kirjoittaja Marsu* Pe Tammi 14, 2011 12:55 am
... --- .. . --. , . - ,. . ., . , ., .- .- . - , . , ., ., ., -. . ,. , .
Älkää kysykö... Olen vain vähän väsynyt, ja ärsyyntynyt, ja sen sellaista. Ai miksikö?
Koulutyö tappaa minut.
Tällä viikolla on ollut jotenkin niin paljon kaikkea, että kuolen... Äikän esseekoe toisena päivänä loman jälkeen, ruotsin kirjoitelman palautus, englannin sanakoe, yliluonnollisen vaikeita matikantehtäviä, vaikeita fysiikantehtäviä, ruotsin kielen sanojen suullista kuulustelua, äikän kurssitehtävästä ja yhteisesti luettavasta kirjasta muistuttelua... Enhän unohtanut mitään? -.-' Ja huomiseksi pitää olla valmiina kirjavinkkaus... Oikeestaan oon kyllä tehnyt sen jo, mutta kun se on huono. En tajua miten 2-3 minuutin puheenvuoroon saa mahdutettua kaiken mitä opettaja siihen haluaa >.< Jotain rajaa, kiitos...
Siinä oli sitten viikon valituspuuska ^^' Ja siihen se sitten jääkin, koska en jaksa valittaa, ja koska ketään ei oikeesti edes kiinnosta kun mä valitan koulutehtävistäni. Ei siinä mitään, ei muakaan kiinnostaisi mun valitukseni ^^ Öh...? Ja sitä paitsi nyt on jo vähän pirteempi olo, kun sain läksyt melko nopeasti tehtyä ja sitä paitsi kohta on viikonloppu : D Lisäksi pääsen pitkästä aikaa viettämään vähän aikaa kirjoittamalla tänne ja poukkoilemalla randomisti Devissä x'DDD Sen jälkeen kun on virnistellyt jonkin aikaa GB-Hitsuille (älkää kysykö #2), on jo paljon valoisammalla mielellä ^^ Anteeksi kuinka?
Digimon-selitys kyllä meni vähän ohi (taas). Mä en tiedä Digimonista mitään muuta kuin että siinä on sellainen punapukuinen tyttö nimeltä Mimi, jolla on joku vihree pallo-ötti O.o Jos on... Ja sitten mieliin nousee tietysti kysymys, että siitäkö tuli Ryu-kunin ex-tyttöystävän (ei muuten ollut ex-tyttöystävä) nimi. Ja se muuten jää ikuiseksi arvoitukseksi.
...eikä jää. Vastaus on nimittäin, että ei. Ainakaan muistaakseni -.-'
Mä en muista koskaan katselleeni erityisesti Pokemonia tai muutakaan vastaavaa, paitsi joskus lapsena (enkä siitä muista paljon mitään). Mutta ei tietenkään ole paha asia katsella piirrettyjä lastenhojelmia tai lastenohjelmia yleensäkään, nehän on kivoja : D No ei kaikki, mutta jotkut.
Kirjoitinpas sitten randomin viestin. No, Ai-chanin ollessa ilolla lapsekas mä voin sitten olla ilolla randomi x'DDD Mutta pistän kaiken raskaan kouluviikkoni ja GB-Hitsujen syyksi. ^^
Ja tämän viestin pääasiathan siis olivat, että koulutyö on murhamielellä, Digimon menee lujaa ohi eikä Ryulla ole ex-tyttöystävää. xDDDDDDDDxDDDDDDxDDDD