Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 9 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja inulove Pe Huhti 09, 2010 1:27 am

Oih sähly on ihanaa<3 Itse harrastin sitä lähes vuoden, mutta sitten kävi sen verran kalliiksi että vetäydyin suosiolla.
    Ei, miten voi ihminen olla näin taitava! Tänään oli viimeinen päivä etsiä TET paikka. Kävin yhdeksässä paikassa ja kuten voi arvata en saanut paikkaa mistää. Sen siitä saa kun jättää kaiken viimetinkaan x3 Ja kaiken tietysti kruunaa se että huomenna on mantsan rästitentti johon en ole lukenut lähes yhtää, enkä edes osaa. Sitten menin kaverin kanssa heseen ja tilattiin jäätelöt, isot ranskikset ja kaikeka sälää molemmat. Sit salesta sellanen suklaahippukakku, suklaata ja daimia. Öö ja minäkö en syö kun masentaa : DD Yhy paha tapa sekin. Nyt kuuntelen lm.c kun ei muutakaan tekemistä ole, niin ja tietysti angstaan foorumeilla : D Kaverikin lainas mun pokemonien kolmannen tuotantokauden ;__; En voi sitäkään katsoa x3
    Äh siivotakkin pitäis.
    Mikä olisi tänään hyvin? : D No kaveri sai tet paikan ^^' Voin kai olla iloinen sen puolesta. Anteeks en jaksa varmaan vastata peliin :_:
    Tekis mieli lintsata, mutta sekään ei onnistu....
    *mutisee*
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 9 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Huhti 09, 2010 1:40 am

Ei kiirettä vastaamisen kanssa (: Sitten kun ehdit/jaksat ^^
    Voi harmi TET-paikkasi suhteen... Meillä on muuten kaikki TETit mennyt jo. Viimeinen oli koulun alettua tammikuussa tänä vuonna.
    Minunkin pitäisi siivota... Oikeastaan aika paljonkin. Huonettani. Mutta en jaksa... Siivoaminen on jotain, mikä ei vain huvita yhtään.

Huomenna on ruotsin sanakokeet. No, ei kai siinä mitään kun osaan melkein kaikki sanat. Loput opettelen sitten aamulla linkassa ^.^ Ai kappas, yhteiskuntaopin lukuläksynkin voisin lukaista jossain vaiheessa... Todennäköisesti opettaja pitää pistot...

Oi tänään on torstai ja kello kohta yhdeksän, mikä tarkoittaa että pian alkaa FlashForward <3 Yksi niistä harvoista tv-sarjoista, joita aktiivisesti seuraan ja joista tykkään paljon (:
    ...tuli jotenkin kummallisesti ikävä Harper's Islandia... Pidin siitäkin kovasti!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Huhti 09, 2010 9:21 pm

Mulla on TETti ens viikolla, jonka tosin olen maininnut jo muutamaan kertaan, ja sain paikan eläinlääkäristä, tosin äiti sitä ekaks kysy, ku se näki sen eläinlääkärin jossain. Ja nyt tämä eläinlääkäri on tällä viikolla lomalla ja sitä ei saa kiinni mistään joten en yhtään tiedä mitä pitäisi ottaa mukaan maanantaina ja moneltako pitää olla siellä, mutta onneksi on puhelintunti joskus maanantaina aamulla ja silloin voi soittaa, ennen kuin lähtee kotoa.

Tulipas taas selitettyä. Hei Lm.c on hyvä bändi. ja Flashforward on myös hyvä sarja, paits se jää aina jännittävään kohtaan ja sítte pitää odottaa uutta jaksoa viikon ajan. Hei muuten Kakashin seiyuulla on aika ihana lauluääni, no niin on myös Sasukenkin seiyuulla, joka on myös samalla Ishidan seiyuu.
    Menenpäs vastailemaan peliin....
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Viesti kirjoittaja Miuku La Huhti 10, 2010 8:02 pm

Tulin nyt tänne hölöttämään taas vaihteeksi. Sain vastattua just peliin. Jee, vihdoin Ai-no-musume vastasi! Tosin ei tässä nyt ole ollu ku 5 päivää välissä hiljaista, mutta se tuntui hurjan pitkältä. Nyt on ollu kauhia hinku pelata. Pelaaminen on kivaa, jei♥️!
    Eilen meinasin vastata puolen yön jälkeen, mut sitte siskon poika tuli repiin mut nukkumaan. Ku hän ei tietenkään voi mennä nukkumaan ennen minua... Mut ihan hyvä vaan että joku vahtii mun unirytmiä. Mamma ei viitti enää xD Mutta ite siitä kärsin jos kukun yöt...

Selitän taas jotain ihan turhaa. ei ollu mitääna siaa, enkä keksinyt oikeastaan mitään järkevää... Ponista voisi aina satuilla, mutta taidan säästää teidät nyt siltä.

Mutta siitä voisi aina hölöttää, että vaavi on meillä käymässä. Jee! Ja tänään hän oli melkein viisi minuuttia ihan hiljaa mun sylissä. Se on jo aika paljon, ku yleensä poru tulee heti ku joutuu mamman sylistä pois. Ja varsinkin mun sylissä... en mä tietääkseni ole pelottava. Tosin serkuille olin pienenä. Silloin ku oltiin semmoisia alka kouluikäisiä Son-chanin kanssa, meitä pari vuotta vanhemmat serkkupojat pakeni aina äidin ja isän syliin ku näkivät meijät. Ja ne oli semmoisia vielä 10-vuotiainakin xD
    Me ollaan pahoja likkoja xD xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Huhti 11, 2010 12:17 am

Hei taas. Olen muuten pari päivää lukenut yhtä crossoveria netistä, johon on sekoitettu Potterin neljättä kirjaa, FMA:ta, Ouran high school host clubia ja Bleachia, se on aikas lailla hauska.
    Ja varsinkin nyt kun tietää ne bleach-jutut. Jos jotain kiinnostaa niin linkki on alapuolella, kannattaa käydä lukemassa, jos yhtään kiinnostaa ja tuntee noita sarjoja.http://www.fanfiction.net/s/4606772/1/Ei_meilla_ole_ongelmia

Eeennnn yhtään mainostaa eeeeennnn, mutta se on oikeesti hyvä tarina, tosin kyllä aika pitkä jo 44 lukua ja 50 olis varmaan tulossa, mutta ei se mitään
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Huhti 11, 2010 3:48 am

"olen pari päivää lukenu" Nii varmaa joo. Ainaki pari kuukautta, ellei puoli vuotta ole siitä ku aloitit. Sunhan piti tutustua Oureniinku, että ymmärrät ne kaikki vitsit siitä tarinasta...

Joo, ihan pikku oikaisu vaa xD
    Tänään sain taas täteillä kivasti ♥️ Ja sit kirjoitin 2½ sivua lisää uuteen tarinan alkuu, joka yllättäen kertoo vauvasta =D Sen ehkä laitan jossain vaiheessa turinaankin. turinasta puheenollen, kuka on taas päivitelly aktiivisesti... ehheh
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Huhti 12, 2010 12:57 am

Haaaaa Ei meillä ole ongelmia-tarina on hauska ^^ Hajoilen tuon tuosta Renjille ja Ichigolle... Ja muille myös! Olen muuten jo luvussa 32.

On muuten ihanaa löytää netin syövereistä sellaisia An Cafen kappaleita joita ei ole ennen kuullut... Minä löysin sellaisen eilen. Kyseessä oli sellainen kappale kuin Hisoukyou <3 Surullinen kappale, ja järjettömän hyvä taas kerran ^^
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ke Huhti 14, 2010 1:28 am

Ommn Hisoukyou o ihana<3 : ))
    Ää sori en kerkee/jaksa vastata ropetukseen kun pitäs läksyjä tehdä ja tälläi. Ja mikä parasta aloitin tekemään vasta tänään cossi pukuani Bakaconiin ;'D Olenko edes vähän ajoissa... Coni ens viikonloppuna O_O' Heh...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ke Huhti 14, 2010 2:28 am

Hei jee, joku viä ees käy täällä.. Ikinä kukaan ei kirjota. Pelissäkin on hiljaista. Ja ku mulla olis kamala hinku pelata... Mutta ei voi mitään, toivottavasti Ai-No-Musume ehtisi josain välissä taas aktivoitua, nii pääsisi pelaamaan tiiviisti. Se on kivaa, ku ei aina tartte ensimmäisenä muistella mitä viimeksi on tapahtunut...

Valivali... Pitäis tehä äikä esitelmää, mutta ei nappaa yhtään. Tänään olen kirjoittanut A4:sen täyteen sekavaa soosia, joka on ihan syvältä ja huonoa ja DAA!. Nakertaa...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Huhti 14, 2010 3:02 am

Aa ihanaa ihmiset, olette vielä hengissä ^^
    Cossi viikossa? Minä en varmaan ehtisi... Stressaan nyt jo sitä, miten saan omani valmiiksi heinäkuun Traconiin, vaikka aikaa on vielä kolmisen kuukautta. Mutta tehtävää olisi paljon, ja ongelmia ilmenee sitä mukaa kun pääsen suunnitelmissani pidemmälle...

Esitelmää pitäisi tosiaan tehdä... Mutta hei minä olen jo tehnyt sitä! Tosin se ei ole lähelläkään valmista, mutta ei se mitään. On tässä vielä aikaa... ainakin vähän.

Ostin muuten tänään Inuyasha 55:n ^^ Vielä kolme lukua lukematta, päätin kiduttaa itseäni lukemalla ne vasta matikanläksyjen jälkeen.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Huhti 14, 2010 10:13 pm

Oi Inuyasha 55 oli ihana.
    Kolme TETtipäivää ohitse kaksi jäljellä, eläinlääkärillä TETissä olo on iha kivaa, ja varsinkin ne vastaanoton satulatuolit on kivoja, nillä on hauskaa pyöriä ja liikkua ympäriinsä.
    Ja voisain tänään pitää yhellä tilella kutun-tai vuohen, poikasta sylissäni ja se oli aivan ihana.

Hehee Bleach - animessa varsinainen tarina jarkui eilen, vois mennä kattoon sen osan...
    Muttaaa... se kokonainen jakso oli vain vanhan kertausta.... Grrrrrrhhhhhh.....
    Nyt joutuu taas odottamaan viikon.... grrrrrrr.....
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Huhti 15, 2010 12:40 am

Mitä siinä vanhoja enää kertailevat, kun kyse on kuitenkin jaksosta 200 ja xx... Varmaan alkoivat muistella sitä, miten Ichigo tapasi Rukian jaksossa 1...
    No eivät kai sentään. Huh. Oikeastaan sillä ei ole minulle merkitystä, koska tulen jumittamaan animen kanssa seuraavat 500 vuotta. Tai ainakin niin kauan, kunnes Bleach on saatu kokonaan julkaistua Suomessa, mihin menee useampi vuosi, jos kerran Japanissa mennään jossain osan 40 tienoilla (en juuri nyt muista tarkkaa numeroa) eikä loppua näy.
    Siitä tulikin mieleeni, että seuraavan Bleachin ilmestymiseen ei voi olla enää kovin pitkää aikaa, jihuu ^^
    Sain juuri luettua The Gentlemen's Alliance Crossin 5:nnen osan. Ja seuraavana olisi vuorossa Conan ^^ ...ja kenen pitäisi tehdä kirjallisuusesitelmää, mmh.
    Ensi kuu on muuten aika jännä näin mangajulkaisujen osalta, ainakin minulle. Inuyasha loppuu, mikä on oikeastaan aika surku vaikka loppuratkaisu onkin kiva saada tietoonsa, ja sitten Hopeanuolen julkaisu alkaa <3

...kaikkia varmaan kiinnosti ihan kamalasti... Kiitos kuitenkin, jos jaksoitte lukea ^^'

Satulatuolit ovat muuten jänniä. Ollessani itse TETissä sain myös kikkailla satulatuolilla... Se oli hauskaa.
    Vuohenpoikanen oli varmasti ihana!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Huhti 15, 2010 1:22 am

Ei ne muistellu nyt kovin vanhoja, ainoastaan zanpakutoofillerin takaista jaksoa, koska filleriä kesti yli melkein vuoden niin voi olettaa, että ne jotka seuraavat sitä Bleachia telkkarista ovat unohtaneet pääasian ja sitten niitä täytyy vähän muistuttaa asiasta.
    Hei Inuyashasta puheenollen sain vihdoin sen Kanketsu Hen animen katottua ja nyt taas muostan miten se sarja päättyi...

Hihhei huomenna on lyhyt päivä TETissä, kun yheltä alkaa joku eläinlääkäreitten palaveri ja mun täytyy olla eläinlääkärissä vain kymmenestä yhteen... jee.

Ja kukaan ei ole kirjoitellut tänne keskiviikon jälkeen niin täytyy muokata omaa viestiään...7
    Tulivuoren purkaukset on tosi kivoja tai sitten ei, nmittäin äidin ja isän olisi pitänyt tulla tänään lentämällä Itävallasta Suomeen, mutta tuhkan takia lennot on kielletty. Nooo saa lisäaikaa siivota meidän keittiötä ja huonettani, mutta meiän talo alkaa kyllä oleen jo aika vilpoinen, kun sitä ei oo viime maanantain jälkeen lämmittetty.
    Ja sitten saa maanantaina selitellä opolle, miksi, mun tettilapuissa ei ole huoltajan allekirjoitusta....
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Huhti 20, 2010 1:55 am

Hassua tosiaan, kuinka se tulivuori osasi noin jännästi purkautua...

Hei taas, ihmiset. Olin viikonlopun poissa, isoskoulutusleirillä, joten ei tullut sitten käytyä täällä... Pahoittelen, jos jotakuta on suunnattomasti haitannut.
    Olen muuten todennäköisesti melko epäaktiivinen koko huhtikuun lopun ajan. Kirjailijaesitelmä pitäisi saada valmiiksi ensi tiistaihin mennessä ja kokeitakin alkaa taas olla. Tällä viikolla terveystiedon ja ensi viikolla kaksi biologian koetta. Ja olen tänään ollut niin väsynyt, ettei oikein mitään rajaa. Muutenkin mielenkiintoni koulujuttuihin on tällä hetkellä pahasti laskukaudella, mikä tarkoittaa sitä että joudun tappelemaan itseni kanssa; kaikkea tehtävää olisi, mutta mitään ei jaksaisi tehdä. No, kyllä se kesäloma sieltä tulee. Vähän yli kuukausi pitäisi vielä jaksaa. Sitten onkin jo peruskoulu ohi. Hui.

Jotenkin tuli sellainen ikävä fiilis kuin olisin valittanut kauheasti.. No, sellaista sattuu ^^
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove To Huhti 22, 2010 1:16 pm

Uaa inu on laiska ihminen ja käy täällä joka päivä monta kertaa, mutta ei jaksa kirjautua sisään ;__; Sekin on eräänlainen taitolaji, se laiskuus siis.
    Miä oon tetissä joutunu vaan roudaa jtn kenkiä ja maalipurkkeja, sitten lajittelemaan laskuja aina kyllästymiseen saakka : D Son aika jännä paikka...
    Lag.... Pitäis töihin alka alähteä. Töihin XD yhyy se kuulostaa hauskalle... Inu lähtee töihin... Henna käy töissä... Eiieieie liian tyhmää. Omaa kivaa mulla.
    Ääk tulee kiire... Joo höpötin taas järkeviä, mutta noh tehty mikä tehty.
    Olen omena
    *loikkii taka vasemmalle*
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku La Huhti 24, 2010 1:10 am

Jotenki tuntuu, ettei enää yhtään huvita hölöttää täällä kaikkea turhaa... No hölötän sitte siitä ku ei huvita hölöttää xD
    Viikonloppuna ehkä ratsastamaan, jee! Tosin Jaana ei ole kyllä vielä vastannut, että huoliiko mua sinne nytt, mutta toivotaan parasta...
    Simppa oli kanssa yksi unelma keskviikkona. Olin ihan taivaissa koko tunnin, ku oli jääny kaksi tuntia välistä. Kolma viikkoa ilman Simppaa :'( Ja ensi keskiviikkonakaan ei päsäe ku on hemmetin Simassa Sylväällä kolussa ja pitää olla siellä lauleskelemassa ja näyttelemässä tukareitten sketseissä. Mulla onkin tosi hienoja rooleja, olen bussikuski ja kujaileva hörhö. Jee...

valitan taas... Mut ei se mitään! Ponit rulettaa ja Simppa on niiin paras (heti Limpurin jälkeen) ja sillai.
    Tänään sain muuten luettua yhden tosi mielenkiintoisen kirjan. "Yösyöttö" kertoo yksinhuoltaja-isästä ja tämän lapsesta. Lapsen mamma sekosi ja joutui hullujen huoneelle ja sitten se isukki on ihan pulassa sen palleronsa kanssa. Hieno kirja, suosittelen. Ei kai ole siskon vauva nostanu itellekkin pienen vaavikuumeen, ei kai... xD Rauha-Maria on muuten kasvanut hurjasti. Ja hän tarkkailee ympäristöä jo hurjasti ja "juttelee" En oikein tiedä onko se mitään kovin sosiaalista, että hän pitää jonkin sortin äläkkää ku sille höpöttää, mutta kuitenkin ♥️
    Vaavi on kyllä söötti, ku hän nukahtaa syliin ♥️♥️

Ja mitä mahtuu Miizan elämään? Hevoset ja vauvat, ei muuta xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Huhti 24, 2010 7:04 pm

Hei jeejee! Isä ja äiti palas nyt vihdoin kotiin ja äiti ei ees huutanut kauheasti keittiön sekaisuudesta,ja muutenkaan...

Joo se Yösyötty kirja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, ainakin sen verran mitä olen lukenut sitä itse.
    Ja peliinkin voisi vastailla, mutta onneksi Marsu* ei nyt kerkiä olemaan kovin aktiivinen... hehee
    Enää on muuten alle 30 päivää koulua jäljellä, kohtahan tulee kesäloma!

Aivan, Avatar-piirrosarjasta, joka tulee neloselta aloitetaan toinen tuotantokausi, harmi vaan että se tulee aamulla, jolloinolen jo matkalla kouluun, mutta onneksi on tallentava digiboksi.
    Ja elokuvakin siitä Avatarista on tulossa joskus... Aaaa, haluaa nähdä sen

höpötin taas jotain turhaa, ja ketään ei vois varmaan kiinnostaa, mutta ei voi mitään
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Huhti 30, 2010 4:45 pm

Terveisiä matikantunnilta...
    Ollaan näet matikasta koneilla ja saatiin käydä tunnin lopussa ihan missä vaan netissä ^^

Nyt on vihdoin päästy biologian kokeista. Taisivat mennä ihan mukavasti, ja ehdin olla kipeäkin tässä välillä. Kuntotestitkin tuli tehtyä tänään. Kädet ovat puutuneet...

Ensi viikolla on taas kaksi koetta... Vähän on nyt kyllä viivästynyt Ryun ilmestyminen peliin... Hohhoi...

Hmm menen tästä hei hei ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Toukokuu 01, 2010 12:35 am

Kiva, että joku tuli hölöttään, tänne niin voi vastata jotain...
    Meilläkin on ens viikolla kaks koetta maantiedon ja matikan kokeet.tarvis vaan jaksaa lukee nmantsan kokeisiin, mutta oppikirjan teksti on todella tylsää ja kuivaa luettavaa...
    Mut hei, mä tajusin sinit cosinit ja tangentit matikassa, joten en ehkä ole kokeessa kovin kujalla...

Nana on muuten ihan kiva anime- ja mangasarja, varsinkin kun sen piirtäjä palasi sairaalasta ja alkaa taas pirtämään mangaa, edellinen luku jäi aika kiinnostavaan kohtaan...

Koitan vastailla peliin tässä joskus Marsu*.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Pe Toukokuu 07, 2010 11:32 pm

Huaaaa, väsyttää ja kokeita ois tulossa ja ää :'D
    Ihme inspis taas vaihteeks, ei inspaa pelata, ei tehdä hahmoja eikä piirtää, mutta silti inspaa niin hemmetisti O_o'
    Oli pakko tulla kommentoimaan jtn randomia, kun hiljaisuus on niin pelottavaa xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Toukokuu 08, 2010 2:16 am

Hiljaisuus on kieltämättä aika pelottavaa...
    Hei muuten näin tänään viimesen inuyashan kaupassa ja mun oli tietenkin pakko lukee se viimenen luku, joka oli aivan ihana....
    ja Hopsunkin ekan kirjan sain luettua, Akakabuto, olis oikein kiva lemmikki takapihalle.... tai sitte ei.
    Kipeenä on muuten kamala olla, mulle tulee harvoin kuumetta, mutta kurkku tulee kipeeks, nenä menee tukkoon ja päätä alkaa särkeen, mutta silti äiti pakottaa kouluun...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku La Toukokuu 08, 2010 11:37 pm

Heippa ihmiset! En olekkaan hetkeen kirjoitellut. Kun oeln tässä pelaillut ja päivitellyt turinaa aktiivisesti, ei ole kauheasti huvittanut höpötellä täällä mitään turhia.

Mutta nyt on kaikki toisin... ja niin edelleen. Finkkujen biisiä "oikeesti" lainaten asiaan. Mulla oli tänään musalukion pääsykokeet. Mä ressasin niitä ihan sikana, enkä oikein vieläkään tiedä miten meni. On vähän semmoinen kääks-fiilinki edelleen. Toisaalta helpottunu oli, mutta toisaalta vähä karmii. Tiedän muutamia kohtia mihin olisi pitänyt vastata toisin ja se soittokappale meni pikkusen metsään, eikä laulukaan menny ihan täydellisesti, joten apuva...

Mut selvisin siitä ja nyt vaan odottelemaan miten käy. Tulokset tulee.. heinäkuussa. Että joo... :/

Mut käytiin sitten mamman kanssa vähä shoppaamassa ja mä löysin ihan täydelliset kengät. Sellaiset punaiset, jotka ainakin toivottavsti sopii mun vanhan rippimekon kanssa ja käy värisävyltä siihen laukkuun. Kengät oli ihan ok hintaiset, varsinki ku sai kanta-asiakas alennuksen, eli -10€. Kannatti hankkia jäsenkortti samalla xD

Ja nyt hölöttelen oikein kunnolla kaikkea turhaa, jee!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Toukokuu 10, 2010 12:28 am

Äääähh, ja nyt mulla soi päässä taastoi oikeesti-biisi, tosin se kyllä soi vielä pahemmin päässä torstaina, mutta ei se mitään.
    Arvaakkaapa kuka on joutunut olemaan navetassa töissä pulikipeenä. No minäpä tietenkin ja äiti oli Naantalissa kylpylässä, tosin olisin mäkin voinut Naantaliin mennä, mutta koska mummini méni sinne kanssa, niin en sitten viitsinytkään. Mummi on ihana ihminen juu, mutta aina hössöttää ja jäkättää joka asiasta niin en olisi sitä kyllä jaksanut kahta päivää.

Asiasta kahvipannuun: Löysin just Bleachista muutaman uuden henkilölaulun Toshiron Bleach the Limitation ja Ichigon Just Bleach, molemmat ovat aika hyviä...
    Ja sitten löysin muitakin hyvä kappaleita Romi Pakulta ja jäin kuuntelemaan niitä ja katsomaan FMA AMVeitä ja nyt haluaa nhdä sen elokuvan... nyyyh, muutakun äiti ei anna hommata ja en jaksaisi kattoo enkuks, mut kai se on pakko...
    Tulin taas puhumaan tänne omiani, vaikka huomenna olis sakasn pien koe ja siihen pitäis opetelle paljon sanoja ja vielä niiden sukuja...ku saksassa pitää niitä olla kolme Der das ja die.... grrrr...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Toukokuu 10, 2010 1:31 am

Sä olet kyllä aina niin suunnattoman reilu Mummias kohtaan. Ei sillä, kyllä mäkin vältän teillä oloa silloin kun Mummis rymsteeraa siellä... eli railuja ollaan molemmat =D

Ja ihanaa, miten muutkin ovat huomanneet kuinka suunnattoman suloinen kiele saksa on. Ja tosi järkevä ja tarpeellinen ja kaikkea! a)sitä tuskin tarvii ikinä missään b)siinä on miljoona täysin turhaa kommervenkkiä c)kirjasarja on ihan sukka d)opettaja on vielä massivesti sukempi e)kieli muuten vaan on syvältä.
    että kaikki vaan avoimin mielin lukemaan saksaa, jee! En kai ole asennevammainen saksan opiskelun suhteen, en kai...

Tämään on muuten äitienpäivä. Onnea kaikille mammoille!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Toukokuu 10, 2010 1:35 am

Et kai oo yhtään. no meiän saksan opettaja ons entäs vähän kivempi.

Ja muuten Ukitake ja Shunsui on ihana pari Bleachissa, ne on ain yhdessä ja tappelee yhdessä ja kaikkee tällästä ja Shunsui huolehtii aian kun Ukitake on vähänkin kipeä.....
    aika söpöö...

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 7:03 am