Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 11 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* To Kesä 10, 2010 8:10 pm

Orava reps. :'D

Puutarhuri, kiva (: Mä en ihan vielä tiedä tarkalleen, mikä minusta tulee... Varmaan joku terveydenhuollon parissa työskentelevä? Hammaslääkäriä olen ihan vakavastikin harkinnut.

Hii, onnea Inulle ropetushistorian 1v. päivän kunniaksi, ehkä hieman aikaisessa mutta kuitenkin ^^ Marsu*n ropetusaikakausi (siis mikä?) on muuten kestänyt noin puolitoista vuotta, mikäli oikein muistan. Oo kylläpä aika rientää.

Kai se pahvi on ihan hyvä...? *Kommentoi siis Hiraikotsu-asiaa ^^* Minä olen ainakin ajatellut tekeväni zanpakutooni pahvista ja maalaavani pahvin/päällystäväni sen jollain maalatullla paperilla ja kontaktimuovilla... Siis olettaen, että edes teen koko miekkaa. En ole ihan päättänyt vielä. Olisihan se kiva, mutta onko aikaa ja viitsimystä...? Jaa-a. Pitäisi saada ensin koko muu pukusysteemi tehtyä.

Kuvista puheen ollen, haluaisin piirtää Ryuuzan, mutta en tiedä, osaanko ^^' Mietin vain, että miten oikein piirtäisin ne hiukset...

Kansainvaellus jee ^^
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 11 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Kesä 10, 2010 8:56 pm

Työnnänpä taas suuren suuni tähän väliin... xD Olen vakaasti päättänyt ryhtyväni kaikkien muksujen inhoamaksi opettajaksi. Ja Ai-chan on erittäin utelias näkemään Marsu*n puvun =)

Sain eilen yhdestä mangasta täydellisen hiusidean tulevalle hahmolleni... Jesh! Jos muuten saan kuvia joskus valmiiksi niin saako ne laittaa suoraan hahmoesittelyyn vai pitääkö ne jotenkin ilmoittaa ylläpidolle tms.?
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Kesä 10, 2010 9:01 pm

Aina sitä saa tulla jotain pälättämään väliin... Niin minäkin teen! ^^

Laita suoraan hahmoesittelyyn vaan... Kyllä ylläpito ne sieltä sitten hävittää jos epäsopivia ovat xD
    Kyllä minä nyt sinuun sen verran luotan. ^^ Tietysti voit vaikka sitten tulla tänne kertomaan, että ylipäätään olet laittanut sinne jotain kuvia, mutta ei sen kummemmin tarvitse ilmoitella.
    Mutta jos haluat, niin voit kyllä vaikka lähettää ne kuvat minulle ensin yksityisviestillä. Miten vain.

Ja minäkin haluan nähdä sinun pukusi! (:
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Kesä 11, 2010 2:26 am

Con-asuista puheen ollen saan aika pian oman kigurumini valmiiksi. Korvat ovat ihanan pitkät jotai 80 senttiä, toivottavasti ne ei tuu tielle kauheeesti.

Ja asiasta kahvipannuun, mulle iski kauhee Kagamine Len - fanitus päälle, ja jos joku ei tiedä niin Len on vocaloid. Fanitukseen saattaa olla syynä ne muutamat laulut joita olen netistä tänään kuunnellu ja nyt Len ja Rin paritus tuntuu ihan siedettävältä, kun on ajatukseen vähän totutellut, itse asiassa ne on aika söpö pari. Siis Len ja Rin on kaksosia ja niitä paritetaan melkein joka toisessa laulussa...

Tänään olis pitäny kauheesti tehä aitaa, mutta se jäi siihen kun meni hermot rautalankaan, siinä on kiva pikku solmu, jota ei saa selväks millään....

Ja rippileiri alkaa tiistaina, pitäis siivota taloo juhlia varten, mutta sitäkään ei oikein jaksaisi tehä...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Kesä 11, 2010 4:41 pm

Awawawawaaaaaa, 80-senttiset pinkkivalkoiset korvat <3
    Onnea vain, jos saat sen jo valmiiksi... Minulla on ainakin puolet asustani tekemättä, ellei enemmän... No, tänään olisi tarkoitus aloittaa kosoden tekeminen ja pikkuhiljaa alkaa metsästää pikaliimaa, että saan sandaalitkin joskus tehtyä. Huoh, en jaksaisi piirtää kaavoja ja leikata kangasta, mutta ommella kyllä voisin :3 No jaa, jostainhan sitä täytyy aloittaa. Mah.

Mutta hei, Leniin ja Riniin on toinenkin teoria, jonka mukaan ne ei olisi kaksosia. Nimittäin sellainen, että ne ovat kuin peilin molemmat puolet; Rin on Len tyttönä ja Len on Rin poikana... Tai jotenkin noin se meni. Siitä on aika kauan kun luin sen jostain O_o

Omomom Socchi lähtee rippileirille. Toivottavasti sulla on siellä kivaa ^^ Minulla ainakin oli omallani : D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Kesä 11, 2010 6:20 pm

kiitos kiitos.
    Mut jos Len on Rin ja Rin Len niin sitten se on vielä oudompaa, mutta olen kyllä itsekin lukenut tosta teoriasta...

Ja arvakkaapas mitä Traconin ohjelmaopas on julkistettu ja siellä on kaikkea kiva ohjelmaa...
    YAY...

Toivon tosiaan itsekin, että leirillä olis kivaa ja ainakin tuttuja löytyy, puolet meiän luokan pojista tulee samalle leirille... jei.

Huh sain vihdoin sen aidan valmiiksi ja vielä ennen sadettakin, tosin sain sekotettua vielä toisenkin lankakerän, rautalangan lisäksi oikein lahjakkaasti. Minä osaan.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Kesä 11, 2010 9:39 pm

Kyllä mä mieluummin ajattelen Rinin olevan Lenin tyttöversio ja Lenin Rinin poikaversio silloin, kun niitä paritetaan... Kaksosia paritettaisiin? Häröä.

Joo, minäkin lueskelin sitä ohjelmaopasta... eilen? Joo, taisi se eilen olla... ^^

Hah, tulee varmaan tosi hauskaa kun kaikki ne jätkät ovat samalla leirillä hahahaa~~ Ei, en ole ilkeä. Tarkoitin tässä siis, että pidä hauskaa ^^ (Mikä tämän tekstipätkän pointti oli?)

Sinä osaat jee.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Kesä 11, 2010 9:57 pm

*On totaalisen ulkona koko Rin-Len-puheista* ...Okei, ehken edes yritä tajuta mistä puhutaan. xD

Superpitkät pupunkorvat... Tulen varmaan saamaan söpöyskohtauksen kun näen ne. xD

Traconin ohjelma? Hehee lukemaan~

Meidän leirillä oli poikakato... Kakskymmentä tyttöä ja kolme poikaa...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Kesä 11, 2010 10:32 pm

Hei jee ihmiset, täällä taas. Mulla on hei paljon asiaa xD
    Son-chan haluaa nähdä pehmoleluja, mutta enpäs näytä. HÄÄÄHÄÄÄ! SUCKER!! Vähän niinkuis Sokeri xD Näyttää tyhmältä sucker sucker sucker!!

Mä olen sekasin!

Jooo-o, kuka on ollut liian pitkään töissä, liian vähän nukkumassa ja liikaa aineita! Siis pesuaineita... Fairia ja mäntysuopaa sekaisin, namskis. No oikeastaan en edes käytä paljoa pesuaineita. Ku olin pari kesää sitten toisella tilalla, olin joka päivä ihan mäntysuovassa, ku siä piti lutrata suovan kanssa...

On muuten hiano huomio Son-chanilta, että mää selitän täällä vain jotain omaani, ku muut keskustelee cossauksesta xD On aika kivaa. Olen nyt niin sekaisin, että jos olisin yhtään enempää sekaisin, en olisi enempää sekaisin, sillä tän enempää sekaisin ei enää voi olla xD

Niin cossauksesta ja traconista puheen ollen, mä en ole pääsemässä Traconiin. Henna soitti tänään ja pyysi Piikkiöön isoseksi siksi viikoksi. Niillä on kuulemma jäätävä isospula siellä... Joten olen sitten lauantain kivasti vahtimassa rippikoululaisia. No ihan jees, ei mulla ole mitään kauheaa pakotetta lähteä Traconiin, mutta olisi se ollut kiva käydä katsomassa... Ainakin pääsen jo rippileirille, kun muuten pääsis vasta ensi kesänä.
    Ja niistä leireistä puheen ollen, Sä Marsu olet pääsemässä ihan sika monelle leirille. Pistin Mortille vähän noottia sähköpostiin kun ei ole tullut mitään infoa niistä leireistä, nii se laitto takasi alustavia isosjakoja. Sut oli laitettu ainaki kuuteen leiriin, mun oli neljällä, mutta sille yhdelle en pääse kun ole siellä Piikkiössä juuri silloin. Kaiken lisäski se leiri oli juurikin sellainen, mihin en ollut edes ilmoittautunut.. Ihme säätöä toi seurakunnan touhu.
    No kuitenkin. Reilu peli, Mar-chan pääsee ihan sikana ja mä en, vaikka oli ilmoittautunut kahdeksalle. Nooo, ehkä ihan hyvä, en meinaan ehtisikään kesällä yhtään enempää xD

Heh, piti mennä tänään lukkopainiin, mutta ei huvittanut. Oli siellä tiistaina ja oli se ihan kviaa. Tosin en tiedä jaksaako käydä. Lukkopaini on muuten kyllä siisti laji ;D

Ja mää taas hölötän täällä mitä sylki suuhun tuo... Voi jestas. Pitäisi ehkä vastailla peliin, lukea pari tarinaa Turinaan ja kirjoitella omia novelli-ideoita ylös. Taas ihan helkkaristi töitä, eikä yhtään jaksaisi. Ole edelleen väsynyt koulusta ja silti painan koko ajan töitä väh. 6 tuntia päivässä ja sen lisäksi ehtoolla vähän lukkopainia, ratsastusta, hiehoilua ja kaikkea ultra-aktiivista säätämistä. Mihin se loma jäi?

Son-chanilta tulee suoraa palautetta: "VOI JESTAS!" En kai hölötä kaikkea turhaa vähän liikaa? EN KAI.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Kesä 11, 2010 10:51 pm

MICCHAN-SAN EI TULE TRACONIIN YHYHYY NYAA YHYHYY!
    Voi surku... Ja mä olin jo ihan asennoitunut siihen että sä olet tulossa :'''<

Micchanilla liikaa aineita? Pelottavaa... Ilman aineitakin menee lujaa, ja entäs nyt sitten? Keijuja sun muuta suopaa öö kuolema.

Leireistä tosiaan... Leireilemään kuudelle leirille... Mtäh? KUUDELLE?! Mitä ihmettä? Kaikilleko minne hain? En minä nyt ihan tätä odottanut... Olen saanut tietää vasta kahdesta tämän kuun leiristä... No, toivottavasti leireily lasten kanssa on kivaa : D

... tajusin muuten juuri, että minulla on viitisentoista päivää aikaa tehdä cosplay-asuani... Kauhistus. Nyt pitää alkaa oikeasti tehdä jotain. Olen jo pitkään tuudittautunut siihen, että aikaa riittää, mutta näköjään se loppuu kohta... Aa pakko tehdä jotain, tai sitten M-chan ei cossaa shinigamia. Ja koska M-chan todellakin aikoo cossata shinigamia, pitää tehdä jotain. Mikä logiikka nyo.

Tiedättekös muuten, että läppärin näppäimistö näyttää ihanalta pöytälampun valossa. Kaikki sormenjäljet näkyy...

Ehkä menen tästä tekemään jotain... Ihan näin shinigamin ammattiylpeyteni tähden... *virn* Ei kai ole noussut Bleach ja cossaaminen päähän, ehei...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Kesä 11, 2010 11:11 pm

*Ei tajua lähes mitään Micchaninkaan puheista* Taidan olla vähän pihalla.

Miuku ei pääse Traconiin? Nyyh... Mutta kiva kun pääset jo rippileirille.

Mullekaan ei ole vieläkään tullut mitään virallista infoa... Marian alustavien tietojen mukaan mut olis pistetty ainakin neljälle leirille, mutta kahdelle niistä en pääse... Kun meitä kuulemma on niin vähän niin kai se teettää sitä että joudutaan olemaan monella leirillä... Mutta kunnon informaatio olis kiva. Mur. Oliko siinä listassa mun nimiä? Voisitko laskea monelleko mut on pistetty...

Meitsi ei kyllä jaksaisi kesätöitä... Ja heilun täällä pahviputken kanssa.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Kesä 11, 2010 11:24 pm

En kyl mäkään mitään kesätöitä jaksais, mut vähä pakko, kun oon ainut lapsi ja kotona on maatila, mutta ei se mitään saa suht koht paljon rahaa. Laskin ust et saan palkkarahuja, enne Tarconia 50 euroo ja sit mulla on jo 50 euroo säästössä joten pystyn käyttään siellä yhteensä 100 euroo.
    Jee kaikkee kivaa osteleen , toivottavasti löytyy jotain kivaa.

Aika mälsäää ettei Michi pääse Traconiin, mutta eipähän hänen tarvi nyt ihan kokonaan tulsistyä kahdeksaa tuntia...

Ja pitäis taas mennä navettaan, jei, ei vaan jaksaisi...

Hehee meiän paalain on niiin ehjässä kunnossa... kaks päivää rikki ja tänään uus osa siihen ja taas rikki, toisaalta viimeisin hajoaminen voi ehkä johtua siitä, että iskä koitti paalata satella ja se paalain ei oikein tykkää sateesta...
    Sade on niiin ihanaa....
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Kesä 11, 2010 11:30 pm

Mar-chna, mäkin olin kyllä jo asennoitunut tulevani, mutta nyt kävi näin... Toisaalta saattaisin päästä livistään, jos oikein nätisti pyytäisin, muta en viitsi, kun Henna on sopinut mulle jo sen sunnuntain vapaaksi... Ku se leiri kivasti jatkuu vielä kun mä olen jo Son-chanin rippijuhlissa Smile

Ja Ai-chan, sinut oli laitettu neljälle leirille, joista kolmella myös minä olen mukana =D Mar-chan, me ei päästä millekkään leirille yhdessä... Ainoa, mihin oltaisiin oltu samalla, oli se nelos-lairi, johon en pääse... Mutta te (Marsu ja Ai-no-Musume) pääsette isä-laps-leirille yhdessä, jos se nyt ei satu olemaan niitä, mihin Ai-chan ei pääse. Muuten tuo alustava lista näytti ihan hyvältä. Toivottavasti siihen ei tulisi kauheasti muutoksia...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Kesä 11, 2010 11:43 pm

Ai että oikein Mar-chna ^^

Eikö päästä millekään samalle leirille? Nyyh... Ja Ai-chaninkin kanssa vain yhdelle? Nyyhkisnyyhkis. :'''<

Hmm minun piti ihan tehdäkin jotain, mutta se sitten vähän jäi kun jämähdin tähän... Nyyh ammattiylpeys kärsiii... Tuskanhuudot kuuluvat Shanghaihin asti... Seireiteistä... Suomesta... Täältä näin... *ei oikein ole enää selvillä edes omista puheistaan*

Ai-chan, jos saan tiedustella niin mistä pahviputki? Liittyykö se jotenkin Hiraikotsuun? O.o
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Kesä 12, 2010 12:23 am

En siis ole taas ollut koko päivää koneella. Enhän...

Eli siis Marian tiedot tainnevat pitää paikkansa. Nyt odotellaan enää niitä virallisia informaatioita...... *Ärrin murrin* Mä en pääse sille sekaleirille enkä äiti-lapsi-leirille, mutta muille ei ainakaan vielä ole esteitä... Eli saan olla toisella leirillä Micchanin ja toisella Maricchanin kanssa =) Jippii, ei tarvitse olla yksin... Ja jos teikäläinen, Marichan, on niin monella leirillä, niin ehkäpä nää seurakuntatyypit laittaa mut jollekin uudelle leirille noitten kahden tilalle ja hyvällä onnella se olisi sellainen missä säkin olet... *Sekavaa sönkötystä*

Ehei, pahviputki ei liity mitenkään Hiraikotsuun. Äiti pyysi auttamaan ottamaan karttaa pois pahvipötköstä ja sitten kun se oli tehty niin heiluin sillä ympäriinsä... Olen fiksu. Apua pitää tehdä Hiraikotsu...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Kesä 12, 2010 12:37 am

Voithan sä aina kysyä/pyytää tai jotain... Seurakuntatyypeiltä nimittäin. ^^

Ahaa, siis karttapahviputkilo! Valaisi asiaa kuin kattolamppu! Olipas ontuva vertaus.

Taidan tästä mennä takaisin piirtelemään kosoden kaavoja ja leikkaamaan kangasta... Aloittelin tuossa äsken ja muistin sitten jättäneeni itseni kirjautuneeksi, joten tulin takaisin koneelle. Ja höm, en kai minäkään ole yhtään datannut tänään, en en ;D
    Vastailen peleihin ehkä vielä tänään, mutta nyt pitää jatkaa puvun tekemistä ^^
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Su Kesä 13, 2010 4:59 am

Örr miä haluun Traconiin ;__; Oon mutsia yrittäny suostutella, mut enpä oikee tiedä. Matkaa ois 257km joten ei ihan lähellä ^^' Toisaalta siellä ois kaikkea jännää joka muita perheenjäseniä vois kiinnostaa B) Siskontytär viihtyis varmasti x3
    Jos cossaisin niin tulis taas vähän kiire tehdä puku <__<' Mutta voisin kyl olla yhden koira ropehahmoni ihmisversio : D Se on vaan semmonen valkonen jolla on musta panta + harmaa silmänympärys :3 Gegegge ei ois kovin paha~
    Niin onhan mulla team magma pukukin, mutta se ei oikein sovi hirviö teemaan eh? : D Ja muutenkin ei oo mikään paras puku...
    Jouh mut haluan ;__;
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Kesä 15, 2010 1:10 am

O_o Ei tosiaan ole ihan lähellä...

Heh, sopiiko minun pukuni sitten hirviöteemaan...? Se taitaa riippua ihan siitä, pitääkö shinigameja hirviöinä - Bleach-shinigameja nimittäin. No, voisihan niitä periaatteessa pitää, kuolemanjumalia kun ovat... Hmmh.

Hei muuten ihmiset, saanko esittää kysymyksen? Ihan vain mielenkiinnosta, mistä hahmojenne nimet tulevat? Onko niillä jotain erityistä tarinaa? ^^
    Ihan kohteliaisuudesta voisin ensin vastata itse... Niin siis, ensiksi Aidouru. Sen nimen takana ei ole sen kummempaa tarinaa, halusin vain jonkun kivan nimen ja hakkasin sanoja nettisanakirjaan... Sitten jostain tuli 'aidouru'. En enää yhtään muista, mitä se tarkoitti, mutta pidin siitä sen verran paljon, että valitsin sen. Enkä todellakaan voisi kuvitella Aidourua minkään muun nimiseksi. Oikeastaan pidän tästä nimestä paljon, ja mielestäni se kuvaa itse hahmoa hyvin... Se, että miten on sitten taas ihan toinen juttu, en itsekään tiedä... ^^
    Sitten Haru. Halusin nimeksi juuri Harun... Miksikö? Koska se on mielestäni kaunis, niin nimenä, sanana kuin merkitykseltäänkin. Sitä paitsi olen myös käyttänyt sitä nimimerkkinäni, harvemmin mutta kuitenkin. Yksinkertaisesti vain pidän siitä nimestä, ja se jotenkin sopi yookai-Harulleni hyvin.
    Viimeisenä Ryuuza... Halusin nimen, joka alkaa tavulla 'ryu'. Siinä onkin oikeastaan kaikki, mitä tuon nimen takana on xD Ryu olisi riittänyt oikeastaan yksistäänkin jo nimeksi, mutta halusin nimestä hieman pidemmän... Sitten siitä muotoutui Ryuuza. Mietin, laittaisinko nimeen yhden vai kaksi u-kirjainta, mutta jostain syystä päädyin kahteen. Ja plussaa nimessä on myös se, että siinä on z ^^ Mielestäni se on mukava kirjain nimissä. Kaikkiin se ei sovi, mutta joihinkin taas erottamattomasti. Pidän tästäkin nimestä paljon!

...että sellaisia tarinoita... Entäs teillä muilla? (:
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Kesä 15, 2010 2:22 am

Ou, aikas pitkä matka. Meitsillä on jotain 75 km Tampereelle... (Äidin mukaan...)

Ei munkaan pukuni kovin hirviömäinen ole... Mutta onhan Sango kuitenkin youkaiden (= Aika usein hirviöiden?) tuhoaja, joten voisimme kai lukea sen hirviöteemaan sopivaksi...? Mä muuten tajusin että tarvitsen Kiraran! Käykö teistä ihan tavallinen kissapehmolelu siihen, vai onko muita ehdotuksia? Olen muuten lahjakkaasti kadottanut sen opettajan tekemän käsihommelin, teen senkin siis uudestaan... Etkös sinäkin Marsu muuten tule jonkinnäköisillä varvastossuilla Traconiin? Meee tooo! Tajusin juuri ettei taida paljon naurattaa jos on kylmä ja/tai sateinen päivä... >_< Oletteko Sonskun kanssa jo päättäneet, mitä teette Traconissa? Oletteko siellä yhden vai kaksi päivää?

No... Shikarin nimihän oli suunnitelmavaiheessa Haruna, mutta jostain syystä halusin vaihtaa sen. Mikä oli hyvä, koska täällä on jo kaksi Harua... xD Järjestelin vain kivoja tavuja hyvältäkuulostaviin järjestyksiin, ja luulen, että jotain inspistä tuli Naruton Shikamarulta, koska tykkään hahmon nimestä (Ja itse hahmosta myös xD)

Muistaakseni halusin Mijirolle -ro loppuisen nimen, koska sellaiset miehennimet ovat minusta usein komeita, mutta muuten hän syntyi samalla tavalla, spontaanisti kivoja tavuja kokeilemalla. Mijiro taisi tosin tulla heti ensimmäisellä yrittämällä, toisin kuin Shikari, jota mietin muistaakseni aika kauan. Aluksi se oli sellainen "pidetään toi nyt suunnittelun ajan ja mietitään paremmin sitten lopuksi" -nimi, mutta se alkoi kuulostaa niin komealta, että pidin sen.

Koihanan, hahmon jonka infoa vasta kirjoitan, nimi tarkoittaakin jotain, toisin kuin Shikarin ja Mijiron. Halusin hänelle ironisen nimen, sillä hän on hyvin ilkeä persoona, mutta hänen nimensä "koi" tarkoittaa rakkautta ja "hana" kukkaa, eli hiukan väännellen "rakkauden kukkaa". Toinen vaihtoehto olisi ollut Aihana, jonka merkitys on sama, mutta Koihana tuntui paremmalta. Hyvien hahmojen tekeminen on muuten huomattavasti helpompaa kuin pahojen...

Meikätyttö oli äsken ampumassa jousella varmaan puolen vuoden tauon jälkeen... Ja jee, siellä oli joku nainenkin! Ei tarvitse aina olla vain niiden eläkeikäisten miesten kanssa... Ja sain sellaisesta jousiammuntasuojasta hyvän idean sitä tsuwamonolaisten pukua varten, Marsu! ^^ Eilen olin puutarhatöissä... En ole ulkoilmaihminen.

Jaaaa sitten vielä! Älkää luulkokaan että tukin suuni! xD Minut kutsuttiin ainakin yhdelle leirille johon minua ei oltu alun alkaen merkattu, se on ensi viikolla ti-to... 1.-3. luokkalaisten leiri Smile Onkos joku tulossa sinne myös?
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Kesä 15, 2010 2:52 am

Niin, eihän Sango itsessään ole hirviö, mutta hirviöiden tuhoaja... Mikä logiikka!
    Ja kai kissapehmolelu riittää... Tosin minun mielestäni et tarvitsisi välttämättä ollenkaan Kiraraa, vaikka olisihan se kiva lisä ^^

Ei paljon naurata tai siis todellakin naurattaa... Joo, tulen varvastossut jalassa (: Lohdullista tietää, etten ole ainoa *virn* Onko muuten Sangolla sukkia? Shinigameilla on, joten minullakin on... ^^
    Ei olla vielä Socchin kanssa mietitty... Pitäisi kai kohta alkaa pohtia ^^ Ja me ollaan siellä vain lauantaina, sunnuntaina on muuta menoa... Tarkemmin ottaen Socchin konfis ^^

Koihana, hieno nimi ja mielenkiintoinen pahishahmolle : D

Jousiammunta on kivaa, olen sitä muutaman kerran koittanut. Ja sehän on kiva, jos olet saanut hyviä ideoita ^^

NEEEEEE?? Ensi viikolla? 22.-24. päivä? MINÄ OLEN SIELLÄ! Jos puhumme tässä samasta leiristä, niin sehän on kiva!
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Kesä 15, 2010 3:12 am

Siis... Sonskulla on sunnuntaina konfis ja hän pääsee lauantaina Traconiin? Wau. Mun äiti olis repinyt multa silmät päästä jos mä olisin edes yrittänyt viikkoa ennen konfista jonnekin... Siivousta, siivousta, siivousta. Sen takia jäi viime vuonna Animecon väliin. Me varmaan ollaan mun ystävän kanssa vain lauantai, mutta en ole siitä vielä ihan varma. Eikä vielä mitään hajua mitä siellä tehdään... Mutta tahdon nähdä teidät!

Ei, Sangolla ei ole sukkia... Pelottavaa. Tulen siis siinä Sangon arkipuvussa, en taistelupuvussa. Meikä ei pistä housuja jalkaansa ellei ole pakko. Piste.

Wihii!!! Marichan tulee kahdelle leirille minun kanssani! Jee!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Kesä 15, 2010 3:31 am

Joo, minäkin haluan nähdä sinut! ^^

Ilman sukkia, varmaan tosi kivaa jos on kylmä... Tai sataa...
    Onko teillä muuten jo liput ostettuna? Vai ostatteko ne vasta paikan päällä?

Jee, olemme siis samalla leirillä isosina! Nähdään ensi viikolla =D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Kesä 15, 2010 3:41 am

Varmaan paikan päältä...

Hehe, pitkä viesti.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Kesä 15, 2010 3:48 am

Hehee Ai oikestaan mun pitäis siivota koko ajan ja tehä muuten töitäkin...
    Mutta koska olen puhunut Traconista jotain Helmikuusta asti ja äiti sattui olemaan sillon joskus kivalla päällä... ja nyt on jo kigu tehty, joten äiti ei enää raaski kieltää multa Traconia, vaikka talo on kamalan sekaisin...

Ja kigusta puheenollen ei se kovin hirviömäinen ole oikestaan enemmän söpismäinen...

Ja Eien Ni Nöpön nimi tuli joskus ihan vaan heittämällä mieleen joskus koulun välkällä...
    Nimeen Eien saattoi tosin vaikuttaa Eternal snow kappale jota kuuntelin silloin ja siellä mainittiin Eien joka tarkoittaa jotain ikusta tai jotain ja Ni Nöpö kuulosti vaan hauskalta...
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Ti Kesä 15, 2010 5:02 am

Muahahhaah olinko vähän häijy ja tilasin Traconiin liput B)
    Että jos ihmiset ei oo tarpeeks varovaisia saattavat minuun törmätä >: o Toisaalta mua ei helpolla tunnista enkä tierä teistä ketään : D... vai tunnistaako sittenkin >C
    Gmm tosin suunitelmassa on pikkuinen aukko... millä mä pääsen sinne ja missä mä yövyn xD nojoo toivon saavani kyydin porukoilta, junakin on ihan ok.. pummimaan en ehkä ala (paitsi jos on pakko 8>). Ja tietysti kaduilla voi lagata koko synkän yön ja ah jos sataa vettä<3
    Haluisin cossata mut yhy ;__;

Hrr meikän hahmojen nimet on aika yksinkertaiset B)
    Haru on mainion lyhyt ja ytimekäs, se on kaunis ja ihana tarkoitus. Nätti siis.
    Koneko taas kun en hahmolle nimeä mistään löytänyt xD no kissa nimeltä kissa, mitä valittamista :'D

Ps. oon ihan unessa ja inhoan noita keltasia hymiöitä joita en viesteihini halua mut niitä tuppaa tulee huolimattomasti >___<'

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 5:25 am