Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 24 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* To Syys 16, 2010 8:55 pm

Joo, kappaleen nimikin antaa jo vinkin siitä ettei sanoitus ehkäpä ole pirteimmästä päästä... Ja vielä kun lisätään ehkä vähän surumielinen sävel ja suurinpiirtein mustavalkoinen musiikkivideo, niin asia alkaa jo olla harvinaisen selvä.
    Mutta kaikesta huolimatta kappale on kyllä hyvä. Itse asiassa kuuntelen sitä nytkin ^^ Ihanaa kuunnella taas Mikun ääntä uudessa kappaleessa, olen nimittäin kuunnellut kaikki tuntemani Antikun kappaleet jo melkein puhki ^^'
    Loppuarvioni on sitä luokkaa, että täysin kuuntelemisen arvoinen kappale. Kuunnelkaa kaikki ihmeessä, jos vain on siihen mahdollisuus, aikaa ja edes vähän kiinnostusta.

Mutta Mikusta vielä, että hän kyllä osaa sanoittaa kappaleita. Monessa Antikun kappaleessa on niin hienot sanat, että~~ ^^ (Ja Mii-chan pitää päänsä kiinni Escapismista ja Natsu Koi Natsu Gamesta. Okei, myönnän, ne ovat pervoja, mutta sinulla kun on paha tapa liioitella.)

Huomiseksi ei ole muita läksyjä kuin tehdä lukupäiväkirja valmiiksi. Hihhei ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 24 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Syys 17, 2010 1:10 pm

Hei ihmiset! Tänään kivasti kotiin taas, jee!
    Olen nyt koululla ja meillä åitäisi alkaa ihan just Pop/Jatsi, eikä täällä ole ku abeja... Kääk, ehkä olen väärässä paikassa väärään aikaan. No onneksi Joel sentään tuli, pitääkin mennä urkkimaan tietoja, MO
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove La Syys 18, 2010 1:50 am

Nom kiitosta inunoten kommentoijille xD

Mä oon ihan väsy. Väsyttää jo nyt. Eilenkin nukahdin jo 8.30 ja heräsin aamulla hieman yli seiskan D: Oonkohan ihan terve kun nukun noin paljon ja väsyn kokoajan...
    Hei alotin muuten sarjakuvablogin ja jos jotakin kiinnostaa, niin voi käydä kyyläämässä osoitteessa http://evoluni.sarjakuvablogit.com/
    Osoite/sivuston nimi evoluni tulee siitä että se on tunnukseni toisin päin. tunentusti kaikki kutsuvat minua evoksi. Ei syyttä sillä olen vähän tyhmä oikeastikkin. Yksinkertaisetkin asiat menevät ihan ohi xD</3

Kaverini blogista: http://oskua.sarjakuvablogit.com/files/2010/08/Image-%E2%80%93-Kopio-21-933x1024.jpg
    (kuvaa mua aika loistavasti)

Köh joo mutta tökin taas vaik piti olla super aktiivinen.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku La Syys 18, 2010 5:00 am

Terveisia norjasta!
    Ja mainitsempa heti alkuuk,et onnistuin hukkaan tatoni puhelimesta a: ja o:n joten kuvitelkaa åisteet niitten paalle... Kosketusnayttopuhelimet on muuten jannia...
    Joo nyt oon siis tupareissa,joissa on sinansa
    Aika tylsaa kun kaikki puhuu norjaa,josta periaatteessa ymmartaa jotakin ruotsin kautta mut ei osaa puhua sita yhtaan.

Tanaan kiertelin tunnin kaupungilla ja ostin pari enkunkielista kirjaa,joista toisessa oon jo puolivalissa... Ja sittende tass uudet kuulokkeet mp:hen,edelliset kesti perati kuukauden...
    Mutta ehka lopetan nyt ennenkun menee ttotaalihermot tahan puhelimeen...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Syys 18, 2010 9:19 pm

Sarjakuvablogisi näytää hauskalta, Inu ^^ Äläkä huoli, et ole ainoa joka on suurinpiirtein koko ajan väsynyt. Minäkin olen. ^^'

Hah, Sonsku kirjoittaa "hjyvaa soumen kiletä" x'D Toivottvasti on ollut kivaa siellä Norjassa. Ja toivottavasti hankit tällä kertaa kuulokkeet, jotka kestävät kauemmin kuin sen kuukauden ;D
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove La Syys 18, 2010 11:21 pm

Heh :'D

Ainii sotkin taas lisää arttejani tänne D: tai siis taiteisiin... uutta siis siellä kokonaisen Kougan verran.

Oi norja<3 En oo ikinä käyny, mutta kuulostaa aika hienolle paikalle. Puhua sujuva soum :'3
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Syys 20, 2010 5:29 am

Joo oli Norja aika hieno paikka ja nyt kun kerkesi katselemaan hieman nähtävyyksiäkin, viimeksi kun kävin siellä niin olin serkun rippijuhlissa ja ei siinä vaiheessa kaupungilla kerinnyt kierteleen...

Ja toi hyvä suomi, johtu ainostaan siitä puhelimesta, sillä oli ihan sairaan vaikee kirjottaa, ja varsinkin illalla väsyneenä...

Mutta asiasta johonkin, oon taas alaknu kattoon Hetaliaa ja nyt se sarja alkaa oikeesti kiinnostaa ja jaksoissakin olen jo päälle kolmenkymmenen... Sveitsi on ehkä kaikista ihanin niistä hahmoista (tosin se voi kyllä johtua ääninäyttelijästäkin, Romi Paku meinaan...)

Mutta nyt painun nukkumaan, että pystyis taas huomisaamuna herään kouluun..
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Syys 21, 2010 2:43 am

Kouga-kuvasi on tosi hieno, Inu ^^

Joo joo, Sonsku, selittelyn makua... Eijei, kyllä minä uskon. En ole itse käyttänyt koskaan kosketusnäyttöpuhelinta tai muutakaan kosketusnäytöllistä (paitsi navigaattoria), joten sikäli en osaa sanoa mitään vaikeuksista käyttää sellaista... Mutta joo uskon silti. Ja väsyneenä tunnetusti mikään ei onnistu. *haukotus* 8'D

Mäkin katselin Hetaliaa joskus, melkein viisi jaksoa, sillä sen jälkeen meni hermo kun Animefreak ei enää kakkosjakson jälkeen ladannut yhtäkään loppuun asti :'< Mutta jos olisi aikaa/saisin videot toimimaan niin katselisin sitä varmaan enemmänkin.
    Kuka on Sveitsi? O.o *autuaan tietämätön* Ei kuulu niihin hahmoihin joista tietäisin jotain... Oikeastaan en tunnista kuin Suomen, Ruotsin, Italian, Saksan, Japanin ja Kanadan... Ja Ranskan ja Kiinan ehkä. Heh hyvin menee ^^

Nyt on sitten koeviikko, tai oikeastaan torstaista alkaen ensi viikon torstaihin asti. Tänään on tullut lueskeltua englantia, matikkaa ja terveystietoa. Matikan harjoituskoe oli kamala, saas nähdä millainen oikea koe tulee olemaan... Hui. Ja terveystieto karmii myös, koealue kun on niin laaja ja kaikki pitäisi varmaan osata...
    Toisin sanoen varautukaa siihen, etten ole täällä seuraavaan viikkoon kovinkaan aktiivisesti. (Olettaen, että jotakuta kiinnostaa.)

Väsyttää~~ Taidan tästä lähteä nukkumaan. Koko päivän kun on kuitenkin väsyttänyt ja huomenna on raskas päivä, lukiolla kahdeksasta puoli neljään ja sitten vielä ilmaisutaidosta mennään teatteriin, kotiin pääsee ehkä kahdeksalta *.*
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Syys 21, 2010 10:57 pm

Voi ei, Sonsku karkaa viestien määrässä. Aaaa en ole kirjoittanut tänne moneen päivään!

Hetaliaaaa! ♥♥♥ Yksi rakkautein. Ystäväni on hulluna siihen ja on saanut minutkin täysin rakastuneeksi kyseiseen sarjaan ^^ Olen katsonut jaksoja noin neljäänkymmeneen asti, parisenkymmentä vielä katsomatta... Ja tietysti olis hyvä lukea ne alkuperäiset sarjikset... Hetalia on toisaalta myös melko pelottava, sillä se saa minut pitämään Ranskasta. Ja se on jo jotain todella pelottavaa. Francis ja ne liehuvat hiukset~

Hei mä olen jopa oppinut tuosta arabiankielisestä sarjasta arabiaa. "Ebi" on lähes varmasti "isä" ja luulisin että "obi" tai "oba" tai jotain sinne päin on "äiti"... Animet sivistää! xD

Niin, koeviikko koeviikko. Periaatteessa pitäisi nytkin olla lukemassa historiaa (Ja kirjoittamassa niin saakelin ärsyttävää aineistokirjoitustekstiä johon ei mitenkään voitu saada vaikeempaa pohjatekstiä...), joka on meillä nyt ainoa aine johon (ainakin minun) täytyy siis oikein LUKEA. Onneksi historia on ihanaa ♥

Hei ihmiset, miten mä ehdin mitään cossia tehdä? Waaaa... Okei tää eka jakso on varmaan pahin, kun ens jaksossa on jo hyppytuntejakin.

Sonsku on ollut Norjassa ^^ Kyllä minäkin, parisen kilometriä rajalta Lapin reissullani ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ke Syys 22, 2010 2:34 pm

Hiukan rentoa, jos teillä tulee olemaan hypäreitäkin... Mulla ei tule ainoatakaan koko vuonna ja ainoa vapaa koodi on kolmannen jakson kasi, jossa oli tarjolla vain vanhojen tansseja, suomi2 ja muiden ryhmien bändejä. Ärsyttää, kun se jäi tyhjäksi. Nyt mulla tulee "vaan" 39 kurssia tälle vuodelle ;D Olisi tullut 40, jos olisin saanut sinne kasille jotain... Nyyhky.
    Mutta ei se mitään, ensi vuonna sillä koodilla todellakin on jotakin =D Meinaan vanhojen tanssit. Olen taatusti menossa sinne, jos vain löytyy suht siedettävä pari ;D

Koeviikko alkaa kans täällä nyt ihan kohta. Perjantaina on eka koe ja olen aika pulassa... Pitää jäädä koko ensi viikonlopuksikin kämpille lukemaan. Kotona lukemisesta ei kuitenkaan tule yhtään mitään. Siellä keksin aina jotain paljon kehittävämpää tekemistä... Ainut vaan, että Papan synttärilounas olisi sunnuntaina... En tiedä joudanko lähtemään, mutta katsotaa. Seuraava viikonloppu onkin sitten pitkä. Torstaina ja perjantaina ei ole ollenkaan kokeita, eikä kertaustuntejakaan, jtoen saan lähteä viikonlopun viettoon jo keskiviikkona oppilaskonsertin jälkeen.
    Pianon sotion opettaja hienosti keksi viime viikolla, että mä menens otitamaan oppilaskonserttiin yhden kappaleen, jota en edes hallitse vielä täydellisesti. Kivan ressin sai aikaiseksi ja vielä koeviikolle... Noo, esiintymiskokemus on tärkeää, eikä oppilaskonsertti nyt ole mikään valtava juttu. Ehkä niille pienille naperoille, mutta ei enää minulle. Olen niitä käynyt kattelemassa jo semmoisen seitsemän vuotta, joten enää ei paljoa hetkauta....

Joo, pitää lähteä kiikkumaan yläkertaa nekun tunnille... MO
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Syys 23, 2010 8:28 pm

Mikä ihmeen papan synntärilounas ja missä? ja onko muuta sukua kutsuttu?, Mä en ainakaan tiedä yhtänn mitään, eikä kyllä iskäkään tiennyt...

Tuli sitten eilen aloitettua isoskoulutus.
    Nää mun ryhmän kokooontumiset menee kyllä tosi hyvin, eka leiri on sillon kun meen Hesaan kattoon näytlmää ja toinen tapaaminen on kirjamessujen aikaan, jonne sinnekin aioin mennä... (hommaammaan vähän lisää mangaa...)
    Mutta ryhmä vaikuttaa ihan kivalta, kun meiän isosporukka jaettiin kahteen, mutta sinänsä harmi,ettei kukaan meiän luokan pojista tullu samaan ryhmään, ei oo ketään jolle vois aukoo päätänsä...

Ja tänään oltiin tutustumassa Kokemäen ammattiopistoon ja taas tuli sellanen olo, et vois sittenkin mennä amislukioon eläintenhoitajaksi...
    Yääää, tiedän liian paljon eri jatko-opiskeluvaihtoehtoja ja nyt en osaa päättää minne haluan kaikista eniten...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Syys 27, 2010 5:48 pm

Ai, onko Son-chi kujalla, ei kai...
    No, eilen joka tapauksessa oli kivasti ilmaista ruokaa tarjolla =D Tuli tosi fiksu olo käydä siä vaan syömässä, enkä kerenny edes kahveille... Ku piti palata takaisin kämipille lukemaan kokeisiin. Matikan koe oli tänään ja voi kääks... Sain suurinpiirtein kaikista tehtävistä a-kohdat järkevästi tehtyä, mutta b-kohat oli aivan jotain jäätävää... Pieni sumpliminen mitkä tehvätät jättää opettajalle arvioitavaksi kun suurimmasta osasta joku kohta kusee.

Joo, mutta ehkä siitä selviydyin hengissä. Huomisen musan kokeesta olenkin sitten vähän enemmän ulalla... Pitäisi tunnistaa jotain jazzin tyylisuuntia kuuleman perusteella. Ketustako niitä tunnistaa... koitan kovasti kuunnella kaikki mahdollisisa eri tyylisuuntien kappaleita youtubesta, mutta se on hieman hankalaa kun yhet paikuttaa bändiluokassa ihan täysi jotain heviä...

voi jee vie, on mulla käyhät ongelmat.

keskiviikkona kotiin, jei. to ja pe vapaana kokonaan, kun ei ole kokeita. Hiukan anstaa. Joku hyvä puoli näissä koeviikoissa. Muutenkin on paljon enemmän aikaa, kun meillä ei ole ollenkaan kertaustunteja ku opettavat ei jaksa/kerkiä pitämään. eli ysiin kouluun ja ruuan jälkeen (klo12) kämpille. (paitti tänään kun piti jäärä koneelle tenttaamaan musakkia...)
    Mutta ensi jakson koeviikko onkin sitten jo kinkkisempi... joka päivä kokeita ja aineet oli muistaakseni ruotsi, matikka ja neljä reaali... TUSKAA! Noo, tietää mitä tekee kolme viikkoa ennen koeviikkoa... lukee, lukee, lukee, lukee, lukee, lukee ja vähän vaikka lukee jotain xD

Joo, lakkaan kyllästyttämästä muita näillä höpötyksilläni, katteelaan taas joskus. Ja tuttujen kanssa mahd viikonloppuna *vinkvink*. Olettaen, että kellään ole muuta merkillistä menoa =D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Syys 30, 2010 12:20 am

Hei jee Micchi tulee kotiin ja pääsee kiusaan sitä, että joudun oleen sekä torstain, että perjantain koulussa... Ja viikonloppuna olis vielä isoskoulutusta, sinnekin vois jaksaa mennä...

Sain muuten nyt katottua kaikki tähän mennessä tulleet Hetalian jaksot ja nyt suosikkihahmoja on vaikka kuinka paljon (Marsu* voi todistaa tämän..)
    Suomi on ihana, samaten kuten Ruotsikin omalla hieman pelottavalla tavallaan.
    Ja myöskin olen samaa mieltä Ain kanssa Ranskan ihanuudesta... Ja myöskin siitä, että Hetalia saa mut pitään saksasta,vaikka se onkin aika vanha, mutta muuten symppis hahmo, vaikka muuten en oikein tykkää kielestä, tai no kieli on ihan jees, mutta kun sitä tarvis vielä opiskellakin...
    Huippusuosikiksi menee kyllä merirosvo-Englanti, se taas johtuu ehkä muutamasta AMVstä, joita siitä kattelin...

Oho, menipäs nyt hyyvin Hetalia-aiheiseksi, mutta ei se mitään.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Syys 30, 2010 2:08 am

Yyy en päässyt matikankokeesta läpi... (Etsikää päivän huijaus.)
    Siis toisin sanoen pääsin läpi, ja aika loistokkaasti 9+:lla ^^ Olin niin iloinen kun sain nähdä numeroni, kun ihan oikeasti pelkäsin ennen koetta etten selviä siitä ^^ ^^ ^^ Nyt on hyvä mieli jee.
    Vielä yksi koe jäljellä ja sitten koeviikko on ohi. Juhlin niin paljon päästessäni koeviikosta eroon. Huh stressaavaa ja raskasta, mutta ainakin se on kohta yli kuukaudeksi ohi.

Micchaaaaann~~ Kivaa että tulet taas tänne peräpuskaankin päin : D Nähdään joku päivä (perjantaina) (:

Nyt alkaa vaikuttaa siltä, että on tapahtunut Hetalia-invaasio. Katselin sitä näet tänään huikeat 17 jaksoa putkeen O_O Aluksi se vaikutti tosi sekavalta, mutta siihen tottui... On se aikas kiva anime. Ei tosin pärjää Bleachille, mutta mikäpä pärjäisi laalalaa... ^^' *addiktio ottaa vallan*
    Mutta vielä Hetaliaan palatakseni, Japani on ihana ^^ Tykkään myös Englannista (vaikka sillä onkin hervottomat kulmakarvat) ja Suomesta (tietysti). Yyy miten te ihmiset tykkäätte Ranskasta? Minusta se on hieman ällöttävä... Se oli kyllä suloista, kun se kysyi Englannilta että ''Will you marry me?'' x'D
    Ja aaw, chibi-Italia on suloinen ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku To Syys 30, 2010 2:56 am

Voi jestas, uusi villitys jälleen...

Joo, eli olen jälleen kotosalla, poissa kupungin hulinasta, melusta ja liasta. Ette usko, miten ihanaa ♥
    Ja opiskelu jatkuu vasta maanantaina, tarkoittaen täysin vapaata viikonloppua ilman koulumurheita tai läksyjä. ensi jakson kirjatkin on hankittuina ja päällystettyinä siististi hyllyssä kämpillä. Kämpillä on tehty suursiivous, paperit on järjestyksessä ja kaikki hyvin. Sitten tulen kivasti kotiin, missä huone on kuin atomipommin jäljiltä, paperit missä sattuu ja muutenkin kaikki huiskin tuiskin. Niin suloisen kotoista ♥

Joo, en kai ole ollu lievästi koti-ikäväinen tai mitän =D Kaksi viikkoa putkeen kaupungissa ei tee hyvää.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Loka 01, 2010 1:21 am

Ooooooo eka koeviikko ohi! Luultavasti kaikki kokeet meni suht hyvin. ^^ Kun meillä ne saa takaisin vasta ensi torstaina palautetunneilla. Tälläinen kiva lopetus koeviikolle tänään, toisilla oli kokonaan vapaata (siis lyhyen matikan lukijoilla) ja mulla kaksi koetta...

Jos ette mua nää vanhojentansseissa niin voitte olla varmoja että mä oon vähintään kokovartalokipsissä sairaalassa... Tää tyttö raahautuu niihin vaikka mikä ois. Lukioonhan mennään sen takia että päästään vanhojentansseihin! xD Okei, ehkei ihan. Tässä huomenna alkavassa jaksossa on ainoa kässän kurssi ja se on pyhitetty vanhojentanssipuvun tekemiselle ^^ Haluan niin nähdä sen valmiina! Pari on tiedossa, tosin täytynee ensin kysyä sen mielipidettä asiasta... xD Apua miten mä uskallan ikinä kysyä sitä?

Nekun tunnille... ^^

Hyvä hyvä Sonsku, kannattaa olla isonen! ^^

Saksa on komeempi silloin kun se ei oo sliipannut sitä tukkaansa... Silloin kun se on just herännyt niin ♥ Mäkin tykkään oikeastaan kaikista hahmoista, en voi sanoa yhtäkään josta en pitäisi... Suurin osa miehistä on niin komeita saakeli. Sarjassamme Liettua, Itävalta, Ranska, Kanada jne jne. *Ai-chan kuolaa*

Suomen ensimmäinen kunnon esiintyminen... Takauma:
    Suomi saapuu ruutuun joulupukkikamppeissa.
    Aichan: Suomiiii! Moi moi! Suomi Suomi Suomi!!! Moi moiiii! Söpööö!"
    Aichanin äiti: "...Sekositko sä?"

Saksan kieli on kaunista ^^ Tänään oli siitä koe. Sellaiset mukavat 17 tehtävää plus luetunymmärtäminen... Okei, lyhyitä ja helppoja. ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Loka 01, 2010 2:23 am

Mä en ainakaan vielä tiedä haluanko vanhojen tansseihim, kun nyt en oo kovin kiinnostunut tanssimisesta...

Niiinniiinn.. Hetaliassa on todellakin paljon ihania miehiä... Ja uusin villitykseni, Preussi, okei se on aika ilkee, ja itserakas, mutta jotenkin niin ihana hahmo...
    (Micchi tykkää taas, kun nähdään ja selitän kauheesti Hetaliasta...)
    oon muuten huomannu, että Hetalian kattelu on aika tarttuvaa, ite sain kiinnostuksen alkuperäisesti siihen kaverini kautta, tosin se oli kyllä jo puoltoista vuotta sittten, nyt oon tartuttanut sen Marsu*un ja ilmeisesti kaveriin, johon tutustuin Englannissa...

Mun Hetalia-sekoomiseni tapahtuu yleensä silloin kun äiti ja iskä on pois sisältä, mutta jotenkin oon alkanu kysyyn nilltä kaikkee mahdollista sodista ja maiden liittoutuneisuudesta...

Ja selitän taas jotain omaani..

Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Loka 01, 2010 3:51 am

Ja ketään ei taas pätkääkään kiinnostanut, että olen taas kuvioissa... Nyyhkis. Mutta ei voi mitään.
    Huomenna aamulla linkalla Vammalaa, mitenkähän mahtaa onnistua, en sitä väliä kulkenutkaan kuin kolme vuotta, mutta ei sitä tiedä vaikka olisin jo kerennyt unohtaa... Eli tulen kivasti aukomaan ihmisille päätä kun muut menee kouluun ja mulla on vielä vapaata. Kannattaa olla vähän kokeita koeviikolla ja vielä sopivilla koodeilla, että saa just torstain aj perjantain vapaiksi. Voisi ne vapaapäviät olla myös vaikka ke ja to, mikä ottais aika rajusti pattiin... =D

Joo ei kai mulla ollut tänään köyhät huvit. Mä aattelin ensi lähteä tallille, mutta sitten näytti niin kylmältä ja kolealta, etten viitsinytkään. sit luin vähän aikaa ja sen jälkeen kun olin laittanu ruokaa itelle ja isännälle, aloin siivota keittiö kaappeja. En viedä mikä ihmeen oireyhtymä muhun iskin, mutta seuraavat viisi tuntia kului rattoisasti siivoten laatikoita, järjestelleen huiskin tuiskin olevia astioita, siivoten jääkaappia ja tiskaten ison röykkiön astioita, joita ei saa koneeseen järkevästi. Mulla on vissiin vähän köyhä elämä... Mut oikeesti se oli kivaa. Mulle tulee välillä tällaisia omituisia mielihaluja, kuten hillityön siivousinto. Varsinkin nyt niiitä tulee aina kun olen kotona, kun omalla kämpillä kaikki on melkein aina siististi (paitsi koeviikolla, jolloin kohdistin kaiken enrgiani opiskeluun. Tosin eilen, kun viimeiset kokeet oli tehty, tein suursiivouksen käpillä xD )
    En ole siivous-friikki, en toki... Enkä ainakaan keittiön osalta, en toki. Muuten vaan alkaa heti ahdistaa jos keittiö, ja erityisesti hella on likainen. Joo älkää kysykö, en tiedä itsekään mistä se johtuu xD

Nyt kipi kaipi nukkumaan, että jaksaa huomenissa nousta koululaisten aikaan ylös xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Loka 03, 2010 4:43 pm

Kaikkia kiinnostaa ihan hirveästi, Micchi! Muut ovat vain kehnoja ilmaisemaan sitä ^^

Siivoamisesta tulee vielä kansantauti... Mäkin siivosin eilen huoneeni kaappeja varmaan kolme tuntia -.-' Ei mutta, heiteltyäni jotain pois sain lisää kaappitilaa <3 Nyt jopa koulukirjat (ne, joita en enää/tässä jaksossa tarvitse) ovat jossain muualla kuin pöydällä. Vähän karmii ajatella, millainen pino siinä olisi parin vuoden päästä... Kuolisin varmaan jos se kaatuisi päälle. ^^'

Uusi Bleach on taas ilmestynyt <3 Ja awww se oli ihana, mutta loppui ärsyttävästi (vaikkakin melkein tiedän, mitä tulee taoahtumaan. Suurin piirtein. Jotenkin.). Mun täytyi hillitä itseäni, etten olisi ruvennut kiljumaan tai jotain muuta vastaavaa, kun Toshiro sanoi lähtevänsä pelastamaan Hinamoria ^^' Ei siinä muuten mitään, mutta olin silloin autossa jossa olivat myös äiti ja kaksi pikkuveljeäni. Ja höm niin, minulle tulee aina hirveän paha olo kun luen liikkuvassa autossa, varsinkin iltapäivisin. Aamulla harvemmin, mutta silloin kello oli varmaan puoli kuusi, ehhheh... No, oikeastaan mulle ei edes tullut paha olo sillä kertaa, joten kaikki päättyi onnellisesti jei.

Koeviikko on muuten tosiaan nyt ohi. Hienoa, kun ei tarvitse käyttää suurinta osaa ajasta lukemiseen, vaan voi tehdä jotain kivaa. Paitsi että huomenna on maanantai ja fysiikasta läksyjä. Ainakaan ensimmäiset tehtävät ei ollut vaikeita, ne joita tehtiin tunnilla... Kysymys kuului, että kumpi edustaa uudempaa näkemystä, a)aurinko kiertää maata/maa kiertää aurinkoa ja niin edelleen. Miksi tuollaisia edes täytyy kysyä?

...heh tulipa selitettyä kaikkea randomia. ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Loka 03, 2010 10:39 pm

Ei oo kivaa, tää paikka on ihan kuallu... Mulla olisi ollut koko viikonloppu hyvää aikaa vastailla peleihin ja turista, eikä täällä ole ketään... Ankeeta!

Kohta pitääkin taas kiiruhtaa Tampereen hulinaan. Ei kyllä kovasti huvittaisi, voisin jäädä viettämään vielä pariksi päiväksi lomaa, mutta minkäs teet, koulu pitää hoitaa...

Katsellaan taas immeiset, nyt ei huvita turista enempää =D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Loka 03, 2010 11:06 pm

Munkin innostukseni Hetaliaan lähti alkuperäisesti kaverista. Sonsku ja Marsu* muistette sen tyypin joka oli mun kanssa Traconissa? Joka tuli Traconiin vain bongaamaan Hatelia-cossaajia? Puhun hänestä ^^

Hei Marsu*, mullekin tulee pää kipeäksi jos luen autossa! ^^ Mutta, niillä jotka jatkaa fysiikkaa alko perjantaina kakkoskurssi, ja kun mun kaveri joka on siellä näytti mulle monistetta joka oli isketty niille käteen heti ekana tuntina... Pelottavaa. Kauheettomasti ihmeellisiä monen kirjaimen kaavoja josta pitäisi osata laskea tietty kirjain... Niin että kyllä se siitä vaikeutuu, Marsu*liini... ^^'

Miuku, ihmisillä on ollut koeviikko. Se on ehkä väliaikaisesti hiukan hiljentänyt YoDea. Minulla oli lisäksi ollut viikonlopun ystävä kylässä, joten en ole ehtinyt istua koneella... Mutta ajattelin juuri, että peleihin voisi vastailla. ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Loka 04, 2010 12:28 am

Ja mä en oo muuten vaan jaksanu kirjottaa mitään tänne.

Juu kyllä muistan tyypin...^^

Tuli sitten lainattua perjantaina kirja , josta teen yhden osion siihen tutkielmaani, vaikka kirja nyt onkin ihan älypaksu, niin se on silti ´hyvin kevyt ja aika helposti luettavaa ja tajuttavaa, jos sitä vaan jaksais lukee... Tai no tajuttavuuden raja menee siinä kun anakin kuuden ekan luvun aikana on ollut joka toinen luku jotain polissikuulustelun pätkää, juostain ihmeellisestä lentävästä jutusta, ja alakouluikäisten pyörtyilystä, ilman mitään järkevää syytä, ja en siis ole vielä löytänyt tuolle jutulle ja tarinan 15-vuotiaalle päähenkilölle, joka yhdistävää tekijää...
    Tai hetkinen, nyt taisin tajuta... Ehkä se yksi lapsi joka ei herännyt tajuttomuudestaan, on se toinen päähenkilö, mikä ei ole muuten vielä esiintynyt tarinassa... Kirja on siis Harukí Murakamin Kafka rannalla, jos joku haluaa tietää...

Ja tänään oon vaan kuunnellu musiikkia ja lukenu ja käynyt välillä syömässä, ja katellut vähän telkkaria. Mulla on kehittävää tekemistä, eikö... No mutta nyt on sentäs viikonloppu...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Loka 05, 2010 1:21 am

Ei täällä minusta erityisen kuollutta ole... *vilkuilee ympärilleen* Ainakin kohtuullisen henkevää. On sitä kuolleempiakin paikkoja. ^^

Juujuu, Ai-chan, muistan tyypin kyllä! (:

Arg fysiikkaa. Mutta eivät kai tietyn kirjaimen ratkaisemiset kaavoista ole vaikeita? Mä ainakin muistelisin, että ne oli helppoja juttuja. Tai sitten muistan väärin ^^'
    Fysiikasta tuli aika mielenkiintoisia läksyjä... Yksi kysymyksistä oli, että arvioi millä nopeudella hiuksesi kasvavat yksikössä metriä sekunnissa ja kuinka suureksi arvioit virhemahdollisuuden arviossasi. Heh... Vastasin siihen sitten 1 kertaa 10 potenssiin -18 ja arvioin virhemahdollisuuden aika suureksi. Randomia, eikö? Mutta mikäs siinä, randomius on ilomme. *Ichimaru-hymy*

Biologian läksyt vielä jäljellä... Pitäisi varmaan mennä jatkamaan niiden tekemistä. Hihhei ja nähdään taas!
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ti Loka 05, 2010 3:42 am

Nyaaa niin kauan kun admin/abminit on aktiivisia elää paikka >: D
    Okei itse olen kuollut, eikun en! >: o Inspis taas vaan on ihan piupau. Piirtää enemmän tahdon rawr.

Oli ihana chibicon<3 pikachu olin ilman korvia. nyt uneen vaivun eikun yh väsyön :'D Nopea visiitti ja eämisilmoitusmikälie x3 Öitä!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Loka 05, 2010 8:10 pm

Yyyyääää... Mäkin olisin halunnu chibiconiin, mutta sinne on niin kauheen pitkä matka, etten ees ottanu asiaa puheeks, mutta onneks ens kesänä on Animecon ja Tracon, jonne oon jo saanu luvan lähteä.

Tänään meinas tulla jonkinmoinen ahdistuskohtaus ´mantsantunnilla, kun kaikki vaan pölötti omiaan ja oli viimenen tunti enne koetta, ja kirja on vaikeeselkonen ja kuivaa tekstiä, että siitä ei tajua kauheesti mitään ja tukarin aikana oon silmälääkärillä, joten sinnekkään en pääsisi...
    Ja nyt meiän luokka päätti valita luokkapipot, blaaah, mä olisin halunnu joko luokkasormuksen, tai sitte ees hupparin, mutta pipo...

Vähän meni taas valitukseks, mutta ei voi mitään...

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 9:30 pm