kirjoittaja Miuku Pe Loka 01, 2010 3:51 am
Ja ketään ei taas pätkääkään kiinnostanut, että olen taas kuvioissa... Nyyhkis. Mutta ei voi mitään.
Huomenna aamulla linkalla Vammalaa, mitenkähän mahtaa onnistua, en sitä väliä kulkenutkaan kuin kolme vuotta, mutta ei sitä tiedä vaikka olisin jo kerennyt unohtaa... Eli tulen kivasti aukomaan ihmisille päätä kun muut menee kouluun ja mulla on vielä vapaata. Kannattaa olla vähän kokeita koeviikolla ja vielä sopivilla koodeilla, että saa just torstain aj perjantain vapaiksi. Voisi ne vapaapäviät olla myös vaikka ke ja to, mikä ottais aika rajusti pattiin... =D
Joo ei kai mulla ollut tänään köyhät huvit. Mä aattelin ensi lähteä tallille, mutta sitten näytti niin kylmältä ja kolealta, etten viitsinytkään. sit luin vähän aikaa ja sen jälkeen kun olin laittanu ruokaa itelle ja isännälle, aloin siivota keittiö kaappeja. En viedä mikä ihmeen oireyhtymä muhun iskin, mutta seuraavat viisi tuntia kului rattoisasti siivoten laatikoita, järjestelleen huiskin tuiskin olevia astioita, siivoten jääkaappia ja tiskaten ison röykkiön astioita, joita ei saa koneeseen järkevästi. Mulla on vissiin vähän köyhä elämä... Mut oikeesti se oli kivaa. Mulle tulee välillä tällaisia omituisia mielihaluja, kuten hillityön siivousinto. Varsinkin nyt niiitä tulee aina kun olen kotona, kun omalla kämpillä kaikki on melkein aina siististi (paitsi koeviikolla, jolloin kohdistin kaiken enrgiani opiskeluun. Tosin eilen, kun viimeiset kokeet oli tehty, tein suursiivouksen käpillä xD )
En ole siivous-friikki, en toki... Enkä ainakaan keittiön osalta, en toki. Muuten vaan alkaa heti ahdistaa jos keittiö, ja erityisesti hella on likainen. Joo älkää kysykö, en tiedä itsekään mistä se johtuu xD
Nyt kipi kaipi nukkumaan, että jaksaa huomenissa nousta koululaisten aikaan ylös xD