Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 39 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Miuku Su Maalis 13, 2011 5:06 pm

suositan Ai menemään joskus. On upeaa seurata ammattilaisia lavalla. Ja vaikka siitä laulusta ei niin piittaisi, nii puvut, lavastukset ja traagiset juoen käänteet ovat jo hyviä syitä lähteä katsomaan. Sääli vaan, että liput on ihan pirskatin kalliita...

Maaria antoi essee-aiheiksi niitä samoja, mitä oli ieellä niitte pisteiden aiheina tai niiden, mitä te siis kävitte sen päivän aikana. Kuten se joku latinotanssi-homma ja muut. en muista enää kunnolla, mut ne aiheet oli kai suoraan niitten rastien aiheet. Pitäis vielä jaksaa tehäkkin...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 39 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Maalis 14, 2011 12:42 am

Voishan sitä joskus mennä johonkin.

Mä luen tota Rumiko Takahashin toista mangaa, Rinneä, ja musta tuntuu että kaikki ne hahmot on ihan kuin Inuyashasta... Rinne on kuin Inuyasha, Sakura ilmetty Kagome ja Tsubasa selvä Miroku... Lukenut liikaa Inuja? xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Maalis 14, 2011 12:58 am

Joo, Japanin maanjäristys on ihan huisan surku juttu :'( Ei mene siellä hyvin nyt... Ensin maanjäristys, sitten tsunami, sitten ydinvoimalaonnettomuus... Ja kuolleitakin on paljon. Ei ole kivoja tuollaiset jutut.

Muutenkin kaikki on nyt niin kovin surullista~~ Äikän novellisalkku pitäis saada tehtyä enkä vaan saa kirjotettua sitä varten mitään järkevää... Ja Kuroshitsujin toinen kausikin loppui. Tai siis katsoin sen loppuun, kun novellisalkkuun meni totaalisesti hermo ja ärsytti.
    ... ja se oli ihan kamala D': Se loppu meinaan... Ja pikkuveli vaan nauro mulle kun itkeskelin kaikessa hiljaisuudessa. Reilukerho...
    No, ainakin tässä voi lohduttautua sillä että se oli todennäköisesti(/toivottavasti) pelkkää filleriä :')
    Tuli muuten tässä mieleen, Soncchi, jos mangassa ei ole Claudea eikä Aloisia, siinä ei varmaan ole myöskään Hannahia?

JOO, käytännöllisesti katsoen on voimassa yhtälö Rinne=Inuyasha. Mistä lyödään vetoa että Rinne, Sakura ja muut kerää mukaansa vielä pari tyyppiä lisää ja suorittaa jtn tehtäviä seuraavat 50 pokkaria 8'DDD Siis meinaan, kaikkihan on Rinnessä pohjimmiltaan samaa kun Inussa. Vähän kummallinen poika, tyttö joka seurailee sitä, pikkuötti (Shippou Inussa ja se en-muista-nimeä-mutta-se-musta-ötti-kuitenkin Rinnessä) ja jos nyt vielä Miroku kakkonenkin... Seuraavaks tulee sitten Sango kakkonen... Ja mangan pari ekaa osaakin oli käytännössä katsoen samaa mitä Inussakin. Uusia vihollisia, jotka listitään, ja sitten taas uusia vihollisia, jotka listitään...
    Ei sillä että inhoaisin Inuyashaa/Rinneä, tykkään kyllä molemmista (Okei, oliko vähän ilmeistä että tykkään Inuyashasta?), mutta niissä ON silmiinpistäviä samanlaisuuksia. Vähän niinkuin se, että kaikki shoujo-mangat toistaa pohjimmiltaan samaa juonta. (Miten liittyi aiheeseen?)

Tittidii, taidan tästä mennä vastaamaan peliin ja lakata paasaamasta kaikesta turhasta...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Maalis 14, 2011 1:19 am

Meillekin tulee joku novellijuttu tässä jaksossa...

No, Rinne on ehkä rauhallisempi kuin Inuyasha, mutta puoli(neljäsosa?)-shinigami sanoin kuin Inu on puoli-hanyou xD Mut jos sille laittais Inuyashan tukan niin ei varmaan huomais kauheesti eroa. Tsubasa taas on ulkonäöltään ihan Miroku, luonteeltaan ehkä vähän Kouga koska se haluaa Sakuran omakseen, mutta se kai suhtautuu Rinneen sivistyneemmin kuin Kouga Inuun xD Pikkuötin nimi on muuten Rokumon. Se on söpö ^^ No, yhdessä kuvassa DA:ssa joka oli jotain "Rinne gang", ja siinä oli Rinnen, Sakuran ja Tsubasan lisäksi joku tyttö. Sango kakkonen? xD

Joo, Marsu*, vastaa peliin! Tahdon tietää miten Koyuki reagoi siihen että Miroku luulee Keijiä sen mieheksi xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Maalis 14, 2011 2:03 am

Aaaa, okei. *ei ole itsekään ihan varma siitä, mihin tällä kommentoi* Aika hyvä vastaus. KAIKKEEN- -

Joo ^^ Paitsi että veikkaan että tarkoitit Mijiroa ^^
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Maalis 14, 2011 2:09 am

Öm tota joo. Mijiroa. xD Nyt se voi alkaa pervoilaaaa~

Merkityksellinen viesti.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Maalis 14, 2011 2:25 am

Niinhän ne kaikki. Siis viestit. Merkityksellisiä. Eiku.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Maalis 18, 2011 12:57 am

Saatiin isostulokset. Mä olin ihan varma että pääsisin Kiikan leirille, kun oon ainoo "täkäläinen" isonen joka sinne haki enkä ajatellut että "teikäläiset" kauheasti haluaa Leiriaholle... Mut en sitten päässytkään, pääsin vain yhdelle leirille ja sekin oli viimeisenä toivelistalla, S-niemen leiri. Miten meistä voi muka riittää vain yhdelle leirille? Meitähän on vähemmän kuin pitkiin aikoihin! Ihmeellistä touhua... Enkä siis ilmeisestikään pääse teidän kanssa leireille, Marsu* ja Miuku, kuten olin toivonut...

Mjäääh. No, millekä leirille/leireille te pääsitte?

Ja se lauantai on vieläkin vähän arvoitus. Mihin siellä tarvitaan kolmea ryhmää Neutral

No, riittää isosjutuista. Vaikka ei mulla nyt paljon ookkaan muuta kuin koulutöitä ja epäselviä isosjuttuja >_<
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Maalis 20, 2011 5:26 pm

sori ihmiset, olen ollut kovin epäaktiivi. Erityisesti sori Ai... Mä taidan vajota totaali-hiljaisuuteen vähäksi aikaa tästä eteenpäin. Koitan saada masista pois ja koulutöitä sujumaan, mikä onnistuu vain totaalikieltäytymisellä koneesta.Kattellaan koeviikon jälkeen taas!
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Maalis 22, 2011 2:23 am

Inhoan novellianalyysejä >_<

Ei haittaa Miuku, en mullakaan kauheesti ylimääräistä aikaa oo...

EDIT: Onpas täällä hiljaista. Ei mitään uutta suurin piirtein pariin viikkoon... Scary. No, kaipa se koeviikon jälkeen korjaantuu, nyt on kaikilla kiire ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Maalis 28, 2011 1:33 am

Tosiaan taas on ollu hiljasta...

Sain muuten selville, et äiti ja iskä oli ollu perjantaina kattomassa mulle mopoo, ja ei ostanu sitä vaan sen takia, että ei tiedä yltääkö multa jalat maahan siinä... Nopeeta toimintaa, ja ite en nyt ihan kauheesti haluais mopoo, vaan skootterin, mutta iskä haluaa mopon, joten on sillekin käyttöö, jos en kauheesti uskallaa ajaa silä, ja kai mopo on vähän turvallisempi sorateillä ku skootteri...

Kivasti tulin viikonlopuks kipeeks, ja nyt oli vielä Ik-leiri, joten siellä ei ollu kauheen kivaa olla kipeenä, mutta nyt on jo parempia olo, joten joutuu huomenna kouluun ja saksan kokeeseen, johon melkein taas oon lukenu... Hehheee...

Nii juu, vois tietenkin vastailla peliinkin, mutta inspis on mystisesti kateissa, niinku se on ollu koko alkuvuodenkin... Kyl mä siihen vielä joskus vastaan Marsu*.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Maalis 30, 2011 7:39 pm

Mopo olis kätevä... Ei tarttis aina koeviikolla yms. miettiä että miten pääsee kotiin...

Saksasta puheen ollen, mikä ihme pistepihtaus meidän opettajaa vaivaa? Mulla oli kirjoitelmassa 7 virhettä, joista niistäkin suurin osa oli mitättömiä tai sellaisia ettei voinut tietää, ja se antoi mulle 35/50 pistettä... Siis lähes kolmasosa pisteistä pois muutaman pikkuvirheen takia O_o

Tänään päästiin aikaisin pois kun bilsan opettaja on kipee eikä ollu pohjia. Kivaa! Siis ei se että opettaja on kipee, se ei ole kivaa... Vaan se että päästiin kotiin xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Huhti 03, 2011 9:14 pm

Öööeeifbcuhsgdhllsafhhh11238y4ndkjdd/hehheh

Hauska nähdä taas. Vaikkakin surettaa kun olen ollut niin epäaktiivi ;___; Syyt ovat kuitenkin minusta riippumattomia: äidinkielen novellisalkkutyö, novellianalyysi, tekstitaitokoe, filosofian koe, englannin koe ja vielä ensi viikolla ruotsin, musiikin ja uskonnon kokeet. Ei ole kauheasti tullut pyörittyä täällä...

Ja siksi lupaamani päivitys on vaivaiset 2 viikkoa myöhässä |D Mutta nyt aion tehdä sen eteen jotain, jos en koko päivitystä ehdi tehdä niin jotain ainakin x'D

Muutenkin koko sosiaalinen elämäni on vähän lagannut viime aikoina. En ole ehtinyt juuri nähdä ketään ihmisiä muuten kun koulussa/koulumatkoilla enkä ole ollut täällä enkä Devissä enkä missään. Ainoana sosiaalisena seuranani ovat toimineet koulukirjat ja Final Fantasy XIII. Aina kun on lukemisesta ollut pienikin tauko, niin täytyi mennä käynnistämään pleikkari. Aina siitä asti, kun ensimmäisen kerran laitoin sen levyn siihen levykeasemaan...
    Olin muuten eilen aika jumissa yhden vihollisen kanssa (niin kuin Ai tietääkin x'D) mutta tänään voitin sen heti ensimmäisellä yrityksellä! ^^ On silti epäreilua, että vihollisella on yli 129000 HP:tä kun mun jätkillä on vaan 600-700 xDDDDDDDDD

Ai että miksi en sitten tullut päivittämään YoDea jos kerran ehdin pelata? Yksi sana, ja se on ADDIKTIO. Mulla on paha tapa niihin D'x Muutenkin tietokoneinspis on ollut kaikilta osin lopussa...

Mopot on joo kivoja. Paitsi että veli oli pitkästä aikaa mennyt käynnistämään mun mopon ja siinä on nyt toimintahäiriö (Se tuskin johtuu mun veljestä, kyllä se on ollut tää talvi ja liikkumattomuus x'D). Olen surullinen ;____;

Koeviikko puolessa välissä ja lukumotivaatio nollassa. Voi kettu. (<-- irrallinen sivuhuomautus)

Krhm voisin tehdä jotain hyödyllistä.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Huhti 03, 2011 11:07 pm

Oooo... porukkaa väheni täältä melko paljon...

Olin pari päivää 4H-ohjaajakoulutusleirillä, ja tajusin jopa, mikä koko jutun idea on... aika hyvin kun oon kuitenkin ohjannut kerhoa syksystä saakka. Leirillä tuli jotenkin orpo olo ku esiteltiin ittemme ja kaikki muut oli ollu pienestä pitäen kerhossa ja halunnu sen kautta ohjaajaksja mä alotin koko touhun vasta tänä syksynä...
    Ja nyt haluaa leirille Tanskaan, siel vois oikeesti olla ihan kivaakin...

Wääähhh... mäkin haluun pelaan Final Fantasya, kunpa mullaki ois pleikkari mutku ei oo Sad...

Hei jehuu, nyt on jo huhtikuu ja lunta on siltikin maassa ihan sairaasti vielä. kesä sais tulla jo...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Huhti 04, 2011 8:37 pm

Loppuis nyt jo koeviikko, Mijiro tahtoo söpöillä... Vaikka kun koeviikko loppuu, alkaa taas ne kahdeksan ja yhdeksän tunnin päivät...... Kesälomaaaaa...

Meidän maantiedonopettaja kysyi kokeessa sellaisen sanan kaikille pakollisessa tehtävässä, joka oli ollut yhdessä kuvatekstissä. Ei kunnon tekstissä, ei mitään puhetta tunnilla... Kukaan meidän luokasta ei varmaan tiennyt sitä. Se on itse sanonut, ettei pikkuhilutiedoilla oo niin väliä eikä haittaa jos ne unohtuu. Se sanoi itekkin, kun mä kysyin että mikä se sana oli, että se oli hiukan epäreilua, mutta että se arvioi sen silti ihan normaalisti. Siis opettajan itsensäkin mielestä epäreilu kysymys? REILUA?!?

Hienoa Marsuchan! Ylivoimainen vihollinen voitettu! ^^

Apuva, yhdyn Sonchaniin. Putosi porukkaa aikas lailla...

Mä löysin mun Sango-cossin kadonneet jalkahöskät! *Dancing*
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viestien lukumäärä : 46

Viesti kirjoittaja Sienilakki Ke Huhti 06, 2011 6:12 pm

Tere. Pitkästä aikaa minäkin näytän sini kypärääni täällä. oli koeviikko ja nyt olen VAPAAAA!!!!!!!!!!!

Kummiskin olen palannut ja elämä jatkuu. siinä tieto.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku La Huhti 09, 2011 2:19 am

Hej alla vänner! Det var jätte fint at vara här. Om du hade inte märkar, jag vill har svenska i nästa period. Och det är SO CHOOL!
    Joo ja sama suomeksi, tai sitten ei. Jääköön tuo ikuiseksi mysteeriksi, koska kukaanhan täällä ei ole ikinä lukenut ruotsia, eikä osaa itse päissään kääntää tuota... hehhee. P***aa läppää, mutta hei, koeviikko loppu jsut, eli mitä mu8uta voi odottaa. Varsinkin kun on tapettu jalat huonoilla kengilläs eisomalla Ässän aulassa kaksi tutia hymyilemässä ihmisille ja kynimässä niiltä rahoja. Ja kaikenlisäksi pelätty rehtoria ja pappia, nii eikö silloin kuulukin olla vähän levotonta? xD

Joo, mut siis oikeesti mun asia oli, että olen palannut keskuuteenne. Oikeastaan olen ollut läsnä koko ajan, käyny melkein päivittäin kattomassa uudet viestit ja sen semmoista, mutta olen tietoisesti pitänyt matalaa profiilia ja ollut kirjautumatta sisään, jotta kukaan ei saisi ikinä tietää käynneistäni. Ja sitten ekalla kirjautumisella hölötän kaiken koko maailmalle. Ihme touhua tämmönen..
    Ja nyt vastaamaan peliin, tere vaan
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viestien lukumäärä : 46

Viesti kirjoittaja Sienilakki La Huhti 09, 2011 5:24 pm

Anteeksi että käytän tätä ilmoitteluun, mutta usoka tarvitsisi nyt uuden pelikaverin. vanha kun katosi siivouksessa Razz
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Huhti 11, 2011 10:06 pm

Huhhuh, nyt on sitten päivitys tehty, ellen mitään huisin oleellista ole unohtanut x'D Hahmoja jouduin poistamaan kamalasti (nyyh), hanyoitakaan ei jäänyt kuin 2, minun Aidouru-poju ja Ai-chanin Shikari... No, mutta nyt on ainakin kaikki kevätsiivouksesta jäljelle jäänet aktiivisesti pelattavina *vinkvink* 8D
    Ja jos nyt sattui niin että poistin jonkun jota en olisi saanut poistaa niin valituksia otetaan vastaan joka torstaina klo 17-18.30. Eiku x'DDDDD Siis saa valittaa ihan koska vaan, sillä perusoletuksella että valitettavaa löytyy ^^

Koeviikko on siis loppunut ja normaalielämä jatkuu, mistä olen erittäin iloinen. Ja lisäksi koeviikko meni oikein kivasti...

Tittidii, huomasin tässä viimeksi eilen FF:ää pelatessani ettei 129000 HP:n viholliset ole mitään 8'D Se on ensimmäinen reaktio kun saa nenänsä eteen 440000 HP:n vihollisen x'DDDD Kulutin sen tappamiseen varmaan kymmenen minuuttia, kun kesti hiukan tajuta että miten se kannattaa listiä mahdollisimman tehokkaasti. Jos olisin tajunnut sen heti aluksi niin sen olisi kaiketi voinut voittaa viidessä minuutissa, ellei vähemmässäkin... ^^'
    Mutta onpas munkin jätkilläni nykyään enemmän HP:tä, nyt liikutaan jo 800-1000 tienoilla~~

Hahaa menen syömään.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Huhti 11, 2011 10:18 pm

MARSU*UUUUUUUUUUUUUUU!!!

Kröhöm joo. Olin jo laittamassa viestiä että "Marsu*uuu missä olet? Mijiro vuotaa kuiviin ellei Koyuki hoivaa sitä..." xD Ja ihanaa, Miuku ja Sienilakkikin on vastailleet. Jeeee ^^

Koeviikko meni hyvin. Ei tarvinnut uusia historiaa eikä edes tehdä sitä lisätehtävää ^^ (Koska halusin saada tästä kurssista kympin hinnalla millä hyvänsä, vaikka uusimalla 9:n kokeen xD Mut onneks koe oli 10- ja kaikki siis kunnossa ^^ En muistanut doorilaista pylvästä x'D)

Mulle tulee HP:stä mieleen Harry Potter xD Tai Harju&Pöntinen -kanava x'D
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Huhti 14, 2011 3:19 am

JOOOOOOOOO

Doorilainen pylväs OvO

Se HP mitä tarkoitin on aika kaukana Harry Potterista ja ööö tuosta toisestakin jutusta. HP on lyhenne hitpointseista, tarkoittaa siis niin sanotusti pelihahmon "elämäpisteitä", jotka vähenee kun sitä lyödään ja lisääntyy kun sitä parannetaan :3 Ja jos ne loppuu niin hahmo kuolee, tai vaihtoehtoisesti (kuten FFXIII:ssä) joutuu KO:hon eli knock outtiin. Tässä lyhennelty, sekava ja yliyksinkertaistettu selitys x'DDD
    Ja eihän se ketään kiinnosta, mutta hahmojen HP:t on lisääntynyt 1000-1400:n, mikä on pelkkä etu ja vain ja ainoastaan positiivista <33
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Huhti 15, 2011 1:26 am

Tiedän sen kyllä, siitä vaan tulee ne mieleen xD

Oli paljon asiaa. ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Huhti 15, 2011 11:14 pm

x'DDDDDDDD

Aika mahtava avatar, Sienilakki! (:

Yhyy en tykkää Barthandeluksesta (ja tuskin osaan kirjoittaa nimeäkään oikein) ;_____;
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Huhti 16, 2011 12:55 am

Aaaawwww.... söpö ava Sienilakki!

Mun piti pitää se puhe Tove Jannsonista tänään äikäntunnilla, mutta sitten tunti loppu ennen kun mun vuoro tuli ja en kerinnytkään pitää sitä. Nyt vähän ärsyttää kun joutuu jännittään sen pitämistä keskivikkoon asti. Ja vielä kun olin hermoillut puheen pitämistä jo aika lailla aikasemmin, tai no lähinnä sitä saanko sen valmiiks enne tätä päivää. Tosin olisin voinut kyllä alottaakin sen tekemisen enne keskiviikkoo, mut uusin manga-addiktioni, jotenkin esti sen...

Ja nyt ah niin rakas serkunpoikani soitti ja suoranaisesti huusi puhelimeen, että nyt ulos puolekstoista tunniks, koska sen luokka ilmeisesti osallistuu Nuori Suomi-juttuun, ja mä kun halusin vaan nukkuun aikasin, taitaa jäädä sekin haaveeks, ja sit ku kirja jossa oli jäljellä enää 20 sivua jäi kesken...
    Michi mikset sä voi vaan olla kotona, niin Leevi kiduttais sua eikä mua xD. Ei vaan se Nuori suomi juttu on oikeesti ihan hyvä juttu...

Ja nyt lähden ulos reippailemaan lämpöiseen säähäön...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Huhti 16, 2011 2:57 am

Yhdyn kanssaihmisiin, suloinen avatar ^^

*Ei yritä edes miettiä mikä tuo Bart-mikä-ikinä-onkaan*

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 3:56 pm