKISEN muodon TÄYSIN oikein! Ihailen tuollaista~ Ja se on kiva tyttö ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai


    Viestien lukumäärä : 218
    Join date : 31.01.2010
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vammelfors

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 43 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Miuku Ti Loka 25, 2011 12:39 am

    heh, en todella jaksanut alkaa lukea vanhoja viestejä. Anteeksi vaan, mutta niitä oli kertynyt edellisen vierailun jälkeen muutamia Sivullisia, joten siihen olisi mennyt vuosi. Ja kaiken lisäksi suurin osa käsitellyistä asioista ei olisi kiinnostanut minua kuitenkaan, joten olen jo kauan sitten lakannut lukemasta keskustelufoorimua kovin tarkkaan. Anteeksi itsekkyyteni, olen oppinut pahasuiseksi sitten viimenäkemän.
    =)

    nii ja Mersulle terveisiä xDDDD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 43 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Loka 26, 2011 9:37 pm

    Näitä viestejä kyllä kirjoitetaan vähän niinkun sen takia että niitä luettaisiin... xD Muutaman viimeisimmän nyt ainakin ehtii lukea, että tietää vähän missä mennään. Ja niiden epämielenkiintoisten asioiden seassa saattaa olla tärkeää asiaa, joka sitten jää huomaamatta...

    Kröhöm en siis tituleeraa rakasta adminiamme autoksi, en tietenkään xD
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 43 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove Pe Marras 04, 2011 1:22 am

    Yleensä kun palailen foorumille on viestejä tullut vähintään se pari sivua, en siis yleensä jaksa lukea XD Joten olen pihalla ihan kaikesta ja kaikista. Ururu huvittaisi tehdä uutta hahmoa sun muuta :c Saisikohan tähän paikkaan jotain eloa? Uusia pelaajia? >: D Mietin että foorumin ulkoasu on aika tylsä D: Tai no omasta mielestäni... yleensä porukka innostuu visuaalisesti komeista ropeista. Tälläinen random ehdotus... *menee nurkkaan*

    Ah oli hieno päivä, kaaduin ja löin takaraivoni. Toisen käden poltin nokkospensaikossa ja toisesta kyynärpäästä lähti nahat. Sitten haravointia 6h<33 : D
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai


    Viestien lukumäärä : 218
    Join date : 31.01.2010
    Ikä : 29
    Paikkakunta : Vammelfors

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 43 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Miuku Ti Marras 22, 2011 2:36 pm

    heeei, jotain turhaa, jotain turhaa, jotainturhaa,jotainturhaa,jotainturhaa,jotainturhaa,jotainturhaa,jotainturhaa,jotainturhaa,jotainturhaa,jotainturhaajotainturhaajotainturhaajotainturhaajotainturhaajotainturhaajotainturhaajotainturhaajotainturhaajotainturhaajotainturhaajotainturhaajotainturhaa...jne.

    joo moi, ei toki ole tyhjä päivä, ei.
    haravoiminen on kivaa, varsinkaan kun sitä ei tarvitse itse tehdä, eiku? No ihan jees on, mutta siinä hajoo kädet :( Mitä mutua voisi kommentoida ihan vaan sen takia että on tylsää?
    No en taida jaksaa vaivata päätäni tuolla vanhoje viestien lukemis-kiistalla. Tulee vaan turhaa tappelua....
    Mistä sitten keskustellaan, vaikka siitä että missä ihmeessä meidän arvoisa Mersumme* on? Tai kyllä se tiedettän; DeVissä... Mutta joo moi ja Mersulle* terveisiä jos sattuu eksymään näille nurkille ;D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 43 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Joulu 26, 2011 2:44 am

    Tämä pleissi taitaa olla aika autio...?

    Jouluuuu~

    Ei Marsu kyllä kovin paljon ole DA:ssakaan ollut... Ehkä hänellä on ollut joulukiireitä ^^

    Mutta hyvää joulua kaikille!

    EDIT: Arvatkaa mitä! Arvatkaa kuka on kolmen päivän päästä 18! WAAAAAA!!! Okei, ehkä mun pitäisi myös käyttäytyä kuten aikuinen... xD

    EDIT 2: Ilmoitusluontoinen asia: Sienilakki päättää uransa tässä pleississä. Kertoi asiasta minulle koulussa. Saattaapi tulla itsekin asian ilmaisemaan, mutta sanon sen nyt.

    EDIT 3: Missä ihmeessä kaikki ihmisolennot luuraa? Kukaan ei ole kirjoittanut tänne mitään joulukuun jälkeen...

    Huomenna wanhat~

    EDIT 4: Hei eikö täällä ihan oikeasti käy kukaan muu kuin minä? T_T

    Sain eilen tietää että MENEN SAKSAAN VAIHTOON! Sen mun vaihtarin nimi on Anastasia~


    Viimeinen muokkaaja, Ai-no-Musume pvm To Maalis 29, 2012 8:05 pm, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : NELJÄS editointi)
    Marsu*
    Marsu*
    Admin


    Viestien lukumäärä : 555
    Join date : 28.07.2009
    Paikkakunta : Nyappylandia ^^

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 43 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Kesä 19, 2012 6:56 pm

    Hei mitä tämä on viimeisimmät viestit on viime joulukuulta ja niiden päivitykset maaliskuulta? Ihanaa että jotkut ihmiset oli edes vähän aktiivisia senkin jälkeen kun minä kuolin virtuaalisesti ja katosin tältä sivulta.

    Autiota on.

    JA SE ON MINUN SYYNI SE.

    Nyyh. T__T Pitäisiköhän koittaa herätellä tätä paikkaa eloon? Eipä täällä enää kukaan pyöri, mutta jos joku eksyy jonnekin tänne päin niin mielipiteitä otetaan vastaan kiitos nam.

    Voi tätä nostalgista tunnetta~~ Nyyh.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai


    Viestien lukumäärä : 450
    Join date : 02.01.2010
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Mielikuvitusmaailmani

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 43 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Kesä 20, 2012 5:33 pm

    JAA MITEN NIIN EI KUKAAN PYÖRI? Mie olen kuule käynyt täällä vähintään kerran viikossa tsekkaamassa onko joku hyväkäs kirjoittanut tänne jotain xD

    Paikan herättämistä kannatetaan. ISOSTI.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi


    Viestien lukumäärä : 115
    Join date : 22.12.2009

    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 43 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja inulove Ti Kesä 26, 2012 7:57 am

    Awwww :'3

    Minä välillä käyn, olen vain laiska sanomaan mitään XD Kannatan herätystä o/

    Sponsored content


    Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 43 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

    Viesti kirjoittaja Sponsored content


      Kellonaika on nyt Ma Toukokuu 20, 2024 2:50 pm