Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 12 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Kesä 15, 2010 5:09 am

Hei jee, kivaa että melkein koko Yoden porukka raahautuu Traconiin. Kieltämättä mäkin hieman harkitsin noita ennakkolippujuen tilausta, mutta en kuitenkaan oo siellä ku vaan sen lauantain niin olis se ollu aika turhaa... Joten täytyy vaan jonottaa sisälle..

Juna on muuten aika kätevä kulkuneuvoratkaisu, varsinkin kun se on halvempi kuin linja-auto...

Okei ja mä taas sekoilen kohta omiani ja nyt täytyy mennä pian nukkuun, kun huomenna alkaa rippileiri, joten mu´sta ei viikkon kuulu täällä yhtään mitään, jos jotain kiinnostaa
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 12 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja inulove Ti Kesä 15, 2010 5:14 am

Sonsku karkaa D8 onks se laillista?! *paraskinpuhuja*

äh mun piti mennä jo mut en vielä jaksanutkaan. Huomaa taas et oon väsyny ku höpisen opiani. Kaverillekkin kirjotin sellasen hienon 15viestiä pitkän tekstarin. Oliko vähän tylsää : )
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Viesti kirjoittaja Miuku Ti Kesä 15, 2010 5:20 am

"koulun väkällä" Että reps xD Son-chan osaa jälleen kerran kirjoittaa. Joo, ei puhuta mun peliviesteistä, eihän? Sitte saan ihan rauhassa rääpiä päätäni xD

Son-chan!! Miten selviydyn miltei kaksi viikkoa ilman sinua?!?! Nyyhky... Siis Son-chan lähtee riparille huomenna, sitte hän tulee vasta viikon päästä takaisin, jolloin minä olen jo Kuusamossa. Kauheen kiva kun nää lomailut sun muut pakkautuu samoihin aikoihin.

Mar-chan muutes, sinut on laitettu tuolle nelos-leirille, eli äiti-lapsi-leirille isoseksi ja se sattuu olemaan 2.-4.6. Että mites meinaat sen sumplia? Mäkin olisin siellä, mutta en tod ole menossa. Ethän sä ilmoittautunut siihen? Sori, mä en vahtinut sua silloin kun teit niitä listoja, joten en voi olla varma. Kun mä en ilmoittautunut sille, siitä olen varma, koska mulla on ne ylhäällä kaikki. Eli mulla on monta pätevää syytä jättäytyä pois kyseiseltä leiriltä, mutta entä sinä?

Mitenköhän te pärjäätte sitten Tampereella ilman mua. Ihan huolestuttaa, kun ei ole Miiza-tätiä vahtimassa... Noo, selvisitte te luokkaretkipäivänäkin hengissä kotiin, joten ehkä mun ei tarvi hermoilla teijän takia. Siinä vaiheessa saattaa omat hermot olla himppasen kireät, kun olen ollut miltei viikon riparilaisten kanssa. Kaiken lisäksi Henna kerto, että siä tulee oleenv aan kolme isosta mun lisäksi, joista kaksi on ihan totaali-kujalla koko ajan. Sit kun en vielä tnne sieltä ainoatakaan isosta, enkä sen enempää leiriläisiä... Ainut jonka tiedän, on nuorisotyönohjaaja, eikä se nyt oikein jaksaisi lohduttaa... Mut saapahan hyvää kokemusta jatkoa ajatellen. Pidetään lippu korkealla ja mieli nöyränä, ni sillä mennään!

Kaksi yötä... Ylihuomenna... Ihan jo rupeaa karmimaan. Siis niille jotka eivät vielä tiedä, niin ylihuomenna on keskiviikko 16.6.2010. Se on maaginen päivämäärä, jota opot naputtivat takaraivoihimme oikein olan takaa koko loppukevään. Eli siis ylihuomenna saan tietää pääsenkö musiikkipainoitteiseen lukioon sisään, vai täytyykö tyytyä Vammelin tavalliseen lukioon, jonka musiikin opettajan kanssa en tule enää toimeen... Sille opettajalle alko kehittyä joku asenneongelma mua kohtaan sen jälkeen kun se kuuli, että haen musiikkipainoitteiseen lukioon, enkä hänen musiikin opetukseensa tavalliseen lukioon. Ja mä kun pidin siitä opettajasta... Ainakin seiskalla ja senkin jälkeen se oli ihan kiva. Inhokkeihin hän ei lukeutunut ikinä, vaikka loppuvuodesta alkoikin olla aika tukalaa olla samassa tilassa. Hiukan mää kuolen, jos en pääsekään Hatanpäälle. Sitten ajattelin mennä ammattilukioon ja suoria sen mahdollisimman vähillä musiikkiopinnoilla...

Kuka taas selittää omia ongelmiaa. Nooo, tänään on tämmönen ongelma-päivä ja koska kukaan muu ei ole jaksanut kuunnella mua tänään, purin sitte kaikki ponille. Onneksi se jaksaa tukea kun sitä tarvin! Kuuntee vaan hiljaa ja puhaltelee tukkaan kun poraan sen kaulaa vasten maailman vääryyksiä. Suloinen otus ♥️

Nii, niistä nimistä. Itse asiassa Mar-chan saattaa muistaa paremmin mistä Hinchinan nimi tuli. Sen muistan, että se kehiteltiin joskus ennen joulua ja sitten muistuttelin sitä linkassa mieleeni myöhemmin. tai siis kysyin Mar-chanilta, mikä se nimi taas olikaan xD Mun nimimuisti on ihan onneton. Shi:n nimen taustat kerrotaankin sen esittelyssä, mutta voin sen kertoakkin. Eli se oli emänsä neljäs varsa ja emä kuoli samaisessa synnytyksessä. Siinä siis selitykset sanalle "Shi" (=neljä, kuolema) Sen lisäksi Shi:n potku surmasi talon nelivuotiaan tyttären neljäs päivä alkanutta kuuta, joten nimi sai myöhemmin vielä varmistuksia. Hinchinalle ei ole mitään mystisiä merkityksiä. Se vain väännettin linkkamatkalla.

Nyt lakkaan höpäjämästä. Mun pitäisi oiekasti alkaa kirjoittaa koneelle päiväkisrjaa, koska tätä juttua tulee aina ja paljon xD
    Voi jessus kun sitä taas tuli... Noo, ei siinä kutienkaan ole mitää tärkiää (patisi tuo alun leiri-ajankohta ja sekin vain Marsulle), joten ei tarvitse vaivautua lukemaan =D
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Kesä 15, 2010 6:48 pm

Socchi, totta kai kiinnostaa jos olet poissa! Silloinhan puolet ylläpidosta puuttuu. Tai no, oikeastaan vain neljäsosa... Olen niin iso pomo että pöllin itselleni ne loput kolme neljäsosaa, mah. Enkö olekin ihana ihminen? xD

Micchi, Sonsku sanoi samaa eilen... En minä sinne ilmoittautunut. Katsoin nimenomaan, etten laita sitä leiriä siihen lappuun, koska silloin on muuta menoa. Jos ilmoittelevat siitä jotain että pitäisi tulla niin sanon ihan suoraan että joo en ole tulossa.
    Väitätkö muka että minua täytyisi vahtia? Kattia kanssa. *virn*

Oikeastaan muakin huolestuttaa vähän, että miten käy kun kävelevä ja epäilyttävästi jonkin sortin ihmistä muistuttava karttamme ei ole mukana... Mutta Socchi on viisas *köh*, joten kai me pärjätään... Ehkä, jotenkin... ^^

Tosiaan, lukioon ilmoittautumispäivä. No, minä pääsen kuitenkin sinne minne hain, joten ei mitään ongelmaa. (: Toivon onnea, että pääset Hatanpäälle. (Sinä mitään onnea tarvitse, saakeli, kunhan nyt yritän olla rohkaiseva. Pääset sinne kuitenkin, ilman minkään lajin onnea. ^^)

Joo, muistan kyllä ettet muistanut sitä nimeä...
    TAKAUMA
    ''Marsuuuu... Mikä se mun hahmoni nimi taas olikaan?''
    ''Hinchina... Opettele muistamaan se!''

TAKAUMAN LOPPU
    Että sellaista, heh.

Niin muuten Inu, jos satut näkemään Traconissa Bleach-shinigamia ja pinkkivalkoista pupua, niin tule toki sanomaan hei ^^

Muuten, mulla on mopokirjalliset torstaina, mikäli vain katsastuskonttori saa ne laput siihen mennessä... Saas nähdä pääsenkö kokeesta läpi ^^'
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Kesä 15, 2010 8:12 pm

Jee, paljon tuttuja Traconissa! Tai no, tuttuja ja tuttuja, mutta kuitenkin ^^ Meitsin voi nähdä tallustelemassa silmälasipäisenä Sangona suuri pahvista tehty bumerangi selässä ja kissapehmolelu kainalossa... Olettanen että Sango tunnetaan, näillä sivuilla? xD Ja mun seurassani on tyttö, jonka puvustuksesta en oikein ole selvillä... Mutta jos bongaat meitsin niin tule sanomaan hei mullekin!

Hyvää leiriä, Sonsku! *Taitaa tulla vähän myöhässä*

Minkä takia ne laittaa meitiä täysin kysymättä leireille, joille ei ole ilmoittauduttu! Mur! Outi-Tuulia sentään kysyi että pääsenkö sille ens viikon leirille... Vaikka olin sen listaanikin kyllä laittanut. OT on kiva ^^ Okei, on Maria ja Morttikin.

Toivottavasti pääset sinne lukioosi, Micchan =) Mulla ei ole mitään epäselvyyttä että pääsenkö hakemaani lukioon, kun keskiarvo oli reilusti yli ysin ja koska se on niin pieni että sinne pääsee kaikki, ei ole oikein varaa ruveta valitsemaan oppilaita kun viime vuonna oli 11, meistä onneks tulee jotain 25/26 niin ettei ainakaan vielä tarvitse pelätä että se lopetettaisiin... Mutta vaikka se on pieni niin se on hyvä lukio! ♥️

Marsu*, katsokin että pääset läpi! Sitten suhahdat suoraan meille!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Kesä 15, 2010 8:48 pm

Joo, yritän... Kyllä mä mielestäni olen aika hyvin sitä varten lukenut ja tehnyt harjoituksia, mutta jos ne jotain oikein ovelaa kysyy niin enpä sitten tiedä... No, jos oikein muistan, niin kymmenestä kirjallisesta tehtävästä kolme saa mennä väärin ja viidestätoista kuvallisesta myös kolme... Argh stressaan... Täytyy lueskella vielä huomenna kaikki läpi, että sitten osaisin.

Kosodeni on muuten kohta valmis ^^ Sitten ei ole enää jäljellä kuin sandaalit ja zanpakutoo. Ja hakaman viimeistely. Ja sitten pitäisi keksiä, kuinka laitan hiukseni... Kun en varmaankaan cossaa ketään tiettyä hahmoa, olen vain joku random-shinigami tuolta jostain... Hmmh.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Kesä 15, 2010 10:28 pm

Ihanaa ratkoa joustotikkiä tai mikä sen nimi ikinä onkaan... Kun se on ihan pientä piiperrystä mustalla langalla mustalle kankaalle ja se kangas menee helposti rikki... Kun äiti sanoi että tee sillä ja sitten tuli kauheita lankapaakkuja mun jalkahommeleihin... Mul.

Onnea kokeeseen, Marsu! Teetkö ne sandaalit itse? Minä ostin omani. Äiti sanoi etten tule ikinä löytämään sopivia, ja kappas vaan, heti ensimmäisessä kaupassa tärppäsi. ^^

Nuo monet Traconin ohjelmat ovat aika hepreaa minulle... Varsinkin jos niissä ei ole mitään selitystä...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ke Kesä 16, 2010 3:09 am

heh, tulin taas tänne höpöttämään. Mopokortista puheen ollen, minua on jälleen tänään yritetty vahvasti käännyttää hankkimaan sellainen. Joka kerta kuhn menen pyörällä Jaanalle (matkaa 9km) Jaana ja hänen miehensä (en muista nimeä) alkaa kehua kuinka näppärästi suhauttaisin sinne mopolla, kuinka se on ahlpa hankkia, ainakin vielä hetken ennen syksyä, miten mopon saa halvalla ja se on niin kiva ja kätevä että! Ihan suoraan sanottuna mua ei jaksa kauheasti kiinnostaa. Jos kiinnostaisi olisin totta vie hankkinut sen kortin jo heti viime syksynä.
    Ja ny mamma heitti oikein kiva pallon peliin. Mitä jos jättäisin sen mopokortin hankkimatta ja ajaisinkin kevarikortin suoraan. Muuten ihan jees idea, mutta siinä muutama "pikku" proplemska:
    1. En osaa ajaa etes mopoa päätymättä naapurin pellolle, miten ikinä voisin kehdata mennä sinne ajotunneille
    2. Kevarikortti maksaa ihan ketusti ja siinä on kaiken maailman tunteja ihan ketusti
    3. Kevari itsessään maksaa ihan ketusti (oletus)
    4. Kevari kulkee ihan ketusti ja on siksi vaarallinen, varsinkin minun käsissä
    5. Kevari on muuten vaan karmiva
    6. loppuu syyt kesken...

Joo, eli monta huonoa syytä. Ja kun lähökohtana mopokortin kanssa on se, että mopot ovat säälittäviä, eikä niillä pääse paljoa sen lujempaa kuin pyörälläkään, joten se mopokortti taitaa kyllä jäädä. Kauhian vaikiaa. Itse en välttämättä haluaisi kumpaakaan, mutta ulkoinen paine ja käytännöllisyys tuovat syitä...

Eli tää mun mopokortin hankinnasta xD
    Ja tänään olin siis Jaanailemassa. Mentiin Dontsan kanssa aika pikä lenkki. Kun lähettiin, sato sillai kivasti ja ehkä kilsaa ennen kun oltiin takaisin tallilla, alko tulla vettä kuin esterin pyllerötä. luojan kiitos mulla oli kurahousut ja sateenpitävä takki päällä, mutta Dontsalla ei ollut kyllä yhtään hauskaa. se inhoaa vesisadetta...
    Mutta lenkillä oli kivaa, tosin tuli aika monta pöö-ilmiötä. Yhdellä pikkutiellä tuli sitymaasturi miljoonaa peräkärryn kanssa vastaan, eikä siinä mahtunut ohi, joten äkkiä vaan heponen ympäri ja etsimään pakoreittiä. Onnkeksi nähtiin sen autoilijan kanssa toisemme suoran päissä jo, ettei siinä mutkassa tultu vastakkain. Niillä nopeuksilla mitä se miäs ajo, olis tullu kolari... Toinen pööö tuli laukkasuoralla, ku siinä ihan tien vieressä olikin metsäköne tekemässä töitä. Polel pikkusen säikky sitä ja kun vauhtia oli melkoisesti, nii olisi voinu hevonen lähteä oikeasti alka. Nyt se vaan katteli ihan pöhkönä...
    Ratsastus on turvallinen ja kiva laji, varsinkin kesämökkikaudella puolituntemattomilla teillä xD

Että tällainen stoori tänään. Oli ihan pakko tulla höpöttämään heppajuttuja, sorppa!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Kesä 16, 2010 4:25 am

Kevari on kettujuttu xD Mä en varmaan hanki edes kevarikorttia... Mennä viuhdon ihanalla rakkaalla Yamaha DT:lläni siihen asti, kunnes saan auton ajokortin ^^ Tai no, kun nyt saisin sen mopokortinkin ensin...

Aa ratsastusta, minäkin haluan taas ratsastamaan pitkästä aikaa... Haluan haluan haluan~~

Ja Ai-chan, miten sen nyt ottaa... Mulla on tavalliset rantasandaalit, joihin vähän liimailen narua. Tarkoituksena olisi tehdä shinigamin sandaaleja muistuttavat jalkineet rantasandaaleista, siis.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Kesä 16, 2010 6:29 pm

Meikäläisen ensimmäinen moottoroitu paikasta toiseen liikkumisväline on varmaankin auto. Ei mopokorttia, ei kevarikorttia, ei traktorikorttia, luulisin.

Selvä, Marsu*!

----------

Jihaa! Löysin isoslappuseni! ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Kesä 19, 2010 9:07 pm

Hihhei. Pääsin lähtemään (lue pakenemaan ) rippileiriltä vähäksi aikaa mummin synttäreiden takia.'
    No joo on leirillä ihan kivaa vähän liikaa vaa jeesustelua, mutta se on kuitenkin rippileiri.
    Isoset on kivoja ja leiriryhmäkin on suhteellisen hyvä, ainut ongelma on vain se pappi... hyvin mielenkiintoine persoona...

Ja mun pitäis ainakin hankkia jossain vaiheessa traktorikortti ja siinä samassa varmaan suoritan mopokortinkin, pitäis vaan lukee se vihkonen ekaks...

Ja kohta taas takaisin houhajärvelle... Jee

Hei alotin uuden sivun.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku La Kesä 19, 2010 9:41 pm

Son-san-hanihani. Voi sua, yleensä rippileiri on "sensatiomaisen upea kokemus", "paras tapahtuma ikinä", "mahtava", "paras" tai vähintäänkin upea. Noo, toivottavasti pääset viimeisen ehtoon hulinaan mukaan, nii jäisi kivat muistot =D

Mutta onneksi pääsit lähtemään (pakenemaan), nii nähtiin eres hetken ennen kuin mä taas lähden kaiken maailman kekkulointeihin maailmalle. Huomenna kaverin rippijuhlien jälkeen viikoksi Kuusamoon, sunnuntaina takasin että saa vaihdettua kassin ja sitten maanantai-aamuna viikoksi Piikkiöön isostelemaan rippileirille. Ja sitten lauantai-iltana kotiin, että pääsen Son-chanin konfikseen =D
    Ikään kuin mun elämä olisi minuuttiaikataulutettua xD Ei sillä, eilenkin olin 15 tuntia töissä jossain. Ensi varsinaisessa työpaikassa (missä Hoitoponi asuu), sitte siivosin ponin tarhan puolen vuoden sonnista, sen jälkeen miljoonaa kotiin ku tuli hälytys Son-chanin isän kanssa kääriin, siellä kolme tuntia, minkä jälkeen käymään kotona, hoitaan poni ja miljoonaa takaisin, että kerkes vielä kolmeksi tunniksi kääriin paaleja. Ja kello oli 12 yöllä ku pääsi kotiin. Työn teko on huisan kivaa! Ainoastaan palkatonta harrastusta oli se kaikki poniin liittyvä, jota harjoitin n. neljä tuntia.
    Pistäkees kesätyöihmiset paremmaksi ;D

Ja voi sitä torimyyjää, ku käytiin paikallisen kioskin torilla ponin kanssa hakemassa porkkanoita. Kaikki oli vähän WTF, kun pöllähdin Shetlanninponin kanssa torialueelle. Kyllä kai poninkin saa viedä torille, kun kerran koirankin. Eikä Poni nyt kauheasti isompi ole kun ne koirat.Ja tällä ekrtaa ei edes kulkuneuvo, kun mentiin ihan taluttaen. Mutta oli se kivaa. Mä haluan aina välillä herättää ponin kanssa huomiota xD Eikä poni edes pöllinyt niitä mansikoita, vaikka yrittikin. Ja saatiin pussillinen naatteja kaupan päälle. Poni kyllä meinas syödä ne pusseineen päivineen matkalla. Oli kiva tappelu saada sen suukkua sen verran auki, että sai muovipussin jämät irti hampaista. Ahne poni...

Turisen taas kaikkea turhaa...
    Muttakoettakaa kestää, kohta ei enää tarvi, kun häviän maan alle kahdeksi viikoksi. n tiedä meinana pääsenkö enää koneelle ennen lähtö, tuskin. Hyvää eksän jatkoa, koittakeehan pärjäillä täällä ilman minun sepustus-romaanejani xD

Ai niin, ihan pako sanoa, olen nyt ajanut kaksi kertaa traktori ja olen ihan hitsin ylpeä itsestäni kun onnistuin. Son-chanin isän ohjeet: "tosa on kytkin, tossa jarru, tosa vaihdekepit, nii ja on siinä kaasukin, mutta et sää sitä varmaa tartte" ja "nosta kytkin sitte hitaasti, ettei koe sammu" Luojan kiitos olen joskus ajanut isän mopoa, nii mulla on joku käsitys koneiden toiminnasta. Muuten vaan en tajunnu alkuun, että se toinen keppi oli sitä varten, että sillä otettiin vapaa pois päältä... Ja sitte alko vaan mietityttään,e ttä mitäs sitten jos se oikeesti sammuu. En vielä silloin osannu käynnistää sitä ja Väiski lähti jo litomaan. Mutta hyvin meni.

Käärimisessä tuli myös yksi järkytys, kun sinne paalin sisään oli jäänyt pieni Bampi, peuran vasa. Ihan semmoinen pilkullinen vielä... Suloinen, mutta siellä se oli lituskana paali reunassa. Voi sitä emääkin. Ihmeteltiin aikaisemmin,että mitä se siellä yksinään kikkaili pellolla, peurahan on laumaeläin, mutta sitä vasaansa se etsi. Ja vasa oli paalissa. Niin karua, mutta se kuuluu maanviljelykseen. jää sinne kai jäniksiäkin aina välillä kun ne piiloutuu traktoria sinne ruohikkoon, mikä menee paalaimen. Onneksi ei sentään kaatajan alle ollut jäänyt, olisi tullut aika sotku... (kaataja=leikkaa ja kaataa ruohon lakoon, ettäs sen saa paalattua, jos joku eitunne termistöä =D )
    Sori jos järkytin ihmisiä. Itseltä meinasi laatta lentää kun Son-chanin isä tyynen viileästi nyppäsi elikon korvasta pois paalista ja viskasi siihen maahan. Ja sitte vaan käärittiin se kyseinen paalin kuin mitään ei olisi tapahtunut...

Taas mä kirjoitin liikaa, sori!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Kesä 19, 2010 10:45 pm

Hyvää eksän jatkoa sitten Micchillekin vain... Olenko jo kertonut, että osaat kirjoittaa? Ja tiedätkös, oli tuolla muitakin kirjoitusvirheitä, mutta tuo edellämainittu oli kyllä paras. Vähän niinkuin ''suraavaksi harjasin karvan'' xD Myös se Socchin ''varastuksen aikakuun tullessa esiinan'' on klassikko. Kukaan ei tiennyt loppujen lopuksi, mitä siinä piti lukea xD

...joo. Olen ollut nyt pari päivää aika epäaktiivinen, kun on ollut mopokortin hankintaa ja cosplay-asun tekemistä (laskeskelin, että tämän päivän jälkeen minulla on enää 9 päivää aikaa) sun muuta... Mutta nyt olen täällä taas. Ja tiedättekös, MINÄ SAIN SEN KORTIN! Jeejee, nyt on sekin homma hoidossa. Isäkin oli tosi tyytyväinen. Oikeastaan isä taisi iloita enemmän kuin minä...
    Muuten Micchi, en kai sitten olekaan tulossa teille tänään, kun on noin sateinen ilma... Sateella ei ole kivaa ajaa mopolla.
    Jaaaaaaa Ai-chan, täytyy tässä pohtia että koska ehdin sinne päin tulemaan... Oikeastaan voimme kai pohtia sitä ensi viikolla? Samalle leirille kun mennään isostelemaan, jee ^^ Tosin siellä on varmaan ihan tekemistäkin tosi paljon, niin olen ainakin ymmärtänyt, mutta kai sitä nyt jotain ehtii suunnitella (:

Micchi on taas ollut töissä... Minä en. Tänäänkin kaikki aikani on kulunut ompeluun, jalkapallon katsomiseen ja syömiseen... Nyyh Japani hävisi Alankomaille 0-1... Nyyh nyyh. (Huomaa, Micchi: Nyt kun en katso jääkiekkoa, katson jalkapalloa. Ovelaa, eikö totta? ^^)
    Mutta shinigami-asuni on kohta valmis! Kosodesta puuttuu enää valkoinen kaulus ja hakamasta toisen lahkeen laskokset, ja vyönauhojen kiinnitys... Niin ja sitten tietysti sandaaleista narut ja zanpakutoo. Tosin nyt minulla on jo sentään pahvia zanpakutoota varten, jihuu.

Voi bambi-parkaa... Sääliksi käy, mutta sellaista sattuu. Jos minulta kysytään, peurat tarvitsisivat aivot. Tai siis tarkoitan, että niiden tulisi olla fiksumpia... Säästäisivät sillä itseään, lajitovereitaan, ihmisiä, autoja jne. Voi peuroja.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Kesä 20, 2010 4:50 am

Mar-chan, olet oikeassa, että peurat trvisivat aivot, mutta on se silti karua. Ihan pieni vaavi, puollustuskyvytön pikku pallero siellä ison koneen suussa... Ja se emäkin oli ihan surku kun se yritti etsiä vasaansa sieltä heinikon reunasta.
    Mutta jäähän sitä hallejakin kalastajien verkkoihin ja se on sentään uhanalainen laji, toisin kuin masiivisesti kolareita aiheuuttava peura...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Kesä 20, 2010 8:34 pm

Ylihuomenna lastenleirille! ^^ Marsu*n kanssa! ^^ Joo, me voidaan keskustella siitä meilletulemisesta ja myös Traconista sitten siellä ^^ Koska siellä meidän rippileirillähän oli se yks mökki isosille, toinen huone tytöille ja toinen pojille, että luulisin että majailemme samassa kämpässä, joten juttelu sujuu vaikka iltaisin nukkumaan mennessä ^^ Mikä mulle on tullut, ennen käytin liikaa xD-hymiötä ja nyt joka lauseen perään tulee ^^...

Pelottavaa, Miuku. En varmaan jaksaisi edes yhtä kesätyötä...

Vanhassa vara parempi. Kun meidän ihana ompelukone ei suostunut yhteistyöhän kanssani, niin ompelin ne jalkahommani käsin. Onneksi niissä ei ollut paljoa ompelemista. Ja hienot tuli~ Perinteisyys kunniaan! Enää ne käsihommat ja Hiraikotsu. Ja minullakin on pahvia sitä varten, jee!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Kesä 21, 2010 2:09 am

Hihhei! ^^

Ja tiedätkös, ^^ on kiva lisäillä aina lauseiden perään... Muun muassa minulla on paha tapa käyttää sitä lähes jatkuvasti ^^

Meidän ompelukone räjähtää kohta. Tai siis se vinkuu, vikisee, ulisee, kirkuu ja örisee... Voitelukaan ei vaikuttanut aluksi auttavan. Sitten seuraavana päivänä kone toimi kunnolla aluksi, mutta sitten se alkoi vinkua taas, tänään se vinkui ja nyt kun viimeksi ompelin, se oli hiljaa. Pelottavaa. Ehkä se ei, melko vanhana ompelukoneena, oikein tykkää siitä kun se on saanut vuosikaudet olla perin vähässä käytössä ja nyt olen kurittanut sitä useita viikkoja... Vähän samaan tapaa kuin silitysrautaa, paitsi että vielä rajummin. Ja siitä se sitten vikisee? Ihme vekotin.
    ...mutta en valita. Vikisköön jos on pakko, kunhan ei räjähdä... Sillä jos se räjähtää, olen aika hukassa. Onneksi ompelemista ei ole paljoakaan jäljellä!

//Edittiä: YoDen 601:s viesti, haha ^^
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Kesä 21, 2010 3:42 am

Ompelukoneet (vanhat sellaiset) osaavat olla hyvin... Kinkkisiä.

Eli tarkoittaako se, että minä kirjoitin 600:nnen viestin? ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Kesä 21, 2010 7:29 pm

Joo totta. Samaa mieltä.

Minä kyllä luulen, että kirjoitin itse myös 600:nnen viestin... Nimittäin tuohon meidän peliin. Kirjoitin sinne ennen kuin tänne, eikä sillä välillä kukaan ollut käynyt kirjoittamassa mitään, ainakaan minun tietääkseni. Huu, 600 viestiä on aikas mukavasti, kun sitä nyt ajattelee. Mutta ei kuitenkaan mitään jos vertaa vaikka Lerdionin yli 3000:nteen viestiin... Ja totta kai on niitä ultimate-massive-roolipelejä, joissa on monta kymmentä pelaajaa, paikka on ollut pystyssä kauan ja viestejä on sen mukaan... Melkein pelottaa ajatellakin, huhhuh. ^^
    YoDen pääsivun vuosipäivä oli muuten toukokuussa. Ja foorumin vuosipäivä on heinäkuun lopulla ^^

Sain kosodeni äsken valmiiksi <3 Hakamakin tarvitsee enää vain vähän silitysrautaa, niin sekin on valmis. Hihhei! Sitten enää narujen ja pahvin sun muun sellaisen kanssa säätämistä... Mutta uskon ehtiväni saamaan kaiken valmiiksi Traconiin. Jahhuu! Ja jos oikein kiire tulee, voin jättää zanpakutoon tekemättä... Tosin haluaisin sen kylläkin mukaan asukokonaisuuteeni, mutta ei se niin välttämätön ole kuin nuo muut jutut... Katsotaan, katsotaan.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Kesä 21, 2010 11:27 pm

Nyyh... T_T Täytyy joskus tutustua siihen Lerdioniin lähemmin, vaikutti aika kiinnostavalta... ^^ Monta kymmentä pelaajaa... Miten sellaista voi enää pelata??? Pelottavaa...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Kesä 22, 2010 2:40 pm

Joo, Lerdion on kiva paikka, tosin vaikuttaa melko kuolevalta tällä hetkellä... Mutta katsotaan, miten käy.
    Niin, sitä minäkin olen ihmetellyt... Kestää vähintään kuukausi että muistaa kuka pelaajista on kukin ja vielä kauemmin, jos opettelee muistamaan kaikkien hahmot... Hmmh. Mutta en minä valita, jos tänne haluaisi parikymmentä pelaajaa... *virn*

Leireilemään tänään~~ Nähdään parin tunnin päästä, Ai! ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Kesä 22, 2010 11:15 pm

No niin. rippileiri on ohitse ja pakko myöntää oli siellä lopussa ihan kivaa ja nyt on hieman ikävä sitä, varsinkin isosest oli tosi kivoja ja kutsuinkin ne meille laulamaan rippijuhliinni. Jei. Yks harmi vcaan on se pappi taitaa tulla mukana ja sen papin lauluääni on varsin mielenkiintoinen...
    Meni hermot siihen tänä päivänä...
    Ja koekin leirillä oli, mutta kaikki pääsivät siitä läpi, oliko se niinkjään yllättävää...
    Nyt on enää rippijuhlat ja niihin täytyisi siivota. ja tänään mulla on heti töitä, nyt illalla navettaan ja sen jälkeen vielä käärimään...
    No saapahan ansaittua paljon rahaa...

Pisteet on muuten varsin hauskoja...

Joo ja meinasin äsken saada kauhean ärsyyntymiskohtauksen kun luin anime lehen sivuilta, että Bleach manga on poistettu Mangafoxista koska se on laitonta, mutta onneksi Onemangassa on vielä Bleachia, niin pystyy lukemaan sitä.
    Tosin on se varmaan ärsyttävää mangan tekijöiden mielestä kun mangaa ladataan laittomasti nettiin ja sitten pokkareita ei osteta enää niin paljoa....
    Ja Tite Kubolla on tullut jonkin sortin hetki, jolloin se ei keksi enää uusia lukujen nimiä tai jotain kun kymmenen viimestä lukua on ollut Deicide nimellä. Deicide 1, Deicide 2, Deicide 3....¨
    Tosin se kyllä liittyy jo´tenkin aiheeseen, mutta siitä ei sen enempää...

Mä muuten selvisin melkein viikon ilman mitään Japanihörhöilyä, oon aika ylpee itsestäni...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Kesä 25, 2010 4:55 pm

Son-chan on tullut takaisin! ^^ Hienoa, että leirillä oli kivaa, niin siellä kuuluukin olla. Minunkin (ja Ai-chanin) leirillä oli mukavaa, hieman raskasta tosin, mutta mukavaa. Ai miksikö raskasta? Lapsille piti koko ajan keksiä uusia leikkejä ja pitää samalla mielessä, että heidän täytyy myös ymmärtää leikit, joita heille selitämme. Eikä aikaakaan ollut liiemmin... Lähes jokaisena vapaa-ajan hetkenä lapset tulivat pyytämään mukaan tikanheittoon tai twisterin pelaamiseen tai mitä he nyt sitten ikinä tekivätkään. Mutta ei se mitään, se oli ihan kivaa ^^ Ja uudelle leirille isostelemaan heti ensi viikolla, jeejee.

Bleachista puheen ollen, ostin eilen manganpokkarin 12 ^^ Ja awww Toshiro (mangassa oli kirjoitettu Tooshiroo, mutta itse kirjoitan mieluummin Toshiro) oli myös kohtuullisen isossa roolissa ^^ Ja sitten tapahtui ''se tietty juttu Aizenille'' josta en kuitenkaan puhu enempää, sillä se olisi aika pahaa spoilaamista niille, jotka eivät ole kyseistä kohtaa lukeneet ja aikovat lukea. Hmm, selitinpäs hienosti.

Ooo Son-chan ei hörhöillyt. No, minä ja Ai hörhöilimme... Vähän... Oikeastaan paikoittain aika paljonkin... Lapset eivät tainneet ihan ymmärtää aina... Hehheh...

Jooh. Kohta on Tracon. Sandaalit pitäisi saada tehtyä. *selailee Bleach-pokkareita ja googlettaa* Jostain pitää löytää kuvia, joista näkyy miten narut menevät!
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Kesä 25, 2010 7:42 pm

Mä taisin tajuta tuon väärin, tuon Lerdion-juttusi Marsu*... Luulin että puhuit, että yhdessä pelissä on kymmeniä pelaajia, mutta taisitkin tarkoittaa että koko pelisivustolla... ^^' Eihän siinä sitten mitään outoa ole...

Hyvä että Sonskun rippileiri meni hyvin! ^^ Meillä ei ollut leirillä lainkaan koetta, kun oltiin oltu "niin kiltisti ja kuunneltu hiljaa" (= jotkut nukkui siellä tunneilla...)

Leiri ohi... Kieltämättä hiukan raskasta (Varsinkin kun minä ja Marichan mietittiin 80% niistä leikeistä...), mun alkoi päätä särkeä kotimatkalla kun se valppaus ja muu laukes... Mutta lapset oli söpöjä. Ai hörhöiltiinkö me? Miten niin? *Angel* En missään vaiheessa yrittänyt ärsyttää sinua... ^^ Yogurttiyoukait ja se mikä on... xD Joo, olen hiljaa. Lapsiparat... xD

Minua muuten pyydettiin tänään isoseksi sille maanantaina alkavalle tyttöleirille missä Marsu*kin on, mutta en luvannut mennä... Kun on noin lyhyellä varoitusajalla, olen vielä vähän naatti siitä edellisestä leiristä, maanantaina on lääkäri ja tiistaina oltiin suunniteltu että menisin katsomaan yhden kaverini kesäteatterinäytöstä Ulvilaan, ja lisäksi mun on puku vielä vähän kesken ja muutama muukin juttu on laskettu sen varaan että ma-pe on vapaata... Periaatteessa olisin voinut tulla, mutta sori Marsu*, jätän sut nyt menemään sinne yksin T_T Eipähän sinun ainakaan tarvitse kestää minun höpötyksiäni... xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Kesä 26, 2010 1:04 am

hauskaa, että teiänkin leiri meni hyvin.
    Marsuu* nähtäisiinkö mahdollisimman pian. haluuaa Bleachin...
    joo en ainakaan saanut mitään kiljumiskohtausta kun luin, että siinä on Toshiro, aika tyhmästi muuten kirjoitettu...
    Hahaa Aizen on en sanokaan mikä, mutta kuitenkin. Hinamorista ja Toshirosta tulis söpö pari...

Joo ei yhtään mee lujaa, tänään aamulla navettaan sen jälkeen peseen ovia, mä muuten vihaan sitä.., ja sitten aloittamaan huoneen siivousta ja sen jälkeen illaalla navettaa ja nyt pitäis mennä papan mökille vittään juhannusta... Jee, voi tulla vaan aika tylsää kun Miuku ei ole siellä vaan kuusamossa...

Hyvää juhannusta muuten kaikille...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Kesä 27, 2010 4:23 pm

Joo siis tarkoitin että koko pelisivustolla... Mutta ollaan me Lerdionissa pelattu peliä, jossa oli muistaakseni 7 pelaajaa...

Soncchi, voimme nähdä pian ^^ Vaikka tänään? Minulla ei muutamaan tuntiin tekemistä. Ja saisit sen Bleachin leirini ajaksi, niin en sitten ainakaan angstaa kotona jos pitäisi siitä jotain katsoa, sandaaleihin tai zanpakutoohon liittyen xD

Keksin muuten eilen, miten saan kaikkein parhaiten sen zanpakutoon tehtyä! Olen nero! Enää on se ongelma, minkä väristä nauhaa/kangasta laitan miekan kahvaan... Sinistä, valkoista ja ruskeaa olisi kotona, täytyy katsoa jos niistä laitan jotain... Niin ja mustaakin on, mutta ~~sitä en haaaluua~~ (<--- Ai-chan saattaa ymmärtää tuon, mutta muista en tiedä yhtään x'''D)

Ja hyvää Juhannusta minunkin puolestani, myöhässä tosin ^^'

Aa leireilemään. Tänään pitäisi kuudelta olla leiripaikalla, lapset tulevat huomenna yhdeltätoista. Hihhei, ja näkemiin siihen asti ^^
    Ja Ai, ei haittaa. Ilmoittivat kyllä tosi lyhyellä varoitusajalla...

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 1:24 am