Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 4 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Tammi 19, 2010 3:24 am

Hauki on kala, hauki on kala ^^ Jooh, älkää kysykö.

Ja mitäs minä. Ihan hyvää... Olen jo päässyt kamalista yhteiskuntaopin kotitehtävistä. Tällä kertaa piti kirjoittaa työhakemus ja ansioluettelo. Huomiseksi. Tuli sellainen olo että onko pakko jos ei tahdo -.-'

Hmm purkkaa. Tietokoneen näytössä. Ahaha.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 4 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja inulove Ti Tammi 19, 2010 3:29 am

: D Mä sain jopa läksyt selville! Yleensä kukaan ei jaksa antaa ja meni nytkin vähän myöhään. Matikassa oli jotain ihan ufoa jota en osannut ja sain ilokseni tietää että lukujärjestys on vaihtunut.

Murr, mulla on aina sellainen käytäntö että jos ei tahdo niin ei ole pakko :'P Hih pitäisi vääähän terästäytyä. terästäytyä... teräs... teräsmies... mitä O_O'
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Tammi 19, 2010 3:36 am

Hah, lohdullista tietää etten ole ainoa joka vääntelee omituisia asioita tavallisista sanoista ^^
    Väsyttää. Voisin mennä kohta nukkumaan...

Olenko muuten hiukan Sherlock. Onnistuin eilen säätäessäni Windows Media Playerin soittolistalla muuttamaan yli viidenkymmenen An Cafen kappaleen nimet 'Hatsukoiksi' O.o Oli sitten oikein kiva nimetä ne kaikki uudelleen...
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ti Tammi 19, 2010 3:43 am

Hah onhan tuota tapana väännellä aina kaikkea : D se on niin kovin jännää :3

Aikasta hyvin Very Happy

Huh taidan alkaa valua nukkumaan kun kierroksia vana tuntuu tulevan täällä lisää :'3 Öitäh
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Tammi 22, 2010 11:51 pm

Huooh... Meillä oli jo tänään ensimmäinen matikan koe tältä vuodelta. Polynomeista. Se tuntu ihan helpolta, mutta varmaan ainakin yhteen tehtävään vastasin päin honkia. Ja sitte meillä oli äikästä pienimuotoinen läksynkuulustelu lauseenjäsenistä. Sekin kyl meni ihan hyvin, mut kuka jaksaa jotain lauseenjäsentämistä
    (anteeksi jos joku tykkää lauseenjäsenistä)

Menipäs taas valittamiseksi... Very Happy
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove La Tammi 23, 2010 12:01 am

Huh polynomeista ikäviä muistoja : D
    Saatiin tänään muuten tokarit ja yllätyin positiivisesti, keskiarvo 7.2 :3

Hurr... väsyttää ^^'
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Tammi 31, 2010 12:00 am

(:
    Kas niin, viikonloppu! Voi hetkeksi unohtaa kaikki koulujutut. Hahaa-
    eipäs voikaan. Maanantaina on äidinkielinen valtakunnallinen koe, johon ei voi edes valmistautua mitenkään, koska kukaan ei tiedä millasia tehtäviä siihen tulee. Keljua, sanon minä.

Ja tiedättekös, saamme aivan pian uuden pelaajan joukkoomme ^^ *taputtaa* Hienoa, eikö totta?

Hmm. Sain taas idean uuteen hahmoon - tällä hetkellä minulla siis on jo kolme ideaa uudeksi hahmoksi. Saas nähdä sitten, teenkö yhdenkään tietoja valmiiksi asti ^^' Kaikkia tuskin kuitenkaan, haha.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Viesti kirjoittaja Miuku Su Tammi 31, 2010 4:10 am

Hei tadaa! Kattokaa kuka osaa käyttää foorumia =D Mää olen niin ylpeä itsestäni nyt. Ihan jo ekalla kertaa tajusin. "Hyvä minä! Onnistuin ja tein sen taas. Hyvä minä!" xD
    Eli siis hei vaan kaikille. Änkeydyin mukaan keskusteluun ihan kyselemättä mitään. Olisiko pitänyt kysyä jotain?
    Jotain?
    Joo, olen outo. Siihen on hyvä tottua näin alkuvaiheessa, niin ei tule karuja yllätyksiä xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Tammi 31, 2010 4:21 am

Hejsan Miuku! Kivaa että liityit ainakin mun mielestä...
    Mutta hahmojesi tiedot olivat kieltämäät kiinnostava pitkät....

No jotkut jaksaa kirjoittaa, minä en...

No eipä mulla muuta, pitäis mennä nukkuun että jaksaa huomenna ripari juttuun. Blaaa
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Tammi 31, 2010 4:23 am

riparit on kivoja, jee...
    Tai sitten ei =D
    En tajua, miksi lähdin isoskoulutukseenkin kun siellä on aina niin syvällisen tylsää...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Tammi 31, 2010 4:26 am

No joillakin tulee kummallisia päähänpistoja aina välillä.
    Jee meiän pyykinpesukoneen vesiputki on jäätynyt eikä mulla oo puhtaita vaatteita huomiseks. tarvii varmaan jotain keksiä.
    Joo ja se jäätyminen ei ainakaan ollu mun vika... ehheehehh Smile
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Tammi 31, 2010 4:35 am

Oletko ihan varma, ettei ollu sun vika?
    ei siinä mitään, Limpurin reki on rikki ja se voi hyvinkin olla mun vika... Tai sit se oli Leena... Sovitaan et se oli Leena, joohan?
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Tammi 31, 2010 4:41 am

No ehkä se vähän oli, koska unohdin laittaa lämmityksen päälle.
    Ja reen hajottaja riippuu siitä kuka sitä viimeksi käytti...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Tammi 31, 2010 6:08 am

Mii-chan!! Sinä olet täällä jee ^^
    Joo ja kyllähän tänne saa tunkeilla aivan vapaasti. Minäkin tunkeilen aina kaikkien keskustelujen väliin ^^ Hahaa, tein sen muuten taas.
    Isoskoulutushan on kivaa. Joo en kiistä etten joskus meinannut nukahtaa sinne tunnille, muttaaaaah. Vähän jotenkin karmii se meidän kanttiinivastuuvuoro, Mii-chan. Kuinka me oikein selvitään hereillä? Ehkä vaan kitataan se kaikki kahvi ite .D Sääli sinänsä, etten tykkää kahvista -.-'
    Jäätyneet putket on muuten jänniä. Ja rikkinäiset reet. Ja minua jotenkin jännästi väsyttää. *haukotus*

Edittiä: Ei hitsi, Miuku. Luin esittelysi enkä pystynyt olemaan hajoamatta totaalisesti. ''Liittymissyynä Marsun kesästä asti jatkunut hillostus'', tai jotain sinne päin. Hillostus. Ai että minäkö olen hillostanut sinua? En kai.
    Miksi muuten kaikki syyttävät minua siitä, että ovat liittyneet tänne? Ensin Son-chan ja nyt vielä Mii-chankin. Tai no, ehkä se johtuu vain hillostamisesta =D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Helmi 01, 2010 12:09 am

Tai ehkä siitä että olet todelllakin hiillostanut meitä. Mä voin kyl kans tulla teiän kans kittaan sitä kahvia (tai siis mut pakotetaan) vaikka en kyllä minäkään pidä kahvista.
    Ja jee pyykkikkone toimii jotenkin, toisaalta se on aamusta asti pessyt yhtä koneellista pyykkiä. Se keskeyttää sen pesun aina välillä, mutta enköhäm kohta saa ne pois sieltä. hehehe.

Ja meillä on tiistaina maantiedon karttakoe euroopan maista. Kuka ihme ne kaikki pikkuvaltiot pääkaupenkeineen vois osata...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Helmi 01, 2010 1:19 am

Sonsku, kyse oli hillostamisesta, ei hiillostamisesta. ;D

Joo tule meidän kanssa kittaan kahvia. Sitten loppujen lopuksi ollaan kaikki jossain ihmeen kahvihumalassa ja heilutaan tyhmän näkösinä samalla kun silmät seisoo päässä. Ahahaha. ^^'

Maantiedon karttakokeissa kyse on muistamisesta. Pitää vaan opetella kaikki ulkoa :p
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Helmi 02, 2010 12:50 am

Joo ja sit kaikki luulee meitä vielä enemmän hulluiks. hehhhee (voiko muuten luulla meitä vielä enemmän kahjoks?)

Noo eiköhän se karttakoe suhhteellisen hyvin mee, melkein muistan kaikki maat. Ei muute ois mitään paniikkia mutku se on kolmasosa kevään numerosta.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ti Helmi 02, 2010 11:33 pm

Heii pitkästä aikaa ^^
    anteeksi vähän lagin peleissä ja näin, mutta inspikseni on jokseenkin kadoksissa >___<’ Noh sitä yrittelen nostaa, anteeksi siis Surprised
    Heii mutta täällä on uusi pelaaja 8D hurr, mukavaa ja tervetuloa minun puolestani ^^
    Purr….
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Helmi 03, 2010 1:07 am

Sonsku, epäilen vahvasti tuota hulluudemme luulemista... Häh? Hulluudemme luulemista? Admin näköjään keksii uusia käsitteitä. ^^

Ei sille mitään voi, jos inspis on jossain hukassa. Minullakin on joskus ^^ Kannattaa ehkä vilkaista sängyn alle. Siellä ne joskus majailevat Razz

En muuten yhtään tykkää ruotsin kirjoitustehtävistä. Sellainen pitäisi taas tehdä huomiseksi. En millään jaksaisi... No, eipä auta kuin tarttua härkää sarvista ja aloittaa, pöh.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Helmi 03, 2010 1:24 am

Öh tota... minä en epäile yhtään.
    Heh päiväkoti-ikäiset lapset on kivoja! Varsinkin pullkamäessä. Varsinkin kun sai olla koulusta pois kaksi tuntia sen takia. Hehee.
    Tosin sen jälkeen on kyllä hieman väsynyt olo.

Joo ja ehkä mun pitäis vastata Marsun peliin eikä vain höpistä täällä jotain omiani...
    Mutta kun ei jaksa.

Onks täältä muuten kukaan lukenut tai kattonut sellaita sarjaa kuin Ouran high school host club?
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Helmi 03, 2010 2:11 am

Siis epäilen, ettei meitä voi luulla enää hullummiksi. Ehkä uudet käsitteeni eivät olekaan kovin toimivia...
    Joo päiväkotilapset on tosi kivoja (: Pulkkamäkikin on kiva jeejee.

Ja ehkä sinun tosiaan tulisi vastata. Sanon kohta murr. ^^

Ouran High School Host Club on kiva! Animea olen katsellut, en kaikkia jaksoja vielä mutta kuitenkin. Hikaru ja Kaoru on niin hupaisia <33
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Helmi 04, 2010 12:08 am

Aivan samaa mieltä. Siis Hikarusta ja Kaorusta.
    Ja ehkä tänään jaksaisin vastata...
    Tosin se on aika iso ehkä Smile eheehh
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Helmi 05, 2010 10:06 pm

Huh. Tänään oli äikästä lauseenjäsennyskoe ja okestaan se oli aika helppo. Kerkesi stressaan siihen ihan turhaan, kiitos meidän äikän työkirjojen, koska siellä oli hemmetin vaikeita tehtäviä.
    Ja taas menee valitukseksi...
    Ja juu Marsu* vastaus peliin on jo harkinnassa, tai siis olen ajatellut jo miten se suurinpiirtein menee, nyt tarvis vaan kirjoittaa se, eikä jaksa.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Helmi 05, 2010 11:42 pm

Harkinnassa. Niin varmaan joo. Arvatenkin se on harkinnassa seuraavat kaksi kuukautta, eh? O_O'
    No joo, ehkä hiukan kärjistin asioita. Jotenkin minun tapaistani, mmh. *nyök* *nyök*

Sain tänään katseltua Ouranin kaikki 26 jaksoa, eli ekan tuotantokauden kaiketi. Siis en katsonut kaikkia tänään, muttaahhh... Tajusitte kai...
    Pidän niin paljon Hikarusta, Kaorusta ja Honeysta. Suosikkini ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Helmi 07, 2010 2:52 pm

Hei taas!
    Ei luoja Marsu ja Sonsku. Taas keskustelu vaihtuu mystisesti Ouraniin. Olisiko semmoinen juttu kuin Elämä mitään?
    Joo en oo mangan vihaaja, mutta Ourenia tulee kohta ulos korvistakin ku nää eräät jauhaa siitä koko ajan Evil or Very Mad

Joo ei mulla oikein mitään asiaa ollu, kuhan aattelin kirjootella, että olen henkisä xD

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 1:24 am