kirjoittaja Marsu* La Marras 06, 2010 5:27 pm
Kun kirjoittaa viestiä, niin tuossa viestilaatikon yläpuolella on noita kaikkia kivoja nappuloita, kuten kursiivi, alleviivaus jne. Siellä on myös sellainen laatikko, missä lukee "Muut". Kun laatikkoa klikkaa, tulee sellaisia erilaisia vaihtoehtoja ja niistä sitten valitaan "Juonipaljastus". ^^
Hah, mä en saa edes vielä äänestää x'D Sen siitä saa kun syntyy ihan vuoden lopussa... Mutta ei se kyllä mua haittaakaan. Ei mulla ole mitään suurempaa intoa tuohon äänestämiseen, ja sitä paitsi säästyn ylimääräiseltä aivojen rasittamiselta kun en edes saa tehdä mitään xDDDD
... Ai, elä tapa mein skanneria... Sitten se ei ainakaan suostu toimimaan. Sääli vaan, ettei käyttöohjeista oikein löydy apua, isä ei osaa tehdä mitään eikä velikään osaa... Enkä oikein minäkään. No, täytynee kokeilla jotain radikaalia *evil smile*
Eijeijei, ei Inua syödä ^^ Aktivoidut sitten kun inspis löytyy. Hyvä kuitenkin tietää, että olet vielä ihan hengissä x'D
Mii, en mäkään muista mitään siitä, mitä sillon säädit... Muistan vaan, että lopuksi kaikki repes, Soncchin mangakassia myöten x'''DDDDD
Niin no, täytyyhän meidän isompien huolehtia pikkuisesta Soncchista ^^ Pystyin niin sieluni silmin näkemään Soncchin seuraavan viestin: ''hei miten ton juonipaljastusjutun saa auki?'' xDDD
MM on 27.11. Koeviikon lauantaina siis, ainakin meillä... Tosin meillä ei ole sitten enää kuin maanantaina yksi koe, ja mulla sekin on ruottinkoe. Suht. hyvin menee siis ^^
Ömmm mäkin haluaisin kujailla ihmisten olioiden kanssa... No ei siinä mitään, mulla oli tosi mielekästä tekemistä eilen 8D Tein vähän japanintehtäviä, piirtelin, söin karkkia ja katselin The DiamondDust Rebellionin ^^ Aaawwwww, se oli kiva! Vaikka ihan hirveästi en tykkää (ymmärtääkseni) varsinaiseen juoneen liittymättömistä jutuista, niin sitä kyllä katseli aikas mielellään ^^ Tuli hieman, ihan hieman vain, ihkutettua Hitsua ja addiktoiduttua vielä enemmän (miten se on edes mahdollista?!) Bleachiin.
... ehkä minun pitäisi hieman selventää elämän tosiasioita niille, jotka eivät ihan ymmärtäneet äskeistä... Siis, The DiamondDust Rebellion on Bleach-elokuva, joka kertoo lähinnä Toshirosta josta tulikin yhtäkkiä kapinallinen... (<--- *jättää juonen selvennyksen taktisesti kesken*) Suosittelen katsottavaksi, jos Bleachista tykkää ^^ Ja jos ymmärtää sen verran englantia (tai japania x'D) että pysyy hyyppien puheissa mukana.
Öööö kirjoitin taas romaanin >_<'