Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 34 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Joulu 27, 2010 5:12 am

Marsu*liinilla taitaa olla pakkomielle porkkanoihin xD

Hei, onhan mullakin elämä! Kyllä hikeilläkin on elämä! Onhan? Onhan? Ja jos yliopistot alkaa ottaa arvosanojen perusteella niin kyllä ne sitten vaikuttaa oikeaan elämäänkin... Mutta ei niiden takia tosiaan kannata itseensä loppuun polttaa.

Niin, outoa ajatella että sä oot mua lähes vuoden nuorempi ja oot samalla luokalla ja yks kamu joka on mua vaan kolme viikkoo vanhempi on jo toisella... Kwääk.

Mä en käyny hautausmaakierroksella, kun olin vie kipee. En taida olla enää ^^ Suurin osa lahjoista oli pehmeitä paketteja, suklaata on läjäpäin. Mut 50 euron lahjakortti kirjakauppaan! Oh la laa älkää päästäkö villiintynyttä Jonnaa kirjakauppaan...

Minkälainen se on Marsu*? Kerro, mulla voi ehkä olla sama, mullakin on jotain sellaisia ^^ Tahtoo lukea sun sarjakuvan!

Hei, kakkoselta muistaakseni tulee vuodenvaihteessa oliko niitä nyt viis Ghiblin elokuvaa!!! Jeee!
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 34 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Miuku Ti Joulu 28, 2010 3:13 am

No ni, se siitä joulusta sitte Smile Vois palata jo kouluun, tämmönen makkoominen vaan löpsähyttää, sitte ei ainakaan jaksa palata arkeen...

Ai, ihan pakko taas nupista, mutta onko yliopistoelämä sitte oikeeta elämää? Mulla on joku angsti nyt opistekua vastaan, erityisesti numerotavoitteista opiskelua. Tosin kylä mä itekkin olen menosa yliopistoon, mutta silti... Nurinkurista, niinku mä aina xD

heh, mä en ole taaskaan joutunu mukaan mihinkään joulutraditioihin. En ollu mukana yhdelläkään hyvän joulun toivotuksella (paitti kummitädillä), enkä käyny hautausmaalla, enkä joulukirkossa jouluaamuna, vaikka mamma viel kysy aamulla. ;D Tosin se on ollu mammala traditiona, että hän saa rauhassa mennä kirkkoon aamulla ku aattona on muklat valvonu niin myöhään, että nukkuvat kuiteski puoliin päiviin. Niin tänäkin vuonna, vaikka kotosalla oltiin vaan minä ja Aki xD

Aatosta puheen olle, me unohettiin jopa avata lahjat oikean vuorokauden puolella, ku Akin ja Maken kanssa intouduttiin pelaamaan Monopolia. Lopputulema oli se, että kolmen tunnin pelin jälkeen Makella meni hermot ku onnistuin pelaamaan sekä itteni, että hänet varmaan vararikkoon ja Aki pääsi kukkoilemaan. Ja mulla oli ihan kehvelin hauskaa xD Mitä muutakaan voi päätellä, ku kello alkaa oleen aika paljon ja hiipivä börnis päällä...
    Ja sitte ei ollu enää yhtään kviaa ku Make lähti kotiin ja lahjotti kaiken omaisuutensa Akille, joka sitte olisi rökittänyt mut iha 6-0. Mut myö luotuvin, ku lakkas olemasta kivaa..

Sit sen jälkeen en olekkaan ku lukenu xD Tänäänkään en ole saanu etes vaatteita päälle ku ensin nukuin yli puoleen päivään ja sen jälkeen aloin lukea Riikka Pulkksien Rajaa. Ei mikään silleen hyvä kirja, mut aika jees tai oikeastaan hyvä... ööö? Mut kuitenki. Nyt vois vaikka mennä kohta nukkumaan xD

Joululahjoja on ahistava saada. Kaikki muut sai nii vähä ja mulla oli vaik kuis monta pakettia... Vaik kuis sovittiin, ettei mulle mitään tartte kenenkään ostaa. Make taisi olla ainoa joka piti lupauksensa...
    Tuli taas todistettua, että mää olen erelleen se mijän perheen pieni, jolle syydetään paketteja, varsinki, ku Leevikään ei ollu paikalla. Eka joulu ku Leevi oli jossain muualla ku Kotona...
    Jotenkin mitäänsanomaton joulu takana, mutta ei anneta sen latistaa. Voi olla, ettei ensi vuonna tartte juhlia joulua lainkaa, voisin lähteä niitten isovanhempien matkaan, jokka lähtee joulua karkuun. Niitä on ollu tänä vuonna enemmänkin liikkeellä =)

joo, mut nyt meen vastaan peliin ja lakkaan masentamasta ihmisiä. Katon vaan niin masentavaa leffaa, ettei tää ny muuksi muutu. Joku saakelin sotaleffa, kuka niiä tahtoo etes kattoa. Viel Suomen sodasta joku paska uusversio. Tuntematon sotilas on ehkä ainoa, jota viittii kattoa, muut menee lievästi sanottuna yli. ja Masentaa!

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Joulu 29, 2010 3:09 am

Tuli tosta yliopistoon pääsemisestä mieleen, että rupesi hirvittämään kun fysiikanopettaja näytti meille jonkun ihan oudon tehtävän lämpölaajenemisesta ja sanoi että se oli Turun yliopiston pääsykokeessa joskus vuonna kivi ja käpy (josta tuskin on hirveän pitkää aikaa). Alkoi kauhistuttaa. Kyllä mä oikeaan suuntaan lähdin sitä ratkaisemaan, mutta aika suuri fail siitä olis kyllä tullut jos oisin saanut jatkaa kauemmin sen väkertämistä x'D No jaa, ehkä osaan sellasia sitten paremmin laskee kun oon opiskellut fysiikkaa vähintään ne kuusi kurssia, jotka on suurinpiirtein pakko käydä että osaa jotain sitten yliopistojen pääsykokeissa xP Karmeeta tämmönen, mähän olen vasta ykkösellä (lukiossa meinaan xDDD Viime kesänä ollessani isosena kolmosluokkalaiset nauro mulle, että ne on mua vanhempia xDDDDDD) ja nyt jo pitää aatella kaikkee että mitä kirjottaa sitten kolmosella (tai kakkosella, mutta luulen etten sillon vielä mee kirjotuksiin) ja mitä tarttee johonkin yliopiston pääsykokeeseen. Näin se elämä menee -.-' Oon tässä miettinyt, että missähän vaiheessa ehdin tehdä jotain kivaa (suom. lähteä Japaniin tms. x'D). Kyllä mä nyt haluan päästä sinne ennen kun oon joku kaheksankymppinen mummo 8D

Jeesh, ei siitä aiheesta enempää. 8DDDDDD
    Niin toi noin, Ai-chan, ne suomalaiset mangat joita sain oli kilpailutöitä jostain.. ööö... ''Hokuto Manga''-kilpailusta. Ja öö mun sarjakuvassani ei ole mitään luettavaa, sitä on tosiaan vain yksi sivu joka sekin on karmea eikä siinä ole yhtään tekstiä x'DD Toisella sivulla sitten olisikin, kaikkia ''näitkö painajaista''-juttuja ja ''siitä on niin ja niin kauan kuin Sa-chan kuoli'' ja ''miksi emme ole vielä saaneet uutta ryhmän jäsentä'' sun muuta angstia, ja sitten Ki-kun pöllähtää paikalle jonkun kirjeen kanssa, enkä enää muista mitä siinä piti lukea ^^' Voi äly kun menee hermo I-kuniin, kun se on niin tyhmä. Murehtii vaan sitä entistä tyttöystäväänsä joka kuoli ja näkee painajaisia ja angstaa ja vihaa tulevaa uutta ryhmäläistä jo valmiiksi. On siinä Ke-kunilla kestämistä, kun joutuu katselemaan I-kunin angstausta melkein 24/7. Anteeksi siitä Ke-kunille, koska se on hyvä tyyppi. Nojooooo, voisin kyllä yrittää ymmärtää I-kunia mutta kun. Njaaah, en oiekin tiedä. Ehkä se on ymmärrettävää mutta mä en vain ole tarpeeksi symppis sen tuskalle.
    ...okei, ton yliviivatun voi skipata... Meni ehkä hieman yli mutta oli vaan pakko päästä purkaan mun tunteita x'DDDDDD Sekavaa roskaa, mutta tulipa kirjoitettua.

Joulu on kiva asia ja kyllä sitä kuuluu juhlia ^^ Ja monopoli on hauskaa! Pikkuveikka sai sellaisen joululahjaksi ja sitä on tullut pelattua jo monta kertaa tälleen sisarusten kesken (suom. minä, pikkuveikka #1 ja pikkuveikka #2). Ja mä häviän joka kerta, ainakin jommallekummalle. x'D
    Mä en oo kauheesti kattonut noita sotaleffoja, en ees Tuntematonta Sotilasta, vaikka on monta kertaa pitäny. Tai no joo, oon mä kattonut Star Warsia yms., mutta ihan sellasia sota-sota-leffoja tosi vähän.

Sain tänään Lumisen kesän luettua ja mikä yllätys, siitä Millasta ja Jonista tuli pari. Ja niiden lisäksi oli vielä ainakin kolme muutakin paria. Oli se ihan mukiinmenevä kirja, aika tyypillinen nuortenkirjaks.
    Alotin tänään lukeen Åsa Larssonin Aurinkomyrskyä. Se on ainakin tosi mukaansatempaava jossei muuta.

Ei kai mulla ja mun veljillä ollut yhtään köyhät huvit eilen illalla... Naurettiin vaan ihan kippurassa jollekin niin jännälle asialle kuin Morso. Se on hei kova jätkä! xDDD Mun on vaan vaikee ymmärtää kaikkia niitä ihmisiä, joiden mielestä Morso on ihan saakelin pelottava. Mun mielestä se on lähinnä jännä x'D En muista pelänneeni sitä edes lapsena.
    Morso on muuten ihan törkeen hauska sana. Ja siitä tulikin sitten väänneltyä kaikenlaista... Pelattiin veljen kanssa Call of Dutya kaksinpelinä, ja naurettiin siinä jotain että ''oletpas äreä kuin perseeseen ammuttu Morso'' ja kaikkea muuta yhtä huvittaa, mitä nyt tulee heitettyä puolinukuksissa. Call of Duty on muuten aika tylsä peli, etenkin kun sitä pelaa mun veikkaa vastaan, tai ainakin jos mä pelaan sitä vastaan. Saan pisteitä lähinnä sillä että se tippuu vahingossa katolta ja kuolee x'D

Tuli varmaan taas tosi järkevää asiaa...

Hei muuten, Ai-chan, eihän haittaa jos piirrän/piirsin fanarttia Norikosta? ^^ Kun piirsin tänään jotain, niin se alkoi ikään kuin kiljua minulle, että ''Olen Noriko, olen Noriko'' xDDD Sinänsä hauskaa, etten tiedä mitään siitä miltä Noriko näyttää, mutta se mitä piirsin onkin tollanen 'taiteilijan oma näkemys' xDDDDDD Niin siis jos ei haittaa niin se voi luulla olevansa Noriko? Ei sen tietenkään ole pakko olla, jossei se ole hyvä juttu. Tai jotain.

Ehkä mä lopetan tähän kun en osaa kirjottaa mitään muuta kun sekavaa roskaa. Enkä muuten jaksa oikolukea tätäkään, joten kärsikää MWAHAHAHAHAAAAAAA.

Viimeinen muokkaaja, Marsu* pvm Ke Joulu 29, 2010 3:13 am, muokattu 2 kertaa (Raportin syy : Oli vaan pakko tulla pahoittelemaan sitä että tää on ihan törkeen pitkä viesti, eikä siinä silti oo mitään oikeeta asiaa x'DDDDDDDD)
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Joulu 30, 2010 3:37 am

Miuku, yliopistoelämä on oikeaa elämää niille jotka haluaa sieltä saatavan ammatin, koska ilman sitä ei koskaan saa omaa oikeaa elämää, eli esim. mulla opettajan ammattia. Ja jos ne alkaa ottaa arvosanojen perusteella (mitä ne tosin kyllä tuskin tekee ennen kuin me niihin pyrimme) niin olisi parasta olla hyvät arvosanat että pääsee heti sisään eikä vuosia tuhlaannu... Elämän alkuvaihe nyt vain on opiskelupainotteista, emme voi sille mitään...

Mun on pakko mennä kirjoituksiin jo kakkosella, yks reaali on pakko kirjoittaa sillon kun kerralla voi kirjoittaa vaan kaks ja mä aion kirjoittaa viis... Mä tiesin heti lukion alussa mitä aion kirjoittaa xD

Marsu*, kyllähän sä nyt yhden Japanin-matkan saat johonkin elämäs väliin ängettyä xD

Hei hei hei, mulla on ne samaaaaaat!!! Onko sulla ne molemmat kirjaset? Niissä on aika paljon shounen-aita xD

Pikkuveikka #1 ja #2 xD Arvatkaa kuka repes...

Siis... Kuka Noriko, Marsu*-chan? En tiedä mitään mistään Norikoista... Tai siis, yhdessä mun ala-asteen fantasiatarinassa 12-henkisessä japanilaisessa lohikäärmeryhmässä yks niistä on Noriko, mut ehkä et tarkoita häntä...? Vai, tarkoitatko Yamaton äitiä, Shikarin enon kumppania...? En keksi muutakaan xD Ei se mua haittaa, tahon nähdä sen sit kun se on valmis, laita se DA:iin!

Mä luin sen Imadoki nelosen... Menee kyllä joskus yli ymmärryksen xD

Juonipaljastus:

Mun pitää mennä suihkuun, mut mä yritän sen jälkeen vastata peliin, Marsu*!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Joulu 30, 2010 5:47 pm

Joo, on mulla ne molemmat kirjat. Mut en mä nyt tiedä, onko niissä nyt niin kauheesti shounen aita... Ainakaan vielä ei oo ollut, kai...? Tai sitten en oo vaan tajunnut x'D Hei siinä yhessä tarinassahan saatto muuten olla, jos se toinenkin tyyppi niistä oli poika O_O Mutta mun mielestä se kyllä oli tyttö... En mä ihan tiedä x'DDDDD

No kun mulla on kaksi pikkuveikkaa, niin täytyy sitten käyttää numerointijärjestelmää ;D Ja ne ei siis tosiaan ole missään paremmuusjärjestyksessä tossa, vaan ihan ikäjärjestyksessä x'D

Siis tarkotin sitä Norikoa, joka on Yamaton äiti ja Shikarin enon vaimo xDDDD Kun sehän on semmonen tiikeri? Piirsin siis sellasen tiikeri-ihmis-hörvellyksen (oikeastaan pelkän pään) ja siitä vaan tuli mieleen Noriko... ^^ Tosin mä en tiedä, onko se liian nuoren näköinen ollakseen Noriko. Tai no, enhän mä tiedä minkä ikäinen tai kuinka vanhan näköinen hän on... En mä tiedä siitä oikein mitään x'D

Hmmm silmäilin tuossa tuota edellistä viestiäni ja tulin siihen tulokseen, ettei siinä tosiaan ole mitään järkevää asiaa... xP
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Joulu 31, 2010 12:18 am

*Tarkistaa* No okei, ei niitä niin paljon ollut... Näissähän on yhteensä... 4 shounen-ai tyyppistä tarinaa, joista 2 on ihan selvästi shounen-aita. Tai siis, kai nää on samalta vuodelta...? (Onkohan sitä edes tehty muina vuosina...) Toinen vihertävä ja toinen oranssi? Tumma tyttö kannessa?

Pieni korjaus, Marsu*: Noriko ei ole Teryon vaimo, vaan kumppani. Avovaimo nykykielellä sanottuna. He eivät ole naimisissa. Susipari xD Teryo ei ole nainut lapsensa äitiä ^^ Vastuuton mies muahahaa. Okei, ehkei se ole vastuuton xD Näytät sen sitten mulle! Sen mä vaadin xD Tiedätkös, aika hyvin olet ihmisten hahmoitukset lukenut kun muistat serkun äidin nimen xD No, Noriko on 24-vuotiaan poitsun äiti, että kyllä se on varmaan ihmisiässä sellaiset 44-54 vuotta vanha... Oikeissa vuosissa en mee arvailemaan, riippuu siitä kuinka nopeasti tiikeriyoukait vanhenee xD En mä oo edes varma kuinka vanha Shikarin äiti on...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Joulu 31, 2010 1:15 am

Juu kyllä, kyllä tässä samoista mangoista puhutaan, todennäköisesti juu x'D Mango 8DDD

Oooooooo, anteeksi erehdykseni ^^' Joo, saat nähdä sen sitten kun se on valmis... Oikeastaan se on ehkä jo, mutta mietin että haluanko vielä varjostaa sitä lisää tms. Noriko on muuten hieno nimi (:

Hah, katteltiin tossa pikkuveikka #2:n kanssa Hetaliaa, ja se repesi ihan täysin sille kohdalle, kun
    Juonipaljastus:
    Ei kai meillä taas oo halvat huvit? xDDDDDDDDDDDDDDDD

Hei muuten, keksin eilen illalla(/yöllä) idean lyhyeeseen sarjakuvaan Aidourusta, Harusta ja Ryuuzasta ^^ Tosin en tiedä, että piirränkö sitä koskaan... Idea on aika mielenkiintoinen, kun kello oli jotain puoli 1 yöllä kun keksin sen ^^' *ryntää halaamaan Ai-kunia, Haru-chania ja Ryu-kunia* Moi~~!!

Voisin mennä vaikka vastaamaan peliin ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Joulu 31, 2010 1:34 am

Ainakin yks noista Hokuto mangojen tarinoista oli ainaskin vähä kopio Fullmoon wo sagashitesta. Samantyylinen jätkä ku Takuto ja sekin joku ihmeen harjottelija shinigami tai jotain..., mutta ei se mitään. Se sarjakuva oli ainaski shounen-aita...

Hah voitinpas kerrankin Miukun ainakin jossain raha-ja yrityspelissä, nimittäin monopolissa, ja vielä miljoona-nolla, no okei ehkei nyt ihan niin paljoo, mut voitin kuitenkin...

Arvosanakeskusteluun vielä, et mulle on oikestaan ihan sama, mitä numeroita tulee, kunhan keväällä keskiarvo on sen verran hyvä, et pääsee TYKiin... Sit lukiossa ei tarvi enää huolehtia arvosanoista ja muista...
    Ja eks yliopistoihin oo pääsykokeet....(mä en tiiä yhtään mitään)

Ja Hinamori cossiasun tekeminen aloitettu! Sais sen viel valmiiks enne heinäkuuta, ja keksin viime yönä värin uuteen kiguun, jonkin sortin vihree... tosin vihreestä tulee ekaks mieleen sammakko, ja sammakko en haluu olla, mutta tarvii kehitellä joku muu hahamo, joka on vihree... Voi siihen kyl tulla myös valkostakin...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Joulu 31, 2010 2:18 am

Luemme hedelmiä.

Pikkuveikka #2. Repesin vaikka olen kuullut sen ennenkin.

No, sen mä laskin noihin ei-niin-selviin shounen-ai-tarinoihin, kai ne vois olla ihan ystäviäkin... Ja toinen sellainen oli se missä ne pojat puheli että toinen oli aina parempi kuin toinen ja sitä rataa... Mut se pallo-tarina ja se yakuza-juttu oli kyllä ihan selkeää shounen-aita.

Joo, yliopistoihin on pääsykokeet, mutta puhe olikin siitä jos ne alkaa ottaa myös arvosanojen perusteella, josta oli vähän aika sitten puhetta...

Hahmo joka on vihreä? Jaken xD

Arvaa muuten mitä, Marsu*? Appa. ^^

Anteeksi Marsu*, tänään en vastaa säädyttömästi muhinoiviin rosvoihin xD Meniköhän se ehkä vähän yli? x'D Hei, se Yamaton kaveri puhuu myöskin säädyttömiä, mikä muhun on menny xD Anteeksi muuten myös Miuku...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Joulu 31, 2010 3:34 am

heh, ei se mitään Ai. Siihen peliin mahtuu kyllä jotein räväkkääkin väliin :)

Ja niistä yliopistoista; pääsykokeet vissiin poistetaan vallan jossain vaiheessa, että sen takia tarttis opiskellakin. Ja eri paikkoihin haettaessa painotetaan joko yo-todistusta tai päättötodistusta. En muista miten ne meni, mutta kuiteski.
    Mut tosiasia on kyl sekin, ettei pääsykokeissa voi pärjätä jos ei oo tehny koko lukioajan tarpeeksi töitä. Ei sitä parilla pääsykoekirjalla läpäistä koko koetta. Masentavaa, mutta totta.

Ja masentavaa oli sekin, että hävisin Sonskille Monopolissa... Otti päähän ja rajusti, mut yks ei suostunu pelaamaan enää Hotellia mun kanssa. no kello oli kyllä jo yksi, mutta silti...

Mut joo, ny tarttee päästää systeri ja muksut nukkuun. moikkelis moi
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Tammi 01, 2011 12:05 am

Voi saakeli, alan varmaan kohta stressata yliopistoon pääsemisestä x'DDDDDDDD

Niin, ei se shinigami-tarina välttämättä oo shounen aita, jossei sitä ajattele niin xDD Vaikka mulla kyllä ilmeisesti on tapana ajatella vähän kaikenlaista... Tuli huomattua taas kerran tuolloin... keskiviikkonako se oli? Mutta pistetään väsymyksen piikkiin. Soncchi voi todistaa että olin väsynyt, olin nimittäin nuppineuloittamassa sen cossiasua x'D Ja sormiani.

Appa x'DDDD *reps* Ei hemmetti kun hajosin täysin! Ei se edes ole niin hauska juttu... En vaan odottanut tuota ollenkaan, se tuli vaan puun takaa silleen hui. Tai öhmmm ei mitään. xDDDDDDD

En mä nyt tiedä menikö se pahasti yli, se rosvojuttu meinaan... Ainoa mahdollinen haittavaikutus on se että saatat aiheuttaa pahoja asioita Ryun mielenterveydelle ja viattomuudelle. Syytän sitten sua jos siitä tulee vielä perverssi vanha ukko x'D *tuntee Ryun pistävän katseen selässään* Ai mitäkö sanoin sinusta? En minä mitään ihmeellistä, sitä vain että olet hieno mies ^^ Ryu ei usko minua...

Hyvää Uutta Vuotta kaikille! ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Tammi 01, 2011 5:45 pm

Hyvää vuotta 2011 ihmisille ^^...

Raketit oli muutes aika kivoja, iskä suostu hankkiin pari pataa ja sit naapurista tuli lisää patoja ^^. Ja Muutenkin meiän pihapiiri on sellanen, et siitä näkee hyvin, muittenkin ilotulitukset...

Nyt ärsyttää, kun koitin opetella Love&Joy kappalleen tanssia, enkä oppinu siitä mitään muuta ku kertosäkeen, vähän niinku Hona Sainarassaki.
    Ja kaikille tietämättömille Love&Joy kappaleeseen on tehty tanssi, jota ainakin vocaloidit tanssii, en tiiä, onko kappaleen esittäjä kehitelly sen vai onks se ihan vocaloideille kehitelty, mut joka tapauksessa yotubesta löytyy paljon vocaloideja tanssimmassa sitä, ja ihmisiä, joka cossaa vocaloideja...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Tammi 02, 2011 3:27 am

Uusi vuosi, uudet kujeet! 1.1.11! ^^

Marsu*, stressaa nyt ensin ne kirjoituksetkin xD Ja sitä ennen seuraava koeviikko xD

Mitä mitä, naurat Appalle? Mielestäni viimeksi revit shinigamihoususi puhuessani siitä xD

Ryuuzan mielenterveyden horjuttamisesta voidaan keskustella, monikin hahmo voisi pitää kyseisen toimenpiteen harjoittamisesta... Leikitään etten sanonut tuota.

Mun pitäis kirjoittaa Donowanin ja Koihanan kuvauksia mutta sain kauhean inspiraation onihanyouhun xD Enkä osaa päättää onko se ainoa lapsi vai onko sillä ihan sairaasti sisaruksia, jompi kumpi xD Lisäksi sen vanhempien stoori on liiiiiian pitkä.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Tammi 02, 2011 4:06 am

Uusi vuosi meni aika mukavasti, raketteja sun muuta sälää ainakin riitti ^^

Kävin katsomassa Youtubesta tuon Love & Joyn, ja tajusin että sähän olet joskus näyttänytkin ton mulle, Soncchi. Mäkin onnistuin oppimaan sen kertosäkeen ainakin kohtuullisesti, mutta kaikki muu meni kyllä ohi ja ylinopeudella. ^^'

Joo, Ai-chan, mutta mulla nyt on paha tapa stressata kaikkea koko ajan. Tälläkin hetkellä stressaan äikänjuttuja, jotka pitäis saada tehtyä, ensi koeviikkoa ja sitä, että ihan kohta pitäis tietää kakkosvuoden kurssivalinnat O_O Apua... No jaa, ei mulla sillai mitään ongelmaa tässä oo, kyllä matematiikka, fysiikka, kemia ja biologia täyttää lukujärjestyksiä aika lahjakkaasti... Ja englanti, ruotsi ja äikkä (ikävä kyllä).

Joo, nauroin tosiaan vedet silmissä Appalle, mikä oli oikeastaan kaikkein huvittavinta koko jutussa koska olen tietyllä tapaa Appavastainen ihminen. Ei mulla ole mitään sinänsä sitä vastaan, eikä ainakaan sen vanhempia tai niiden suhdetta vastaan, mutta kun yäk. Tai jotain.
    ...miksi hitossa oikein nauroin Appalle...? Well, life is surprising, niinkuin taisin Deviinkin kirjoittaa. Eri asiasta tosin. x'DD

No ehkä niin, mutta Ryu ei olekaan turmeltunut tai kieroutunut, niinkuin jotkut toiset v____v Ryu on hieno poika, joka auttaa muita, huolehtii pikkusisaruksistaan, välittää vanhemmistaan, ei valita tai nurise, tuntee syvää vihaa tiettyjä yookaita kohtaan, hautoo kostoa, ja, tuota noin... Mutta hänellä on hyvä päämäärä! Hän haluaa vain auttaa vanhempiaan ja muita entisiä kanssaihmisiään... No okei, ehkä hänen tavoitteensa ovat hieman väkivaltaisia, mutta ei hän ole kieroutunut. Tai turmeltunut. Ei ainakaan sillä tavalla. Niinkuin esimerkiksi vaikkapa Zaburi. Hieman. Kieroutunut. Oho. Sitä ei olisi pitänyt sanoa ääneen. Nyt Morso tulee ja syöööö~~

...

...

... mitä? O.o

Hei, mä muuten kirjoitin vähän jotain Koyukista, mutta siltä puuttuu vielä menneisyys kokonaan ja luonne pitäis kirjoittaa uudestaan... No, ei se haittaa jos en saa sitä valmiiks ennen kun sen pitäis hyppiä vastaan tuolla kulkuteillä. Olkoon silloin vielä sellainen sivuhenkilö ^^
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Tammi 02, 2011 5:27 am

Koko lukion valinnat tehty jo ysillä O_O Olenko mä jotenkin outo?

Hmmm... Jotain biologian tehtäviä tuli kai lomaks. Ei kai mitään muuta sen suurempaa...? Hmmm.

Appavastainen xD Älä sano sitä Aangille, tai saat tuulipallosta.

Juu juu, Ryuu on hieno mies. Ja, Zaburi on hiukan höntti, ei hän siitä suutu xD Hän voisi kyllä näyttää jotain kivaa Ryuuzalle Aikon kanssa kun päästään Tsuw... Joo, olen hiljaa.

Mijiro odottaa Koyukia ^^ Ehkä hekin voisivat sitten joskus näyttää jotain... Auts! Mikkun, ei saa vetää korvasta! Joo joo, uskotaan, et tee semmoisia julkisesti. Mutta haluaisit kuitenkin... Au, au, älä lyö!

Selvä, olen väsynyt. Jospa häivyn vastaamaan peleihin ennen kuin suollan lisää mauttomuuksia xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Tammi 02, 2011 10:43 pm

Et sä nyt kai kauheen outo ole. Tai en mä tiedä x'D

Meille tuli loman ajaksi läksyksi lukea aikuisten romaani ja tehdä siitä kirjavinkkaus, tehdä aineistopohjaista prosessikirjoitelmaa, kirjoittaa ruotsin kirjoitelma ja sitten oli vielä jotain tehtäviäkin. Kiva... v____v

No en mä nyt sillä tavalla ole Appavastainen! Älä sinä nyt sekoita useampia Appa-nimisiä olioita tähän! *mutinaa* x'DDDDDDD

...ehkä mun olisi parasta lähettää Ryu takaisin Eteläiseen kylään... ihan vain sen mielenterveyden takia... tai vähintään hankkia sille jostain silmälaput... ja kuulosuojaimet... xDDDDD Olisit kiitollinen, Ryu, kun teen kaikkeni suojallakseni herkkää ajatusmaailmaasi <3 Vai oletko ehtinyt kieroutua jo? Voi kauhistus! Ai mitä? Teippiäkö? Miksi ihmeessä? Ai miten niin hölötän suureen ääneen naurettavia juttuja?

...ja pitäisiköhän samalla perua Koyukin saapuminenkin? x'D

Kirjoitin tuossa äsken Koyukin menneisyyttä (ja kenen pitikään tehdä koulujuttuja köhköh), ja tulin siihen johtopäätökseen että Keiji (Koyukin perheeseen adoptoitu isoveli) on myös hieno ja ihana mies ^^ Mutta ei tietenkään niin ihana kuin sinä, Ryuuu~~ Enkä syrji! Tykkään minä sinustakin, Aidouru <3 ...hetkinen! Älä anna sitä teippirullaa Ryulle! Ei! Ole kilt... mmh!

Tällaista tänään. Ehkä mulla on tekemisen puutetta tai jotain...

Edittiä: Niin muuten, mun pitikin kysyä että miten saan jonkun ihmisen avatarin näkyviin Devissä, sillai niinkun tekstin seassa? Tarkoitan, että kun laitan sen Norikon kuvan sinne niin haluaisin laittaa niihin omiin kommentteihini sun avatarisi, Ai-chan, hahmo kun on sun omaisuuttasi x'D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Tammi 03, 2011 12:02 am

Appat ovat kivoja. ^^

Mijiro lupasi mukiliotuaan minut edellisessä viestissä pitää Zaburin ja itsensä kuosissa, Ryuun ja Koyukin ei tarvitse pelätä ^^ Miten niin leikin pienellä tekstillä?

Saakeli Deviantart temppuilee. Kun mä yritän ottaa kaks DA-välilehteä niin se heittää mun kirjautumisen ulos toisesta... Niin, sen avatarin saa, kun laittaa :icontyypinnimi:, eli mun tapauksessani :iconliebe-siegt-alles:, ja jos haluat pelkän linkin toisen sivulle, laita :devtyypinnimi:, niin siihen tulee sen tyypin nimi ja linkki sen sivulle, silleen niinkun mun esittelyssä jos haluat esimerkin ^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Tammi 03, 2011 12:39 am

Riippuu mitkä Appat >_>

Pieni teksti on kivaa xDDDD xDDDDDDDD Hyvä sitten. Mutta Hitakurolle ja Saoralle se ei kai voi mitään? No, ei haittaa, Ryu varmaan jäädyttää ne pian (ellei tehnyt sitä jo x'DDDD)

Okei, kiitos paljon ^^ Mä kun oon tämmönen ihme tekniikkanero köhköh enkä oikein tiedä näistä hienoista jutuista köhköhköh. Sori, tuli yskä x'DDDDDD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Tammi 03, 2011 2:13 am

Hitakuro ja Saora on aika ihania ♥ Mitä? Mitä siitä että ne on pahiksia? Ja valitettavasti hyvin kiintyneitä toisiinsa, eikä Mijirolla ole lupaa rajoittaa rakastavaisten tunteidennäyttämistä, edes Ryuun mielenterveyden nojalla ^^ Zaburia se voi kyllä vetää korvasta jos miekkonen rupeaa puhumaan/tekemään jotain epäilyttävää. Lisäksi Aikollakin tietysti voi olla oma mielipiteensä tuohon "Ryuuzalle jotain näyttämiseen" xD Kuule, Saorahan vaan roikkuu enemmän kiinni Hitakurossa kun Ryuu pelottelee niitä xD

No niin, nyt viimeistään on todettu että valittamisella asiat paranee. HETI kun mä olin valittanut tuosta DA:sta niin asia korjaantui. Siis ihan heti.

Eli valittaminen kannattaa xD
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viestien lukumäärä : 46

Viesti kirjoittaja Sienilakki Ma Tammi 03, 2011 3:46 am

Tere vaan taas pitkäst aikkaa ja hyvvee uutta vuotta!

ei oo vähään aikaan tullu käytyä kun on kone temppuillu. se kun kaatuu kaikesta kolme d:n peluusta ja pidän sellaisista peleistä, mutta sehän ei liity tähän peliin mitenkään.

hmmm... Appa... tulee mieleen kauheesti ABBA.

ja olipa pitkä viesti.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Tammi 03, 2011 5:41 pm

totaa, saako tyhmä kysyä? Mikä o Appa? Kylä mäkin ny Abban tiedän, mut appa...
    En oo kauheasti jaksanu seurata teijän keskustelua aiheesta, enkä siis tiedä midään. Yleensä skippaan kaikkien kommenteista kaikki mangaan liittyvät jutut. Jos sattuisinkin jostain mystisestä syystä tietämään puheenalla olevan mangan/animen, en kuitenkaan tiedä kenestä puhutaan, koska en ikänä lue niitä henkilöitten nimiä kunnolla :)
    Joo, oli tärkeetä, mut siis kuka on Appa?
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Tammi 03, 2011 6:04 pm

Suurin osa keskusteluista on ilmeisesti pelihahmoista, mikäli oikein ymmärrän ja niitä juttuja ei taida tajuta ku Ai ja Marsu vaan.
    Ja Appa on sekä Aangin lentävä biisoni Avatarissa ja se Appa mistä on puhuttu niin juontaa ilmeisesti Ain ja marsun keskusteluihin kanssa...

Selitystä, josta kaikkki sekoavat vielä entistä enemmän....
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Tammi 03, 2011 7:21 pm

Joo, aina saa kysyä. Kaikkea 8DDDD
    ...no ei nyt ihan kaikkea, joku olisi kuitenkin alkanut aukoon päätänsä tosta x'DDD
    Niin siis Appa on tosiaan Avatarissa se lentävä biisoni, mutta tämä Appa joka tässä nyt on lähinnä ollut puheenaiheena on ihan toinen juttu... Ja Soncchi on aikaslailla oikeessa, paitsi että nimenomaan Ai keksi Appa-jutun, minä en ollut osallinen (ainakaan pahasti). Kaikki mitä tein oli 'turpa kiinni':n huutaminen Aille sen jälkeen kun se alkoi selittää kaikkea Appasta x'DDDDD

Ja muut jutut tosiaan liittyy meidän peliin, eikä niistä tarvitse välittää. Tosi hienoa muuten selittää niitä täällä kun vaan kaks ihmistä tajuaa mistä puhutaan... Sori...
    Ja siitä tulikin mieleen, että ehkei Saorasta ja Hitakurosta ole kauheasti haittaa nyt hetkeen, koska Ryu aikoo paeta metsään x'DDDD Ei se sitä ääneen sano, mutta sinne se haluaa kuitenkin... Silti se avuliaasti tarjoaa vaihtoehtoa että Mijiro ja Zaburikin voivat mennä, koska nyt on vaan niin reilu, mutta oikeasti se haluaa sinne itse. Ihan vinkvink vaan, että voisit päästää Ryun sinne, Ai x'DDDD En kai yhtään yritä manipuloida ihmisiä, hmmh? Tämä taisi kuulostaa aika oudolta niiden korvissa, jotka eivät tiedä mistä puhutaan... Niin siis metsässä on maantierosvojen saaliin kätköpaikka ja Ryu haluaisi lähteä sinne kun siellä kuitenkin on joittenkin pakko käydä, ja sitä paitsi Ryu on kyllästynyt seisoskelemaan tienvarressa. Paitsi että se ei kyllä ole seisoskellut vaan istuskellut, mutta samapa tuo. x'DDDD
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Tammi 03, 2011 7:34 pm

ahaa... *kujakuja*

Hei nyt on ihan pakko onnitella Aita. Hyvä Syntymäpäivää Ai-chan huomisen johdota! En varmaankaan ole tulossa huomenna koneelle, joten aattelin onnitella tälläi etukäteen mielummin ku jälestä päin =D
    Ku huomenna mennään siskon pojan kanssa Treelle viettää tyttöjen iltaa xD xD xDDD
    Joo, mut siis yhteistä aikaa kummsikin. Ja mä jo melkein lupasin katsoa Luisiaanan kanssa semmosia leffoja, joita hänen äitensä kieltää hältä (hyi mua!), mutta sitten on vaan semmonen pieni ongelma, etten itse kestä katsoa niitä. Mulla leiju viime yönkin Voldemortin päitä joka unessa, ku satui kattoon eilen Viisasten kiven telkkarista. Se on hei K11 ja mä olen 16 ja saan siitä edelleen pahoi unii, repikää siitä... Eipä siinä mitään sen sotaleffamaratonin jälkeen mulla pyöri pari yötä sotakohtaukset unissa. Eikä kyse kutienkaa ollut mistään K-sarja leffoista. Ne kaksi oli Suomalaisia leffoja, eli ei etes verisiä ja kolmas oli dokumentti sodan aiheuttamista mielenterveysongelmista. Ja niistä mä revin itelleni ongelmia... Ei kai joku ole hiukan herkkis or somethign...?

Asiasta kahvinkeittimeen, kahvi on hyvää ja petollista ja keitin toimii hyvin... öööö? xD
    Joo niin siis toiseen asiaan, eli tietokone on kivasti toiminnassa. Ja kävi sikäli onnnellisesti, että isännän langaton netti vörkkii yläkertaankin, joten ei tartte etes istua parvetteen eessä lattialla johtojen perässä vaan saa mennä ihan pöydän viereen kirjottaan, luksusta xD Nyt jo sian laitettua koneeseen kaikki tarvittavat jutut, eikä aikaa menny ku kuukausi xD
    Sen lisäksi, että joku on herkkis, nii ei kai joku oo saamatonkin...

Hei muutes yksi kysymys; miten mä saan sen hienon sydänmerkin kirjotukseen, ku mulla ei oo niitä numeroita tosa oikeassa laidassa, ei fn napillakaan saa niitä mistään sillai kakkostoimintona...? Ankeeta, jos ei syrämmet enää vörki... Jos joku tietää, nii varmaan voisi olla niin kiva ja selittää tyhmälle =)

Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Tammi 05, 2011 6:17 pm

Haaa! Pääsin läpi mopo/traktorikorttikokeesta ja jopa toisella kerralla... Nyt pitäis vaan opetella käyttään traktorin vaihteita, ja muutenkin päästä eroon siitä tunteesta, että hytilliset traktorit on karmivia, ta no ei karmivia, mutta kauheen isoja, ja vaikka ne on kin turvallisempia ku hytitön niin hytittömällä ajaessa on sentäs matalemmalla ja ei ohjaa ihan niin isoo konetta...
    Joo koittakaa tosta nyt tajuta jotain...

Aivan hyvää hieman myöhästynyttä syntymäpäivää Ai!

Ja nyt vois mennä kattoon saako pihalta hyviä valokuvia, kun on kivan kirkas keli, ainoo ongelma vaan on et kameran akku ei kestä kovin pitkää tosa pakkasessa...

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Su Marras 24, 2024 10:15 am