kirjoittaja Miuku Ma Elo 09, 2010 3:47 am
Kivaa, uusia pelaajia! Mäkin aattelin nyt näyttäytyä täälläkin. Olen ollu liian tattis hoitaakseni mitään sosiaalisiin suhteisiin liittyvää. Olen viimisen viikon laittanu kuntoon kämppiä Tampereella. Ensi pestiin seinät, sitte maalattiin, laitettiin uusi lattia, siivottiin tai siis minä siivosi yksin! Mun koti mun järjestys, mun kaapit! Mamma ei niihin koske minä siivoan, minä tiskaan, minä järjestän, minä pyykkään, minä laitan ruuat, minä käytän mikroa...! Sori, ei kai tää ole vähän jäänyt päälle. Olen ihan älyttömän intona omasta kämpästä. saan tehdä ihan itte ja perustaa oman pesän! tänään vietiin isot muuttokamat. Se alkaa jo näyttää kodilta ♥
Ja mamma ei mun kotiin koske. Ei se kumminkaan osaa siivota, joten minä siivoan itse, aina perjantaina ennen kotiin lähtöä, että on sitten kiva palata viikonlopun jälkeen puhtaseen kämppään =D
Mulle on vähän noussut tää muuttaminen päähän. En niinkään odota sitä koulun alkua, mutta eka yö Kämpillä on jotain mitä kannattaa odottaa! Voi että, Kaikki tuttavaiset tulevat sitten kymään kun käyte Tampereella! Kämppi on ihan keskustan vieressä, joten siitä pääsee joka piakkaan helposti kävellen keskustan alueella =D
Huomenna ehtoolla hakemaan Son-chania. Rakas serkku palailee kotiin ja myö mennään Marsun kanssa hakemaan häntä Hesasta. (Vantaata se kyllä virallisesti on, mutta ihan sama)
sitäkin kannattaa odottaa!
Nyt terulenttis taas kaikille, vajoan jälleen hiljaisuuteen. En vältisti ole kovin aktiivinen viikoilla, kun mulla ei vielä ole konetta Kämpillä, mutta ehkä se sitten tulee kunhan saan kesätyörahat tilille. Sitten olisi jo ihan varaa hankkiakkin se kone...
Meillä on muuten vihdoista viimein kajarit koneessa! Tai no tää on vaan tämmönen korvapuoli-kuuloke tsydeemi, jossa on mikki samassa, mutta kyllä siitäkin saa kuunneltua Juha Tapion "Mitä silmät ei nää"-biisiä. Se on soinut mulla päässä jo viikon putkeen, enkä edelleenkään osaa kuin ekan säkeistön ulkoa...