Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 5 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Helmi 08, 2010 1:49 am

Hyvä että olet hengissä!
    Mutta kumpi on pahempaa kuunnella ainainen höpinä Ouranista vai An Cafesta. Smile
    Ja elämän hankkimista voisin harkita joskus joo...
    ja taas tulin tänne höpiseen ihan turhia ja Marsu saa hermoromahduksen kun en vastaa peliin...
    Ehheeehhheee Very Happy
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 5 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Helmi 09, 2010 10:25 pm

Hyvä, että Mii-chan on hengissä.
    Sonsku muuten, hyvä pointti tuo Ouran vai An Cafe. Hahaa, tänään on muuten Takuyan synttärit, 22 vuotta tulee täyteen. Suuret onnittelut siis hänelle, jonnekin päin Japania... tai jotain... ^^

Hei, minulla on elämä. *Lisää tähän lista vakuutteluja.*

Hmm, Sonsku, en minä oikeastaan hermoromahdusta saa. Nyt kun taas on useampiakin pelejä siellä täällä odottamassa vastausta, niin ei kai sinulla nyt kiire ole (:
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Helmi 10, 2010 12:27 am

Oikein hyvä juttu. ´
    Tänään mulla on muuten ollu jonkin sortin kaatuilupäivä: eka liikantunnilla onnistuin kaatumann paika´llani luistimilla ja tunnin jälkeen pukkarissa liukastuin mahtavasti vesilätäkköön ja kaduin pää edellä tiiliseinään. Nyt on pää vähän kipeä.
    Ja sen takia äiti ei vieläkään anna mulle Fruits Basket 5 DVD:tä, jonka se pölli multa joskus, koska pitäis kuullemma levätä....
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Pe Helmi 12, 2010 1:06 am

Jauh, tulinpa pitkästä aikaa lagimaan taas tänne : D Inspis on yhä jossain ja muutenkin joku hemmetin masennus aalto pyyhkii yli.
    Huaa, no miä oon nyt pari päivää kattonu Kannazuki no mikoa todettuani että se on yllätävän hyvä anime<3 kaikki 12jaksoa on jo katsottu ja nyt menee jo toinen kierros : P
    Death noteja olen myös lukenut ahkerasti parinpäivän aikana xD
    Mutta huomenna olisi koulussa halipäivä :3 hurr<3

Ja anteeksi kaikki kanssapelaajani että jumitan <___<
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Helmi 12, 2010 1:15 am

Death Note on hyvä sarja ^^
    Hmm, meilläkin on jonkun sortin halipäivä huomenna. Tukioppilailla on isot vaaleanpunaiset sydämet kaulassa, heitä halataan ja kirjoitetaan sitten nimi sydämeen. Ja sattumoisin minä olen yksi tukioppilaista (:

Eipä tuo jumittaminen mitään. Joskus on kausia, jolloin kirjoittaminen ei vain onnistu. Minäkin jumitan silloin tällöin.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Helmi 12, 2010 10:07 pm

Hehheh joo, joskus jumittaa joo =D Minä täällä taas kirjoittelen. Pitäisi vissiin laittaa hahmoesittelyyn noi Hinchinan tiedot... En kyllä tiedä jaksanko. Ja sitten joskus voisi alkaa pelatakkin, eikä vaan höpöttää juttelunurkasa. Heh.

Niin muutes, tänään oli halipäivä. Jee! Sai tukarin ominaisuudessa kulkea lappu kaulassa ja halailla ihmisiä. Halailu on kivaa ♥️. Päätinkin, että muutan isona nimekseni Anna Hali. xD

Hei sai ihan oman sivun, kivaa =D

Päätin muutes laittaa pelkän linkin tonne esittelyyn. Aika turhaa minusta kirjata noita moneen paikkaan kun yhdellä hiiren napsauksellä pääsee ihan sivuillekkin... Iniskää jos on inisemistä, voin harkita kopsimista jos sitä joku ehdottomasti oman mielenterveytensä varjolla vaatii. Sonskun ei sitte tarvi inistä, tekisit sen vaan kuitenki kiusalla...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Helmi 15, 2010 1:03 am

Kivaa ettei tarvi inistä..
    No joo, kaikille OIKEIN HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!!! Very Happy
    Ja hauskaa laskiaista
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Helmi 15, 2010 3:38 am

Oikein huisan hupaisaa Ystävänpäivää ja laskiaista myös minun puolesta!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Helmi 17, 2010 3:08 am

Olen kyllä pari päivää myöhässä, mutta hyvää ystävänpäivää minunkin puolestani! Ja laskiaista myös. Tänäänhän on laskiaistiistai ^^

Varoittelen tässä samalla, ettei aktiivisuuteni tässä kuussa todennäköisesti tule enää olemaan järin suurta. Kaksi tutkielmaa pitäisi saada valmiiksi, ja lukea pariin kokeeseen... En kauheasti ehdi roolimaan, mitä pahoittelen kanssapelaajilleni. Mutta kuun lopussa sitten (:
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ma Helmi 22, 2010 5:43 pm

Oh, taas on vierähtänyt tovi kun en ole täällä kerennyt käymään : DD No mutta yllätäen olen taas kipeänä ja näin lagin kotona xD Uuden hahmoni ulkkaa voisin vähän tehdä, mutta en saa siitä millään sellaista minkä haluan :'DD Ongelmansa kullakin...
    Hurr Marsu ei mtn kiirettä ^^ Kiva että edes joku jaksaa opiskella : DD Multa kun ei tunnu luonnistuvan yhtään... Tänään matikankoe ois ollut.... köhhhh
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Helmi 25, 2010 1:32 am

Hei taas! Jeeee!
    Hiihtoloma alkaa parin päivän päästä ja sitten saa nukkua pitkään...
    Niin Marsu* kirjoitin tarinaa taas pitkästä aikaa.
    Iso saavutus vai mitä?
    Tykkääkö täällä kukaan muu Disney-elokuvien musiikista? Vai oonko ainut.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Helmi 25, 2010 10:01 pm

Hyvä ettei ole kiirettä ^^ Tosin voisin tänään (jos ehdin) tai huomenna vastailla peleihin. Huomenna on nimittäin tällä hetkellä ainoan keskeneräisen tutkielmani palautuspäivä, ja sen jälkeen olen vapaa, hahaa. Ja hiihtolomakin, ihanaa.
    Saavutuksensa kullakin, Sonsku ;D Kiitos ^^
    Ja kyllähän Disney-elokuvien musiikit ihan kivoja on (:
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Helmi 26, 2010 11:13 pm

Hei jee, minua kaivataan peliin! Kiitokset hälle. (en muista mites se nimi taas kirjoitettiinkaan... Pitäisi opiskella nääkin, ettei tule vahingossa kirjoitusvirheitä)
    Joo ihan heti en ehdi vastaamaan, kun on omien sivujen uudistelu pahasti vaiheessa, mutta ehkäpä ensi viikolla ku on lomaa.
    JEE Hiihtoloma!
    Tänään oli liikuntapäivä ja olin ratsastamassa. Voi että mä rakastan hevosia ja ratsastusta ja kaikkea jee. Ja löysin uusia rakkauden kohteita parinkin kappaletta toiselta tallilta! Sonja oli ihan Simon (katso esittely) oloinen ja Joonas muuten vaan ihunan helppo ratsastaa. Rakastan, Jee!

Ja tänään illalla pianokonsertisa pitäisi soitta yksi kappale, jota en hallitse mielestäni vieläkään hyvin... Kääks. ketuille menee, mutta niinhän ne esitykset aina, kun keskittyminen menee metikköön...

Että terve taas ja moi!

Myöhempää sepustusta:
    Joo, eli täällä taas. Kukaan muu ei ole kirjoitellu mitään eilisen jälkeen, joten pitänee jatkaa tähän samaan viestiin. Hei ihmiset, ihme on tapahtunut: selvisin konsertista kunnialla. Ei tullu mitään pahaa mokaa, eikä kovin montaa pikkuvirhettä. Mammakin sano, että sitä oli helppo kuunnella ku ei tarvinnu jännittää. Se kertoo ainakin sen, että soitto oli varmaa. Mamma ku ressaa aina kaikkien puolesta kamalasti =D

Ja nyt on lomaa ja SUOJAKELI ♥️ Että mä rakastan kun saa tehdä lumesta kaikkea kivaa. Tänään kaivettiin naapurin pikkuplikan kanssa lumilinnaa kinokseen. JEE!
    Huomenna vuorossa on hevoslauma ja lohikäärme, jos vaan suojakeli pysyy xD

Ja sitten Marsulle kamalan tärkeää asiaa! Tuolla pelaajat ja hahmot-linkissä on maininta vain Hinchinasta. Siellä pitäisi olla myös Shi mainittuna, koska se on ihan yhtä tärkeä osa Hinchinan identiteettiä kuin hän itse. Tästä on jo keskusteltu, joten tiedät miten käy jos et lisää Shi:tä luetteloon... Muillekkin tiedoksi, että olen luvannut erota sivustoilta ja unohtaa koko jutun iäksi. (no viimeisin ei kuulunut alkuperäiseen suunnitelmaan, mutta se kuullosti kivan tramaattiselta xD )
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Helmi 28, 2010 5:05 am

Miuku, olen sanonut sen jo ainakin kymmenen kertaa. Shi ei ole hahmo. Shi on hahmon ratsu, lemmikkieläin, kaveri, miten vain. Mutta ei hahmo. Ja koska se ei ole hahmo, sitä ei listata sivulle. Vaikka sillä olisi kuinka paljon merkitystä Hinchinaan, se ei ole hahmo.

Mutta koska tästä ei päästä sopimukseen, niin minäpäs kysyn teiltä, Suomen kansa (ja tarkemmin ottaen Suomen YoDen kansa), pitäisikö Shi listata sivulle vai ei. Ilmoittakaa kantanne täällä. Ja turha sitten pelätä tulevansa vihatuksi kantansa takia, ketään ei nirhitä mielipiteensä vuoksi. Meillä on hyvä, toimiva demokratia (jonka diktaattori olen minä, hah).
    Mutta siis, ilmoitelkaa että pääsemme sopuun!

Miuku muuten, se on dramaattinen eikä tramaattinen... ^^
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ma Maalis 01, 2010 5:16 pm

Hauu :3
    Voihan sen lisätä vaikka Hinchina+Shi tai Hishina ja Shi tai Hichina(shi)
    xD No joo miä pysyn tässä asiassa puoluettomana, mutta jos se Miukun täällä pysymiseen vaikuttaa niin lisää se sinne listaan :'D
    Mutta se on oikein hyvä että saa mielipiteensä ilmaista : D Mm meidän koulun opettajille ei voi sanoa mitään kun ne nostaa heti kunnianloukkaus syytteen (kokemustako? joo kaverilla..)

Hurf ois taas hahmoideoita niin hemmetisti, mutta arvaa jaksaako niitä toteuttaa ;__;
    Noh mutta nyt on loma ja se on oikein, oikein hyvä asia<3<3<3 Tosin tänään serkun poika Topi tulee kylään ja rauha on ikuisiksi ajoiksi mennyttä :__: Sellanen hirmunen 15v mut luulis et se on paaaaaaljon nuorempi xD Ja voih pelejä ja artteja :'o Oispas taas paljon tekemistä.
    Oh ajauduin taas valittamaan...
    noo xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Maalis 01, 2010 8:19 pm

Juuu. Kyl minunkin puolestani sen Shin voi lisätä listaan, varsinkin jos Miuku on uhannut erota sen takia... (Toisaalta voisin kyllä olla ihan periaatteesta vastaan, mutta tiedän, että sen jälkeen tulisin kuolemaan)Joten kannatan Shin lisäämistä.
    Ja Marsu* vastaa pian peliin, vaikkei mulla ookkaan oikeastaan oikeutta valittaa peliin hitaasti vastaamisesta.... ehheeeehhheee
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Maalis 02, 2010 1:45 am

Hyvä, että olette kantojanne ilmoittaneet (:

Mutta eihän Mii-chan eroa (: Jos oikeasti aikoisi tuollaisesta syystä lähteä, niin minä sanoisin että terve menoa vain, jos ei peli kiinnosta niin ei sitten. Mutta kyllä minä Mii-chanin tunnen, ja kyllä aiheesta keskustelimmekin jo ;D
    Tosiaan, voisi sen jotenkin hienosti lisätä sillai niinkuin Hinchinan nimeen yhdistettynä tai jotain... Mutta olen kyllä itse yhä sitä mieltä, ettei Shitä olisi tarpeen lisätä sivulle.

Joo koitan vastata tässä pian, Sonsku. Ehkä tässä seuraavaksi, kunhan tämän viestin saan lähetettyä. Eikä sinulla kyllä ole oikeutta valittaa. ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ti Maalis 02, 2010 4:04 am

Jee!
    Ihanaa ihmiset, että olette minun kannallani. Minulla ei olisi mitään mahkuja suostutella Marsua puolelleni yksin. Eli Suuri Kiitos tuestanne!
    Oikeastaan asia on ihan tyhjänpäivänen suuremmalle yleisölle, mutta minulle itselleni se on kauhia tärkeä. Koen itse hevoset enemmän ystävinä ja kumppaneina kuin pelkkinä eläiminä ja Hinchinan ja Shi:n suhde kuvastaa paljon omia tuntojani. Siksi haluan että Shi listataan siinä misää Hinchinakin.
    Spesial Thänksistä Sonskulle. Olin ihan varma että olet pelkästä perjaatteesta minua vastaan nirhimisen pelosta huolimatta ♥️

Ja Marsulle vieni *VinkVink*: Shi:n voi lisätä vaikka "Hinchin ja hänen hevosensa Shi" Ja iso kiitos ja kummarrus, jos lisäät Shi:n! (Jos et lisää, en ole ikinä sanonut tuota äskestä, enkä ainakaan kumartanut)
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ke Maalis 03, 2010 8:12 pm

Heij ^^

Hurf Marsu* saanko keskittää tuolla pelitaulussa tekstit kuten sinulla? : D

Pitkä viesti xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Maalis 03, 2010 8:19 pm

Saat toki ^^

Miuku, mistä tuo äkillinen nöyryys tuli? O.o
    Njooh, olen kyllä alkanut jo hieman pohtia, miten tuon Shin sitten lisäisin sivuille järkevällä tavalla...

Siitä puheen ollen, jos vain aikaa riittäisi ja viitsisin ruveta moiseen, uudistaisin YoDen pääsivun. Ulkoasu on kyllä mielestäni kiva, mutta tekstit ovat taas ihan toinen juttu. Uusiksi vain, hohhoi. Varsinkin pelattavien lajien esittelyt ja juonen kuvaus. Ja etusivu.

Kas niin. Olin niin ahkera että sain hieman selkeytettyä (toivottavasti) lajien kuvauksia sun muuta pientä. Juonen kuvaukselle en jaksanut vielä tehdä mitään. ^^'

Ja tervetulotoivotukset uudelle pelaajallemme Kaalille! (:
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Maalis 08, 2010 3:46 am

Jee, Marsu* pehmenee! Tai siis suotuu tai jotain xD
    Mut siis joo. Hiihtoloma oli ja meni, enkä vieläkään ole saanut vastattua ekaan peliviestiin. Meinasi jäärä turinakin päivättämättä, mutta sen sain sentään tehtyä viime yönä ;D Nii ja Marsu sinne ja vähän liukkaasti! Siellä on taas kysymys kirjoittajille ja olisi ihan kvia että siihe vastaa joku muukin kuin Charlotte. Ei sillä, hänellä on hyviä mielipiteitä. (lähes aina samaa mieltä kanssani ;D Mut hei, en edes manipuloi. Tietääkseni xD) Nii ja jos osoite on päässyt unohtumaan, nii sehän oli www.freewebs.com/tarina-taiturit tai sitte www.tarina-taiturit.webs.com En tiedä kumpi toimii vai toimiiko kumpikaan, kokkeilkaa. Ja saa siellä muutkin toki käydä! Marsua* vaan tarvii aina vähän muistuttaa...
    Niin joo tosiaan, tervetuloa joukkoon Kaali! Täällä kovasti keskustellaan ja aina välillä jotkut aktiiviset jopa pelaavat. Jee! Mut hei ihan pakko kysyä; Mistä tulee nimi Kaali? Se on tietyllä tapaa mielestäni hieman koominen. Älä nyt vaan pahastu, olen tämmöinen lörppö aina. Ihan vaan mielenkiinnosta =D
    Nii ja kaikille tiedoksi, olin tänään ratsastamassa ja lämppäriratsuni Dontsa ja Patri olivat tosi ihunia. Siitä johtuu hervoton puheripulini ;D Aina kun on hevosen selässä ollu kivaa, hölötän ihan tauotta monta tuntia. Ja Mamma tykkää, varsinkin ku hän ei tajua hökäsen pöläystä hevosjutuista, mitä selitän xD
    Joo ja on vähän tylsääkin. Että terve vaan kaikki. Keskustelen aktiivisesti ihmisten kanssa, ehkä joutaisin pelaamaankin jossain vaiheessa... Pitäisi vaan lukea Shikarin hahmotiedot ensin, eikä ole jaksanut.

Oikein hupaisaa koulun alkua kaikille, jotka ovat saaneet jo lomastaan nauttia! Huomenna kouluun Jippii! (öh)

Hei jee, taas oma sivu ;D
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ma Maalis 15, 2010 12:28 am

Omjom :3
    Hih miulla ois tulossa kissa yookai tänne joskus... joskus.. ehkä lähiaikoina : D Mietin vaan, kun olen laiska, niin varmistaa minne uuden hahmon tiedot postataan? Sinne vieraskirjaan vai foorumille? :3

Örps eilen oli 4h riparijuttuja ja saatiin oikein jännät raamatut x3 Miä olin siellä korvaamassa, kun unohdin mennä omaan riparijuttuuni :'D Jes oon paras ;')

Noh nyt olen kipeä ;__; Kuumetta on ikävästi ja muutenkin aika mitäänsaamaton olo... Hörr vois nukkua... yh vaikeaa xD
    Oo pelejä. Ei jaksa niitäkään : DD
    Nyt juon vettä, eikun siis menen nukkumaan x3
    *vaappuu pois*
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Maalis 15, 2010 2:27 am

Oido, ei ole kivaa olla kipeä =( Koita parantua pian!
    Mutta ihanaa, että joku plutisee täällä kanssani. En ole edelleenkään kerennyt/jaksanut/viitsinyt vastata ekaan peliini, mutta juttelunurkkausta täytän aktiivisesti xD Alkaa pikkuhiljaa itseäkin arveluttaa, että minkä ihmeen takia olen edes liittynyt, kun en saa aikaiseksi ainoatakaan pelitarinaa. Ehkä saisinkin, jos omat sivut eivät olisi koko ajan vaiheessa. Nyt on massive päivitys edelleen kesken ja Marsu* valittaa ku kestää, Charlotte muistaa aina viestitellä vähän väliä, ettei vain pääse työt loppumaan ja Nervecenteristä ei ole kuulunut aikoihin mitään. Ja sitten pitäisi vielä keritä tännekkin. Huoh! Mutta ehkä joskus saan Turinan päivitettyä ja sitten lupaan aktivoitua, ellen sitten saa taas uusia päivitysideoita tai joku lättäse sähköpostiin seitsemää tarinaa kerralla arvioitavaksi niinkuin viimeksi kun san ison päivityksen tehtyä. Pistävä katse kohdistuu nyt Marsuun*, jonka varastoista tiedän löytyvän monen monta kivaa tarinaa, mitkä saa kivasti liitetiedostoina samaan viestiin. Jippii... ;( Mutta joo, lakkaan valittamasta omista asioistani ja häivyn taas hetkeksi.
    Pikaisia paranemisia Inulove!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Maalis 15, 2010 2:58 am

Hmm. Moi.

Hiukan on nyt hiljaista täällä. Kaikki ovat jossain... Jossain O_O
    ...no ehkä vähän suurentelin asioita.

Huomenna on taas koulua, nyyhkis. Haluan taas lomalle, niin voin vain lueskella ja pelailla ja piirrellä.

Olikohan minulla ihan asiaakin, vain tulinko vain höpöttämään turhia? Noh... Miuku. Minä protestoin sinun järjestelmääsi vastaan. Sen mukaan minun tulisi vastailla sinun kyselyihisi, vaikka sinä et ole pariin kuukauteen päivittänyt minun tarinalootaani. Olen loukattu :'<
    Ja minulla tosiaan on... monta novellia jossain tietokoneen uumenissa. Kirjoitin perjantaina muuten taas yhden uuden, ja tulin siihen tulokseen että olen lukenut liikaa shoujomangaa lähiaikoina. Taas tuli sellanen ihmeellinen lässynlässyntarina. Mutta minusta se on ihan kiva. Päätä tässä nyt sitten, mitä siitä ajattelet...

Ja tosiaan, uusien hahmojen tiedot laitetaan vieraskirjaan. Olen kyllä suunnitellut sen asian muuttamista, mutta suunnitteluun se on jäänyt... Jos joskus jaksaisin jatkaa suunnitteluani, niin voisin tehdäkin jotain. Anteeksi, kun olen laiska.
    Pikaisia paranemisia, Inulove! Toivottavasti kuume menee pian pois ^_^

Ja mitäs vielä....? Ei kai mitään. Hei hei, ihmiset ^^
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ma Maalis 15, 2010 9:27 pm

No yhyy kirjoitin oikein oikein pitkän viestin tähän ja sitten se katos >__<'

Kiitoksia ^^
    Mutta joo mulla on ollu tänään oikein, oikein jännä päivä. Mä heräsin joskus klo 7 ja totesin etten mene kouluun kun kuumetta oli... Sitten luin pari tuntia Inuyashaa. Kyllästyttyäni lukemiseen jatkoin unia ja näin jotain ihan hirveetä painajaista jolle sitten herättyäni puoli kahdentoistamaissa, nauroin x3
    No kun ei muuta tekemistä sen jälkeen ollut menin katsomaan ensimmäistä Pokemon leffaa : D Se on muuten ihana<3 Sen katsottuani tulin sitten koneelle norkoilemaan ja katsoin Strawberry Panicin ekan jakson. Nyt sit vois vastailla peleihin (jos jaksaisi) ja sitten tehdä hahmotietoja ja lukea historian kokeisiin. Yhyy ärsyttää kun se jää päättötodistukseen sit : o Viimeksin se opettaja anto mulle nelosen ku olin koepäivänä kipeenä >__<' Muutenkin aivan liiiian tiukka ja pelottava : o
    [ ] kiinnosti
    [x] ei kiinnostanut

Lalallalalal... Noi keltanaamaset hymiöt on ärsyttäviä ;__;

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 6:41 am