No ni, se siitä joulusta sitte
Vois palata jo kouluun, tämmönen makkoominen vaan löpsähyttää, sitte ei ainakaan jaksa palata arkeen...
Ai, ihan pakko taas nupista, mutta onko yliopistoelämä sitte oikeeta elämää? Mulla on joku angsti nyt opistekua vastaan, erityisesti numerotavoitteista opiskelua. Tosin kylä mä itekkin olen menosa yliopistoon, mutta silti... Nurinkurista, niinku mä aina xD
heh, mä en ole taaskaan joutunu mukaan mihinkään joulutraditioihin. En ollu mukana yhdelläkään hyvän joulun toivotuksella (paitti kummitädillä), enkä käyny hautausmaalla, enkä joulukirkossa jouluaamuna, vaikka mamma viel kysy aamulla. ;D Tosin se on ollu mammala traditiona, että hän saa rauhassa mennä kirkkoon aamulla ku aattona on muklat valvonu niin myöhään, että nukkuvat kuiteski puoliin päiviin. Niin tänäkin vuonna, vaikka kotosalla oltiin vaan minä ja Aki xD
Aatosta puheen olle, me unohettiin jopa avata lahjat oikean vuorokauden puolella, ku Akin ja Maken kanssa intouduttiin pelaamaan Monopolia. Lopputulema oli se, että kolmen tunnin pelin jälkeen Makella meni hermot ku onnistuin pelaamaan sekä itteni, että hänet varmaan vararikkoon ja Aki pääsi kukkoilemaan. Ja mulla oli ihan kehvelin hauskaa xD Mitä muutakaan voi päätellä, ku kello alkaa oleen aika paljon ja hiipivä börnis päällä...
Ja sitte ei ollu enää yhtään kviaa ku Make lähti kotiin ja lahjotti kaiken omaisuutensa Akille, joka sitte olisi rökittänyt mut iha 6-0. Mut myö luotuvin, ku lakkas olemasta kivaa..
Sit sen jälkeen en olekkaan ku lukenu xD Tänäänkään en ole saanu etes vaatteita päälle ku ensin nukuin yli puoleen päivään ja sen jälkeen aloin lukea Riikka Pulkksien Rajaa. Ei mikään silleen hyvä kirja, mut aika jees tai oikeastaan hyvä... ööö? Mut kuitenki. Nyt vois vaikka mennä kohta nukkumaan xD
Joululahjoja on ahistava saada. Kaikki muut sai nii vähä ja mulla oli vaik kuis monta pakettia... Vaik kuis sovittiin, ettei mulle mitään tartte kenenkään ostaa. Make taisi olla ainoa joka piti lupauksensa...
Tuli taas todistettua, että mää olen erelleen se mijän perheen pieni, jolle syydetään paketteja, varsinki, ku Leevikään ei ollu paikalla. Eka joulu ku Leevi oli jossain muualla ku Kotona...
Jotenkin mitäänsanomaton joulu takana, mutta ei anneta sen latistaa. Voi olla, ettei ensi vuonna tartte juhlia joulua lainkaa, voisin lähteä niitten isovanhempien matkaan, jokka lähtee joulua karkuun. Niitä on ollu tänä vuonna enemmänkin liikkeellä =)
joo, mut nyt meen vastaan peliin ja lakkaan masentamasta ihmisiä. Katon vaan niin masentavaa leffaa, ettei tää ny muuksi muutu. Joku saakelin sotaleffa, kuka niiä tahtoo etes kattoa. Viel Suomen sodasta joku paska uusversio. Tuntematon sotilas on ehkä ainoa, jota viittii kattoa, muut menee lievästi sanottuna yli. ja Masentaa!