kirjoittaja Miuku Su Loka 24, 2010 3:13 pm
ei o reilua, Veli mollaa mun pelejä! alko virnuileen heti ku näki, että mä pelaan roolipelejä täällä... arvaatte varmaan kumpi veli.. *huoh*
Joo, pitänee kait päästää veli koneelle tekeen töitä ja painua itse läksyjen maailmaa... Aloitin pelitaulun tekemisenkin, mutta se jäi kesken, taas. Olen joskusaikaisemmin aloittenut sitä, mtuta silloin en jaksanut tehä sitä loppuun, nyt en pysty...
Ai, vastaa pian, peli menee aika jännäksi!
Miksei täällä ole ketään?!?!?! Mä tahon höpöttää jonkun kanssa, mutta kukaan ei etes ole käynyt täällä täänään, paitti se uusi tyyppi joskus aamulla ja silloinkin eri aikaan kun mää... tyhmää! Ja Ai, mä tahon pelaan...
Daa
daa
daa
daa
daa
daa
daa
daa
daa
Mulla on tylsää... Pitäis tehä läksyjä, mutku tahtoo pelata...
Tiättekö häiskät, että mä tulin jutteluklipiin mukaan sivulla 6. kiinnostiko ketään. No EI TODELLAKAAN xD xD xD :''D
Mä olen niin sekaisin, että jos olisin yhtään enempää sekaisin, en olisi enempää sekaisin, koska tän enempää sekaisin ei voi olla x'''D
Mäv asta äsken tajusin, että sen viestin jälkeen, mihin olen koko ajan kuvitellut kirjotitavani, on tullua iankin viisi uutta viestiä eilen ehtoolla, joita en lukenut, viakka hihhuloin täällä ties kuinka myöhän... ei kai joku ole ollu hiukan kujalla xD ja on edelleen...
Nyt pelaan tetristä nettiin. tetris on ihan paras peli! Mä ole koukussa...
uudet/henk. koht. tuntemattomat käyttäjät huom! En oikeesti ole ihan niin sekaisin kun annan täällä ymmärtää xD Ehkä... En ainakaan normaalisti, mutta viikon syysloman jälkeen tilanne on nyt vähän eri... ;''D
Viimeinen muokkaaja, Miuku pvm Su Loka 24, 2010 8:38 pm, muokattu 4 kertaa (Raportin syy : Tylsyys xD / köyhä elämä / Tetris)