kirjoittaja Marsu* Ti Elo 24, 2010 1:46 am
Minulle on mainittu rekisterikilvestä ^^ Vähänkö alan leijua nyt kun tiesin jotain mitä muut eivät!! ^^
Moi. Sain vihdoin tehtyä terveystiedon läksyni, eli "Oman liikkumisen ohjelmoinnin." Ihan kohtalaisen kiva tehtävä ottaen huomioon, että se oli terveystiedosta, josta en suuremmin pidä. Se on niin tylsistyttävä aine...
Oi, sittenhän musikaalit tukevat samoja parituksia kuin minäkin (paitsi RenRukia, jota en erityisemmin kannata, vaikken sitä suuresti vihaakaan).
Jollain ihmisillä on vain rauhoittava vaikutus... Vai voiko sanoa, että ihmisillä? No, olennoilla sitten.
En kyllä ihmettelisi, vaikka Hitsulla menisi välillä pokka... En tajua, miten Gin ja Kira pysyivät molemmat niin vakavina siinä, hmmh, epäilyttävässä kohdassa videossa, jonka linkin postailin tänne eilen. Jos minä olisin ollut siinä tilanteessa, olisin hajonnut totaalisesti ja nauraa räkättänyt lattialla varmaan kymmenen minuuttia...
(Olen tehnyt havainnon; olen alkanut käyttää Ichimarusta enenevässä määrin etunimeä Gin. Onkohan sille jokin syvempi syy, vai johtuuko se vain siitä että idioottikin tajuaa Ginin olevan lyhyempi kirjoittaa kuin Ichimaru, ja ehkä olen vain laiska? Njah.)
Edittiä: Hei, Hitsu tosiaan hymyilee söpösti välillä, ainakin Fuyu no Hanabissa! Vaikea sanoa, hymyileekö hän siksi, että se kuuluu asiaan, vai siksi, että meinaa pokka mennä... No, väliäkö sillä. Se on söpöä, joten se on okei (hah). ^^