Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 16 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Elo 10, 2010 5:09 pm

Heeeeiiiiii Sooooonskuuuuuu!!!!!!!

Kivaa että olet tullut takaisin! ^^ Ja tottakai sinua on kaivattu... Ainakin minä ja Mii olemme (:

En nyt aio ruveta selittämään kommentointejani kaikkeen, koska kaikesta tuli juteltua eilen/viime yönä ^^ Tämä siis jäi tälläiseksi ''Tervetuloa takaisin, Sonsku, ja kivaa kun olet taas täällä <3''-viestiksi.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 16 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Miuku Ti Elo 10, 2010 6:45 pm

Son-chan on hyvä ja selittää vana ;D Sitä täällä on kaivattukin, tai ainakin mä olen kaivannut Son-chanin sekavia selityksiä xD
    Sulla on muuten melkoinen kiriminen noissa viestien määrissä. Nii, jossei Ai-chan sattunut tietämään, teillä on kisa meneillään, kumpi ehtii saamaan seuraavan tittelin.
    mun on hyvä puhua, kun taidan olla edelleen pentutasolla. Tosin mä en joka väliin hölötä kaikkea turhaa, enkä pelaa yltyö-seolla hahmolla toisen yltiö-sekon hahmon kanssa... (tää nyt ei varsinaisesti liittynyt Ai-chaniin vaan kettuilu meni jonnekin muualle...)

Joo, ei kai ole ollut mitään Son-chan vieroitusoireita, kun heti alan kettuilemaan täysillä ;D

Enkä osaa kirjoittaa... Nyt alkaa jo vähän karmimaan. Kohta pitäisi lähteä kämpille, enkä ole enää lainkaan varma, että selviydyn siellä päivääkään yksin...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Elo 10, 2010 8:50 pm

Oi ihanaa mua on taas kaivattu...
    Ja KIIITTTTTOOOOsSss hyvin paljon edellisiostä ja äskeisitä kettuiluista ja se oli siitten sarkastisella äänensävyllä sanottu. Ja kiitos myös siitä et kutsuit EWieniä sekoksi, mutta toisaalta onhan se vähäsen. Anteeksi Eien ei mitään henkilökohtaista, mutta kuitenkin.

Ja huonoja uutisia minun kannaltani, joudun sittenkin kouluun huomenna.
    tiedetään, kaikki muut joutuu meneen ekana päivänä kouluun, mutta mä oli jo henkisesti valmistautunt lorvimaan ekan päivän, joten on se nyt aaikä iso shokki...
    ja ehkä valitan taas turhasta..

Ja micchi jollet sattunut jo huomaamaan olet jo noussut yookailapseksi ja onnea yksinasumiseenm...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Elo 11, 2010 9:51 pm

Eka lukiopäivä sitten takana. Päivä sinällään ihan kiva, mutta sainpahan tietää että ekassa jaksossa keskiviikkoisin ihanat yhdeksän oppituntia. Muina päivinä kahdeksan tai seitsemän. Ei niissä mitään, mutta tuo yhdeksän on aika ihana kun viimeisillä kahdella on vielä liikuntaa... Lisäksi mun pitäisi kolmena päivänä viikossa olla koululla kahdeksalta, kun bussit menee 7.05 ja 8.15. Eli joko tunti odotusta, pyörä alle tai iskän työmatkaan aika koukkaus. Ja laskin, että ainakin yhtenä päivänä oma aika on noin kaksi tuntia, eikä se muinakaan päivinä kovin paljoa enempää ole. Ja koska teillä (Tarkoitan Marsu*n nykyistä koulua) on tunnit eri aikaan kuin meillä, ja mä opiskelen saksaa teiltä niillä ihme laitteilla, niin kahtena päivänä saksantunti menee pakollisen kurssin päälle muussa aineessa, enkä edes tiedä viekö se koko tunnin vai menenkö niille muitten aineiden tunneille vain myöhässä... No, kaipa tästä hengissä selvitään.

EDIT: No niin, ekalla saksantunnilla tietokoneilla oli joku ihme salaliitto mua vastaan, varmaan puolen tunnin yrittämisen jälkeen saatiin kuva muttei ääntä, ja lopulta menin sille "oikealle" tunnille kuulematta edes opettajan ääntä. Ajattelin jo että pitää pyytää Marsu*a kysymään joltain saksaa lukevalta huomenna että mitä tuli läksyks ja mitä tehtiin, mutta se ihana opettaja lähetti ne mulle sähköpostilla ^^ Ja tässä viestissä huomasin, että meidän kirjalistassa on väärät saksankirjat. Niillä on Panorama Deutsch, meidän listassa lukee Kurz und Gut. Että maanantaiksi vaihtamaan kirja Tampereelle... Ihme sähellystä saakeli.

Tästä sitten huomisia kirjoja päällystämään ja sitä rataa. Meidän ryhmänohjaaja on sellainen hiukan höpsö ja söpö ruotsihullu ruotsinope, sen tunnilla ei voinut olla hymyilemättä... Sanoi että hän on meidän "toinen mamma" ^^ Siitä on puhuttu että se on hirveen tiukka ja kamala ope, mutta ainakin näin lyhyellä tutustumisella vaikutti oikein ihanalta ^^ Meitä olikin sitten vain 27, kun piti olla 28, ja kaikki oli meidän koulusta, eli ilmeisesti se joku joka ei ollut tulossa meidän koulusta pääsi jonnekin muualle tai jotain... Näin taas kaikki ihmiset! Okei, en kaikkia, mutta kuitenkin ^^

Ilmeisesti se Salmen isä-lapsileiri on yhdistetty Mortin isä-poikaleirin kanssa, ja Mortti on kai pyytänyt sinne "omat" isosensa, ja siksi ei ole mitään kuulunut... Salme lupasi äsken soittaa Mortille ja kysyä asiaa ^^ Eikös sinunkin Marsu* pitänyt mennä tälle isä-lapsileirille? Eikä sinullekaan ole tullut infoa? Aaa nyt tuli Salmelta viesti että sinne on tulossa vähän väkeä ja tarvitaan vain pari poikaisosta... Nyyh olisin halunnut mennä isä-lapsileirille... Minulla ei siis ole mitään pakkomiellettä isiin ja lapsiin. Marsu* ehkä ymmärtää tämänkin, viitäten peliimme xD

Hahaa, kisa! Wihii. Ja Miuku, olet nähdäkseni juuri kasvanut lapseksi ^^ Mikäköhän on seuraava? Youkaivarhaisnuori? Marsu* ei varmaan suostu paljastamaan...

Keksiikö kukaan mikä auttaa, kun vanhemmat vadelmoittaa niin vietävästi?
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Elo 13, 2010 1:35 am

No niin koulu on nyt sitten alkanut ja mulla on aivan sairaan kipee olo, siis se, että olen kipeänä ei johdu koulusta vaan huomásin sen jo englannissa, mutta ei ooo silti kivaa olla kipeenä.
    On jokseenkin outoa tajuta, että oon jo ysillä ja nyt koko koulun vanhimpia oppilaita ja seiskat on niin pikkusia.
    joo ja meillä oli tänään koulukuvaus, on tooosi ihanaa kun se sullotáan näin lähelle koulun alkua, ettää on muutenkin vielä vähän sekaisin.
    ja välkillä on vielä hieman tylsää, tai siis oon löytäny kavereit ja kaikkee, mutta kun Michhi, Marsu ja Jenchan häipyivät lukioon ja jätti mut ihan yksin. nyyyyhhhhh.....

Ja tänään tuli ihan sairaan ikävä sitä kielikurssin ryhmää ilmasutaidontunnilla, kun puhuttiin kesämuistoista.nooo enköhän mä vielä niiträ joskus näe...
    Ja huomasinpa vaan, että oon totaalisesti unohtanu rippileirin ja kaikki muut alkukesän tapahtumat, kun muut niistä puhu, tai ehkä en ihan unohtanu vaan tuntuu kun ne olis tapahtunu jonain muuna kesänä.

Tänääån oon vaan nukkunut, todella paljon, eikä harmainta hajuakaan miten saan unta yöllä. Nukuin jotain kolme ja puol tuntia ja nyt on suhteellisen virkeä olo, ja kohta pitäis taas mennä nukkuun...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Elo 13, 2010 2:20 am

Nyt on sitten lukio varsinaisesti aloitettu, jei.
    ...ja minua väsyttää. Opettajat on ihan mukavia, ainakin matikanopettaja, joka on samalla meidän ryhmänohjaaja ^^ Myös englanninopettaja on kiva, eikä muissakaan tähän asti tapaamissani ole oikein mitään vikaa. Vielä, tarkoita. Ties millaisia mursuja niistä tulee, kun niitä joutuu katselemaan pitempäänkin...
    Sain tänään japanin kielen kurssin lupalapun <3 Nyt pitää vain pyytää siihen äitin allekirjoitus, ja alkaa etsiskellä japanin oppikirjaa ^^ Olen niin innoissani, ettei mitään rajaa. Ja äitikin on jo melkein antanut hyväksyntänsä japsikielen opettelemiselleni. Huomasi varmaan, ettei saa päätäni käännettyä ^^
    Ihme säätämistä teillä, Ai-chan. Mutta ehkä se siitä, kun siihen tottuu... Tai asia korjataan. Tai jotain. :'D
    Ja ymmärrän sinua taas. On hienoa ymmärtää ihmisiä (:

Koetapas parantua, Soncchi. Ja emme me sinua tarkoituksella jättäneet, mutta kun satumme olemaan vuotta vanhempia... Tai no, mitä minä sitä selitän, luotan kyllä siihen että olet jo tähän päivään mennessä tajunnut sen x'D

Lukujärjestyksessäni on tapahtunut outoja muutoksia... Huomenna noin kahdesta 20 vaille neljään kestävä liikunnantuntini on siirrettykin tiistaille. Hyvä että huomasin sen tänään, muuten olisin kaiketi jäänyt koululle uskoen, että minulla on vielä tunteja, ja myöhästynyt linkasta -.-' No, mitään pahaa ei tapahtunut, joten jei.

Ehei, Ai, kyseessä ei ole yookaivarhaisnuori ^^ Seuraavaa titteliä kutsun nimellä *Sonsku's special request*. Se johtuu puhtaasti siitä, että se on Sonskun keksimä, ja hän lähes vaati minua lisäämään sen (ja oikeastaan minäkin pidän siitä ;D). Joten jääkäämme odottamaan, mikä tämä ihastuttava *Sonsku's special request* on <3
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Elo 13, 2010 2:30 am

Kivaa... Mun mukaan on nimetty yjsi juttu, ja se on aika kiva juttu. Joo ehkä pysyn siitä ihan hiljaa....

Joten marsu* pääsert siis huomenna normaaliin aikaan koulusta, onko kaupunkiin jäämissstä kuulunut mitään uutta?
    Ja tajuan kyllä, että lähitte vain lukioon, mutta nyyh...
    Mä muuten kerään ympärilleni vuotta vanhempia kavereita, Micchi, Marsu ja sitten Englannista Han-chan. Pikku sivuhuomautus vain...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Elo 13, 2010 2:37 am

Jos teiltä saa kyydin kotiin, niin sitten voin kaiketi jäädä... ^^

Hei, olen mäkin aika nyyh siitä että porukka joutui hieman hajaantumaan. Mutta täytyy vain koittaa ehtiä tavata ihmisiä usein, jookosta? ^^

Tuli aika lyhyt viesti. Olen oikeastaan aika ylpeä itsestäni. Vähän.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Elo 13, 2010 2:41 am

Meilläkin kaikki opet on ainakin vielä kivoja ^^ Ääää olen kade sulle Marsu*. Mun täytyy varmaan unohtaa se venäjä kun tän saksankin kanssa on jo tämmösta &%?/#£$@:n sähläämistä. Ärsyttää kun tunnit menee päällekäin, kun oon muutenkin sellainen että esim. ärsyttää jos täytyy mennä vaikka terkkarille kesken tunnin... Tahtoo olla läsnä tunneillaaaaaa!!!

Me ymmärrämme toisiaame saumattomasti. ^^

Aaaa teilläkin sählätään. Ärsyttävää.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Elo 13, 2010 3:04 am

Jaaaahh..... tuota noin en enää oo ihan vama siitä kyydistä, sillä mun piti taas kerran tänäänb mennä hakeen lehmät ja sitten varmaan ruokkiinkin ne -en muista kunnolla kun oli jiin nmukuksissa kun äiti soitti - mutta en kuitenkaan mennyt ja nyt äiti voi olla aikas vihanen ja muutenkaan en tiedä lähetäänkö meiltä vammalaan huomenna, mutta toivottavasti...
    mutta nyt jos äiti taas pöllii mun kännykkäni ja koneen sun muut tavarat nhiin myulla on suunnitelma varalle... Pöllin sen kaapin avaimen johon äiti yleensä laittaa ne talteen omaan huoneeseen ja nyt sitä kaappia ei saa enää lukkoon.... Nerokas suunnitelma, tai sitten ei...

Ja kello on kymmenen ja mua ei väsytä yhtään, kuka on taas ihan väsynyt huomenna koulussa, mutta onneks on sentäs bviikonloppu ihan kohta...

ja opettajista sen verran, me saatiin uus matikanope tänä vuonna ja siitä voi tulla ihan siedettävä tai sitten ihan kamala, muut opettajat ovat kivoja tai sitten siedettäviä, paitsi enkunopettaja..

EDIT: Mä vihaan mun konetta nettipiuha irtos ja nettiä ei ollut kun olin lähettämässä peliin vastauksen ja se oli aika pitkä pätkä ja en tietenkään kopiounut vastausta aikaisemmin, joten Marsu' vastaan siihen peliin vasta myöhemmin...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Elo 14, 2010 11:10 pm

Voi että, kun olo on... sukka. Torstai-iltana alkoi olla kurkkukipua, perjantai-iltapäivänä alkoi nenä vuotaa, lauantaiaamuna alkoi yskittää ja nyt muutama tunti sitten nousi kuume -.-' Mistä minä nyt tälläisen taudin repäisin? Toivottavasti paranen maanantaihin mennessä, en halua jäädä koulussa jälkeen...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Elo 14, 2010 11:38 pm

Voi harmi, että sulla on kuumetta, koita parantua pian!
    Jos yhtään helpottaa - tuskin, mutta kuitenkin - niin mun flunssanen olo on parantunu ja aikas paljon. nyt on vaan enää vähän kurkku kipeänä.

ja tänään äiti muistutti rippijuhlien kiitoskorttien tekemisestä, kun aikasemmin ei oo ollu aikaa tehä niitä...
    Hmmmm.... vois kylä alkaa säätään sille kuvalle jotain taustaa koneella, jos mä osaan, jos en niin sitte voi voi...

Ja taas mihinkään aiheeseen mitään liittymätöntä tekstiä, mutta on tylsää ja haluan kasvattaa viestimäärääni...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 15, 2010 12:16 am

Sonsku, paha mieee~eeess... :'D

Hyvä, että edes joku on melkein terve... Mutta nyt on jo minullakin vähän parempi olo, joten kai tämä tästä. Toivottavasti.

Katselin muuten tänään elokuvan Sakura Killers. Leffan laatu oli mielenkiintoinen, mutta se olikin tehty vuonna 1987 xD Sellainen ninjaelokuva. Ninjat olivat aikas siistejä, vaikkakin melkein kaikki niistä pahiksia. Yksi päähenkilöistä oli ällöttävä, sellainen yltiölihaksikas jenkkimies, jolla oli välillä valtava treeni päällä -.- Ei pahalla, jos joku tykkää sellaisista miehistä, mutta minä en.
    Kokonaisuutena ihan hyvä elokuva.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Elo 15, 2010 2:50 am

Voi, ihmiset on kipeitä. Parantukaa nopeasti ^^

Lihaksikkaat miehet on rumia. Hintelät on komeimpia. ^^ Aichanilla ei siis ole obsessiota nörttipoikiin *angel*

Naaa mullakin tämmöinen tynkäviesti... ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Elo 15, 2010 5:05 am

mä en tiiä mitään Sakura Killersistä, mut sen ovoi sanoa, et jos on liian lihaksikas se menee jo ällön puolelle. Elokuvista puheenollen katoin äsken 15.10 lähtö Yumaan-elokuvan, jos muistin oikein sen nimen. no joo ihan hyvä elokuva kuiteninkin oli ja tarinan roisto oli aika ovela tyyppi...
    Siinä elokuvassa vaan kauheesti kuoli kaikkia ihmisiä, mutta niinhän niissä aina, ainakin länkkäreissä, tai ainakin niissä länkkäreissä joita mä oon kattonu, joita ei kyllä oo kovin miontaa...
    Joo ja kukiaan ei varmaan saa mitään selvää, mutta ei se mitään...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 15, 2010 6:06 pm

Länkkärit on ihan kivoja ^^ Tosin tuota eilistä elokuvaa en katsonut... Katselin tosiaan sen Sakura Killersin ja sitten jonkun hömppäleffan, joka kertoi joistan pizzerianomistajista. Se oli kyllä ihan kiva. Sen jälkeen suunnittelin katsovani vielä Päämääränä Cold Mountainin, mutta silmiä särki jo sen verran telkkarin tuijotuksesta, etten sitten viitsinyt...
    Tänään voisi katsoa joko Hollow Man 2:n tai V niin kuin verikoston... Kipeänä parasta mahdollista tekemistä on katsella elokuvia, jotka on pitänyt katsoa jo kauan sitten. Ja minullahan niitä riittää x'D Onneksi nyt on jo kohtuullisen terve olo. Kouluun olisi tarkoitus vääntäytyä huomenissa...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Elo 15, 2010 6:15 pm

Jee kivaa kouluun huomeenna.... wuhuuu... joo en siis haluais mennä kouluun, loma vois jatkua vielä, muuta on se ihan kivaa, että Marsu pääsee kouluun...

Mäkin haluaisin nähä sen V ´niinkuin verikosto elokuvan. elokuvista puheen ollen avatar. The last airbender tuli ainakin Englannissa ensi-iltaan viime perjantaina, joten eiköhän se suomeenkin tule aika pian, ainakin toivottavasti...

Hei muuten. Nyt on jo elokunn puoliväli, kohta taas vaihttuu vuosi, tai no on siihen vähän nyt vielä aikaa...

Ja mä tuun tänne taas pölöttään ihan turhaa, mutta ei voi mitään.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 15, 2010 6:35 pm

En mäkään suuremmin koulusta tykkää, mutta lukiossa etenemistahti on sellainen, että kun oot tunnin poissa niin tiput kärryiltä tosi lahjakkaasti... Ainakin matikassa, luulisin. Ja huomenna on kaksoistunti matikkaa...

Niin, vuosi vaihtuu... muutaman kuukauden päästä. Ehkä vähän aikaista ajatella sitä, hmmh? (Niin ja kuka on ajatellut heinäkuusta asti ensi vuoden Traconia ja Animeconia? Minä ^^' Taidan olla nyt se "paraskin puhuja" xD)

On hienoa pölöttää turhia asioita. Oikeasti. Onhan sekin taito, nimittäin kirjoittelu ei-mistään :'D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Elo 15, 2010 6:50 pm

Aivan aivan....
    Animecon ja Tracon... niihin on ihan pakko mennä, onneks Animecon on kesällä 14.7 - 17.7 ja Tracon on joskus syksyllä, niin voi säästyä rahaa molempiin, koska äiti nyt ajatteli ettei anna mulle pankkikorttia sinne, muuta toivottavsti se unohtaa sen.
    Olis muuten kivaa olla Animeconissa ne kaikki neljä päivää, mutta äiti ei anna lupaa..., no eiköhän kaksin päivää riitä...

ja kohta¨pitää alkaa tekeen cossi-asua, jehuu, kitäköhän siitäkin tulee, no onneks Marsu* voi aina auttaa...
    niin juu uusimmassa animelehessä on jotain juttua sekä desuconista ja Traconista...
    ostamaan...

Joo ja tästä tuli nyt aika coni-aiheinen viesti....
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 15, 2010 7:11 pm

Toivottavasti tosiaan päästään sekä Animeconiin että Traconiin ^^ Täytyy katsella, että miten käy, kun ainakin minun olisi tarkoitus mennä johonkin kesätöihin... No, se on sitten sen ajan murhe. Nyt murheena eivät ole kuin shinigami-sandaalit, kun en tiedä olisiko ne parempi tehdä kutomalla vai virkkaamalla, ja sitäkin ehtii vielä pohtia... Samoin kuin sitä, mistä revin oikeanlaisen peruukin -.-' Ärsyttää, kun käytännöllisesti katsoen kaikissa valkoisissa peruukeissa, jotka ovat tulleet nettiä selailemalla vastaan, on otsatukka. En minä halua otsatukkaa yy...
    No, sitä ehtii pohtia sitten myöhemminkin.

Ja voin tosiaan olla avuksi cossisi kanssa, Soncchi ^^ Oikeastaan asu ei ole kovinkaan hankala tehdä, kunhan sen ensin tajuaa... Ja tajuaminen oli hankalaa, nimim. Kokemusta on ^^'

Heeiii lainaan sitten joskus sen Anime-lehden sinulta ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Elo 15, 2010 7:18 pm

Mulla on kesätöitä tarpeeks kotona, varsinkin jos meen vielä lomatoimistoon kirjoille niin pystyn viralliesti lomittaan meillä kotona ja siitä saa paljon paremman palkan kuin äidin maksamana... hehee ja sitten ne miljoonat työt muuten vaan meillä.
    paitsi koulunalkamispäivänä yks meiän luokkalainen poika vaan kysy, että voiko tulla kesätöihin, meille, mutta mä nyt en ihan tiiä, oliko se vitsi vai ei.... alkuun ajattelin, että joo ihan kiva tuu vaan töihin meille, niin mun ei tarvi tehä mitään, mutta sittten tajuin, että pitäähän munkin tienata rahaa coneja varten...

Joo ja mä en oo ees jaksanu ajatella mitään peruukkeja, ongelmana on vaan se, miten saa ne hiukset sillai Hinamorimaisest siihen kangasjutun alle, se näyttää niin monimutkaiselta, mutta voihan sitä kokeilla.
    ja tottakai saat marsu* lainata sitä Anime-lehteä, tarvii nyt eka hommata se.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 15, 2010 7:35 pm

Jos minulta kysytään, menisin melkein väittämään, että sinun on helpompi hoidella hiusongelma kuin minun... Tai no, toisaalta, voihan se olla aika konstikasta saada tehtyä sellainen kiva nuttura, mutta miten minun käy? Tarvitsen varmaan 15 kiloa hiuslakkaa, paljon kärsivällisyyttä ja kaasunaamarin. Ja jonkun hienon systeemin, jolla saan omat hiukseni täydellisesti piiloon... Kun pitäisi saada sillä peruukilla tehtyä hieno hiusraja ja kaikkea, ja kun sen tukan pitäisi sojottaa pystyssä... Ja kun minähän en käytä oikeisiin hiuksiini lähes koskaan hiuslakkaa, enkä oikeastaan tee niille paljon muuta kuin pesen ja kampaan, joten ei ihan kovin hyvin ole hanskassa tämä hiusten muotoilu... No, täytyy aloittaa testailu sen verran aikaisin, että ehdin epäonnistua pari(kymmentä) kertaa...
    Niin ja siis ihan siltä varalta, jos joku ei tiedä, aion cossata Toshiroa ja jos joku miettii, että millainenhan tukka sillä on, niin olkaa hyvät ja katsokaa Sonskun avataria ^^ Olen pulassa tuon tukan kanssa...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Elo 15, 2010 11:33 pm

Ehkä se mun ongelma on tosiaaankin helpompi hoitaa, mutta jos se kangasjuttu ei onnistu, Hinamorin hiuksista tulee sitten sellaiset kun sillä oli nuorempana, tai sitten ne on vaan auki... Tarvii nyt vaan kattoa, miten suunnitelma A onnistuu...

Onnistuin muuten säikäyttään eilen syntyneen vasikan tänään oikein kunnolla. Se vaan nukku kaikessa rauhassa ja menin silittään sitä ihan rauhallisesti ja yhtäkkiä vasikka säkähti hyppäs pystyyn ja meinas karata karsinasta, tai siis karsinan kanssa, koska se on karsinassa joka on hyvin köykäinen metallikehikkö, jossa on isoja reikiä, onneksi karsina oli köydellä kiinni tolpassa.
    Lopulta sain sen sitten rauhoitettua...
    Ja nyt äiti uhkaa ottaa mun pankkikortin pois, koska mua ei kuulemma työnteko kiinnosta, kun mulla on niin paljon rahaa, mutta ei se siitä johdu, vaan siitä, että en vaan jaksa tehä mitään töitä navetalla.

Viimeinen muokkaaja, Sonsku pvm Ma Elo 16, 2010 12:52 am, muokattu 1 kertaa
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Elo 15, 2010 11:42 pm

Pelottavaa miten monta viestiä te olette saaneet aikaiseksi alle vuorokaudessa, Marsu* ja Sonsku...

Joo, lukiossa mennään kovaa, ja on ihanaa kun pitää olla viidesosa tunneista pois tässä jaksossa ruotsista ja historiasta, ja ens jaksossa ties mistä... Minkä takia ylimääräisen kielen ottajia rangaistaan tällä tavalla? T_T

Toivottavasti pääsen johonkin coniin... En nyt vielä jaksa ajatella ketä cossaan jos pääsen, kun ensin pitää tietää milloin pikkuveljen konfis on ja että saanko edes tehtyä cossia vanhojentanssipukuni teolta...

Miuku, olen kade sinulle! Tahtoo oman kodin...

Apua, maatilalla asuminen taitaa olla aika työlästä...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Elo 16, 2010 12:48 am

Katsokin sitten, että suunnitelma A onnistuu, koska haluan nutturapäisen Hinamorin <3 En kai yritä määräillä muiden tekemisiä, en kai... Minä voin vaikka koittaa olla avuksi jotenkin ^^ Ja tottahan toki voimme pyytää rakkaan hiustaiteilijamme Micchan-saninkin auttamaan! : D

Mehän saamme Soncchin kanssa aikaan vaikka mitä, ja vaikka kuinka lyhyessä ajassa... Se on tullut huomattua viime aikoina erityisesti sekä minun että Sonskun äitien kommenteista, kun olemme säätäneet jotain... Välillä on kyllä ihan hienoa järkyttää ihmisiä. xD

Lukiossa mennään kovaa tai lukiossa menee kovaa... Tosin en tiedä miten minulla menee huomenna, kun yskin, niistän ja pääni tuntuu painavalta kuin kivi 8'D Menee puolet asioista ohi ja loppujen lopuksi varmaan tuuperrun johonkin. Tai no, en kai minä ihan niin sairas ole...
    (En muuten sitten tiedä yhtään, kuinka moni tajusi tämän kappaleen alussa olevan vitsin. En enää muista, onko se inside-vitsi xD)

Ja sinähän tulet ainakin johonkin coniin, Ai! En anna sinun jäädä pois <3 Määrään taas muiden elämästä, paha minä...

Sonskun koottuja kirjoitusvirheitä... Hajosin niin totaalisesti tuolle ''menin siittään sitä''-jutulle... Tarkoitit kai silittään? *nauraa päänsä irti* En kai ole kaksimielisellä tuulella tai muuten vain ajattele outoja, enhän? Muuten vaan repesin myös lueskellessani huvikseni Bleachin 8. pokkaria: ''Urahara otti tuon miekan kepistään...'' Yyyy olenpa epäasiallinen admin. Rangaiskaa minua! Hei, yritin vain kerätä myötätuntoa. En tarkoittanut, että teidän tarvitsee oikeasti rangaista mi.... EÄÄÄRRGGGGGHHHHH!! *pakenee*
    Myös ''vasikka säkähti'' oli minusta varsin huvittava. Anteeksi kun huomauttelin näin ilkeästi, Son-chan, mutta minulla oli hauskaa.

Pitäisi käydä suihkussa... Pelkään vain, että kuume nousee sitten uudestaan, mutta eipä taida olla vaihtoehtoja...

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 9:47 am