Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 26 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Loka 15, 2010 11:03 pm

Okei seuraava kommenttini ei todennäkösesti mitenkään liity meneillään olevaan aiheeseen, mutta löysin aivan ihanan ficin Hetaliasta, tai no oikestaan löysin kirjottajan, joka kirjottaa aivan ihania ficcejä ja hauskojakin... TanskaNorja-pari on aika sulonen^^, vaikka Tanskaa ja Norjaa ei ookkaan näytetty kauheesti animessa..

Ja tervetuloa vaan Sienilakki
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 26 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Loka 15, 2010 11:12 pm

Poistelen varmaan Lissyn käyttäjän lähiaikoina, olen antanut sen olla olemassa vielä jonkun aikaa siltä varalta, että hän haluaakin vielä käyttää sitä, mutta kyllä sen voisi tästä pikkuhiljaa poistella.

Joo, jutellaan huomenna, Ai ^^

Olen huomannut, etten parita ketään Hetaliassa kellekään. Jännää O.o Aaawww Japani on niin älyttömän ihana (ja tietysti myös Suomi ja Englanti ^^).
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Loka 19, 2010 12:50 am

Nyyyyyt on sitten Avatar nähty. ^^

Voisin ihan kaikkien mielenrauhan ylläpitämiseksi olla hiljaa Hetalia-parituksistani...

Marsu*, onko Lerdion lopettanut? Sori, en nyt jaksa vastata peliin, teen sen seuraavalla kerralla ja sen sijaan kirjoitan uuden hahmon tietoja ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Loka 19, 2010 5:28 pm

Avatar on nähty, niin. Pieni pettymyksen poikanen siitä kyllä jäi. Oikea sarja on paljon parempi kuin se elokuva, ja muutenkin elokuva erosi suht. paljon sarjasta... Zuko, Ozai ja Iroh eivät näyttäneet ollenkaan samoilta kuin sarjassa :'< Ja Aang oli liian kakara. Ja Sokkan poninhäntä oli liian iso. Juonikin meni nopeasti ja melko sekavasti eteenpäin... Mutta ihan katsomisen arvoinen elokuva kylläkin. 3D oli huisin jännä, vaikkakin se rasitti silmiä.
    Ja argh, Avatarin päätösjakso tuli telkkarista eilen ja veljeni menivät sitten töppäilemään tallennuksen kanssa, mistä taas johtuu se, etten ole vielä(kään) nähnyt sitä... No, ei auta kuin katsoa animefreakista (joka säätää ja lataa ikuisuuden, ja kaiken muun kivan lisäksi on lykännyt viimeiset neljä jaksoa putkeen, enkä viitsisi millään katsoa uudestaan niitä kolmea, jotka olen jo nähnyt. Tai no, ainahan voi kelata, mutta sen toimiminen onkin sitten eri juttu.). Ou jee, hyvin menee~~ x''D

Lerdion ilmeisesti lienee lopettanut, sillä koko sivustoa tai foorumia ei löydy enää. Sääli sinänsä, mutta minun on kyllä pakko myöntää, että oma mielenkiintoni peliin oli jostain syystä melko nollissa, niin hyvä kuin peli olikin. :'<
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Loka 19, 2010 10:41 pm

Yhdyn Marsu*n mielipiteeseen. Mutta ei ole kivaa, kun saa kaksi kertaa peräkkäin vialliset lasit... Onneksi menin kuitenkin vaihtamaan vielä ne toisetkin, koska se 3D-efekti oli aika hieno!

Viimeinen Avatar-jakso on ihana! "Mutta älä koskaan - jätä minua - enää." Wiiiii! ♥ Pikkuveljet on joskus *sensuroitu*...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Ti Loka 19, 2010 11:50 pm

joo, elokuvatuli nähtyä, ihan ok, mutta ei hyvä. Joo, päätelkää siitä xD Aika lailla samoilla linjoilla kun Marsu ja Ai. Tosin itse en ole alkuperäiseen avatariin tutustunut lainkaan, mutta silti se leffa kökötti aika pahasti. Lievästi sanottuna juoksi tapahtumasta toiseen turbonopeudella selittämättä tai syventymättä mihinkään...
    Joo ei aiheesta sen enempää.
    Ei kai meillä ole hiukan köyhät harrastukset täällä xD (Miulla, Son-chilla ja Luisiaanalla) tehtiin kivat irokeesit kaikille ja nyt vaan pitäisi saara kameran muisti tyhjäksi, että saaraan kuvia mielenkiintoisista ulkoasuistamme. Kivaa olla landella ja näyttää tyhmältä xD Meni muuten aika törkeesti geeliä ja lakkaa mun ja Sonshin hiuksiin, että saatiin ne ylös xD

LEEVI PILAS MUN ELÄMÄN TYÖN!
    Se lyttäs Sonchin tukan... YÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH!!!!!!!!!!!!111
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Loka 20, 2010 1:44 am

Jepsa, Avatar-leffa oli nyt ihan mielenkiintoinen, sarja on mooonta kertaa parempi, mutta ei siitä sen enempää.
    Niin niin viimeinen jakso Avatarista oli niin ihana.

No niin,melkein kaikki takut selvitetty irokeesin takia, ja nyt hiukset on vaan kamalan pörröllään ja tahmaset lakan ja geelin takia, on muuten aika jännää, että sen lakan kuulu olla hajusteetonta, niin aika pahalle se silti haisi.

Ja niin Tracon-viikonloppua aikastettiin viikolla ja nyt se on 3-4 syyskuuta, mikäli ihmiset eivät vielä tiedä asiaa.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Loka 21, 2010 1:02 am

Joo, viimeinen jakso oli oikein kiva ^^

Ai nyt sitten toteutitte sen teiän irokeesijutun? Mä haluan hei sitten nähdä kuvia x''D

Nyt on tullut kolmen päivän aikana katsottua neljä elokuvaa, mikä on ainakin siinä mielessä aika paljon, että vaikka elokuvista pidänkin, en aina jaksa katsella montaa muutaman päivän sisällä. Mutta nyt tuli katsottua kaikkea jännää: The Last Airbender (Avatar), Wall-E, Zombieland ja I am Legend. Hienoista vaihtelua tyyleissä noiden neljän välillä... Mutta kaksi viimeksimainittua olivat melko samantapaisia. Molemmissa lähes koko ihmiskunta oli muuttunut joksikin muuksi kuin ihmisiksi (Zombielandissa - yllätys yllätys - zombeiksi ja I am Legendissä mutanteiksi, mutta kuitenkin sekä mutantit että zombiet halusivat tappaa ihmisiä ja (ainakin zombiet) syödä niitä), jäljellä oli enää muutama ihminen ja jossain vaiheessa ihmisiä kerääntyi yhteen pieni joukko, kolme tai neljä. Merkittävin ero noiden kahden leffan välillä oli, että Zombieland oli komedia. Zombien tappamisestakin tehtiin hauskaa, ja oikeastaan siinä onnistuttiinkin. Leffa oli hauska, mutta useassa kohtaa ällöttävä. I am Legend oli sitten puolestaan sellainen surullinen ja koskettava.
    Niin, ja seuraavalla kerralla kun menen kavereille, joilla katsoimme zombi/mutanttielokuvat, katsomme Funny Gamesin. Kaveri selitti, että se on trilleri jossa pari homomiestä tappaa naapurustostaan kaikki tyypit. Että silleen ^^' Mutta se juoni oli kuulemma tosi ovela. (Joo, toinen kavereista sanoi juonta ovelaksi ja toinen sanoi, ettei siinä ollut juonta ollenkaan). Mutta kauhuelokuvat ovat oikeastaan kivoja, samoin kuin toimintaelokuvat ja sen sellaiset. Olen enemmän niiden ystävä kuin draaman sun muun lovelove-hömpötyksen. Ei sillä, ettei niitäkin olisi välillä kiva katsoa, mutta kuitenkin.

Ooo, Traconia aikaistettu? Kappastus.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Loka 22, 2010 3:04 pm

heh, huomasin tuolla esittelyt-foorumilla yhden kaamian mokan: Mun ikä oli siellä edelleen 15v! Tosin, Sonchikin oli vielä 14 ja joku muukin ikä heitti härän pylleröä, en musita enää mikä. Joka tapauksessa WRONG!
    En mä pahasti ole sekaisin, en toki. Piti tänään herätä aikaisini ja aloittaa koulutyöt, mutta kuinkas sitten kävikään? Kuka ropettaa Yodessa? Joo, siitä ei sitten puhuta xD
    no heräsin sentään kaheksalta. Kelloradion herätys ei vaan oikein vörkkinyt. Heräsin siihen, että se toosa yritti etsiä CD-levyltä sitä tiettyä raitaa, minkä olin valinnut herätysääneksi. (Rybakin "Song from the seacred garden" tai jotain sinnepäin)Se rahisi ja runksutti aikansa ja sitte se luovutti ja alko huutaan sitä karmeata Basicsoittaria, minkä karmeus saa muummot pyöriin haudoissaan. Onneksi olin jo sen verran tolkusisani, että sain sen heti alkuunsa hiljaiseksi, mutuen olsiin joutunut heräämään siihe ulinaa. Voihirveys. Se olisi pilannut mun åpäivän! Kaiken lisäksi tänään oli aamuruskoa. Opin mammalta tosa viime viikolla, että "aamurusko, päviän pasko" Eli huonopäviä tulossa. en tiedä onko kyse säästä, via ylesifiiliksdestä tällä kertaa, toivottavasti ei kummastakaan. Noo, nyt sn pitäisi selvitä. On kymmenkahveitten aika ja silloin tietää mimmonen päivä tulee. Aamusade loppuu kymmenkahveella, jos on loppuakseen ja loppupävän sade alkaa silloin, jos on alkaakseen. Nyt paistaa velä aurinko, mutta eplottavai pilviä on näkyvissä, joten ehkä kiva.

ÖÖÖÖ, ei kukaanole pahasti sekaisin tai perinteiselle perjantai-tuulella, jolloin on armoton höpötysfiilis? Hi tän pitäsi tulla vasta iltapäivälinkan aikaan tän fiiliksen, mutta se tuli oiekastaan osittain jo eilen ja nyt sitten kviasti urakalla...

Mä en mennytkään tällä viikolla ratsastamaan. Karua lukea omaa esittelyään ja katsella Simpan sukupostiosoitetta. Nyyhkis, en sanaut aikaiseksi soittoaSannalle, kunt otesin, että sitten tulee taas niin armoton ratsastushinku,e ttä tekee pahaa pari kuukautta. Nyt kun olen taas totttunut siihen, etten opääse ikänä ratsastamaan, sen kanssa pystyy olemaan... Mutta nyt päätän, etten ajattele Simpaa, niin kaikki menee hyvin...

Nyt mä meen muualle höpöttämään! Sonchi tulikin juuri sopivasti meseen, MO

//Wall E -MO -MOOO? mulk-MO //
    Dialogia elokuvasta Wall E xD Voi että se on ihana elokuva. Lainasin systeriltä viikko sitten ja voi että! xD

EDITTIÄ: Miksi musta alkaa tuntua, että olen aina ihan sienissä kun kirjoitan tänne. Hei uusille kävijöille tiedoksi, että en mä aina ole näin sekaisin. Ainoastaan hereillä ollessani ja nukkuessa xD

Viimeinen muokkaaja, Miuku pvm Pe Loka 22, 2010 3:11 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : sienet)
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Loka 23, 2010 3:16 am

*Tuntee Marsu*n katseen niskassaan* Okei okei! Olen hiljaa Kenpachista, Ukitakesta, Mayurista, Hinamorista ja Hitsusta! Sun muista!

Miuku vauhdissa xD

"Jokin meni vikaan. Joukko hyvin koulutettuja apinoita lähetettiin tutkiman asiaa." <- IHAN oikeasti tuollainen luki kun siirryin sivulta toiselle YouTubessa... O_o

Ja minulla ei ole mitään järkevää sanottavaa. Muu.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Loka 24, 2010 12:13 am

Munkin on kauheasti pitänyt tehdä koulujuttuja lomalla, että olisin taas ajan tasalla, mutta ei ole yhtään huvittanut. Tänään sentään aloittelin ruotsin ja matikan läksyjä. Olenpas aktiivinen ^^'
    On kivaa olla sekaisin x'D Varsinkin perjantaisin. Hah.

Ai että, MO oli niin ihana <3 Mutta ei Wall-E:ssäkään mitään vikaa ollut. Sekin oli suloinen ^^

Ja KYLLÄ VAIN, Ai-chan on hiljaa. Järkytyin sun jutuistasi niin pahasti eilen, etten anna sun järkyttää enää ketään muuta x'''DDD (Haha.)

Kai hyvin koulutetut apinatkin tarvitsevat jotain töitä? Ne voidaan kai sitten laittaa korjaamaan suuren nettiuniversumin ongelmia xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Loka 24, 2010 12:28 am

Hei hei, mitä Ukitakesta, Ken-chanista ja muista? Mäkin haluan tietääääää!!!

Joo mulle on tyullu toi apinajuttu pari kertaa vastaan, aika outoa kylläkin...

Ja koulujutut... pitäis kauheesti tehä tutkielmaa, mutta kun se on aika hankalaa, ja kun ope oli määrännyt aiheen niin se on aika tylsää, tosin kyllä japanin kielestä on ihan mielenkiintosta tehä sitä, mutta silti...
    Ja YH:n opettaja oli niin kovin ihana ja anto lomaks pari monistetta läksyks, onneks sain tehtyä toisen niistä jo tunnilla, muttqa siinä toisessa monisteessa on ihanat 21 kysymystä. Ei kovin kivaa

Viimesset kolme päivää oon katellu Shugo chara animee ja se on aika ihana... Puhuvia pikkuöttejä, sun muuta.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Loka 24, 2010 12:59 am

Hitsugaya Appa~

Ehkä Marsu* ymmärtää xD Kyseessä ei siis ole lentävä biisoni. ^^

Sonchan haluaa tietää? Mutta mä saan Marsu*lta huutia jos kerron yhtään enempää Kenpachin ja Hinamorin seikkailusta...

Opettaja päättänyt aiheen ja sait japanin kielen??? Wau.

Haluaisin nähdä apinoiden koulutuskeskuksen xD
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Loka 24, 2010 1:28 am

Mua ahistaa... Tutkielma on tekemäti, päiväpeitto ompelemati, läksyt tekemättä,

AAARG, nyt ahistaa vielä enemmän ku aloin luetteleen!!!

Sysylomat on perseestä...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Loka 24, 2010 1:50 am

Ei syysloma nyt niin kovin huono asia oo Micchi. sulla on vaan liian paljon tehtävää... No kyllä muakin ahistaa se tutkielma, mut se on voi voi... joo hyvin numeroita kohottava asenne mulla, kö köh...

Ja Ai, me saatiin ite päättää kielet pitkästä listasta, ja koska oon meiä luokan ainut japsi-hullu niin se vähän niinku tuli mulle automaattisesti, melkein kaikki mun luokalta arvas, et mä otan sen kielen.
    Ja no sitten hiillostan Marsua maanantaina kertomaan, kuulostaa lupaavalta, Hinamori ja Ken-chan, siis, ja ei en oo tekemässä niistä paria, en, Hinamori kuuluu Hitsulle...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Loka 24, 2010 1:58 am

EIJEIJEIJEI, Ai, ei sanaakaan Hitsugaya Appasta tai mistään muustakaan, mukaan lukien Kenpachin ja Hinamorin seikkailut, Mayurin, Ukitaken, Soi Fonin, Rangikun, Unohanan, Byakuyan *loputonta listaa* ja Ginin! Ja Hitsun! Yyyy et saa pervoilla Hitsun kustannuksella! *hysteeristä fanityttö-parkumista* Ups. *tajusi huudelleensa kaikenlaista*
    Ja Soncchi, kyseessä ei ollut Kenpachi X Hinamori-paritus... Eikun olipas. Yhdessä vaiheessa oli, mutta ei koko aikaa! Ups. *tukkii suunsa ettei vain sanoisi enää mitään*

Älkää puhuko siitä kun kaikki on tekemättä >.<' Minuakin alkaa ahdistaa... Mutta syyslomat on kivoja. Liian lyhyitä, tosin. Aivan liian lyhyitä.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Loka 24, 2010 2:13 am

Yyyyyyyytäääääääää!!!!!!! Nyt mä ainakin haluan kuulla ja KAIKEN..... Maarrrrrrssssuuuuu*
    *hiillostava katse*

Jooo täysin samaa mieltä, että syyslomat on liian lyhyitä....
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Loka 24, 2010 2:17 am

Joo ja mun pitäis lukea Juhani Ahon Juha torstaihin mennessä... Ja kun se on niin #¤"%&?()/# kirja niin ei mitenkään haluta... Siinä on kaikki sellainen mitä inhoan kirjoissa! KAIKKI! Byäää älkää pakottako mua lukemaan sitä! *Tukeutuu Ryuuzaan ja itkee* Heeeeetkinen... Väärä hahmo. xD

Appa Appa Appa~ Rakkauden hedelmä ^^ Joo, siinä oli vähän kaikenlaisia parituksia xD Hetkinen... En nyt muista mitään muuta randomia kuin Hinamorin ja Mayurin, kun en muutenkaan tiedä noita kapuja ja luntteja vielä... Miten olisi Byakuya ja Matsumoton etuvarustus? SoiFon ja Kenpachin tukka? Ja laatikkopää ei saa unohtua!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Loka 24, 2010 2:22 am

Juhani Aho? Juha?, Joo en tiiä yhtään mitään tosta kirjailijasta....

Ja hei noi teiän epämääräset vihjailut ei auta yhtään mitään... Mut anteeks nyt vaan Hinamori ja Mayuri, HYYYIIII, ei ikinä.... ja mikä laatikkopää?

Meiän pyykkikone on niin ihana sen putket jääty jo nyt, tai siis se johtuu vaan siitä kun ne putket on maanpinnalla, mut toivottavasti se sulais huomiseks tai en saa kouluun puhtaita vaatteita...

Hei jee! Me saadaan tänne uus pelaaja tai oikestaan kaksikin, mielenkiintosen olonen hahamo...

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Loka 24, 2010 2:28 am

Laatikkopään pitää unohtua Aiiii... Minä muistan vaikka mitä randomia. Vielä paljonkin randomimpia (miten tuo sana oikein taipuu??) juttuja kuin Hinamori ja Mayuri.
    Soncchi, laatikkopää on Sajin Komamura.

...hetkinen. Älkää viekö Ryuuzaa minulta! *kidnappaus ja iso hali* Ryuuu~~ <3

Ei kai nää keskustelut ala mennä hiukan randomeiksi? ^^'
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Loka 24, 2010 2:31 am

Eeeeeiii yhtäääännn randomeiksi ehhheeeeiii....

Kuka on Sajin Komamura? Joo oon ehkä vähän kuja...Pitäiskö mun tietää tyyppi/hahmo7henkilö/mikä-ikinä-liekään...

Ja nyt en keksi enää enempää sanottavaa...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Loka 24, 2010 2:42 am

Randomius on ilomme ^^ Ja korttipakasta saa aikaan kaikkea kivaa.

Juhani Aho eli jotain sata vuotta sitten, Aleksis Kiven ohella käsitetty jonkinlaiseksi kansalliskirjailijaksemme (piiiitkä sana xD) ja Juha on kirjoitettu 1911.

Ja jos lopettaisin Marsu*n kiusaamisen, Sonsku saa kiusata häntä aiheesta lisää irl ^^ Näin lopuksi voisin sanoa suuren paljastuksen...

...

...

Appa...

...

On Hitsun ja Hinamorin tyttö ^^ *Väistää Marsu*n heittämään kirvestä*
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Loka 24, 2010 2:59 am

hei ei oo kivaa, kirjoitun peliviestiä ja sillä välin tänne on tullu sivullinen viestejä... Ja oon kujalla...

namskis Japanilaisia miehiä telkkarissa =D

Mä oon kuja ujakuja ja jutut tosiaan on randomeja. Se etten tajua niitä, ei tee niistä randomeja, vaan se ettei ylipäätään kukaan voisi tajuta xD
    Mun älytasoon on turha verrata mitään, ainakaan la iltana xD

Hei jee, uusia pelaajia, täytyy käydä kyttäämässä...

Hei muutes Ai, aijotko vastata viä tänään peliin?
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Loka 24, 2010 3:02 am

Ahaa, aina oppii jotain uutta, toisaalta en kyllä usko, että Juhani Ahon tunteminen olisi kovin tärkeää nykypäivänä...

Sitä se teettää ku kirjoittaa niin pitkään...
    Japanilaisia miehiä? missä? millä kanavalla? onks ne nuoria?
    joo ei yhtään mee lujaa...

Oi Söpöö Hitsulla ja Hinamorilla tyttö. Toisaalta en tiedä mitään muuta asiasta joten ehkä jätän sen siksseen.
    Ja oi kyllä lupaan kiusata Marsua, ja paljonkin...
    Ehhheeeehhheee
    *poistuu ilkeästi virnuillen katselemaan vähän lisää Shugo charaa*
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Loka 24, 2010 3:20 am

Japanilaisia miehiä? Oooo ne on komeita... (Siis jos ne on nuoria)

Joo, kyllä kai mä vastaan.

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 10:57 am