Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 21 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Elo 30, 2010 1:03 am

Herranjestas, taas on tullut tekstiä. Ja Sonsku on mennyt lopullisesti ohi... T^T

Ai, meillä tutkielma piti nimenomaan tehdä jostain kirjailijasta, siitä jonka kirjasta teki esitelmän. Epistäääää teillä oli vapaampi aihe...

Kävin juuri kuuntelemassa Yliopiston Laulajia. Vai mitä ne nyt oli? Aikas hienosti lauloivat. ^^

Miksi minulle tulee joukkoonkuulumaton olo kun luen teidän kivoista hörhöilyistänne? Nyyh. Mälsää asua kaukana muista. Kaukana on suhteellinen käsite...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 21 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Elo 30, 2010 4:18 am

Kaukana ja ilman konetta on vielä mälsempää... Ihan vaan sillai huomautuksena/lohdutuksena/muuten vaanv alituksena. Pitäisi todellakin olla jo nukkumassa kun huomenna pitää herätä viideltä että ehtii junaan, mutta ei vaan huvita. Kävin tarkistamassa, mihin mun pitäisi mennä huomenna maksaa vuokra. Käyn siis siellä vuoksaemännän luona itte pyörällä. totesin, että se on shaakeli ihan toisella puolelle Tamperetta ja poljen sinne varmaan tunnin. Ja lähtöpaikka on vielä Härmälä, mikä tarkoittaa yhtä varttia lisää. Voi hitsin hitsi ja mä olen luvannut olla siellä puoli viideltä... (koulu loppuu viittä vaille neljä)

Että kiva vaan. Oletin, että se olisi ollut edes vähän lähempänä, sellaisen kuvan sain ainakin isän höpinöistä. Tosin isälläkään ei ollut mitään käryä asunnon sijainnista kun kysyin aikaisemmin tänään, eli aika nappiin menee...
    No toivottavasti ehdin ajoissa,enkä anna rouva Aallolle väärää kuvaa itsestäni olemalla heti ensitapaamisesta myöhässä... :/

Joo ja nyt painun nukkumaan tai kuolen huomisen päivän aikana kouluun... Heippa kaikilel ja hauskan hupaisaa viikkoa tellekkin!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Elo 30, 2010 10:25 pm

Ihanan pitkä matka...

Tuli muuten tänään tosi fiksu olo fysiikantunnilla, kun koitettiin sytyttää lamppua virtapiiin avulla ja minä ja parini ei oikein osattu yhdistää johtoja oikein, ihmeteltiin ja naurettiin sitä sitten vähän aikaa ja sitten pyydettiin opettajaa apuun, joka neuvo meille miten ne johdot laitetaan. Toisen kerra me sentäs osattiin laittaa ne oikein, onneks luokan pojat ei huoma´nnut mitään tai muuten ne kettuilis mulle siitä vähän aikaa, kun yleensä tiedän aika paljon kemian-ja fysiikantunneilla.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Elo 31, 2010 12:57 am

Ohhoh. Kiirettä pitää, Micchan.

Ai teidän luokan jätkätkö kettuilis sulle, Son-chan, ei kai~~ ^^

Huomenna on äikän kirjallisuuskeskustelu, enkä ihan tajunnut tehtävänantoa, jossa puhuttiin jotain eri henkilöiden ristiriitaisista ideologioista ja siitä, mitä teos kertoo yleisesti elämästä, ihmisistä, maailmasta ja niin edespäin. Siis opettaja antoi meille luettavaksi kaunokirjallisia teoksia, joista nyt olisi tarkoitus keskustella ryhmänä luokan edessä. Sääli sinänsä, että jotkut olivat jo lukeneet valitun teoksen Kärpästen herra, muun muassa minä, ja me saimme saksalaisen nobelistin kirjan Demian. Ja koska Kärpästen herra-ryhmiä on 5 ja Demian-ryhmiä 1, niin me tietysti saimme keskusteluaiheeksemme teoksen syvimpiä merkityksiä ja pohdintaa, kun muut miettivät jotain kirjansa henkilöistä jne. Ei siinä toisaalta mitään, Demian oli ihan kohtuullisen hyvä kirja, vaikkakin vähän sekava...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ti Elo 31, 2010 2:38 pm

Heh, meillä on kanssa pienoisia kirjallisuusprojekteja menossa, mm seitsemän veljestä, jonka pitäisi olla luettu ensi tiistaina. Ja kuka on sivulla 40 jotain... Ei kai tule kiire, mutta onneksi viikonloppu on vapaa =D

Ja siitä vuokrahommasta, eis e ollutkaan ihan niin pitkä matka kun mä pelkäsin. se vaan näytti kartalla ihna törkeän pitkältä, mutta todellisuudessa ehdin ihan hyvin puolessa tunnissa. Ja siihen sisältyi kartanlukua ja muuta sekavaa aplloilua ympäri jotain randomeja katuja. En kai ole sukka lukemaan karttaa...

Joo ja kivasti taas tulin hölöttämään jotian turhaa koulun koneilla.. xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Syys 01, 2010 1:04 am

Hee vältyin vielä tänään kirjallisuuskeskustelulta. Neljä ryhmää ehti keskustella, kaksi ei, ja meidän ryhmä oli niistä se toinen. No, enpä kyllä tänään ole ehtinyt tehdä lisää muistiinpanoja. Koulusta oltiin elokuvissa äikänryhmän kanssa ja kotiin päästiin viideltä. Onneksi tein suurimman osan läksyistä jo eilen ^^ Tänään tehtäviksi jäi vain yksi matikantehtävä (jonka osasin!) ja kuviksen sarjakuvaluonnos (joka on yhä kesken, ja jota minun nytkin pitäisi tehdä, mutta joo.)

Kartanluku on joskus hankalaa. Varsinkin silloin, kun kartta on paperilappu johon on merkitty tasan piste A ja piste B. Toisin sanoen suunnistuskarttamme liikuntatunnilla tänään ^^' Sen lisäksi saimme sentään kompassin, mutta eipä silti ollut järin helppoa löytää rasteja.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Syys 01, 2010 2:20 am

Onnittelut Marsu*, kirjallisuuskeskustelun vältymiseltä.
    Meiänkin suunnistuskartat tulee varmaan oleen vähän samanlaisia, jos ymmärsin oikein, ja sitten ope puhu jostain välimatkoista siinä, muistaakseni... No se selviää ens viikolla, kun meillä alkaa suunnistus.

Tuli tänään katottua Salapoliisi Conan Live actoin elokuva, ja pakko sanoo, että Shinichi oli siinä aika söpö... Oikestaan sen takia aloin kattoon koko elokuvaa... Siis elokuva kertoi ajasta jolloin Shinichi oli vielä shinichi, eikä Conan ja elokuvan lopulla Ran ja schinichi, meni sinne puistoon missä Shinichi muuttui Conaniksi.
    Elokuvan kässäri ei nyt ollut mitenkään kovin hyvin tehty, tai ainakin rikollisen hoksasi helposti, tiesin kuka se oli ennen kuin Shinichi kertoi sen, yleensä en saa selville syyllistä.
    Rikoksen, tässä tapauksessa kidnappauksen, tekotapa oli kyllä mielenkiintoinen, sitä en olisi saanut selville...

Tulipas taas selitettyä...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Syys 02, 2010 12:47 am

Molemmat noista kirjoista (Siis Kärpästen herra ja Demian) oli meidän kirjalistalla, jossa oli ehdotuksia kirjaks jonka lukee tän jakson aikana. Taisin olla ainoa joka otti jonkun joka ei ollut listalla... Meillä ei ole ainakaan vielä ollut mitään keskusteluja äikässä...

Ja meillä on uusi liikanope jonka seurassa tulee ikävä vanhaa. Sekin oli tiukka mut tää pistää heti 2 km:n kentälle kävelymatkan jälkeen, kun mun jalat on jo muutenkin tohjona kun yritän kävellä niin nopeasti kuin voin ettei muut joudu odottamaan, juoksemaan 2 kertaa kentän ympäri... Ja muutenkin tää on vähemmän sympaattisempi ja on koko ajan että "vauhtia, vauhtia"... Ja tää kaikki yhdeksän tunnin koulupäivän kahtena viimeisenä tuntina.

En keksi muuta sanottavaa, yhdeksän tunnin päivä tänään ja sain just läksyt tehtyä kun huomenna on varmaan kaikkia tän jakson kirja-aineita ja pitää mennä suihkuun ja aaaaaaaa... Huomenna tahdon olla koko päivän koneella. Siis läksyjen teon jälkeen, johon toivottavasti ei mene koko iltaa. Jos vaikka ehtisi vastata peleihin... Sori, en varmaan tänään ehdi...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku To Syys 02, 2010 2:33 pm

Voi Ai-chan, kuulostaa rankalta. Onneksi mä olen valkannut itselleni siedettävän määrän kursseja, etten ihan uuvahda. Kun ei kaikkea ole aina pakko lukea mitä vain saa. Sillä asenteella pärjää ja aikaa/voimia jää muuhunkin Very Happy

eilen oltiin kivasti kotona rintaliivikutsuilla ja läksyjen teko vähän jäi... Kymmentä minuuttia ennen puolta yötä eilen tajusin, etten enää pysy sen vertaa tolpillani että jaksaisin tehä läksyjä loppuun... Enkusta saatiin tehä niin monta tehtävää kun haluttiin ja multa jäi pari tekemättä. Toivottavasti se ei kamalasti vaikuta numeroon, että pari uupuu...

Kiva vaan, äskön piti olla matikkaa, mutta opettaja ei ilmaantunut koko tuntina paikalle. Oltiin siellä keskenämme koko 75 minuuttia ja jossain vaiheessa yli puolet porukasta lähti soittelemaan bänditiloihin... kivasti puhuttiin kaikke turhaa loppujen kanssa, eikä todella opiskeltu mitään. Ihmetyttää vähän, että unohtiko se ope oikeesti vai oliko Kaarlo sairaana? sitte vaan vähän mietityttää, että miksei meillä ollu esim. rehtoria korvaamassa... Noo, ihan mitne vaan. Ollaan tunti jäljessää opiskelutahdista, mikä tarkoittaa tuplatöitä ensi tunnille, mutta mikäs siinä...

Nyt pitää painua musaluokkaan, MO
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Syys 03, 2010 12:07 am

Joo mäkin menin eilisiltana nukkuun vasta puol yhentoista aikaan, kiitos niiten rintaliivikutsujen... Ja tänä aamuna oli hieman kuollut olo, mutta en sentäs nukkunut millään tunnilla.

Ja huomenna Helsinkiin. Jehuu, pääsee ostelemaan kaikkea kivaa tarpeellista ja vähemmän tarpeellista tavaraa jos kerkiää...
    Siis sen Ef-juhlien takiahan mä sinne meen, eikä ainakaa oo ýhtään muuta mielessä...*köh köh*
    Muuten vaan Blippo ja muut on Hesassa.

Ja huomenna on koulussa maantiedosta jotkut pistot, jotka vaikuttaa jonkin verran numeroon, kahesta kappaleesta, ja mä en jaks lukee niitä kappaleita, mutta kun haluan hyvän numeron maantiedosta...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Syys 03, 2010 1:19 am

Voi Miuku, tiedätkö että tässä jaksossa minulla ei ole mitään muuta itse valitsemaani kuin saksaa ja se tekee lisää vain puoli tuntia kolmeen päivään viikossa. Muut ovat pakollisia...

Rintaliivikutsuilla...? Taidan olla vähän ulkona.

Meillekin kävi joskus ala-asteella niin, että enkunope tuli tunnille vasta viimeisellä kummenellä minuutilla 45:stä. Oli kuulemma ollut puhelu...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Syys 03, 2010 1:53 am

Kauhean pitkiä päiviä sulla, Ai. Mulla pisin on 8 tuntia, ja lukujärjestyspohjan mukaan sen pitempää päivää ei voi edes olla. Hmmh.

Meidänkin enkunope on ollut joskus myöhässä, yläasteella siis. Ainakin 20 minuuttia istuttiin käytävällä... No, sitten sattui eräs toinen opettaja kulkemaan käytävää pitkin, ihmetteli että miksei me olla luokassa ja lupasi sitten hakea meille sijaisen, vaikka me sanottiin ettei tarvi x'D Voi yläastemuistoja *virn*

Sain äikän tekstilajisalkun valmiiksi, tai ainakin niin valmiiksi kuin sen jaksan tehdä. Onneksi pääsin siitäkin eroon... ^^

Äääää animefreak nyt on sitten päättänyt, etten saa katsella Bleachin jaksoa 40 minuuttia ja kahdeksaa sekuntia pidemmälle. *angstia*

No, onneksi on olemassa melko takuuvarma päivän piristys, nimittäin Bleach rock musical... Silent Wish-kappaleen loppu olkoon tällä kertaa piristysvuorossa.
    *Toshiro, Aizen ja Byakuya ovat juuri laulaneet Silent Wishin. Gin saapuu paikalle.*
    Gin: You three did a good job.
    Toshiro: You're the only one I won't forgive!
    Aizen: Hitsugaya-kun. An adult shouldn't fall for such provocations...
    Gin: But 5th squad captain, you're not too good at dancing, are you?
    *Aizen lähtee uhkaavasti Giniä kohti*
    Toshiro: Aizen! Be an adult.

*reps* Rakastan tuota. Tuotakin ^^

Hei, animefreak antaa minun sittenkin katsoa Bleachin jakson 40! Oi onnea x''D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Syys 03, 2010 2:09 am

Ei meilläkään oikeastaan voisi olla kahdeksaa tuntia pidempää, mutta meille on pistetty nollatunti joka alkaa kaheksalta kun "oikea" koulu alkaa puol ysi... Onko se totta että saksanryhmäläisiltä menee tunnit toisten tuntien päälle myös teillä, Marsu*? Meidän opo selitti jotain sellsta, mut onko näin? Mulla on päivät ma-pe 8-7-9-8-7 tuntia.

Meillä kävi tapaturma eilen koulussa, joku yläastepoika meni kyynärpää edellä pääoven lasista läpi ja tuli kuulemma käsivarteen sellainen tosi pitkä ja syvä haava... Onneks sille puolelle jossa ei oo valtimoita. En ite nähnyt, se tapaus sattu kun meillä oli jo tunti mut yläastelaisilla vielä välkkää (Meillä on siis yläaste ja lukio samassa rakennuksessa jos joku ei tiedä) ja joku huusi käytävältä opettajia paikalle ja meidän ope meni kans ja sit aika moni meidän luokkalainenkin meni katsoon sitä, mä en menny, ei se oo sopivaa mennä tuijottaan toisen hätää, ja ne sano et oli ollut lattia verinen ja haava kauhean syvä siihen nähden että se vaan meni lasista läpi... Se poika haettiin ambulanssilla ja myöhemmin samana päivänä tuli kuulutus että se on saatu hoidettua ja että se poika kävi jo koulullakin. Onneks ei tapahtunut mitään vakavampaa...

Vadelma mä kirjoitin roolauksen Miukun kanssa pelattavaan peliin ja kun se oli valmis niin yritin kopioida sen, sitten painoinkin vahingossa "liitä"... *Liitä tähän erittäin rumaa kielenkäyttöä*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Syys 03, 2010 2:27 am

Autsista, en kyllä kanss aolisi halunnut nähä sitä tapausta...
    Kauheen pitkiä päiviä.. onneks mulla ei oo vielä kun kuuden tunnin, tai no oikestaan kaheksan, jos koulu-ja kotimatkat lasketaan mukaan...

Joo se Silent Wishin loppu on aika hauska ja nyt kattelen kokonaista musikaalia, toisaalta siinä on laulua aika vähä, kun se kertoo Rukian pelastustarinan kokonaan, mutta taas muutama ihanan laulu on löytynyt.

Ja tulin taas väliin puhuun jotain turhaa...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Syys 03, 2010 4:57 pm

Jälleen käytän tätä omaa pikaluku-menetelmääni, kun ei aina ole oikein aikaa välkällä lukea kaikkia viestejä huolella. Siispä ne luvut, joissa käsitellään jotain tämän maan asioita, luen suht. kunnolla läpi. Ja sitten taas ne luvut, jotka jollain tasolla liittyy mangaan (yleensä Bleac) jätän vallan välistä. Reilua, mutta käytännöllistä kun on kirie. Ei mua kutienakan kiinnsota Bleac-musikaali-hölötykset ja vielä vähemmän paritukset tai elokuvat, joten mikäs siinä.

Voi ei, mulle on nyt tarttunut tää "mikäs siinä". Mikäs siinä...

ei kai Son-chanilla ole taka-ajatuksia sen Hesan kanssa, joku joka liittyy Erääseen J-alkuiseen ihmisolioon? huomaatksä, en pysty kiusimaan sua livenä, täytyy harjoittaa nettikiusaamista. Myi Miuku, hyi hyi, ei saa kiusata.
    MORAALIVARTIO KAIVOON!

Joo, tänään on perjantai ja jutut/ajatukset sen mukaisia xD

Tänään pääsee kotiin, sillä oletuksella tietenkin, että ehdin junaan... Ehkä tällä kertaa pitää varata asemalle juoksemiseen aikaa ennemmän kuin 15 min... ;D

Nähdään ihmiset, tänään illalla pääsen jo dataamaan kotikoneelle, jei!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Syys 03, 2010 9:49 pm

Warera Gotei Juusantai... *epämääräistä lauleskelua*

Mä en tiedä saksanryhmäläisistä mitään, Ai. Itse kun en sitä lue, niin en ole kovin perehtynyt aiheeseen...
    Huiii, mitä teillä siellä tapahtuu. O_o

...olet reilu, Micchan... Mutta mikäs siinä (hah). 8D

J-alkuinen ihmisolio, niin... *virn*

Tajusin tässä äskettäin, että minulla ei ole loppujen lopuksi yhtään mitään asiaa. Voisin toisaalta valittaa uusista äikäntehtävistä, mutta en jaksa. Kerrankin teille on hyötyä siitä, että olen laiska. (Tai ihan miten vain kukakin tahollaan asian näkee.)
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Syys 03, 2010 11:59 pm

Meikäläinen vihaa referaatteja. Meidän piti äikässä referoida yks kauheen vaikee teksti ja jos ei ehtinyt niin se tuli kotiin... No, onneks ei jäänyt ihan hirveästi kesken.

Ja meillä olis kai tänään lukiobileet mutta en oo menossa kun mitään virallista infoa ei oo sanottu enkä viekään tie onko ne Kiimajärvellä vai Aurajärvellä...

Eräs J-alkuinen ihmisolio? Olen ulkona, mutta ehkä niin kuuluukin olla. ^^

Jee jee Miuku! *Elättelee toiveita Tarinataitureista*

Teillä ei siis kukaan tule kesken tunnin pakollisille tunneille? Meillä huomaa kyllä kaikki kun mä koputan oveen ja joku tulee sen avaamaan ja kipitän paikalleni... Eli ilmeisesti teillä ei siis mene tuntien päälle, koska et tälläistä huomannut...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Syys 04, 2010 4:41 pm

Ei kai...? Siis kukaan tule myöhässä. Mutta no, kaikillahan on joka tapauksessa omat lukujärjestykset, ja jokainen on millä kurssilla milloinkin, joten ihan varmaksi en voi sanoa mitään... Veikkaisin kuitenkin, ettei kukaan tule myöhässä saksan takia...

Yyy ensi viikolla on esseekoe, terveystiedon aktiivimonisteiden (joita pitää tehdä 6) palautus ja kielisalkkutyön palautus... Sitä seuraavalla viikolla on sitten lukupäiväkirjan palautus. Ja sitten onkin pian jo koeviikko! Minun pitäisi tehdä kauheasti kaikkea hyödyllistä, mutta täällä minä vain olen, kun en jaksaisi tehdä koulujuttuja. -.-'

W-lanini sekosi eilen... Olin ottamassa siitä virtajohtoa pois, ja samalla painoin epähuomiossa pikku reset-nappulaa. Ja niin siinä sitten kävi, että läppärini on nyt vailla nettiä, sillä se pitäisi kaiketi järkkäillä jotenkin hienosti uudestaan... Odottelen isää kotiin, niin se voi sitten soittaa tutulleen, joka on tietokoneasentaja ^^ Nyt siis kirjoittelen pöytäkoneella, jos joku ihmettelee miten olen täällä reset-nappulasta huolimatta.

Jei Ai-chan on roolinut ^^ Kivaa. Jotekin minulla on taas tälläinen "haluan roolia Ryulla"-kausi. ^^'
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Syys 05, 2010 12:20 am

Okei nyt puhun kyllä rumaa kieltä, mutta toivottavasti se ei kauheesti haittaa ketään...
    NYT TURVAT KIINNI J-alkuisesta henkilöstä (ja tämähän ei ollut tarkoitettu kuin Miukulle ja Marsulle...) Okei,näin se kyllä Ef-juhlissa, mutta niin näin monia muitakin ihmisiä kurssiltani...
    Ja niitten kanssa tuli taas sovittua tapaaminen joskus viikonloppuna Tampereelle... Jee kerrankin johonkin paikkaan, joka on mua lähellä...

Ja en muuten ees ostanu kauheesti mitään Hesasta, Bliposta vaan kännykkätarroja ja 10:nen joukkueen
    sen kukkatunnus-avaimenperän, jos joku tajus, sitten kirjakaupasta pari enkunkielistä pokkaria ja kuus FMA:ta, olisin ostanut Vampire Knightin ekan osan, mutta se oli sen verra kallis, että jätin sen pois.
    Muuten Hesan Fantsu... se on iiiiso paikka ja siellä on ihanan paljon mangaa, tosin en kyllä ostanut sieltä mitään...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Syys 05, 2010 1:30 am

Turpa? Mikä turpa? *virn*
    Ai näit... (Okei, Micchan, sinä voit jatkaa tästä. En vie kaikkea iloa ^^)

Minä tajusin! ^^ (Jostain syystä minusta alkaa tuntua siltä, kuin ymmärtäisin lähes aina, mitä ihmiset tarkoittavat. Onpa hieno tunne : D)
    Eikös se kukkanen ole narsissi? On, ainakin minun muistaakseni... *keskustelee näemmä itsensä kanssa* Lueskelin joskus näitä kaartien kukkatunnuksia, enkä oikeastaan muista paljon mitään. Kymmenennellä on narsissi, kuudennella kamelia ja jollain kellokukka... Olisiko ollut neljännellä? Ääää en muista, ja olen liian laiska tarkistamaan asiaa... Niin ja jossain taisi lukea, että kolmannellatoista olisi joku kesälumihiutale. Höm muisti palailee pätkittäin x'D Ja yhdennellätoista taisi olla siankärsämö...

Katselin tänään pitkästä aikaa An Cafe-DVD:tä... Sitä mikä tuli BB Parallel World-levyn mukana. Awww Bou on niin söpö ^^ Ja Miku myös.
    Meinasin taas seota, kun katselin Kawayu's Rockin live-esitystä. Se oli sellainen tunne kuin "haluan tuonneeee". Tosin Antikku tuskin palaa tauoltaan ihan lähiaikoina, varsinkin kun ottaa huomioon sen, että Mikulla on kaiketi uusi bändiprojekti meneillään. Mutta ainahan sitä voi toivoa, ja odottaa...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Syys 05, 2010 1:41 am

Ihanaa, että ainakin joku tajus jotain mun selityksistä....
    Ja nyt vasta huomasin, että edellisen lipsautuksen takia Micchi kiusaa mua vielä enemmän, mutta koitan vaan kestää sen...
    Yääähhh, fantsussa olis ollu Bleach-taidekirja jonka olisin halunmnut, mutta kun se oli ihan sairaan kallis ja sitten ei rahat välttämättä olis riittänyt paluumatkaan,joten en sitten ostanut sitäkään, siinä olis myös ollu ihana juliste mukana, mutta....
    Ja ihania kuvia siinä oli...

Aaaawww... Miku ja Bou ja Takuya...
    Milloinkohan se Mikun uuden bändiprojektin sinkku julkaistaan, se luki Anime-lehessä, mutta lehti on Marsulla*....
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Syys 05, 2010 4:37 am

Sori Son-chi, en jaksa nyt kiusia. Kiusaan sitte livenä, se on paljon hauskempaa ;D

Ei kai meillä tänään ollut "hiukan" sairaat huvit. revittiin kaikkea sairaan tavalla hauskaa toisten ihmisten onnettomuuksista ruumishuoneista ja kuolemantapauksista. (mä, mamma, isä, Aku, Mirva) Hyi kauhea meitä, mutta kello oli yli 11, joten kai meitä armahdetaan helvetin paahteelta yliväsymyksen takia. Ei kai joku ole lukenut vähän liikaa Seitsemää veljestä. Siellä puhutaan koko ajan uskon asioista ja pelätään "punaista paholaista". Ei jestas, pitäisi olla tiistaiksi luettu, enkä ole edes puolivälissä... Ja se on vielä ihan törkeän raskasta lukea...

Joo, tänään ei todella mee täysillä, eikä olla ihan terveillä leveleillä. tositen ihmisten kuolemasta tai onnettomuudesta ei saa repiä hauskuutta, mutta minkäs ihminen p*****lle jutuilleen voi yömyöhällä?

Sen lisäksi, että revimme tabuista sairasta huumoria, katselimme viimisen päälle "fiksun" elokuvan. "Prinsessa" tuli neloselta alkuehtoosta ja kertoi miehestä, joka pääsee prinsessan linnaan käymään ja sitten alkaa paljastua kaikkia epämääräisiä asioita taruolennoista salaiseen tehtävään ja kuten perinteiseen prinsessasatuun kuuluu, "prinssin" suudelma pelastaa prinsessan kuolemalta ja voi ah kuinka oli herkkä ja onnellinen loppu! Juuri sopiva leffa tälläi lauantai-ehtoolle. Veli vaan totesi, että ainoa hyvä puoli siinä oli, ettei siitä ollut maksanut pääsylippua...

Eli sangen sekavaa meininkiä tänään(kin) xD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Syys 05, 2010 9:08 pm

Ei kai ne lukujärjestykset nyt vielä ole kauhean erilaiset kun on pakollisia kursseja... Meillä ei ainakaan ole nyt muita vapaaehtoisia kuin saksa...

Älä välitä, Miuku, me katseltiin fysiikassa Olipa kerran keksijät -videota kun oikee ope oli pois ja aihe oli Marie Curie, radiumin löytäjä ja radioaktiivisuuden keksijä tai jotain sinne päin. Ja siinä yhdessä kohtaa sen mies kuoli kun jäi hevosvaunujen alle ja joku mies tuli siihen ja sanoi erittäin koomisesti: "Hän on kuollut!" Vähänkö koko luokka repes. Että et oo ainoo joka harrastaa tälläistä...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Syys 06, 2010 6:03 pm

me ollaan katottu se jakso joskus kemian tunnilla xD
    Tosin meijän oma ope näytti sen meille, esimerkkinä merkittävistä kemisti-naisista.
    en kyllä muista tuota kommenttia...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Syys 06, 2010 11:58 pm

Kemiantunneista puheenollen tänään osasin parini kanssa liittää melkein kaikki johdot oikein virtapiiri-juttuun, kun täänänkin meillä oli jotain voltti-ja ampeeritestejä ja saatin työ valmiiksi ensimmäisenä luokasta.... Ja ketään ei taas varmaan kiinnostanut, mutta ei se mitään.

Ja taas Bleach-musikaaleihin...
    Huomasin eilen, että kyllä Ichimarun näyttelijäkin melkein naraa esityksessä.
    Oli jotkut valehtelukilpailut (en tiedä ihan tarkkaan kun ei ollut enkun kielistä käännöstä) ja tuli Hitsun vuoro, Hitsu tietenkin valitsi parikseen Ichimarun ja kysyi tältä ihan pokkana, että mikä on suhteesi Matsumotoon (tämän taas tiedän, koska joku oli kääntänyt sen kohdan niihin youtuben kommenttikohtaan)ja silloin yleisöstä alko kuuluun huutoo ja Ichimarulta oli mennä pokka...
    Mutta vastausta ei kuultu, koska Matsumoto tuli ja huusi: Gin Bakaaa. aika mälsää sinänsä.
    Ja tämäkin varmaan kiinnosti hyvin paljon kaikkia.....

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 3:44 pm