Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 13 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Kesä 27, 2010 4:35 pm

Marsu* onnea siitä että sait keksittyä miekan teon... tai jotain, jos ymmärsit...

Mä pesin eilen huoneeni ikkunat ja se oli aika saavutus, vihaan meinaan ikkunan pesua ja paljon, tosin ovien pesua vihaan vielä enemmän...

Luin äsken Fallen moon mangan, novellikokoelman joka on suurimmalta osalta shounen aita...
    Kirja oli aikas sekava ja puolet miehistä näytti naisilta, mutta muuten piirrosjälki oli kivaa.
    Ja Bleachista puheenollen Toshiro on aivan järkyttävän ihana, ainakin kun se uhkailee Ichimarua... Tosin ooon varmaan muutamaan kertaan jo mainostanutkin Toshiron ihanuutta, mutta kuiteski...
    Ja mä niin hajosin kun luin Hinamorin miekan n imen: Tobiume, Lentoluumu.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 13 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Kesä 28, 2010 3:28 am

Hei Kaverrrrit! Mä oon täällä taas, jee ja huomenna haivyn takaisin puskaan. Tosin eri puskaan ja ihan eri puolelle Suomea, mutta kuitenkin. Kovasti kivakuulla, että kaikilla on ollut hyviä leirejä. Toivottavasti itselläkin olisi. Hiukan karmii ja on iime viikostakin aika tattis, että katsoo mitä tästäkin touhusta taas tulee...
    Kuusamon reissu meni hyvin. Päivät kuluivat kalastamalla, pilkitiin ja mato-onkeiltiin, sekä tietenkin viskottiin virvelia jorpakkoon xD Viikko hurahti hirviää vauhtia, enkä oikein mitään saanu tehtyä. En etes heitelly tikkaa kovin paljoa, vaikka vietiin sinne ihan uusi pinkki tikkataulu. Se on aika kova xD
    Kalaa on syöty niin että napa raikaa, eikä muutenkaan olla nälässä oltu. AKmala kun puskassa ulee niin herkästi syötyä liikaa. Ensi vikko tulee olemaan vielä tukalampi, sillä jos vanhat merkit paikakansa pitää nii rippileirillä tulee olemaan joka päivä tuhottoman hyvää ruokaa ja tosi usein... Noo, sitten paiskitaan töitää kahta kauhiammin seuraavalla viikolla, että kalorit kuluu xD

Kamalan kiva kun kaikki höpäjää traconista... Otatte sitten hirviästi kuvia, että minäkin pääsen jyvälle tapahtumista! Haluan erityisesti nähä kaikkien puvut ja kaikista kuvakulmista! Son-chanin puvun nyt olen nähnytkin, kun hän sitä värkkäili meijän keittiössä, mutta muut =D

Taas tulin ja höpäjin turhaa, kun pitäisi pakata laukkuja... Noo, mutta ilmoitimpahan ainakin, että olen nippa nappa henkisä, eikä tämä paikka ole päässyt unohtumaan =D

Hauskaa viikkoa kaikkille, törmäillään taas!
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Kesä 29, 2010 3:18 am

Epistä, toiset saa viettää juhannusta kaveriporukassa ja mun pitää kulkee vanhempien kans... T_T

~Vaan haluaisit, vaan haluaisit~ jotain värikkäämpää?

Sain tehtyä käsihommelini, enää Hiraikotsu! Sekin on jo vauhdissa, siitä vain tulee kovin pieni... Nyyh.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* To Heinä 01, 2010 9:42 pm

Luumu Razz On se kyllä aika söpö nimi. Mäkin kyllä olin vähän huvittunut luettuani sen ekan kerran. Mulle tulee lentoluumusta mieleen sellainen sinivioletti luumu, joka on tietystä suunnasta vielä hieman raaka eli sellainen kellanvihertävä, jolla on pienet, valkoiset, höyheniset siivet. Ööh...
    Ja Toshiro awwwwww. <3

Hauskaa leiriä, Mii ^^ Ja sano tikkataululle terveisiä, kunhan seuraavan kerran näet sen xD

~Vaan haluaisin, vaan haluaisin~ Niinpä. Taidamme olla samalla aallonpituudella ^^ Kukaan muu ei tainnut tajuta hahaa.

Heii olen jo aloittanut zanpakutoon teon, mikä on ehkäpä ihan hyvästä kun Traconiin on enää pari päivää aikaa... Onpa se pian! Miekkani kahvaan muuten tulee tummansinistä nauhaa. Toinen vaihtoehto, jonka kotoa löysin, oli vaaleanpunainen, ja se ei olisi välttämättä riittänyt koko kahvaan. Ja ehkä mieluummin tummansininen kuin ylisöpöilevä vaavityylinen vaaleanpunainen xD Ja keksin jopa, miten sen narun siihen kahvaan kiinnitän! Olen niin paras! ^^

Ja Mii, jos vain saan kamerani toimimaan niin otan kuvia (: Siihen ei tosin kannata luottaa, sillä aluksi pitäisi löytää itse kamera jostain...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Heinä 02, 2010 1:12 am

Niin joo, mä voin nyt ottaa paljon kuvia Michille, sain nimittäin uuden kameran!
    se on sellanen et sillä voi kuvata veden allakin kolmeen metriin...
    kivaa. Ja eilen hommattiin mulle rippimekko, se on samasta kaupasta kuin Michhinkin ja samanmallinenkin, ainaoastaan vaaleansininen ja siinä on kukkia.
    Joo ja en yhtään saa rahaa kuluun käydessäni Kappahlissa olin sillä ehkä kymmenen minuuttia ja tavarqaa ostin 70 euron edestä... ostin aivan ihanan vintage-hameen ja vintage pannan, olisin ostanut vielä samaa sarjaa olevan laukunkin, mutta ei mulla olis sille käyttöö..

No niin ja nyt haluan Traconiin entistä enemmän kun kävin lukeen netistä sen ohjelmalehtisen. a9inut harmi vaan , että kerroin äidille paljonko ajattelin ottaa rahaa mukaan ja sen mielestä satanen on liian paljon joten nyt se aikoo rajottaa mun rahavarastojani... nyyh,no salakuljetetaan sitten...
    Onneks Tracon on jo lauantaina...

Jaa sepustin taas jotain omiani, mutta toinen vaihtoehto olis siivominen ja nyt ei hötsittäis yhtään siivota...

Tummansininen on muuten hyvä väri...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Heinä 02, 2010 2:14 am

Että vanhemmat osaa olla ärsyttäviä cossin teon aikana... Mutta nyt mun pukuni on täysin valmis! *Hyppii riemusta* Jee! Odotan innolla miltä jotkut söpöt vanhat mummelit tai vaikka konduktööri näyttää kun kadulla ja junassa kulkee tyttö pahvista tehty "suuri" bumerangi selässä muutenkin kummassa joukossa... xD Tulee mieleen kesä 2008, kun minä ja se ystäväni, joka tulee nytkin mukaan, mentiin Animeconiin ja minä olin pukeutunut Emmaksi (Joka siis on 1890-luvun sisäkkö) ja ystäväni kigurumiin, ja jotkut ala-asteikäiset pojat luonnehti meitä junassa "kokiksi ja lehmäksi". ^^

Toki, olemme aina samalla aaltopituudella, Marichan. (Okei, ei ehkä ihan aina. ^^) Vaaleanpunainen zanpakutou minulle! ^^

Meitsillä ei varmaan ole kameraa, noi ei taatusti anna mun ottaa sitä mukaan...

70 euroa? Pelottavaa. Mulla on rahaa 40 euroa ja mä en oo yhtään varma riittääkö se Traconiin, kun lippu maksaa jo 7 e ja pitäähän sinä päivänä syödäkin... Ja meitsi haluaa ostaa mangoja...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Heinä 02, 2010 2:21 am

Se seittemänkymppä meni pankkitililtä, mikä ei sinänsä vielä haittaa paljoa, muuutta ehkä seuraavan kerran katon hintojakin...
    Mulla ei onneks vanhemmat häirinny kigun tekoa, ku tein sen naapurissa, jos oisin tehny sen kotona niin äiti olis varmaan koko ajan kysellyt miten se edistyy ja kaikkee sellasta..

Kameran kuvaohjelman asentaminen koneelle kestää muuten aika kauan..(pikku sivuhuomautus vain)
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Pe Heinä 02, 2010 6:16 pm

Jeah Growlithe cossi valmis<3 Tosin sää on semmoinen että taidan sunnuntaina hillua Team magmalaisena : D
    Yöpaikan sain jostakin härmälästä yms... jeah molemmat päivät ja jännittää~
    Tulkaa ja taputtakaa päälaelle jos näette >: )
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Heinä 03, 2010 2:35 am

Huomenna on Tracon! Jestas, en ole vieläkään oikein sisäistänyt sitä. Aina on ollut se sama asenne: ''Traconiin on vielä paljon aikaa...'' Ja nyt sitten alan tajuta, että se tosiaan on huomenna. Kahdeksan jäljestä istun jo junassa. Ja siihen on... 10 ja puoli tuntia? Ohhoh.

Cossini on valmis, mikä on aika hyvä sillä pukeudun siihen huomenna. Tänään olisi vielä tarkoitus silittää kertaalleen hakaman laskokset, että ne varmasti sitten näyttävät hyviltä. Ikävä kyllä vihaan pitkien laskosten silittämistä, mutta ei voi mitään...

Nähdään huomenissa siis, Sonsku ja Ai. Ja toivottavasti näemme myös sinut, Inu! Jos satut näkemään Bleach-shinigamia, jonka miekan kahvassa on tummansinistä nauhaa, se saatan olla minä. Ja lisäksi Sonsku on jatkuvasti seurassani, joten sekin on hyvä tuntomerkki ^^

Oo jännittää, saas nähdä paljonko nukun ensi yönä! *sekoaa* Alan tosiaan vasta nyt sisäistää, että Traconiin ei ole enää kuin muutamia tunteja!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Heinä 06, 2010 5:04 am

Jee. Tracon oli ja meni ja siä oli aivan järkyttävän kivaa ja ihanaa!!!
    Harmi vaan että pääsin ainoastaan lauantaina, joten ryhmäcosplaykisa jäi väliin se olis olllu kivaa kattoo, no näinpähän launtain cossauskisat.
    Ja kigussa tuli nÿt aika kuma, mu´tten ihan paahtun ut päivän aikana.
    ja ja sitten siellä oli tanssiesitys, jossa oli Bleach-shinigameja ja Toshiro, aivan onnistunut cossi. Arvatkaa vaan kenestä otin kaikista eniten kuvia, sen tanssiesityksen aikana.
    kattelin muuten äsken youtubesta Tracon videoita ja bongasin yhestä mut ja Marsun, se tosin oli vaan takaapäin ja sivuosassa, mutta kuitenkin...
    Ja kaikkea kivaa ostin myös, kymmenen mangaa, kaks julistetta, toinen oli yllätys ylätys Toshirosta.. kolme avaimenperää ja sun muuta kräsää ja tuhlasin todella paljon rahaa, mutta kivaa oli... Ens vuonna uudestaan!
    Joo ja eilen oli rippijuhlat, sain jotain 400 euroo lahjaks ja maljakoita ja pyyhkeitä j akoruja ja kaikkee muuta sellaista...
    No raha tulee ainakin tarpeeseen Englannissa, jonne lähen parin viikon päästä...

Jee ja huomenna pääsee kattoon epäilys-elokuvaa... Jes
    Ja nyt vois mennä nukkuun, kun on kirjoitellut tänne Traconista jonkin verran...
    Jas kaikkia varmaan kiinnostaa, mutta ei se mitään.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Heinä 07, 2010 1:00 am

Hehee, meitsi naputtelee kannettavaa Lapin syövereissä... Kolarissa, kylässä nimeltä Äkäslompolo. Aivan ihana nimi... ^^ Jos joku ei satu tätä suurkaupunkia tietämään, niin se on lähellä Yllästä.

Vaikka meillä kone onkin, en taida kuitenkaan vastailla peleihin. Anteeksi, Marsu* ja Miuku! Saatte vastauksia ensi viikolla, kun Aichan kotiutuu.

Tracon! ^^ Oli kivaa! Ihania cosseja näkyi pilvin pimein ^^ Tahtoo laulaa lisää karaokea! ~Kimi no te de, kirisaite, tooi hi no kioku wo~ Mutta en nähnyt sinua, Inuchan T_T Kukakohan sen cossikisan voitti? Ei tiedä, kun ei myöskään ollut sunnuntaina... En päässyt aivan Sonchanin tulokseen, kahdeksan mangaa ja viuhka. Sitten vain suunnittelemaan uutta cossia ensi vuodelle, tosin saa nähdä ehdinkö paljoa tehdä, kun on lukio ja teen luultavasti aika paljon vanhojentanssipukuani... Näin muuten joitakin cossaajia tulevan yöjunasta, jolla tulin su-ma yön Tampereelta Rovaniemelle. Aika hienoa, että jaksavat raahautua Rovaniemeltä Tampereelle coniin... ^^ Sivuhuomautuksena: Makuuvaunun vessassa selviytyminen on taitolaji, sen verran ahdasta siellä on.

Ja meitsi sai joulupukin pajakylästä idean uuteen hahmoon! (Saa tosin nähdä kuinka kauan sen toteuttamiseen menee, kun näitä hahmoideoita on varmaan lähes kymmeneen hahmoon...)

Onnea, Sonsku! *Halaa* Nyt on sitten lupa käydä tansseissa! ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Heinä 09, 2010 12:06 am

Aa Traconissa oli niin kivaa ^^ Ja cossit, ihania! Varsinkin se yksi Toshiro, aivan ihana. (:
    Ja kieltämättä myös minun tuli mustassa shinigami-asussani hieman kuuma, mutta onneksi oli viuhka... Muuten olisin varmaan kuollut. Ja tiedättekö, joku halusi ottaa cossistani kuvan! ^////^
    Animekaraoke oli hauskaa, kiitos siitä menee osittain Socchille ja Aille ^^ Me vielä kaiken lisäksi oltiin siinä niin ultimateja, että. Ja se tanssiesitys oli hieno, samoin kuin cosplay-kisa! Ja eväsretki. Mansikat olivat tosin vähän klähmäisiä, mutta ei se mitään ^^
    Oli kyllä ikävää, kun ei päästy Socchin kanssa kuin lauantaiksi coneilemaan... Sunnuntaina tuli hieman angstattua kun katseli kelloa ja totesi, että siellähän on nyt käynnissä cosplay-ryhmäkisa. Mutta no, ei se niin kamalaa ollut loppujen lopuksi kun oli Socchin rippijuhlat, joissa oli varsin mukavaa ^^
    TAKAUMA:
    *räpsräpsräps*
    ''Sää siis niinkun ajattelit kuvata joka ikisen sekunnin?''
    ''Joo!'' ^^
    ''...etkö sä nyt viittisi jo lopettaa?''
    ''En!'' ^^
    *räpsräps*

TAKAUMAN LOPPU.
    Sellaista siellä.

Keksittiin muuten jo Socchin kanssa hieno idea ensi vuoden cosseiksi: Toshiro ja Hinamori! (Aika jännää muuten että Toshirosta tulee melkein aina käytettyä etunimeä ja Hinamorista sukunimeä... Olemme aika tuttavallisia Toshiroa kohtaan. No, sama juttu oikeastaan mm. Renjin, Ichigon ja Byakuyan kohdalla. Ja sitten taas vastapainona ovat mm. Aizen ja Ichimaru, joista tulee aina käytettyä sukunimeä. Ooo jänniä huomioita, samoin kuin se, että eksyin nyt aika pahasti aiheesta.) Se voisi oikeasti olla kivaa! Täytyisi vain hankkia peruukki, ja saada se näyttämään hieman siltä kuin pitäisi, mutta onhan tässä vuosi aikaa joten pähkäilyn voi antaa odottaa vielä ainakin puoli vuotta. (Niin siis minä olisin Toshiro.)

Hah, luin eilen Ei meillä ole ongelmia-ficciä ja koska en heti muistanut mihin kappaleeseen viimeksi jäin luin pari sitten uuteen kertaan, lähinnä siksi että pidin niistä. ''Teemme hurmaavan joukkoitsemurhan'' vai miten se meni... Ja ''Kuka sinä olet?'' ''Hanataroo.'' ''Mitä sinä teet?'' ''O-olen Ha-Hanataroo.'' Jooh. Nauroin siis kohtuullisen reippaasti.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Heinä 09, 2010 1:32 am

Eikös Marichan voi käyttää siinä Toshiro-cossissa sitä tämänvuotista shinigami-asua? Tekee siihen vain sen valkoisen höskän...? ^^

Hmmm, mitähän cossaisin jos ehdin... Inoa Narutosta ehkä? Täytyy miettiä...

Kävin eilen sekä Norjassa että Ruotsissa! 8O Tosin vain alle kilometrin rajalta kummankin puolella, mutta kuitenkin. Siinä vaan ajettiin tuosta vain valtiosta toiseen ^^ Norjassa kävin ekaa kertaa, ja Ruotsissakin olen ollut vain satamassa laivassa katsoen unenpöpperössä hytin minimaalisesta ikkunasta sumuista maisemaa. Eli en ollut ennen astunut Ruotsin maaperälle... Kummasti kummankin puolella kyltit muttuivat vain norjan- tai ruotsinkielisiksi, kun Suomen puolella kyltit on parhaimmillaan suomeksi, saameksi, ruotsiksi, englanniksi, saksaksi ja venäjäksi.

En uskaltanut kiivetä Saanan huipulle, jäin n. puolitiehen, korkeanpaikankammo kun on. Mutta oli siitäkin hienot maisemat... Yhden suunnitteilla olevan hahmoni nimi muuten on Saana, ja hän on mies, aivan kuten tämä tunturi-Saanakin siinä Saanan ja Mallan jättiläislegendassa, jos joku sen tietää...

Olin eilen nukkumassa kello puoli viisi aamulla. Lapissa matkat ovat hiukkasen pitempiä kuin Etelä-Suomessa... Kilpisjärveltä on Äkäslompoloon yli kolmen tunnin matka (Vain kolme kuntaa ^^) ja kun iskä vielä haluaa pysähdellä... Kivaa kun autoradiosta kuuluu "Hyvää huomenta!" neljältä kun ei ole vielä päässyt edes nukkumaan... ^^ Mutta yötön yö oli hieno, ajettiin yhdestätoista puoli viiteen ja koko ajan oli valoisaa kuin päivällä.

Kaikkia varmasti kiinnostaa tämä hölötykseni ^^

Viimeinen muokkaaja, Ai-no-Musume pvm Ti Heinä 13, 2010 2:38 am, muokattu 1 kertaa
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Heinä 09, 2010 5:06 am

Ooo.. varmaan hienoa olla niin pohjosessa, ite en oo käyny Kuusamoa korkeemmalla, ainakaan muistaakseni.

Joo, Hinamoria olis varmaan ihan kiva cossata ja siten ei varmaan kovin haittaisui jos Marsu ei pysy vakavan ihan koko aikaa, kun Toshirolla ja Hinamorilla voi olla yhdessä hauskkaa. (Marsu, tiedän että repeät täsä kohtaa, mut hengitä hitaasti sissää ja ulos...)
    Joo ei yhtään mee lujaaa tai kitään...

Niin juu Traconissa see yks toshirocossi oli vaan niin hieno, vaikka Micchi sanoikin sillä olevan mummoperuukki päässä...

Äiti on muten hyvin mälsä ihminen, se takavarikoi tänään mun kännykän, koneen, kameran, mp3n ja Hopeanuoli dvdt lukkojen taa, enkä tiiä koska saan ne takasin... Ja kaikki johtu vaan pienestä kiistasta, että siivoanko navetalla karsinoita vai en...
    Joten Micchi ja Marsu, älkää ihmetelkö, jos koitatte soittaa mulle enkä vastaa, ja Hopsujenkin kattominen on nyt vähän niin ja näin...

mut hei mä oon löytäny youtubesta FMA brotherhoodia suomeks käännettynä, aika hienoo...Onneks sentäs saan olla äidin konerella, tai no saan ja saan mutta oon kuitenkin...
    Tulin taas valittamaan epäoikeu´denmukaisesta kohtelustanu, olipas muuten vaikaa kirjoittaa... no joo äiti ei koskaan jäötä mua kotiarestiin tai mitään se vaan takavarikoi mun tavaroita...

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Heinä 09, 2010 5:18 pm

Hah, mitähän siitä tulisi jos teidän äiti keksisi sellaisen kiellon, ettei teille saa tulla sun kavereita... Taisin olla teillä nimittäin sunnuntaina, maanantaina ja tiistainakin... ^^
    Ja ahaa, siis sen takia et vastannut puhelimeen! Koitin siis jonkin aikaa sitten soittaa... No voihan. Ja Hopsukatkin! Nyyh yhyy nyyh. Tämä tarkoittaa sitä, että... SONSKU SAAKELI TÖIHIN SIITÄ! xD Joooooh. Toivon, ettei huumorintajusi ole jossain kuusessa, koska jos on niin tuo kuulostaa aika ilkeältä.

Ja joo, tosiaan repesin tuolle ''Toshirolla on hauskaa Hinamorin kanssa''-jutulle... Joo siis silloin kun tämä lausahdus mainittiin ensimmäisen kerran, kaikki olivat kohtuullisen väsyneitä (muistaakseni) ja ajattelivat mitä sattuu (tai ainakin minä ajattelin ja sain muutkin ajattelemaan).
    Ja Ai, oikeastaan se että voin käyttää tämänvuotista asuani oli taka-ajatuksena kun pohdimme ensi vuoden cosseja. Ei siihen tarvitsisi kuin tehdä valkoinen haori lisää, ja mahdollisesti uusi miekka ja hankkia peruukki, niin kappas ^^ Ja jos viitsin ruveta moiseen niin voisin tehdä ihan oikeasti sellaiset hienot sandaalit, jollaisia shinigameilla on. Aikaa kun nyt on riittämiin, paljon enemmän kuin perusshinigamipuvun tekemiseen oli... Sitä taisin väkertää noin kuukauden, eh? Tosin välissä oli useampiakin päiviä, joina en tehnyt mitään koko höskälle. Mutta mielestäni puku oli aika onnistunut, vaikkakin hakama oli vähän liian pitkä ja jouduin nostamaan lahkeita hieman kun kävelin rappusia ylös, mutta ei se mitään. Vähän tuli kyllä tyhmä olo, mutta oli se parempi kuin kompuroida omiin housuihinsa, haha.

Tuo matkanne kuulostaa oikein jännältä, Ai-chan ^^ Itse en ole ikinä käynyt niin pohjoisessa Suomessa, että sitä voisi pohjoiseksi kutsua... Enkä ole ulkomaillakaan ollut kuin joskus kakarana Ruotsissa pari päivää. Ahvenanmaalla sentään olen käynyt, mutta se on kyllä Suomea joten ei siitä sen enempää.
    Hah, ''Hyvää huomenta'' neljän aikaan... Minun 'huomeneni' on ollut lähiaikoina kymmenen ja kahdentoista välillä, ettei sen puoleen...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Heinä 09, 2010 5:35 pm

Njjäh, hyvn tajusin ton... Ja tänään aamullakin piti varmaan mennänavettaan mutten jaksanut, mutta eiköhän, tai ainakin toivottavasti äiti anatis Hopsukat takaisin huomiseks.,.. Toivotaan...
    Ja en nyt ihan sitä usko, et äiti kieltäis multa kaikki mun kaveritkin...

Mullakin on mennyt noi heräämisetaika myöhäämn tänää
    nkin jotasin puol yhentoista aikaan ylös...
    Ja hei muuten sian sähköpostilla tietää ketkä lähtee mun kanssa Englantiin tai oikeastaan Oxfordiin kielikurssille. Minä mukaanlukien 15 henkilöä, joista kaks on poikia...
    Nyt alkaa jo hieman jännittää lähtö... pitäis lähtee jotainparin viikon päästä, ja olla siellä kolme viikkoo.

Ja toinenkin huomio ylennyin täällä yookainpennun sijasta yookailapseksi... siis noissa avataren alapuolella olevissa jutuissa...

Ja Avataresta tuli mieleen olis kiva nähä se elokuva, oka on tehty sen piirrossarjan pohjalta, ei siis se josa on niitä sinisiä tyyppejä vaan se ihme The last Airbender.
    Siinä on yks pääroolin näyttelijä sama ku Jasperilla Twilight elokuvissaa... aaaawww, mut Jake on silti kaikista ihanin...

Joo en taas puhu yhtään paljon tai mitään, tai sitten se vaan näyttää tällä koneella niin paljolta..
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Heinä 09, 2010 6:15 pm

Oooo, Socchi lähtee Oxfordiin... Se on jo noinkin pian. Jännittää varmasti.
    Ja Socchi yleni! Hmm, ihania ovat kyllä nuo keksimäni tittelit, mutta voi voi...

Toki täytyy mennä katsomaan The Last Airbender sitten kun se tulee elokuvateattereihin! Hihhei, minä ainakin haluan nähdä millaisia ne hahmot ovat näytellyssä versiossa. Erityisesti haluan nähdä Zukon. Zukolla oli niin kauniit hiukset *köh* silloin joskus kauan sitten kun piirrossarjaa katsoin telkkarista aktiivisesti... Sittemmin hänhän leikkasi hiuksensa ja kasvatti ne sitten erilaisiksi. Ja parempaan suuntaan meni jätkän ulkonäkö, ainakin jos minulta kysytään.
    Jasper on kyllä aika söpö ^^ Ja Carlisle... En ole oikein vieläkään keksinyt, mikä hänessä on niin viehättävää, mutta onpas kuitenkin.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Heinä 10, 2010 5:28 am

Aichan. Inhoaa. HYTTYSIÄ!!!

Niitä täällä nimittäin riittää. Ei saa melkein otettua edes kuvia kun heti kun lakkaa liikkumasta niin ne hyökkää...

Taaaahtoooo tietää kuka on Hinamori... Miksi Sini ei enää osta Bleachia (ja Narutoa) T_T Täytyy käydä katsomassa kirjastosta tai sitten olen ilkeä ja vingun ne Marsu*lta... ^^ Mutta... Tuon "hauskaa" jutun perusteella heitän arvauksen, että hän (Hinamori) on naispuolinen? ^^

Mä aina valitan miten ärsyttäviä mun vanhemmat on, mutta ne ei ikinä laita mua mihinkään kotiarestiin eikä takavarikoi tavaroita tai mitään... Eikä mun tarvitse tehdä viikkorahanikaan eteen paljon mitään, ei ainakaan siivota karsinoita (Vaikkei meillä kyllä olekaan sellaisia...)... Ehkä mun ei sittenkään kannattaisi valittaa.

Tai, hmmm, ehkä meitsikin voisi olla joku Bleachista ensi vuonna? Pannaan harkintaan... Jos nyt ensin sais luettua niitä tarpeeksi.

Kyllä meikäläinenkin herää siinä kahdentoista maissa kotona ^^

Oxfordiin? WAU. Kielimatkalle olisi kiva päästä... Tosin haen ehkä johonkin meidän lukion kesävaihtoon joskus tässä kolmen vuoden aikana, Saksaan olis kiva päästä kun nyt alkaa saksan opinnotkin... Japaniinkin kai voisi päästä mutta opo sanoi että sinne päästäkseen pitää osata japania... Ei ole vielä "konnichiwaa" ja "kawaiita" suurempaa kielitaitoa... ^^' Tahtoo opetella japania... En muuten ole yhtään kielifriikki, enkun ja ruotsin lisäksi alan opiskella lukiossa saksaa (Jota olisin halunnut jo ylä-asteella muttei tullut ryhmää... Enempää tuskin haluatte kuulla, voi tulla aika rumaa tekstiä...) ja olisin halunnut myös venäjän, mutta rehtori oli kuulemma sanonut ettei ne molemmat mahdu lukkariin, mut että sitä vois opetella jollakin tavalla, en oikein tiedä vie miten, mutta opo puhui jotain että Vammalassa jotkut haluais japania *Kysyvä katse ainakin Marsu*un* ja että se olis joku millä näitä "pienempiä" kieliä sais opiskeltua... Varmaan lukion alkaessa saa lisätietoja ^^ Ja täällä on tullut kamala halu oppia saamea, ja muutenkin haluaisin opetella melkein kaikkia maailman kieliä... ^^'

Liittyykö noi nimitykset jotenkin viestien lukumäärään vai mihin? 100 viestiä niin on youkailapsi? Jos niin on niin meikä on ihan kohta youkailapsi!!!

Avatar on ihana! En tosin pysynyt jostain syystä piirrossarjan perässä loppuun asti, mutta eka kausi on katsottu, toinenkin muistaakseni mutta kolmas taisi jäädä jotenkin kesken tai jotain... Mutta tiedän silti jotenkin mitä tapahtui ^^ Zuko ja Mai on ihania, samoin Toph, Katara, Sokka ja Suki, ja Irohkin omalla tavallaan... ^^ Elokuva olisi tosiaan kiva nähdä. Sitä siniset hahmot -Avataria en ole nähnyt... KENELLÄ ON JASPERIN NÄYTTELIJÄ??? *Googlettaa* Sokka! ^^ Marsu*, olen samaa mieltä kanssasi, se ponihäntä ja muuten kalju pää oli karmiva. Mutta ekan kauden jälkeen Zukoa voisi hyvinkin sanoa komeaksi. Siinä nähdään miten hiukset muuttaa ihmisen ulkonäköä radikaalisti ^^ Ja olen siinäkin samaa mieltä kanssasi, että Jasper ja Carlisle ovat söpöimmät Cullenit. Vaikka Jasper onkin Hale ^^

Aichan tukkii suunsa. ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Su Heinä 11, 2010 5:41 am

Heippa taas ihmiset. Ajattelin vain ilmoittaa, etten ole kuollut. Olen vaan ollut leireillä ja Son-chanilla, tallilla, juhlissa, sikailemassa ja kaikkialla muualla.

Mulla olisi vaikka mitä kivaa komemntoitavaa kaikkeen, mutta en nyt jaksa kirjoittaa tähän yhtään mitään, paitsi tietenkin sen, että Son-chan on aika Succer, kun meni menettämään kaikki kamansa. En kai ole tästä kyseisetä aiheesta tittuillut jo pari päivää, en kai xD

Se Son-chanin kanikigu on muuten ihan järkyttävän kuuma! Olin sillä tänään paikallisessa kyläjuhlassa kolme tuntia lastelradalla viihdyttämässä mukuloita ja lämmintä oli ainakin 27 astetta. Ei jestas mää meinasin kuolla. Mutta onneksi pääsin merirosvojen kellariin välillä viilentelemään. Ja Mar-chan ja Son-chan olivat siis piraatteja... Mä en käsitä, miten Son-chan selviytyi viikko sitten Traconissa, kun oli lähes yhtä lämmintä.

Ja sitten pääsin pitkän neuvottelun ja ulkopuolisen avun turvin tanssimaan. Jee! Veli oli järkkärinä, eikä meinannu ensin tulla, mutta Päänatsi käski, joten hän pääsi sen verran vapaaksi, että sai tanssitettua pikkusysteriä. =D Meijän tanssit meni kyllä niin nappiin... Mä en ole marraskuun jälkeen tanssinut missään, enkä varsinkaan veljen kanssa, joten meni vähän säätämiseksi xD Mutta ei se mitään. ihan ärsyttää kun en enää harasta aktiivisesti... Meillä oli kyllä niin ihanat kengät molemmilla, ettei mitään rajaa. Muilla pareilla oli pikkukengät jalassa ja osilla ihan kunnon tanssikengät. Veljellä oli turvakärkiset työkengät ja mulla mamman liian isot crocsit xD Eli kenkiä vodaa syyttää niistä omintakeisista askelluksista xD

Joo, nyt menen nukkumaan. Siskon poika sammahti jo tohon sohvalle, kun se venaa mua nukkumaan...
    Heippa taas kaikille, saatan jälleen vajota hiljaisuuteen. Sori Ai-chan, jögitän pelissä, mutta koitan jossain vaiheessa vastailla...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Heinä 11, 2010 9:07 pm

Epistääää, siellä on ihana hellekausi ja mä olen täällä... T_T

Mäkin haluan kyläjuhlaan söpöjen muksujen kanssa! ^^ Pyytäkää mut seuraavalla kerralla mukaan! Okei, en ehkä asu kyseisellä alueella... ^^' Meillä oli vielä muutama vuosi sitten juhannuksena oma kokko Kiikassa ja siellä oli myös tanssilava, mutta kukaan ei enää hoida tapahtumaa niin sitä ei muutamaan vuoteen enää ole ollut... Siellä olis kiva tanssia kun olis tuttuja nuoria ^^ Mä haluaisin käydä ihan kunnon tansseissakin, mutta kun niissä ei yleensä käy nuoria ihmisiä enkä mä halua tanssia minkään viiskymppisten miesten kanssa... Olen nirso. Pitäisi löytää oma pari jonka kanssa sitten menis... Mutta meidän luokan (Tai siis eihän se enää ole meidän luokka) poikia ei kyllä saa tanssimaan kirveelläkään (Nimim. kokemusta on), paitsi yhden... Pojat on niin ujoja joskus ^^ Sen yhden kyllä raahaan vanhojentanssiparikseni vaikka kuinka panis vastaan. Muahahaa. *Evil face*

Ei haittaa, Miuku ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Heinä 12, 2010 7:03 pm

Kyllä vain, Ai-chan, viidennen kaartin luutnantti Momo Hinamori on naispuolinen ^^
    Ja oo, yksi mahdollinen Bleach-cossaaja lisää! Hassua kyllä, mutta minulle tuli heti mieleen sinulle mahdolliseksi hahmoksi kahdeksannen kaartin luutnantti Nanao Ise O.o

Kyllä vain, minä alan opiskella japania lukiossa jos se vain on jotenkin mahdollista, mikä on oikeastaan jo perin todennäköistä. Odotan sitä innolla!

Sadasta viestistä tulee muistaakseni yookailapseksi... Seuraavaan titteliin on sitten muistaakseni sellainen kahdeksankymmenen viestin matka, hmmh. Paitsi minulla, jonka titteli ei muutu vaikka viestejä olisi monta sataa xD

Itse en ole yhtään selvillä, paljonko loppujen lopuksi Avatar-piirrossarjaa olen katsonut ^^' Mutta joka tapauksessa, jostakin syystä olen aina pitänyt Zukosta. Se alun kampaus oli hirveä, mutta silti... Ja uuden hiustyylin myötä aloin pitää hänestä vielä enemmän. Tosin myös Sokka on hyvä tyyppi. Nauroimme veljeni kanssa kippurassa hänen tempauksilleen. Ja Momo-ötti! Se on suloinen.

Kyläjuhlassa oli kivaa ^^ Siellä piraatteina laitettiin feikkitatuointeja lapsille, jee. Jotenkin siellä on paljon kivempaa olla töissä kuin vierailijana, jostakin kumman syystä.
    Ja Micchan-san, se kanikigu sopi sinulle! Olit söötti xD

...nyt on eilisestä lähtien soinut 'Hona Sainara' aika massiivisesti päässä, kiitos siitä Son-chan... Ihan kiva biisi jee, mutta liika on aina liikaa. Vai onko? Elämän suuria kysymyksiä, reps.

Lähden kohta leireilemään, ihan siltä varalta jos jotakuta kiinnostaa. Tulen takaisin keskiviikkona, ainakin tietääkseni. Hei hei siihen asti!

~~Hona sainara, hona sainara Ashita wa kitto hareruya Sainara, hona sainara Kyou wa wasurenasai nara~~~
    *poistuu tanssiaskelien siivittämänä (ja tanssii väärin, hah.)*
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Heinä 13, 2010 3:23 am

Meitsi seilaa jo Oulun korkeudella, kohta kotona ^^

Jesh, arvasin oikein xD *Googlettaa neiti(?) Isen* Aivan kuin naispuolinen Uryuu. Mikä on siis hyvä juttu ^^ *Tykkää Uryuusta paljon ^^* Jotenkin sen näköinen hahmo että voisin tykästyä... Ehkä todella löydät ensi vuonna (Tosin ensi vuonna on veljen rippijuhlat, joten saa nähdä että pääsenkö edes) Nanao-cossaajan hillumasta seurastasi... Mutta vain ehkä. ^^ Ja luutnantti on sotilasarvoista kaikista ihanin ^^

Minäkin haluan! Minäkin haluan!!! Opiskella japaniaaaaa... Mutta ehkä minulle on riittävästi töitä näissä neljässä (Jos nyt saan sen venäjän) kielessä... Ainakin jos ehdottaisin viidettä kieltä opolle niin se nirhais mut, se on nyt jo helisemässä mun noin sadan kurssin kanssa... ^^' Ehkä Marsu* voi antaa yksityisopetusta? *Koiranpentuilme* Vitsi vitsi. Mutta kyllä minä japaninkin vielä opettelen, älkää luulkokaan mitään muuta. *Päättäväinen* Netin avullahan Miiakin (Meidän koulun isoin otaku) on sen opetellut... Ehkä teen niin itsekin...

"Ne muut aineet on pääasia ja se japani on sellainen huviaine!", tosi kiva kun mun vanhemmat suhtautuu niin ihanasti kaikkeen mikä vähänkin liittyy japaniin... Niillä on sellainen periaatteesta-vastustamme-kaikkea-japanilaista -syndrooma... Lisäksi ne aliarvioi mun oppimiskykyäni... Sanoivat silloin joskus että yläasteella numerot huononee mutta kas kummaa päättötorkan keskiarvo oli huimasti yli yhdeksän...

Mulla on soinut koko matkan vuorotellen päässä Haltin häät ja Melissa sekä Voice for you... ^^ Kiva yhdistelmä... Olenko muuten ihan väärässä kun muistelisin, että Toshiron seiyuu on Paku Romi?
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Heinä 14, 2010 3:09 am

Jep jep. Romi paku on Toshiron ääninäyttelijä ja samalla FMAn Edwardinkin ja samalla monién muiden hahmojen... varmaan hyvinkin yllättävää...

Ooo... Ailla on suunnitteilla opiskella paljon kieliä, nho joo mäkin opiskelen nyt kolmmee vierasta kieltä. ja kaikista hyvä numero, tosin enkun jos sais vielä kymppiinn, mutta katoataan nyt.

On muuten kuva hellejakso, paitsi ettei ulkona pystytekenmään paljon muuta kuin uida vaan kun on niin kuuma, mutta uiminen on onneks kivaa...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Heinä 14, 2010 8:50 pm

Aichan is back in Sastamala! *Fanfaarit*

Paku Romi on ihana ^^ Lisäisin listaan vielä Naruton Temarin...

Olen kielifriikki. Itse asiassa minäkin opiskelin kolmatta kieltä ylä-asteella, kahdeksannen ja yhdeksännen valinnaisena ranskaa, koska saksan ryhmää ei tullut ja ajattelin että joku kieli piti saada. Ja se oli paha virhe. Jo silloin en niin hirvittävästi ranskasta välittänyt, se oli itse asiassa suurin piirtein ainoa kieli jota en niin välittänyt osata, mutta tän kahden vuoden aikana suhteeni kyseiseen kieleen on muuttunut niin negatiiviseksi kuin vain voi muuttua. Asiaan saattaa tosin vaikuttaa sekin, että ranskaa opetti koulumme kauhein opettaja. Aion aktiivisesti unohtaa kaiken "oppimani" enkä ikinä tunnustaa opetelleeni sitä... Anteeksi Sonchan jos se sinun kielesi on ranska ja tykkäät siitä... *Kumartaa anteeksipyynnön* Ironista muuten, että sain siitä kympin. Oikeastaan ne numerot annettiin vain sanakokeiden perusteella...

Olen muuten huomannut, että aika monessa mangassa on sama juoni... On koulu, sinne tulee joku aina iloinen, positiivinen ja hiukan höperö tyttö ja se rakastuu koulun suosituimpaan poikaan. Aina sama kuvio... Miksei se tyttö voisi olla välillä jonkun muun luonteinen tai rakastua vaikka hiljaiseen nörttipoikaan tai häirikköjengiläiseen?

Tajusin muuten äsken että kävin Saanalla juuri Tanabata-juhlan päivänä. Tanabata on siis japanilainen juhla, joka on omistettu rakastavaisille. Ja Saana ja Malla on rakastavaisia ^^ Ainakin legendan mukaan.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Heinä 15, 2010 4:01 pm

Mä opiskelen saksaa, joka sekin tuntuu aika kököltä, meiän koulussa olis ollu myös kielivaihtoehtoina ranska ja venäjä.

Mä sain muuten oman koneeni takaisin vihdoinkin. Jes.
    Ja mangajuoniin toinen yleinen on se, että tytöllä on joku salainen ihastus, mutta samaan aikaa tytön lapsuudenkaveri, jopka on poika tai joku mu tuttu tyyppi rakastaa sitä.
    vaihtelu vois tosiaan välillä olla ihan mukavaa...

Hei muuten voice for you kappale on ihan hyvä.
    Ja ihana lämmin hellesää vaan jatkuu jatkumistaan, aika tuskastuttavaa olla töissä.

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 9:09 pm