Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 18 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku To Elo 19, 2010 1:58 am

hyvä minä, onnistuin ja tein sen taas, hyvä minä....
    En tiedä miksi toi alko soimaan päässä, mutta soi nyt kuitenkin, tai siis se johtui Marsun hyvä minä kommentista...
    Mullahan on aina hyvin kehittäviä harrastuksia... kröh kröh

ja mä taas sekoilen täällä älkää välittäkö. Ei mulla yhtään taka-ajatuksi tai mitään oo kun kirjottelen tänne useesti.. eheeeiii...

Oikestaan mulla on taka-ajatuksia, aika moneen asiaa, mutta niistä ei sen enempää...

Onko muuten vähänkö söpöö, että yhessä FMA-laulussa Winry laulaa rakastan sinua ja Ed vastaa siihen (tai sen ääninäyttelijä),että tiedän..., joo tuli vain mieleen kun kuuntelin sitä kappaletta äskken.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 18 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Elo 20, 2010 12:23 am

Seuraava joka mainitseekin sanan moolimassa, saa halosta takaraivoonsa.

Eli tänään kemian tunnilla käsiteltiin mooleja, ja suunnilleen koko luokka, minä mukaan lukien, oli että "Häääääh...?" Ihan vain teille yseille tiedoksi, että ensi vuonna (Jos siis tulette lukioon) tutustutte sellaiseen ihanaan asiaan kuin Avogardon vakio. Joka on näin numeroin ilmaistuna 6,0221415 · 10^23.

Ja mä en kestä kun kukaan ei hulluttele mun kanssa koulussa... Kaveri vie meidät aina jonnekin mahdollisimman etäiseen soppeen muista ihmisistä ja jos mä puhun edes tavallisella äänellä jotain lähellä muita ihmisiä niin se kattoo mua vihasesti... Se ei tykkään jos mä höpötän jotain randomia eikä ikinä halaile tai mitään... Mä haluan ilmaista itseäni! T_T
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Elo 20, 2010 1:04 am

Sanana Avogardon vakio kuulostaa ihan kivalta, mutta joo noista numeroista en tajunnut pajon mitään, että lukiossa tulee varmaan olemaan tosi hauskaa...

Nyyh... Ostin ja luin tänään fruits Basket 22:sen (Se oli tullut kauppoihin, ihan kuten Bleach 13:kin... Wuhuuu...)Ja kun oli siinä lopussa niin aloin vaan itkeen, vaikka oon lukenu sen sarjan jo aikasemminkin netistä niin silti se oli vaan niin ihana ja kun Furuba loppuu ens numeroon...
    Onneks en sentäs lukenut sitä ihan koulussa, koska stten kaikki olis voinu vähän kattoo, jos mä vaan itkisin siellä...

Tänään muuten sain uuden laatikkosysteemin vaatekkaappini, koska aikasemmat laatikot on menny rikki jo aikoja sitte ja nyt on vaan urakkana laittaa ne kaikki vaatteet niihin laatikoihin, ja vois samalla kattoo, että mitkä vaatteista on jo liian pieniä...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Elo 20, 2010 3:12 am

Avogardon vakio? En ole kuullutkaan vielä. No, se voi tietysti johtua siitä, ettei mulla ole vielä kemiaa ^^ Ja hyvä niin. En ihan kauheasti tykkää siitä aineesta, varsinkin silloin kun pitäisi hakata päähän sellaisia vaikeita asioita kuin vaikkapa titraus, mooli ja moolimassa... Oho. *juoksee halkoa karkuun*

Bleach 13, miten ihanaa. En malta odottaa, että saan sen käsiini *virn*. Mitä nuo katseet ovat? Ei, ei ollenkaan, ei minusta ole tullut Bleach-riippuvaista, eiii... *köh köh*
    Ai kappas, Furuba loppuu... Tulee olemaan mielenkiintoista nähdä, miten siinä lopussa käy. Niin ristissä kun ovat kaikkien ihmissuhteet, tai ainakin minulla on jo kauan ollut sellainen fiilis.

Hei mäkään en ole tehnyt mitään kovin randomia koulussa enää, johtuen siitä että ystäväiseni Micchan-san ja Soncchi ovat nyt eri kouluissa kuin minä. Vain rauhallisemmat kaverit tulivat samaan lukioon.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Elo 20, 2010 3:32 am

*Ajaa Marsu*a takaa halko heiluen*

Aaaa pitää lukea ne Furubatkin jossain vaiheessa. Aichanilla on paha tapa keräillä kaikki mangat hyllyynsä muttei koskaan ehtiä lukemaan niitä kunnolla. Nyt olen päättänyt korjata asian ja aloitin Shinshi Doumei Crossista, "suomeksi" The Gentlemen Alliance Crossista. Ja juhuu olen jo viidennessä pokkarissa ^^ Aichan edistyy xD

Täytyy tekaista joku "randomien lukiolaisten ja yhdeksäsluokkalaisten höperö tapaaminen"... xD
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Elo 20, 2010 4:05 pm

Sori ihmiset, mutta en todellakaan jaksa lukea teijän viimeviikkoisi höpötyksiä! Olen koulussa koneella ja selvästi käyn täällä ihan liian harvoin... Ihan kohta pitää mennä tunnille, mutta ajattelin vain ilmoitta että olen hengissä.
    Ja tietäkää ihmiset, mitä olen valmis tekemään teidän takia, väjän ekaluokkalaisten musabileet tänään väliin, että pääsen kotiin. Tosin enemmän siinä ehkä painaa, että pääsen katsomaan Ponia, mutta kuitenkin. Ärsyttää, kun ne kekkerit on tänään. Olisi ollu hyvä päästä sinne, nii olis tutustunut vähän paremmin omiin luokkalaisiin... noo, aina ei onnistu ja sillä selvä. nyt on kiire tunnille, kattellaan taas!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Elo 20, 2010 8:26 pm

JEEEEEEE!!!!! MIcchi tulee kotiiiiiinnn!!!!! *häiritsemään...*
    Jaa miten niin poni on tärkeempi kuin ihmiset...
    Joo ei yhtään mee lujaa tai mitään..

kaiiki kuitenkin päättyy ihan hyvin Furubassa ja kaikki saa unelmiensa poika/tyyttöystävän...
    Ja Sooman suvunkin ongelmat tulee siinä sivussa kätevästi ratkaistua...

Bleach-riippuvuudesta...Kaippa mullakin on jonkinmoinen sellanen... Englannissa tuli aika uséesti olo, että nyt haluaa kattooo tai lukee sitä, no onneks oli kavereita joitten kannssa phua Bleachista ja kaikkee sellasta ja sitten kun Harrodsilta löytyi mangahylly, se oli kyllä hyvin pieni.

Ja jokin tapaaminen pitää todellakin järjestää joskus...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Elo 20, 2010 11:11 pm

Hienoa, että olet vielä hengissä, Micchan! Haluaisin nähdä sinut pian...
    Meilläkin on lukiobileet, viikon päästä muistaakseni. En kyllä ole ajatellut mennä.

Lähes heti, kun pääsin tänään kotiin ja olin saanut syötyä, aloin lukea Bleachia. Ja hetihän tuli sitten luettua koko pokkari, nyt sitten vain odottamaan seuraavaa. Vielä tuskallisempaa on se, että se jäi taas niin ylijännään kohtaan... Äiti tokaisi minulle tänään, kun aloin lukemaan, että mahtaa olla hyvä kirja kun noin virnuilet :'D Ja onhan se. Siinä on vain yksi haittapuoli: Siitä tosiaan tulee riippuvaiseksi. ^^
    Uusimmassa osassa oli suosikkihahmoäänestyksen tuloksia. Olihan siellä ihan vakavissaan oikeita hahmojakin äänestetty, mutta lisäksi siellä oli näitä yhden äänen saaneita, kuten ensimmäisessä luvussa kaatunut kukkaruukku, Keigon otsanauhan katkaisseet Ichigon sakset, Aizenin lasit sekä yksi omista henkilökohtaisista suosikeistani, sketsikäyttöön tarkoitettu pöytä. ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Elo 20, 2010 11:40 pm

Juhlista puheeollen, EFn tän vuoden juhlt on kahen viikon päästä ja niihin ajattelin mennä, kun ne on Helsingissä. Ei yhtään taka-ajatuksia, meiltä vaan kestää jotain kolme tuntia ajaa helsinkiin ja siellä on iso fantsu ja blippo ja kaikkee muutakin kivaa ja sitten voi olla Han-chanilla yötä.

Ja totta kai kaiiki jatkosarjat jää aina jännään kohtaan,notta saataisiinihmiset lukemaan sitä seuraava osakin... Ja seuraavassa äänestyksessä Aizenin lasit on saanutperäti 137 ääntä ja sijoittúneet sijalle 47. Mitä tämä kertoo Aizenin lasien suosiosta, noo Aizen näyttää hyvin limaiselta ilman niitä...
    Yhden äänen saaneita on esim.Ishidan lasit,Jumala, joka teki Keigon tyhmäksi, (en ihan tiedä onko ollut vielä suomijulkaisuissa), Kisuken hattu ja mooonia muita.

ja mua taas odotti kiva yllätys kun pyöräilin kotiin, siitä mihin linkka jättää mut, laitumelta oli karannut yksi eräs nimeltä mainitsematon elukka, koitin soittaa äidille ja kotiin, mutta kukaan ei vaastannut ja siiten soitin isälle, joka sanoi olevansa pelolla ja että Apila oli ollut karkuteillä jo aamulla mutta kukaan ei jaksanu tehä asialle mitään, ja jollei äiti vastaa puhelimme, niin se nukkuu. Eli jouduin jahtaan apilan yksin takaisijn laitumelle ja ihan nätisti se menikin,ja yllätys yllätys kun tulin kotiin äiti oli nukkumassa.

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Elo 21, 2010 12:09 am

Heippa Miuku! Toivottavasti saat oman koneen pian ^^ Minulla on jo muutamiakin tarinoita valmiina varastossa koneella, jotka lähetän sitten kun saat päiviteltyä sen prosessissa olevan jutun ^^

Kai meilläkin jossain vaiheessa on ykkösten lukiobileet. Saa nähdä koska kakkoset saa ne järjestettyä... Ainakin ne on siitä puhunu että ne pitäis järjestää... Opo puhu joskus jotain että ykköset on sitten vastapalvelukseksi menny kahvittajiksi kakkoste vanhojentansseihin tai jotain... Ja Marsu*, totta kai sinä menet niihin bileisiin! Tai siis, suosittelen. Lukioaika on kuulemma ihmisen parasta aikaa ^^ Mie ainakin menen omiini.

Joku ihana ihminen saa joskus lainata mulle Bleacheja...

Aaaaa Sonsku ottaa mua kiinni O8

Oh mikä on EF?
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Elo 21, 2010 12:17 am

EF on toinen yhtiöistä jotka järjestää kielikursseja suomessa ja lyhenne tulee sanoista Education First ja toinen on STS, jonka kurssilla Miuku oli. Siitä lyhennyksestä en tiedä yhtään mitään.

Ja salainen taka-ajatukseni on ollut koko ajan ottaa sinua kiinni Ai, jonka takia olen hölöttänyt täällä kaikkia turhaa ja paljon...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Elo 21, 2010 12:24 am

En mä toisaalta kyllä jaksaisi mennä... Mun tietääkseni niihin bileisiin tulee myös kakkoset, kolmoset ja neloset, joten väkeä on. Sitä paitsi, luulen etten saa ketään mukaani sinne, vaikka päättäisinkin mennä. Eikä yksin ole kivaa... Sitä paitsi ne järjestetään jossain ihme paikassa, josta en ole koskaan kuullutkaan. O.o

Kyllä, ainakin minun mielestäni ''Jumala, joka teki Keigon tyhmäksi'' on ollut jo Suomessa julkaistuissa pokkareissa. Ichigo taisi joskus ajatella jotakin sen suuntaista.
    Ja Kisuken hattu, sehän vasta onkin ihana. ^^

Mä voin joskus lainata Bleachit sulle, Ai-chan (:
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Elo 21, 2010 12:46 am

No kiva sitten että se on jo ollut^^

Jeee! Uusin luku Bleachista oli taas tullut ja siinä on söpösti Ichimaru ja Rangiku paritusta, ne on niin ihana pari... Ja sitten lopussa Ichigo ilmestyi esiin taas kerran uuden voimansa kanssa valmiina listimään vihollisen, jota en nyt viitsi mainita, koska jotkut voivat spoilaantua aika pahasti ja en muista oonko puhunut asiasta aikaisemmin täällä... Joten vihollinen pysyköön nimettömänä... Paitsi hyvin mystistä on se, että Ichigo kantoi jotain shinigmia olkapäällään, eikä se selvinnyt kuka se oli...

Aivan lisää laseja, jotka on päässyt hahmoäänestyksessä nro.3 sijoille: Zangetsun aurinkolasit ja Iban (muistaakseni 8n luutnantti aurinkolasit, molemmat yhden äänen samon kuten kohtalon ketju ja Ken-chanin silmälappu. kolme ääntä sai kulkunen Kenchanin hiuksissa
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Elo 21, 2010 12:53 am

Iba on seitsemännen kaartin luutnantti, kahdeksannen on Nanao ^^ Pieni korjaus vain.
    Zangetsulla on kyllä hienot aurinkolasit... 8D

GinRan on söpöä ^^ (Tulimme siihen tulokseen Soncchin kanssa, että on parempi puhua GinRanista kuin IchiMatsusta, sillä se on kohtalaisen harhaanjohtava. Razz)

Hassua sinänsä, että tämä on Inuyasha-mangan inspiroima roolipeli, mutta silti suurin osa mangajutuista liittyy Bleachiin. Ehkä se johtuu vain ylläpidon addiktiosta ko. sarjaan? x'D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Elo 21, 2010 12:57 am

Kieltämättä mielenkiintoisia nuo hahmoäänestykset...

JEEEE!!! (Marsu*lle Bleachien lainaamisesta)

Oli taas järkevä viesti. Hahaa en tahdo hävitä Sonskulle ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Elo 21, 2010 1:00 am

Ohoops. Unohtu, tai siis kasin kapteeni ja luutnantti pitäis periaatteessa muistaa, kun ne ei oo ihan nobodeja, kun ei seiska tyypit oo ollu kauheesti esiilä, tai sitten mun tuntemus kasin joukkoihin johtuu vaan Shunsui ja Ukitake parituksesta...

Mulla on hyvä teoria tähän Bleach-Inuyasha juttuun.
    Inuyasha kerkis jo loppuun aikoja sitten ja Bleach vaan jatkuu jatkumistaan ja siitä on hyvin helppo puhua, kun melkein kaikki tuntee ja tietää sarja ja Inuyashasta ei muista enää paljoakaan yksityiskohtia, tai ainakaan minä en ja mulaa ei oo ees niitä pokkareita omanana.
    Ja nyt kun kirjoitin teoriaani tajusin, että oikeesti Inuyashan loppumisesta tuntuu olevan jo ikuisuus, vaikkei se loppunu ku vasta muutama kuukausi sitte...

Viimeinen muokkaaja, Sonsku pvm La Elo 21, 2010 3:47 pm, muokattu 1 kertaa
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Elo 21, 2010 1:13 am

Tosiaan. On kuin Inuyasha olisi loppunut joskus kaukana menneisyydessä. Pelottavaa.

Selityksesi voi olla hyvinkin todenperäinen. Oikeastaan se on todennäköisin syy.

Kasin joukkojen tuntemuksesi perustuu siihen, että paritat kahdeksatta ja kolmattatoista kapteenia, jotka molemmat ovat miehiä? Hyvin menee.
    (Olen taas se "paraskin puhuja"... Minäkin olen sitä mieltä, että Shunsui ja Ukitake ovat niin pari...)
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Elo 21, 2010 1:25 am

Kyllä kyllä. Kaiki lähti Ei meillä ole ongelmia ficistä jja nyt jopa ByakuyaXRenji parituskin kuulostaa siedettävältä, sitten on IchiRenji, (en nyt ihan tiiä kumpi on seme ja kumpi uke), GrimmUlqui ja niin ees poispäin...

ja taas mun turhaa pölötystä, mahtaa olla niille rasittavaa, jotka käy Yodessa vain päivän tai parin välein taiu vielä harvemminkin...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Elo 21, 2010 1:37 am

Kyllä mä olen sitä mieltä, että Ichigo olisi seme ja Renji uke... En tiedä, mistä ajattelutapani johtuu, mutta niin se nyt vain on... Sen sijaan jos nyt otetaan käsittelyyn vaihtoehtoinen todellisuus, jossa Ichigolla ja Kenpachilla olisi suhde (minkä kannalla en oikeastaan ole), Ichigo olisi selvästi uke... Mielipiteensä kullakin, eikös totta? ^^

Ei, ByakuyaXRenji ei ole siedettävää... Ajatuskin on ikävä. Mielestäni ByakuyaXAizen olisi ovela, mutta en kuitenkaan aio esitelmöidä aiheesta enempää, monestakin hyvästä syystä.
    Tulimme tosin Soncchin kanssa siihen tulokseen, että paritamme Aizenia teepussille. Eikös olekin hienoa? ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Elo 21, 2010 1:47 am

Okei, minkä takia sulle tuli mieeen Ken-chan ja Ichigo, niistä kahdesta ei koskaan tuu siedettävää paria, mitä siitäkin tulis, jo toinen koko ajan haluaa tappaa toisen ja katsoa kuinka vahav toinen on. No mutta siinä Ichi todellakin olisi Uke. Mutta Ken-chan kuluu joko Byakkunille tai Yachirulle, sitten kun Yachiru on vähän kasvanut... Vähän sama juttu kun Sesshhomaru ja Rin suhteessa.
    Joo ja älkää kysykö Kenchanista ja Byakuyasta...

Ja ByakuyaXRenjiin kerkesi tottumaan englanninmatkan aikana, mutta ByakuyaXAizen, Hyi, ei ikinä.. yyyyääääkk... Ja äläkää myöskään kysykö mitään AizenXteepussista.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Elo 21, 2010 2:13 am

Kärpäset. On. ÄRSYTTÄVIÄ!!!

Mun ei varmaan kannata kommentoida mitään näihin teidän parituksiinne... *Huokaa* Ja teepussi? xD
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove La Elo 21, 2010 2:21 am

Mitä eikö hetero/yuri parituksia? : D Yaoi faneja kenties? B)
    Hah mä en ole vielä keksinyt Bleachista yhtään sellasta oikein suloa paria, joita vois ihkuttaa, normaalisti sellaiste löytyy aika helposti. Kuten Inuyashasta: Kagome x Sango ja Kagome x Kouga<33 : D Ynohtamatta tietenkään sessy kaguraa taikka sessy narakua :3 Melko harvoin tykkään pääparituksesta 8< Mutta toki sellaisiakin sarjoja löytyy! : D

Ja ihmisiä kinosti ^^'

+ Kärpäset on</3
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Elo 21, 2010 2:24 am

Olen täysin samaa mieltä, siis kärpästen ärsyttävyydestä.
    Varsinkin sillon kun niitä on enemmän kuin yksi ja kaikki pörrää ympärillä...

Ja teepussi tuli siitä kun Aizenille ei löytynyt muuta paria, kun kaikki on liian hyviä Aizenille, jopa Byakuya ja koska Aizen on törkeä hyväksikäyttäjä, joka rakastaa ainoastaan teetä ainakin fanarttien ja ficcien mukaan, joten looginen yhdistelmä, eikö totta.

Ja Yaoi rules! tai no oikestaan en oo säätäny yaoi prituksia muista sarjoista kuin Bleachista, mutta kuitenkin...
    joo ja Englannissa oli ihan pakko ottaa kluva autosta jonka rekkari sattui olemaan y4oi, jolloin se näytt ihan yaoilta...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Elo 21, 2010 2:47 am

Ei ehkä niinkään yaoi, shounen ai ennemmin ^^

Tosiaan, kun Aizenille haettiin paria, kaikki ehdotukset hylättiin... Paitsi teepussi, joka selvästikin on Aizenin elämän rakkaus ^^ Siis itsensä lisäksi...
    Niin siis, Soncchi, nyt tuli sinulle virhe. Aizen rakastaa kaiketi teetä ja itseään. Ja hei, aiemmin päivällä Sonsku tuli lausuneeksi tällaisen mielenkiintoisen lauseen: ''Aizen on itserakastaja.'' Ja minähän vedin siitä sitten omat johtopäätökseni, joista en kuitenkaan rupea esitelmöimään sen enempää. Teepussi on ehkä kuitenkin parempi, hmmh?

Yaoi-auto oli kyllä komee ;D *on nähnyt kyseisestä autosta kuvan*

Mä paritan useampiakin tyyppejä Bleachista, kuten Ichigo ja Rukia/Ichigo ja Renji, Urahara ja Yoruichi, Toshiro ja Hinamori, Shunsui ja Ukitake, Ishida ja Orihime, Ichimaru ja Matsumoto (, Aizen ja teepussi)...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Elo 21, 2010 2:57 am

No joo ehkä shounen ai ja muutenkin parituksissa meen aika samalla lailla Marsun kanssa.
    Anteeksi korjaa virheeni, Aizen todellakin rakastaa myös itseään...

olipas mulla taas paljon asiaa...

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 1:53 am