Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 38 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Helmi 14, 2011 3:23 am

Sori ja anteeksi kauheasti, mutta en jaksa lukaista ajatuksella läpi mitä kaikkea täällä on viime aikoina puhuttu. Tekee mieleni syödä viinirypäleitä ja lukea kirjaa, joten tulin vaan äkkiseltään selittään tänne jtn turhaa x'D
    Heipä hei muuten taas, Inu (:

Nyt on ilmoitustaululla sitten huikaisevan tärkeetä asiaa, joten käykääpä vilkaisemassa! Niin ja ilmiantakaa itsenne myös, olkaa niin kivoja.

Eiii jaksa mennä kouluun huomenna~~ Noh ehkä selviän siitä. Viikonloppu vaan oli niin kiva ja jännä että ajatuskin koulusta tuntuu angstiselta.
    Tuli tänään muuten hiukan siivoiltua, ja tulin siihen tulokseen että multa on ihan kohta elintila loppu. Pitäis varmaan alkaa heitellä kaikkee vanhaa tavaraa pois, tai sitten säilöä niitä johonkin...

*haukotus*

Edittiä: Oho meinasin ignoorata täysin kysymyksen... Niin siis Ai, tuolla kun on tuollainen kartta mistä näkyy läsnäolijat. (Ja yritän muuten kovasti etsiä keinoa poistaa se kartta, ko se ei ole kiva. >_<)

Lisää edittiä: No on se kumma etten mä koskaan opi... Hemmetti kun menin taas spoilaamaan itseäni ja pahasti. Sen siitä saa kun menee tutkailemaan Star Wars -wikiä ennen kuin on käynyt lähes kaikkea aiheeseen liittyvää materiaalia läpi (johon muuten menisi vähintään yksi ihmisikä). Ei mutta, nyt olisi kyllä riittänyt vähempikin.
    #"¤/U)¤/=)/>T)/%)/=(¤#(/"(&'!!
    Ehkä mä nyt vihdoin opin tästä jotain, ettei tarttisi enää uudestaan hyppiä pitkin seiniä ja kiljua "voisaakelia". Ei saa enää mennä selailemaan randomisti ja päätyä sivuille, joille ei pitäisi päätyä...

Voi saakeli...

Niin muuten, hienoa ihmiset kun olette ilmoittaneet jo itsestänne suurella aktiivisuudella tuonne ilmoitustaululle ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 38 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Helmi 15, 2011 3:33 pm

Blaah, koulussa on tylsää, kun tänään yli puolet yseistä on tutustumassa amikseen´ja mä oon meiän luokan ainut tyttö, ja sit meiän luokalla on jotain 6 poikaa, joten suurin osa on amiksessa...
    Ja nytkin pitäis kauheesti tehä enkuntehtäviä koneella, mutta kun ei jaksa...

Viikon päästä torstaina pitäis alustavasti tietää, mitä kursseja haluaa lukiossa, mutta TYKissä on vaihtoehtoja ihan liikaa, kohta joudun käymään luikoin neljässä vuodessa... Jos haluan kaíkki kurssit mitä suunnittelin...

Tänään oli hyvin masentavaa herätä ku näin unta, et oliperjantai aamu ja it tajusin, et oli vaan tiistai...

Ja tulipa taas hyvin asiasisällöllinen viesti, mutta on tylsää...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Helmi 16, 2011 2:38 am

Juu juu, tajusin kyllä että siellä on joku kartta mutta missä? MISSÄ on se kysymys xD

Allekirjoittanut spoilaa itseään vähän liikaakin... Nimimerkillä "Kuka-tiesi-miten-anime-loppuu-ennen-kuin-oli-edes-aloittanut-sen-katsomista..." Tosin, mun maailmaa ei spoilerit kaada, joskus haen niitä ihan tietoisesti xD

EDIT: Abipäivä oli kiva ^^ Tosin siivoaminen ei välttämättä niin kivaa, mutta ainakin sai karkkia ^^

Tiettekö, mä haluaisin cossata yhtä tyyppiä, mut mulla on pulma: Sen puvuissa on aina housut... Ja mulla on periaate olla pistämttä housuja vapaaehtoisesti jalkaani... Ainoa kerta kun sillä on ollut hame on yhden pienen hetken sellainen rokokoo-puku jota en kyllä rupea tän vanhojentanssipuvun jälkeen vähään aikaan näpertään... Mutta mä haluan cossata sitä T_T

EDIT 2: Hienoa. Tiedättekö, mulle ilmoitettiin eilen että "Teille on merkitty isosen nuortenohjelma Mouhijärvellä 4.3., mutta kyseistä iltaa ei ole olemassakaan." Kiva... Sitten kysyttiin pääsenkö tänään vetämään nuortenillan Nuokkarille. Ihanan pitkä varoitusaika... En menny, kun ei mulla oo vie mitään valmista materiaaliakaan... Musta vähän tuntuu että meidän seurakunnan järjestely ei ihan ole kunnollisessa jamassa... Pikkuvelikin yritti mennä nuorteniltaan jonka piti olla mut kukaan järjestäjä ei tullut paikalle...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Helmi 18, 2011 11:10 pm

Siellä on kartta, missä lukee muistaakseni jtn "Paikalla olevat käyttäjät". Se on linkki ;>

Penkkarit oli ihan kivat, paitsi siinä vaiheessa kun abit mm. leikki etikalla... No jaa, parin vuoden päästä on meidän vuoro 8D
    Ja vanhojentanssejakin oli kiva kattella, ensi vuonna se on sitten ittellä edessä, jos siis osallistun :'D Kyllä mä varmaan, jos saan jostain revittyä ittelleni parin x'D

No, Ai-chan, ehkä se ei oo kauheen paha asia nyt kuitenkaan. Se on cossaamista, ei tavallista elämää, joten voit vaikka rikkoo periaattees sitä varten ^^

Aloin sitten eilen katselemaan Kuroshitsujia. Ja pakko myöntää, että pidän siitä ^^
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Helmi 19, 2011 12:04 am

Aaaaaa, selvä. *Löysi, ja ihmettelee kävijää Yhdysvalloista xD*

Jouduitteko te siivoamaan abien jäljet? Meidän abuskat ei leikkinyt etikalla, mut hiusgeelillä kylläkin... Mä sain irokeesin xD Meillä ei ollut vanhojentansseja, kakkosia on tänä vuonna niin vähän, ainoa tyttö tanssi jo viime vuonna, pojat saa varmasti tanssia ens vuonna jos tahtoo kun meillä on 19 tyttöä ja 10 poikaa, eikä ne kai hirveästi sitä ollut halunnutkaan...

Omat vanhojentanssit vuoden päästä! WIIIII!!! Niin, se pari. Wäää... Mä tiedän kyllä ketä mä tahtoisin pyytää mutta kun mie en uskalla... Enkä mä edes tiedä haluaako se tanssia...

Niin mutta... *Mutisee jotain* No, sano(kaa) sitten, mikä olis nätein, valkoinen [link], punainen [link] vai sininen [link] univormu? Sitten joskus, kun vanhojentanssipuvusta on hengähtänyt, voisi kyllä cossata sarjan naisia jotka pukeutuvat kuin naiset, niin nättejä pukuja että... Ja mä haluaisin tehdä Andrénkin puvun, tarttis löytää joku poika jolle sen vois tehdä xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Helmi 19, 2011 3:38 am

Ei me mitään siivottu 8'D
    Ai kun kiva x'DD Mä sain violetin nenän ja otsatäplän.

Mun mielestä toi valkoinen on ehkä nätein... Tosin siinä mielessä hankala, että menee helposti pilalle, niinkuin kaikki mikä on valkosta :'(

YÄÄÄ miksi favettaminen ei toimi?! Löysin Devistä aivan, sanoisinko, järkyttävän kauniin kuvan enkä saa sitä favetettua. Ei ole reilua tämä nyt kyllä >_<'
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Helmi 20, 2011 1:24 am

Epistäääää. Me jouduttiin siivoamaan, lattiat täynnä (kirjaimellisesti) paperisilppua, siirappitahroja lattialla, ilmastointiteippiä ihanissa kasoissa jne.

Mäki ajattelin eniten sitä valkoista... Valkoinen tai punainen varmaan, toi sininen ei jotenkin sytytä... Ja mä keksein miten ehkä saa hyvin osan puvusta, jos laittaa valkoiset legginsit ja siihen päälle mustat pitkät sukat, niin siihähän mulla olis "polvihousut" ja "pitkät saappaat" xD

Jos nyt tekis sen quincy-cossin ensin. xD

On erittäin ärsyttävää kun DA ei toimi. Yritä vaan odottaa että se toimii ja faveta sitten, muuta neuvoa en osaa antaa...

Mä kävin äsken katsomassa "Kaksin karkuteillä". Se oli ihana!!! ♥♥♥ Mut ilmeisesti sen pitäis olla 3D-leffa, mut ei meille annettu mitään laseja... Hiiskatti. Vaikka ei se huonolta näyttänyt ilmankaan, ei sitä edes huomannut että sen pitin olla 3D...
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viestien lukumäärä : 46

Viesti kirjoittaja Sienilakki Su Helmi 20, 2011 3:11 am

Mää pelasin tämmöstä peliä kun aqworlds pari viikkoo sitten ja siellä oli Kiinalainen uusi vuosi ja turnaus kaikenlaisine bosseineen. Sielä sitten löyty tämmöset jätkät kuin Bash ketchup, NOTruto ja nekoyasha, mikä nauratti eniten.

minusta se siivoaminen ei ollut paha, olis siinä saanu kuluu vähän enemmän aikaa.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Su Helmi 20, 2011 6:55 pm

he, meillä kakkoset joutu siivoamaan abien jälet, eikä kellekään tehty mitään tuhruja =D Meitä ykkösiä rääkättiin orjapäivänä jo ihan riittävästi... Meillä oli vaan abi-show, jossa kiusattiin opettajia xD Niiltä kyseltiin kaikkea jännää, laitettiin ne tunnistaan toisiaan sokkona, imitoitiin eri sketseissä ja muuta mukavaa xD
    Se oli aika nastaa, mut kyllä mä vähän säälin niit opettajia. Ei oo kivaa olla nolattavana tollai, vaik ei ne mitään pahoja juttuja ollu, mutta musta ei ainakaan tuntuisi kivalta.

Penkkaritoli ihan jees, kaikkien treen lukioiden rekat meni pitkin hämeenkatua ja pommitti ohikulkijoita kovilla karkeilla. Kaiken lisäksi ole karkkilakossa, jtoen en etes hyötnyt niistä pommeista mitenkään... Mut se on osa treen penkkarperinettä ja oli ihan kiva käydä kattoon. Vähän eri meininki niissä julistissa kun Vammalassa. Vammalassa on vaan joku säälittävä pikkurätti siinä keran kyljessä, mutta Treella on kaikilla viimisen päälle hienot vaneritaulut ja niissä oikeesti hyviä iskulauseita. Mut siellä on kyllä kilpailua niitten julisteiden välillä, nii tasokin on parempi. Sääli vaan, mut meijän koulu julisteet ei etes olleet niitä parhaimpia...

Vanhojen tanssit oli kivat, mutta ei siel kyllä kaikki ollu ihan kartalla xD Ja nyt tietää moniamonia hyviä vinkkejä omaan mahd. pukuun, mitä pitää ottaa huomioon :D

Miten yhteen vuorokauteen Hesassa voi mahtua niin paljon akikennäköistä... Hissit, pökräilyä, palohälytys, musikaali, iltapala, aamupala, hotelli, tätejä, glementtinejä, silityshuone, 8-kerros ja sen sohva, paloauto, taksit, Kamppi, Foorumi, housuliike, jäiset kadut, miljoonat liikennevalot, maatilatori, tattari-hunaja ja vaikka mitä muuta xD Ihan jees irtiotto arjesta, vaikka musikaali ei ollut aivan niin loistava kun odotin. Hyvä, mutta ei paras.

Ei jestas, joskus vaan niin lapsettaa. Vuorenvallotus lumikinoksessa Akin ja Leevin kanssa xD Ja kuka oli isoskoulutuksessa, eikä päässyt mukaan, ähhää. Mä viel voitin sen sodan! (ku Aki kyllästy kyttäämään, etten enää mee sinne vuorelle, mut ei siitä puhuta xD)

Joo, ei kai jollain ole vähän höpötysfiilis, nyt tää menis ja lakkais yytämästä turhaa turinaa foorumille...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Helmi 20, 2011 10:11 pm

Ai, munkin mielestä toi valkonen on kaikista kivoin asu ^^. Ja ite oon päättäny, etten ajateluu osallistua vanhojen tansseihin, jos voin ne suinkin välttää, ainaski vielä on sellanen olo...
    Tosin kivoja mekkoja ihmisillä on... kun Hesassaki samassa ravintolassa oli syömässä joku vanhojen tanssiporukka, ja ne mekot olit aivan ihania...

HEEEEIII! Miksen mä oo ikinä paikalla ku tapahtuu kivaa, olis vionu ihan hyvin tulla ulos, mutta kun oli se isosjuttu... GRRRRRRR. Ja nyt loppupäivä pitäis ahkerasti tehä koulujuttuja... Tai sit ei vaan jaksa...

Nyt sain vihdoin sen kirjan, jota oon jo tammikuusta asti himoinnu, kyllä kannattaa mennä hesaan.
    Ja se musikaali, se oli ihana, harmi vaan etten löydä niitä lauluja ku enkuks netistä, toivottavasti siitä tulis cd suomeks, sitku sen esittäminen on lopetettu.

Hei Ai muuten ookko ikinä lukenut sellaisia kirjoja kun Huumaa, Juoruja ja Erheitä, se on siis kirjasarja ja kertoo 1900-luvun alkupuolen Manhattanin seurapiireistä... Ihan kiinnostava ja historiallinen ja romantiikkaakin siinä on mukana...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Helmi 21, 2011 3:07 am

Olenpa oikea kulttuurin suurkuluttaja - kävin tänään Finlandersin konsertissa ^^

Sonskuuuuu!!! Lukioon mennään vanhojentanssien takia! Okei, ehkei ihan xD

Siis mikä isosjuttu? Oonks mä missannut jotain? Ääää...

En ole lukenut... Sori Sonsku...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Helmi 21, 2011 3:52 am

No hätä Ai, se oli noille nappula-isosille, ei meille :)

Sonshi muutes, joko tuli tiedot, kuka päsee millekin rippileirille? ku niitten piti tulla 19 päivä, mut en muista kumpaa kuuta...

Finkut, jee! Ei mitenkään erityinen bändi, mutta soittaa ihan tanssittavaa musaa. Nyt on taas tullut armoton hinku tanssilavoille... Mä haluun tanssimaan! no kaikkia taas kiinnosti... Ja sekin varmaan, että huominen päivä vissiin angstataan kotosalla naaman takia... ei ole kivoja nää helkkarin bakteerit...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Helmi 25, 2011 3:36 am

Täällä on olluu kauheen hiljasta tän viikon...

Aaawww. Kaksin karkuteillä oli aivan ihana elokuva ja Lauri Tähkä sopi siihen toiseen päääosaan hyvin.^^

Jes ens viikolla on hiihtoloma, tosin mulla nää kaks viimestä päivää koulua on muutenkin rennot, kun tänään oli tunnin selitystä lukion aineitten valinnasta ja sit sai olla tampereella ja käydä ostoksilla ja kaikkeee. Ja huomenna on liikuntapäivä ja meen lasketteleen, toivottavasti vaan ei oo kauheen kylmä tai muuten jäätyy, ja se ei oo kivaa.

Suosittelen muuten niitä kirjoja Ai, kun muutenkin pidät historiallisista jutuista, ja niitten kirjojen kansissa on aivan käsittämättömän ihania mekkoja... Kansikuvien takia just kiinnostuinkin niistä...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Helmi 25, 2011 4:25 am

Ah, mun piti vastata peleihin mut en jaksa... Sori ihmiset, tänään on ollut jotenkin veto pois koko päivän.

Millaisia ne kirjat on? Mistä ne kertoo (Siis tarkemmin kuin pelkästään aikakausi)? Ei kirjoja pelkkien kansikuvien perusteella valita, vaikka olis kuinka hienot xD Takakansiteksti ja vilkaisu kirjan sisälle on valttia kirjakaupassa ^^

LLLOOOMMMAAA... Pian.

EDIT: Anteeksi, että olen ollut kauhean kauan hiljaa ja poissa... Vaikka niin on tainnut ilmeisesti olla kaikki muutkin, kun ei ole uutta tullut xD

Kummallista kun sanotaan ettei Suomi enää pärjää urheilussa, ja noistakin hiihtokisoista on tullut ties montako mitalia...

Voisin mennä vastailemaan peleihin.

Ja Marsu*, kun ehdit niin lisää mun hahmolistaan Donis ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Maalis 10, 2011 9:20 pm

Onpas ollu hiljaista muutaman päivän...

Tänään tehtiiin sit yhteishaku ja ilmeisesti onnistuin tekeen sen oikein, ettei opetushallitukseslta tarvi anoo lupaa muuttaan sitä... Nyt tarvii vaan toivoo, että keskiarvo riittäis Tykkiin, ja jollei riitä niin ainakin paikalliseen lukionn pääsen ihan varmasti.

Niin siis ei niissä takakansissa paljoo tekstiä ollu.

Ihanaa elämää vuosisadan vaihteen Manhattanilla

Loisteliaisiin pukuihin pukeutuneita suloisia nuoria naisia juhlimassa aamunkoittoon saakka, vastuttamattomia nuoria miehiä joilla on viekoitteleva hymy ja vaaralliset aikeet, valkeita valheita, synkkiä salaisuuksia ja skandaalinkäryisiä parisuhteita. Tällainen on Manhattan vuonna 1899...

Elizabeth ja Diana Holland hallitsevat Manhattanin seurapiirejä. Mutta kun tytöille valkenee, että perheen asema on kaikkea muuta kuin vakaa, jokainen ulkopuolinen muodostaa äkkiä uhan heidän kultaiselle tulevaisuudelleen. Tyyni ja hillitty Elizabeth ja huikentelevainen Diana oppivat luovimaan yhteiskunnallisen aseman asettamien velvoitteiden ja tunnemyllerrysten ristiaallokossa - kumpikin omalla tavallaan.

Ja edellinen oli siis suora kopio ensimmäisen osan kannesta, lähinnä vaan ostin ekan osan, kun siinä kaupassa ei ollu sitä kirjaa mitä halusin ja sit ärsytti ja ajattelin ostaa jotain...

Kuroshitsuji anime (ja manga) on aivan ihana, Sebastianista (siis yli 400-vuotiaasta demonista, joka on hovimestari) ja Cielistä (12-v pikkupoika, joka on rikkaan suvun perijä) tulee aivan ihana pari, tai ei niistä oikeesti taida mitään paria tulla, mutta kuitenkin.
    Ja muutenkin siinä sarjassa on paljon mielenkiintoisia hahmoja. ainkin 5 ääninäyttelijää on myös Bleachissa ja sit pari tyyppiä sarjasta näyttää ihan Hetalian amerikalta ja Itävallalta...

Ja Michi jos nyt ohitat seuraavan tekstin vaan koska se liittyy mangaan, niin sulta jää paljon mielenkiintoista tietoa välistä. JOTEN HUOM!!!!
    FMA:n viimesen osan pitäis ilmestyä tän kuun lopussa suomeks. JIHUUUU!!!
    Tulipas kirjotettua paljon...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Maalis 10, 2011 10:18 pm

Hei taas kaikille. Olen siis palannut Lapista (okei, on siitä jo muutama päivä) ja ehtinyt sairastaakin jo tässä välillä. Enkä oikeastaan ole täysin terve vieläkään... Tai no, KOSKA MÄ NYT TERVE OLISIN, mutta siis sillai etten oo kipee x'DDD Nenä vuotaa ja yskin ja kurkku on kipee ja kaikkee...

Ai niin kappas, enpä ole vielä lisännyt Donowania hahmolistaan~~ No, pitää se asia tässä kohta hoitaa :') Samalla voisin lähettää sähköpostitse ilmoituksia YoDen kevätsiivouksesta niille, jotka eivät ole vielä ilmoittautuneet... Olen unohtanut senkin ihan kokonaan...

Joo, Kuroshitsuji on aika mahtava : D Tosin, en mä nyt tiedä tosta Sebastian x Ciel -jutusta... Niillä on nyt jo niin mielenkiintonen suhde~~
    Ja on, on mielenkiintoisia hahmoja. Itse päähenkilöt on tosi kivoja (Ciel <3), ja Undertaker on kans aika mahtava :'D Ja Grell on ihan kiva... Ensin en oikein tykännyt siitä, mutta nyt se on ihan jees. Mutta Alois... Vähän veikkaan että tulen vain ja ainoastaan inhoamaan häntä -.-'
    HAHA Claude on Itävalta #2 x'DDDD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Maalis 11, 2011 1:04 am

Hoo, ihmiset kirjoittaa! Jee ^^

No, ehkäpä joskus luen nuo sinun kirjasesi, Sonsku ^^

*Jättäytyy totaalisen ulos yaoi-höpinästä*

Jee, Donis on mukana listassa ^^

Ai-chan haluaa nyt jotain söpöä-ihanaa-romanttista Mijiron peliin ^^ Ai miten niin vähän vaikeeta kun ollan just selvitty youkaista, puolet porukasta on loukkaantunut eikä Mijiro edes voi valittaa Koyukille haavastaan saadakseen hellyyttä osakseen kun yksi makaa tajuttomana maassa verenhukan pauloissa xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Maalis 11, 2011 4:23 am

On hienoa kun asiat selkeytyvät ^^
    ... niin siis Kuroshitsujissa. Eipä siitä sitten sen enempää. Emmehän toki halua spoilata ketään etc.

ÄÄÄÄÄÄ koulutyö sukkaa~~

Waaa Ai-chan, ei saa syödä Ryu-chania -kunia vaikka sillä nyt on verenhukka ja se menetti tajuntansa T^T x'DDDD Ei mutta, nythän on melko hyvä tilaisuus jos Mijiro aikoo tahallisesti ja/tai tahattomasti tehdä Koyukille jotain perv- söpöä, kun sekin (Mijiro) on kuitenkin haavoittunut... Eikä Ryun kyyläävä silmä juuri nyt häiritse x'D (Ikään kuin sitä kiinnostaisi, mutta onhan se kuitenkin alaikäinen ja kaikkihan, myös Ai-chan, tietävät miten alaikäisten kanssa täytyy menetel- *tulee lyödyksi kirjalla päähän*) Nyt on jäljellä enää KEIJIN KYYLÄÄVÄ SILMÄ (okei, olen aika väsynyt).
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Maalis 11, 2011 4:35 am

Häh? Syödä? Voi kuule, en syö alaikäisiä poikia... Vaikka yhden rillipään voisin kyllä napsaista... xD Jaa mitä, pervoa? Mitä hiikuttia sinä oikein suunnittelet, Mikkun on varsin säädyllinen mies! xD Mitäpä pervoa sitä tuohon nyt edes keksisi... Keijin kyyläävät silmät, äläkä unohda Zaburia ja seitsemää varasta xD

Edit: Tulevathan kakkosvuoden ihmiset huomenna isoskoulutukseen? Marsu* voisi samalla lainata mulle pari Bleachia ^^

Meillä oli tänään vaalipaneeli... Muuten suht tylsää, mutta se yks panelisti oli sairaan komee! Sillä oli suht samanlaiset mielipiteet kuin mulla, ainoo mies joka oli pukeutunut asiallisesti pukuun, vaikutti älykkäältä eikä suoltanut vaan poliittista juttua vaan myös muuta esim. faktaa tuulivoimasta, ja kaiken lisäksi hitsin ihana ulkönäkö... (Ja yhdellä sivulla lukee että se harrastaa animea ja mangaa, jay! Ja runoutta ja kaikkea muuta kivaa, ja aikoo opettajaksi, wuuu...) Ainoo asia mikä vaivas oli sen puolueen nimi: Piraattipuolue. Siis mikä itseään kunnioittava puolue antaa itselleen nimen Piraattipuolue???

Hei, oonks mä ollut youkai jo kauankin?
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Maalis 12, 2011 2:08 am

En mä mitään suunnittele, mähän myönsin olleeni väsynyt ja kaikkee~~
    Zaburi ja seitsemän iloista rosvoa x'DD Se on vähän niinkuin Ali Baba ja 40 iloista rosvoa. Vai oliko niitä 60, vai 80?
    Hupsista feilasin, eiväthän ne olleet iloisia rosvoja. Iloisia rosvoja oli vain kolme :'D
    Joo, älkää kysykö.

Mihinkähän aikaan sitä IK:ta sitten olis? Mä oon meinaan yhdeksästä kahteentoista aamupäivällä kirkossa, kun Lapin ripariporukalla on konfis, ja sen jälkeen ois tarkotus kiertää laulamassa niille niiden juhlapaikoilla... Enkä tiä et kauanko siinä menee, ja että tuunko siis ollenkaan IK-miittiin...

Meillä oli vaalipaneeli torstaina, ja siellä oli pelottava kommunisti O.o x'DDDD Ei mutta, se vaalipaneeli oli mielenkiintoisempi kuin mä oletin (: Meillä ei ollut ketään edustajaa Piraattipuolueesta, mä olin ihan loukkaantunut x'D

Ja en mä tiedä, ootko sä ollut yookai jo kauan, ko en oo seuraillut 8DD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Maalis 12, 2011 2:37 am

Ai: Oot ollu yookai jo kauan, on pitänyt mainita siitä aieminkin mutta en ole muistanut...

Meilläkin oli se vaalipaneeli ja kommunisti oli kyl aika karmiva, ja muutenkin siellä oli porukkaa puolueista, joista en oo aikasemmin kuullukkaan...

Ja tein mielenkiintoisen havainnon: Kuroshitsuji ekan tuotantokauden loppu on ollu täyttä filleriä, samaten kun koko toinen tuotantokausikin... tai no en ihan tiiä voiko sitä kutsua filleriksi, kun anime ei näköjään yhtään seuraa mangaa,mutta hyvä vaan, että jos joskus lukee sitä pidemmällekin mangana ku pokkariin 4 niin eipähän oo ainakaan tapahtumia nähnyt ennalta. Mitäään Aloisia, tai
    Claudea ei esiinny mangassa.

Nyyyhh... tarvii varmaan mennä tyhjään ja täyttään tiskikone ja siivoon pöytä lehdistä, ennen kun äiti kerkii tuleen kotiin, se on ollu kolme päivää lapissa ja sinä aikana meille on tullu ihan sairaasti lehtiä, jotka mun täytyy tietenkin raivata pois...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Maalis 12, 2011 3:12 am

Hmmm. Ehkä sitten teenkin jotain söpöä/pervoa kun Ryuu on saatu paikattua xD Mutta vahingossa, Mikkun on varsin säädyllinen mies~ Varaudu, Marsu* xD

Muistaakseni kymmenestä neljään... Konfis, lauantaina? Kvääk. Byäää mä tahdon Valkaisuja T_T Enkä siis lainkaan kaipaa Marsu*n seuraa *angel* xD

Kommunisti? Pelottavaa.

Tarkoitin siis että mistä viestimäärästä se on tullut?
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Maalis 12, 2011 3:17 am

Jaa, muistaakseni 350 viestistä.

Aika karmivia kuvia uutisissa on siitä japanin maanjäristyksestä, tulee sellanen olo, että meiän tien keskellä oleva roudasta syntyny kolo on toosi pieni, kun kuvissa asvaltti oli repeytyny ja tosi syvästi ja muutenkin täys kaaos kaduilla...
    Ja vielä matikantunnilla, ku opettaja mainitti jostain maanjäristyksestä se tuntu tosi pikkujutulta, mutta nythän siitä on jauhettu uutisissa koko päivän, no joo oli se tietenkin iso ja jos siitä tuli vielä tsunamiki ja kaikkee... Kunhan tyyliin kukaan Tite Kubo, tai kukaan muu mangapiirtäjä, jonka sarja on jännässä kohtaa kesken kuollu.

Ja asiasta ties mihin. En kyllä ihan usko, että kommunistipuolue pääsis eduskuntaan, mutta kuulostaa se kyllä aika pelottavalat kun kommunisteista tulee ainkin eka mulle mieleen diktaattorivalta ja maailmansodat ja muut kriisit...

Viimeinen muokkaaja, Sonsku pvm La Maalis 12, 2011 3:20 am, muokattu 1 kertaa
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku La Maalis 12, 2011 3:18 am

hei, täällä on elämää! Olin jo melkein tottunut siihen, ettei täällä koskaan tapahdu mitään jännää seurattavaa ja ku peliin ei ole ehtinyt vastailla tässä männäviikolla...
    Huomenna olisi tarkoitus tulla ik-tapaamiseen. Olihan sen klo 10? Ko mulla on kaikki laput kotona ja olen nyt Treella... Mulla on ne laput huomennakin kotona, ku tulen täältä suoraan sinne miittinkiin. Toivottavasti en tarvi sieltä mitään :)

Tänään ei aivot toimi, pahapahapaha perjantia... vaikka tänään on kyllä ollut ihan älyttömän kiva perjantai. Laura oli parantunut, eli ei tarvinnut angstata koulussa yksin, opetteli soittaan kitaraa yhteen biisiin pop/jazzissa ja totesin, ettei se ole lainkaan hassumpi soitin (tosin sormet on melkein verillä nyt, ku vähän soittelin tossa äskön, mutta pikkuvikoja), sit vietin kivasti ehtoopäivää teoriatunnilla ja etenin yli luvun verran tehtävissä ja olen ihan hitsin leija nyt siitäkin, sit tiskasin, jee ja laitoin hyvää ruokaa ja siivous on vaiheessa ja läksyt ja tutkielma ja isosretken korvausessee tekemättä ja kemian essee tekemäti ja ikkunat pesemättäm mut onneksi nyt on pakkasta nii sitä ei voi tehä ja sit pitäisi naamakin pestä ja nukkua ja voi kukkuu. Nyt alkoi taas masentaa ku alko ajatella mitä kaikkea pitäsi vielä tehdä... Mut Taikahuilu oli hieno, sillä on hyvä leijua edelleen :)

Siis oltiin mamman kanssa oopperassa eilen, jee! Viitä oliki kolme vuotta ko viimeksi on pääsyt ja nyt vielä pääs katsomaan Taikahuilua, yhtä universumin hienointa klassikkoa <3 Yön kuningattaren aaria oli upea ja Jaakko Ryhänen ja Jorma Hynninen aivan mahtavia, niin kuin aina :) Kukaan ei vaan ymmärrä tätä hienoutta. sääli. Mut Tamperetalon versio Taikahuilusta oli kyllä semmoinen, että sitä voisi lähteä katsomaan, vaikka ei oopperasta niin välitäkään. Se oli modernisoitu 1920-luvun Las Vegasiin ja siellä oli kaikenlaisia kaksimielisyyksiä ja vitsejä mukana. En tiedä onko ne välttämättä oopperan arvolle soveliaita juttuja, mutta viihteestä menee kyllä, ja hyvästä sellaisesta. Kaiken lisäksi esitys oli kokonaan suomeksi ja siin on aika paljon puheosuuksia. Ja Mozartille täytyy antaa kaikki kunnia musiikeista, ne ei ole mitään perinteiliä oopperaballadeja, vaan hienoja ja päähän jääviä melodiajuttuja. Hienoa musaa ja ammattilaisten tekemänä aivan loistavaa. Tänään kuuntelin samaisia biisejä lauluopiskelijoiden laulamana ja tultiin teoriaporukan kanssa yksimielisesti siihen tulokseen, että kyllä sitä reenaamista vielä riittää. Hyvin ne aikuset laulo, mutta vertailupohjana onkin ammattilaiset.

Kuka taas paasaa oopperan ihanuudesta xD joo, ei mulla oikeesti ollut mitään asiaa, mutta aattelin päivittää kuulumisia tänne, jos ei ihmisten kanssa nähdä viikonlopun aikana...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Maalis 13, 2011 3:31 am

Jaa, selevä.

Jotenkin tää tsunami tuntuu läheisemmältä kuin se 2004 tsunami... Ehkä erityisestä kiinnostuksesta kyseiseen valtioon? Toi sama tuli munkin mieleen, ties ketä "tuttuja" siellä on voinut kuolla...

Joo, on se kymmeneltä xD Hienoa kertoa näin jälkikäteen...

Mitä, joudutteko te tekeen jonkun esseen siitä seikkailusta? Mikä aihe? Tahdon joskus oopperaan, en oo ikinä ollu...

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Su Marras 24, 2024 10:16 am