kirjoittaja Sonsku Su Helmi 06, 2011 4:53 pm
Se on todellakin ärsyttävää, kun koittaa kirjottaa jotain yodeen ja se katoo, tai sit ku mun tapauksessa äiti huutaa, että nukkumaaan, tai muuten nettiyhteys katkee, ja kone lähtee takavarikkoon...
Hei mistä toi Rose of Versailles kertoo? Oon ehkä nähny yhen kuvan siitä sarjasta, ja totesin, että miehiä ei erota naisista, jos kuvassa oli siis sekä mies, että nainen.
Anime/manga-addiktiot on varsin hupaisia, varsinkin sillon, kun pitäis tehä jotain tärkeetä, vaikka kouluun... mulla oli äikän tutkielma aikaan, joku addiktio menossa, ja sitten luin sen loppuun, ja sit vasta keskity8in tutkielmaan...
tajusin muuten vasta nyt, et Donowanista tuleee mieleen joku venäläinen, tai jostain sieltä päin tuleva henkilö...
Niin meiän ryhmästä (kun IK 1:set on jaettu kolmeen ryhmään), on ainaki kaks sellasta jokka on ilmeisesti tullu sieltä päin Ai, ja ne on vuotta vanhempia, mikä on sinänsä aika hämävää, että miks ne tuli vasta nytte koulutukseen. Mutta voit ihan hyvin tuntea ne Ai, toinen jätkä käy ainakin ammattikoulua, ja on muistaakseni kokkilinjalla, mikäli salakuuntelin joskus oikein, ja toisesta ei mitään hajua, misä se käy nyt koulua...
ja muissa ryhmissä saattaa kans olla tyyppejä sieltä...