kirjoittaja Marsu* Su Elo 29, 2010 7:04 pm
Ole hyvä vain ^^
Tiedätkös, mun täytyy mitata paljonko siitä mustasta kankaasta jäi yli, että saadaan selko siitä, paljonko shinigami-asuun menee oikeasti kangasta. Sen jälkeen, kun olin ostanut kankaan, tuli näet selville että sen saikin taitettua enemmän auki kuin luulinkaan, ja sen leveys oli melkein kaksinkertainen enkunkielisen ohjeen kankaaseen verrattuna, mistä taas aiheutui se että sitä oli liikaa. No, ei voi mitään...
Kysymys kaikille aiheesta vähänkin tietäville: Kuuluuko kapteenin haorin (eli sen valkoisen takin) "takasauma" olla osittain auki vai ei? Mangassa se tietääkseni on kokonaan kiinni, kun taas animessa ja musikaaleissa osittain auki... Jos kellään on poikkeavaa tietoa, ja sen haluaisi jakaa, olisin erittäin kiitollinen ^^ Ja muutenkin koko takasauma on hieman ongelma, sillä en ole ihan varma siitäkään, onko sitä vai ei. Kyllä, tiedän että tämä kuulostaa omituiselta, mutta silti. Se taas vaikuttaa siihen, pitäisikö haori tehdä kolmesta vai neljästä kappaleesta. Toisaalta, jos vain kolmesta, on melko varmaa että "takasauma" (jota siis silloin ei ole) on kokonaan kiinni. Toivottavasti joku nyt ymmärsi, mitä yritän sanoa ^^'
Haori on muutenkin vähän ongelma, sillä siihen pitäisi ehkäpä laittaa kaksinkertainen kangas, jotta musta ei näkyisi läpi... Ja sitten pitäisi päättää, rupeanko kikkailemaan sinne vuorikangasta vai en. Hitsullahan on ymmärtääkseni tummanvihreä vuori haorissaan... Kaikkea pientä kivaa pohdittavaa. Toisaalta voisin jättää sen poiskin vedoten siihen, että kuolen ihan varmasti kuumuuteen, mutta... no, olen perfektionisti x'D
Peruukki ei välttämättä niele tolkuttomasti rahaa, tutkiskelin hintatasoja ja ainakin Punanaamiosta saa tod. näk. ihan kohtuuhyvän peruukin alle kahdellakympillä. Tietenkin siinä on sitten lisäksi sitä itse säätämistä (joka muuten mitä todennäköisimmin maksaa myös jonkin verran). Ja se ongelma, että pitäisi löytää se, josta muokkaamalla saa sellaisen kuin haluaa. Esimerkiksi minulla on se ongelma -.-'
No niin, nyt tuli selitettyä paljon ja sekavasti. Toivottavasti joku ymmärsi edes jotain.