Hän virnisti hyväntahtoisesti Zaburin puheille naisen ulkonäöstä. ''Niin, onhan hän kaunis.''
Pian Mijiro tarjosi apua naisen etsimiseen. Mies katsoi häntä hymyillen. ''Kiitos. Luulen kyllä, että löydän hänet itsekin, jos hän on kerran tästä kulkenut, mutta eihän apu ole koskaan pahitteeksi.''
Ryuuza laski mielessään, että jos nainen oli kulkenut ohi hieman sen jälkeen, kun hän, Mijiro ja Takuri olivat lähteneet käymään rosvojen kätköpaikassa, siitä täytyi olla jo suunnilleen 40 minuuttia. Siinä ajassa ehti jo ihan suhteellisen kauas, jos ei tarkoituksella viivytellyt.
Samassa mies alkoi taas puhua. ''Ah, unohdin täysin esittäytyä'', hän sanoi. ''Minä olen Keiji. Olimme Koyukin - siis nainen, jota etsin, on nimeltään Koyuki - kanssa matkalla hänen kotoaan erääseen pieneen kylään, joka sijaitsee Airandon koillisosassa. Pysähdyimme kuitenkin joksikin aikaa lepäämään. Lähdin katsomaan, josko läheisestä metsästä löytyisi puroa, josta voisimme täyttää vesivarantomme'', Keijiksi itsensä esitellyt mies kertio. ''Kompastuin kuitenkin puun juurakkoon, kaaduin, löin pääni ja menetin tajuntani. En tiedä, kauanko olin tajuttomana, mutta kun heräsin ja tulin takaisin tielle, Koyukia ei näkynyt missään. Ajattelin, että hän oli ehkä lähtenyt jatkamaan matkaa...''
Keiji kohautti olkiaan. ''Nyt on kuitenkin ensimmäisenä tärkeysjärjestyksessä hänen löytämisensä.''
Ryuuza nyökkäsi. ''Onko hänellä nopeakin kävelyvauhti?'', hän kysyi sitten. ''Siitä on kuitenkin jo jonkin verran aikaa, kun hän kulki tästä.'' Samassa poika muisti esittäytymisen. ''Minä olen Ryuuza.''
Keiji nyökkäsi hymyillen, ja alkoi sitten miettiä. ''Kyllä hän melko reippaasti kävelee. Ties kuinka kaukana hän on nyt...''
//Aattelin, että Keiji olis vaikka nukahtanut tai jotain, ja Koyuki olis lähtenyt sinne metsään ettiin vettä. Sitten Keiji olis herännyt ja lähtenyt etsiin Koyukia, sitten Koyuki etsiin Keijiä... Eli siis Keiji olisi saavuttanut tuon meidän ryhmän ensin. Tai siis, kai Koyuki olisi niiltä jotain kysynyt, kun kerran etsi Keijiä myös? No, eipä tässä mitään, kyllä tämän saa näinkin sävellettyä x'DDDD
Oletpa aktiivinen, kun oot tehnyt tuollaista taustatutkimusta ^^//