kirjoittaja Miuku Ma Elo 16, 2010 2:45 am
Hei ihmiset!
Täällä onkin mennyt hurjan lujaa. Luin tuon edellisen sivun viestit ja meinasin jo vastata, mutta sitten tajusin, että näitä viestejähän on vielä sivullinen lisää! Huomaa, ettei ihmisillä ole muuta tekemistä kun olla koneella ja mulla ei ole konetta!
Pian on, käyn heti kohta tarkastamassa nettipankista tilin saldoa ja alan katsastamaan vähitellen koneita... Toivottavasti veli joutaisi auttamaan, hänkin tarvii uuden koneen, joten voidaan hankkia samaan aikaa. Ja Make ehkä tietä hieman enemmän koneista kun mää...
Tuli jotenkin kamalan surkuolo, kun lueskelin noita edellisiä viestejä. Olette kaikki nii omia ittejänne ja tuli ikävä... Mutta ehkä me vielä nähään joskus, toivottavasti pian =D
Mutta sitten surkuolo haihtui, kun luon noita "Son-chanin koottuja mokia" Sonja siis siittää vasikoita, mikäs siinä ;D Eipä sillä, tänään todettiin, että mulla on paljon pidempi kuin Leevillä. Puhe oli kyllä miekoista, mutta sanoin sen tahallani vähän "sillai" ja aikuiset ympärillä repes xD
Joo, olen tottunut ja Tampere-elämään aika hyvin. Olen siellä jo kuin kotonani ja kun tulin Kotiin Kutalaan, oli vähän semmoinen kala-kuivalla-maalla -olo. Se on aika pelottavaa... Kun tää on kuitenkin mun Koti. Tampereella on vaan the Kämppi
Taas pohdin kamalan syvällisiä. Joka tapauksessa koulussa on kivaa, opettajat on rentoja ja 75 minuutin oppitunnit kuluu aika nopsaan. Maijän matikan ope on ihan ku Aarne Toivo ja lyhyen matikan ope muistuttaa Anja Perttulaa. Melko pelottavaa, ellen sanoisi... Ja luokan opettaja on ihana. Tuntuu niin äiti-hahmolta Linkkuun verraten xD (Linkku on vanha luokanope yläasteelta, niille tiedoksi jotka eivät sitä tienneet)
Huomenna taas Tampereelle opiskelemaan. ei kyllä millään jaksaisi kun oli viikonlopun äiti-lapsi-leirillä ja olen ihan kuollut, mutta pakko mikä pakko. Nyt vielä valvon liian myöhään, enkä todella jaksa tehä mitään. Tyhmä mikä tyhmä.
Ehkä vastailen pikaisesti peliin, ettei Ai-chan joudu odottamaan vuotta ja sen jälkeen menen laittamaan ensiviikon kamoja kuntoon. Heippa taas!