Nyt muuten häiritsee. En muista, olenko ikinä katsonut ensimmäistä Pokemon-leffaa. Sen olen ainakin, missä se pikkutyttö on siellä kristallilinnassa jonkun otuksen kanssa... Hah.
Hmm katselin taas tänään Bleachia ja muistaakseni jakso 20 on viimeisin, jonka katselin. Pidemmälle en taida viitsiä vielä katsoa. Miksikö? Koska nyt sain animessa mangan kiinni. Ja haluan lukea seuraavat tapahtumat ensin mangasta ja katsoa sitten vasta animen. ^^
Aaaa rakastan Bleachiaaaaa..... Meinasin lopettaa sen lukemisen nelososassa, kun alkoi vaikuttaa tylsältä, mutta olen onnellinen että jatkoin. Nyt se on jo aivan tolkuttoman mielenkiintoista. <3
Oletteko muuten muut täällä lukeneet/katsoneet Bleachia? Joo Son-chania ei lasketa, kun hänen nyt tiedän lukevan ja katsovan, ja Mii-chankin ehkä mahdollisesti on jo saanut ekan pokkarin auki. Vai oletko? Vai syötitkö sittenkin mangakokoelmani osia ponille? xD
Olikohan minulla taaskaan mitään asiaa...? Jaah...
Vastailin muuten peliin, Inulove. Tekstin järkevyydestä ei ole takeita... Kunhan höpisin Harun ajatusmaailmasta ja lennätin Tsurarakaenin hankeen ;D Lue jos uskallat, hah ^^
Voisin ehkä tehdä jotain hyödyllistä. Mikä on hyödyllistä? Voisin nukkua, kun huomenna pitää nousta kahdeksalta ylös (kiitos vaan, Micchi) ja niin edespäin... Paitsi etten vielä jaksa nukkua. Haha.
Voi nenä. Alkaa tekstit mennä siihen suuntaan, että ehkä lopetan tämän kilometrisepustukseni jee. ^^
Mii-chan, tuo Micchi muuten tarkoittaa sinua... En kai ole alkuunkaan tuottelias lempinimiesi suhteen...?