Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 35 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Tammi 05, 2011 10:57 pm

No, ihmiset taisi jo selittää mikä/kuka on Appa xD

En päästä Ryuu-kunia metsään, vaan jätän viistoistakesäisen pojan yksin kuuden aikuisen maantierosvon kanssa xD (Sidotun kylläkin)

Kiitos kiitos onnitteluista ^^ Tiettekö, vuoden päästä tää likka on aikuinen xD

Voldemortin päitä? O_O Pelottavaa.

Sori Miuku, mulla ei ole hajuakaan miten sen saa ilman kolmosta...
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viestien lukumäärä : 46

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 35 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sienilakki To Tammi 06, 2011 1:02 am

Mä en tiennytkään et sul oli synttärit, ai. no paljon onnea kumminkin.

Ja hohoo, minä sain molemmat, mopon sekä traktorikortin samalla kertaa. ekallakin. (kehuskelee vaikkei kumpaakaan käytä... vielä)

Ite mietin vaan tota Hayashin läpi kulkevaa tarinaa. siinä kun on tämä luola, ja kaikkialla matkalla sinne löytyi kaatuneita puunrunkoja. Yakuman työtä vai Sattumaa? taitaa olla jälkimmänen, tiedä häntä. (anteeksi nokan tunkeminen tarinaan Sad )
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Tammi 07, 2011 1:57 am

Hyvää synttäripäivää Aille minunkin puolestani, myöhässä tosin... Mutta Devissä sentään onnittelin oikeana päivänä. Kuvalla. Josta alemmuuskompleksoidun kun se näyttää viisvuotiaan tekemältä x'DDDD Mutta samalla jotenkin jännästi tykkään siitä. Se on iloinen ^^ Ja tykkään piirtää Harua ehkä eniten kaikista hahmoistani. Aidouruakin on kiva piirtää, vaikka en oikein osaa piirtää sille kunnollisia silmiä... Ryun piirtäminen ei sitten olekaan niin kivaa, koska en koskaan saa sen hiuksia piirrettyä niinkuin haluaisin -.-'

Onnea Soncchillekin ^^ Ens kesänä pääset sitten kans ajeleen pitkin kyläteitä x'DDDD Millä nyt sitten ikinä ajatkin.

No kyllä Ryu voi ne kaikki hakata jos ne rupee riehuun... Tai siis ei x'DDDD En mä nyt tiedä pärjäiskö se kuitenkaan yksin kuudelle ihmiselle... Tuskinpa. Ei se ehkä ihan niin ultimate oo. Melkein kuitenkin ^^

Mulla ei ole traktorikorttia, kun en sitä oikeestaan tarvi. Tai no, on meillä traktori, mutta tuskin mun sitä tarttee koskaan ajaa. Sitä paitsi tykkään ajaa enemmän mopolla, mönkijällä ja sen sellaisilla. Oma rakas Yamaha DT <33 Se on muuten ollut pakkasessa koko talven O_O Autotallissa ei ole tilaa...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Tammi 07, 2011 2:21 am

Pikkuhousut on saakelin vaikea saada jalkaan kun on vähän märkä. Hiiskatti.

Joo, älkää kysykö.

Mullapa ei ole mopo- eikä traktorikorttia. Hä hä hää. Mitäs ylpeilemistä siinä on, Ai? Ajan sitten vuoden päästä oikein kunnon ajokortin.

Mikä Hayashin tarina, Sienilakki? Niitä on neljä...

Ultimate Ryuu. Voisin vetää nyt jotain vitsiä Digimonista mutta ehkä en xD

Muuten Marsu*... Koska tulee seuraava titteli? ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Tammi 09, 2011 5:05 am

Ultimate Ryu kuulostaa aika kivalta. Ja Digimonista en osaa oikein sanoa mitään, joten jätän sen kommentoinnin vähemmälle. Mutta Ultimate Ryu on silti kiva, eikö niin, Ryu-chan? ^^ Ai miten niin? Mikä vika "chanissa" muka on?

Seuraava titteli tulee joskus ööö 350 viestissä kai.

Saakeli kun koulu alkaa kohta. Mä oon koko loman ajan miettinyt kaikkea, mitä pitäis tehdä koulun eteen nyt lomalla, ja käytännössä kaikki oikea työ kasaantuu sitten huomiseksi. Yyyyy ilman koulutöitä olisi kivasti aikaa mennä lumilautailemaan tai pelaamaan jääkiekkoa... Mutta ketäpä joudun syyttämään siitä, että kaikki jäi viime tippaan... He he... MORSOA. Tai siis en. Huono vitsi, itsehän minä tässä se syyllinen olen >.< Ja silti en nytkään saa tehtyä muuta kuin oleskeltua täällä ja kuunneltua musiikkia. Mutta Mikulla on niin kiva ääni... Maininnat muista Antikun jäsenistä puuttuvat siksi, koska kappale jota nyt kuuntelen on Lc5:en. Mutta Mikulla on silti kiva ääni.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Tammi 11, 2011 4:21 am

No siis, Digimonissahan (ainakin kolmessa ensimmäisessä tuotantokaudessa, muita en oo nähnyt) digimoneilla on ne eri muodot: fresh (vauvamuoto), in-training, rookie, champion, ultra/ultimate/superlataus ja mega/muotoharppaus. Sitten kakkoskauden tyypeillä on vielä haarniskoituminen (yksi, kaksi tai kolme muotoa, muilla kuin Kenillä) ja dna-digivoituminen (joka voitaisiin varmaan laskea eräänlaiseksi ultimate-muodoksi), ja sitten Daisukella ja Kenillä on vielä dna-digivoitumisesta kehittynyt muoto ja vielä sen taistelumuoto. Kuka on katsonut hiukan liikaa Digimonia? Se oli muuten eka anime jota katselin! Joskus päiväkoti/eskari-ikäisenä, muistan vieläkin kun päiväkodin/eskarin vessassa yksin ollessani pelkäsin että Orgemon hyökkää xD Enkä edes tajunnut että se on anime. Olin pieni otakunalku jo silloin! Ja aika monet muutkin sarjat, joita katoin pienenä, on ainakin osittain japanilaisvalmisteisia. Aika monet lastenpiirretyt siltä ajalta on muuten puoliksi japanilaisia... Maailman ympäri 80 päivässä on espanjalais-japanilainen, Alfred J. Kwak on hollantilais-japanilainen, Sherlock Koira on italialais-japanilainen, Muumit on suomalais-japanilainen...

Digimonin alkudubbaus oli muuten aivan hirveä. Ja ne nimien lausumiset... "Takenouchi" -> "Takenouhhi", "Kido" -> "Kidooo", "Koushiro" -> "Kosiiiiro", "Takaishi" -> "Takaihhi" jne... Mutta siitä kiitän että oli tehty alkutunnari alkuperäiseen japanimusiikkiin, ettei oltu otettu sitä amerikkalaista räppimusiikkia niinkuin esim. Ruotsi. Ja siitä että pidettiin japaninkieliset nimet, amerikassa esim. Yamatosta on tehty Matt ja Takerusta T.K. Ja näin päästiin Ryuu-kunista kymmenen vuotta vanhoihin suomidubbeihin xD

Ja ihmisiä kiinnostaa kun 17-vuotias höpöttää turhia lastenpiirretyistä xD Olen ilolla lapsekas ^^

Koulu koulu. Eka päivä 9 tuntia pitkä, uskonnosta läksyä 7 tehtävää. (Tuli muistakin, mut tosta eniten)

Pelaamaan jääkiekkoa? Vapaaehtoisesti? Pelottavaa.

Mulla menee muuten hermo uuden liikanopettajamme kanssa. Edellinen jäi eläkkeelle, tosin opettaa meille vielä terveystietoa kun sillä uudella liikanopettajalla ei ole lukion tt:n pätevyyttä... We want Aila back! Aila takaisiiiiiin...

Argg ärsyttävää kun on juuri alkanut katsoa animejaksoa ja sitten "Löytyykös siitä koneesta sellaista off-näppäintä?"...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Tammi 11, 2011 11:39 pm

Älä huoli Ai. Oon mäkin katsonut pienenmpänä mooonia sarjoja, jotka nytten on paljastunu animeiks...
    Ite en oo digimonia kattonu, mutta pokemonia kuitenkin.... ja sillon joskus ku subilta tuli Sailor Moon, joka siis tapahtui kauan aikaa sitten, olin ehkä kakkosella sillo, niin sitä kattelin enkä ollenkaan tienny et se oli anime, ja se tuli sillo ruotsiks dubattunna, jota en pienenä tajunnut ja joskus väliin tuli japaninkielisiä jaksoja, ja muistaakseni valitin niitten kimittävistä äänistä äidille sillo... Sais se sarja kyl tulla uudestaankin, mut nyt kiitos ihan alkuperäiskielellä...
    On kyllä nytkin monet lastenohjelmista japanilaisia...

Pitkiä koulupäiviä, sulla Ai.

Ei oo kivaa, kun me vaihdettiin ruotsissa paikat ja jouduin yksin ja vielä eteen, ja kun saan kaikki tehtävät tehytä enne muita niin tulee sairaan tylsää...
    Kun edellisissä paikoilla pysty höpöttään parin kanssa....
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki Pe Tammi 14, 2011 12:07 am

Ite muistan digimonin myös. nykyään siitä on jo 6 kautta ( katsonut jokaista vähäsen). itse tykkäsin neloskaudesta ja kuudes kausi on hyvä tähän asti. Nykyään digimonien evoluutiotasolla ei tunnu olevan väliä kun shoutmon (yksi rookie päähenkilöistä) pystyy yhdistymään robo ötökän (en muista nimee ja sekin on rookie) kanssa, ja antaa turpaan ainakin viiden champion tason yhdistykselle... ja en osaa selittää. No

Jep eka kausi agapion dubilla. scratch Onneksi se vaihtu kesken werneen. ja muumeistahan oli nää sensuroidut jaksot. netti on helpottanut kaiken katsomisen.

Miksi häpeillä lapsuuden täydellisestä merkistä puhumisesta? Se on täydellinen puheenaihe... ainakin joissain vaiheissa... kai...

pokemonkin oli hyvä sarja, mutta oli siinä hyppyjä. aina tuntui olevan uusia pokemoneja mitä ei enne oltu nähty Ashilla. snorlax ja tauros nyt mainitakseni...

Viikonloppu lähenee onneksi koko ajan...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Tammi 14, 2011 12:55 am

... --- .. . --. , . - ,. . ., . , ., .- .- . - , . , ., ., ., -. . ,. , .

Älkää kysykö... Olen vain vähän väsynyt, ja ärsyyntynyt, ja sen sellaista. Ai miksikö?

Koulutyö tappaa minut.

Tällä viikolla on ollut jotenkin niin paljon kaikkea, että kuolen... Äikän esseekoe toisena päivänä loman jälkeen, ruotsin kirjoitelman palautus, englannin sanakoe, yliluonnollisen vaikeita matikantehtäviä, vaikeita fysiikantehtäviä, ruotsin kielen sanojen suullista kuulustelua, äikän kurssitehtävästä ja yhteisesti luettavasta kirjasta muistuttelua... Enhän unohtanut mitään? -.-' Ja huomiseksi pitää olla valmiina kirjavinkkaus... Oikeestaan oon kyllä tehnyt sen jo, mutta kun se on huono. En tajua miten 2-3 minuutin puheenvuoroon saa mahdutettua kaiken mitä opettaja siihen haluaa >.< Jotain rajaa, kiitos...

Siinä oli sitten viikon valituspuuska ^^' Ja siihen se sitten jääkin, koska en jaksa valittaa, ja koska ketään ei oikeesti edes kiinnosta kun mä valitan koulutehtävistäni. Ei siinä mitään, ei muakaan kiinnostaisi mun valitukseni ^^ Öh...? Ja sitä paitsi nyt on jo vähän pirteempi olo, kun sain läksyt melko nopeasti tehtyä ja sitä paitsi kohta on viikonloppu : D Lisäksi pääsen pitkästä aikaa viettämään vähän aikaa kirjoittamalla tänne ja poukkoilemalla randomisti Devissä x'DDD Sen jälkeen kun on virnistellyt jonkin aikaa GB-Hitsuille (älkää kysykö #2), on jo paljon valoisammalla mielellä ^^ Anteeksi kuinka?

Digimon-selitys kyllä meni vähän ohi (taas). Mä en tiedä Digimonista mitään muuta kuin että siinä on sellainen punapukuinen tyttö nimeltä Mimi, jolla on joku vihree pallo-ötti O.o Jos on... Ja sitten mieliin nousee tietysti kysymys, että siitäkö tuli Ryu-kunin ex-tyttöystävän (ei muuten ollut ex-tyttöystävä) nimi. Ja se muuten jää ikuiseksi arvoitukseksi.
    ...eikä jää. Vastaus on nimittäin, että ei. Ainakaan muistaakseni -.-'

Mä en muista koskaan katselleeni erityisesti Pokemonia tai muutakaan vastaavaa, paitsi joskus lapsena (enkä siitä muista paljon mitään). Mutta ei tietenkään ole paha asia katsella piirrettyjä lastenhojelmia tai lastenohjelmia yleensäkään, nehän on kivoja : D No ei kaikki, mutta jotkut.

Kirjoitinpas sitten randomin viestin. No, Ai-chanin ollessa ilolla lapsekas mä voin sitten olla ilolla randomi x'DDD Mutta pistän kaiken raskaan kouluviikkoni ja GB-Hitsujen syyksi. ^^

Ja tämän viestin pääasiathan siis olivat, että koulutyö on murhamielellä, Digimon menee lujaa ohi eikä Ryulla ole ex-tyttöystävää. xDDDDDDDDxDDDDDDxDDDD
    Vieraili
    Vierailija

Viesti kirjoittaja Vieraili Pe Tammi 14, 2011 7:25 am

Ajattelin tulla nyt heti ilmoittamaan olemassaolostani, että heipäiväävaan. :3 SaneChains paikalla, mutta sanokaatten Saneksi vaan. Hmm... Voisi alkaa kohta tarvitsemaan peliseuraa, any volunteers?
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Tammi 15, 2011 12:25 am

Hei, ja tervetuloa mukaan! (:
    Mulla on yksi hahmo, jolla ei ole aikoihin ollut oikein tekemistä, joten siitä saisi kyllä seuraa jos yhtään kiinnostaa. Kyseessä on hanyoopojuseni Aidouru. Jos hän vaan yhtään miellyttää, niin hänestä (ja minusta x'D) saa kyllä peliseuraa ^^

Kirjavinkkaus taisi mennä ihan hyvin, mutta opettajan kommentit esseekokeista olivat kohtuullisen karmivia. Se sanoi meille ihan suoraan, että te olette kusessa x'DDDD Toivottavasti ei sentään kaikki... Toivottavasti en MINÄ O_O Sen näkee sitten, kun saadaan ne kokeet takaisin...
    Kohta voisi alkaa suunnittelemaan kurssitehtävää ja lukemaan Juhani Ahon Juhaa... Tai sitten vaan jatkan dataamista, FMA:n lukemista ja suklaan syömistä haha. x'DD Paljon houkuttelevampi vaihtoehto.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Tammi 15, 2011 12:32 am

Tarkoitin siis noita tollaisia lastenohjelmia joita ei heti tajua japanilaisiksi, esim. Matka 80 päivässä...

Niin, ja oikeastaan mulla on sinä päivänä 10 tuntia, mutta kaks tuntia menee päällekäin, kun noilla Marsu*illa on erilailla tunnit kuin meillä... 8 tuntia niinkuin "normi"koulua jota on muillakin, ja sit siinä on 2 tuntia samanaikaissaksaa aamulla, mut toinen niistä menee ekan "normi"tunnin päälle ettei oikeastaan oo kuin "vain" yhdeksän tuntia... Seuraavassa jaksossa on kaks 8 tunnin päivää ja kaks 9 tunnin päivää, ja viidennessä kolme 9 tunnin päivää ja kaikki päivät 7. tai 8. tuntiin... Hikipingon päivät ovat kvääk.

Mä en ole nähnyt kuin 3 ekaa eli ne mitkä on näytetty Suomessa, täytyi etsiä netistä ne muut ja kattoo... Kolmoskausi oli minusta aika huono, mutta ykkösestä ja kakkosesta tykkäsin.

Nyt musta tosiaan tuntuu että vaikka meillä on pitkät päivät niin meillä on hiiskatisti vähemmän tehtäviä kuin teillä Marsu*. Nyt ei ole muuta isompaa kuin biologian tehtävät maanantaiksi ja saksan kirjoitelma keskiviikoksi. Tosin silloin kun oli äikkää (täs jaksos ei oo) niin tuntui että koko ajan oli jotain... Saattaa johtua siitäkin että meillä on nyt 10 tuntia viikossa eli kaks kurssia opettajaa joka ei yleensä anna kotitehtäviä xD Ja kyllä, opettajat on julmia kun pitää rajoittaa puhe 2-3 minuuttiin xD Meillä oli sellainen esittelypuhe viime jaksossa.

Sain kankaat quincy-cossiini! ^^ Sitten vain miettimään mistä hankin kaavat... Ja miettimään miten vältän shinigami-ylivallan conipäivänä xD

Ah, Mimi. Lempihahmoni Digimonissa. Ja asiaanhan ei vaikuta se sen ihana punainen mekko... xD Ei vaan, se on ihan oikeasti mun lempihahmo. Ja Marsu*, Palmon on kukka, ei pallo >_<

Ja tervetuloa Sane, ihanaa että olet liittynyt YoDeen! Minulla on kolme hahmoa kirjoitusvaiheessa, että jos yritän saada niitä valmiiksi...

EDITTIÄ: Jaha, Marsu* kirjoitti oman viestin sillä aikaa kun minä omaani.

Apuva, pelottava äikänopettaja. Tosin meilläkin muutama joutui kirjoittamaan esseekokeen uudestaan, kun olivat käyttäneet liikaa sinä-passiivia...

Juhani Ahon Juhaa? En muista, valitinko siitä kirjasta täällä, mutta me luettiin se viime kurssissa ja se on ka-ma-lin kirja minkä olen lukenut. Siis ihan hirveä. Kaikki elementit joita inhoan kirjoissa. (Vanhanaikainen kirjoitustyyli ei siis kuulu niihin, tykkään vanhoista kirjoista.) En varmaan paljon innosta xD Jatka datailua, täysmetallialkemisteja ja chokolaatia ^^

EDIT #2: Joo, olen valittanut:

"Joo ja mun pitäis lukea Juhani Ahon Juha torstaihin mennessä... Ja kun se on niin #¤"%&?()/# kirja niin ei mitenkään haluta... Siinä on kaikki sellainen mitä inhoan kirjoissa! KAIKKI! Byäää älkää pakottako mua lukemaan sitä! *Tukeutuu Ryuuzaan ja itkee* Heeeeetkinen... Väärä hahmo. xD"
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Tammi 15, 2011 1:02 am

Opettajat on julmia. x'D Sekin oli pelottavaa, kun opettaja jatkoi että meidän esseekokeista monet oli hylkäyskelpoisia O_o

Mä en muuten ole vielä aloittanutkaan cossini tekemistä, mutta eipä sitä tehtävää kyllä ihan kauheen paljoo olekaan... Ja haha, Ai, juttu onkin siinä ettei sulla ole MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA välttää shinigamiylivaltaa, haa!!! *insert some evil laugh here* Kato kun shinigamit jyräää quincyt *insert some more evil laugh here*

Nyt on ainakin selvää, ettei huvita lukea Juhaa... Vähän kyllä tarttis, et saisin sen luettua siihen mennessä kun meillä on siitä kirjallisuuskeskusteluja...
    Hah, Marsu* harrastaa tietokoneilla oleskelua, suklaata ja täymetallialkemisteja x'DDDD Ois siinä jollakulla ihmettelemistä ^^'

Ootteko muuten huomanneet, että kun sanakirja.org:iin kirjoittaa englanti-suomi-hakuun hakusanaksi ''fullmetal'', se kysyy, että tarkoititko ''alchemist'' x'D Mä meinaan koitin joskus Wink Samalla muistuu mieleeni se, kun koitin etsiä suomi-japani-hausta sanaa ''pihlaja'', ja hajosin täysin kun se sivusto sitten kysyi että tarkoititko ''kataja''...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Tammi 15, 2011 2:43 am

Hylkäyskelpoisia? Apua, äikänesseeltä on aika paha jos on hylkäyskelpoinen...

Mur, te shinigamit. Kaksi yhtä vastaan on epäreilua xD

Hahhaa, mä usutan Marsu*a laiminlyömään koulutoimintaa xD Ja voihan olla ettei se susta ole niin ärsyttävä kirja, se on vain mun mielipide...

Marsu* harrastaa täysmetallialkemisteja... Tajuatko mitä tuo saa pervon mieleni ajattelemaan, ystävä kallis? xD

Oikeesti? xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Tammi 15, 2011 3:17 am

Niin, ja sehän tässä pelottavaa onkin O_O

No en mä nyt tiedä voidaanko puhua kahdesta yhtä vastaan... Katos kun mä en ihan tiedä onko tosta Soncchista mihinkään (x'DDDD) ja mä nyt vastaan vähintään kymmentä shinigamia. *more and more evil laugh* Ei vaiskaan, Soncchi, toi nyt oli tollanen pieni valkoinen valhe ^^ Mutta se oli kyllä ihan totta että mä vastaan ainakin kymmentä shinigamia (hah). x'DDD

No, oon lukenut siitä kirjasta pari lausetta ja tuli vähän sellanen olo, että ei ole totta... >.>

Voi kuule, nyt kun mainitsit niin kyllä tiedän~~ Mistä lie johtuukaan...

Joo, ihan oikeesti. xDD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Tammi 15, 2011 3:30 am

Pikku shinigami, oles nyt kunnolla xD

Juha sukkaa. Se nyt vaan on tosiasia. (Anteeksi jos joku tykkää kyseisestä kirjasta)

Luultavasti ei ainakaan siitä mitä pistän rosvot puhumaan tuolla pelissä xD

Mä meen nyt kattoon Euroviisuja, moido! ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Tammi 15, 2011 3:35 am

Joo, kyl se lähinnä menee niin, että kaksi shinigamia vs yksi quincy, koska mihinkäs minä vaihatisin puolta rakkaan Hitsuni seurasta....
    Jos nyt sais sen asun ekaks tehtyä.

Hah, ens viikolla ei oo normaalia koulua, kun on tetti-jakso, pääsin kivasti eläinkaupppaan tettiin.

Tervetuloa vaan sane^^.

Ihana viikonloppu edessä, saa nukkua pitkään...

Mulle on tullu nyt joku ihme vimma lukee Nälkäpeli-fanficcejä netistä, ja koska ne kaikki on enkuks niin satuin täs yks yö näkeen unta samaisesta aiheesta ja kaikista mystisintä oli, että unessa ne puhu englantia...

Jee, kivaa et Marsu vihdoinkin lukee FMA:ta, kun on hieman jäljessä siitä sarjasta...

Aivan ne euroviisukarsinnat, no ei siä mitään kiinnostavia esiintyjiä ollu tänää, paitti ehkä automatic eye ja se on todennäkösesti jo menny...

Okei viesti, joka ei liittynyt mihinkään aiheeseen suoranaisesti,halusin nyt vaan kirjottaa, että minäkin olen täällä...
    Vieraili
    Vierailija

Viesti kirjoittaja Vieraili La Tammi 15, 2011 3:47 am

Tämmöistä täällä O.o Mainiota. Sanottakoon, että Äikän opeilla on selvästi joku salainen ilkeys, sillä minua jyrätään juuri tehtävä ja essee vyöryllä. Tyyliportfolia piti olla jo aikoja sitten, mutta ei pysty kun lukio lappaa kaikkea muuta kauhua niskaan. Myöskin Quincy > Shinigami. Koska nuolia. <3 Diggaisin harrastaa jousiammuntaa jos voisin.

Euroviisut tänä vuonna ovat mielestäni aikalailla kuraa. Oikeastaan alkoi surettaa millaista sakkia siellä on.

Ainiin Marsu*, Hanyoot kiinnostava aina ;3 Jos kehtaat aloittaa pelin, ja läimäistä yksärillä että missä, ja jos on lisätoiveita, niin olen täysillä mukana. Very Happy

Vielä nukkumisesta. 3-4 tuntia per yö ei tee hyvää, etenkään jos olet laiska ja opiskelet lukiossa. Oli näet aikas karmea viikkoa, kun tota määrää tuli joka yö, varmaan 4 yötä peräkkäin. So Sweepy. ;__;
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Tammi 15, 2011 3:53 am

Soncchi, unohditko nyt jotain? Siis minuahan ei voi laskea vain yhden shinigamin arvoiseksi jäkäti jäkäti.
    Ja kuka muka on pikku shinigami jäkäti jäk.

Tosi reilua ettei toisilla oo normaalia koulua -.-' No ehkä kestän sen x'D

Jaa että kuka on jälkeenjäänyt? Mulla ei vain ole aikaa kuluttaa joka iltaa lukemalla mangaa ;__;

Joo, tällaista tosiaan täällä x'D Jutut lentää kohtuullisen sattumanvaraisesti johonkin suuntaan. Tänään jopa harvinaisen nopealla tahdilla.
    Ja toki voin aloitella peliä johonkin, tuskin enää tänään mutta kuitenkin ^^ Onko jotain erityistoiveita juonesta/paikasta/jostain?
    Mä varmaan kuolisin jos nukkuisin vaan 3-4 tuntia x'D

Miten ihmeessä ihmiset tykkää quincyista enemmän kun shinigameista? xD Ei sillä että valittaisin tai mitään, mutta itse tykkään paljon, paljon enemmän shinigameista ^^

Ai-chan, mä en muuten halua tietää mitä tapahtuu, jos noi tuolla meidän pelissä ottaa Daiyan mukaan ja sitten se selittää Ryulle jotain Kigoen tai muiden läsnäollessa -.-' x'DDD
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki La Tammi 15, 2011 8:06 pm

Bleach asiaa ja cosplayta shinigameina... enpä tiedä. Cosplayaus olis muuten kivaa varmaan, mutta asuun tunkeminen saattaa (riippuen asusta) olla painajaista. tietysti olis franky nuorena One Piecesta, mitä vois yrittää. Piukat uikkarit jalkaan ja havaji-paita päälle, Sininen tukka ja digimon tyyliset rillit otsalle ja ASENNE ja kaikki on hyvin.

Juu ja seison Shinigamien puolella. en nörde quincy mielinen. Twisted Evil

Todellakin. kaikki tuntemattomia. ei ennen vanhaan, ku oli lordit ja vilkkumaat ja koopit ja........... näääh, en oo muutenkaan kuunnellut.

Ja Sanelle vihoin minulta terve ja heipähei!

Ai niin... maanantaina sairaalaan viimeseen tutkimukseen ennen leikkausta.
    Vieraili
    Vierailija

Viesti kirjoittaja Vieraili La Tammi 15, 2011 8:20 pm

Noh, on minun olo aika kuollu noilla unilla. Mutta nyt viikonloppu, ja tuli nukuttua tukevat 13 tuntia, ni se riittää. Quincyt on vaan sillai hiljaisen cool, ja niillä on ne jouset, jotka on mahtavia. Myöskin miekka joka toimii kuin moottorisaha, mikä olisi mahtavampaa. No...Ehkä oikea moottorisaha.

Ja ei oo mtn toiveita sinäänsä, saa lätkästä mihin vaan, mut ei ehkä ihan johonkin kylän keskustaan, kun kaverilla ei oo mikään paras maine Very Happy

Ja Heipähei vaan, minkäs takia sinua silvotaan, jos saanen kysyä? Also kuulostaa mainiolta cossilta, ite olen vaan hypellyt KH2 Rikuna ympäriinsä, mutta seksikäs Kingdom Key mulla oli.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Tammi 16, 2011 2:44 am

Sonsku on vaihtanut avataria! Ei enää Hitsupäitä T_T

Köh köh mähän en ole jäljessä missään mangasarjassa... Voisiko joku heittää mua sillä Bleach seiskalla...?

Mua kans ihmetyttää miksei euroviisuihin kutsuta sellaisia artisteja jotka ihmiset ja mahdollisesti ulkomaalaisetkin tietää, noistakin ainakin kolme neljästä on sellaisia etten ole ennen kuullutkaan...

Mä "harrastan" jousiammuntaa, heittomerkit siksi että olen käynyt siellä viimeksi varmaan puoli vuotta sitten, ei oo tullut lähdettyä kun lukiopäivät on pitkiä ja sitä rataa... Täytyis joskus taas ryhdistäytyä ja mennä.

En sinänsä ehkä pidä quincyja parempina kuin shinigameja, en omaa vielä mielipidettä tahtoo Bleach seiskan mutta kun halusin cossata Bleachia jotta olisin samaa sarjaa Marsu*n ja Sonskun kanssa. Halusin puvun jossa on hame, mielellään ei kovin lyhyt, eikä kovin suuritöinen, koska teen juuri myös tulevaa vanhojentanssipukuani (Ja se on suuritöinen...). Vaihtoehtoja ei ole kauheasti, ja koska pidän Uryuusta niin ajattelin että voin olla joku random quincy-neitonen, kun se pukukin on ehkä helpompi tehdä kuin shinigamin ja siinä on enemmän muokkausvaraa. Lisäksi yksi genderbender-Uryuu-kuva DA:sta on aika hyvä malli ^^ Mä olen ennen tätä cossannut Emmaa samannimisestä sarjasta ja Sangoa Inuyashasta...

Älä huoli Marsu*, eihän ne voi Daiyaa mihinkään viedä kun ei se ole mitään tehnyt. Ei viattomia voi vangita! Tietysti se voitaisiin ottaa mukaan jos se haluaisi olla isänsä kanssa, mutta se taitaa haluta olla yksin kotona xD Kirjoittaessani kirjoitin tuohon alkuun "Älä huoli Ryuu" xD

Jahas Sienilakki, minäpäs pistän sinut cossaamaan jotakin joskus xD Mitä sulle tehdään?
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Tammi 16, 2011 3:29 am

Asenne on ehkä tärkein juttu ikinä, oli sitten kyse mistä vaan x'DD
    Mä oon muuten koittanut tässä kovasti rakentaa sellaista Hitsu-käyttäytymismallia, jota voin sitten hyödyntää jos koskaan saan cossini valmiiksi, mutta edistyn vähän kehnosti. Tai no, jos Soncchilta menee kysymään niin edistyn sairaalloisen huonosti. Tyypillinen tapaus: En naura en naura en naura *reps*. Ja toinen aika klassinen on tämä Soncchin kommentti: ''Shiro-chan, kuinka saatoit... Marsuuu!! Koita nyt pitää se pokka!'' x'D

Kunhan saat jollain konstilla pöllittyä Soncchilta sen Bleach seiskan, Ai-chan, niin saat multa sitten loput lainaan, eli pokkariin 18 asti. Tällä hetkellä pokkariin 18 asti, siis. x'DDD

Euroviisujen taso on mun mielestäni vähän laskenut... Tai ainakin musta tuntuu, että silloin kun pikkuisempana niitä katselin niin tykkäsin huomattavasti suuremmasta määrästä kappaleita kuin nykyään. Viime viisuistakin jäi erityisesti hyvinä mieleen vain kaksi esitystä: Turkki ja Serbia. Turkki siksi, että kappale oli tosiaan hyvä, ja Serbia siksi, että Milanista nyt oli vaan pakko tykätä x''DDDDDDDDD Muut sitten joko unohtui tai jäi mieleen erityisen kehnoina.

...hetkinen. SONCCHI MISSÄ HITSU ON?? O_O xDDD

Tämä selvä, Sane. Aloittelen peliä varmaan jonnekin tuonne Takearashin puolelle, kun hahmosi muistaakseni asuu siellä. Sinänsä kävi muuten nätisti, että Aidourukin on siltä suunnalta kotoisin. Tosin ei ole asunut siellä varmaan 150 vuoteen x'DDD

Hienoa hienoa, Ai, nyt Ryu voinee huokaista helpotuksesta päästessään ahdistelevasta pikku(?)tytöstä ^^ Oonko muuten aika reilu kun aattelen Daiyan olevan pikkutyttö ja Ryuuzan melkein aikuinen, vaikka niillä on ikäeroa vain vuosi tai kaksi? ^^' Reilukerho...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Su Tammi 16, 2011 6:11 am

KIRJANMERKKI

En nyt(kään) jaksa alkaa kommentoimaan mitään missään, sorppa vaan. Mutta laitan ainakin merkin, että tähän asti olen taas lukenut vanhoja turinoita =D

Niin tietenkin yksi juttu pitää hoitaa; Tervetuloa mukaan Sane! sane, *reps* tulee mieleen vanha luokkalainen ja ennen kaikkea kaali, erityisesti jos jotakuta sattuu häiritsemään kaalimaisen paljon tämä minun repeäminen tälle nostalgiselle nimimerkille

Joo ja kukaan, paitsi joku ehkä ei tajua taas, mutta ei se mitän ;D Vaivun takaisin hiljaiseloon ja nauran yksinäni porukan kommenteille, niinkuin tähänkin asti xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Tammi 16, 2011 6:32 am

Ai niin se Bleach 7, voin antaa sen ens lauantaina isosseikkailussa, jos oot siis tulos sinne Ai. kun mä ainkin ilmotin itteni mukaan..

Ja Hitsu nyt meni väliaikaisesti tauolle... Koska kuka nyt jaksaa olla koko ajan esillä...

Mäkin haluaisin aloottaa jousiampumisen, mut ainut mahdollissus on kaukana (ainakin melko) ja mua ei päästä kuskaan sinne, ja sit kkotona harrastamisesta ei tuu nyt yhtään mitään...

Ja Michhi ei oo reilua nauraa yksiinään toisten jutuille, tosin teet kyllä sitä oli se reilua tai ei...

Muuten eks Milan ollu se kauhee tyyppi josta meille tuli väittelyä Marsu.. ei muista, mut se turkin kappale oli kyllä kiva..
    Ja älkää välittäkö siitä mitä kirjotan menee vähän lujaa/hitaasti ja vois mennä nukkuuun...

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 10:29 am