kirjoittaja Marsu* Pe Heinä 09, 2010 5:18 pm
Hah, mitähän siitä tulisi jos teidän äiti keksisi sellaisen kiellon, ettei teille saa tulla sun kavereita... Taisin olla teillä nimittäin sunnuntaina, maanantaina ja tiistainakin... ^^
Ja ahaa, siis sen takia et vastannut puhelimeen! Koitin siis jonkin aikaa sitten soittaa... No voihan. Ja Hopsukatkin! Nyyh yhyy nyyh. Tämä tarkoittaa sitä, että... SONSKU SAAKELI TÖIHIN SIITÄ! xD Joooooh. Toivon, ettei huumorintajusi ole jossain kuusessa, koska jos on niin tuo kuulostaa aika ilkeältä.
Ja joo, tosiaan repesin tuolle ''Toshirolla on hauskaa Hinamorin kanssa''-jutulle... Joo siis silloin kun tämä lausahdus mainittiin ensimmäisen kerran, kaikki olivat kohtuullisen väsyneitä (muistaakseni) ja ajattelivat mitä sattuu (tai ainakin minä ajattelin ja sain muutkin ajattelemaan).
Ja Ai, oikeastaan se että voin käyttää tämänvuotista asuani oli taka-ajatuksena kun pohdimme ensi vuoden cosseja. Ei siihen tarvitsisi kuin tehdä valkoinen haori lisää, ja mahdollisesti uusi miekka ja hankkia peruukki, niin kappas ^^ Ja jos viitsin ruveta moiseen niin voisin tehdä ihan oikeasti sellaiset hienot sandaalit, jollaisia shinigameilla on. Aikaa kun nyt on riittämiin, paljon enemmän kuin perusshinigamipuvun tekemiseen oli... Sitä taisin väkertää noin kuukauden, eh? Tosin välissä oli useampiakin päiviä, joina en tehnyt mitään koko höskälle. Mutta mielestäni puku oli aika onnistunut, vaikkakin hakama oli vähän liian pitkä ja jouduin nostamaan lahkeita hieman kun kävelin rappusia ylös, mutta ei se mitään. Vähän tuli kyllä tyhmä olo, mutta oli se parempi kuin kompuroida omiin housuihinsa, haha.
Tuo matkanne kuulostaa oikein jännältä, Ai-chan ^^ Itse en ole ikinä käynyt niin pohjoisessa Suomessa, että sitä voisi pohjoiseksi kutsua... Enkä ole ulkomaillakaan ollut kuin joskus kakarana Ruotsissa pari päivää. Ahvenanmaalla sentään olen käynyt, mutta se on kyllä Suomea joten ei siitä sen enempää.
Hah, ''Hyvää huomenta'' neljän aikaan... Minun 'huomeneni' on ollut lähiaikoina kymmenen ja kahdentoista välillä, ettei sen puoleen...