kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Elo 11, 2010 9:51 pm
Eka lukiopäivä sitten takana. Päivä sinällään ihan kiva, mutta sainpahan tietää että ekassa jaksossa keskiviikkoisin ihanat yhdeksän oppituntia. Muina päivinä kahdeksan tai seitsemän. Ei niissä mitään, mutta tuo yhdeksän on aika ihana kun viimeisillä kahdella on vielä liikuntaa... Lisäksi mun pitäisi kolmena päivänä viikossa olla koululla kahdeksalta, kun bussit menee 7.05 ja 8.15. Eli joko tunti odotusta, pyörä alle tai iskän työmatkaan aika koukkaus. Ja laskin, että ainakin yhtenä päivänä oma aika on noin kaksi tuntia, eikä se muinakaan päivinä kovin paljoa enempää ole. Ja koska teillä (Tarkoitan Marsu*n nykyistä koulua) on tunnit eri aikaan kuin meillä, ja mä opiskelen saksaa teiltä niillä ihme laitteilla, niin kahtena päivänä saksantunti menee pakollisen kurssin päälle muussa aineessa, enkä edes tiedä viekö se koko tunnin vai menenkö niille muitten aineiden tunneille vain myöhässä... No, kaipa tästä hengissä selvitään.
EDIT: No niin, ekalla saksantunnilla tietokoneilla oli joku ihme salaliitto mua vastaan, varmaan puolen tunnin yrittämisen jälkeen saatiin kuva muttei ääntä, ja lopulta menin sille "oikealle" tunnille kuulematta edes opettajan ääntä. Ajattelin jo että pitää pyytää Marsu*a kysymään joltain saksaa lukevalta huomenna että mitä tuli läksyks ja mitä tehtiin, mutta se ihana opettaja lähetti ne mulle sähköpostilla ^^ Ja tässä viestissä huomasin, että meidän kirjalistassa on väärät saksankirjat. Niillä on Panorama Deutsch, meidän listassa lukee Kurz und Gut. Että maanantaiksi vaihtamaan kirja Tampereelle... Ihme sähellystä saakeli.
Tästä sitten huomisia kirjoja päällystämään ja sitä rataa. Meidän ryhmänohjaaja on sellainen hiukan höpsö ja söpö ruotsihullu ruotsinope, sen tunnilla ei voinut olla hymyilemättä... Sanoi että hän on meidän "toinen mamma" ^^ Siitä on puhuttu että se on hirveen tiukka ja kamala ope, mutta ainakin näin lyhyellä tutustumisella vaikutti oikein ihanalta ^^ Meitä olikin sitten vain 27, kun piti olla 28, ja kaikki oli meidän koulusta, eli ilmeisesti se joku joka ei ollut tulossa meidän koulusta pääsi jonnekin muualle tai jotain... Näin taas kaikki ihmiset! Okei, en kaikkia, mutta kuitenkin ^^
Ilmeisesti se Salmen isä-lapsileiri on yhdistetty Mortin isä-poikaleirin kanssa, ja Mortti on kai pyytänyt sinne "omat" isosensa, ja siksi ei ole mitään kuulunut... Salme lupasi äsken soittaa Mortille ja kysyä asiaa ^^ Eikös sinunkin Marsu* pitänyt mennä tälle isä-lapsileirille? Eikä sinullekaan ole tullut infoa? Aaa nyt tuli Salmelta viesti että sinne on tulossa vähän väkeä ja tarvitaan vain pari poikaisosta... Nyyh olisin halunnut mennä isä-lapsileirille... Minulla ei siis ole mitään pakkomiellettä isiin ja lapsiin. Marsu* ehkä ymmärtää tämänkin, viitäten peliimme xD
Hahaa, kisa! Wihii. Ja Miuku, olet nähdäkseni juuri kasvanut lapseksi ^^ Mikäköhän on seuraava? Youkaivarhaisnuori? Marsu* ei varmaan suostu paljastamaan...
Keksiikö kukaan mikä auttaa, kun vanhemmat vadelmoittaa niin vietävästi?