Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 6 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* La Maalis 20, 2010 2:54 am

Karu opettaja. Mur.

Nyt muuten häiritsee. En muista, olenko ikinä katsonut ensimmäistä Pokemon-leffaa. Sen olen ainakin, missä se pikkutyttö on siellä kristallilinnassa jonkun otuksen kanssa... Hah.
    Hmm katselin taas tänään Bleachia ja muistaakseni jakso 20 on viimeisin, jonka katselin. Pidemmälle en taida viitsiä vielä katsoa. Miksikö? Koska nyt sain animessa mangan kiinni. Ja haluan lukea seuraavat tapahtumat ensin mangasta ja katsoa sitten vasta animen. ^^
    Aaaa rakastan Bleachiaaaaa..... Meinasin lopettaa sen lukemisen nelososassa, kun alkoi vaikuttaa tylsältä, mutta olen onnellinen että jatkoin. Nyt se on jo aivan tolkuttoman mielenkiintoista. <3

Oletteko muuten muut täällä lukeneet/katsoneet Bleachia? Joo Son-chania ei lasketa, kun hänen nyt tiedän lukevan ja katsovan, ja Mii-chankin ehkä mahdollisesti on jo saanut ekan pokkarin auki. Vai oletko? Vai syötitkö sittenkin mangakokoelmani osia ponille? xD

Olikohan minulla taaskaan mitään asiaa...? Jaah...
    Vastailin muuten peliin, Inulove. Tekstin järkevyydestä ei ole takeita... Kunhan höpisin Harun ajatusmaailmasta ja lennätin Tsurarakaenin hankeen ;D Lue jos uskallat, hah ^^

Voisin ehkä tehdä jotain hyödyllistä. Mikä on hyödyllistä? Voisin nukkua, kun huomenna pitää nousta kahdeksalta ylös (kiitos vaan, Micchi) ja niin edespäin... Paitsi etten vielä jaksa nukkua. Haha.

Voi nenä. Alkaa tekstit mennä siihen suuntaan, että ehkä lopetan tämän kilometrisepustukseni jee. ^^

Mii-chan, tuo Micchi muuten tarkoittaa sinua... En kai ole alkuunkaan tuottelias lempinimiesi suhteen...?
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 6 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Miuku La Maalis 20, 2010 4:03 am

Hehheh, Marsulla menee lujaa, tai sitten todella hitaalla xD

Ihmiset, möttiäiset ja kaikki maan matoset huomio! Siskoni sai tänään tyttövauvan, eli minusta tuli nelinkertainen täti! Prinskessa on oikein pieni ja suloinen. Hänen nimensä on Rauha Maria (siis ainakin vielä ennen ristiäisiä) ja hänellä on tuuha kihara tukka, pyöreät posket ja kauniit silmät. Voi että vaavit on lutusia ♥️.

Joo, oli ihan pakko mainita. Marsulla ja Son-chanilla meni hiukan hermo aamulla kun ihan vain vähän leijuin vauva-uutisella ;D Mutta on sitä jo odotettukin kolme viikkoa niinku aktiivisesti. Hiitolomalla oletettiin, että syntyy, mutta hän päättikin tulla tähän kylmään maailmaan vasta kun kelit vähän lauhtuu.

Joo ja siitä Bleach-jutusta, en ole vieläkään saanut ekaa kirjaa auki, mutta ei ne tietääkseni ole päätyneet ponin mahaan. Toisaalta en ole kyllä tarkistanut kovin tarkkaan, että ne kaikki on oikeasti vielä tallella. Se voisi selittää ponin outoa käytöstä viimeaikoina...
    Ihmiset kuulkaas, tänään olen edistynyt hurjasti pelaamiseni suhteen. Pienessä mielessäni kävi, että voisin alkaa lukea asiaan kuuluvia tekstejä, mutta en kyllä ole tehnyt mitään sen eteen, enkä oikeastaan olisi ehtinytkään. Pitää vierä vanhempi siskon muksu nukkumaan Smile
    Eli hei vaan taas. Höpötän aktiivisesti, mutta en saa mitään muuta näillä leveyspiireillä aikaiseksi.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Su Maalis 21, 2010 12:51 am

Ahh Bleach<333 Ihan huippu manga, animea en ole katsonut. Kaikki suomijulkaisut omistan ja useaan otteeseen olen lukenut. Välillä mullakin tuntu että käypäs sarja tylsäksi, mutta onneksi jatkoin : D Ihan vaan sen takia ku en tykkää jättää sarjaa kesken :'D Mutta siis onni oli<3
    Tällä hetkellä keräilen Inuyashaa, Bleahia, Karinia, Dearh notea, FMA, Naruto... ja kivat kun lähiaikoina on tulossa kaikkia muitakin jänniä ja kivoja mangoja suomeks ;__; Tosin ois kiva saada jotain oikein kivaa genreä, kun kaikki tuntuu olevan aika samanlaista....

Zääh suihq... sit vois tulla taas dataa... Ois kiva saada sitä uutta hahmoakin eteenpäin xD Sellanen katti yookai x3
    JEshh...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Maalis 21, 2010 1:46 am

Ihanaa, uusia hahmoja luvassa ^^ Minullakin olisi, kaksikin, jos vain saisin niiden tietoja hieman kirjoiteltua... heh...

Itse keräilen mangakokoelmaani tällä hetkellä Inuyashaa ja Bleachia... Hopeanuolta olisi myös tarkoitus alkaa keräillä, kunhan suomijulkaisut tulevat (:
    Karin on muuten hyvä (lainailen pokkarit Mii-chanilta ^^). Death Notekin on hyvä. Ja FMA. Tosin sitä en ole mangana lukenut, mutta anime on katsottuna. Narutoa sen sijaan lainailen luettavaksi Son-chanilta, kuten montaa muutakin sarjaa...
    Hah, alkaa jotenkin vaikuttaa siltä että luen suurimmaksi osaksi shounen-mangaa... Mutta niin kai minä luenkin. Shoujoa tulee toki myös lueskeltua aina välillä.

Prinsessa Mononoke on muuten hyvä elokuva, tuli tässä mieleeni. Ikäraja tosin hämäsi hieman, sehän siis on seitsemän, ja siitä huolimatta elokuvassa leikeltiin päitä ja käsiä... ja matoja tunki villisikojen ihon alta. Tulin ajatelleeksi seitsemänvuotiaita, ja mietin että hetkinen.
    No, ei se ole minun ongelmani, mutta kuitenkin.
    En muista enää paljon mitään siitä kun olin seitsemän. (Liittyikö asiaan? Ei.)
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Su Maalis 21, 2010 2:32 am

Hih Hopeanuolta on pakko alkaa ostaa : D En olisi ihan heti uskonut että mokoma ihanuus saadaan niinkin pieneen käpykylään kuin Suomeen O_O'
    Nom nom, Shounen on kivaa ^^ Tosin mulle menee melkein kaikki : D Tai no itseasiassa joo, kaikki xD

Jeshh tältä kaverilta puutuu enää luonne ja onpi aika valmis x3 Tosin tappelen vieläkin nimen kanssa :'D Olishan s ekiva jos jaksais vaan aina kirjottaa tiedot ylös. Ajatusten pukeminen sanoiksi on vaikeaa.

öerrr
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Maalis 21, 2010 3:34 am

Shounen on kivaa. Toimintaa ja kaikkea huisaa, nam.
    On tosiaan ihanaa, että Hopsu julkaistaan suomeksi. Sitä odotellessa ^^

Hahmon luonteen kirjoittaminen on minusta joskus hieman hankalaa. Oikeastaan sen luonteen tietää, muttei osaa välittää ajatuksiaan toisille kirjoitetussa muodossa...
    Mutta siis pian on luvassa hahmokaartin täydennystä? Jee ^^

Kaarti...? Kapteenit... Shinigamit... Bleach...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Maalis 23, 2010 12:53 am

Niinpä niin shounen on ihan kivaa ja muutamat shoujo.sarjatkin on kivoja kuten Fruits Basket ja Fullmoon wo sagashite. Ja Bleach on aivan ihana sarja. Byakuya on aikas siisti(tosin ne jotka lukee mangaa vaan suoijulkaisuna eikä kato animee, ei ehkä ymmärrä sitä, utta ei voi mitään) Ja Toshiro on tosi söpö. (se kyllä tulee vasta pokkarissa kymmenen). Sen ääninäyttelijä on sama kuin FMA:n Edillä ja vois helposti kuvitella Toshiron tilalle Edin. Molemmat on muuten jonkinsortin lapsineroja ja lyhyitä ja molemmilla on jonkin sortin ongela lyhhydestään. Okei ehkä mä taas kirjotan vähän liikaa, toivottavasti itään kovin isoja juonipaljastuksia ei oo tullu.

No niin Marsu koitan vastailla tarinaan suhteellisen pian ja sitten koitan saada siitä vähän pidemmänkin.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ke Maalis 24, 2010 3:25 am

Inulove, sulla on hyvä manga-maku =D Tosin sitä FMA, jonka oletan tarkoittavan Fullmetal Alchemistia, en ole itse lukenut, saati katsonut. Silti se tursusi kesällä korvistakin ulos. En minä mitenkään yritä syyllistää ketään tiettyjä kahta henkilöä, muuten vaan... -_- Mutta Naruto, Inuyasha ja Karin on ihan huippuja. Death Notea en ikinä jaksanu lukea loppuun, mutta vähä yli puolen välin kuitenkin. Ja loppuratkaisut kyselin Son-chanilta. Bleachkin menee nyt, kun vaivauduin tänään lukemaan sen osaan 8 asti. Olen lukenu ennestään neloseen, mutta lopetin ku meni tylsäksi. (Ja Marsu* lakkasi hommaamasta =D ) Nyt olen taas vähän paremmin kärryillä Marsun* ja Son-chanin puheissa, nii ei ota niin paljoa päähän ainainen Bleach-höpinä.
    Arina Tanemuran mangat on kans ihania. Söpöjä rakkasukertomuksia ♥️ Mä olen enemmänkin romantikko, vaikka luenkin paljon rähinämangaa.
    Hei tänään oli äidinkielen valtakunnallinen. Se oli aika järkyttävä. Hienoa koittaa lukea kokeeseen, jonka aihealueesta ei tiedä yhtään. Ja sitte siinä on vaan kirjallisuuteen ja tekstityyleihin liittyviä kysymyksiä, eikä mitään kielioppia. Murr. mutta toivottavasti menisi nyt hyvin, nii pysyisi numero päättötodistuksessakin hyvänä...
    Hölötän jälleen kaikkea turhaa, huomaattekste? Ehkäpä viikonloppuna tai perjantaina voisi ehtiä vastailemaan peliin... Tällä kertaa on vähän niinkuin pakko...
    Ellen sitten lähde käymään taas siskolla katsomassa vauvaa♥️ Niin, jos joku ei satu vielä tietämään, siskoni sai tytön viime perjantaina. Vauvat on söpöjä, jee ♥️

Ehheh, ei kai jollakulla ole kälätysinto päällä... -_-
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Maalis 24, 2010 3:40 am

Byakuya on PAHA MIES, ainakin toistaiseksi. Hän muuten muistuttaa (ainakin minun mielestäni) jollakin tavalla Sesshoomarua. Hiljainen ja aikas välinpitämätön... Paitsi että Sesshoomaru ei ole oikeastaan enää paha mies. Byakuya taas... No, se on minun mielipiteeni. Mutta se ei tarkoita, etteikö hän voisi olla siisti. Sitä paitsi, hän on mielenkiintoinen hahmo.
    Toshiro on ihana. Maltan tuskin odottaa, että hän esiintyy mangassa ^_^

Joo vastaile toki, Sonsku. Nyt meillä sentään on siellä pelissä toimintaa, jee!

Ei kai Mii-chan syyllistä ketään...? Ei minua tai Son-chania ainakaan? ^^'
    Eikö ota Bleach-höpinä enää päähään? Jee! Sitten voitkin liittyä keskusteluun! Paitsi ettet kuitenkaan muista yhdenkään hahmon nimeä...
    Arina Tanemuran mangat ovat hienoja. Tykkään tosi paljon hänen(kin) piirrostyylistään. Ja toki tarinoiden juonista myös!
    Valtakunnallinen oli... mielenkiintoinen. Varsinkin lopuksi kun kello tikitti koko ajan eteenpäin ja mä vaan koitin saada jotain rustattua siihen viimeseen tehtävään... Ei meinannut kaksi tuntia riittää minulle, mmh.

Pitäisi lukea yhteiskuntaoppia... väsyttää...

Kukas nyt sitten kälättää? O.o
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Maalis 25, 2010 9:50 pm

Byakuya on hyvis. Pysyn tässä kannassa ainakin toistaiseksi. Niin Marsu emme me ainakaan yhtään puhu Bleachista tai mitään.... eii yhtään

Gerbiilit on muuten ihania ja söpöjä, käytiin eilen tutustumassa Kokemäen maatalousoppilaitokseen ja siellä oli gerbiilejä, sun muita söpöjä eläimiä. Rotatkin oli aika kivoja.

niinpä niin Tanemuran mangat on aivan ihania.(jollen o´le sanonut sitä jo). Kuvat ovat aivan ihania.
    Huuuooohhh pitäis kirjottaa huomiselle äikän tunnille puhe valmiiksi ja vielä pitääkin se koko luokalle, mutta kun ei vaan jaksa tehä sitä.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove To Maalis 25, 2010 10:05 pm

Omm ostin tänään Bleach osan 9 x3 Nyt kidutan itseäni ja luen sen vasta kun äiti tulee kotiin xD Kun sit ei kumminkaan saa/kannata olla koneella...
    Öh anteeksi tökin taas pelissä ;__; Ei oo kiva olla hidas mutta jotenkin ei vaan jaksa xD Yay

Hurrr tärkeää asiaa mulla : D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Maalis 26, 2010 12:38 am

Huh. puhe on nyt kirjoitettu, nyt on enää tosin sen pitäminen luokalle,hehhee.Mutta toivon että en kerkiäisi pitään sitä huomisen tunnilla, mutta luultavasti joudun.

Munkaan ei kyllä kannata olla koneella, silloin kun äiti on sisällä, koska se alkaa valittaan likaa konella olosta ja niin edelleen.
    Waaa. Mäkin haluun lukee se Bleachin pian.
    Ja nyt pitäis vielä mennä koiran kanssa lenkille , kun ulkonakin on ihan hieno keli. On kivaa että kevät on tulossa. Pääsee vihdoinkin pyöräileen, jos vain pyörä toimii...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku La Maalis 27, 2010 4:11 am

Ohhoh, Son-chan vie koiraa lenkille! Oikeestikko? Mahtoi Rauskis tykätä ;D
    Joo, elikkäs minä täällä taas keskustelen sekavia. Hei jo toisen kerran edistystä ilmassa, kävi taas mielessä lukea hahmotietoja läpi, että voisin vastailla peliin. Vois kyllä oiekasti nyt lukea... Vaikka kello on jo miljoona ja huomenna on isosjuttuja kymmeneltä aamulla. Ja Kaiken lisäksi mamma on saanu ihan ihme idea siivota koko talon ennen Vammeliin lähtöä. että huoh. Pitää siis herätäkkin turkasen ajoissa. Ja muutenkin viikonloppu on ihan kakka nakki. Luulin, että voisin mennä sunnuntaina ratsastamaan mamman työkaverille, mutta sitten tajusinkin, että hetkonen hei onkin palmusunnuntai ja olen lupautunut koko päiväksi avustamaan pääsiäskuvaelmaan. Se siitä ratsastuksesta sitten taas. Mutta ehkäpä huomenna vosii mennä hämeenkyröön katsomaan vaavia ♥️ Se voisi pelastaa viikonlopun ♥️♥️

Hei ihmiset! tämä on uutisellista! Mä kirjoitin ekan peliturinani! Marsu voi nyt olla minusta ylpeä ♥️ Ja tulin samalla siihen tulokseen, että täähän voi olla oikeastaan ihan kivaa toimintaa. Nyt kun ei enää ole paineita tai pakotteita olla ja tulla ja mennä ja jee xD Kello on todella paljon perjantai-ehtoona, joten älkää ihmetelkö xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Maalis 27, 2010 3:30 pm

Kyllä. Vein koirani lenkille. En tosin ihan vapaaehtoisesti vaan äiti pakotti,mutaa kuitenkin.
    Ja sain eilen puheenikin pidettyä ja selvisin hengissä.
    Haa. Luin Bleach 9:n eilen nyt tarvii vain odotaa seuravaa kuukauden. Aika kamalaa

Onnitteluni Mii-chan peliin vastaamisesta!
    Muuten huomasin, että koneen näppäimistön m-kirjain ei toimi oikein kunnolla, joten älkää ihmetelkä, jos josus kirjoitan jotain outoa.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Maalis 27, 2010 5:21 pm

Aika reilua. Se Bleach ysi on ostettu minun rahoillani, ja olen viimeinen joka sen saa lukea. No, ei se mitään, pääasia että pääsen lukemaan sen jossakin vaiheessa ^^ Äääää koko viikonloppu menee fysiikkaa ja kemiaa lukiessa. Kokeet maanantaina, mmh. Ja keskiviikkona, matikasta.
    En tajua kaikkia fysiikan ainemäärä- ja konsentraatiolaskuja, titrauksesta puhumattakaan -.-' Reaktioyhtälöt osaan tasapainottaa, mutta muut jutut ovat aikas hankalia.

Hyvä, Micchi ryhdistäytyy! Hienoa hienoa, olen ylpeä ^^
    ...ja totta kai tämä on kivaa toimintaa. Nytkö vasta huomasit?

Väsyttää, vaikka nukuin yhdeksään asti... Hassua...

Viimeinen Samurai on muuten hieno elokuva. Katselin sen eilen illalla. Hieman väkivaltainenhan se osittain oli, mutta ei se mitään. Se oli hieno, hieno elokuva. Samurait olivat hyviä tyyppejä ^_^

Voisin ehkä mennä tekemään läksyjä tai lukemaan kokeisiin... Tai sitten vain alan piirtää. Hieman houkuttelevampi vaihtoehto...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Maalis 27, 2010 5:27 pm

Nyyh. Äiti ei antanut mun kattoa sitä viieistä samuraita on kuulemma liian väkivaltainen. Nyyyh.

Bleachissa Gin Ichimaru on ihan sikaiso idiootti ja Aizenista en sano vielä mitään.
    Vaikka tosin Marsu ja Miuku ovat varasti kuulleet mitä mieltä olen Aizenista, mutta kuitenkin.

Hah tulinpas taas pölöttäään tänne, jotain turhaa, utta en ainakaan vielä aio vastata peliin, Marsu*
    Ehhheeehhheee....
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Maalis 27, 2010 5:31 pm

Sinä ja sinun Aizenisi tiedetään kyllä ^^

Mikset vastaa peliin? Nyt se on niin jännässä vaiheessakin. Jännässä. Oikein jännässä. Jee (:

Hmm taidanpa mennä päivittämään pelitauluani.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Maalis 27, 2010 5:35 pm

No kun Bleach anime on jännässä kohdassa.
    Ja hei mä oon animessa jo yli puolenvälin jaksoja on jotain 262 ta1 263 ja mä oon jo jaksossa 145.

Ishidakin on muuuten aika siisti tyyppi.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Maalis 27, 2010 5:45 pm

Oletpas katsellut jo pitkälle O_O Itse olen jaksossa 20 ^^'

Nyt on pelitaulukin päivitetty, jee! Taidan tästä mennä seuraavaksi kylvämään rairuohoa. Pääsiäinen on jo ihan kulman takana...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Maalis 27, 2010 5:48 pm

Aivan. Ne rairuohot. tai siis meillä ne on lähinnä vehnää ja jotain heinää. Voisin kyllä kanssa kylvää ne tänään,jos vain jostain löytää sieminiä ja multaa jota voi käyttää, kun ei paljoa muuta tekemistä ole, kun äiti ja isäkään ei ole kotona koko viikonloppuun.

Ja ensi viikolla alkaa pääsiäisloma jee ei tarvi kahteen päivään mennä kouluun!
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku La Maalis 27, 2010 9:01 pm

No voi pikku Sonskua. On vielä niin hurjan pieni (ja tyhmä) ettei saa katsoa k15-leffoja ♥️ Onko viimeinen samurai edes K15? No en tiedä, olettaisin. Ei siinä muuta ku tippuile päitä ja vähä miekkasotaa, mutta pikkuvikoja. Hyvä leffa kuitenkin =D

Pitäisi lähteä Hämeenkyröön siskolle, mutta mamma innostu siivoamaan :M Ja nyt olen taas kipeä, niinkuin aina siivoamisen jälkeen. Kaamee nuha, väsyttää ja henkinen angsti. Siivoaminen on ihan perseestä...

voisi mennä lukemaan pelitarinaa. Joillain toi peliviestiin vastaus ei ihan kestä kuukautta... =D Kiitos siitä
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Maalis 27, 2010 9:13 pm

En ole pieni ja tyhmä. Kiitos vain.
    Eipä mulla varsinaisesti mitään asiaa ollut piti vain kuitata tuohon Miukun viestiin jotain.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku La Maalis 27, 2010 9:18 pm

heh, pakko sanoa aina jotan joka väliin, vai? Sama xD
    Mutta nyt on ihan asiaakin; kirjotitelin taas peliturinaa ja sen lisäksi eräs todella täsrkeä ja julmetun ärsyttävä seikka! MARSU* Shaakeli, ei vieläkään mainintaa Shi:stä Evil or Very Mad
    Mä meen lakkoon pian! Ja muiden pelaajien kannalta on todella ilkeää, jos työehtoja ei ole täytetty ja minä lakkoilen. Sä oikeastaan jo lupasit lisätä sen, tai ainakin niin ymmärsin. Ainakin kaikki vastanneet oli mun puolella asiassa... Murr.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Maalis 27, 2010 9:31 pm

Minä saakeli ^^
    Hmm, ihan unohdin koko jutun. No, en sitä kyllä olisi muutenkaan pystynyt lisäämään, sillä en vieläkään tiedä miten sen järkevästi lisäsin. Kyse siis on... aivoista? Ne ovat lomalla. Ainakin tällä hetkellä. Vähintäänkin viimeisen tunnin olen kuluttanut piirtelemällä luonnoksia ninjoista, joten päähäni ei nyt paljoa muuta mahdu. Öh.
    Hetkinen. Työehtosopimus on voimassa, ja siinä on pykälä jossa mainitaan, ettei sopimuksen voimassaoloaikana lakkoilla. Jos menet nyt lakkoon, kyseessä on laiton lakko eli korpilakko enkä ole silloin enää mitenkään velvollinen tekemään mitään Shin lisäämisen hyväksi. Ha ha, hävisit <3

... no, kunhan saan jonkun idean niin lisään sen sitten. Voisin vaikka koittaa saada sen idean tuijottamalla, kuinka ruoho kasvaa... Siinä tosin voi kestää hetki sillä kylvin ne ruohot... 3 ja puoli tuntia sitten?

Awwwwww Sonsku, ihana ava ^^

Muuten, kaikille tiedoksi, minulla ja Miukulla oli yhteiskuntaopin koe eilen. Siitä nämä lakkoilujutut. Mah.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Maalis 27, 2010 9:39 pm

Jooo. eks ookin ihana.

Mä kerkesin ettiin jostain siemeniä ja multaa, utta en ole jaksanut vielä kylvää niitä, mikä johtuu suurimalta osalta siitä, ett en löydä mitään astiolita joihin ne voisi laittaa (tai sitten en jaksa vain etsiä)

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 9:25 am