kirjoittaja Marsu* Ti Heinä 19, 2011 5:23 pm
Hei taas kaikki, meitsi palasi Maltalta joskus pari viikkoa sitten ja nyt jaksoi vihdoin raahautua tänne tekemään jotain kun kaikki muu sählinki liittyen mm. Animeconiin on ansiokkaasti *köhköh* ohitettu ja Tracon-sählinkiä ei ole vielä ehditty aloittaa, vaikka paras kai olisi aloittaa niin pian kuin mahdollista ettei taas jää kaikki viime tippaan ja tule kiire ja sitten täytyy oikoa ja karsia yksityiskohtia, mikä ei ole kivaa varsinkin kun on tällainen perfektionisti kuin minä joka haluaisi tehdä mahdollisimman oikeanlaisen cossin. (Huh kuinka pitkä lause, ja ihan suomen kielen kieliopin mukainen, eikun mitä?)
Joo tosiaan Maltalta palailin, reissu oli oikein kiva (: Tosi erilaista siellä oli Suomeen verrattuna, mutta erilaisuushan on rikkautta, vai mitä? ;D Tulee kyllä ikävä kaikkia ihmisiä joita siellä tapasin, mutta onneksi sosiaalinen media on nykyään jo varsin kehittynyttä.
Animeconkin oli ja meni. Son-chanin ja Ai-chanin kanssa oltiin lauantaina ja sunnuntaina paikan päällä hienoissa Bleach-cosseissamme~~ Tai no, kellä oli hieno ja kellä ei, mun cossini ainakin oli aika fail... En ehtinyt laittaa haoriin vuorikangasta, sandaalit olivat aika mahtavat, mulla ei ollut miekkaa kun en sitäkään ehtinyt tehdä ja niin edelleen... Ja inhoan Hitsu-peruukkiani. Se on niin ruma, eikä läheskään tarpeeksi pystyssä oikein mistään, siitä näkyi verkko ja muutenkin siinä oli törkeän vähän hiuksia, mistä kaikki ongelmat oikeastaan saivat alkunsa. Kaiken lisäksi lauantaina satoi oikein kunnolla kun koetimme epätoivoisesti suunnistaa bussiasemalta yliopistolle, ja mun peruukki meni vielä enemmän lyttyyn, ja kaiken lisäksi ennen-niin-valkoinen haori sai kivan kurakerroksen helmaan (okei, roiskeita vaan, mutta paljon). Onneksi se kura ei kuitenkaan näkynyt sitten enää niin pahasti kun se kuivui (: Ja nyt haori on kivasti pyykkikopassa odottamassa pääsyä pesukoneeseen, saas nähdä mitä siellä tapahtuu... *lisää tähän mystistä musiikkia*
No mutta joka tapauksessa. Ehkä voin paikkailla tekemäni virheet sitten Traconissa. Ensin en ajatellut laittaa samaa cossia sinne, etenkin kun noh peruukkini on mikä on, mutta sitten tulimme sopineeksi juttuja mystisten tyyppien kanssa ja nyt sitten ilmeisesti Bleach-cossaus jatkuu ainakin vielä syksyllä. Toivottavasti saan siihen mennessä tehtyä miekan ja vaikka viimeisteltyä haorin ja silleen. Sandaaleille tuskin voin tehdä mitään, ellen rupea mystisyyksiä säätämään, ja tukka voi ei. Mutta olen jo aloitellut sen parantelun, tai ainakin enemmän tai vähemmän järkevät kokeilut... Siksi peruukkini siis on nyt täynnä hiuslenkkejä... *jättää ovelasti lopun auki*
... huh. Kaikkia varmaan kiinnosti ihan tositosi paljon mun sepustukset, mutta en jaksa niitä enää ottaa poiskaan.
Oliko muuten kukaan muu teistä A-conissa kuin minä, Soncchi ja Ai? Ja ketkä suunnittelevat tulemista T-coniin? (:
... sikäli kun kukaan on täällä mulle vastaamassa, aika hiljaista on tainnut olla... No, ehkä tämä vielä tästä.
Ja OHO meinasin ihan unohtaa, saat vaihtaa Donowanin nimen, Ai. Sovit sitten vaan pelikavereiden kanssa että miten jo aloitetuissa peleissä toimitaan tästä lähtien tuon nimipolitiikan suhteen.
Ja mmmmmmmmmmmmhhh joo, Marsu on puhunut liikaa. Että näkemisiin ihmiset, jos kukaan nyt ikinä jaksoi lukea tänne asti. (: