Ou, aikas pitkä matka. Meitsillä on jotain 75 km Tampereelle... (Äidin mukaan...)
Ei munkaan pukuni kovin hirviömäinen ole... Mutta onhan Sango kuitenkin youkaiden (= Aika usein hirviöiden?) tuhoaja, joten voisimme kai lukea sen hirviöteemaan sopivaksi...? Mä muuten tajusin että tarvitsen Kiraran! Käykö teistä ihan tavallinen kissapehmolelu siihen, vai onko muita ehdotuksia? Olen muuten lahjakkaasti kadottanut sen opettajan tekemän käsihommelin, teen senkin siis uudestaan... Etkös sinäkin Marsu muuten tule jonkinnäköisillä varvastossuilla Traconiin? Meee tooo! Tajusin juuri ettei taida paljon naurattaa jos on kylmä ja/tai sateinen päivä... >_< Oletteko Sonskun kanssa jo päättäneet, mitä teette Traconissa? Oletteko siellä yhden vai kaksi päivää?
No... Shikarin nimihän oli suunnitelmavaiheessa Haruna, mutta jostain syystä halusin vaihtaa sen. Mikä oli hyvä, koska täällä on jo kaksi Harua... xD Järjestelin vain kivoja tavuja hyvältäkuulostaviin järjestyksiin, ja luulen, että jotain inspistä tuli Naruton Shikamarulta, koska tykkään hahmon nimestä (Ja itse hahmosta myös xD)
Muistaakseni halusin Mijirolle -ro loppuisen nimen, koska sellaiset miehennimet ovat minusta usein komeita, mutta muuten hän syntyi samalla tavalla, spontaanisti kivoja tavuja kokeilemalla. Mijiro taisi tosin tulla heti ensimmäisellä yrittämällä, toisin kuin Shikari, jota mietin muistaakseni aika kauan. Aluksi se oli sellainen "pidetään toi nyt suunnittelun ajan ja mietitään paremmin sitten lopuksi" -nimi, mutta se alkoi kuulostaa niin komealta, että pidin sen.
Koihanan, hahmon jonka infoa vasta kirjoitan, nimi tarkoittaakin jotain, toisin kuin Shikarin ja Mijiron. Halusin hänelle ironisen nimen, sillä hän on
hyvin ilkeä persoona, mutta hänen nimensä "koi" tarkoittaa rakkautta ja "hana" kukkaa, eli hiukan väännellen "rakkauden kukkaa". Toinen vaihtoehto olisi ollut Aihana, jonka merkitys on sama, mutta Koihana tuntui paremmalta. Hyvien hahmojen tekeminen on muuten huomattavasti helpompaa kuin pahojen...
Meikätyttö oli äsken ampumassa jousella varmaan puolen vuoden tauon jälkeen... Ja jee, siellä oli joku nainenkin! Ei tarvitse aina olla vain niiden eläkeikäisten miesten kanssa... Ja sain sellaisesta jousiammuntasuojasta hyvän idean sitä tsuwamonolaisten pukua varten, Marsu! ^^ Eilen olin puutarhatöissä... En ole ulkoilmaihminen.
Jaaaa sitten vielä! Älkää luulkokaan että tukin suuni! xD Minut kutsuttiin ainakin yhdelle leirille johon minua ei oltu alun alkaen merkattu, se on ensi viikolla ti-to... 1.-3. luokkalaisten leiri
Onkos joku tulossa sinne myös?