Hei jee, minua kaivataan peliin! Kiitokset hälle. (en muista mites se nimi taas kirjoitettiinkaan... Pitäisi opiskella nääkin, ettei tule vahingossa kirjoitusvirheitä)
Joo ihan heti en ehdi vastaamaan, kun on omien sivujen uudistelu pahasti vaiheessa, mutta ehkäpä ensi viikolla ku on lomaa.
JEE Hiihtoloma!
Tänään oli liikuntapäivä ja olin ratsastamassa. Voi että mä rakastan hevosia ja ratsastusta ja kaikkea jee. Ja löysin uusia rakkauden kohteita parinkin kappaletta toiselta tallilta! Sonja oli ihan Simon (katso esittely) oloinen ja Joonas muuten vaan ihunan helppo ratsastaa. Rakastan, Jee!
Ja tänään illalla pianokonsertisa pitäisi soitta yksi kappale, jota en hallitse mielestäni vieläkään hyvin... Kääks. ketuille menee, mutta niinhän ne esitykset aina, kun keskittyminen menee metikköön...
Että terve taas ja moi!
Myöhempää sepustusta:Joo, eli täällä taas. Kukaan muu ei ole kirjoitellu mitään eilisen jälkeen, joten pitänee jatkaa tähän samaan viestiin. Hei ihmiset, ihme on tapahtunut: selvisin konsertista kunnialla. Ei tullu mitään pahaa mokaa, eikä kovin montaa pikkuvirhettä. Mammakin sano, että sitä oli helppo kuunnella ku ei tarvinnu jännittää. Se kertoo ainakin sen, että soitto oli varmaa. Mamma ku ressaa aina kaikkien puolesta kamalasti =D
Ja nyt on lomaa ja SUOJAKELI
Että mä rakastan kun saa tehdä lumesta kaikkea kivaa. Tänään kaivettiin naapurin pikkuplikan kanssa lumilinnaa kinokseen. JEE!
Huomenna vuorossa on hevoslauma ja lohikäärme, jos vaan suojakeli pysyy xD
Ja sitten Marsulle kamalan tärkeää asiaa! Tuolla pelaajat ja hahmot-linkissä on maininta vain Hinchinasta. Siellä pitäisi olla myös Shi mainittuna, koska se on ihan yhtä tärkeä osa Hinchinan identiteettiä kuin hän itse. Tästä on jo keskusteltu, joten tiedät miten käy jos et lisää Shi:tä luetteloon... Muillekkin tiedoksi, että olen luvannut erota sivustoilta ja unohtaa koko jutun iäksi. (no viimeisin ei kuulunut alkuperäiseen suunnitelmaan, mutta se kuullosti kivan tramaattiselta xD )