Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 20 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Miuku Ke Elo 25, 2010 4:05 pm

joo just, yksillä on joku kolme tehtävää matikasta. Meillä on kaikki loput aina, mitä en tunnilla ehdi. Tarkoittaen mulla jotain 5-10 tehtävää, seitsemän sikapitkää ja himokinkkistä on aika vakio...
    Ja äskön enkun tunnilla tuli ihan törkeästi läksyä. Kaksi sanastotehtävää, yksi kielioppitehtävä, suomentaa kappale semmoiselle lapulle ja kerätä 12 "sanontaa" tai sellasta hienoa lausetta tekstistä. Ja huomenna seuraava tunti... Graa, tietää mitä tekee ensi yön kun vielä on sitä matikkaakin.

Nyt pitää menno MO
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 20 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku To Elo 26, 2010 2:30 am

Mä VIHAAN meiän elukoita, tai no en ehkä varsinaisesti vihaa, mutta ne on kuitenkin ärsyttäviä...
    Tänään ne on lähteny karkuun laitumelta kaks kertaa, koska niillä ei oo siellä paljoa ruokaa ja järvessä on hyviä kaisloja jota syödessä pääsee yhä syvemmälle, ja hupsista sitten kohta ollaan aitojen ulkopuolella ja vapaus(ja ruoka)odottaa....
    Ne aidat jota me tehtiin Micchin ja Marsu*n kanssa (tai jotka Micchi oikestaan teki), ei auta yhtään ja nyt vaan toivon, että iskä veis sinne nopeesti rehua...

Ja nyt vain kirjoitan täysin meneillään olevan aiheen vierestä, mutta kun ärsyttää....

Hyvä muuten tietää, että Micchi, olet vielä hengissä...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku To Elo 26, 2010 2:34 pm

Voi jestas. Et tierä Sonsku kui hauskaa mulla täällä on. Elukat on niiiin kivoja xD En kai revennyt, kun otit tuon kesto-valits-aiheen puheeksi...
    Joo, ei saa nauraa kun toinen saa kärsiä ihanien luontokappaleiden ahneuden takia, mtuta kuitenkin. Mutta niillä on hei nälkä...

Mutta shaakeli, mää ihan suotta meinasin tappaa itseni siellä jäätävässä vedessä, mutapohjassa ihan liian myöhään yöllä. Hitsin vatipää-elukat..... :M
    Joo, ei meillä ole ongelmia. Koulussa jälleen datailen. Täällä pitää käyrä melkein joka päivä, että pysyisi edes jotenkuten kärryillä.

Tänään on orjapäivä, eli ekaluokkalaisten-kyöräämispäivä ja ihan just alkaa joku orja-show. saa nährä, mitä tuleman pitää...

Joo, nyt täytyy taas haihtua muualle, MO!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* To Elo 26, 2010 9:48 pm

Matikasta tulee yleensä 4-7 tehtävää läksyksi, ja niiden tekemiseenhän sitten kuluu aikaa... paljon. Teen aika usein pelkkiä matikanläksyjä 2 tuntia, enkä siltikään osaa kaikkia. ^^'

Hei, Micchan! Hienoa, että kaikki on (ainakin melkein) hyvin siellä suuressa kaupungissa. Jei.
    Orjapäivä kuulostaa oikeastaan aika hauskalta. Meillä ei ole ainakaan vielä ollut mitään ihmeellistä hienoa jännää koulussa, ellei oppilaskunnan vaaleja lasketa (ja sitähän ei lasketa, koska se ei ollut erityisen hauskaa/jännää). Lukiobileet olisi huomenna, mutta en aio mennä sinne.

Voi elukoita. Niille ei mikään riitä *jupinaa*. Micchan-parka, vähän hukkaan meni se jäätyminen.

Yksityisviesti kirjoitetaan joko menemällä foorumin yläpalkista, jossa on myös mm. "Kirjaudu ulos"-painike, kohtaan jossa lukee useimmiten "Ei uusia yksityisviestejä". Sieltä sitten klikataan paniketta "New PM". Siellä valitset, kenelle haluat lähettää viestin, kirjoitat viestin aiheen ja sitten viestin. Tai vaihtoehtoisesti voit klikata haluamasi henkilön nimimerkkiä esimerkiksi tällä keskustelupalstalla (tarkoitan tuota avatarin yläpuolella olevaa painiketta) ja valita avautuvasta valikosta kohdan "Yksityisviesti", minkä jälkeen pääset kirjoittamaan viestiä. Tällöin viestin saajan nimimerkki on jo valmiina. Ja lopuksi painat tottakai "Lähetä"-painiketta.
    Toivottavasti ymmärsit jotakin selityksestäni, Ai ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Elo 26, 2010 10:32 pm

Matikasta puheenollen, meiän ope anto meille tänään keks mukamas vaikeeta tehtävää läksyks, ne tuntu kyllä aika helpoilta, tai sitten en vaan tehny niitä oikein, tai siis ekan tehtäbvän tein jo väärin tunnilla ja nyt oli toosi kiva korjata se kotona. Paitsi lukion matikantehtävät on varmasti vaikeempia, halusin nyt vain ottaa osaa matikanläksy keskusteluun....

Ja huomiseks mun pitäis ettiä SDP:stä tietoa yhteiskuntaopintunnille, tehdään ryhmätöitä puolueista, sain vaan sellasen ryhmän, että mulla on sellanen tunne, että joudun tekeen sen melkein yksin...

Tänään meiän elukat ei oo lähteny vielä kertaakaan karkuun, ehkä iskä tosiaan vei sinne jotain rehua...
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove To Elo 26, 2010 10:46 pm

Ah uusin karin oli ihana<3 Hopeanuolikin oli hyvä :3 Seuraava ilmestyvä manga taitaakin sitten olla Bleach? : o Odotellessa~

Ää oli hammaslääkäri ja sit lintsasin vikan tunnin koulusta : D Olen todella tunnollinen oppilas, tiedän.

E: Kone lagittaa ihan jumalattomasti, ihanaa B)
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Elo 26, 2010 11:01 pm

Uusin Karin? 12 vai?, waah haluaa lukee sen... Micchhhhiiiiii..... No huomenna pääsee Tampeereelle...

Mä muuten huomasin, että SDP:n nettisivuilta ei saa oikein mitään tietoja selkeästi, joten koittaa siinä nyt sitten valmistautua ryhmätyöhön...

Tulipas pitkä viesti...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Elo 26, 2010 11:10 pm

Tulisipa Bleach tällä kertaa ajallaan, odottaminen on tuskaa... (Hmmh, joo, hyvin menee: koulutöiltä ei ehdi paljon lukemaan mitään ylimääräistä, kaapissa odottaa neljä FMA:ta ja Fruits Basket (jotka eivät ole minun, vaan Soncchin) ja minä odottelen seuraavaa Bleachia kuin kuuta nousevaa... No, tapansa kullakin...)

Hopsukin on siis tullut? ^^ Kivaa. Täytyykin paikantaa se jostain...

Onnea ryhmätyöhön, Soncchi. Minä tein aikoinani *virn* saman työn Perussuomalaisista. Sepä vasta hauskaa oli, kun tietoja sai metsästää (verkon ja kiväärin kanssa) oikein urakalla. Eihän siihen työhön paljon tekstiä tullut, mutta riittävästi kuitenkin.

Taidan mennä tekemään läksyjä... Huomenna pitäisi pystyä esittelemään äikän tekstilajitehtävä luokan edessä, ja se on suurimmalta osin vielä tekemättä... ^^'
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Elo 27, 2010 12:35 am

Eiiiii Sonsku on mennyt ohiiii...

Kauhean paljon. O_O Teillä V:n puolella tuntuu olevan joka asteella enemmän läksyjä... Kyllä mulle nyt vapaa-aikaa hiukan jää (Okei, eilen tein läksyjä koko illan, mutta yleensä...)... Ja Sonsku, itse asiassa matikka on vielä aika lailla peruskoulun kertausta, itseisarvoja ja potensseja ja mitä lie...

Ilkeää kiusata ykkösiä! Ei sellaista saa tehdä! >_< Naaa koska meillä on lukiobileet... Meillä ei ole oikeastaan ollut muuta kuin sellainen "piknik", joka "sateen" takia järjestettiin ruokalassa...

Kiitos tiedosta ^^

Aaaaa tuntuu tyhmältä kun kaikki muut odottaa että "Se ja se manga ilmestyy kolmen päivän kuluttua" ja mä oon niin että ostan silloin kun oon kaupassa... Milloinkohan Michi haluaisi Karinit takaisin?

Hei meilläkin on tekstilajeja! ^^ Meilläkin oli sellainen tehtävä, mutta en tiedä oliko se samanlainen, koska se tehtiin kokonaan koulussa. Etsittiin lehdistä sen oman lajin edustaja, liimattiin paperille ja merkittiin siihen lajin piirteitä. Me oltiin kolmen hengen ryhmissä, ja mä sain ryhmääni sellaisen tytön (Ärsyttävin tyyppi meidän luokalla, kaikki muut on kivoja), joka ei tehnyt yhtään mitään, hillui vaan omien kavereittensa ryhmässä ja mä ja yks poika saatiin tehdä kaikki työ. Sitten opettaja käski sen esitellä sen työn, kun ne esiteltiin luokalle, mutta eihän se mitään saanu sanottua ja mä ja se poika se sitten esiteltiin... Huomenna kirjoitetaan kahdella tunnilla kirjoitelma ja pitäisi päättää aihe ja tehdä suunnitelma, mutta kun aiheet on niin... No, kauniisti sanottuna vaikeita.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Elo 27, 2010 1:14 am

Haha, enpäs muuten huommannutkaan ohi menemistäni, noo ei eroa ole kuin yksi viesti, mutta kuitenkin, joku saavutus ees..

Noi äikänjutut muuten kullostaa tylsältä. Meillä on tänä vuonnna tutkielman teko. Noooouuu, siinä on ihan liikaa työtä, ainakin kun kuunteli Marsun ja Miukun juttuja viime vuonna, mutta enköhän siitäkin hengissä selviä kun selvisin hengissä puheenpitämisestäkin ja sitten äikänopettajamme kertoi, että tulemme tänä vuonna lukemaan Häräntappoaseen koulussa ja vain koska sen samanikäinen poikakin lukee sitä parhaillaan. Voihan se tietenkin olla ihan hyväkin, mutta kun koulussa näytettiin pari jaksoa siitä tehdystä ikivanhasta telkkarisarjasta (ikivanha sen takia, että siinä heinää korjattiin talteen jollain hyvin vanhan näköisillä laitteilla) ja se vaikutti hieman tylsältä, mutta voishan ihan mielenkiintosta lukee se. Varmaan.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Elo 27, 2010 2:00 am

Meidän aihe oli muuten arvostelu, näin sivuunmeneen.

Se tutkielma oli kiva! Tein sen Kaari Utriosta, kuten tietojeni mukaan Marsu*kin...?
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Elo 27, 2010 4:05 pm

uusin karin on siis ilmestynyt, kivaa, pitää mennä kaupoille tästä joku päivä...

Jee, tänään saan vieraita Kämpille, ette kai arvaa ketä? No, en ala sitä selittää, keksikää, tai sitten ette. vinkata voin sen verran,että molemmat hilluu täällä, ovat vähintään yhtä sekoja kuin minä ja ovat pahasti Micci-tädin vahdinnan puutteessa... ;D

siitä orjapäivästä... Aamulla meijät puettiin mitä omituisempiin asuihin. Pojat tytöiksi ja kaikenlaista muuta "kivaa" Mut puettiin goottiprinsessaksi, suom. goottilolitaksi. arvatkaa vaan oliko hiukan per****tä. Tunenn entistä suurempaa myötähäpeää kaikkia lolita-pukeutuijia kohtaan.
    Päivän sääntöihin kuului, että ykköset aivät saaneet käyttää pääovea, meidän piti kumartaa ja palvoa omaa pukijaamme (orjuuttajaa) sekä kaikkeja abeja, saimme käyttää vain yhtä vessaa, joka sattui olemaan 0-kerroksessa (5-kerroksinen talo kyseessä), ruokalassa meidän piti syödä seisten ja ilman haarukkaa ja viedä vanhempien tarjottimet pois. ja mitä muuta vielä...
    Sitten iltapäivällä oli orjapäivä-show jossa oli kaikkia "kivoja" tehtäviä ykkösten kustannuksella. mm kurkunsyöntikisa. Tytöt söi, pojat piti ja arvaatte varmaan missä kohtaa ekhoa... Joo ja ykköset tietenkin pääosassa.

Mutta nyt täytyy mennä. ihan kiva päivä, kun osasi asennoitua oikein, mutta kosto tulee olemaan sangen suloinen ensi vunna. Varo vaan Son-chan!!!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Elo 27, 2010 8:17 pm

Okei noi muut kuulosti aika tyhmiltä, mut toi pukeutumisjuttu oli ihan kivan kuulonen, mäkin haluaisin josku pukeutua lolitaks... tai ainakin ne mekot on aivan ihania
    ja tota en taidakaan ehkä haluta Hatanpäälle.... ehehhheee

Joo, tänään tampereelle, Jei, ei yhtään taka-ajatuksia, tai mitäään, mutta pääsee kaupoille...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Elo 29, 2010 1:44 am

Se pukeutuminen oli ihan jees, mutta se mun puku oli todellakin siitä lievimmästä päästä...

Kivasti oltiin leffassa jakaupoilla ja kaikkea =D ja oli ihan törkeän kviaa. Ainakin mulla oli, muista en sitten tiedä... Nyt kivasti kotona tämän ja huominen päivä ja huomenna illalla takaisin Tampereelle.
    Vosii vaikka vastata peliin ennen sitä...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 29, 2010 1:50 am

Meillä taitaa olla sama tekstilajitehtävä, Ai. Ja tutkielmani... Ei, tutkielmaa en tehnyt Kaari Utriosta, kirjallisuusesitelmän vain. Tutkielma tuli tehtyä aiheesta "Japanilaisen mytologian jumalia". Juuh, älkää kysykö mistä aihe tuli ^^'

Orjapäivä kuulostaa mielenkiintoiselta. (En jaksa kommentoida tähän enempää, koska olen kommentoinut jo. Virtuaalielämän ulkopuolella, siis.)

Micchillä oli kiva pikku asunto ^^ Ja matto. Matto oli oikein kiva! Ja kattolamppu (jonka pahoinpitelin melko lahjakkaasti siivotessani lattiaa. Oikeasti.) Ja Micchan, minullakin oli tosi kivaa : D

Yyyy Animefreak ei suostu toimimaan enkä pääse siten katsomaan Bleachia :'< No, voisin vaikka roolia. Jei.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Elo 29, 2010 1:52 am

Joo kivaa oli, ja ostelinkin kaikkea kivaa... Tosin äiti ei oikein tykännyt kun käytin pankkikorttia aika paljon, ja nyt se takavarikoi sen, koska en kuulemma saa käyttää sitä ihan niin paljon ja kaikkee... Mälsää sinänsä, että ens viikonloppuna pitäis mennä Hesaan, ja sieltä en saa ostaa yhtään kenkiä tai vaatteita..
    Ja mangoistakin äiti sano, että saat ostaa niitä vähän. Just joo..

Ja Sisko tahtoisin jäädä-elokuva oli ihan mielenkiintoinen, välillä tuli vaan sellanen olo, että noitten päähenkilöiden pitöis olla mun ikäisiä ja välillä tuntu, että ne oli jossain lukion tokalaa tai ekalla eikä ysillä...

Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Elo 29, 2010 3:19 am

Joo ne päähenkilöt vaikutti minustakin vähän vanhemmilta kun niitten piti olla... Mutta hyvä leffa silti. en oikeastaan edes ajatellu, että ne oli ysillä. se olisi häirinnyt liikaa juonen edetessä.
    Pystyn niin samaistuun siihen Emiliaan. varokaa vaan, kohta minusta tulee samanlainen ;D
    Kannattaa käydä kattomassa! Hieno leffa ja hyvä musa! Ei kai "moottoritie on kuuma" ole hiukan soinut päässä taas koko päivän mutta se on just niin hyvä biisi. Varsinkin kun ne näyttelijät laulaa sen. Pelle miljoonan versio on ihan tylsä, kuuntelin snekin tänään =D
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 29, 2010 5:32 am

Sisko tahtoisin jäädä oli kyllä ihan hyvä. Loppu jäi ehkä vähän hämäräksi, mutta ei se oikeastaan haittaa... Käykää vain katsomassa, jos on aikaa/mielenkiintoa. (:

Hmm kello on puoli 1 yöllä... Pitäisi nukkua, varsinkin kun huomenna pitää tehdä himputisti koulujuttuja, kun perjantai ja lauantai on mennyt ihan opiskelematta. Ihan hyvästähän se on, että välillä tulee erkaannuttua koulusta joksikin aikaa, mutta se vain tietää lisää työtä seuraavina päivinä... Hohhoi.

Sain sittenkin koneen suostuteltua näyttämään pari Bleachin jaksoa tänään. Hollow-Ichigo nauraa aika ihanasti xD

Tekeepä mieli roolia Ryulla. Ehkä pitkitän nukkumaanmenoani vielä hieman ja kirjoittelen vielä... *virn*
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Elo 29, 2010 5:53 pm

Just joo. Yksi on hillunut täällä vielä monta tuntia sen jälkeen kun häivyit mesestä ja sanoit meneväsi nukkumaan...

Mutta ihan miten vaan, pääsimpähän itse vähän aikaisemmin koisimaan kun kaikki katosi =D

Joo,l ei mulla mitään asia ollu, kuan tulin taas rutisemaan jostain. Seuraavan kerran pääsenkin varmaan vasta koulussa koneelle. Tänään pitää taas lähteä takaisin kaupungin humuun ja vasta eilen sieltä selvittiin pois...

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 29, 2010 6:04 pm

Hetkinen, Micchan, en sanonut meneväni nukkumaan! Sanoin vain lähteväni ja toivotin hyvää yötä, ei se tarkoita että menisin nukkumaan. Menin syömään iltapalaa ja luin uusimman Karinin, ja tulin sitten koneelle katselemaan Bleachia ja kirjoittamaan tänne. Ja taas olen täällä, vaikka pitäisi tehdä läksyjä. Ehehe ^^'

Bleach 14 on myöhässä. *lisää tähän mahdollisimman loukkaantunut ilme* Ja jos se myöhästyminen kestää taas puolisen kuukautta, niin yyyy. Tai ehkä siitä tulee vielä vakituinen ilmestymistahti? Yyyy joka tapauksessa.

Hei hei, Mii. Hauskaa viikkoa suuressa kaupungissa ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Elo 29, 2010 6:09 pm

Joo, Hollow-Ichin nauru on ihana ja sen ääni muutenkin...
    On muuten jännä, että jotkut kutsuu sitä Hichigoks, jotkut Ogichiks ja ainakin minä Hollow-ichi, mikäköhän on sen oikee nimi jos sellasta ees on...

Nyyh, Miuku häipyy takasin Tampereelle, no siihen on kerinnyt jo tottua...

Ja koko tän päivän oon hillunut kotona kigurumi päällä, kun on niin kylmä, tosin nyt kyllä tulee jo hieman lämmin...

Ja mä toivon kans et Bleach 14 tulis mahollisimman pian suomeks....
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 29, 2010 6:23 pm

Jännää tosiaan. Itse käytän oikeastaan melko usein nimitystä Hichigo, ainakin puhuessani. Kirjoittaessani nimitys voi sitten taas olla joko Hichigo tai Hollow-Ichi/Ichigo. Heh.

Awww Soncchin kigurumi *virtuaalihali* ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Elo 29, 2010 6:35 pm

Mä oon käyttäny niitä kaikkia melko paljon, ehkä eniten Hollow-ichiä tai sitten Ogichia
    Joo olipas tärkee asia mainita, mutta ei se mitään.

Mä muuten tajusin, että jos mä teen ens kesänä Hinamori-cossin ja toisen kigun´, niin mulla menee ihan sairaasti rahaa, jos kankaisiinkin menee yhteensä jo yli kaheksankymppiä, saati sitten Hinamorin peruukki sun muut ne jutut, no ehkä mä saisin äidin maksaan jonkin verran fleecekankaista, kun se ainakin tuntuu olevan innoissaan siitä, jos teen toisenkin...
    Kiitos muuten virtuaalihalista.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Elo 29, 2010 7:04 pm

Ole hyvä vain ^^

Tiedätkös, mun täytyy mitata paljonko siitä mustasta kankaasta jäi yli, että saadaan selko siitä, paljonko shinigami-asuun menee oikeasti kangasta. Sen jälkeen, kun olin ostanut kankaan, tuli näet selville että sen saikin taitettua enemmän auki kuin luulinkaan, ja sen leveys oli melkein kaksinkertainen enkunkielisen ohjeen kankaaseen verrattuna, mistä taas aiheutui se että sitä oli liikaa. No, ei voi mitään...
    Kysymys kaikille aiheesta vähänkin tietäville: Kuuluuko kapteenin haorin (eli sen valkoisen takin) "takasauma" olla osittain auki vai ei? Mangassa se tietääkseni on kokonaan kiinni, kun taas animessa ja musikaaleissa osittain auki... Jos kellään on poikkeavaa tietoa, ja sen haluaisi jakaa, olisin erittäin kiitollinen ^^ Ja muutenkin koko takasauma on hieman ongelma, sillä en ole ihan varma siitäkään, onko sitä vai ei. Kyllä, tiedän että tämä kuulostaa omituiselta, mutta silti. Se taas vaikuttaa siihen, pitäisikö haori tehdä kolmesta vai neljästä kappaleesta. Toisaalta, jos vain kolmesta, on melko varmaa että "takasauma" (jota siis silloin ei ole) on kokonaan kiinni. Toivottavasti joku nyt ymmärsi, mitä yritän sanoa ^^'
    Haori on muutenkin vähän ongelma, sillä siihen pitäisi ehkäpä laittaa kaksinkertainen kangas, jotta musta ei näkyisi läpi... Ja sitten pitäisi päättää, rupeanko kikkailemaan sinne vuorikangasta vai en. Hitsullahan on ymmärtääkseni tummanvihreä vuori haorissaan... Kaikkea pientä kivaa pohdittavaa. Toisaalta voisin jättää sen poiskin vedoten siihen, että kuolen ihan varmasti kuumuuteen, mutta... no, olen perfektionisti x'D

Peruukki ei välttämättä niele tolkuttomasti rahaa, tutkiskelin hintatasoja ja ainakin Punanaamiosta saa tod. näk. ihan kohtuuhyvän peruukin alle kahdellakympillä. Tietenkin siinä on sitten lisäksi sitä itse säätämistä (joka muuten mitä todennäköisimmin maksaa myös jonkin verran). Ja se ongelma, että pitäisi löytää se, josta muokkaamalla saa sellaisen kuin haluaa. Esimerkiksi minulla on se ongelma -.-'

No niin, nyt tuli selitettyä paljon ja sekavasti. Toivottavasti joku ymmärsi edes jotain.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Elo 29, 2010 7:17 pm

No joo, mä ainakin ymmärsin jotain, ja ehkä sen ylimääräisen kanakaan mittaaminen on ihan hyvä idea, niin vois ehkä säästyä vähän rahaa...
    Onneks sen peruukin saa siiten ees suht halvalla ja mun on aika helppo löytääkin: Tuummaruskea suht pitkä, en kyllä tiiä kuinka pitkä, sivujakaus jommallekummalle puolelle ja sitten vain täytyy ite muokkailla sitä...
    ja mä en tiedä mitään tohon Haori-juttuunn...ehkä jos se on auki niin silloin ei varmaan tulis ihan niin kuuma...

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 9:11 am