"koulun väkällä" Että reps xD Son-chan osaa jälleen kerran kirjoittaa. Joo, ei puhuta mun peliviesteistä, eihän? Sitte saan ihan rauhassa rääpiä päätäni xD
Son-chan!! Miten selviydyn miltei kaksi viikkoa ilman sinua?!?! Nyyhky... Siis Son-chan lähtee riparille huomenna, sitte hän tulee vasta viikon päästä takaisin, jolloin minä olen jo Kuusamossa. Kauheen kiva kun nää lomailut sun muut pakkautuu samoihin aikoihin.
Mar-chan muutes, sinut on laitettu tuolle nelos-leirille, eli äiti-lapsi-leirille isoseksi ja se sattuu olemaan 2.-4.6. Että mites meinaat sen sumplia? Mäkin olisin siellä, mutta en tod ole menossa. Ethän sä ilmoittautunut siihen? Sori, mä en vahtinut sua silloin kun teit niitä listoja, joten en voi olla varma. Kun mä en ilmoittautunut sille, siitä olen varma, koska mulla on ne ylhäällä kaikki. Eli mulla on monta pätevää syytä jättäytyä pois kyseiseltä leiriltä, mutta entä sinä?
Mitenköhän te pärjäätte sitten Tampereella ilman mua. Ihan huolestuttaa, kun ei ole Miiza-tätiä vahtimassa... Noo, selvisitte te luokkaretkipäivänäkin hengissä kotiin, joten ehkä mun ei tarvi hermoilla teijän takia. Siinä vaiheessa saattaa omat hermot olla himppasen kireät, kun olen ollut miltei viikon riparilaisten kanssa. Kaiken lisäksi Henna kerto, että siä tulee oleenv aan kolme isosta mun lisäksi, joista kaksi on ihan totaali-kujalla koko ajan. Sit kun en vielä tnne sieltä ainoatakaan isosta, enkä sen enempää leiriläisiä... Ainut jonka tiedän, on nuorisotyönohjaaja, eikä se nyt oikein jaksaisi lohduttaa... Mut saapahan hyvää kokemusta jatkoa ajatellen. Pidetään lippu korkealla ja mieli nöyränä, ni sillä mennään!
Kaksi yötä... Ylihuomenna... Ihan jo rupeaa karmimaan. Siis niille jotka eivät vielä tiedä, niin ylihuomenna on keskiviikko 16.6.2010. Se on maaginen päivämäärä, jota opot naputtivat takaraivoihimme oikein olan takaa koko loppukevään. Eli siis ylihuomenna saan tietää pääsenkö musiikkipainoitteiseen lukioon sisään, vai täytyykö tyytyä Vammelin tavalliseen lukioon, jonka musiikin opettajan kanssa en tule enää toimeen... Sille opettajalle alko kehittyä joku asenneongelma mua kohtaan sen jälkeen kun se kuuli, että haen musiikkipainoitteiseen lukioon, enkä hänen musiikin opetukseensa tavalliseen lukioon. Ja mä kun pidin siitä opettajasta... Ainakin seiskalla ja senkin jälkeen se oli ihan kiva. Inhokkeihin hän ei lukeutunut ikinä, vaikka loppuvuodesta alkoikin olla aika tukalaa olla samassa tilassa. Hiukan mää kuolen, jos en pääsekään Hatanpäälle. Sitten ajattelin mennä ammattilukioon ja suoria sen mahdollisimman vähillä musiikkiopinnoilla...
Kuka taas selittää omia ongelmiaa. Nooo, tänään on tämmönen ongelma-päivä ja koska kukaan muu ei ole jaksanut kuunnella mua tänään, purin sitte kaikki ponille. Onneksi se jaksaa tukea kun sitä tarvin! Kuuntee vaan hiljaa ja puhaltelee tukkaan kun poraan sen kaulaa vasten maailman vääryyksiä. Suloinen otus
Nii, niistä nimistä. Itse asiassa Mar-chan saattaa muistaa paremmin mistä Hinchinan nimi tuli. Sen muistan, että se kehiteltiin joskus ennen joulua ja sitten muistuttelin sitä linkassa mieleeni myöhemmin. tai siis kysyin Mar-chanilta, mikä se nimi taas olikaan xD Mun nimimuisti on ihan onneton. Shi:n nimen taustat kerrotaankin sen esittelyssä, mutta voin sen kertoakkin. Eli se oli emänsä neljäs varsa ja emä kuoli samaisessa synnytyksessä. Siinä siis selitykset sanalle "Shi" (=neljä, kuolema) Sen lisäksi Shi:n potku surmasi talon nelivuotiaan tyttären neljäs päivä alkanutta kuuta, joten nimi sai myöhemmin vielä varmistuksia. Hinchinalle ei ole mitään mystisiä merkityksiä. Se vain väännettin linkkamatkalla.
Nyt lakkaan höpäjämästä. Mun pitäisi oiekasti alkaa kirjoittaa koneelle päiväkisrjaa, koska tätä juttua tulee aina ja paljon xD
Voi jessus kun sitä taas tuli... Noo, ei siinä kutienkaan ole mitää tärkiää (patisi tuo alun leiri-ajankohta ja sekin vain Marsulle), joten ei tarvitse vaivautua lukemaan =D