Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 28 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Marras 05, 2010 1:32 am

MN on maata näkyvissä festivaalit eli pohjoismaiden suurin gospel-musiikkitapahtuma ja MM on marraskuun manifesti, joka pidetään täällä misä me asutaan yllättävää kyllä marraskuussa. Mun kokemuksien mukaan Maata näkyvissä festareilla oli paljon kivempaa...

Ja tosta haltiajutusta tuli mieleen... onks ne haltiat ihmisen kokosia vai pienempiä...
    Já hhmmm... olis kiinnostavaa nähä tiikerin ja ketun risteytys...
    ja olihan inuyashassakin ties minkälaisia sekaristeys yookaita, jos oikein muistan...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 28 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Marras 05, 2010 1:38 am

Joo, kyllä mä sen tiedän ettei mun pakko ole, Soncchi ^^ Se olis vaan oikeesti aika siistiä... Hmmh, ehkä kuitenkin keskityn aluksi vähän oleellisempiin asioihin.

Enpä osaa tuohon haltia-juttuun sanoa mitään... Joo on tosi tarpeellinen asia näin elämän kannalta x'D Ja joo, oikeastaan yookai on laji, erittäin laaja vain. Olet siis ihan oikeassa, ainakin jos minun ajatusmaailmani perusteella mennään : D Juu ja kyllähän noita kaikkia risteymiä Inuyashastakin löytyi, juujuu ^^

Njääh, kyllä mä ne läksyt varmaan osaisin tehdä, kun lukisin vaan sen kappaleen ensin... Ne tehtävät kuitenkin on näitä sarjassamme "Mikä merkitys tällä avainsopeutumalla oli eliöryhmien evoluutiossa" jne.
    Ei se oikeastaan ihan riitä jos yhden päivän annan itselleni lomaa, kun MN-festarit kuitenkin kestää kolme päivää ja ne on Turussa...
    Marraskuun Manifestiin kai sinäkin olet tulossa? Eikös se kuulunut meidän IK-juttuihinkin?
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Marras 05, 2010 1:51 am

Aaaaa, selvä. ^^ Joo, kaipa mie sinne tulen, mehän joudutaan oleen sie koko ilta, sehän on ties kuinka monta tuntia...

Riippuu, puhutaanko (Käytän tässä nyt itse omaan tarinaani keksimiä nimityksiä) mennikäishaltioista vai ihmishaltioista. Menninkäishaltiat on sellaisia pienempiä haltioita joita on saduissa, ihmishaltiat taas sellaisia lähes ihmisen näköisiä jotka on yleisiä esim. fantasiaelokuvissa, jos tiedät vaikka Sormusten herran Legolasin.

Avainsopeutuma? En oo kuullutkaan. Mutta eikö ole parempi mennä yhdeksi päiväksi kuin ei ollenkaan?
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Marras 05, 2010 1:56 am

No en nyt tiä pitäiskö puhua "joutumisesta"... Mä ainakin meen sinne ihan mielelläni, menisin vaikka se ois vapaaehtoistakin ^^

Aaawwww Legolas... Joo, niin tuota noin, öh.

Kyllä mä luulen että jätän menemättä kokonaan... Bussimatkat kun maksaa niin ketusti, ja kyllä mun täytyy käyttää kaikki liikenevä aika kokeisiin lukemiseen... Heti maanantaina on matikankokeet, sitten tiistaina fysiikan, keskiviikkona psykan jne.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Marras 05, 2010 2:00 am

Yyyyyyyääää Ai-chan karkaa taas viesteissä.... Joo valitan taas, mut kaippa mun täytyy nyt hyväksyä, etten tällä kertaa saa seuravaa tasoo ekana.... sniff...

Ja oikestaan mä en tiedä yhtään mistä haltijoista puhutaan tuli vaan äkkiä mieleen toi kokojuttu...
    Mut Legolas on kyllä ihana... samaten kuten Aragorn...

Tulipas taas paljon pisteitä
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Marras 05, 2010 2:02 am

Muahahaa Sonskuuuu xD

Minä en ihan tiedä... Oletko sinä kenties uskonnollisempi kuin minä?

Legolas on kieltämättä aika... Nams. xD

Sori Marsu*, en tänään vastaa peliin, meen kohta tekemään läksyjä...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Marras 05, 2010 2:10 am

Täh? Uskonnolisempi? minäkö, vai tarkoitikko Marsua?

Hahhahhaaaa eli täällä on kolme Legolasin puolella, siitäs sait Micchi...
    Joo emme siis ole keskus´telleet aiheesta pitkään aikaan, mutt muistelisin, ettei Micchi kauheasti tykjännyt Legolaksesta tai ainakaan niin paljon kun mä...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Marras 05, 2010 2:13 am

Marsu*a.

Pitkä viesti xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Marras 05, 2010 2:30 am

Siis kuka? Minä? Erityis-uskonnollinen? Noo, en oikeastaan. Lähinnä haluan Marraskuun Manifestiin siksi, että siellä on hyvä fiilis ja ihan hyvääkin musiikkia, varsinkin kun Sarastekin esiintyy siellä tänä vuonna ^^ Viime vuonna sen ajan kun olin paikalla niin siellä soiteltiin pelkkää heviä x'DD

Oh lagitin varmaan puoli tuntia Devissä -.- Voisi varmaan kohta alkaa tehdä niitä bilsanläksyjä...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Marras 05, 2010 10:14 pm

Mä muistan marraskuun manifestistä vaan sen, että siellä oli aika kamalaa musikkiia ja sit sieltä ei ees saanu merkintää riparipassiin...

Jesh! Tänään postissa tuli vihdoin se näytelmä, joka tehtiin Englannissa, mä vaan en ihan tiiä haluanko nähä niitä kohtia siitä, joisa ite esiinnyn, tuntuu meinaan siltä, et se meni aika huonosti, mutta kiva kuitenkin et se vihdoinkin tuli...

Mä huomasin eilen kauhistuttavan asian: vampire Knight sarja jatkuu vieläkin, ja sitä ilmestyy vaan kerran kuussa... Ja mä kun luulin, et se päättyy lukuun 65, ehken sittenkään ala kerään sitä sarjaa... Mut Yukista ja Zerosta sais kyllä tulla pari enemmin kun yukista ja Kanamesta, jotka on nyt pari...
    Ja kukaan ei tietenkään tajunnut yhtään mitään, mutta ei se mitään...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Marras 05, 2010 11:23 pm

x''D No, en mäkään ole mikään hevin ystävä...

SONCCHI MINÄ HALUAN AINAKIN NÄHDÄ SEN!! ^^

Hei, minä tajusin O_O Vaikka en ole edes koskaan lukenut Vampire Knightia... Huomaatsä, kyllä mä oikeesti kuuntelen kun sä selität, vaikken aina välttämättä vaikuta siltä! ;D
    Ja hämäännyn yhä tuosta Kanamesta -.-' Jos sun Vampire Knight-villityksesi jatkuu tms., niin täytyy varmaan ohjelmoida aivoihin että *Varoitus kaikille: seuraavaksi on vuorossa juonipaljastus Bleachista. Joten, jos tiedät Bleachin tapahtumista vain suomijulkaisun verran etkä halua spoilaantua, suosittelen jättämään seuraavan tekstin väliin.*
    Juonipaljastus:
    Ei Kanameksi, ei. Eikä Toooooooooooseniksi. Samaan tapaan kuin emme myöskään käytä nimityksiä Kyoooooooooraku, Juuuuuuuuuushirooooooooooo tai Toooooooooooooooshirooooooooooooooooooo.
    ...okei, liioittelin noiden o-kirjainten kanssa vähän, ihan vähän vain... xDDDD

ARGH, haluaisin postia yhden kuvatuksen Deviin mutta en löydä skannerin käyttöohjeita D8

Löysin muuten tuollaisen kivan spoilerilaatikon : D Oh, niin ja Soncchi, sen saa sitten auki klikkaamalla sitä laatikkoa x'''D
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Pe Marras 05, 2010 11:58 pm

Hiljais elo jatkuu~Älkää syökä D: mun inspis on kerta kaikkiaan taas karkuteillä xD
    hmm fiksu viesti mut tulin vaan toteamaan että elossa vielä ollaan, vaikkakin nipin napin xD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Marras 06, 2010 1:26 am

Miten tuollaisen juonipaljastusjutun saa??? O_o

Kävin tänään äänestämässä seurakuntavaaleissa. Olipa tärkeä tieto.

*Nirhaa Marsu*n skannerin* Anna Marsu*n postata taiteensa! Mur!

Älä pelkää, emme syö Inuloveja ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku La Marras 06, 2010 5:27 am

Ja se Sonchin kassi hajosi sitten mun polveen! Siis Mangakassi, kun Sonchi löi sillä MUA, viatonta luontokappaletta! en muista mistä asiasta silloin kettuilin, mutta ihan syytön oli... xD
    Ja Marsu hyvä huomio, että meijän pikku Sonchille täytyy selittää kaikki. "toi linkki aukeaa, kun sitä painaa" En kai revennyt sille, ihan varmistetaan vielä, että toinen taatusti tajuaa. Näin me luotamme Sonchin aivokapasiteetin toimintakykyyn x''D
    "Mitää, mitä mä en tajunnut? Kyllä mää tajusin, että se linkki aukee..." <- Sonchi kommentoi selän takaa ja nuijii olkapään mustelmille... xD
    Joo, ei kiusata pientä sen enempää =D
    "ai jaa, mä en ees huomannut mitään!" siis Sonchin kommentin, kun selitin, että Marsu oli selittänyt kyseisen laatikon käyttöperjaatteen viestissä. Ei pahasti kujailla porukalla täällä meillä, ei toki. Kaikki kivasti kujalla kerhossa... x''D

Mäkin aijon käydä äänestämässä seurakuntavaaleissa. tosin vasta varsinaisina päivinä, kun nää ennakkopäivät oli tällai kökösti. Ja kun olen viikot treella, ei oikein kykene. Onneksi varsinainen vaalipäivä on viikonloppuna, nii voi mennä äänestään =D

MN-festarit, nyyhkis... Mäkään en pääse ku on kans koeviikko heti perään. Koska se marraskuun manfesti on? No marraskuussa, mut siis tietääkö joku tarkemmin? en jaksa kattoa...

Voisi mennä vastaamaan peliin, moikkelis moi!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Marras 06, 2010 5:27 pm

Kun kirjoittaa viestiä, niin tuossa viestilaatikon yläpuolella on noita kaikkia kivoja nappuloita, kuten kursiivi, alleviivaus jne. Siellä on myös sellainen laatikko, missä lukee "Muut". Kun laatikkoa klikkaa, tulee sellaisia erilaisia vaihtoehtoja ja niistä sitten valitaan "Juonipaljastus". ^^

Hah, mä en saa edes vielä äänestää x'D Sen siitä saa kun syntyy ihan vuoden lopussa... Mutta ei se kyllä mua haittaakaan. Ei mulla ole mitään suurempaa intoa tuohon äänestämiseen, ja sitä paitsi säästyn ylimääräiseltä aivojen rasittamiselta kun en edes saa tehdä mitään xDDDD

... Ai, elä tapa mein skanneria... Sitten se ei ainakaan suostu toimimaan. Sääli vaan, ettei käyttöohjeista oikein löydy apua, isä ei osaa tehdä mitään eikä velikään osaa... Enkä oikein minäkään. No, täytynee kokeilla jotain radikaalia *evil smile*

Eijeijei, ei Inua syödä ^^ Aktivoidut sitten kun inspis löytyy. Hyvä kuitenkin tietää, että olet vielä ihan hengissä x'D

Mii, en mäkään muista mitään siitä, mitä sillon säädit... Muistan vaan, että lopuksi kaikki repes, Soncchin mangakassia myöten x'''DDDDD
    Niin no, täytyyhän meidän isompien huolehtia pikkuisesta Soncchista ^^ Pystyin niin sieluni silmin näkemään Soncchin seuraavan viestin: ''hei miten ton juonipaljastusjutun saa auki?'' xDDD

MM on 27.11. Koeviikon lauantaina siis, ainakin meillä... Tosin meillä ei ole sitten enää kuin maanantaina yksi koe, ja mulla sekin on ruottinkoe. Suht. hyvin menee siis ^^

Ömmm mäkin haluaisin kujailla ihmisten olioiden kanssa... No ei siinä mitään, mulla oli tosi mielekästä tekemistä eilen 8D Tein vähän japanintehtäviä, piirtelin, söin karkkia ja katselin The DiamondDust Rebellionin ^^ Aaawwwww, se oli kiva! Vaikka ihan hirveästi en tykkää (ymmärtääkseni) varsinaiseen juoneen liittymättömistä jutuista, niin sitä kyllä katseli aikas mielellään ^^ Tuli hieman, ihan hieman vain, ihkutettua Hitsua ja addiktoiduttua vielä enemmän (miten se on edes mahdollista?!) Bleachiin.
    ... ehkä minun pitäisi hieman selventää elämän tosiasioita niille, jotka eivät ihan ymmärtäneet äskeistä... Siis, The DiamondDust Rebellion on Bleach-elokuva, joka kertoo lähinnä Toshirosta josta tulikin yhtäkkiä kapinallinen... (<--- *jättää juonen selvennyksen taktisesti kesken*) Suosittelen katsottavaksi, jos Bleachista tykkää ^^ Ja jos ymmärtää sen verran englantia (tai japania x'D) että pysyy hyyppien puheissa mukana.

Öööö kirjoitin taas romaanin >_<'
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Marras 06, 2010 8:20 pm

Aaaaaawwww... se DiamondDustRebbellion oli vaan niin hyvä... Täysin samaa mieltä Hitsun söpöydestä Marsun kannsa,sit siinä elokuvassa oli hyvää musiikkiakin....

Hei ei oo reilua kiusata mua.... nyyh, kyllää mä olisin tajunnu sen, aika jännä keksintö muuten...

Juonipaljastus:

Joo oli ihan pakko kokeilla....

Rottatoulle elokuva oli aika hyvä muuten...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Marras 06, 2010 11:50 pm

Se kappale, joka oli DiamondDust Rebellionin lopussa oli aika seko x''D Se ei vaan oikein sopinut siihen tarinaan, kun se kuitenkin oli sellainen vakavahenkinen 'tuskainen menneisyys'-tarina xDDD
    Hitsu oli kyllä vain taas niin ihana... Meinasin tosin revetä muutaman kerran, kun se järkyttyi ihan totaalisesti jostain ja sen silmistä tuli lautasen kokoiset xD Silleen näin: O_O *järkytys* Mutta ei se mitään. Niin ja välillä ne tyypit heilui siellä sillai, et näytti siltä kun ne ois juonut jotain epämääräistä, mutta ei sekään mitään. 8D
    Se pääpahis muuten näytti ihan älyttömästi Byakuyalta, ainakin Hitsun muistelukohtauksissa. Ensin katoin sitä sillai että mitä kettua, onko toi Byakuya, mutta ei se sitten ollutkaan xD Ja hyvä niin.
    Aattelin muuten tänään katsoa Memories of Nobodyn tai Fade to Blackin, mutta luulen että jää kyllä väliin... Telkkaristakin tulee elokuvia, katson varmaan jotain sieltä ^^

No, oli sentään jotain mitä et tajunnut (ainakaan heti). *virn*

Joo, onhan Rottatouillekin ihan kiva. Tosin en muista siitä ihan hirveesti kun näin sen joskus kauan sitten~~ xD

On muuten aika hienoa, että tän mun koneen saa liitettyä telkkariin niin että näyttö tulee telkkarin ruudulle ^^ Ja se olisi vielä hienompaa jos sen saisi toimimaan... Olisi hienoa katsella animea telkkarin kautta koneelta (hah) xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Marras 07, 2010 3:28 am

Se Fade to Black elokuva on kans ihan hyvä. Kannattaa tosi paljon IchiRuki paritusta. Mä taas en ollenkaan jaksanu kattoo sitä ekaa elokuvaa, ku siinä oli se ihme tyttö, ja sitten kun luin jostain et siitä ja Ichistä oli tehty paritus. Ichi kuuluu Rukialle. Piste. (Anteeksi Ai, tiedän kyllä kantasi...)

Se olis muuten oikeesti tosi siistiä, liittää kone telkkariin... Mun konetta ei taida saada, mutta ei meistäkään varmaan sitä kukaan osais ees liittäkkään... Mun kameran ainaki pitäis saada liitettyä, mutku kerran kokeilin niin ei siitä tietenkään tullut yhtään mitään.

Ja nyt oon edenny Vampire Knightissa sen animen kattomiseen... ja tutkielmakin on vielä kesken ja se pitäis olla valmiina torstaille...
    Niin juu... Marsu varaudu haastatteluun tutkielmaani varten, saat sittenkin olla sivuntäytettä... Ja jos joku muukin näillä sivuilla kävijöistä opiskelee japania, voin kyllä haastatella kyseistä henkilöäkin, jos joku niin haluaa.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Marras 07, 2010 4:08 am

Mietin että vois kattoo Fade to Blackin ekaks, kun sen mukaan mitä mä oon lukenut niin Memories of Nobody vähän niinkun jatkuu siitä, mihin Soul Society-juonikaari päättyy mutta on kuitenkin ihan itsenäinen juttu eikä liity varsinaiseen juoneen. Tai jotain sellaista xDD
    Joka tapauksessa... Nyt ärsyttää! Animefreak ja Animecrazy, kumpikaan ei avaa Fade to Blackia >.<'' Memories of Nobodyn saisi kyllä auki, mutta se on Megavideon kautta eli mitä todennäköisimmin lakkaa toimimasta 75 minuutin kuluttua. Raivo D8

...et voi olla tosissasi... Musta sitten tulee kuin tuleekin sivuntäytettä? Reilu... Mutta mä taisin kyllä lupautua jo kun kysyit sitä joskus kauan sitten. Keksi sitten jotain sellasta kysyttävää mihin osaan vastata jotain edes suhteellisen järkevää...

Huoh... Taidan katsella pari jaksoa ihan normaalia Bleach-animea. Tai sitten Hetaliaa. Paitsi etten muista yhtään montako jaksoa olen jo katsonut -.-'
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Marras 07, 2010 4:17 am

Ooon varsin hyvin tosissani, ku ope sano, ettei kirjan juonella niin väliä oo kunhan sitä vaan pohtii jotenkin, ja siitä ei sitten varmaan enää tuu kokonaista sivua, oten tilaa jää sopivasti...
    ja kysymykset vois olla tyyliin: Miksi kiinnostuit japanin kielestä, Onko sitä vaikeaa opiseklla?, jne....en oo ihan vielä keksiny niitä kunnolla.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Marras 07, 2010 4:21 am

Apuva, mä olen kusessa ja pahasti... affraid Piti tänään tehä tutkielmaa tuntitolkulla ja uinkas sitten kävikään: katsottiin leffaa, Henna ja mukulat tuli käymään ja Leevi on sompaillu täällä illan, jtoen en ole saanut kuin 7 riviä johdantoa aikaiseksi... Tosin kirjat on kyllä käyty nyt läpi,e ttä sinänsä näyttää ihan okoolta... Huomenna vaan seiskalta ylös ja tekeen... Huoh!

Leevi sit tahto ton hymiön =D
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Marras 07, 2010 4:30 am

Okei, ehkä mä noihin saisin jotain vastattua...

Arrgghh, Micchillä on kiireitä~~ Harmi että ihmisten täytyy tehdä kaikkia vamma-vamma-tutkielmia :'< Munkin pitäis väkertää ruotsin aine, lyhyt tosin, 100-150 sanaa. Ja sitten 20. päivään tätä kuuta mennessä pitäisi saada aikaan 2-4 sivun essee jostakin Japanin kulttuuriin liittyvästä, kuten kohteliaisuussäännöistä tai urheilusta tai ruoasta tai jostain... Käyköhän mangasta tai animestakin? En muista, enkä jaksa mennä kattoon x'DD Sen Japani-esseen tekeminen voi olla ihan kivaa. Ainakin kivempaa kun ruotsin...

Mii, sano Lee-kunille terveisiä ^^

...luin tässä tuota tekstiäni ja repesin xDDDD ''En jaksa mennä kattoon'' x'DDDDDD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Marras 07, 2010 4:50 am

Mä oletan, et se japanin esseen voi kirjottaa suomeks, eikö niin Marsu*

Tajusin tässä just, että muut asiat fysiikan koealueesta mä tajuan, paitti muuntajalaskuja... Onneks on huominen vielä aikaa lukee. Ja onhan siellä kirja takana harjotustehtäviä, mut ei niistä kauheestu hyötyä oo ku niitä ei voi tarkistaa mistään...

Oikestaan mulla ei ollu mitään asiaa... Koitan vaan saada viestimäärääni isommaks...
    Toisaalta vois mennä nukkuunkin...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Marras 07, 2010 4:59 am

Joo, se kirjoitetaan suomeks ^^

Muuntaja? Siis nää N1-N2, U1-U2 ja I1-I2-jutut? Ne on oikeastaan aika yksinkertaisia, kun niiden välisen yhteyden tajuaa. (Olettaen, että puhumme samasta asiasta.)

Ikävää... Söin tänään toffeeta ja hampaita alkoi vihloa... Ei ole kivaa...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Marras 08, 2010 12:30 am

aijai Marsu... =/

Joku nimeltä mainitsematon henkilö on sitten päättänyt myrkyttää rakkaan siskon poikani mielen...
    Leevi tuli ihan hohteessa äskön eisittelemään mulle hienoa musaa kännykästään; An cafeeta ja sekalainen lajitelma Blach-tunnareita... Nii, kenenköhän luona Leevi kävi hakemassa mulle mangaa? (Kuka oli reilu ja laitto jätkän hakeen, ku itte ei jaksanut xD... Ei oikeesti Leevi kävi eilen hakeen itellensä magaa ja toi samalla mulle ja tänään läehtin sen kyllä ihan omia tarpeita varten, mutta sain hei monta kärpästä yhellä iskulla;
    1. Leevi sai liikuntaa kun on koko päivän ollu sisällä,
    2. Leevi sai palautettua lainaamansa Inuyashat, ettei ne taas huku niinku meinas käydä yhelle Narutolle...
    3. Mä sain mangaa (muahahaa)
    4. sain jätkän pois säheltämästä, että pystyin tekeen tutkielmaa,
    5. Leevi tottuu kulkeen pimeessä (hän siis pelkää kulkea pimeällä yksi, reilua laittaa semmonen yksi naapuriin verukkeella: "muuten et saa mangaa" ja "en mä nyt ehdi kun teen tutkielmaa (tai facetan, tai yodetan, mut kummiskin)")
    6. Leevi sai "hyvää" musaa (xD) )

Joka tapauksessa olen aika törkeä, mutta siihen on paree tottua xD

ja nyt takaisin tutkielman pariin, vi'ä noin puole kirjoitettavaa =D

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Su Marras 24, 2024 10:16 am