Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 19 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Elo 21, 2010 3:12 am

En tiedä kiinnostaako ketään, mutta minä paritan pari pokkaria luettuani Bleachissa ainakin Ichigoa ja Orihimeä *Ryntää pakoon Marsu*n tappavaa katsetta*, Jintaa ja Ururua sekä Keigoa ja Tatsukia ^^ Lisäksi lähes pettämätön intuitioni sanoo, että alan parittamaan Uruharaa ja Yoruichia sekä Renjiä ja Rukiaa. Ja jostain syystä Chad ja Karinkin on mielenkiintoinen ^^

Ja Inusta: Miroku ja Sango, Inuyasha ja Kagome, Sesshoumaru ja Kagura, Kouga ja Ayame, Kohaku ja Rin, Hakudoushi ja Kanna, Naraku ja Kikyo ^^

Älkää kysykö Aichanilta parituksista. Hänellä ei ole muuta elämää ^^

Ja Inu, voin sanoa että minä en ole yaoi-fani (Tai kenties huomasitkin sen jo ^^) Paritan ainoastaan kahta poikaparia... MagurixMaora on ihana ♥
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 19 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku La Elo 21, 2010 3:50 am

ichiRuki on miusta vähän parempi kuin IchiHime,mutta siitä nyt ei kannata alkaa tappelemaan...
    Ja Maguri ja Maora ovat todellakin ihana pari^^

Aaaaaawwww... Bleach rock Musikaalin tyypit on kaikki ihania, ja kaikki muut näyttää söpöiltä ilman esiintymisasuaankin kuin ichimaru, kattelen vaan sen musikaalin Backstage-vidoita....
    Toshiron näyttelijä on niin ihana, samoin kuten´Ichingonkin ja sen hymy... aaawww...
    Joo ja ehkä vois painua nukkuun...
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Su Elo 22, 2010 3:03 am

Aww Sonskun nimi näyttää söpölle pinkkinä x3

Huh aloin tänään käyttämään Deviantrttia : DD
    *"piilomainontaa"* http://inulove-247.deviantart.com/

Turha viesti(kö)
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Elo 22, 2010 3:09 am

Kiitoskiitos Inu.
    Joo Marsu* tajusi ylentää mut tänään moderaattoriksi, ja värin sain valita itte, joten siitä tuli pinkki.

Ja nättejä kuvia muuten.

Moi. Marsu* tässä. Oikeasti. Kirjoitan Sonskun koneella Sonskun ollessa vieressä, joten tämä ei ole Sonskun tekemä pila. Oikeasti.
    Soncchista tuli moderaattori ^^ Olin kiltti ja ahkera ja kaikkee, ja ylensin hänet itsestäni seuraavaksi näin ihan virallisesti. ^^
    Joo enpä tässä taida satuilla enempäää~~~~ Hei hei!

Ps. Kaulahuivit on kivoja. KUROSAKI-KUUUUNN~~!!!!!! xD
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Su Elo 22, 2010 3:12 am

Nom onnea Sonskulle joo ^^
    Niin ja kiitosta.

Tekee vaan mieli piirtää ja piirtää ja vielä vähän lisää piirtää D8 Aivan uus tunne mulle. Yleensä ei inspaa tehdä mitään, mutta huh nyt on ihan erillailla, ainakin hetken. *gittaa limpparia*

Fffuuu miks mulla on joulunen olo O_O'
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Su Elo 22, 2010 4:02 am

Heippa ihmiset taas!
    *Marsu sekosi ja hakkaa nyrkeillä lattiaa kaulahuivi kaulassa* Ja ny se kiljuu, syytä en kuullut, mutta ollaan aika sekaisin xD

Joo, siis ollaan kivasti kovasti kaikki kolme Son-chanin kotona keskenämme, jei! Siitä siis johtuu, että Marsu söörkkii Son-chanin viesteihin yms, muu sekava toiminta tänään ;D

Joo ja mä olen viikonlopun vietossa kotosalla. Tai siis naapurissa, mutta ihan miten vaan.

Nyt löytyi syy: JÄRKYTTÄVIÄ PALJASTUKSIA KUROSAKIN ISÄSÄTÄ! siis syy, miksi Marsu rääkyy mun korvaan xD

Ei tuu mitään kuulumisten kertomisesta, kun nää yhet vetää omaa showta ja kaiken lisäksi kurkkii viestejä etukäteen selän takaa... HUIJAUSTA!

Joo, ehkä Mii-chan menee nyt rauhoittumaan johonkin ja lakkaa hämäämästä ihmisiä...

Ai-chan muutes, avasin tänään jopa sen sun turinan, mutta se ei oikein vörkkinyt tällä Son-chanin mamma koneella... Kone on vuodelta käpy ja kanto, ja kaikki ohjelmat sen mukana... ehkä saan sen kotona auki joskus ja jopa arvioitua, tai jotain xD

Nyt kukkuu kaikille ja hei xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Elo 22, 2010 4:08 am

Miiiiiiiiiii olen oikeasti niin järkyttynyyyyyyt yyyyyyyyy!!! 8'<<<<

Se oli siis Marsu. Ehehe.

Ja Minä olen taas Sonsku, joten äidin kone ei ole vuodelta kivi ja kanto, vaan ihan 2000-luvulta, mutta se on kieltämättä toodella hidas...
    ja järkyttävät paljastukset olivat aika yllättäviä, muuta niistä ei sen enempää...
    ja v ois taas kyllä mennä nukkuun... ehkä, jos viittii...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Elo 22, 2010 10:04 pm

Oooo Sonskusta tuli pinkki. ^^ Eiii moderaattorimme ottaa mut kiinni...

Ooooo Inulove on DA:ssa jeee!

Rauhoittukaas nyt tyttäret rakkaat ^^ Täytyy lukea Bleachit. Ja Miuku, sitten kun saat sen turinan valmiiksi niin saat seuraavaksi ainakin muutaman ihan kunnon tarinan, ettei tarvitse tuollaista kuivaa asiatekstiä ainakaan hetkeen taas lukea ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 22, 2010 11:01 pm

Eilen oli hauskaa, paitsi että järkytyin kerran aika pahasti ^^' No, olen melkein päässyt siitä yli (heh).

Sonskusta tuli tosiaan moderaattori (: Olen jo jonkin aikaa miettinyt, että kun hän nyt kuitenkin kuuluu myös ylläpitoon, niin miksi hän on ns. ''tavallinen käyttäjä'' täällä foorumilla. No, hänestä tuli sitten pinkki moderaattori : D

Tajusin eilen tykkääväni kaulahuivistani tosi paljon. Siksi käytinkin sitä eilisillalla ja tänään aamupäivällä, sisällä. xD
    Mutta eilisestä lisää vielä, kaikenlaisia äääniefektejä tuli harjoiteltua; erittäin fanityttömäistä kiljuntaa, aawwwwww-ääntä, hysteeristä naurua, inhoavia ääniä, järkyttynyttä huutoa ja niin edelleen. Muutenkin tuli huudeltua kaikenlaista, aiheina mm. "miesten mies", "veikeet perhosensiivet" ja "näyttäkää nyt sitä Toshiroa." Myös Hona Sainaraa tuli tanssittua/laulettua... ^^

Minäkin haluan DeviantArttiin, yyy... Miksi kaikki kivat nimimerkit on jo käytössä? *Ryuuza saapuu paikalle* ''No siksi kun ne ovat kivoja?'' *Marsu kokee valaistumisen* Totta! Hienoa, Ryu.

Mutta nyt vihdoin, kaiken tämän höpinän jälkeen, todellinen syy sille miksi tulin koneelle kirjoittamaan tätä: En tajua matikanläksyjäni. Ajattelin, että jos teen jonkin aikaa jotain muuta, niin ehkä aivot sitten taas jaksaisivat keskittyä. Tai sitten voisin pyytää joltakulta apua... ^^'

Marsu*: Ryuuuu.... Autatko matikan läksyissä?
    Ryuuza: Luuletko, että osaan ne sinua paremmin?
    Haru: Minä voin auttaa! <3
    Marsu*: No, tuota, kiitos, mutta...
    Ryuuza: Joo minä autan.
    Haru: Eh?
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Elo 22, 2010 11:26 pm

Marsu*, minä voin auttaa. Olen ainakin vielä kärryillä matikassa, ja samaa kurssiahan te kaiketi menette ja kaiketi aika samaa vauhtia? Joten anna tehtävä tänne, niin yritän neuvoa. ^^

Ja Marsu* DA:han mars. *Määrää*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Elo 22, 2010 11:45 pm

Joo, eilen oli hieman hauskaa ja jos äiti oliosi ollut paikalla (onneksi ei ollut), hän olisi todennäköisesti sanonut samaa kuin Ai, eli rauhoittukkaa, ja antakaa mun nukkua, kun valvottiinkin aika myöhään...

Ja tänään olen järjestellyt vaatekaappiani ja todennut, että eihän siellä nyt kauheasti pieniä vaatteita ollutkaan. Sitten koottiin äidin kannssa toinen uusista laatikkosysteemeistä ja lopulta tajuttiin, että kiinnitettiin se väärinpäin, nyt iskän pitäis purkaa se ja laittaa oikeinpäin, että varsin hyvin menee...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Elo 23, 2010 12:47 am

Ei saa määrätä minua *jupinaa*

Tajusin matikanläksyni, tai ainakin melkein ^^ En tiedä, kuinka matemaattisesti ne laskin, mutta ainakin ne menivät oikein ^^ Joten juuri nyt en taidakaan tarvita enää apua, Ai, mutta kiitos kovasti kivasti tarjouksesta : D
    Huomenna on englannin sanakoe, ja sanat ovat aika törkeän vaikeita... No, oikeastaan osaan ne jo, joten ei siitä sen enempää. *virn*

Hienosti menee tosiaan, Soncchi. *taputtaa*

Nyt muistankin, mitä minun piti kommentoida... Bleach rock musicalia. Ne videot ovat niin upeita... Suosikkini on ehdottomasti tämä. En voi kuin olla äärimmäisen huvittunut aina katsoessani sitä x'D Toshiro ja Gin ovat niin... ihania <3
    ''That's no big deal!'' 8D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Elo 23, 2010 1:03 am

Oiiii! Toi video on niin ihana. Toshiron esittäjällä on muuten ihana ääni ja muutenkin se on aika söpö, myös silloin kun se ei ole Toshiro...

Hyvä, että osaat kaikki ne sanat Marsu*, mutta kuka oikeesti tarvitsee englanninkielistä sanaa remmikiinnitettäville korkokengille, vai miten se meni?

Mutta onneksi se vaatekorikehikkö ei oo enää mun ongelma vaan iskän.. ehheeehhee... Toisaalta olis kiva vaan saada se aika nopeesti kuntoon kun mä laitoin sängylle ne kuus vaatekoria ja kun pitäisi mennä nukkumaankin tässä joskus, niin en sitten tiedä mihin tungen ne korit sillai, ettei ne ihan kauheesti ole tiellä...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Elo 23, 2010 1:11 am

Nyyh mua ei tarvita T_T Meillä ei oo enkkua vielä... Mut meidän ruotsinkirja pitää meitä täysinä idiootteina. Ensimmäinen kappale oli noin viis senttii pitkä ja asia oli "Jag flyttade från Sverige till Finland när jag var sexton år" ja siihen oli koko sivun sanasto. Siellä oli selittetty sanoja "pappa", "välkommen", "med" ja tota rataa... Opekin sanoo että se on todella opiskelijaystävällinen...

Hmmmm mua alkaa kiinnostaan tuo Bleach-musikaali. Mistä semmonen oikein on tullut? Japanissa kai kun ne hölöttää japania xD Antakaas mulle kuulkaas lisää informaatiota kyseisestä asiasta. *Tuntee itsensä jälleen äärimmäisen asioistatietämättömäksi*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Elo 23, 2010 1:30 am

Oikein ihana ruotsinkirja, mäkin haluan sellasen, toisaalta siinä ei taas oppis kauheesti anakaan uusia sanoja...

Niitä Bleach-musikaaleja on ainakin nopeasti laskettuna jotain viis ja ne on japanilaisia ja ne kertoo ainakin sen Rukian pelastamis-tarinan ja sitten on vielä Bankai Codet, joista mulla ei oo tietoo mistä ne kertoo, ja osien henkilöiden laulu kuulostaa aivan kamalalta, mutta sitten taas on Toshiro ja Hitsugaya, joiden laulu on siedettävää. ja Hona sainarakin (josta olemme Marsun kanssa niin useasti puhuneet)on siitä musikkalista ja sen laulaa Ichimaru. Ja Traconissa kun oli se shinigami tannsiesitys siellä oli ainakin kolme kappaletta musikaaleista.
    Ja piti kertoa vielä lisääkin, mutta se unohtui jo.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Elo 24, 2010 12:52 am

Ahaa ^^ Selvä.

Oonko muuten kertonut yhdestä ihanasta rekisterikilvestä jonka näin kesälomalla? Se oli MIJ-150, jos tuo kakkonen olisi R niin siinä lukisi Mijiro ^^ Eli toinen hahmoni nimi, jos joku ei tiedä ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Elo 24, 2010 1:00 am

Eeet ainakaan mulle oo mitään maininnut rekisterikilvestä. Meiän vanhan auton rekkari oli muuten MIJ-615, jos jotenkin asiaan liittyi.

Ja oon huomannut, että Bleach musikkalit tukee aika selvästi GinRan, HitsuHina,IchiRuki, tai RenRuki, parituksia, ainakin niiltä osin joilta oon sitä kattonu, ja yhdessäkin pätkässä Toshiro oli suuttunut Ichimarulle ja sanoi: Nyt minä tapan sinut, hyvin vihaisesti, kunnes Hinamori ilmestyi toshiron eteen, hymyili ja sanoi:Mennäänkö, niin Toshiro rauhoittui heti. Söpöä.
    Ja toisenkin asian oon huomannut, en tiedä kuuluko se Toshiron hahmoon, vai eikö sillä näyttelijällä muuten vaan pidä pokka, kun se alkaa hymyilemään ja koittaa pidätellä nauruaan aina välillä, mutta se on aika söpöä kanssa.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Elo 24, 2010 1:46 am

Minulle on mainittu rekisterikilvestä ^^ Vähänkö alan leijua nyt kun tiesin jotain mitä muut eivät!! ^^

Moi. Sain vihdoin tehtyä terveystiedon läksyni, eli "Oman liikkumisen ohjelmoinnin." Ihan kohtalaisen kiva tehtävä ottaen huomioon, että se oli terveystiedosta, josta en suuremmin pidä. Se on niin tylsistyttävä aine...

Oi, sittenhän musikaalit tukevat samoja parituksia kuin minäkin (paitsi RenRukia, jota en erityisemmin kannata, vaikken sitä suuresti vihaakaan).
    Jollain ihmisillä on vain rauhoittava vaikutus... Vai voiko sanoa, että ihmisillä? No, olennoilla sitten.
    En kyllä ihmettelisi, vaikka Hitsulla menisi välillä pokka... En tajua, miten Gin ja Kira pysyivät molemmat niin vakavina siinä, hmmh, epäilyttävässä kohdassa videossa, jonka linkin postailin tänne eilen. Jos minä olisin ollut siinä tilanteessa, olisin hajonnut totaalisesti ja nauraa räkättänyt lattialla varmaan kymmenen minuuttia...
    (Olen tehnyt havainnon; olen alkanut käyttää Ichimarusta enenevässä määrin etunimeä Gin. Onkohan sille jokin syvempi syy, vai johtuuko se vain siitä että idioottikin tajuaa Ginin olevan lyhyempi kirjoittaa kuin Ichimaru, ja ehkä olen vain laiska? Njah.)

Edittiä: Hei, Hitsu tosiaan hymyilee söpösti välillä, ainakin Fuyu no Hanabissa! Vaikea sanoa, hymyileekö hän siksi, että se kuuluu asiaan, vai siksi, että meinaa pokka mennä... No, väliäkö sillä. Se on söpöä, joten se on okei (hah). ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Elo 24, 2010 1:53 am

Noo ehkä Ginin ja Kiran näyttelijät on ammattilaisia, ja hauskoissa kohtauksissa näyttelijöiden täytyy pitää pokka koska, muuten katsojat ajattelee, että näyttelijät eivät ole täysillä mukana ja eivät naura niin paljon... Joo tosta asiasta meille ouhuttiin englannissa ja mulle se ainakin oli hieman vaikeaa... Ja tästä asiasta olen puhunut ainakin Marsu*lle jo monta kertaa...

Mäkin oon alkanu käyttään Gin-nimeä, kun aina välillä ei vaan jaksa kirjoittaa pitkää nimeä Hygvin jännää muuten...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Elo 24, 2010 2:00 am

Niin, sinullehan minä lähetin siitä silloin tekstarin, Marsu* ^^

Minäkään en niinkään pidä terveystiedosta. Siitä olen saanut myös kaikkein huonoimman koenumeroni... Meillä ei ole sitä vielä. Mitä tuo "Oman liikkumisen ohjelmointi" tarkoittaa?

Ja ihmiset, kertokaa kumpi näistä kuvista tuo enemmän mieleen fantasian.

Tämä vai tämä

Sanokaa rehellinen mielipiteenne ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Elo 24, 2010 2:15 am

Professional actors! Niceee...

Jostakin syystä meni enkkuvaihde päälle... x'D Oh, never mind. That's no big deal!

Aloinpa tässä piirtelemään kuvatusta Aidourusta ja Ryuuzasta. Jotenkin minulla on jokin pakkomielle piirtää heidät aina "nykyaikaistettuina", eli ei 1500-luvun hyyppinä vaan ihan 2000-luvun nuorina... Mutta ehkä se ei haittaa? Tässä he muuten näyttävät aika yhteiskuntakriittisiltä, ainakin Aidouru. Mielenkiintoista.
    Kuinkahan pitkä Ryuuzan tulisi olla Aidouruun verrattuna? Hän näyttää hassulta, jos piirrän hänet paljonkin lyhyemmäksi... No, ehkä niin on hyvä kuin se nyt on... Ja jos piirsinkin hänestä liian pitkän, voin korjata sen paksupohjaisilla kengillä *reps*.

Oman liikkumisen ohjelmoinnissa piti asettaa itselleen jokin tavoite liikkumisen suhteen ja selittää sitten, että miten siihen tavoitteeseen pääsee ja mitä tulee ottaa huomioon harjoittelussa. Lisäksi piti vielä tehdä viikon harjoitteluohjelma.

En oikein osaa sanoa tuohon fantasia-kysymykseen mitään... Mielestäni molemmat tuovat fantasian mieleen...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Elo 25, 2010 12:07 am

Munkin mielestä molemmat oli aika fantasiamaisia( olipas vaikee sana kirjoittaa...)

Oon tänään onnistunut kaks kertaa sattuttaan itteni koulussa, ekaks matikantunnilla löin pääni tiiliseinään, ja se muuten sattui... Ja toisen kerran liikuntatunnilla kaaduin hiekkakentällä ja onnistuin naarmuttaan plveni ja kyynärpääni, hyvin mystistä kiten sain naarmun kyynärpäähäni, vaikka mulla oli sillo suhteellisen paksu huppari päällä...

Kuulostaa oikein ihanalta tuo liikumisen ohjelmointi *köh köh*, Mä en ainakaan jaksais tehä sellasta...

Wuhuu!, enää pari viestiä, niin saan Ain kiinni...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Elo 25, 2010 12:30 am

Johan olet ollut... masokistinen tänään, Soncchi. Saas nähdä, pääsetkö onnettomuuksiltasi kouluun huomenna *Ichimaru-hymy*. Ei, en tarkoita mitään pahaa, kunhan auon päätäni.

Sonsku, tuleva lukiolainen... Kyllä kaikki pitää tehdä, mitä tehtäväksi annetaan xD Etenkin, kun opettaja keräsi ne liikkumisen ohjelmoinnit katsoakseen, olemmeko tehneet ne kunnolla. Tulin siihen tulokseen, että varmaan olin tehnyt omani ihan hyvin, sillä se oli melkein A4-paperin pituinen kun taas jotkut olivat kirjoittaneet noin 4 lausetta...

Koulutehtäviä, koulutehtäviä, koulutehtäviä. Tulin pitämään koneelle hetken taukoa ja nyt pitää mennä jatkamaan läksyjen tekoa. Matikassa tappelen vielä parin tehtävän kanssa, ja kuviksenaineeni "Oma taidekäsitykseni" on vielä pahasti kesken, ja palautus on huomenna... No, ei sen tarvitse olla kuin A4:n pituinen, ymmärtääkseni käsin kirjoitettuna, joten kyllä se tästä.
    Hiukan kyllä ärsyttää tehtävien määrä, etenkin kun huvittaisi tehdä vain kaikkia ei-koulu-asioita; lukea mangaa, katsella animea, tehdä cosplay-asua, piirtää ja sen sellaista. Ja roolia. Tosiaan tekisi mieli kirjoittaa kivasti rooli johonkin peliin.

Tervetulotoivotukset Xyamille! ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Elo 25, 2010 12:39 am

Noo, en mä sen jälkeen ole telonut enää itseäni ja pään lyöminenkin oli vain viivottimen vika, kun nostin sen lattialta niin seinä tuli liian lähelle...
    Joten enköhän ole vielä hengiissä huomenna...

Kauheesti läksyjä, noo eriköhän niihin jossain vaiheessa totu kun pääsee lukioon.
    Mutta koska, mä en jaksa tehä läksyjä kovin kauaa, ja en kovin paljon ajattele niitä, joten se voi olla hieman hankalaa sopeutua siihe, no siihen on nyt vielä vuosi aikaa...

jooojooojjoo, rooli meiän peliin pian... Ei yhtään painostusta tai mitään, mutta rooli vaan^^

Aivan tänne tuli uusi tyyppi, tervetuloa vaan munkin puolesta Xyam.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Elo 25, 2010 1:08 am

Oi oi ihanaa lisää väkeääää! ^^

Ja se joka mainitsee moolit on niin kuollut. En kai toista itseäni?

Auts, Sonskuun sattui... Nooou en halua! xD

Teillä tuntuu taas olevan enemmän tehtäviä kuin meillä. Ei sillä etteikö meilläkin ihan kivasti olisi, mutta... Tosin meillä ei kyllä ole terveystietoa eikä kuvista, eikä kemiasta ja fysiikasta, joita meillä nyt on, taida kovin paljon aineita yms. joutua kirjoittelemaan... Teinhän minäkin läksyjä koko illan kun piti kirjoittaa äikänaine. Montako tehtävää te yleensä saatte matikasta kotitehtäväksi? Meillä yleensä noin 3...

Hei ihmiset kertokaa miten yksityisviesti lähetetään... *Tuntee itsensä tyhmäksi jälleen*

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 7:13 am