Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 10 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja inulove Su Toukokuu 16, 2010 2:08 am

Hee miäkin innostuin kattomaan Bleachin animea ja taisinkin päästä jo vitoseen asti x3 Fuhuu olenpas taitava. On kyllä mangana kivempi, mutta eipä animessakaan ole haukkumista Very Happy

Hurr ihana sää ollu nyt parina päivänä<3 *makoilee auringossa*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 10 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Toukokuu 16, 2010 2:43 am

joo, sää on kyl ollu tosi kiva ja oon saanu mukavan rusketuksenkin kun oon tehnyt aitoja eläimille ja haravoinut... toivottavasti lämmin ilma jatkuis pitkään, et vesikin kerkiää lämpiään, kävin kyllä eilen nopeasti uimassa, mutta vesi oli tosi kylmää...
    Ja nyt telkkarista tulis kiva leffa Kate & Leopold, mutta iskä haluaa kattoo jääkiekkoo...
    mälsää...

Jee lisää Bleach animen katsojia....
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Toukokuu 16, 2010 5:01 am

Bleach-anime on kiva ^^ Voisin muuten katsella taas piakkoin muutaman jakson eteenpäin... Joskus tässä...

Ilma on kyllä ollut tosi ihana tässä lähipäivinä (: Täällä päin on myös tuullut ihan kiitettävästi, mikä on oikeastaan aika hyvä. Ulkona olisi ihan järjettömän kuuma, jos ei tuulisi ^^ Huomasin sen itse, kun lueskelin Conania parvekkeella. Melkein poltin itseni auringossa noin puolen tunnin aikana, vaikka en ainakaan mielestäni pala helposti.
    Hopeanuolen eka osa on myös tullut luettua tässä lähiaikoina <3 Hopsua kohtaan ollaan vain niin kovin ankaria, että melkein harmittaa. Mutta silti pidän Hopsukkanuolesta tosi paljon! Ja kaikkia kiinnosti.

Ei se Kate & Leopold niin ihmeellinen ollut... Katselin sitä meinaan tuossa aikani kuluksi. Sellaista romanttista hömppää, ei oikein minun tyylistäni. Mutta kujaileva Leopold oli aika hauska.
    Sonskuuuuuuu kuules nyt, jääkiekkoahan on kivaa katsella! Tänään ei tosin tullut katseltua, mutta Suomen pelin Valko-Venäjää vastaan katselin eilen, ja muutenkin olen Leijonien pelejä seuraillut. Hienosti menee pojilla siellä Saksassa, terveisin yksi Marsu* täältä koto-Suomesta moi. ^^ Ei mutta, tsemppiä Leijonille!

Olen tänään tehnyt jotain sangen hienoa. Aloin laskeskella, paljonko kangasta tarvitsen cosplay-asuuni Traconiin ^^ Päädyin noin 6-7 metriin mustaa kangasta ja noin metriin valkoista... Aika iso määrä. Muutenkin aloin tänään tutkailla löytämiäni kaavoja ja ohjeita (jotka ovat englanniksi argh, mutta onhan minulla kielipääni ja sanakirja), joten ehkä saan puvun valmiiksi Traconiin... Jos en saa, niin sitten kukaan ei halua tietää mitä huutelen Traconia edeltävänä iltana.............

Öööö väsyttää aika törkeästi. Heh kello on 12 yöllä... Ehkä menen painamaan pääni tyynyyn ja nukun... Mutta ensin pesen hampaat...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Toukokuu 16, 2010 10:41 pm

Hei Hopeanuolesta puheenollen arvakkaas kuka varas kirjastosta sen leikkaamattoman ja japaniks puhutun DVD-boksin.... Jeee, toivottavasti saan sen suhteellisen pian.

no pystyin kuitenkin katsomaan sen Kate & Leopold elokuvan ja ihan kelvollinen se oli, tosin se Charlien näyttelijä oli kauhean tutunnäköinen, mutta sen näyttelijän nimi ei sanonut mulle mitään, enkä oo kattonu, mitään muita leffoja missä se on ollut.

Ja sain tänään kigurumin kaavat valmiiksi, ainakin suurimmilta osin, kummitäti kyllä auttoi todella paljon, enkä ois yksin kyllä tajunnukkaan niistä yhtään mitään, ja fleecekangasta menee laskujen mukaan noin 4,2 metriä. ja nyt vain tarttee mennä ostaan fleecet ja leikata ne ja sitten ommella...
    Toivottavasti silloin ku Tracon on ei ole ihan näin kuuma, tai muuten mä läkähdyn sinne.

Ehkäpä mä nyt häivyn lukemaan historian kokeisiin....
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Toukokuu 16, 2010 11:27 pm

LEIKKAAMATTOMAN BOKSIN JAPANINKIELISENÄ?!?!?!?!
    Arvaapa vaan kuka tunkee teille kylään sitten kun saat sen ^^

Ja kuka muu on läkähtymässä Traconissa... Minä, 6 metriä mustaa kangasta päälläni. Ja metri valkoista vielä lisäksi.
    Niin tosiaan sain laskelmani valmiiksi... Ainakin toivottavasti. Mustaa kangasta tarvitsen 6 metriä, valkoista metrin. Riippuen siis hieman kankaan leveydestä, mutta kuitenkin. Ja sitten rantasandaalit, narua ja liimaa. Sukat minulla sentään on, ei tosin sellaisia hienoja sukkia, mutta ei se mitään. Kyllä ne hienoilta näyttää sandaalien kanssa... Ehkä. Jos sandaaleista nyt yleensä tulee mitään. (:
    Tuutko muuten mun kanssa sitten ostaan niitä kankaita? Suunnittelin nimittäin meneväni hakemaan niitä joskus ensi viikolla, jos vain ehdin. Voisit tulla siinä samalla sitten ^^ Ehkä olisi suurempi todennäköisyys että löydän sinne kangaskaupalle... En ole meinaan käynyt siellä koskaan. Kävin aina siinä toisessa, mikä lopetti kankaiden myymisen viime vuonna, ettääh. Mutta kai sinne sitten jotenkin löytää ^^

Hah olen tänään lueskellut Isiksen parodiasarjiksia Hopsusta ja Weedistä, näin pitkästä aikaa. Nauroin pääni irti sille ''SÄ OOT IHQU KU ELÄT!''-kohtaukselle.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Toukokuu 17, 2010 2:46 am

Hah! Luulekko et mä tiedän kangaskaupoista yhtään paremmin kuin sä.
    Sen boksin tulo voi vähän kestää kun se on jollain jo lainassa, mutta ei se mitään.

Ja mä oon nauranu Isiksen Akakabutolle koko viikon: Tarvitsen sata kuppia kahvia että pysyn hereillä... joo ja siitä ei sen enempää...'

Luin taas vähän Bleachia mangana ja nyt tiedän suurinpiirtein mitä siinä koko sarjassa on tapahtumut tähän asti..
    Tosin mangana en oo lukenu koko tarinaa, mutta kuitenkin.
    Muuten Neuvostoliiton johtajia on jokseenkin vaikea muistaa: Leonid Bresnevv, Mihail Gorbatsov ja sitte vielä joku heppu ja meiän opettaja pakottaa muistaan ne ulkoo....
    aaaarrggghhh....

Hiljaista, hyvin hiljaista. Joten kälätän omaani, koska on tylsää.
    Tänään pääsin taas ajaan traktoria. jee ja nyt jopa muistan kaikki vaihdejutut ja osasin jopa käyttääkin niitä...
    ja kaikkia taas kiinnostaa hirveästi.....
    Hah. kigustani tulee sittenkin pinkkivalkoinen, saa nähä kehtaanko kulkea sillä vielä tampereella, ssit ku se joskus valmistuu...
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove La Toukokuu 22, 2010 7:53 pm

Omm tuun taas vaihteeks kierimään tännekkin. On se sisään kirjautuminen aina niin raskasta ja vaikeaa xD Yhyy ku oon laiska ihminen.
    Noh jokatapauksessa... Hmm joo hiljaista on. Muakaan ei taas vaihteeks inspaa pelata ku kesäkin tulee.
    Kaverilla oli muuten eilen synttärit ja tehtiin mun yhen toisen frendin kanssa kesäpäiväkalenteri sille. Ostettiin kans karkkipussi ja sit mä vuokrasin the uninvitedin joka on muuten ihana leffa. Senkin oon nyt siikaillu jo 4 kertaa eikä kyllästytä yhtään! Huh suosittelen jos tykkää yhtään kauhusta yms. Sellanen aika psykologinenkin tavallaan... Joo mut ei se edes ole kovin pelottava : D geggege... Selitän vaikka tiedän ettei ketään kiinnosta.
    Heittäkää joku Konekolle kaveria ;__; Sillä ois mukava päästä pelailemaan vaikka muutkin mun pelit jumii. Kovin aktiivinen kun en ikinä osaa olla :-)
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Toukokuu 25, 2010 1:14 am

Hei Inu.Mä voisin ihan hyvin alkaa pelaa Einillä Konekon kanssa jos seura kelpaa.
    En tosin itsekään ole kovin aktiivinen pelaamaan....

Jeee voisin saada jo mopokortin, mutta pitäis vaan lukea sitä läpyskää ekaks ja sitte suorittaa se koe, mutta se taas tarkottaa sitä että äidin pitäis hakee se läpyskä ekaks.

tänään on satanut melkein koko päivän. Kivasti kastuin kun odottelin linkkaa koulun jälkeen, mutta tuli ainakin todettua, että takki on vedenpitävä...

Hölöttelen täällä taas jotain omiani...
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ti Toukokuu 25, 2010 1:20 am

Tottakai seura kelpaa! : D Oisko siulla jtn suunitelmia vai vedetäänkö ihan randomisti? Hm voitko aloittaa? Krr ei mtn kiirettä ^^'

Miä haluaisin sateenvarjon. Sellasen kivan söpön joka pitäis sadetta xD
    Äiti haluaa uudet alushousut mitä O_O Se on kyylänny nyt jo 30min tossa mun selän takana ja valittaa kaikesta maan ja taivaan väliltä. Sen mielestä nettikaverit ei oo mitään kavereita O_o' Se on ihan kumma ja pikkasen ärsyttää ku monet netissä olevat kaverit on mulle hirmu tärkeitä ja sit se vaan valittaa... Grr hermott.....

Durrrrrr.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Toukokuu 25, 2010 1:50 am

Ei mulla mitään suunnitelmia oo ja voin alottaa sen pelin tässä joskus lähiaikoina...
    Onneks tällä viikolla on viimeset kokeet, tosin viimenen on kyllä fysiikan koe johon mun tarvii lukee kunnolla että tajuaisin siitä jotakin...

Mahtaa olla ärsyttävä äiti...

hei jee Marsu* sä vastasit peliin... *lukemaan*
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Toukokuu 25, 2010 2:06 am

Hei öttiäiset, sain vihdoin jotain aikaiseksi ja roolin. Vastailin tosiaan peliin. Olenpas ahkera <3
    Ihanaa tänään olivat viimeiset kokeet, matematiikan päättökoe nimittäin. Oli hiukan hankala, mutta kai siitä selvisin... Olisi ihan suotavaa, kun kerran opiskelin sitä varten sunnuntaina lähes yhtäjaksoisesti 7-8 tunnin ajan... No,kai se ihan mukavasti meni.

Olen katsellut tänään pari jaksoa Bleachia. Toshiro kuulostaa ihan Ediltä, mikä ei sinänsä ole ihme, mutta silti se oli jokseenkin jännää ja ehkä hupaisaakin. Heh. Toshiro on niin järjettömän söpö!
    Ja cossini ei ole edistynyt yhtään, ihan siltä varalta jos jotakuta kiinnostaa. Ei kun hetkinen, kankaathan minulla on jo! <3 Tänään piti aloittaa itse puvun tekeminen, mutta eipä sitten tullut aloitettua... No, aloittelen sitten vaikka huomenna ^^

Ja Ryu-kunin tiedot pitäisi saada valmiiksi... Olen vieläkin niin hukassa hänen hiustensa takia, ettei mitään rajaa. *hienoista valitusta ja loputonta jaaritusta vaihtoehdoista ja valitsemisen vaikeudesta yhdistettynä Micchanin vakuutteluun siitä, ettei kaljuus sovi Ryu-niille*

''Simon Campos is the suspect zero.'' *Ei-kai-kukaan-ole-katsellut-taas-hieman-FlashForwardia?*

Heh, sanoin Ryu-nii.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Toukokuu 26, 2010 12:02 am

Hei Inu muuten onko sulle ihan sama missä paikassa peli pelataan?

Toshiro on tosiaankin söpö...
    Hmmmm... tänään tulee Euroviisujen ensimmäinen karsinta jossa Suomikin on mukana, toivottavasti Suomi pääsis finaalin, mutta se on kyl aika epäuskottavaa... varmaankin...

Ja tulin tänne taas kirjoitteleen omiani vaikka pitäis lukee kemian kokeeseen...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Toukokuu 26, 2010 12:13 am

IHMISET RAKKAAT TÄMÄ ON HISTORIALLINEN HETKI!

... siis toisin sanoen Ryu-kun saapui tänne <3

Sain tosiaan tiedot viimein valmiiksi. Nyt on onnellinen olo. Pitkäaikainen mietinnän aihe on nyt mietitty loppuun, toivottavasti optimaalisella (eli parhaalla mahdollisella) tavalla.

Euroviisuja tosiaan... Olen aikeissa katsella, jos vain pysyn hereillä niin kauan ^^ Pääseeköhän Suomi finaaliin...? Biisi ei ehkä ole aivan huippu, mutta katsotaan mitä maailmalla tykätään. (:
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ke Toukokuu 26, 2010 9:11 pm

Hm tuntuu ihanku euroviisut ois monesti vuodessa.. Taitaa tää aika mennä jokseenkin nopeasti kun siltä kantilta katsoo : D Vastahan se Löördi veti voiton ja oh : o Noh mutta sen suuremmin en ikinä ole kyseistä ohjelmaa katsonut. Muutenkaan en telkkarin edessä ikinä norkoile, tai no todella harvoin. Hm kukas on suomen edustaja? : D Oon taas kärryillä...

Haa hienoa Marsu* x3 Kivalle hahmolle näyttää :3 On muuten yllättävää että ihmis hahmoja on eniten ja hanyoo vähiten O_o' Miksi kuvittelisin sen olevan juuri toisinpäin.

Durr tänään on taas sellainen huono päivä. Pari läheistä ystävää on tässä ihan lähiaikoina viillellyt enkä tiedä mitä tulisi tehdä ;__; Oon puhunu niille ja yrittäny auttaa mut en tiedä onko auttanu. Huh rankkaa myös mulle : o

Prr jäätelöä näin kylmänä päivänä. Olen sekasin : D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Toukokuu 29, 2010 1:36 am

No niin Inu sain aloitettua pelin sen on tossa. toivottavasti tykkäät...

Huh tänään oli viimeiset kokeet vihdoinkin.
    Paitsi että fysikkan opettaja oli ilkä, se laitto sinne ihan vaan hämyksi energiamäärän, jota ei tarvinnut laskussa ja hämäännyin siitä täysin ja ainkain se lasku meni päin honkia...
    Ja opo tuli saarnaan meiän luokalle tänään koulukäyttäytymisestä ja arvosanoista, ja päästiin syömään vasta kymmenen minsan päästä kellojen soitua.
    Mutta äikän tunnilla katotiin Gilbert Grape elokuvaa ja pakko myöntä, että johnny depp on siinä aika söpö.
    ja taas hölöttelen täällä omiani....
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Toukokuu 31, 2010 2:41 pm

Ai siksi te olitte niin myöhässä ^^ Hah.

Terveisiä fysiikantunnilta. Saadaan olla koneilla, kun ei ole enää mitä opiskella (: Jee. Opiskelu väsyttää, loma <33

... ei minulla tässä oikein asiaa ole... Tai ainakaan en keksi mitään mitä kirjoittaa höh turha viesti äng. No ei se mitään ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Kesä 03, 2010 1:56 am

Tänään shoppaamassa Tampereella. Jee!
    löysin kivan kevätjuhlamekon kappahlista, toisaalta se vaati ainakin 10 mekon sovitusta, mikä sinänsä oli aika tuskastuttavaa, mutta ei se mitään.
    Ja sitten löydettiin Tampereen Fantasiapelit, paikasta,joka videovuokraamon takana, ja videovuokraamosta käydään aina hakemassa karkit, jos menee elokuviin, joten aika tutussa paikkaa, enkä enne oo ees hoksannu sitä, missä Fantasiapelit vois sijaita Tampereella.
    Kaikkee kivaa mangaa sieltä kyllä löyty...
    tosin en kyllä ostanut yhtään mitään...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Kesä 03, 2010 9:35 pm

Tampereella oli kyllä kivaa, mutta sen verran jalkani kärsivät etten sinne ihan järjettömän usein haluaisi. Hah.
    Bleach 11 ja Hopeanuoli 2 ovat muuten jossain mystisesti hukassa... Olen etsinyt niitä ainakin kymmenestä kaupasta enkä mistään ole löytänyt. Onko nyt taas joku lakko, vai mitä meneillään? O.o

Tiedättekös ihmiset, euroviisujen aikana kiinnyin jotenkin kummasti Milan Stankovićiin... Euroviisukappale soi päässäni yli viikon lähes tauotta. Ja nyt sitten aloin kuunnella muitakin kyseisen artistin kappaleita. Face on hyvä. Oikeastaan paljon parempi kuin se euroviisukappale. Ja Milan on niin kuolattavan söpö ^^ Ei tosin niin söpö kuin vaikkapa Miku ja Bou, mutta ei se mitään. (:

Kylläpä väsyttää... Olen ollut tänään ihan kuollut ja meinannut nukkua joka välissä. Onneksi koulu on kohta loppu, niin saa nukkua taas pitkään <3
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Kesä 03, 2010 10:41 pm

Okei Milan-mikä-lie, on aika söpö normaaleissa vaatteissa ja Face on kieltämättä aika hyvä.
    Mä selvitin Turkin edustuskappaleen laulajan iän, ja se täyttää tänä vuonna 31 vuotta, ei nyt niin kovin vanha vai mitä Micchi.

Niin juu ja täytyy nyt parin päivän aikana opetella kävelemään korolissilla kengillä kunnola, et saa ne sitten kevätjuhlaan...

Ja nyt pitäisi oikeastaan olla tekemässä aitaa pellolle, mutta kun ei jaksa...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Kesä 04, 2010 3:54 am

Heippa ihmiset! Siitä onkin kauhiasti aikaa kun olen viimeksi jaksanut kiinnostua hölötyspalstan asioista. Tajusin, etten ole luokenut puoliakaan sivun 16 viesteistä, saati tältä sivulta... Nooo, ei oikein ole jaksanut innostaa sen jälkeen, kun aloin oikeasti pelata Very Happy

Ja nyt ei oikein jaksa innostaa yhtään mikään. Kaksi kouluherätystä jäljellä ja sitten alkaa loma, jee. Sitten mennään kivasti kesätöihin ja kivasti heräillään aamuisin aikaisin ja kivasti ollaan ihan yhtä tattis kuin nytkin. Miksi tää ei kuullosta kovin houkuttelevalta? Nooo, hällä väliä. Kyllä sitä aina viikonloppuina saa nukkua =D Ja sitäpaitsi, töistä saa kivasti rahaa ja nyt tarvitsen kivasti rahaa tietokoneen ostoon. Ne maksaa ihan ketusti... alta 600€ ei saa yhtään mitään.

Mutta ehkä lakkaan rutisemasta ja painun nukkumaan...

Muutes, se turkkilainen! On se aika kova ikä, toi 30... Vähä turhan vanha, mutta siltä se kyllä näyttikin. Paitsi ne silmät aaaaw.
    Joo, Mii-chan rauhoittuu nyt ja menee oikeasti nukkumaan ;D
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Kesä 07, 2010 3:31 pm

Koulu on loppu, koulu on loppu~ Peruskoulu on ohi, nyt on loma ja syksyllä alkaa lukio-opiskelu. Oikeastaan aika kivaa, loma varsinkin, mutta myös se, että peruskoulu loppuu. Vähän haikeaa, mutta ihan jees. Toivottavasti lukiossa tulee olemaan kivaa ^^
    Tuli muuten hyvä päättötodistus, olen tyytyväinen ^^

Nyt on kesä <3 Ihanaa... Olisi vain lämpimämpää, niin voisi mennä uimaan.
    Ja Traconkin lähestyy! Saan muuten hakamani ihan kohta valmiiksi. Laskostaminen on ärsyttävää, mutta oikeastaan laskokset ovat jo ompelua ja silittämistä vaille valmiit. Ellen sitten (taas) löydä niistä jotakin korjattavaa. Haha, olenko minä joku perfektionisti vai? xD

Voisinpa tästä mennä vastailemaan peliin, ja sitten jatkaa ompelua. (:
    Niin ja muuten, oikein hyvää kesää kaikille! ^^
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Kesä 08, 2010 2:11 am

Ihme on tapahtunut! Ai-chan päätti viimeinkin lukea nuo kaikki 17 sivua turinaviestejä ja kirjoitella jotain itsekin xD Sain noista edellisistä viesteistä aika monet hyvät naurut.

Niinpä, yhdeksän vuoden aherrus ohi... Tuntuu vähän haikealta, kun ei oikein juhlan jälkeen ehditty edes halailla tai mitään luokan kanssa, mutta onneksi 12 ihmistä meidän 16 oppilaan luokasta jää meidän lukioon... (Lukiomme on siis samassa rakennuksessa kuin ylä-aste...) En siis aio ajaa itseäni loppuun lukiossa tai mitään, kun niitä kursseja tuli valittua 103 ja ½... Hikke mikä hikke xD Mullakin oli päättötorkka hyvä, kaikki muut numerot oli just niin kuin arvelin, paitsi enkku... Joka sekin parempi kuin odotin. Sainpa muutaman stipendinkin... Teidän viestejänne lukiessa tuntuu että meillä on päästy helpolla koulussa...

Eikä enää ikinä tarvi sietää meidän enkun ja ranskan opea!!! WUHUU!!! Eikä enää ikinä ranskaa!!! Halleluja!!! Jos Miuku dissailee saksaa, niin meikä tekee samaa ranskalle... Saksan ryhmää ei tullut, ja joku kieli piti saada, joten otin tilalle ranskan... Ja sitä valintaa kaduttiin sitten kaksi vuotta. Sori kaikille jotka ei jaksa kuunnella mun valituksia... xD

Mutta nyt on lomaaaaa!!! En siis dissaa koulua, mutta pitkään nukkuminen on ihanaa xD Tosin taidan olla aika paljon lastenleireillä, Maria sanoi kun kysäisin... Sen mukaan niiden leirien vetäjien pitäis ilmoittaa meille, muttei mulle ainakaan ole mitään tietoja tullut vielä (Paitsi ne mitä Maria sanoi)... Tajusin muuten etten löydä sitä sinistä isoslappusta mistään. Hyvä minä...

Munkin pukuni Traconiin on enää yhtä asustetta vaille valmis... Tosin tein sen kyllä jo viime vuoden Animeconia varten, mutta kun konfis tuli väliin... Snyyt. Yhdyn tuohon kauniin sään toivomiseen conipäiville, meikäläisellä on huonoja kokemuksia kuumista coneista... Paksua mustaa kangasta, helma nikkoihin, täyspitkät hihat ja korkea kaulus yhdistettynä korsettiin, essuun ja ihanan kuumaan päivään... Joko te, Marsu ja Miuku, olette päättäneet miten tulette sinne? Autolla vai junalla vai jotenkin muuten? Tahtoo nähdä teidät siellä... =D

Nyt pitäis saada jostain inspistä kehittää uutta hahmoa... Kun ei saa ajatuksia laitettua paperille järkevästi... Vaikka ideoita olis vaikka muille jakaa xD

Söin muuten eilen sushia! Jee! Taidanpa tästä harppoa lukemaan muutamia mangoja... Niitä kun aina ostelee eikä koskaan ehdi/viitsi lukea... xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Kesä 09, 2010 3:26 am

Kivaa Ai-chan on täällä! : D

Hahaa, varmasti löytyi jotain hauskaa... Voisi joskus itsekin katsoa, että mitä on tullut kirjoitettua. Tai sitten ei.

Kamala määrä kursseja. Eikö vähän päältä seitsemälläkymmenellä pääse lukiosta? Niin ainakin minä muistaisin... En varmaan tule itse käymään läpi paljoa enempää kuin pakollisen määrän, kai siinäkin on tarpeeksi. Ehkä.

LOMAA LOMAA LOMAA~~ Ihanaa! Ja leirejä... Minulle on jo ilmoitettu, että pääsen ainakin yhdelle tyttöleirille isoseksi (:

Vihaan muuten laskoksiaaaaa... Niitä on kamalaa tehdä, varsinkin hakamaan. Ja sitten kun ne eivät tahdo pysyä oikeassa muodossaan... Täytyy nyt vain koittaa olla tappamatta sitä hakamaa ennen Traconia, etten sitten joudu tekemään uutta. Hah.
    Ja toivottavasti Traconissa olisi sellainen kiva ilma, kohtuullisen lämmintä muttei mitään hellettä, eikä sadetta!
    Emme ole vielä Miukun ja Sonskun kanssa päättäneet että miten tullaan, mutta jollain konstilla kuitenkin ^^ Todennäköisesti junalla, luulisin.

Sushi on mielenkiintoista, tai ainakin se oli mitä kokkailimme joskus Micchin ja Socchin kanssa... Ja wasabi. Wasabi oli vielä mielenkiintoisempaa. xD

Minullakin on taas uusi hahmoidea (josta Ai-chanille jo selitin tuolla pelissä). Yy ideoita on liikaa, ja se ärsyttää. Paitsi että onhan se kiva, että on mielikuvitusta ^.^
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ke Kesä 09, 2010 5:00 am

Jauh, koulu loppui ja ah<3 Kivasti 7,1 keskiarvolla kaikki-käytös : D
    Ehkä pitää ensi vuonna ysillä yrittää nostattaa numeroita : P Puutarhurihan minusta kai näin ensisijaisesti pitäisi tulla, katsoo nyt kuinka käy x3
    Että rakastan lomaa ;__; Stressin sietokykyni kun on niin pirun alhainen... Sitten tulee aina kivasti masennusta jos vaikka kokeita ois tulossa : P

Öriöri miäkin haluisin Traconiin, mutta aivan liian kaukana. Decuunkin haluaisin, mutta ei edes sinne.. Miks pitää olla näin varaton :'D
    Hmm menin muuten innostumaan steampunkista O_o' Se on erittäin jännää...

Krr anteeksi muuten että lagaan taas peleissä M__M Sain sentään eilen vastattua yhdessä toisessa ropessa kaikkiin peleihin O_O' En muista milloin viimeksi olisin siinä onnistunut.
    Hah ropeista puheen ollen kesäkuun lopussa ois päivä jollon tulee täyteen inun ropetushistorian 1v : D Jännää et on sitä aikaa näin jo kulunu... Voisin sanoa että vuoden olen istunut koneella : P

[] Kinosti
    [] Ei kinostanut
    [x] Orava
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Kesä 10, 2010 7:37 pm

Juu, se pakollinen kurssimäärä on 75...

Mun puvustani puuttuu enää toinen käsihommeli ja jalkahommelit... Kivoja sanoja xD En vain tiedä osaanko tehdä tuota käsihommelia samanlaiseksi kuin tuota toista, kun sen teki opettaja ja siitä tuli niin hieno... Luultavasti minun tekemästäni tulee repsottava ja epäsymmetrinen... Ai niin ja Hiraikotsu pitäisi tehdä... Jotenkin... Ideoita? *Aikoo siis cossata Sangoa* Itse en saa muuta mieleeni kuin jotenkin pahvista vääntämällä... Kun sitä pitäisi jaksaa kantaakin, ja sen voisi sitten saada taitettua kahtiakin. Waaa, ei sadetta Traconiin! >_< Me tullaan myös luultavasti junalla kaverini kera, ja pari muutakin tyyppiä meidän koulusta pitäisi tulla, en tiedä tulevatko junalla vai miten... Muahahaa, kansainvaellus Traconiin xD

En edes uskaltanut maistaa wasabia. Mutta soijakastike toki oli mielenkiintoista.

Innostuin muuten piirtelemään kuvia hahmoistani xD

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 6:43 am