Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 15 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* To Heinä 29, 2010 5:46 pm

Lyhyestä virsi kaunis ^^ Minä taas en ilmeisesti osaa kirjoittaa lyhyitä viestejä x''D

Minullekin käy oikeastaan varmaan mikä päivä tahansa. En vielä tiedä, minä päivänä lähdemme äidin kanssa metsästämään kirjoja (verkon ja aseen kanssa, hah xP), mutta voisin kysellä sitä kunhan äiti kotiutuu töistä, samoin kuin sitä, koska tulen teille. Olettaen siis, että jotakuta täällä kotosalla oikeasti kiinnostaa xD Ajattelin kyllä pummata kyydin äidiltä, koska kartankin kanssa tunnen olevani vähän hukassa :'''<<<
    Niin ja jonain päivänä olen menossa vesihiihtelemään parin kaverin kanssa, mutta sekään päivä ei ole vielä ihan selvillä... (Ja miten aloitin tämän selityksen? ''Varmaan mikä päivä tahansa käy''... No, ainakin sillä varjolla ettei mitään ole vielä lyöty lukkoon (paitsi kesämökin ovi).)

Bleachin 24. loppulaulu (Echoes) on ihana ^^ Kuuntelen sitä nytkin.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 15 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Miuku To Heinä 29, 2010 10:25 pm

Pakko oli tulla sökeltämään jotain tänne, vaikka mitään asiaa ei oikestaa ole xD Pitäisi mennä töihin, mutta ei jaksaisi. Aitahommat on oiekastaan aika syvältä, varsinkin kun on näin hitsin kuuma. Pikatolpat on loppu ja koko lopu aita pitää nakutella puutolppina. Ja ku ne ei edes mene kunnolla tonne rutikuivaan maahan... Narinari. Valitan taas tympeää oloani täällä. No ei se mitään minua ei ainakaan häiritse.
    (ei kai joku ole itsekäs, ei kai)

Mä muuten luulen, että pikaopas oikeinkirjoituksen maailmaan ei olisi mulle yhtään pahitteeksi... Koko ajan löytyy jotain ärsyttäviä näppäiluvirheitä. Yleensä laitan jotkut kirjaimet väärin päin. Enää ei sentään tule niitä "pallin parvia". (Joku ehkä saattaa muistaa mistä on kyse... xD) Muuten vaan kirjoitan höpöjä.

Kappas, kohta alkaa koulu. Maalailemaan pitäisi mennä ensi viikolla ja ruokapöytä olisi verstaalla. Se kaipaa lievästi sanottuna jäätävää hiontaa ja kunnon lakkapintaa. Kiva "pikku" homma tähän kaikkeen muuhun härdelliin =D
    En ole edelleenkään laittanu stipendi-rahojakaan tilille ja muutenkin akikki raha-asiat kusee oikein mahtavasti. Pitäisi mennä pankkiin hakemaan nettipalveluun tunnukset ja oma kone pitäisi ostaa (millä rahalla...) Ja kaikikea muuta. Hianoa muuttaa parin viikon sisällä, kun mulla ei ole vielä edes kitakapuloita varastossa... No ehkä mamman kaapeista löytyisi sen verran, että pärjään siihen asti ku Son-chanin äiti on luvannu ostaa mulle niitä synttärilahjaksi.

Yllättävän paljon tekstiä siihen nähden, ettei mulla ollut mitään asiaa. Voi huh huh. Enkä edes alkanut leijua viimisellä ratsastustunnilla. Simo oli vaan niin paras. Ja se oli ihan nätistikin! Lovalova♥

Voi jee viä, mää melkein osaan kirjoittaa englantia....

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Heinä 30, 2010 8:49 pm

Älä nyt, Mii. Aitahommissa ei ollut kovin kamalaa, ainakaan minun mielestäni. Sain vihdosta viimein jotain kehittävää tekemistä, ja tuli vähän kälätettyä siinä samalla xD Hyttyset olivat kylläkin ihan hirveitä. Äiti oli tänään kuin aaveen nähnyt huomattuaan, miltä öttiäisten syömät jalkani näyttävät xP No, kyllä ne paranevat, joten nou hätä. Sitä paitsi löysin kaapista jotain ihme öljyä, joka lievittää kutinaa. Käsittelinkin sillä sitten jalkani (ja yhden maton).

Mii ja pallin parvet... Muistan kyllä, samoin sen kuinka paljon sitä naurettiin joskus... kauan sitten? Ja haa, viime viestistäkin löytyi kaikkea jännää; 'akikki' ja 'kaikikea'. *virn* Enhän ole yhtään ilkeä kun aina huomauttelen näistä, en kai =D

Muutto... Hyvä, ettei sellaista ole minulla edessä. Olisin luultavasti vähän paniikissa, unohtaisin jotain elintärkeitä tavaroita ja sitä rataa. En ole oikeastaan mikään kotihiiri, mutta asun silti mielelläni ihan kotosalla. Ei tarvitse ajatella kaikkea monimutkaista asuntoon ja elämiseensä liittyen.

Voisnpas tästä hipsiä vastailemaan peleihin~~ ^^
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove La Heinä 31, 2010 3:03 pm

: D jotenkin tuli sellanen fiilis etten edes yritä päästä kärryille. Mukavasti on taas tullut tekstiä x3

Mutt joo miä oon jotakuinkin palannut! : D Oli muuten huisi rippileiri ja jäi hirvee ikävä kaikkia niitä ihmisiä ;__; Oisin voinu hyvin olla toisenkin viikon. Tosin nous kotiin tullessa kuume ja tälläkin hetkellä on 38 astetta. Vähän pelottaa ku huomenna konfirmaatio ja hyvä että miä pääsen sängystä ylös ilman nostokurkea :'D Ja tilannetta parantaa se et miun maha on ihan sekasin.
    Niin ja joudun vieläpä lukemaan siellä jonkun pienen tekstipätkän~ Ja kuten arvata saattaa en oo päässy ostamaan kenkiä ja kampaamossa käyminenkin jäi väliin... Meinaan että mun hiukset on aika räjähtäneen näköset ;__;
    Ei, tämä ei ollut angstausta : D Taiii sitten oli.

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Heinä 31, 2010 8:08 pm

Me varmaan mennään keskiviikkona nirhaamaan kirjat, mutta en ole ihan varma... Miten olis näin alustavasti sopien torstai? Ilmoitellaan sitten jos se ei sovikaan...

Ei enää kahtakaan viikkoa ja lukio alkaa! Nyt alkaa jännittää... Ja sitten näkee taas (melkein) kaikki ihmiset ja opettajat ja aaaa...

Apua, Miuku aikoo asua ihan yksin suuressa kaupungissa. Toisaalta yksin asuminen on varmasti ihanaa, mutta on siinä huonot puolensakin...

Kiva että Inulla oli kiva leiri ^^ Mutta sairaus ei ole kivaa.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 01, 2010 2:55 am

Mukavaa, Inu, että leirisi oli kiva ^^ Ja tiedätkös, minäkin luin konfiksessani tekstipätkän.
    Harmi, jos olet sairaana, ja vielä kaiken lisäksi juuri konfiksen aikaan :'< Mutta, kaikesta huolimatta, onnittelut ripille pääsyn johdosta! ^^
    ... ja kyllä sitä saa välillä vähän agstata... Postailinhan minäkin tänne joskus ei-niin-kauan-sitten oikein listan asioista joita angstaan. Haha.

Ja ihan totta, että lisää tekstiä on tullut paljon suht. lyhyessä ajassa. Mutta sehän kertoo aktiivisuudesta! <3

Ai-chan, torstai kuulostaa ihan hyvältä (:

Lukio, niin... Loma on mennyt ihan kauhean nopeasti, eikä ole yhtään tullut ikävä kouluun. En yhtään pahastuisi, jos koulun alku lykkääntyisi vaikkapa... kuukaudella? Tykkään lomailla. Toisaalta tykkään koulunkäynnistäkin, mutta toisaalta taas... niin.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Elo 01, 2010 3:16 am

Kauhiaa, kun on mylelrtänyt! Katon jus uutisia... Voi niitä, joilta on menny tavaraa räks ja jotka edelleen ovat ilman söhköä. Täällä on ollu kans kaamea myräkkä tänään, mutta onneksi täällä päin ei ole kaatuvaisia puita =D (onneksi isukki on nirhinyt vähmmän terveitä yksilöitä tontilta jo monen vuoden ajan)

Huomenna pitäisi mennä pesemään seinää tampereelle, että saadaan maanantaina maalattua kämppä. Yksin muuttaminen vähän alkaa jo jännittää. Reilu viikko enää ja sitten pitäisi selviytyä ilman mamman sapuskoja Sad Muuten ei vielä pelota, mutta se ruokapuoli. En viihdy keittiössä, enkä edes osaa laittaa kunnolla ruokaa. Jotain osaan keitellä ja sotkea, mutta olen tosi epävarma keittotaidoistani, mikä vielä vaikeuttaa tilannetta. Noo, kaurapuurolla elää aika pitkään ja sitä sentään osaan keittaa ihan tosta vaan xD

Kauhian kiva kuulla, että on ollut kiva rippileiri! Ihan tälläi yhden rippileirin kokeneena isosena kiinnostaa tietää, että montako kertaa kävi ambulanssi, poliisi tai paloauto paikalla, entä montako raaja hajosi jollain tapaa, kuinka moni lähetettiin kotiin nukkumaan yms muita leirien vakiosattumuksia? ei kai mulla ole mitään kivoja asenteita rippileirejä kohtaan, mutta sain tältä yhdeltä leiriltä oikein kunnon sattumuskoulutuksen, joten nyt en enää ylläty yhtään mistään mitä leirillä sattuu xD
    Mutta ei se mitään, mulle tekee tällainen "nuijakoulutus" ihan hyvää. Opin parhaiten kun saan kunnon röykytyksen heti alkuun, enkä mitään Outi-Tuulian pehmeää isos-leikkiä =D

Joo, en kai eksy aiheesta, jälleen kerran xD Kohta rauhoitun katselemaan elokuvaa. "Geishan muistelmat" vaikuttaa sangen mielenkiintoiselta, saatte taas joskus kattavan analyysin, niin kuin viimeksi kun katsoin Omenia xD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Elo 01, 2010 3:19 am

Minä kans minä kans minä kans!!!

Siis luin konfiksessa tekstinpätkän. Elä Marsu* ota kaikkea kunniaa itsellesi! >_< (Siis minä ja Marsu* oltiin samassa konfiksessa)

Marsu*, itselläni on samanlaisia tuntemuksia... Mutta toisaalta, nyt haluan enemmän kouluun kuin jos menisin vaan ylemmälle luokalle vanhassa koulussa. Nyt pääsee "uuteen" kouluun! ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 01, 2010 3:56 am

Omenia. Siitä on tulossa hyvää vauhtia kestovitsi xD

Ei tulisi mieleenikään. Siis ottaa kaikkea kunniaa itselleni ^^ Voit ihan hyvin saada siitä puolet : D

Mitämitämitä?!? Geishan muistelmat? Nytkö?! Telkkari aukiiiiiiii!!!!! (Oikeastaan olen katsonut sitä jo puolisen tuntia, mutta tuo oli ensireaktio kun luin viestisi, Mii-chan ^^)
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Elo 01, 2010 4:09 am

"Ei eiii, älkää pistäkö mua poikki!" *Kunnia juoksee jonnekin metsän siimekseen pakoon*

Apua apua, mistä toi Miukun viesti on tonne tullut? O_O En ole sitä huomannut ollenkaan... Taisi laittaa silloin kun kirjoitin omaani enkä sitten huomannut...

Geishan muistelmat. Hmmm. Sekin voisi olla kiva katsoa joskus. *Lisätään "Katsottavat elokuvat" -listalle*
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 01, 2010 7:58 pm

''Hitto vieköön, takaisin sieltä!'' *Jahtaa kunniaa pitkin metsiä Meiyon kanssa, kunnes tulee huomanneeksi jotain* ''Hetkinen... Meiyo=kunnia...'' *ovela virne* *Ryu ryntää paikalle* ''Ei minun miekkaani eiiiiiiii!!''

...okei, minulla on tylsää. Kestäkää sitä. ^^

Geishan muistelmat oli ihan hyvä elokuva, sikäli kun sitä katsoin. Eniten koko jutussa ehkä viehätti se, että se sijoittui Japaniin... Kun minähän olen toivoton Japani-fani ^^' Ei mutta, elokuva oli ihan jees, vähän pöhköltä kyllä välillä tuntui geishojen touhu... O_o
    Sitten voimmekin jäädä odottelemaan Miukun asiantuntevaa arvostelua ko. elokuvasta : D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Elo 04, 2010 10:25 pm

Marsu* tulee meille huomenna! Kai muistat sen? ^^

Nyt on ekan jakson kirjat hankittu. Apuaaaaa enää viikko koulun alkuuuuuuun....
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Elo 06, 2010 3:18 am

Tulen teille jee, nähdään~~~!! ^^

Mäkin olen hankkinut ekan jakson kirjat, jotka toivottavasti ovat oikeat opukset... Samalla tuli hankittua luentolehtiö, pari kovakantista kansiota ja kolme kartonkikansiota. Tarvitsenkohan lukiossa vihkoja? No, niitä saa sitten hankittua...

Yääää Bleachin 13. pokkari on todennäköisesti jo ilmestynyt, enkä kaiketi pääse sitä hankkimaan ainakaan ennen koulun alkua :'< Nyyh.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Elo 06, 2010 3:31 am

Itse asiassa tuo oli postattu jo eilen... Eli siis, oikeasti se olisi kuulunut "Marsu* tulee meille ylihuomenna!" ^^

Meitsi aikoo käyttää lukiossa vallan vihkoja ^^ Sehän on oikeastaan ihan että mihin kukakin on mielistynyt, lukiossa ei enää opet määrää mihin kirjoitetaan... Mä en vaan tykkää niistä isoista vihoista, enkä kyllä kansioistakaan, on kiva kun vihon saa kunnolla kirjan väliin ^^ Sain yhden ilmaiseksi Jamerasta, josta siis ostin kirjani, kun ostin MAOL-taulukot, vanha jonka sain ei kuulemma käy kirjoituksissa eli piti ostaa uusi, sitten ostettiin vielä Anttilasta kaksi paksua ja viisi ohuempaa vihkoa ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 08, 2010 6:22 pm

Oli kivaa perjantaina, Ai-chan! ^^

MAOL-taulukot. Se on niin kumma kirja, ettei mitään rajaa. Huoneen sopiva valaistus ja mitä kaikkea sinne oli listattukaan...

... on hieman väsynyt olo... Se voi toki johtua siitä, että menin viime yönä kolmen aikaan nukkumaan, johtuen elokuvien katselemisesta. Ensin seitsemästä eteenpäin katselin River King - kuolema eliittikoulussa - leffan, sitten Kaunan. Siinä onkin sellainen elokuva, jota en haluaisi katsella yksin, mutta vaikka se oli pelottava ja parhaimmillaankin sekava, jotenkin pidin siitä. Siitä kertoo sekin, että katsoin heti perään Kauna 2:sen ^^' Ja kyllä, kello oli kolme kun menin nukkumaan. Marsu*n harrastukset: Kauhuelokuvien katsominen yöllä. Okei, mikä meni vikaan?
    Kauna ei ollut yhtään Omenin tapainen. Se ei ollut ollenkaan niin väkivaltainen, mutta silti pelottavampi. Pelottavuus tuli lähinnä siitä, kun hirmut hyppivät esiin milloin mistäkin ja olivat joka paikassa, ne näyttivät pelottavilta ja musiikki oli karmivaa, samoin kuin ääniefektit. Ja ne silmät... Ne olivat kamalat. Jos joku tykkää kauhuelokuvista, niin suosittelisin kyllä tuota.
    Elokuvien toinen 'pahis' eli Toshio oli omalla tavallaan suloinen, sellainen pikkupoika ^^ Myös nimi oli ihana, varsinkin kun tajusin, että sehän on vähän niinkuin Toshiro xD (Nimim. En kai ole Hitsun fanityttö, siis olen.) Ja nyt iski kauhea hinku tehdä Toshio-niminen hahmo ;_____;

... nyt tuli kyllä harvinaisen huono sepustus. Anteeksi ^^'

Edittiä: Uusi pelaajamme Lissy on täällä! Tervetuloa joukkoon : D
    Vieraili
    Vierailija

Viesti kirjoittaja Vieraili Su Elo 08, 2010 7:05 pm

Kiitos, kiitos Smile
    Täytyi itsekkin tulla tänne kirjottelemaan. Tosiaan tämä onkin ensimmäinen ropeni jossa pelaan edes hieman "ihmismäisellä" hahmolla, useimmiten minut löytää eläinropejen puolelta ^^
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Su Elo 08, 2010 8:21 pm

omnom terveisettuloset Lissylle ^^

Hih katoin eilen Kaunan ja koko leffa tuntui menevän vähän ohitse : D Tästä taas huomaa et mua ei oo järjellä pilattu~ Toshio oli sulonen ja aww<3 :__: Se toinen mönsteri ny oli lähinnä pelottava ja äää inhoan hiuksia ja leukoja tuollaisena elementtinä</3 D8

Mutta joo sain oman Pokemon ropeni jotakuinkin valmiiksi, tai ainakin sellaisene kuntoon että sinne voi ottaa jo pelaajia yms<33 : DD
    Goulu alkaa kohta :__: Lievästi sanottuna jänskättää..
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Elo 09, 2010 1:41 am

Ooooo uusi pelaaja! Ihanaa! Terrrrrvetuloa!

Oli kivaa Marsu*! Uudestaan joskus! ^^ ...Miksi tuokin kuulostaa niin... No, Marsu* ymmärtää... Jos ymmärtää ^^

Kieltämättä MAOL-taulukot on pelottava kirja. En tajunnut sen selauksesta lähes mitään. No, kaipa opettajat on sitä varten olemassa ette ne selittää ^^

KAKSI PÄIVÄÄ KESÄLOMAA!!! Ja sitten kouluun! Waaa alkaa jännittää...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Elo 09, 2010 3:24 am

Minä ymmärrän sinua jee ^^

Ne hiukset olivat... no, karmivat. Varsinkin siihen siniseen ihoon ja silmiin yhdistettynä ja yyyy. Ja se leuka myös. Kun ne poliisit meni sinne ullakolle, ja siellä oli joku mystinen mötti, arvioin sen olevan juuri leuka. Ja myöhemmin teoria sai vahvistuksen. *lainaus suoraan allekirjoittaneen puheista* ''Okei, se siis oli ton leuka...''
    Mutta Toshio, oi kun se oli niin suloinen istuessaan kaapissa kissa sylissä~~ Ja muutenkin mutta joo. Ei ehkä silloin, kun piti sitä kummaa kissamaista ääntä.

Sait oman ropen valmiiksi, Inu? Onneaonnea ^^ Ja menestystä myös ^^

Koulu. Kesä on mennyt kauhean nopeasti, enkä voi uskoa, että koulu alkaa jo. No, ehkä se on ihan ok, mutta kun lomailu on vain niin kivaa...
    Heeeeiiii, olin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni vesihiihtämässä. Se oli kivaa! <3 Enkä kaatunutkaan kuin... kolmesti? Ja ainakin yksi niistä johtui siitä, että juuri minun vuorollani järvelle nousi sellainen 'kiva pikku aallokko', jossa sitten oli hauskaa yrittää pysyä pystyssä. Mutta onnistuin aika hyvin, ja sain siitä kehuja : D
    Sinilevää oli muuten mukavasti... Vesi oli ihan vihreää *.*

Taas soi Hona Sainara päässä... Kuuntelin sitä 'pitkästä aikaa' tänään, ja katselin samalla sitä tanssiesitysvideota. Siitä tulee aina niin iloinen mieli, se kun on niin hauska ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Elo 09, 2010 3:47 am

Kivaa, uusia pelaajia! Mäkin aattelin nyt näyttäytyä täälläkin. Olen ollu liian tattis hoitaakseni mitään sosiaalisiin suhteisiin liittyvää. Olen viimisen viikon laittanu kuntoon kämppiä Tampereella. Ensi pestiin seinät, sitte maalattiin, laitettiin uusi lattia, siivottiin tai siis minä siivosi yksin! Mun koti mun järjestys, mun kaapit! Mamma ei niihin koske minä siivoan, minä tiskaan, minä järjestän, minä pyykkään, minä laitan ruuat, minä käytän mikroa...! Sori, ei kai tää ole vähän jäänyt päälle. Olen ihan älyttömän intona omasta kämpästä. saan tehdä ihan itte ja perustaa oman pesän! tänään vietiin isot muuttokamat. Se alkaa jo näyttää kodilta ♥
    Ja mamma ei mun kotiin koske. Ei se kumminkaan osaa siivota, joten minä siivoan itse, aina perjantaina ennen kotiin lähtöä, että on sitten kiva palata viikonlopun jälkeen puhtaseen kämppään =D

Mulle on vähän noussut tää muuttaminen päähän. En niinkään odota sitä koulun alkua, mutta eka yö Kämpillä on jotain mitä kannattaa odottaa! Voi että, Kaikki tuttavaiset tulevat sitten kymään kun käyte Tampereella! Kämppi on ihan keskustan vieressä, joten siitä pääsee joka piakkaan helposti kävellen keskustan alueella =D

Huomenna ehtoolla hakemaan Son-chania. Rakas serkku palailee kotiin ja myö mennään Marsun kanssa hakemaan häntä Hesasta. (Vantaata se kyllä virallisesti on, mutta ihan sama)
    sitäkin kannattaa odottaa!

Nyt terulenttis taas kaikille, vajoan jälleen hiljaisuuteen. En vältisti ole kovin aktiivinen viikoilla, kun mulla ei vielä ole konetta Kämpillä, mutta ehkä se sitten tulee kunhan saan kesätyörahat tilille. Sitten olisi jo ihan varaa hankkiakkin se kone...

Meillä on muuten vihdoista viimein kajarit koneessa! Tai no tää on vaan tämmönen korvapuoli-kuuloke tsydeemi, jossa on mikki samassa, mutta kyllä siitäkin saa kuunneltua Juha Tapion "Mitä silmät ei nää"-biisiä. Se on soinut mulla päässä jo viikon putkeen, enkä edelleenkään osaa kuin ekan säkeistön ulkoa...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Elo 09, 2010 4:11 am

Kiva, jos viihdyt uudessa kämpässäsi ^^ Tunkeilen sitten joskus kylään~~
    Hienoa, jos kajarit vihdosta viimein ovat taas olemassa ja jee. ;D

Son-chan tulee kotiiiiii~iiiiin! Kaukaa maailmalta palaa hän. Saan sekoittaa vuorokausirytmiäni vielä lisää, kun tulen mukaan häntä hakemaan (: Joo, normaalit ihmiset alkavat juuri ennen koulun alkua totutella heräämään aikaisin ja menemään nukkumaan aikaisin, mutta Marsu alkaa valvoa öisin kolmeen ja Marsu nukkuu aamuisin liian pitkään, niin että Marsu ei sitten ainakaan onnistu palaamaan kouluun olematta turkasen väsynyt joka aamu, mutta ehkä se on The Marsu Style!

...

.........................

... moi.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Elo 09, 2010 4:14 am

Toivottavasti tää Michi-style olisi vähän pätevämpi; Valvon puoleen yöhön, mutta nousen jo kahdeksalta. Tarkoittaen, että joka yö jää vähän lyhyeksi... No ehkäpä se 8 tuntia yössä saa piisata. Siihen pitänee tottua muutenkin ;D

Harmi kun olen ensiviikonlopun leirillä Kiikassa, muuten olisin pitänyt pienet tuparit jo silloin. Täytyy katsoa koska keretään rehvaileen Tampereen suunnalla...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Elo 09, 2010 4:24 am

Kahdeksan tuntiahan on kouluaikana mukavasti nukkuma-aikaa... Minulla kun on yleensä kuudesta seitsemään tuntia ^^'

Joo, katsotaan vaan xD Ja vaikka ei katsottaisikaan, niin tunkeilen sinne (tod. näk. Soncchin kanssa) sitten joskus ^^

Haa, nyt tuli aika lyhyt viesti, eikä sellaista kymmenen kilometriä pitkää... Ehkä minulla ei vain ole oikein mitään asiaa. Lagaan vain täällä ja haha.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Elo 10, 2010 1:21 am

Minun pitäisi mennä perjantaina alkavalle leirille eikä minkäännäköistä ilmoittelua asiasta ole tullut... Seurakunnan tiedonvälitys sukkaa. Mutta tää leiri on kai Vammalassa, se on isä-lapsileiri...

Ai, Sonsku tulee tänään kotiin! Kivaa!

Kouluaikana tosiaan tulee nukuttua vähemmän. ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Elo 10, 2010 3:24 pm

Heeeeiiiiiii Kaiiiiikkkkiiii!!!!!
    Tulin takaisin oxfordista ja sielä oli ihan sairaan kivaa... 15 suomalaisesta ainakin kuus luki mangaa,minä mukaanlukien aika hyvvin vai mitä ja neljä niistä lukée tai kattelee bleachia...
    Tapasin muuten ekan kerran pojan joka lukee bleachia, se vaan ei maininnu sitä heti alkuun ja sitten tuli vähän tyhmä olo Han-chanin kanssa kun tajuttiin että se on tajunnu kaikki mitä me höpöptetään Bleachista. No sen kuullen nyt ei ihan kauheesti puhuttu parituksista...

No joo siis tää mun kurssi oli näyttelemiskurssi ja se näytelmä oli ihan kiva tehä ja sitten esittää, onneks sitä kattoon ei nyt tullu ihan kayheesti porukkaa, ja se kuvattiin DVDlle, joka tulee myöhemmin postissa perille, toivottavasti tulis pian...

aivan tänne on tullut lisää ihmisiä, tervetuloa vain. Muuten kun luin aikasempia tekstejä niin repeilin nille vaina. (runollista kieltä). Joo on se ihan kiva et mua on kaivattu...

Waaaahhh... koulu alkaa huomenna, tosin en ihan tiedä tarviiko mun mennä ekana päivänä sinne mutta kuitenkin,ihanaa kun jollakin tyypeillä joihiun tutustuin englannissa koulu alakaa vasta ens viikolla ja sitten ne lesos sillä... tosin niillä on vaan parin päivän syysloma, meillä onkin viikon.
    Selitän täällä taas jotain...

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 7:16 am