Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 32 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Joulu 03, 2010 3:24 am

Äläs nyt... Vai älykkäin... No, kiitos ^^

Rakkaussuhdemangat = ♥ (Eikä se nyt välttämättä tarkoita, ettei pidä rakkausmangoista jod on poika ^^ Tosin, sinun tapauksessasi asiasta tuskin kannattaa edes puhua xD)

Our score: two waterbenders, one firebender and one earthbender ^^ *Kuvittelee Sienilakin nostamassa jättimäistä vuorta* O_O

Onko pakko puhua tanssiaisista byäääh... Meillä on huomenna vain joku tylsä ylioppilasjuhla... Jossa ei tanssita!!! *Häipyy itkemään sängyn alle*

Fairy Tail? Ei tuttu.

Hei, meillä alkoi psyka! ^^

Hei, nyt mä keksin miten vältän shounen-aiaamisen Hetaliassa! Mä "käytän" fem!valtioita xD Mä voisin parittaa vaikka Saksaa fem!P-Italialle ja P-Italiaa fem!Saksalle ^^ Vaikka on ne kyllä ihan söpöjä miehinäkin... *Katsonut tänä iltana tähän mennessä 12 jaksoa Hetaliaa ja taitaa olla hiukan ding-dong*

Answering the game~
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 32 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Joulu 03, 2010 4:00 am

Hohhoi, pitäisi kai mennä nukkumaan mutta jämähdin lukemaan FMA:ta... *kuulee tänne asti Soncchin itkevän ilosta* No eivät sun FMA:si ole noin kauaa mulla olleet... Paitsi että ovat xD

Paljon asiaa mulla.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Joulu 03, 2010 4:08 am

Jei! Kivaa, että vihdoin luet ne, ette sitten ole ihan yhtä kujalla... Ja et alkaisit ymmärtää, että Envy on ihana, vaikka se teki nyt mitä tekikin, mut silti....
    Ja sähän sit edelleenkin oot terve je tuut huomenna kouluun Marsu*. *Painostava katse*

Kattelin äsken Mentalistin ja oon huomannu, et jaksot alkaa toistaan ittenssä: Ensin joku murhataan, porukka menee tutkiin sitä, Jane saa selville murhaajan ja murhaaja huijataan tunnustamann jonkun tempun avulla, jonka Jane on keksiny... Ja sitä kun muu tutkimusporukka suostuu suunnitelmaan ei tietenkään näytetä, vaan se, että mukamas tunnustusta varten tapettu henkilö ei olekkaan kuollut pitäisi tapahtua yllätyksenä...
    Jos siis kukaan tajus selityksestäni mitään...

Niin nukkuun vois todellakin mennä...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Joulu 03, 2010 3:45 pm

Jotenki tuntuu, että täällä elo vaan jatkuu, eikä kukaan edes tajuaisi mitään, vaikka häviäisin lopullisesti maan alle... Ankeeta! No ihan sama, en anna sen masentaa =D

Hei ihmiset, mitä teette viikonloppuna? mä lähden evakkoon kotoa, joten onko ehdotuksia suunnasta? Naapuriin aattelin mennä, mutyta ketä muita sinne tulee... ? ;D

Niin, siis vapaa pitkä viikonloppu eessä, IHANAA! eikä etes läksyjä ole vielä paljoa ♥

En jaksa kommentoida mitään mihkään, jkoska en aiheita tunne, mutta koittakaa kestää.

Pitää mennä, mo!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Joulu 03, 2010 10:20 pm

MICCHIIIIII~~!! Moi taas ^^ Ja tuskin asiat nyt niin huonosti ovat, kyllä minä varmaan huomaisin... *mutinaa*
    Om minä minä minä MINÄÄÄÄÄÄÄ!! ^^ (Siis saatan ilmaantua teidän naapuriin xDD) Jos vain olen sen verran terve x'D

Mentalist on ehkä vähän sen tyyppinen sarja, joka alkaa helposti toistaa itseään... Toisin kuin Byakuya "En-toista-itseäni" Kuchiki! *insert some evil laugh here*

Envy on mäntti... Samoin kuin se Ling Yao-tyyppi. xP
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viestien lukumäärä : 46

Viesti kirjoittaja Sienilakki Pe Joulu 03, 2010 11:40 pm

Olipa tylsä toi ylioppilas juttu. kakkuakaan mitä siä tarjottiin en saanu syödä...

Kuitenkin Fairy tail on melko yllätyshitti. se kertoo tarinan pääasiassa Natsun, joka on tulivelho, ja Lucyn, joka on avainvelho, ympäriltä. Sarja pyörii suurin piirtein velhotappeluiden ympärillä, mutta huumoria löytyy perkuleesti. Kyllä sieltä silti pitäs löytyä myös jotain Musumelle sopivaa mutta niin kun jo sanoin, se on vähän enemmän poikien sarja tappeluiden takia.

Ja ei mitään Marsu. kuulinkin jo siitä Musumelta. Minä kyllä jaksan odottaa. Tietysti tekis jo mieli kirjottaan Usokalle tai tolle Yakumalle jotain, mutta kyl mää kestän! *sanoo legendaarisesti katsoen hamaan tulevaisuuteen*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Joulu 04, 2010 12:16 am

Hei miks kaikki sopii änkeevänsä meille. Vaikka multa ei oo kysyttykkään mitään.... Tai no Micchin jo tiesinkin mutta....

Envy on ihana samaten kuten Ling Yaokin... Tosin tästäskin taitaa tulla ikuisuusväittelyaihe niin kuin Byakkunistakin...

Tappelusarjatkin on ihan kivoja, vaihtelua kaikelle love love-hömpälle, ja koska sain viimeisen addiktoitumiskohteeni julkasutahin kiinni ja uus luku ilmestyy vaan kerran kuussa, niin vois tutustua tohon fairy tailiin...

Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki La Joulu 04, 2010 4:56 am

Sarjakuvaa löytää sonsku sitten ihan netistä jostakin. Tv-versioo on ilmestyny joku yli 60 jaksoo jos sitä kiinnostaa kurkata.

VIIKONLOPPU ON IHANAA!!!!
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Su Joulu 05, 2010 3:00 am

EHOTTOMASTI SMAAA MIELTÄ!! (ja toi smaa on ihan tarkotuksella vaan kettuillakseni kahdelle takapirulle, jotka koko ajan rääpivät päätä mun kirjoitusvirheistä... Saatte ihan ite päissänne miettiä keistä on kyse xD) <- ANGST! hymiöllä on kaksoisleuka...

ei mulla oikeesti taaskaan ole mitään asiaa, mutta saampahan taas laitettua kirjanmerkin johonkin väliin tänne tekstipaljouteen. Ei tartte sitte myöhemmin miettiä mihin asti olen vanhoja löpinöitä lukenut.. xD

Ja Sonchi lupautu pitään tän ehtoon hartauden!! Ollaan syvällisesti uskovaisia kaikki ja Sonchi lukee Psalmeja xD xD xD xD
    Sori, ei ollu pslameja, vaan uskontunnustuksia! OLI TÄRKEE TIETO!
    Joo, ei meillä yhtään lujaa mee tai mitään, eikä meillä ainakaan ole köyhät huvit...
    Syvät pahoittelut, jos oli jollekulle jotenkin pyhää, mutta meillä vaan menee lujaa....

joo nyt vajotaan alhaisen teatteriviihteen pariin!
    Sonchi meinas hajottaa kameransa ku se meinas huitasta mua sillä päähän.. kyseessä on siis Sonchin kielikurssipoppoon loistoteatteriteos xD

HYVIN SUKKAA!! HYVÄ SUKKA!!
    /Terv. Marsu

Ollaaan sienissää!!!
    Ja Marsu tippui penkiltä xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Joulu 07, 2010 2:11 am

Kuulostaa ihan mielenkiintoiselta toi Fairy Tail. Vois kyllä joskus tutustua siihen lähemmin ^^
    Ja no, mitäs noista tappeluista... Mä ja Soncchi kun ollaan mm. Bleach-addikteja niin ei hirveesti haittaa x'D Muutenkin olen aikalailla shounen-ihminen. Mä olen hei lukenut jopa Hellsingiä xDDDD

Hyvä, ettet oo menettänyt totaalisesti hermojasi tai muuta vastaavaa, kun olen niin laiska >.<' Ja hei, sä nyt ihan oikeesti tarvitset jonkun pelikaverin! Tiedän kokemuksesta, että on ihan hirveän tylsää kun vaan odottaa että joku vastais, varsinkin ekassa ropessa ja ekassa pelissä... Minä tiedän tämän, kylläkyllä. Jos joku ei kohta ilmaannu sinne niin sitten mä tyrkkäsen vaikka pikku Aidouruni mukaan xD

Envy on MÄNTTI. Ling Yao on MÄNTTI. Byakkun on MÄNTTI. Joku-nimeltä-mainitsematon-henkilö-jonka-nyt-halusin-lisätä-tähän-listaan-koska-porkkana on MÄNTTI.
    Kiitos mielenkiinnosta!

HYVIN SUKKAA!! Joo ei kai meillä ollut aivot jossain kuusessa taas viikonloppuna... Mutta ei se mitään x'D Alhainen teatteriviihde oli muuten ihan kivaa ^^
    Ja se, että mä putosin penkiltä, johtui ihan vaan siitä, että mut tönäistiin siitä alas... xD

Postailin eilen ensimmäisen kuvatukseni Deviin~~ Oli tärkeä tieto~~

Edittiä: Niin muuten, hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille ja onnea Suomi!! ^^
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Joulu 07, 2010 2:32 am

Hei ei ole hauskaa kun on pitkä viikonloppu ja kaikki aika menee siivoamiseen ja sillä aikaa Sonsku kiriiiiii... *Ai-no-Musume ei siis ole YoDe-riippuvainen xD*

Miuku, kyllä sinuakin tarvitaan! *Hali* Sulla on uusi avatar! ^^

Ihmiset (?), rauhoittukaa xD

Mä yritän tehdä Donowania mutta nytkin mut on paimennettu siivouspuuhiin koko pitkäksi viikonlopuksi... >_< Hei ihmiset haittaako jos se on 32 vuotta (ihmiseten iässä) ja sille ei 16 ikävuoden jälkeen tapahdu mitään mainittavaa...? Miun head on empty...

WAAA!!! *Häipyy DA:han kurkkaamaan*

Hyvää itsenäisyyspäivää!!! ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Joulu 07, 2010 2:51 am

Wuhuu! Hyvä Marsu.... Ensimmäisestä kuvasta siis. Siitä ei kauheesti huomaa, et oot ottanu kuvan kameralla...
    Ja okei oon ehkä hieman kujalla, mut kuka toi porkkana mäntti-tyyppi on. Aavistelen et se on se yks, mut en oo ihan varma...

Ja miks musta tuntuu, et aina kun minä, Micchi ja Marsu ollaan komistaan jossain lopputulos on täysin käsittämätön ja sekava viesti yodeen...

Ai ei se mua ainakaan haittaa... Eihän kaikille tarvi tapahtua mitään jännää tai muutenkaan mitään elämänsä aikana....ja jos sille on tapahtunut jotain 16ensimmäisen vuoden aikana niin se on jo hyvä.

Mä en halua huomenna kouluun. Meillä on maantiedon kokeet (taas), ja mä en haluu tehä sitä koetta...

Muuten käytiin kivasti kattoon Potter eilen. Kiva elokuva oli, jäi vaan hieman ärsyttävään kohtaan keksen...

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Joulu 07, 2010 3:29 am

Ei se mitään haittaa, vaikkei sille ois tapahtunu mitään maailmaamullistavaa kuin 16 ikävuoteen asti xD

Jee, hyvä ettei se kamera pilannut kuvaa vaikka pelkäsinkin niin...
    Ei se porkkana-mäntti ole oikeastaan kukaan. Kunhan nyt halusin vain yhden nimen lisää... x'D Eikä se liity porkkanaankaan mitenkään, kunhan nyt tarvitsin jonkun syyn ja porkkana oli eka joka tuli mieleen x'DDDDDD

Hieno huomio, Soncchi! Mistähän moinen johtuu...

Joo, Potter oli oikein kiva ^^ Ja Soncchi, en mäkään haluis kouluun huomenna... Tylsää...

Haluaisiko joku ihanista pelikavereistani kirjoittaa roolin? Kun mua nyt huvittaisi kirjoittaa mutta kukaan ei oo vastannut mihinkään peliin...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Joulu 07, 2010 3:46 am

Mä voisin vastailla peliin kun on tylsää, ja ei vielä jaksais mennä nukkuun...

Ahaa, no ajattelinkin, että porkkana menee liian oudoks sille titylle tyypille...
    Ei porkkanoissa mitään vikaa ole... Ja koulun ruokala ainakin huolehtii opilaitten porkkanansaannista... Melkein joka päivä on porkkanaa ruoasssa jossain muodossa...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Joulu 07, 2010 3:50 am

HIENOA, SONCCHI, HIENOA!! Vihdoin roolit~~~ Jeijeijei ^^

Tää sun "tietty tyyppis" nyt häirittee mua aika vahvasti... Mulla on aavistus siitä, kuka se on, mutten ihan varmaks osaa sanoo O.o

En minä sillä että porkkanoissa olisi vikaa, ne vain pyörivät päässäni niin usein että lisäilen sanaa 'porkkana' randomisti viesteihini xDDDDD Ei kai... Mutta porkkanat on kyllä hyviä, ja yläasteella niitä riitti, voi kyllä. Porkkana on kyllä jännä juttu!

... Soncchi... Me keskustellaan tässä porkkanoiden syvimmästä olemuksesta...
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki Ke Joulu 08, 2010 1:14 am

Aah porkkanat... nuo hyödyttömät ja pahan makuiset usokan ja lumiukon nenänkorvikkeet. Itse kun en ole rehunsyöjä jätän puheet niistä vähemmälle.

Voisikohan joku sanoa miten tuon avatarin saisi muutenkin vaihdettua? se tekisi mieli vaihtaa.

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Joulu 08, 2010 3:29 am

Yays, porkkanaa~~ xDDD

Avatarin saa vaihdettua seuraavalla tavalla:
    1. Klikkaa foorumin etusivun ylävalikosta auki kohta "Käyttäjätiedot."
    2. Valitse käyttäjätietojen ylävalikosta kohta "Avatar."
    3. Valitse uusi avatar. Sen voi joko ladata tietokoneeltaan, URL-osoitteesta tai sitten voi valita valmiin avatarin foorumin galleriasta.

Jos ei näillä ohjeilla onnistu, niin koitan neuvoa paremmin!

... väsyttää... On oikeastaan väsyttänyt koko päivän -.- Suuri kysymys onkin, miksen sitten nuku x'DDDD
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove To Joulu 09, 2010 4:31 am

Missää misää mis on inspis mis on inspiiiiss >:0 Roar jos modaisin vähän hahmotietoja tai jotakin niin ehkä saisin nostettua inspistä D: Tai jos heittäisin vaikka Harun kuuseen O_O Yhdellä hahmolla olisi helpompi pelailla ja olla aktiivinine... Mutta en tahdo luopua neitokaisesta :0 Ehkä muutoksia?! Saamari on taas vaikeaa xD
    Mitenkäs täällä on mennyt? Kerhikseen on ainakin tullut viestejä :'D

Väsyttää - en nuku = koska orava
    ok ei ollut mikään vastaus mutta kuulostaa tutulle :0

E: Argh silmäni! miksi minulla on yhä tuo ava!?! *etsii uutta väliaikaista*
    EE: no ei kyllä ole parempi D: Konekosta jos saisin jonkun säädettyä lähipäivinä : D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Joulu 09, 2010 10:15 pm

...No voihan, multa on mennyt porkkanakeskustelu ihan ohi. Nyyh. Sitä se siivoamiseen pakottaminen ja läksyvuori teettää, ei pääse nauttimaan kivoista oransseista juureksista.

Hei, ihmiset on vaihtaneet avatareja ^^ Ja Sieni-kun on ilmeisesti saanut pelikaverin, no, jos tästä saisin Donowanin valmiiksi niin se voi sitten pelata sen seuraavan hahmosi kanssa Sienilakki ^^ Kekseinpäs sille toimintaa teini-iän jälkeenkin xD

Se elokuva (Potter siis) oli ihan hyvä, mutta siinä oli...

Juonipaljastus:

...Onpa tosi mielenkiintoisia avatareja tuolla galleriassa. James Bondeja ja jotain taistelijoita... Hei, on siellä Harrykin xD Mutta missä ovat tyttömäiset avatarit???

*Menee vastaamaan peliin*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Joulu 09, 2010 10:23 pm

Hei mistä ne foorumin avtarit löyty. Löysin ne joskus, mut en enää muista mistä...

Me saatiin toissapäivänä äikän tutkielmata takasi ja sain siitä 10 mikkan, aika hyvin. Mut silti ku kysyin opelta tänään niin numero pysyy edelleen ysissä, harmillista...

Meiän ilmasutaion joulunäytelmän esitys on puolentoista viikon päästä, ja se ei oo lähellekkään valmis vielä, jokseenkin masentavaa kuulla et kenraalit on jo viikon päästä, mut onpas kuitenkin hyvä syy olla poissa tunneilta, et pystyis harjotteleen sitä näytelmää...

Hei toi ava on aika siisti Inu ^^
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Joulu 10, 2010 1:07 am

Taas mä törmäsin siihen! YouTuben apinakorjaajiin!

Jotakin meni vikaan.

Joukko hyvin koulutettuja apinoita lähetettiin selvittämään ongelmaa.

If you see them, show them this information:

RkWp9Qrs...(useita kymmeniä rivejä kirjaimia peräkkäin)...UovcEgZzGHM5Fw==

Toi tuli kun yritin ladata videota...

Sonsku, kato Marsu*n ohjeet ylempää ja siinä avatarinvaihtokohdassa on sellainen galleriahomma ihan alhaalla... Jos tajusit xD

Harmillista tosiaan.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Joulu 10, 2010 1:22 am

Toi apinajuttu on kyl aika outo edelleenkin...

Tajusin noi avatarohjeet, ja muistin kyl ne itekin, mut ei siellä todellakaan ollut mitään kauheen tyttömäisiä kuvia... Mut kivoja kuvia Legolaksesta ainakin oli...

Hmmm... Bleach alkaa mennä taas jännäksi mangan ilmestymisvauhdissa...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Joulu 10, 2010 10:42 pm

Hei ihmiset, tajusittehan että siellä avatargalleriassa on eri kategorioita... Ei ole pakko katsella pelkkää miesnäyttelijäkategoriaa x'D (vai oliko se edes sen niminen...)

Hee oravat ja apinat on aika hauskoja eläväisiä x'DD Ja uusi avatarisi on hieno, Inu ^^

Koulutyö on ihan sukkaa... Onneks nyt on viikonloppu (josta muuten tulee aika hiton työtäyteinen -.-')

Om Bleach~~ Tulisipa seuraava osa pian...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Joulu 10, 2010 11:00 pm

Jeps. Huomasin kyl et siellä on muitakin. ja no joo oli siellä Spirit varsana (siis hevonen Spirit-villi ja vapaa leffasta), sellanen oikeen söpö kuja-ilme avatar, mut silti Hitsu on paras. Ja oli siel myös muutama Sailor Moon tyyppi.

Koulu on kieltämättä aika tuskaa, mut enää vaan puoltoista viikkoo, ja sit ihana loma ja jouluu...
    saa lahjojaa... ja toivottavasti paljon suklaata...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Joulu 10, 2010 11:16 pm

Tietysti Hitsu on paras <3<3<333 *fanityttökohtaus* *aaawwww-ääntä*

Tuskaa tuskaa tuskaa kaikki on tuskaa, on englannin suullinen esitys ja äikän esseekoe ja kurssitehtävä ja kaikki muukin mikä on sukkaaaaaaaaaaaaaa.

...haha.

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 1:12 am