Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viestien lukumäärä : 46

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 37 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sienilakki Ti Helmi 01, 2011 12:19 am

onneks oon lyhyellä matikalla... jos musumella on hankalaa niin sitten muilla saattaa olla häränpyllyä. itellä meni koe hyvin. tosin just sain kuusi tehtyä, ja tarkistusaikaa riitti.

Japoneesee tekis mieli opiskella vain sen takia että 1. ei tarttis aina oottaa sarjoista subeja ja 2. vois mennä Japaniin vaihto-oppilaaks.

tämmönen ny vaan, ja mielelläni pelaan sun kaa musume Yakumalla. Donowanin kohtaaminen voi olla mielenkiintoista kun toinen vihaa ja toisella on jopa ystävinä ihmisiä.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 37 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Helmi 01, 2011 8:47 pm

~Watashi wa bara no sadame ni umareta, hanayakani hageshiku ikido to umareta~

Myäääh minkä takia animevideot ei suostu latautuun T_T

Oletan tuon olevan kohteliaisuus, Sieni-kun ^^ Kiva, sitten kun Marsu* saa Doniksen hyväksyttyä niin mä tuun ^^

Taidanpa tästä sittenkin mennä vastaamaan peliin...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Ti Helmi 01, 2011 9:53 pm

Jee, peliin <3 Hayashiinhan kivasti joo ??

Joo, ei mee yhtään lujaa... xD

tosi kivasti kaikki menot on aina kivasti lauantaina ja kaikki menee aina päällekkäin... Nytkin on samana päivänä nuokkarin pito Mouhussa, esiintyminen Koskikeskuksessa ja musikaaliesitys Helsingissä... Sama päivä, melkein samat kellonajat. Sitten vaan pitää priorisoida ja päättät mihin meen. Oikeesti tärkeimmät olisi se nuokkari ja konsertti, ku se on koulujuttu, mutta silti meen Hesaan. Joululahjoja kun ei voi missata xD Omavaltainen priorisointi on hurjan kivaa xD

joo ja taas olen ulkona keskusteluista. Kovasti seuraan aina, mutta ikänä ei ole mitään asiaa, joten en jksa kirjoitella. Ja mulla kanssa koeviikko starttaa huomenna... Äikkää ja kielioppia, mitä on koko jakson aikana menty vähän sinne päin läpi tänään ja eilen. huomenna sitten pitäisi hallita koko peruskoulun aikaiset kielioppisäädökset, nimikkeet yms yms ja arvatkaa vaan onko joku aika rajusti kujalla.
    Sitte on vuorossa enkku, joka tässä jaksossa feilaantuu ihan 6-0 ja perjantaina mantsaa, josta olen siitäkin pahasti pihalla.
    Näyttää tosi hyvältä hei! eh..? Noo, onneksi on aika matikka 11-kurssin koe ensi viikolla, josta en tajua senkään vertaa... Hyvin menee, lippu on korkealla, oikeastaan niin korkealla, etten ikänä etes yletä siihen. Jännästi sekoitti kielikuvia. Kielikuva, hyvin Jännä sana. Kuin kuvitettu kieli, hyvin Jännää ja jännästi eksyi aiheesta, jota ei koskaan edes ollut Jännää!

Joo, tää laittais nyt koneen pois ja rupeis lukeen kokeisiin. Paitsi tietenkin siinä tapauksessa, jos Ai on vastannut peliin tai jos Sonchilla on jotain tosi tärkeää asiaa mesessä, tai... nii ja tuliko siitä lukemisesta taaskaan yhtään mitään...
    Voisko joku kiva ihminen hankkia mulle semmoisen sähkökaulapannan, että aina kun ajatus tai teot harhailevat koeluvusta, tulis semmoinen pieni tälli. vähän niinkuin koirilla tämmöinen haukkupanta? Vois toimia... xD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Helmi 01, 2011 11:37 pm

DYHFJGKJIPOKÖUTJGHKHKHUILU!!!

...

Selvä, olkaa kuin tuota ei oliskaan. Mutta ne on mun tuntemukset - mä en löydä mistään kunnollista Versailles no Baran kakkosjaksoa! T_T Kaikkialla on vain toi sama video jonka lataaminen tyssää kahden-viiden minuutin paikkeille...

Koeviikko, koeviikko. Mäkin meen lukeen ny xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Helmi 02, 2011 2:05 am

HUILU x'DDDDDDDx'DDDDxDDD

Moi meen lukeen fysiikkaa.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ke Helmi 02, 2011 4:22 am

Miksi musta tuntuu, että koeviikko taannuttaa ihmisiä henkisellä tasolla? xD
    Hitsin hienoa rutista facessa kuinka äidinkieli on vaikiaa ja sitte vasta myöhemmin tajuta, että mullahan on vanha äikän opettajani kaverina xD Ja hän sitten luonnollisesti alkoi heti kyselemään kaikkea jännää xD
    Joo, mut en kyllä etes haukkunut oppiainetta, koska musta äikkä on ihan jees. Kielioppi menee vähän yli hilseen aina välillä, varsinkin verbien nominaalimuodot, mutta ei nekään mahdottomia olisi, jos vaan olisi aikaa paneutua.
    joo ja tää menis nyt nukkuun, että aamulla jaksaa herätä kokeeseen. Sori Ai, en taida vielä vastata, mutta kattellaan tässä jossian vaiheessa...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Helmi 02, 2011 4:47 am

Kappas, en yhtään huomannut tuota huilua, se tuli ihan vahingossa (puskan takaa xD) randomilla näppäinpainalluksella x'D

Tuli taas todistettua että YoDe-valittamisella on yliluonnollinen kyky ratkaista ongelmat xD Juuri kun olin valittanut täällä, se video alkoi latautua, hitaasti mutta varmasti. Olin silleen et just, sen piti sitten alkaa latautua just sillon kun mun oikeesti pitää mennä lukeen uskontoa... No, jätin sen latautumaan lukemisen ajaksi, ja sanoin ettei saa sulkea konetta tai poistaa sitä sivua. No, kun tuun takaisin niin eikös kone oo välillä kayty sulkemassa ja avattu uudelleen. Eli se hyvä latautuminen meni nyt ihan hukkaan ja huonolla tuurilla se ei taas huomenna lataudu kunnolla...

Taannuttaapi joo xD

Laitoin muuten signatureeni jo Donowanin nyt kun muistan, toivottavasti Marsu ei suutu hyväksymättömästä hahmosta ^^

EDIT: Kuka on koneella kun pitäisi lukea... xD

Me saatiin kehitellä oma uskonto uskonnonkokeessa! Se oli hauskaa ^^
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki Pe Helmi 04, 2011 7:55 pm

Jälleen kerran voin ilolla huutaa, että VIIKONLOPPU ON IHANAA! Varsinkin kun se on ny yhen päivän pitempi.

Kuitenkin. minun osaltani koeviikko on vihdoin ohi. rento aika oottaa. nyt katselen animea ja luen sarjiksii rentoutuen. cheers

ei muuta.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Helmi 04, 2011 8:43 pm

on se kiva, että jollain on rentoo... Mulla puolestaan on vielä puolet kokeista jäljellä ensi viikolla ja sen tietää stiä myöten mitä teen viikonloppun... Mut ei sillä, musta on ihan kiva,ku meillä on viikonloppu keskellä koeviikkoa. Välissä on viikonloppu aikaa lukea ja unohtaa vanhat aiheet, nii sitte on parhaassa iskussa taas seuraavalle puolikkaalle. Toki tässä menee yksi kokonainen viikonloppu "harakoille" kun ei pysty yhtään rentoutumaan, mutta joksus on tehtävä uhrauksia...

Tosa just kattelin, että seuraava oikeesti ja puhtaasti freetime viikonloppu on toukokuun alussa... Ei kai jollain ole tapana tupata vapaa-aikaansa aina ihan täyteen? Mut siihen on kyllä (osa) syypäänä studiotekniikat, jotka totautetaan periodisesti useana lauantaina. Pylleröstä olla kuusi päivää viikossa koulussa, mutta valinta/uhraus tämäkin. Sit pääsee tekeen studiossa hommia, ku kurssi on tehty <3
    joo, nyt tää laittais koneen kaappiin ja rientää pikapikaa teoriatunnille ja sieltä kivasti junalla Vlaan Nuokkarille =D
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Helmi 05, 2011 10:23 pm

Omnom viikonloppu. Onneksi ;3 Ja enää ruotsinkoe jäljellä... On muuten mennyt koeviikko tähän asti ihan yllättävän hyvin. Matikka meni suoraan sanoen lähes loistavasti, ja luulen että fysiikkakin. Ja kemia. Äikän kyllä feilasin ja aika pahasti, tai ainakin mulla on sellanen fiilis...

Nuokkarilla oli kivaa ^^ MARSUN KOSTOOOO ehehe.
    Sain nuokkarilla äkillisen inspiksen ruveta taas rämpyttelemään kitaraa, ja kun sitten löysin musiikinkirjastani kivoja nuotteja niin kaivoinpa kitarani esiin ja menin sitten tappamaan sormeni. No, ei onneks oo kirjotus/piirustuskäsi ^^
    Arvatkaas muuten mitä? Mut valittiin isoseks Lapin riparille!! Voi että. Jahuu~~

Hohhoi. Pitäis varmaan ruveta kohta sitä ruotsia katteleen...
    Mutta ei huvita lukee...
    ... tai no, Luke kyllä huvittaa kovasti x'3 Nyt Ai-chan se suu kiinni, anna kun mä selitän ensin x'D Niin siis käväisin eilen kirjastossa ja satuin sitten löytämään sieltä erään kivan Star Wars -kirjan, jonka olin joskus aloittanut mutta sitten joutunut jättämään kesken kun ei ollut aikaa lukea. En tosin muista enää missä kohdassa olin, joten luen sen nyt sitten kokonaan uudestaan~ Ja sitä huvittaisi lukea, ei ruotsia. x'DD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Helmi 06, 2011 12:04 am

Kivaa, että pääsit sinne leirille... Tosin nyt on vaan ongelma Hinamori-puvun kanssa... Misä vaiheessa sä kerkiät opastaan mua siinä... Vois tposin auttaa, jos ite lukisin ne ohjeet ees kerran kunnolla läpi, ja koittaa tajuta niistä jotain, mutta mun tajuamiset ompelussa, sun muissa sellasissa jutuissa ei oo káuheen hyvät...

Jeps nuakkarilla oli kivaa..
    Ja munkin pitäisi alkaa tekeen kouluhommia jossain vaiheessa, uskonnontukielmaa aikaa palauttaa kolme viikkoo, ja en ees oo harkinnu sen aloittamista, ja tässä on vielä kolme koettakin, ennen sitä...
    Tutkielmat on tyhmiä...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Helmi 06, 2011 5:58 am

Ei helv... Ihanaa kun on kirjoittanut pitkät raapustukset ja sitten kun lähettää niin "sivua ei voida näyttää" ja kaikki pitää kirjoittaa uudestaan... Varsinkin kun iskä karjuu että nyt likka pois koneelta...

Aaaah, kohta on koeviikko ohi... Enää biologia ja sitten alkaa... Niin, sitten alkaa kauhea jakso saa**nan pitkine päivineen. Ja parin kuukauden kuluttua 8 kokeen koeviikko...

Ekologia ei kauheasti kiinnosta... Mulla on biologia ainoastaan sen 4. kurssin takia ja nyt mä sain tietää että just se menee päällekäin historia 5. kanssa, joka olis vähän niinkun mun pääreaali. *Sensuroitua materiaalia*

Kehittävää kun eräs tietty Ai-chan on onnistunut saamaan itselleen uuden anime-addiktion ja katsonut kolmasosan sarjasta koeviikolla xD Järkevää? Versailles no Bara/The Rose of Versailles on ihana ♥

Ööööö... Mitä sinä Marsu* tarkoitat tuolla "Ai-chan pitää suunsa kiinni" -jutulla? Ei ymmärrä... En mä ole edes nähnyt/lukenut Star Warseja, ei kai meillä niistä mitään inside-juttuja ole...?

Ehkä munkin (Leivonnaisen xD) pitäis raahautua joskus Nuokkarille tai edes omalle seurakuntatalolle... Kun noissa vapaaehtoisissa... Oisko niissä yks? Muutenkin vois kiinnittää enemmän huomiota isosjuttuihin, esimerkiks ens kesän leirien valintaan, sen nuortenillan suunnitteluun ja keräykseen että miten se tehdään... Mutta kun meitä on täällä läntisellä alueella huimat kaks, ei oo seuraa T_T Kertokaa koska aiotte mennä seuraavaks Nuokkarille, voin käppäillä sinne teidän kiusaksi *evil face* Hienoa Marsu*! Muuten Sonsku, onko teissä ykkösvuosilaisissa paljon meiltä?

Kuka ei ole vielä edes aloittanut cossiaan...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Helmi 06, 2011 4:53 pm

Se on todellakin ärsyttävää, kun koittaa kirjottaa jotain yodeen ja se katoo, tai sit ku mun tapauksessa äiti huutaa, että nukkumaaan, tai muuten nettiyhteys katkee, ja kone lähtee takavarikkoon...

Hei mistä toi Rose of Versailles kertoo? Oon ehkä nähny yhen kuvan siitä sarjasta, ja totesin, että miehiä ei erota naisista, jos kuvassa oli siis sekä mies, että nainen.
    Anime/manga-addiktiot on varsin hupaisia, varsinkin sillon, kun pitäis tehä jotain tärkeetä, vaikka kouluun... mulla oli äikän tutkielma aikaan, joku addiktio menossa, ja sitten luin sen loppuun, ja sit vasta keskity8in tutkielmaan...

tajusin muuten vasta nyt, et Donowanista tuleee mieleen joku venäläinen, tai jostain sieltä päin tuleva henkilö...

Niin meiän ryhmästä (kun IK 1:set on jaettu kolmeen ryhmään), on ainaki kaks sellasta jokka on ilmeisesti tullu sieltä päin Ai, ja ne on vuotta vanhempia, mikä on sinänsä aika hämävää, että miks ne tuli vasta nytte koulutukseen. Mutta voit ihan hyvin tuntea ne Ai, toinen jätkä käy ainakin ammattikoulua, ja on muistaakseni kokkilinjalla, mikäli salakuuntelin joskus oikein, ja toisesta ei mitään hajua, misä se käy nyt koulua...
    ja muissa ryhmissä saattaa kans olla tyyppejä sieltä...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Helmi 06, 2011 7:01 pm

Nooo, Soncchi, kyllä se nyt ehditään saada valmiiksi Animeconiin... Jää sitten nähtäväks että saanko tehtyä omaa asuani x'DDDD Ei mulla tosin oo kauheesti tekemistäkään, ja kun nyt melkein tiedän jo että mitä pitäisi tehdä niin jee ^.^ Ja jos kuitenkin sitten hylkään perfektionistisen mielentilani joksikin aikaa ja suostun käyttämään niitä muovisia mustia rantasandaaleita, niin sitten ei oo enää ihan niin kiire x'3 Tosin ongelmia riittää vielä sen jälkeenkin, mutta niitä sitten voi miettiä samoihin aikoihin kuin viime vuonnakin. Suom. 2 päivää ennen conia x'DDD
    Mutta tehäänkö kuitenkin sellanen sopimus, että jos et oo ihan varma siitä mitä teet, niin älä tee mitään? x'DD Mulla on meinaan sellanen aavistus, että jos saat tehtyä jotain hienosti pieleen niin mä joudun korjaan sen~~ Ja sitten voipi tulla kiirus ja voi erkki x'DDD

4. jakso tulee olemaan tuskaa. Mulla on filosofiaa, uskontoo ja äikkää... Jotenkin en oikeen tykkää niistä aineista. Eikä ens jaksossa oo yhtäkään mun pääaineista (matikka, fysiikka, biologia, kemia). Tai no, enkku ja ruotsi, mutta ne on vähän toisarvoisia kuiteski. Painotus matemaattis-luonnontieteellisissä aineissa~~

Itse asiassa, Ai-chan, se "pidä suusi kiinni"-juttu ei oo yhtään enempää inside kuin mitkään muutkaan sun pervouksista x''D Aattelin vaan että jos en huomauta niin revit mun puheista taas jtn mielenkiintoista...

Ai kappas se Donowankin on olemassa.

Nyt täytyy kyllä jatkaa ruotsin opiskelua, heipä hei.

Väkisinkin herää taas kysymys, että mikä pointti näissä mun viesteissä koskaan on...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ma Helmi 07, 2011 8:07 pm

No, Sonsku, siihen että RoV:ssa ei erota miehiä ja naisia, on kaksi aika hyvää syytä: Ensinnäkin se on shoujoa kauniine bishounenmiehineen, ja toisekseen se kertoo naisesta joka on kasvatettu mieheksi xD Se sijoittuu 1700-luvun loppupuolen Ranskaan, hoviin (jossa siis siihen aikaan pidettiin kaikkea ylempää aatelistoa olevaa väkeä), jossa eräs kenraali saa pelkkiä tyttöjä ja kun se saa kuudennen kerran tytön niin se päättää kasvattaa sen pojaksi. Ei mitenkään hirveän tiukasti pojaksi, koska kaikki ihmiset kuitenkin tietää että se on tyttö ja siitä puhutaan "she":nä, mutta kuitenkin. Kasvettuaan tästä Oscarista tulee palatsin suojelujoukkojen tai jonkun sellaisen päällikkö ja se on läheinen kuningatar Marie Antoinetten kanssa, mutta Ranskan suuri vallankumous lähestyy... Se kertoo Oscarin ystävyyssuhteista ja tuntemuksista, kun on biologisesti nainen, sosiaalisesti mies ja henkisesti molempia. Ja mulla on sellainen kutina ettei se voi päättyä onnellisesti. No, kyllähän me tiedetään jo valmiiks että Marie Antoinetten ja Louis XVI:n käy huonosti, mutta...

Tulipas taas selitettyä xD

Kummallista muuten miten kuninkaallisten nimiä muutellaan maasta toiseen, Louistakin sanotaan Suomessa Ludwigiksi ja Venäjän Nikolait on englanniksi Nicholas-nimisiä jne.

Donowanin idea lähti yhdestä hahmosta jonka nimi on Donovan, ja se kai oli joku venäläisinspiroitunut nimi...

KOKKILINJALLA??? Meidän vanhasta luokasta kaks poikaa meni kokkilinjalle! Nyt iski tiedonjano! Mä haluan tietäääää~

Voidaan sitten jakaa neljännen jakson tuskia, Marsu* xD Sie olet luonnontieteellinen henkilö ^^ Mä olen vähän niinkuin sekoitus luonnontieteitä ja humanistisia tieteitä (ja kieliä ^^), pitkä matikka, biologia ja maantieto mut myös historia, psykologia ja uskonto... Ja se tekee elämästä vaikeaa kun aineet voi olla päällekkäin.

Aaa, okay ^^

*Kopioi tekstin visusti ilkeiden sivujen varalle*
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Helmi 08, 2011 12:52 am

Järkytyin tänään kun sisäistin sen tiedon, että mulla ei ole ensi jaksossa yhtäkään matemaattis-luonnontieteellistä ainetta. Tulee varmaan aika orpo olo.

Onneksi koeviikko on nyt ohi... Äikkäkään ei muuten feilannut ollenkaan niin pahasti kuin pelkäsin, vaikka sainkin siitä tähänastisen lukioaikani huonoimman koenumeron x'DDD Joka ei itse asiassa ollut edes kauhean huono. Jos siis ajatellaan lukioikäisiä kokonaisuutena. Tai jtn x''DD

Öööää vastasin Donowanin hahmotietoihin tuonne vieraskirjaan.
    Ja sitten voisi ööööö vastata vaikka peliin. Sen jälkeen taidankin sitten mennä loppuillaksi katselemaan scifi-elokuvia hehe. Päätin muuten katsoa kaikki Star Wars-elokuvat uudestaan tässä lähiaikoina. Tai no, ehkä jätän Imperiumin vastaiskun väliin. Ei sillä ettei se olisi hyvä, ehei, sehän on aivan loistava. Olen vain katsonut sen niin monesti että muistan melkein ulkoa :'D

Ooaaöö moi.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Helmi 08, 2011 2:22 am

Mur, mä en tykkää siitä kun anime kertoo parin vuosikymmenen ajalta ja kukaan ei kerro missä vuodessa nyt mennään niin joutuu arvailemaan minkä ikäisiä ne on ja kuinka paljon ne on vanhentunut... *Ihminen-jolla-jokainen-fakta-pitää-olla-kunnossa-koko-ajan*

On se jännää miten silmien muoto vaikuttaa siihen minkä ikäisiltä hahmot näyttää. Ne näyttää vanhemmilta enkä mä löydä niistä mitään muuta erilaista kuin kapeammat silmät ja ehkä pikkuisen pään muotoa...

Voi pikku Marsu*... *Taputtaa päälaelle*

WAAAAA Marsu* on vastannut Marsu* on vastannut Marsu* on vastannut!!! *Hyörii kuin päätön kana*

Joo. Tässä tulos lähes kahdeksan tunnin animeannoksesta. Lähes siksi koska olen tehnyt hiukan muutakin välissä xD
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki Ti Helmi 08, 2011 2:39 am

Viime sivu meni ihan vitsin äkkiä Exclamation

ajattelin vain kertoa ennen uuden jakson kärsimysten alkua...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Helmi 08, 2011 3:53 am

Mä vastaan tuohon sun peliin seuraavan kerran kun tuun tänne, Sienilakki, nyt on niin myöhä jo...

^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Helmi 09, 2011 1:23 am

Huoh, meinasin tänään nukahtaa uskonnon tunnille. Samoin käy varmaan huomenna filosofiassa -.-

Taidan tästä mennä vastaamaan peliin, ja sitten joko luen tai sitten piirrän tai menen katsomaan elokuvaa. Saas nähdä mitä sitten päätänkään tehdä 8DD

Ja kaikkia kiinnostaa mun elämä. x''DDDDDDD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Helmi 09, 2011 2:01 am

Nyyhh... Nyt se yks tietty tyyppi kuoli Bleachin animessa... (kukaan muu ei tietenkään tajua, ku Marsu*, mutta ei se mitään...) Ja se oli jo toinen kerta tänää ku meinasin itkee sen takia, että josain ohjelmassa kuoli joku henkilö, kun kattelin tänään Arn Temppeliritari telkkari-sarjan viimesen osan ja siin Arn kuoli ja sekin oli sniff... Mutta Bleachissa päivän pelasti Ichigo, joka on taas kerran tullut voimakkaamaksi, ja tällä kertaa hiustenpituuskin on vaihtunut...

Tuli taas huudettua vähäsen 4H-kerhossa, ja nyt on ääni vähän mennhyt, sinne pitää todellakin hankkia pilli, että saadaan lapset tottelemaan... Kuudesta alaasteikäsestä lähtee uskomattoman kova meteli...

Sain tänää uskonnonopelat monisteet taolaisuudesta ja tuliphan todettua, että teksti oli lähes samaa, kuin siinä yhessä nettisivussa, jossa teksti oli erittäin pitkästi kerrootuua ja vaikeaselkoista... ei oo kivaa, tutkielmat on tyhmiä...
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Ke Helmi 09, 2011 3:48 am

Hiyajaaaaa! *loikkaa ninjapotkulla*
    Mitä olen missannut?! Ainakin pari uutta pelaajaa näin nopeasti vilkaistuna!? Hee terppa siis x3 Hui mutta nyt otan itseäni niskasta kiinni ja aktiivistun. Mitä, ette usko... Shit... eikun joo, nyt mä aktiivistun! >:0

Huh alaasteikäiset on tosiaan kovaäänisiä, vaikka täälläpäin ne ei vedäkkään vertoja meille yseille. Joka päivä saat raahautua kotiin kera päänsäryn joka johtuu siitä että ihmiset huutavat korvanjuuressa. Noms, onneksi ei ole enää paljoa jäljellä *w*

Meillä on ussassa etiikkaa, mikä on suhteellisen mielenkiintoista :3

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Helmi 10, 2011 1:39 am

Meillä ei filosofiaan meinännut nukahtaa, tunti oli yhtä aikaa erittäin outo ja viihdyttävä xD (Sitä opettaa aika omalaatuinen opettaja xD) Pohdimme, miten selitämme sanan "kaksi" ilman numeroita tai miten selitetään "sininen". Tuli deja vu tuohon meidän peliin jossa Kenta yritti selittää Mijirolle vihreää xD Kirjoitinkin siihen lappuun että syntymäsokea ei voi tietää millainen sininen on xD Sitten mietimme, mitä eroa kakkosella ja sinisellä on, ja sitten meidän piti näyttää sininen, mutta "en halua paitaa, haluan että näytätte sinisen" etc. xD Sitten pohdittiin, onko sinistä oikeasti edes olemassa. Ja sitä rataa. xD

Mä haluan nähdä sen uuden Disney-elokuvan ^^

Awww, söpö hymiö. :3 siis ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku To Helmi 10, 2011 2:12 am

Filosofia ei kuulosta mun jutulta... Mamma on aina sanonut, että se on vaikeaa meidän suvun perijaatteellisen luonteen omaaville ihmisille, nii silti olin päättänyt tykätä aiheesta. Nyt en ole enää lainkaan niin varma. Mun älyllä ei selitetä sinistä... xD

Joo ja voi kiesus mikä päivä! Sillai älyttömän hyvällä tavalla =D Ensin matikan kokeeseen aamulla ja siitä selvisin ehkä hengissä. Logiikka on ihan syvältä, mutta kyllä siinä ainakin suurin osa meni ihan oikein, jee.
    Sitte siitä nippejen (meillä päin monni, mutta nykyään käytetään ylesnimitykseni kaikista viereisen yläasteen oppilaista, sorppa vaan te, jotka olette vielä peruskoulussa ;) ) kanssa syämään, vaikka se ei teitenkään ole sallittua. Ja sitte kaupungin kautta Vlaan parturiin. Mikä järki lähteä Treelta Vlaan tarturiin? En kanssa tiedä, mutta vakioistani pidän kiinni :)
    Ja sitte kivasti papan kautta takasin Treelle ja soittotunneille. sieltä suoraan kirjastoon aj seittemän aikaan vihdoin takasin kämpillä. Ja nyt piti ruveta katsomaan lainaamiani leffoja, mutta en taidakaan jaksaa. sen sijaan varmaan katon Pasilan uusimmat jaksot youtubesta, tiskaan ja siivoan ja teen kaikki ne asiat, mitkä on jäänyt koeviikon takia tekemäti. Nyt pääsee ihan luvan kanssa siivoamaan <3 Tosin ei noi villakoirat enää niin paljoa kiusaa kun koeviikolla yleensä... Koeviikoilla tulee aina siivousinto, kun pitäis lukea. Tosin nyt ei kyllä tullut, kun tein jo kauan ennenkoeviikkoa perjaatepäätöksen, että tällä viikolla ei siivota. voitte vaan uskoa, että siinä on ollut todella helppo pitäytyä xD

Joo, ei kai jollain ole pulinapäivä ;)
    Tänään oli ihan kevät. Ulkona oli aivan älyttömän ihana keli <3 Tosin siellä tuuli ihan sikana ja se oli tosi jäätävää, mutta ei se mitään, aurinko pasitoi ja oli kevättä ilmassa :D

Ei kai huomaa, että koeviikko on ohi ja jollain on ajatukset jossain aivan muissa maisemissa ja fiiliksen koholla. Ja huomenna kasiin kouluun...nyt alko taas palautuminen krooniseen stressi-masennus-työnteko-olotilaan. No, pari pasilaa ja sitte vasta katotaan huomisen kirjat, nii eiköhän se taas siitä :)

Edittiä: Ei kai toi kartta vähän näytä mitä sattuu xD Toi mistä pystyy stalkkimaan kuka on miltäkin paikkakunnalta. Mut se sijoitti jonnekin Hattulaan, vaikka ainakin tietääkseni olen Treen keskustassa. Ai-no-Musume sen sijaan majaili kartan mukaan Ikaalisissa xD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Helmi 11, 2011 10:26 pm

Kokeet meni hyvin ^^ Saatiin ne tänään takaisin. Mutta mulle tulee sellainen olo että teidän opet on jotenkin... Ahkerampia kuin meidän. Yhellä opettajalla oli ollut viime viikon tiistaista ja keskiviikosta aikaa korjata kokeet, ja nyt kun on palautuspäivä niin se ei oo vie kunnolla tarkistanut niitä... Teidän opeilla on aikaa kaks päivää.

Miiiikä kartta? Missä mitä häh?

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 5:43 am