Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 17 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Elo 16, 2010 12:57 am

Joo, mä en siis yhtään kato mitä tulee kirjotettua, tai mitään, ja ehkä ihan hyvä että huomautit, korjasin sen silittää verbiksi,hieman muuten repesin sille ja koita ai-chan päästä nyt edes yhteen coniiin yheksi päiväksi...

ja ehkä maatilalla auminen ei ole kovin rankkaa suurentelen aioita vain, koska ärsyttää.

Ja koitan myös onnistua tekemän tukan oikein... Micchiiii, auttamaaannn!, koska en ainakaan saa sitä ihan yksin tehtyä.
    Tuli muuten hiuksisita mieleen, että vasta englannissa tajusin, tuijottettuani Bleach-penaaliani, että miksi Renjiä kutsutaan punaisesksi ananakseksi, mulla on hyvät hoksottimet tai jotain...
    Niin ja löysin valmiin Toshiro peruukin netistä, harmi vaan, että se oli vaan nettikaupa ja hinta oli jotai 44 dollaria, joten ulkomailta tilattava siis....
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 17 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Elo 16, 2010 2:28 am

Se oli kyllä yksi parhaista kirjoitusvirheistä ikinä x'D Kiitos päivän nauruista, Soncchi.

Hmm, hetkinen... MITÄ?! Soncchi herranjestas, Englannissako sinä sen vasta tajusit? "Renji on punainen ananas" on ehkä selkeimpiä juttuja koskaan! Voi taivas. *järkytys* ...okei, ehkä suurentelin asioita vähän mutta silti. Ei, ei ole tarkoitus vaikuttaa ilkeältä tai mitään, oikeasti, mutta... huh huh.

No, se nettikauppa voisi toisaalta olla kohtuullisen kätevä, jos olen oikein laiska/osaamaton/mitääntekemätön/ideaton/porkkana/taitamaton/jotain sinne päin... Ei mutta oikeasti. Ikävä kyllä en tykkää minkään tilaamisesta netistä, varsinkaan ulkomailta, mutta katsotaan nyt mihin täytyy ryhtyä... Mitäpä sitä ei ihminen tekisi cosplay-asunsa eteen...?
    Sääli vain, että ainakin osa siitä, jonka voi tilata valmiina, on virheellistä. Katselin joskus jostain cosplay-nettikaupasta shinigami-shihakushota etsiäkseni vinkkejä sellaisen tekemiseen, mutta kun se oli siellä niin virheellinen... Ja kaiken lisäksi puettu sille mallipojalle ihan väärin. Järkytyin suuresti. *niisk* Tarkoitukseni ei ole yleistää, mutta ainakin minä muodostin negatiivisen mielikuvan cosplay-nettikauppoja kohtaan silloin... Anteeksi.
    Pitäydyn siis toistaiseksi itse säätämisessä...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Elo 16, 2010 2:36 am

Ole hyvä vain nauruistasi siis...

Mutta, en oo pysähtynyt miettimään asiaa niin pitkään, Han-chanin reaktio oli muuten vähän samankaltainen.
    noo sieellä nettikaupassa se peruukki vaikutti ihan oikeenlaiselta ja oli siellä Hinamorinkin, mut sen voi kyllä tehä ite... tai ostaa..

Lyhyt viesti tuli...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Elo 16, 2010 2:45 am

Hei ihmiset!
    Täällä onkin mennyt hurjan lujaa. Luin tuon edellisen sivun viestit ja meinasin jo vastata, mutta sitten tajusin, että näitä viestejähän on vielä sivullinen lisää! Huomaa, ettei ihmisillä ole muuta tekemistä kun olla koneella ja mulla ei ole konetta!
    Pian on, käyn heti kohta tarkastamassa nettipankista tilin saldoa ja alan katsastamaan vähitellen koneita... Toivottavasti veli joutaisi auttamaan, hänkin tarvii uuden koneen, joten voidaan hankkia samaan aikaa. Ja Make ehkä tietä hieman enemmän koneista kun mää...

Tuli jotenkin kamalan surkuolo, kun lueskelin noita edellisiä viestejä. Olette kaikki nii omia ittejänne ja tuli ikävä... Mutta ehkä me vielä nähään joskus, toivottavasti pian =D
    Mutta sitten surkuolo haihtui, kun luon noita "Son-chanin koottuja mokia" Sonja siis siittää vasikoita, mikäs siinä ;D Eipä sillä, tänään todettiin, että mulla on paljon pidempi kuin Leevillä. Puhe oli kyllä miekoista, mutta sanoin sen tahallani vähän "sillai" ja aikuiset ympärillä repes xD

Joo, olen tottunut ja Tampere-elämään aika hyvin. Olen siellä jo kuin kotonani ja kun tulin Kotiin Kutalaan, oli vähän semmoinen kala-kuivalla-maalla -olo. Se on aika pelottavaa... Kun tää on kuitenkin mun Koti. Tampereella on vaan the Kämppi

Taas pohdin kamalan syvällisiä. Joka tapauksessa koulussa on kivaa, opettajat on rentoja ja 75 minuutin oppitunnit kuluu aika nopsaan. Maijän matikan ope on ihan ku Aarne Toivo ja lyhyen matikan ope muistuttaa Anja Perttulaa. Melko pelottavaa, ellen sanoisi... Ja luokan opettaja on ihana. Tuntuu niin äiti-hahmolta Linkkuun verraten xD (Linkku on vanha luokanope yläasteelta, niille tiedoksi jotka eivät sitä tienneet)
    Huomenna taas Tampereelle opiskelemaan. ei kyllä millään jaksaisi kun oli viikonlopun äiti-lapsi-leirillä ja olen ihan kuollut, mutta pakko mikä pakko. Nyt vielä valvon liian myöhään, enkä todella jaksa tehä mitään. Tyhmä mikä tyhmä.

Ehkä vastailen pikaisesti peliin, ettei Ai-chan joudu odottamaan vuotta ja sen jälkeen menen laittamaan ensiviikon kamoja kuntoon. Heippa taas!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Elo 16, 2010 2:55 am

´Jee Michhilklä on ollut ikävä, tai siis ei jee iloisella t5avalla vaan sillä, että meitä kaivataan, joo äläkkää kukaan kysykö mitään...
    Ja mistä miekoista pidempi, koska sulle on tullu miekka?

mutta kiva kun oot tottunut, mäkin oon melkein tottu´nu elään ilman sua... Okei miks toi kuulosti niiin siirappiselta ja lopulliselta... no joo olen hieman yliväsynyt, joten eiköhän sen voi antaa anteeksi...
    kiva myös, että on kivoja opeja, joo ja mulla on nyt viestienkeräämisoperaatio käynnissä, joten siks on pakko kommentoida jotain kaikkiin väleihin...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Elo 16, 2010 3:05 am

Kiitos, kiitos. ^^

Ei sitä tartte pysähtyä miettimään, kun sen tajuaa heti... Voi sinua. *taputtaa osaaottavasti päälaelle*

Katsotaan nyt, mitä päädytään tekemään niiden hiustemme kanssa... Onhan tässä aikaa funtsia.

Micchhhaaaaaannnnnn-saaaaaannnnn!! Näkee sinuakin täällä! ^^
    Hienoa, jos hankit kohta tietokoneen (: Minulla ei siis ole mitään taka-ajatuksia, ei... Ei mutta, sitten ei tule enää ehkä ihan niin ikävä. Tai jotain.

Onhan se kiva, että sulla on pidempi kun Leevillä. xD Hah reps.
    Hienoa että elämä isossa kaupungissa sujuu.

Linkku oli... No, Linkku. Eikä toista ole. Missään. xD

Siirappista ja lopullista, ja operaatiokin vielä. Sehän kivaa...

Eipä tässä sitten oikein muuta... Täytyy nähdä pian, Mii!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Elo 16, 2010 3:18 am

No täytyy sitten kai myöntää, et mulla on vaarsinaisen hidas sytytys...

niiiniiinniiin. Oikein hienoa jos Micchi hankkisi oman tietokmoneen, silloin voisi viikoillakin pittä yhteyyttä...

Ja mitäköhän elokuvallista kommenttia tähän vielä keksisi... no ei kai mitään täytyy vaan mennä nukkuun, jotta jaksaa nousta ylös huomisaamuna ja sitten pirteästä koulunn...
    Jiipppiii...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Elo 16, 2010 3:28 am

Herramunjee, varmaan kymmenen viestiä siitä kun viimeksi kävin täällä. Siitä on... Kaksi ja puoli tuntia? 8O Sonsku, älä yritäkään mennä ohitseni ^^

Voi miten repesin tuolle kirjoitusvirheelle... En kyllä huomannut sitä alkuperäisessä viestissä, mutta kun Marsu* mainitsi... Älä välitä Admin, alaisesi ovat aivan yhtä pervoja. ^^ Tai ainakin Ai-alainen. Ja Miukun pituus... Voi jestas.

Miuku, odotan innolla että saat oman koneen! Lähinnä sen takia, että voisit päivittää Tarinataitureita ^^

Kaipa mä nyt jompaankumpaan coniin ehdin... En varmaan kuitenkaan liity shinigamiporukkaanne, kun siinä olisi aika tekeminen... Saatan hyvinkin cossata Inoa, kun sen puku on suhteellisen helppo (?) ja pärjään omalla hiuspehkollani, en tarvitse peruukkeja tai outoja kampauksia... No, mietitään tätä aihetta joskus myöhemmin. Marsu* muuten, jos minä en hillu shinigamina, niin voisithan lainata minun kenkiäni? Vai haluatko kaiken omaksi? ^^ Ja Sonsku samoin ^^

Aaaa mulle pitäis tilata Anime-lehti. Joskus. Waaa...

Minkä takia muuten joihinkin viesteihin tulee tuo "Viimeinen muokkaaja, Sonsku pvm Su 15 Elo 2010, 19:52, muokattu 1 kertaa" -teksti, mutta ei kaikkiin? Ainakin mä muokkaan yleensä peliviestejäni aika usein eikä niihin tuu noita tekstejä...

Voi Marsu*n porkkanoita. ^^

En vastaa nyt peleihin, koska mut häädetään nukkumaan millä hetkellä hyvänsä...
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Ma Elo 16, 2010 8:45 pm

Miten miä oon taas tippunu kärryiltä :'DD Huh joo ehkä pitäis käydä vähän aktiivisemmin tai jotain~
    Lupasin itselleni vastata peleihin. Joten jospa nyt vastaan >: o Murr
    Anteeksi hirmunen epäaktiivisuus ja äää
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Elo 16, 2010 10:38 pm

Jee kivaa, Inu, että vastasit. Very Happy

Ja bongasin taas mut ja Marsun Tracon kuvista, tällä kertaa Anime-lehden sivuilta, aika siistiä...
    Ja bleachia ei ollut vieläkään tullut tai sitten se johtui vaan siitä kaupasta, jossa me käytiin, koska siellä ei ollut melkein mitään muutakaan mangaa, vaikka siellä yleensä on ollut eniten.

Mun matikanope oli aika ilkee, tänään olis tarvittu ekan kerran kolmioviivaimia jotain puoleentoista vuoteen ja sitten kun kellään ei tietenkään ollu niitä mukana, se vaan sano, että huomiseks mukana tai muuten tulee unohdudmerkintä, ja jos mullla ei olis sellasta koytona ja jos en olis päässy koulun jälkeen kauppaan tänään, niin millä ihmeellä mä sellassen olisin hankkinu...
    Ja joo jooo, tiedetään Miuku, että jos olet tätä lukiessasi kunno oppilastuulella todennäköisesti ajattelet: Ainahan kolmiovii´vain pitää olla mukana ja blaa blaa....
    Ei millään pahalla siis Smile
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Elo 16, 2010 11:13 pm

On ihan ymmärrettävää, että ihmiset putoilivat kärryiltä kun tosiaan olimme kaiketi Soncchin kanssa hieman tylsistyneitä eilen, ja tekstiä tuli... No, sitä sattuu ^^

Muuten ei hassumpi idea tuo kenkiesi lainaaminen, Ai-chan, mutta olin suunnitellut pyrkiväni parhaaseen mahdolliseen samanlaisuuteen (siis mitä?) sen asuni kanssa, verraten tietty Hitsuun... Se melkein vaatisi sellaiset jännät sandaalit. Mutta toki ovathan ne sinun sandaalisi paljon paremman näköiset kuin ne, mitkä minulla oli Traconissa... Ne nyt olivat vain... sandaalit. Katsellaan, katsellaan.

Oli tosi siistiä huomata olevansa Anime-lehdessä... Heh ^///////^
    Mutta taas sen vastapainona oli saakelin ikävää huomata, ettei Bleachin 13. pokkaria löydy mistään... Yäääh surullista.

Joskus se "Viimeinen muokkaaja"-teksti tosiaan tulee, joskus taas ei. Luulen, että se johtuu aikavälistä tai välissä olleesta uloskirjautumisesta... En oikeastaan tiedä.

Meillä oli tänään pitkän matikan tunti enkä ihan tajunnut, mitä opettaja selitti... Hyvin alkaa ^^' MUTTA MUTTA MUTTA! Opettaja selitti meille myös jotain siitä, kuinka ruotsi on melko turha kieli (kyllä, matikanopettaja) ja sen sijaan kouluissa pitäisi opiskella esim. kiinaa, japania, saksaa, venäjää... Se oli hieno hetki xD

Sain tänään japanin oppikirjani <3 Tykkään siitä kovasti.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Elo 16, 2010 11:24 pm

Aiiivvvvaaan. unohtu kommentoida tohon viimesin muokkaaja juttuun jotain. mä en oo kyllä nähny yhtään sellasta, tai sitten en ole vain huomannut näheeni sellaista tai sitten olen vain ykjsinkertaisesti sokea...

Ja mä vaan oon koneella vaikka vois mennä lukeen FMAta tai uusinta conania, kirjakaupassa oli kyllä kauhee hinta 4 Fmalle yhteensä 30,80 euroo eli yksittäishinnaks tuli 7, 70 euroo... kallista, mutta onneks oli pankkikortti jolla maksaa ne... Tällä rahankulutusvauhdilaa, mulla ei oikeesti jää yhtään rahaa opiskeluun... Pitäis varmaan alkaa tekeen jotain sen eteen, mutta kun en jaksa.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ma Elo 16, 2010 11:57 pm

FMA mikä numero? : o Olen odottanut 25 mutta höh ku ei tule... kaikki mangat on taas myöhässä, ei oo kivaa :'D

Meidän luokka on heti alkuvuodesta tosi fiksu:
    Janna yhteiskuntaopin tunnilla: "mikä toi ääni on?"
    Alex vastaa: "kahenkilon SIIKA!"
    (Joku hinas sellasia kolisevia kärryjä ulkona)

Oi vähän ois ihanaa opiskella japania <3 Tosin oon aika surkea kielissä... enkku 6 ja ruotsi 5... joo köh siihen päälle jos ois vielä japania B) Ei hyvä..

E: vois tehdä uudne avan ku toi nykyinen pännii hirmusesti : D

Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Elo 17, 2010 12:11 am

FMAt 4-7, oon vasta alussa mangassa, tai no kaks viimestä lukua luin jo netistä, ja sen jälkeen halusin kerätä sarjaa myös suomeksi.

Kuulostaa aika järkevältä, noo ei sitten meidän tän päivän fysikkantunti, puhuttiin siitä Joensuun onnettomuudesta. Tosin en nyt ihan muista miten kaikki meni, mutta kuitenkin.

Ja kaikki on todellakin myöhässä, että onkohan ne suomentajat taio jotkin muut heput jollain lomalla tai jotain, mut Magic Kaito 4 oli tainnut ilmestyä ihan ajallaan, en iyllä ajatellut hommata sitä, mutta sentäs joku on ajoissa...

EDIT: Huomasinpas tässä vaan, että vaikka oon kirjautunut ulos Yoden foorumilta se väittää mun olevan kirjautuneena sisään sekä internet explorella ja Mozillalla, aika karmivaa...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Elo 17, 2010 11:51 pm

TAHTOO NÄHDÄ SEN ANIME-LEHDEN!!!

No, ilmoittaa saa jos kenkäni alkavat kiinnostaa. ^^

Hehee, mä tajuan matikan ^^ Mutta fysiikka menee aika... Vauhdilla korvasta toiseen ja ulos. Meillä on aika matemaattinen jakso, kun on matikkaa, fysiikkaa ja kemiaa kaikkia 5 tuntia viikossa... Olen itse sitä mieltä, että ruotsi ei ole turha, mutta olen myös täysin samaa mieltä siitä, että koulussa pitäisi opiskella enemmän kaikenlaisia kieliä! Eikä rangaista kieltenottajia toisen aineen päälle menevillä tunneilla... Okei, suljen suuni tästä aiheesta... Olen kade sinulle, Marsu*. Saakeli mä opettelen vielä joskus venäjän ja japanin! Ja pari muuta kieltä... Kielifriikki mikä kielifriikki. Sitä ei voi kukaan estää säheltävillä tunneilla tai millään! Mä vaan haluaisin opetella mahdollisimman paljon nyt kun on vielä hyvää aikaa... Ei sitten enää ehdi mitään opiskella kun helmoissa pyörii lauma lapsia. Kaikki vaan sanoo että "Kyllä sä ehdit, mitä sä nyt haalit ittelles niin paljon..." Kukaan ei ymmärrä muaaaaaa nyyh.

Saako tiedustella millä luokalla olet, Inu? Ei pakko vastata ^^
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ke Elo 18, 2010 1:02 am

Toki saa tiedustella ^^ Ysillähän minä olen, ja tarkemmin 9D. Nom viimeinen vuosi siis peruskoulua ja arg pää tuntuu räjähtävän jo heti alussa. Heh kaikki tuntuu pitävän mua nuorempana ja saa sitten ihmeissään tuijjottaa että mitä helkuttia, onko toi muka ysivitonen!?!!?

Menin tänään suoraan koulusta kaupunkiin. Maksoin matkan 10senttisillä ja siinä sitten kivasti tyrkkään ne rahat kuskille ja tokaisen että tasaraha... No se laskee ja sanoo että siinä on 2€ : D Matka maksaa 3€ (kallista matkustaa 4km...) Vähän nolona huudahdin jotain "hupsistakeikkaa" ja keräsin bussissa olevien katseita : D nopeasti etin euron ja tyrkkäsin sen sille, otin muutaman askeleen ja repesin totaalisesti. Ne on nää mun normipäivät.. Eilen vedin caramelldancee keskellä koulun käytävää :3

Krr en oo syöny tänään mitään, pitäiskö D8

Btw, siinä joensuun onnetomuudessa kuoli mun kaverinkaverin serkku ja sit se rekka oli mun kaverin serkun yhtiön >: o Pieni maailma.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Elo 18, 2010 2:04 am

Olet siis ilmeisesti jostain Joensuusta päin? Sori olen utelias...

Ja tietämätön. Siis mitä Joensuussa on tapahtunut? *Vajoaa maan alle tietämättömyyttään*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Elo 18, 2010 2:06 am

Autsista, sittä onnettomuudesta...

Ja kukaan ei suostu vetään mun kanssa Carameldancenii missään, nyyh..., Ja ihan yksin mä en sitä viitti tehä...

Ja tuli taas huomattua tänään, että koululinkan stoppinapit toimii, tai sitten ei. Painoin sitä nappia oikeella kohtaa ja en yhtään kuullu, että kuuluko sittä mitään ääntä kun oli kuulokkeet korvissa, ja sitten vaan huomasin, et oho, mun olis pitäny jäädä täsä ja linkka menee tuhatta ja sataa ohi. Noo painoin nappulaa uudestaan ja odottelin pysähtyykö se ja juttelin samalla kaverin kanssa ja sitten vasta sanoin, että jäisin tässä kohtaa pois, enkä hoksannut sanoa sitä tietenkään yhtään aikasemmin, kun olin niin väsynyt...
    Matkaa tuli käveltäväks ehkä jotain 70 metriä tai vähän vähemmän ylimäärästä, mutta onneks tuli pelastava serkku autolla ohi ja kyytsäsä mut siihen kohtaan misä pyöräni oli.
    On se ihanaa kun kuskit vaihtuu, oikestaan kaipaan sitä viime vuoden kuskia, kun se ainakin hiljensi siinä kohtaa misä ois jääny, vaikka ei olis painanu mitään nappia.

Ja uusi matkanopeni on ihan kauhea, jollen ole kertonut sitä vielä. Ja meillä on matikkaa nljä tuntia joka viikko, ei oo reilua...

ja hei mä oon 9A:lla.. ja ja pisteet on muuten kauheen kivoja, joo en yhtään oo väsyny tai mitään en yhtään ...

Ja Joensuussa tapahtui onnettomuus jossa rekka törmasi päin risteystä kääntyvään autoon ja kuusi ihmistä kuoli.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Elo 18, 2010 11:21 pm

Heippandeeraa taas, ihmiset. Sain juuri luettua terveystiedon lukuläksyn (11 sivua) ja sitä ennen tein matikanläksyt ja enkunläksyt... Nyt pitäisi kirjoittaa äikäntekstiä, mutta en jaksaisi... Vaihtoehtoisesti voisi lukea vielä lisää matikkaa, että tajuaisin paremmin, mutta kun en jaksaisi sitäkään. No, kummatkin pitää kuitenkin vielä tehdä, joten...
    Olen edistynyt... Tajusin tänään kohtalaisen hyvin matikanopettajan höpinät ^^ Ja osasin/luulen osanneeni kaikki kotitehtävätkin!

Soncchi, kyllä mä vielä tanssin Caramelldancenia joskus sun kanssasi : D Jos sä sitten tanssit Hona Sainaraa mun kanssani! ^^ (Ehtoja...) Saas nähdä, että koska, mutta joskus. x)

Minä olin viime vuonna 9H:lla... Nykyään sitten 1A:lla. Eikö ole loogista? 8D

*ottaa seinän vierustalta lapion ja alkaa kaivaa Ai-chania esiin*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Elo 18, 2010 11:45 pm

Huaah, kauheesti lukemista... no joo koulunj nimikin on lukio, joten hyvin ymmärettävää..
    Onnea siitä jos tajusit kaikki jutut. Smile
    Mä taas oon nukkunu kaks viime túntia ja sitten äiti herätti mut, jotta jaksaisin taas yölläkin nukkua...

Wuhuuu, joku suostuu tanssiin mun kanssa, ja toki voin hona sainaraakin tanssia, jos edes jotenkuten osaisin sen... No jos tanssitaan niitä jossain conissa ja vededetään Micchikin mukaan tanssimaan^^.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Elo 19, 2010 12:57 am

Äääää miksi minua ei pyydetä mukaan tanssimaan? Nyyh T_T Minä kyllä tanssisin kanssasi, Sonsku, jos vain olisin samassa koulussa... Kukaan mun kaveri ei koskaan halua tehdä mitään sellaista, kukaan ei hali mua yms.... Halipulalainen saa sellaisesta traumoja...

Kauheaa. Täällä meilläpäin tapahtu tänään kans auto-onnettomuus, ei kyllä niin vakava kuin toi: Auto meni katolleen ja neljä nuorta miestä loukkantui. Kukaan ei onneks tainnut kuolla. Mentiin siitä ohi kun iskä ajo mut koululle, oli just tapahtunut ja ambulanssi tuli vastaan...

9B on paras ^^ Olin sillä nimittäin viime vuonna. Nyt olen sitten ykkösellä ^^ Vain ykkösellä. Ryhmänohjaaja sano että ollaan ensimmäinen isompi ryhmä (Huomisesta lähtien 28) jota ei oo jaettu kahteen ryhmään. Mutta se on kivaa, kun saa olla kaikkien kans koko ajan ^^

Lukiossa todella on läksyjä ihan kivasti. Tein pari päivää sitten niitä 3 tuntia...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Elo 19, 2010 1:14 am

Jee kivaa. No jos tuut johonkin coniin niin eiköhän sitten tanssita kaikki kivasti...

Ja oon kuunneluu tässä pari päivää Spirit - Villi ja vapaa elokuvan musiikkia.
    Kaikki alkoi siitä kun meiän enkunope kuuntelutti meillä erään kappaleen ja sen tekstit oli kirjassa ja huomasin säveltäjäksi Hans Zimmerin joka on elokuvasäveltäjä ja sitten kotona katoin mistä se kappale oli ja aloin melkein taas kiljuun kun huomasin, että Spiritistä ja nyt oon kuunnellu niitä kappaleit sekä englanniksi, suomeksi ja japaniksi.
    Ja nyt haluaa nähä sen elokuvan kokonaan...

Kauheesti onnettomuuksia tapahtuu...

Onneks mä meen lukioon vasta ens vuonna..
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Elo 19, 2010 1:18 am

Joo tanssitaan conissa ja otetaan mukaan Micchi ja Ai-chan ja vaikka jotain randomihmisiäkin : D Tosin en kyllä tiedä, kuinka totaalisesti Hitsu nirhii minut sen jälkeen, kun saa tietää että vein hänen arvokkuutensa sillä tavalla... Razz No, sitten pitää vain antaa Hitsulle iso hali ja sanoa että kyllä kaikki ymmärtää sua <3. (Ja sitten hänellä on vielä suurempi syy nirhiä minut. xD)

Onnettomuuksia, onnettomuuksia. Se on ikävää :'<

Läksyjä tosiaan riittää, kunhan lukioon pääsee. Siinä sitä sitten alkaa tajuta, ettei yläaste ollutkaan juuri mitään x'D. Ei sillä, että lukio olisi kamala paikka, mutta tekemistä löytyy. Vastapainona sitten ilmapiiri on (ainakin meitin lukiossa) rennompi kuin yläasteella ja opettajat oikeastaan kivempia. Ja vaihtelua riittää, ja opintonsa saa suunnitella itse... Hyviäkin puolia siis on. Sääli vain, että ainakin meikäläinen on siinä määrin laiska ihminen, että jotakin muuta tekisi aina mieluummin kuin läksyjä... No, kyllä tähän kaiketi tottuu.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Elo 19, 2010 1:35 am

Mä olettaisin, että Hitsun arvokkuus on jo pilattu hyyyyviin monessa conissa, sen verran on varmaan ollut sen cossaajia...

Ja mä oon edennyt Spirit elokuvan tasolta Ichimarun päiväkirja fanficciin ja rrepelien sille vaan yksikseni...
    Ainut harmi vaan, että se on kirjoitettu amerikaenglannila, jossa on hyvin paljon lyhenteitä, joten sitä on hyvin mielenkiintoista lukea...
    Ja sitten siellä on yksi tyyppi, josta en ole aikaisemmin kuullutkaan, joten oletan että se on kirjoittajan oma kekismä, tai sitten jonku pelin tyyppi..
    Ja sitä ficciä on yli 60 lukua, joten lukemista riittää.

Ja kellokin on jo jonkin verran ja huomenna on taas koulua, mälsää.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Elo 19, 2010 1:48 am

Mitä todennäköisimmin erityisen totta, mutta tähän mennessä hänellä on ollut aihetta nirhiä vain ne kaikki muut, eikä minua... No, ei se mitään. Olisi melkein kunnia tulla Hitsun nirhaamaksi (hah.) ^^

Sulla on taas kehittäviä harrastuksia, Son-chan =D Kehittävämpiä kuin minulla... Lauleskelen sitä kummaa San Francisco-laulua ja sen sellaista... Hyvä minä...

Huomenna tosiaan on koulua. Saisi olla jo viikonloppu.

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 5:42 am