kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Kesä 14, 2011 1:53 am
Koyuki alkoi puhua, ja sanoi olevansa kunnossa, mutta että hänen nilkkansa oli tainnut nyrjähtää uudestaan. "Ehkä oli sittenkin huono idea tulla tänne metsään tuon jalan kanssa, täällä kun on kaiken maailman kuoppia ja juurakkoja... No, ei sille enää voi mitään. Toivottavasti siihen ei koske kovasti."
Mijiro liikutti hiukan sitä kättään, jolla hän piteli Koyukin takamusta, ja tajusi samalla, missä se tosiaan oli. Hän vetäisi sen äkkiä pois punastuen, mikäli mahdollista, vieläkin enemmän kuin tämän ottaessa häntä kädestä. "A-a-a-anteeksi, anteeksi! Minä en... Kun minä en näe... Mihin käteni laitan... Anteeksi..." Mutta ei Koyuki hänelle ilmeisesti vihainen ollut, koska ei ollut asiasta edes huomauttanut.
Koyuki mainitsi, että olisi hyvä jatkaa, ja Mijiro irrotti kätensä hänen ympäriltään ja päästi hänet nousemaan. Vaan ennen kuin mies itse ehti nousta seisaalle, tämä tipahti uudestaan hänen syliinsä. "Uppista. Taidat viihtyä sylissäni, vai? No, vitsi vitsinä." Koyuki mainitsi nilkkansa henkäisevällä äänellä, ja Mijiro ymmärsi, että astuminen taisi nyt toisen nyrjähdyksen jälkeen jo sattua.
"Sattuuko nilkkasi päälle astuminen?" Mijiro kysyi, eikä tällä kertaa kummemmin puristanut naista rintaansa vasten. "Se voi mennä pahemmaksi, jos rasitat sitä liikaa. Pitäisikö minun... Tuota..." Mijiro epäröi hetken. "...Kantaa sinut takaisin tielle? Tiedän kyllä että olet ollut sylissäni varmaan jo ihan tarpeeksi tälle päivälle... Kun kuitenkin olen, no, en ehkä aivan vieras, mutta melko vieras mies..." Mies katsoi siihen suuntaan, missä oletti naisen kasvojen olevan. "Jos se ajatus tuntuu sinusta epämukavalta, voin kyllä hakea vaikka Keijin kantamaan sinut... En oikein keksi muutakaan keinoa saada sinut pois täältä rasittamatta jalkaasi kuin kantaminen, ei tämä ole oikein vaunujenkaan kuljettavaa maastoa." Mijiro katsoi naiseen, kysyen katseellaan, oliko tälle okei, että hän kantaisi tämän.
//Niin, Ryuuhan sun hahmo on ja sä pelaat koko ajan vaan Koyukilla xD//