kirjoittaja Miuku Ke Marras 24, 2010 7:46 pm
moi!
tai siis... hei...
Ja VOI ETTÄ KUN ANGSTAA NYT!
Mä en enää ikänä tuu tänne sivuille, enkä ikänä lue yhtään viestiä, enkä ikänä tapaa ketään ihmisiä, enkä varsinkaan lue ihmisten persoonallisia foorumiviestejä näkemättä ketään kuitenkana koskaa livena. Ja Son-chikin kävi Treella, eikä käynyt mua moikkaamassa, eikä edes soittanut mitä tykkäsi. Kuulin Mammalta, joka oli kuullut Tuulalta, joka oli sitten vissiin kuullut henkilötä itseltään, että siellä oli kivaa.
VOI PERTTI!!
Ei oo enää kivaa. Mä olen taas ihan ulkopuolinen kaikesta ja kujalla kaikesta, enkä ole nähnyt ketään taas pitkään aikaa ja on ikävä kaikkia ja tahtoo halin, mutta kun ei täällä ole kun joku randomi kakkosjätkä koneella, mutuen koko koulu alkaa oleen jo tyhjä. enkä nyt saa halia...
Koska on Marraskuun manifesti, vai joko se meni? Mä en tiedä mistään mitään... Studiotekniikat menee varmaankin päällekkäin joittenkin isosjuttujen kanssa maalis-huhtikuussa ja kaikki menee päin puuta ja pyöränlamppukin hajosi aamulla.
Feilasin matikan ja fysiikan kokeet ja nyt vähän ehkä harmittaa ne ja huomenna on ruotsin koe ja tänään on soittotunti ja Leevin oppilaskonsertti, mikä tarkoittaa, etten ehdi lukea ja täällä vain istun koulussa koneella, kun nyt ehtisi lukea, mutkun pitäisi poilkea kämpille ja siellä on kaamia lumimyrökkä ja on kylmä ja angstaa ja pyränlamppukin on rikki. mut se toimii kyllä, kun korjasin sen aamulla kiireessä maalarinteipillä, minkä takia meinasin myöhästyä kokeesta... ja voi huoh.
WARNING WARNING!
Koneeseesi on juuri iskenyt viirus, joka suoltaa sekavaa tekstiä Käyttäjän Miuku viesteihin.
Joo, eli tuota aikaisempaa ei tartte lukea...
Pääpointti, jota ei siis ole, on se, että tahtoo nähdä ihmisiä ja koska on marraskuun manifesti =D
googletin justiinsa ja löysin Manifestin päivämäärän: 27.11.2010 voi kehveli, mun piti mennä Kaisan kanssa tallille tuolloin... mihin aikaan meijän pitää olla siellä? Kun toi nyt lievästi sanottuna haitta ensi viikon koelukua, mutta ei voi mitään. Jos vaikka huomenna saisi lauantain osuudet luettua, nii, ehkä selvidytään taas.
Turha ressata koeviikosta. tiedän, että tää viikko menee keskivertoa huonommin joka tapauksessa, joten turha ressata liikaa. Parhaani teen ja se saa nyt piisata.
Sori Ai-chan, en nyt jouda/jaksa vastata peliin. Juuri kun itse rutisin, ku sä et vastannut...
Kiva huomata, että Sienilakkikin on uskaultautunut höpöttämään tänne =D Heti kun mä vajoan johonkin hukkaan, joku muu uskaltaa tulla esiin... Ei kai mulla ole jotenkin poistyöntävä paha karma? Ja siitä Kaalista ei sitten puhuta xD
kiitos kun kuuntelitte, nyt ei angstaa enää yhtään =D