Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 30 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Marras 19, 2010 2:42 am

Voi ei! Huomasin kauhistuttavan asian Ai saa mut taas ihan just kiinni ja en pääse pariin päivään koneelle xD ... Joo en taas valita turhista ja mitättömistä asioista.

Ja mä jotenkin arvasin, et Marsun seuraava viesti koskee koeviikkoa... ha osaan ennustaa.... tai sitten en, vaan oon kunnellu Marsua muutenkin. J aen yhtään tiiä onko mun höpinöissä jaotain järkee, todennäkösesti ei...

Harmi ettei tänään ollu suojakeliä, niin lumesta ei voinu tehä mitään, ja mun tuurilla toi lumi sulaa sunnuntaihin mennessä, jolloin kerkiäisin tekeenkin jotain. Toisaalta loppuviikoks oi luvattu 10 astetta pakkasta tai jotain, joten ehkä se ei sula ihan heti...

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 30 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Marras 19, 2010 2:55 am

Tunnen itseni jotenkin vastuuttomaksi kun en ressaile koeviikosta tuolla tavalla ja luen vasta viimeisinä iltoina...

Suksikoot toimittajat suohon. *Mutinaa*

En hirveästi tykkää jäätävän kylmistä tuulista ja lumipyryssä kävelemisestä, mutta tyynet talvipäivät on ihania ja Suomessa kuuluu olla lunta! Joulu ilman lunta on jotain niin kamalaa! >_<
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Marras 19, 2010 3:01 am

Samaa mieltä Ain kanssa. Siis joulusta ilman lunta, se on vaan paljon mälsempää sillon kun maa on tylsän musta tai kuranen.
    Ja jollei aiemmin oo käyny selväks niin tykkään kans lumesta ja talvesta, paitti sillo ku on ihan sairaan kylmä monta päivää peräkkäin. Ja siis kylmällä tarkotan melkein 20 pakkasastetta...

(Tulipa taas pitkä ja asiasisällöllinen (mikäköhän sana toikin on?) viesti...)
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Marras 19, 2010 10:01 pm

Psykan koealue meni sitten vielä kasvamaan 40 sivua >.< En ollut olettanut, että opettaja oikeasti kävisi yhdessä kaksoistunnissa läpi kaksi viimeisintä aihealuetta läpi ja olin ihan olettanut, ettei niitä tule kokeeseen... Mutta kuinkas sitten kävikään? No jaa, kunhan nyt pääsen kokeesta läpi niin mun ei tarvitse lukea psykaa enää ollenkaan ^^ Psyka on toisaalta ihan kivaa, mutta jotenkin mä oon vaan aina kauheen angstinen kun sitä pitäis lukee...

Ai-chan, ehkä sä olet vain nero. Mä en ole, ja luen ja luen ja olen ahdistunut jne jne.

Kiva vain että on pakkasta, pakkaslumi on kaikkein ihaninta ^^ Ja jouluna vain täytyy olla lunta... Parina viime vuonna ei (ainakaan allekirjoittaneen muistin mukaan) ole ollut.
    ... ihan niinkuin muka ehtisin tästä upeasta säästä nauttimaan... *jupinaa*

Nyt pitäisi jatkaa lukemista ja tehdä japsiessee loppuun, mutta en jaksa... Ehkä voisin ihan pikaisesti kirjoittaa pari roolia? Ja sitten tehdä japsiesseen loppuun? Ehkä sitten jaksaisi taas lukea...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Marras 20, 2010 7:31 pm

Voi ei, ei ole kiva kun koealueet kasvaa. >_<

Ai et ole nero muka? *Mutisee jotain littyen kyseisen henkilön päättötodistuksen keskiarvoon* Eikös meillä ollut ihan sama?

Viime jouluna muistaakseni oli, mutta parina edellisenä ei kai ollut, tai ainakin yksi joulu oli lumeton... Se on kamalaa katselatavaa kun jouluna on musta maa... ~Jollei jouluna ole lunta, voiko Joulupukki tullakaan? Hän ei pulkallaan pääse kulkemaan lumetonta pintaa maan...~

Yllätysten yö oli kiva, piirtelin paljon pääkalloja pikuihmisten naamoihin... Se oli kyllä kaikkein suosituin kuva... Mitäs muuta piirsin, sydämiä, tähden, koiran, nallen... Ainakin.
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viestien lukumäärä : 46

Viesti kirjoittaja Sienilakki Su Marras 21, 2010 12:28 am

Ei minua muut kokeet oikeen jännitä Paitsi biologia. Olen ollut siinä melko huono koko ikäni, ja siihen viisi kiloo enemmän painetta pari viikkoo sitten.
    Lisäksi vanhemmat hönkii näis asioissa vähäsen liikaa niskaan. rabbit

Lumettomat joulut on aina jotenkin unohtuvan oloisia. Lunta tarvii olla jotta se olisi jotenkin komea.

Yllätysten yö taas oli meikäläisen puolelta aika väsyttävä. Ei se satujen luku lapsille haitannut mutta huh sitä meteliä. Suspect
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Marras 21, 2010 7:35 pm

Hei taas! oon tullu taksin ja pakko sanoo, et seurakunnan retket on tyhmiä siinä mielessä, et me lähettiin festareilta kotiin päin ennen kun koko festareiden pääesintyjä lopetti esiintymisen... Ja Newsboys(siis se pääesintyjä) oli hyvä.
    Ja muutenkin siellä oli hyviä bändejä kuten HB, KLS, Juha Tapio. Harmi vaan et juhalla ei ollu bändiä mukanaan... Ja Sarastetta en kerinnny kuunteleen joten tuun sittenkin Marraskuun Manifestiin.
    Ja mun selitykset varmaan paljon auttaa niitä, jotka olis halunnu tulla mukaan.. (Hahhaahhhaaa Miuku´ja Marsu*...)
    Ja sitten tulomatkalla linkassa puhuttiin siitä jos KLS saataisiin marraskuun Manifestiin ens vuonna. Olis oikeesti hienoo jos se saataisiin sinne

Hah, onneks mulla ei oo vielä koeviikkoja. Ainoastaan kahtena peräkkäisenä viikkona kolme koetta, molemmille viikoille.

Ja meiän koulun rehtori on ilkee, tai kuka nyt ikinä on päättänytkään meiän koulun kirkkokäynneistä.
    Me käydään kirkossa samana päivänäkun on tanssiaiset ja kaikilla on juhlavaatteet. Ei muuten mitään, mutta useimille tytöille se taitaa tarkoittaa polvipituisia hameita, joilla pitäis kävellä koululle takasin. Ja jos on kylmä niin siinähän jäätyy.

---------------------------------------------------------------------

EDIT: HAAAA! Sain sittenkin seuraavan tason ennen Aita xD....

Ja muuten Bleach elokuva nelosen loppulaulu vai mikä ikinä onkaan on ihana. Save the one save the all, jos joku haluaa kuunnella....
    Toivottavasti se elokuva käännettäis englanniks pian sitte ku se on ilmestyny...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Marras 21, 2010 9:55 pm

Kivaa, Sienilakkikin on keskustelukerhossa! ^^

Olis ollut kiva päästä kuuntelemaan teidän satuja, mutta olin aika busy kasvomaalauksessa ja arpajaisissa...

Mäkin haluan meille tanssiaiset... Miksei meillä oo/ollu? EPISTÄ!!! Olkaa iloisia kun teillä edes on sellaiset... *Itkee niin että lattiat lainehtii* Eikös tanssiaisissa pitäisi olla pitkä puku? *Viisastelee täällä vanhanaikaisten arvojensa kanssa* Mut se on kyllä oikeasti kamalaa jos on tälläiset pakkaset...

EEEEIIII Sonsku!!! Mur!!! >_<

Edit: Miksei kukaan kertonut että teillä alkaa koeviikko jo tänään (maanantaina)? Mä meen muina miehinä saksantunnille ja ihmettelen kun ketään ei ole läsnä ja sitten selviää että teidän koeviikko on jo alkanut... Miksei kukaan kertonut minulle? Tulin sitten kaksi tuntia liian aikaisin kouluun xD (Meidän koeviikko alkaa vasta huomenna (tiistaina))
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki Ti Marras 23, 2010 2:27 am

Olen iloinen että toivot enkku dubbia siihen lauluun, mutta enpä tiedä... One piecen ne pilas ainakin kun ne sitä yritti. Kuka ny pistäis räppiä tarinaan merirosvoista!? Ite toivoisin One piecen suomidubbia ihan huvin vuoks. Olis toisaalta kiva nähä, tekisikö Suomi parempaa työtä.

Ai niin ja viel niistä tannsiaisista... lol!
    Vanhojen tanssit riittää meikäläiselle.

Edit: lol Tanssiaiset kirjotin väärin...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Marras 23, 2010 3:11 am

Njääh. Tarkotin kyl lähinnä enkuks tekstitettynä, kun siinäkin voi kestää aikaa ja mä haluuan nähä sen koko elokuvan myös pian. Ainakin trailerin perustella vois olettaa, et oli IchiRuki-paritusta, mut näky siinä kyllä myös Hime ja Kurosaki-kuu~n.
    Ja enkkudubeissa käytetään ainakin enemmän ääninäyttelijöitä, ku suomidubeissa. esim. Avatar Zukon ääni on joka toisella sarjassa esiintyvällä jätkällä. Hyvin raivostuttavaa...

Mä en ollenkaan välitä niistä tansseista, mjut osallistumispakko tai jotain... Ja eipähän sinä päivänä oo opiskelua...

Nyyhh... en mee tänäkään vuonna Vuokattiin sillo ku äiti ja isä menee, johtuen liian isosta koemääreästä ja siel olis nyt jo pari rinnettä auki... nyyh... Haluaa lasketteleen...

Tein taas jotain niin järkevää tänään. lähin hakeen postia puolen kiolsan päästä kävekllen ja kigurumi päällä. Mut eipähän ainakaan tullu kylmä, vaikka pakkasta onkin vähän yli 10 astetta...
    Harkittin täänään koulussakin, et vois joku päivä laittaa kigun kouluun, kun välkillä on ihan sairaan kylmä...

Yyyääähh, huomenna yksin vahtimaan 4H:ssa ka...siis lapsia, no ehkä se on ihan mukavaa,nyt ei vaan voi luottaa siihen, et Marsu* selittäis asiat järkevästi vaan tarvii itte koittaa jos itekin niistä ohjeista tajuais jotain...

En taas selitä pitkästi ehhheeen....
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Marras 23, 2010 9:20 pm

Nyyh ihmiset eivät välitä tanssista... Crying or Very sad

Zukon ääni on kyllä harvinaisen monella, totta totta...

Oi, kigu kouluun! Söpöä! ^^

Tuntuu oudolta kun teiniyoukaista tulee pikkuyoukai... Mitä seuraavaksi? Keskikokoinen youkai? Kai täältä jossain vaiheessa suuryoukai tulee? ^^

Tiedättekö mikä ei ole hauskaa... Kun ei ole skootteria ja joutuu koko ajan pyytelemään ihmisiltä kyytejä koulusta kotiin... On niin noloa kysellä joka päivä että "Pääsenkö teidän kyydillä?" "Voinko tulla teidän kyydillä?" jne... Olen tähän mennessä tullut jo ainakin viiden ihmisen kyydillä useita kertoja...
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki Ti Marras 23, 2010 11:12 pm

On kyllä myönnettävä että suomalaisia ääninäyttelijöitä tarvitaan selvästi lisää. tosin jos Suomen lasten ohjelmat pysyy tommosissa ´´ystävyys on tärkeintä´´ jutuissa niin kylä harmittaa.

Mut kyllä minusta nää nykyiset suomidubbaajat on ihan taitavia kun joihinkin maihin vertaa. Itekkin ainakin nuorena teki kauheesti mieli sellaseks ja tekee kylä vieläkin.

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Marras 24, 2010 12:42 am

Grääyyhhhgäägräähyy/hehheh

... älkää kysykö... Yritän kovasti kerrata psykaa kun siitä on huomenna koe ja on ihan sellainen fiilis, etten oikein muista mitään... Mutta kyllä se tästä, kai, jotain on jo muistissa kun olen kertaillut, mutten tiedä osaanko kaikkia käsitteitä huomiseen mennessä... Muutenkin psyka on niin mystinen aine ettei mitään rajaa.
    Pitää ajatella myönteisesti... Enää huomenna psykan koe, perjantaina bilsan ja maanantaina ruotsin.

Joo, Avatarissa ihan vilisi heppuja, joilla oli Zukon ääni >.< Ja muidenkin äänet oli ties kenellä. Joskus kun veli katteli Avataria niin satuin siinä kuunteleen viereisessä huoneessa ja aloin ihmetellä, että mitä ihmettä Iroh oikein hölisee... No, ei se ollutkaan Iroh vaan joku ihan muu jolla oli sama ääni. Samoin tapahtui joskus, kun jollain oli sama ääni kuin Azulalla ja sekin hölisi jotain epä-Azulamaista O.o

Ai-chan, jos 'Suuryookaita' tavoittelet niin saat kirjoittaa aika paljon... ;>
    Äläkä huoli, ei minullakaan ole skootteria. Minulla on MOPO muahahahahahaaaaaaaaaaaa~~!! *sekoaa*

Hei, mäkin halusin joskus dubbaajaksi ^^ Olishan se hienoa, kieltämättä (:

Joooooh, sitten vain jatkamaan kokeisiin lukemista... Tämä siis jäi tällaiseksi 'minäkin olen yhä olemassa'-viestiksi. Tosin en tiedä, miten huomenna käy... Voi olla, että vajoan psykanluokasta suoraan mullan alle xP
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Ke Marras 24, 2010 7:46 pm

moi!

tai siis... hei...

Ja VOI ETTÄ KUN ANGSTAA NYT!
    Mä en enää ikänä tuu tänne sivuille, enkä ikänä lue yhtään viestiä, enkä ikänä tapaa ketään ihmisiä, enkä varsinkaan lue ihmisten persoonallisia foorumiviestejä näkemättä ketään kuitenkana koskaa livena. Ja Son-chikin kävi Treella, eikä käynyt mua moikkaamassa, eikä edes soittanut mitä tykkäsi. Kuulin Mammalta, joka oli kuullut Tuulalta, joka oli sitten vissiin kuullut henkilötä itseltään, että siellä oli kivaa.
    VOI PERTTI!!

Ei oo enää kivaa. Mä olen taas ihan ulkopuolinen kaikesta ja kujalla kaikesta, enkä ole nähnyt ketään taas pitkään aikaa ja on ikävä kaikkia ja tahtoo halin, mutta kun ei täällä ole kun joku randomi kakkosjätkä koneella, mutuen koko koulu alkaa oleen jo tyhjä. enkä nyt saa halia...
    Koska on Marraskuun manifesti, vai joko se meni? Mä en tiedä mistään mitään... Studiotekniikat menee varmaankin päällekkäin joittenkin isosjuttujen kanssa maalis-huhtikuussa ja kaikki menee päin puuta ja pyöränlamppukin hajosi aamulla.
    Feilasin matikan ja fysiikan kokeet ja nyt vähän ehkä harmittaa ne ja huomenna on ruotsin koe ja tänään on soittotunti ja Leevin oppilaskonsertti, mikä tarkoittaa, etten ehdi lukea ja täällä vain istun koulussa koneella, kun nyt ehtisi lukea, mutkun pitäisi poilkea kämpille ja siellä on kaamia lumimyrökkä ja on kylmä ja angstaa ja pyränlamppukin on rikki. mut se toimii kyllä, kun korjasin sen aamulla kiireessä maalarinteipillä, minkä takia meinasin myöhästyä kokeesta... ja voi huoh.

WARNING WARNING!
    Koneeseesi on juuri iskenyt viirus, joka suoltaa sekavaa tekstiä Käyttäjän Miuku viesteihin.

Joo, eli tuota aikaisempaa ei tartte lukea...
    Pääpointti, jota ei siis ole, on se, että tahtoo nähdä ihmisiä ja koska on marraskuun manifesti =D

googletin justiinsa ja löysin Manifestin päivämäärän: 27.11.2010 voi kehveli, mun piti mennä Kaisan kanssa tallille tuolloin... mihin aikaan meijän pitää olla siellä? Kun toi nyt lievästi sanottuna haitta ensi viikon koelukua, mutta ei voi mitään. Jos vaikka huomenna saisi lauantain osuudet luettua, nii, ehkä selvidytään taas.
    Turha ressata koeviikosta. tiedän, että tää viikko menee keskivertoa huonommin joka tapauksessa, joten turha ressata liikaa. Parhaani teen ja se saa nyt piisata.

Sori Ai-chan, en nyt jouda/jaksa vastata peliin. Juuri kun itse rutisin, ku sä et vastannut...

Kiva huomata, että Sienilakkikin on uskaultautunut höpöttämään tänne =D Heti kun mä vajoan johonkin hukkaan, joku muu uskaltaa tulla esiin... Ei kai mulla ole jotenkin poistyöntävä paha karma? Ja siitä Kaalista ei sitten puhuta xD

kiitos kun kuuntelitte, nyt ei angstaa enää yhtään =D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Marras 24, 2010 8:46 pm

No anteeks, etten maininnu mitään Tampereella olsta, mutta lähin sieltä niin aikasin, etten olis kerinny moikkaan sua Micchi..
    On se taas kivaa huomata, että äidit puhuu kaikenlaista keskenään...

ja dubbausjuttuun mun serkku tais alottaa jonkun puolenvuoden mittaisen dubbaustyön tai jotain, mutta valitettavasti tämä tapahtuu Norjassa ja norjankielellä..¨

Kipeenä ei oo kovin kivaa olla ku päätä särkee ja kaikkee (ja kuka on silti koneella, ja aiheuttaa itsellen vielä enemmän päänsärkyä...) Mut sainpahan olla koulusta pois kun kerrankin oli vähän kuumetta.

Ja meillä on ylihuomenna mantsasta koe, ja koealuaan läpikäynti alotettiin jo heti kun koulut alko ja kuka enää muistaa mitään ensimmäisistä kappaleista... minä en ainakaan mitään ja nyt ei kauheesti jaksais lukekaan...
    Hmmm... jotenkin huomaa mikä on nyt kauheen ajankohtanen asia kun melkein jokasessa viestissä valitetaan kokeista...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Marras 24, 2010 10:37 pm

Aika hankalaa löytää lastenohjelmaa jossa ystävyys ei ole suuressa osassa... Ja onhan meillä näitä räiskintäohjelmiakin, mikäli olen oikein ymmärtänyt...? Eikös One Piecessäkin oo jonkin sortin ystäväjoukkio? Se päähenkilöpoika ja Sanjiko se oli se tupakkaa polttava jätkä ja Nami se tyttö ja se sarvipäinen pikkueläin ja joku jolla on vihreä tukka ja se jolla on pitkä nenä josta en edelleenkään tiedä onko se tyttö vai poika, sen nimi oli Usop tai jotain... xD

Katselen tässä ääninäyttelijälistoja Wikipediasta ja englantilainen lista on noin kaksi ja puoli kertaa pidempi kuin suomalainen... Zukon ääni on Jetillä, nuorella Sozinilla ja sivuhahmoilla. Ja niitä sivuhahmoja kyllä riitti... Eikös Zuko ja Jet ollu yhdessä jaksossa yhdessä? Mahtaa Aksu Palménilla ollut hauskaa yksinpuhelua... Azulan ääni on lisäksi Mailla, Sukilla, Yuella, avatar Kyoshilla ja sivuäänillä. Azulalla ja Mailla on samat äänet?!? Wouh. Irohin ääni on munkki Gyatsolla, Bumilla, Rokulla, tulenvaltias Azulonilla, Bushilla (Kuka se oli?), guru Pathikilla ja sivuhahmoilla. Ja näiden lisäksi lähes jokaisella näyttelijällä on vähintään kolme roolia...

Onko suuryoukai ylin? *Utelee muahahaa*

Tänään oli käsi aivan kuollut bilsankokeen jälkeen... Kaksi konseptillista tekstiä neljään tehtävään, mutta luulempa ainakin saavani kohtuuhyvän numeron... Äikän ja bilsankoe takana, huomenna enkun, sitten vie saksan ja maanantaina matikan.

Hei mä opettelen netissä venäjän aakkosia! Osasin ne joskus mutta en enää kaikkia, mut nyt ne taas muistuu mieleen... Lähennyn tavoitettani xD Tiesittekö että kyrillisissä aakkosissa on seitsemän s-kirjainta? Se ei ole kovin kivaa.

Марсу Миуку Сонску Инулове Сиенилакки Аи-но-Мусуме Флеурс Раксу Ксуам Каали ^^ Pisteet sille joka tietää mitä noi tarkoittaa ^^

Muiku, rauha, rauha... ^^' *Antaa virtuaalisen halin* Tiedän miltä tuntuu, kun kukaan ei anna halia...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Marras 25, 2010 1:24 am

Heii, Miuku ^^ Minullakin on sinua ikävä! *yrittää antaa halin tietokoneen näytön välityksellä* Voi saakeli, tarvitsen uuden näytön... x'DDDD Itse asiassa se ei olisi edes mandollista, sillä mulla on kannettava xDDD
    Marraskuun manifesti alkaa muuten siis silloin lauantaina viideltä ^^

Tänään oli psykan koe, joka meni ehkä ihan kohtalaisesti. Matikka meni ainakin hyvin, saatiin kokeet tänään takaisin~~ *leijuu*
    Huomenna saadaan muuten fysiikankokeet, ja ainakin luulen että nekin meni ihan kivasti... Ja perjantaina on sitten taas uusi koe, bilsasta, ja olen siihen tässä yrittänyt lukea (HUOM! yrittänyt xD).

Hirveesti samoja dubbaajia O_O Ihan noin pahaksi en tilannetta luullut...
    Ja en kerro mitään tulevista titteleistä ^-^
    Hei Ai-chan, siinähän lukee kaikkien YoDen pelaajien nimimerkit, eikö totta? Järjestyksessä Marsu, Miuku, Sonsku, Inulove, Sienilakki, Ai-no-Musume, Fleurs, Raxxxu (ei ehkä kuitenkaan jokaisella x:llä?), Xyam ja Kaali. Menikö oikein, menikö? ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Marras 25, 2010 2:25 am

Mä tunnistin noista sanoista vaan ai-no-musumen, mutta kun tarkemmin kattoo niin onhan siinä muutkin nimimerkit, kai...

Joo, mäikin oon joskus noi dubbaajat kattonu ja sitte valittanu siitä äidille jota varmaan tietenkin kiinnostaa ihan kauheesti... kröh kröh...

Miks musta tuntuu, et oon kauheen ilkee tai sitten vain muuten jotenkin ihme tyyppi, kun kaikki muutr jotka tuntee Micchin antaa tälle virtuaalihaleja ja mä vaan mainitsen siitä etten kerinnyt näkeen häntä...
    No jaa ehkä se kuuluu jotenkin kaverisuhteesemme tai jotain...

Äääähh... mulla on vielä huomisen läksyt tekemättä ja enää ei oo kipee olo, joten ilmeisesti joudun huomenna kouluun ja nyt ei yhtään huvita tehä läksyjä tai mitään..

Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku To Marras 25, 2010 6:58 pm

Mikään ketun kaverisuhde ole. Systeri sä olet enemmänkin, kuin kaveri. Perustelut: Kaverinsa voi valita, perhettään ei ja silti roikun sun kanssa. xD
    Voi että tulee huonoo läppää taas tänään, mut koittakee elää sen kanssa...

Ruotsin koe sitte meni ja ajoi itsensä puuhun, mutta ei voi mitään. Elämä jatkuu, paitsi siinä vaiheessa kun tulee huominen uskonnon koe, joka se menee viereiseen puuhu ja sitten tulee niin kaksijakoinen olo, että repeää kahtia ja kuolee pois.
    Mikä oli tämän päivän sekavies selitysten elispätevä selitys: On kylmä xD

Joo, ei mulla oikeasti mitää asiaa ole, kuhan vaan muuten selitän vaihteesta kaikkea sekavaa täällä. Mulla ei oo mittään sanomisia minkään maan dubbaajiin, koska en harrasta lastenohjelmien katsomista... xD
    Ai että Mangusti on päässy dubbaamaan? siistiä. mä voin vaan kuvitella, mimmosen äänen se saa itestään irti, ku muistele niitä meijän hienoja nauhoituksia sieltä jostain vuodelta käpy ja kanto, missä Mangnus selitti jotain niistä mettämansikoista xD
    Onko se kasetti Sonchi enää tallessa? Tai siis ei tietenkään ole, mutta onko se tietoisesti tuhottu ja heitetty roskiin, eli olisiko olemassa se teoreettinen mahdollisuus, että sen voisi jopa löytää teijän vintiltä?

Okei nyt tää lähtis Kämpille lukemaan uskonnon kokeisiin. Mä en saa yhtäkään järkevää lausetta tuotettua... mut hei, peliin voisi vastata.. ehkä =D
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki To Marras 25, 2010 8:14 pm

Myönnetään, myönnetään että katson sarjaa missä ystävyys on suuressa osassa, Eläkä herran nimeen hauku usoppia! Evil or Very Mad
    Se on lempihahmoni! ja Chopper on poika. Jotenkin vaan uskon että sarja hyppää outoudessa aivan uudelle tasolle, kun Sanji palaa transujen saarelta ja saa nenäverenvuodon joka kerta kun se näkee Namin tai Robinin.

Toisaalta mietin tota enkun koetta. Se oli niin sairaan helppo tehdä, mutta jonkinlainen fiilis on että jokin meni siinä huonosti...

No huomisesta lähtien mull on rennot 4 päivää onneks. yrittäiskö saada katottua Bleachiä vähän pitemmälle jaksosta 60 jotain? Sonskun mielipiteen voi tosta "avatarasta" arvata. tongue
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Marras 25, 2010 8:29 pm

*Antaa Marsulle kymmenen pistettä ja papukaijamerkin* Oikein! ^^ Joo, Raxxxu on kirjoitettu "Raksu", kyrillistä kirjaimista on vähän vaikea löytää x:ää... Tai onhan siellä x, mutta se lausutaan h:na xD Ja Xyam on kirjoitettu "Ksyam", paitsi että nyt huomasin että siinä lukee "Ksuam", koska y lausutaan u:na... Sen pitäisi olla Ксыам ^^

Hei mistä ton muokkausjuttu tulee tonne viestin loppuun? Kun Muikun viestissä meidän pelissä lukee "Raportin syy: öttiäislisäys", ei kai se tän sivun omaa tuotosta ole?

Oooooo Sonsku sun serkullas (Oliko se serkku?) on ihana nimi!!!

En minä hauku Usoppia, en ketään, en nyt vain tiedä heidän kaikkien nimiä ja joudun kuvailemaan heitä ^^ En kyllä kysynyt Chopperin (Onko se se päähenkilöpoika, vai kuka?) sukupuolta, vaan Usoppin, siis sen jolla on pitkä nenä... Sitä paitsi, Sanji on hyvännäköinen, jos jotain kehuja kaipaat xD

Enkunkoe oli kiva ^^ Kirjoitin siihen kivan lovestoorin ^^

Niin, eräillä on perjantai ja maanantai vapaita kun toiset hikoilee kokeissa... xD Mut hei, eikös sulla oo ilmaisutaidon "koe", Sienilakki? Eli ei sulla siis oo vapaapäivä...?
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Marras 25, 2010 9:18 pm

No kiitos vaan Micchi... Ja sähän sitten tuut sieltä Tampereelta viikonlopuks kotiin, mulla on tylsää...
    Ja kasetista... En ainaskaa muistaakseni oo tuhonnu tai heittäny sitä kasettia mihinkään, joten vois se varmaan löytyä, tosin siitäkään ei oo mitään varmuutta kun se huone josa ne oli siivottiin kuten varsin hyvin tiedät, niin ja heitin ne varmaan jonnekin ihan kuin talvikenkäni, joita ei enää löydy ja nyt jäätyy varpaat ulkona...
    Ja tänään pitäis vielä mennä ulkoiluttaan yhtä kyläläisen koiraa, no siinä joko tulee enemmän kipeeks tai sitten ei...

Jeps Ai. Magnus on serkkuni nimi ja siitä on kyllä ssanut keksittyä mielenbkiintoisia lempinimiä pienempänä... Ehkä mä en enää yhtään ihmettele että kaks mun ja micchin serkkua on pelännyt meitä pienempinä, näin jälkikäteen muisteltuina me oltiin aika kamalia...

Ja joo Bleach on ihana sarja...

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Marras 25, 2010 9:35 pm

Magnus... Ihana nimi! Yksi niistä mitä voisin antaa omalle pojalleni... (Sarjassamme Johan, Hans, Felix, Anton, Nikolai... En kai mä ole totaalisen rakastunut vanhoihin saksalais-ruotsalaisiin ja venäläisiin nimiin... Mistä mä löydän miehen jolla on samanlainen nimimaku...?)

Piiiiiitkä ja merkityksellinen viesti.
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki To Marras 25, 2010 9:41 pm

No en mää sitä ny ihan kokeeks kutsuis. esiinnytään vaan yseille. joku kaks tuntia siinä varmaan menee mut ei sen enempää. Rasittavaa mutta ei ny sentään niin paha juttu kun kokeet.

One piece päähenkilö on sitten kumimies Luffy, ja Usoppkin on poika...

Magnus nimi tuo mulle mieleen jonkun kauheen bossin pelistä tai jonkun gladiaattorin, Mutta aika mielenkiintonen nimi silti. Toista se on meiän perheessä "huokaus" kaikkien lasten nimi alkaa samalla tavalla.

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Marras 25, 2010 9:47 pm

Oooookay, jätkä siis. Asia selevä ^^

Mulle Magnus tuo ensimmäisenä mieleen Hovimäen ensimmäisen sarjassa esiintyneen isännän... Jos joku tietää kyseisen sarjan, tai jopa peräti katsonut? Iiiihana sarja~ (Jos joku ei ole sivistänyt itseään tällä saralla, niin kerrottakoon, että Hovimäki on suomalainen sarja Hovimäki-nimisen kartanon ja sen torppien sun muun ympäristön vaiheista koko 1800-luvun läpi ^^)

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 7:02 am