Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 27 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Loka 24, 2010 3:29 am

Soncchi! Sajin Komamura on 7 kaartin kapteeni Bleachissa!

Mullakaan ei ole kivaa... Ai-chan ja Soncchi kiusaavat minua yyyyy!! *menee (taas kerran) itkemään Ryun olkapäätä vasten*

~Huomautus kaikille järkyttyneille ihmisille~
    Jos joku nyt meni lankaan ja sai elinikäisiä traumoja, huomautettakoon, ettei Hitsulla ja Hinamorilla oikeasti (luojan kiitos) ole tytärtä nimeltä Appa, eikä siis tytärtä ollenkaan. Se oli Ai-chanin mielikuvituksen tuotetta. Kiitän huomiostanne.

SONCCHI ET SAA KIUSATA MINUA! *ottaa ensimmäisen aseen joka käteen sattuu* Vain kuolleen ruu... *Ryu kiskaisee Marsu*a hihasta* ''Hei kuule... Saisinko miekkani takaisin? Ja lakkaa viljelemästä kuluneita ilmaisuja.''

Että tämmöistä täällä. Mmm kanapiirakka on hyvää ^^

Hihhei japanilaisia nuoria miehiä x''D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 27 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Loka 24, 2010 3:34 am

Ai hupsis, niin taitaa ollakin. No en mä koskaan sen etunimee muista, joten sukunimikin o´n vähän vieraampi etunimen kans...

Ja Heeeeiii ei mua saaa listiä miekalla, vaikka nyt vähän kiusaisinkin... Mä vaan haluan tietää ja KAIKEN, mutta armahdan siinä mielessä, että sitä kaikkea ei tarvi kirjottaa tänne vaan voit selittää mulle linkassa kaiken...

Ja iskä kattoo telkusta jotain muuta kun sitä japsijuttua, ja sit myöskään mä en pysty kattoon sitä, maailma on epäreilu paikka...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Loka 24, 2010 3:44 am

Enhän minä kiusaa sinua, Marsu* ^^ En missään nimessä. *Hali*

Kanapiirakka muuten oli hyvää ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Loka 24, 2010 3:54 am

Yyyyyyyääääää..... Aichan saa mut iha just kiinni viesteissä, mut en silti jaksa vastata peliin vielä Marsu*...

Mä muuten huomasin, et munkin on nälkä ja vois kyl syödä jotain...

tuli miniviesti, mutta ei se mittänn...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Loka 24, 2010 4:04 am

No okei, Soncchi, en listi sinua. Jos listisin niin jäisin sitten ensi kesänä ilman Hinamoria *virn*
    No varmaan mä haluan linkassa mitään selittää, kun kaikki muut on hiljaa paitsi me ja kuuntelee x''D

Sepä kiva, Ai-chan. Paitsi että kyllä kiusaat x'DDDDD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Loka 24, 2010 4:18 am

No ei se mitään vaikka kaikki muut kuntelee, me ollaan jo saatu hullujen maine, joten voi voi...
    Ja hyvä ettet listi...

Äiti tuli äsken käskeen nukkuun, mutta ei vielä väsytä nyt vainhaluaa puhua jonkun kanssa, mutta, kun ketään ei oo hereillä, paitti Micchi on mesessä, mutta se ei vastaa kovin aktiivisesti, kun kattoo elokuvaa...

Ja oikestaasn ainut syy miks kirjotan tän nyt tänne on se että saan vähän enemmän eroo Aihin viesteissä...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Su Loka 24, 2010 3:13 pm

ei o reilua, Veli mollaa mun pelejä! alko virnuileen heti ku näki, että mä pelaan roolipelejä täällä... arvaatte varmaan kumpi veli.. *huoh*

Joo, pitänee kait päästää veli koneelle tekeen töitä ja painua itse läksyjen maailmaa... Aloitin pelitaulun tekemisenkin, mutta se jäi kesken, taas. Olen joskusaikaisemmin aloittenut sitä, mtuta silloin en jaksanut tehä sitä loppuun, nyt en pysty...

Ai, vastaa pian, peli menee aika jännäksi!

Miksei täällä ole ketään?!?!?! Mä tahon höpöttää jonkun kanssa, mutta kukaan ei etes ole käynyt täällä täänään, paitti se uusi tyyppi joskus aamulla ja silloinkin eri aikaan kun mää... tyhmää! Ja Ai, mä tahon pelaan...

Daa
    daa
    daa
    daa
    daa
    daa
    daa
    daa
    daa

Mulla on tylsää... Pitäis tehä läksyjä, mutku tahtoo pelata...

Tiättekö häiskät, että mä tulin jutteluklipiin mukaan sivulla 6. kiinnostiko ketään. No EI TODELLAKAAN xD xD xD :''D
    Mä olen niin sekaisin, että jos olisin yhtään enempää sekaisin, en olisi enempää sekaisin, koska tän enempää sekaisin ei voi olla x'''D

Mäv asta äsken tajusin, että sen viestin jälkeen, mihin olen koko ajan kuvitellut kirjotitavani, on tullua iankin viisi uutta viestiä eilen ehtoolla, joita en lukenut, viakka hihhuloin täällä ties kuinka myöhän... ei kai joku ole ollu hiukan kujalla xD ja on edelleen...
    Nyt pelaan tetristä nettiin. tetris on ihan paras peli! Mä ole koukussa...

uudet/henk. koht. tuntemattomat käyttäjät huom! En oikeesti ole ihan niin sekaisin kun annan täällä ymmärtää xD Ehkä... En ainakaan normaalisti, mutta viikon syysloman jälkeen tilanne on nyt vähän eri... ;''D

Viimeinen muokkaaja, Miuku pvm Su Loka 24, 2010 8:38 pm, muokattu 4 kertaa (Raportin syy : Tylsyys xD / köyhä elämä / Tetris)
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Loka 24, 2010 9:34 pm

Hei mä olen tehnyt melkein kaikki läksyt! Enää yksi älyttömän vaikea matikantehtävä ^^'

Daa daa minä olen täällä 8D Ja hei, mäkin haluan pelata! Socchi hitsi vieköön nyt niitä vastauksia >.<' Aita en rupee nyt hiillostaan, kun Micchi tekee sen jo, mutta Soncchi...

Jutteluklipiin *reps* 'Sjuva soumen kilei' on erittäin yleistä tällä foorumilla x3

HEI muuten ihmiset! Tämä on nyt tällainen ilmoitus/mainosmainos, koska on kivaa ilmoitella, joten nyt mainostan siis itseäni (hah): Minulla on DeviantArt-käyttäjä. Jolle en ole postinut vielä yhtäkään kuvaa *virn*, mutta ei se mitään. Jos jotakuta kiinnostaa, niin osoite on http://aisuhoshi.deviantart.com/. ^^

Ja sitten, tervetuloa uusi(/uudet) pelaajamme, Fleurs ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Loka 24, 2010 10:00 pm

Juujuuu, vastailen joskus, kunhan kerkiäää...
    hyvin ympäripyöreää, eikö totta.

Jee Marsulla on deviantart, tiesin sen kyllä jo aikasemmin, muuta mainitsin sen vain, nyt ei enää tarvitse kuunnella iänikuista pohdintaa siitä minkä nimimerkin ottaa. Anteeksi marsu*, kaikeela rakkaudella....

Aivan. tervetuloa Fleurs.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Loka 24, 2010 10:13 pm

... Soncchi... Nyyhkis...

...

... hetkinen. SONCCHI! Älä valita minusta julkisesti x''DDD

Mulla ei tainnut olla mitään asiaa.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Loka 26, 2010 1:04 am

Waaa mä haluaisin cossata teidän kanssa Bleachia mutta tarvitsen jonkun helpon... Ei mitään hakamia sun muita... Ehdotuksia helpoksi Bleach-cossiksi, mielellään vähintään noin polveen ulottuva mekko?

Perustetaan DA:han YoDe-klubi! Ainakin kolme täältä on siellä! ^^

Hei jee kohta päästään uuteen peliin Marsu*n kanssa ja erittäin mielenkiintoiseen tilanteeseen Miukun kanssa xD
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Ti Loka 26, 2010 7:22 pm

Kyllä, kyllä, kyllä, jee! Ai, vastasi, jei ♥

Lovestoorit on niin söpösii xD

Hei, mäki voin sitten tulla YoDe-klubiin, jos kaikki muutkin sitoutuu siihen, tosin Hinchinan tukkaan en ehkä ala...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Loka 27, 2010 1:50 am

Niin vastasin ^^ Miksi minusta tuntuu että pelaan Yamatolla enkä Shikarilla O_O Mutta rakkaus on ihanaa~

Öh, tuota, miten Hinchinan tukka liittyy tuohon YoDe-klubi -heittoon? Ja, eihän sinulla Miuku ole DA-käyttäjää? Vai onko? Jos on niin kerro kerro heti! ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Loka 28, 2010 9:54 pm

Hmmm Bleach-cossi ilman hakamaa ja mekolla... Ei ehkä kauhean helppo keksiä, kun suurinpiirtein 85%:lla hahmoista on hakama x'D Tuskin siis shinigami (tai arrancar) siis. Paitsi että Nemu olisi yksi vaihtoehto, mutta tosin sen mekko on aikas lyhyt...
    Väistämättä tulee mieleen Hime, ja Yuzu... Eikun hetkinen, vielä parempi idea! Ururu ^^ Se on ainakin helppo! Ururullahan on valkoinen t-paita, jossa muistaakseni luki jotain sellaista kuin ''Uraharan sekatavarakauppa'', ja pilkullinen hame.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Loka 28, 2010 10:31 pm

Huuuhhhh.... kokeisiin luku on raskasta, ainakin kun luuelen, etten osaa paljoakaan koealueesta, ja osa syyn' voi oll myös se, et väsyttää aika paljon, mutta kuitenkin yhteiskuntaopin kokeissin san just luettua. Sit on enää maanantaina saksan kokeet ja sen jälkeen, ei kokeita vikkoon....

Bleachin uusin juonikaari alkoi ja toistaiseksi mittän parituksia ei ollu vielä, mutt ihan uusi tyyppi tulee kyllä mukaan ja kaikkee muutakin tapahtuu... (Tämä tieto oli lähinnä Marsulle, koska oleta, ettei kukkan muu ymmärrä mitään... Mutaa halusinpas mainita jollekin luvusta...)
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Loka 29, 2010 12:34 am

Joo, toi Nemun mekko on kyllä aika lyhyt... Marsu*, cossaa tässä nyt Orihimeä kun kuppikoko on AA tai A... >_< Ja onko sillä edes mitään tiettyä pukua? Yuzulla on lyhyet hiukset, eikä silläkään taida pukua olla... Ja... Jotenkin Ururu ei... Öööh... Tosin se olisi kyllä tosi helppo, sitten vaan luuta ja wuolaa, ja onhan se aika söpö... Mä rupean nirsoilemaan xD

Mutta ehkä. Ehkä.

Mä olen nyt päättänyt, etten sittenkään luovuta sen venäjän suhteen. Jos ei muu auta niin opiskelen sitä itsenäisesti, pyysin jo englannin opettajalta (joka siis opettaisi myös venäjää jos tulisi valintoja) jotain osoitteita netistä... Mikä tämän sysäsi liikkeelle? Yksi meidän luokan tyttö sanoi, että opo oli sanonut, että hän voisi opiskella japania jotenkin lukion kautta. Mutta sillä samalla tytöllä on myös espanja! Mulle tuli sellainen olo että saakeli miks mulle ei mahdu toinen vapaaehtoinen kieli kun hänellekin mahtuu... Sillä kyllä on varmaan vähemmän kursseja noin muuten kuin mulla, mutta se sai mut päättämään että sitten kun mä pääsen lukiosta mä osaan venäjää. Ja Marsu*, olisiko joskus mahdollista että voisin katsoa sitä sinun japaninkirjaasi lähemmin?

Sonskuuuuu~ Muahahaa ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Loka 29, 2010 2:31 am

En mä nyt tiedä, täytyykö jotakuta cossata juuri siinä puvussa mitä se käyttää koko ajan... Voihan sitä nyt cossata sellaisessakin asussa, joka hahmolla on ehkä kerran tai pari päällään ^^
    Eli siis kaikki tyrmättiin... Paitsi ettei Ururua ihan kokonaan ^^ Ja onhan sitten vielä, hmm... Kuukaku Shiba? Okei, sitä en edes ehdota x''D Ja muistaakseni et tykännyt Rukiasta "vankilapuvussa" etkä Karakuran lukion koulupuvuista Razz

Joo Soncchi, tuttu juttu. Kokeisiin lukeminen on aika kamalaa >.<' Ja kertoo tosi paljon toi "uusi tyyppi tulee mukaan ja kaikkee muutakin tapahtuu", mutta ehkä vain olet hienotunteinen etkä halua spoilata muita. Mutta kerrokin sitten mulle kaikki huomenna ^^ Olen spoilaantunut jo niin pahasti Bleachin suhteen, että mitä väliä sillä nyt enää on. xDDD

Juu ja japaninkirjaani saa kyllä kyyliä, jos haluaa... Itse asiassa se on kyllä tällä hetkellä tutkielma-aineistona Soncchilla, tulee kaiketi viikonlopuksi minulle takaisin ja menee sitten taas Soncchille - mutta veikkaanpa ettei se kauheasti haittaa. 8D

Ooooooo, Son-chanin ja Ai-chanin kisa kovenee koko ajan x'''D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Loka 29, 2010 8:44 pm

Yyyyyäääää!! Ai meni ohi, tosin saan kiinni tällä viestillä... mutta kuitenkin...

Haaa! Viikonlopuks Helsinkiin kirjamessuille. Toivottavasti siellä on kivoja tarjouksia mangasta, niin saa halvalla ostettua oikein paljon... Ai-chan ja marsu varmaankin muistavat Tracon-manga ostokkseni...
    Ja samassa paikassa on myö World cosplay summit-kilpailu, toivottavasti pääsen kattoon sitä...
    Ainut harmipuoli Helsinkiin menossa on se ettei pysty kattoon Shugo Charaa pariin päivään, muuta enköhän kuitenkin säily hengissä...

Se yhteiskuntaopin koe ei ollutkaan sitten niin kovin vaikea, joten stressasin ihan turhaan...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Loka 31, 2010 1:20 am

Ururu on harkinnassa ^^ Mä googlasin ton Kuukakun ja voin sanoa että ette tule näkemään kyseistä henkilöä ainakaan minun osaltani ensi kesänä... Öh, millainen oli Rukian vankilapuku? Mutta silläkin on lyhyetköt hiukset, en mie tommosia itelleni saa, kun se musta peruukkikin on pitkä... Ja ne koulupuvutkin on aika lyhyet.

Eli jäljelle jää Ururu, ja ehkä-mahdollisesti-maybe Orihime, jos ei välitetä valtavasta etumuskokoerosta...

Tai hei, jos olisin joku random quincy? Ihan kuin Marsu*kin oli random shinigami... Näin DA:ssa jonkun suunnitelleen tyttö-quincyn puvun (Se oli kyllä Uryuu-genderbender mutta mitä väliä), voisin ottaa siitä mallia... Olisiko ihan mahdoton idea? Mutta mistä mä saisin sellaiset saappaat... Ja olisiko se liian vaikea? Siihen ei kuitenkaan tarvitsisi rypyttää niinkuin shinigamiin...

Kiitti Marsu*liini ^^

Kyllä, Sonsku, muistan kyllä... Entäs muistatteko te kun mun muovikassi risahti pohjasta rikki ja mangat levas käytävälle xD Vai olitteko te silloin siinä?

Minkä takia seurakunnan vaalikoneessa on niin saakelin vaikeat kysymykset? >_<
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Loka 31, 2010 9:30 pm

Takaisin tultu on ja hieman *kröh kröh* törsättu rahaa, tuli ostettua jotain 16 mangaa ja rahaa meni yli kaheksankymppiä, no mamma betalar... No joo suuri mangaluku johtui siitä, et nyt ostin loput FMAt ja Bleachin Marsulle ja lisäksi viäle 4 enkunkielistä mangaa jotk aoli aika kalliita...
    Kaveri muuten hommas aika ihanan yaoi-mangan sieltä... Peter Pan tarinaa vähän muokattu, mutta loppu oli ihana...
    Niin joo ja cossajiakin tuli nähtyä jonkin verran. Suurin osa oli Hetalia-hahmoja. Näin kaks Preussia, yhen Italian, Venäjän ja sitten Itävällan ja Espnjan piraatteina. Ne oli aika hienoja.

Yyyyyyyääää... nyt Ai-chan on mennyt kunnolla ohi... niin ja kuka selitti ettei ala kilpaileen enää mistään teiniyookain jälkeen...
    Ja mä en taida muistaa mitään kassin rikkoutumista, tai sitten ehkä muistankin...

----------------------------------------------------------------------------------

Hei, miks kukaan ei oo kirjottanu tänne yhtään mitään....
    tarvii nyt vain muokkailla omaa viestiään.... Mä oon melkein saanu mun tutkielman valmiiks! Jesh, nyt vaan enää puuttuu sen hemmetinpitkän kirjan juonen lyhennys ja jotain pohdintoja siitäkin... on muuten aika kä´tevää kun sanasto ja tekstinäyt vie melkein sivun koko tutkielmasta...

*poistuu lukemaan Vampire Knightia, johon on addiktoitunut*
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Marras 05, 2010 12:23 am

Voi äly, nyt menee kyllä hermo läksyihin! Juuri sain tapeltua fysiikan läksyt tehdyiksi ja nyt on vielä hillittömän mystisiä tehtäviä bilsasta jäljellä, ja vaikka kuinka monen sivun lukuläksy, eikä asiaa ainakaan auta se että stressaan jo seuraavaa koeviikkoa ja oikea käteni (joka siis on kirjoitus- ja piirustuskäteni) on ranteesta hirveän kipeä aina kun liikutan sitä enkä edes tiedä mistä se johtuu. Voi äly!!

No, onneksi Aqua Timez onnistui pelastamaan loppuiltani~~ ^^

Ai-chan, Rukian vankilapuku oli se yksinkertainen valkoinen kimono. Ja oikeastaan tyttö-quincy-randomi kuulostaa ihan kivalta ^^ Olettaen että ignoorataan se, että suosin shinigameja x''D Ei mutta, se on oikeasti hyvä idea. Mutta siinä voi kyllä olla haastetta, ainakin jos kiiressä joutuu väkertelemään... Ja muuten, Ai, se on laskostamista eikä rypyttämistä ^^
    Tajusin muuten juuri, että satun viettelemään kolme viikkoa Maltalla vain hieman ennen Animeconia, ja Maltalla lämpötila on kesäisin sellaiset 30-40 astetta plussan puolella ja aurinkoa riittää... Mistä aiheutuu se että takaisin Suomeen tullessani olen varmaan aika ruskettunut... Muttaaaah, ignooraan senkin. Soncchi väitti, ettei se haittaa, joten ehkä se ei sitten haittaa *virn* Täytyy vain varoa palamasta totaalisesti auringossa, sillä se haittaa x'D

Mä en muista mitään sellaista, että Ai-chanin mangakassi olisi hajonnut, mutta sen muistan kun Soncchilta hajosi xDDD Onneksi silloin ei sentään ollut vielä näin märkää ja kurasta (oltiin näet silloin ulkona). Olis ollut mangat hienon näköisiä sen jälkeen, kylläh x''D

Mulla on muuten ollut ilmeisesti tekemisen puutetta (ööh missä välissä, koulu saakeli), sillä aloin piirrellä chibi-Hinamoreja ja -Hitsuja ^^ Hitsun pää vaan näyttää aina niin jäätävän suurelta kun piirrän sen, ainakin Hinan päähän verrattuna... Vaikka taktisten mittausteni mukaan Hitsun pää on oikeasti pienempi kuin Hinan >_<' Muttah, se johtuu hiuksista. Ihan varmasti. Hinan hiukset kun on semmoset normaalit ja Hitsun, no, kaikki varmaan tietävät.

Hee, Soncchi on hankkinut uusia addiktioita.

Kappastus, tuli kirjoitettua romaani. Siis tällainen pitkä maratoniviesti. Maratoniromaani *reps*
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Marras 05, 2010 12:48 am

Läksyt on joskus ärsyttäviä. Mulla on vielä omani tekemättä (Älkää kertoko äidille!)... Luin vähän huonosti biologian testiin, mutta onneksi se meni silti ihan hyvin kai... Meillä ei kai ole niin paljon läksyjä kuin teillä, kun meillä on lukuaineista nyt vain biologiaa... Ja muutenkin tuntuu että me päästään helpommalla kuin te... Mitä teillä käsitellään biologiassa? Ollaan varmaan suunnilleen samassa kohtaa, ainakin jos teillä on ykköskurssi menossa? I can help if I can~

Itse asiassa quincyily alkaa tuntua melko houkuttelevalta. Anteeksi, Ururu! Ja kun äiti sanoi että se voi tuoda valkoista kangasta työpaikaltaan... Joten saatte varmaan jonkun randomin quincyn mukaanne! xD Voidaan vetää joku "shinigamit-vastaan-quincy" -taistelunäytös xD Näää, pikkuvika xD

Ooo Hetalia-cosseja. Wiii~
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Marras 05, 2010 1:14 am

Meillä on bilsassa aiheena evoluutio... Se on aika kiinnostava aihe kyllä, mutta nyt vaan on motivaatio kouluunkäyntiin jossain ihan kuusessa, varsinkin kun sain tietää, että MN-festarit on juuri sinä viikonloppuna, jota seuraava viikko on koeviikko -.-' Olisin halunnut MN-festareille... No, ehkä pääsen siitä yli. Ja MM:ssa tulee ainakin käytyä. Jos joku nyt mun lyhenteistä mitään tajus xD

Joo, otan kyllä mielelläni joukkoon yhden random-quincyn ^^ Ja ignooraan sen, että olen rasisti kun aletaan puhua shinigameista ja quincyistä x'D
    Tulin muuten tänään siihen tulokseen, että mun pitää tehdä Hyorinmarusta (eli Hitsun zanpakutoosta) ainakin yli metrin pituinen... Ääää, miksi ihmeessä sen miekan täytyy olla niin pitkä? Ei sillä, se on tosi hieno, mutta tietää enemmän työtä x''D Ja Soncchi vielä haluaa mun lisäävän siihen sen kettinkisysteemin... Ei mutta, ei se varmaan olis enää iso juttu jos saisin sen miekan tehtyä ensin. Ja sitten ensin tietysti pitäisi päättää se että teenkö miekan puusta vai pahvista ja teenkö ihan oikeasti sen miekan sinne huotran sisälle vai askartelenko taas vaan sellaisen täysfeikin niin kuin viime kesänä xDDD Om selitinpäs taas sekavasti, anteeksi.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Marras 05, 2010 1:22 am

Hei jee! Tää paikka on elossa....

Hahhaahhahaah kuka pääsee sinne MN-festareille... Onneks en oo lukiossa vielä..

Ei sun ihan pakko oo tehä sitä kettinki juttua Marsu* se oli ´vaan ehdotus...
    ja kyl random quincy käy mullekin...

Mä muuten oon huomannu et Vampire Knightissa on ihan Ln näkönen jätkä, aika suloista...

Joo ja tuli taas aika lyhyt viesti, mutku Vampire knight on jännässä kohtaan... Halusin vaan kommentoida jotakin.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Marras 05, 2010 1:27 am

Tuli muuten mieleen tuosta Sienilakin kysymyksestä, että kun kaikissa fantasiatarinoissa on aina sellaisia puoliksi haltia-puoliksi ihminen jne. -tyyppisiä olentoja, niin jos haltioita yms. oikeasti olisi, niin sehän ei olisi mahdollista? Vai, olisivatko ne niin lähellä ihmistä, että lisääntyminen onnistuisi? Mietin erittäin tarpeellisia juttuja xD

Ja siis, eikös youkai ole periaatteessa yksi laji? Ja sitten nämä tiikeriyoukai, kettuyoukai jne. on rotuja? Vähän niin kuin koira, ja sitten terrieri ja ajokoira jne. Eli eri youkaiden lisääntymisessä ei pitäisi olla mitään vikaa, kuten ei eri koirarotujenkaan xD

Evoluutio. Hmmm. Olemme suurin piirtein samassa kohdassa xD Kerropa tehtäväsi, rakas lapsi, niin voin (ehkä) avittaa ^^ MN? MM? Ei tajua. Mutta hei, luet ennen sitä oikein kunnolla ja sitten annat itsellesi yhden päivän lomaa ja menet mihin ikinä menetkään! ^^

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 5:51 am