Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viestien lukumäärä : 46

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 33 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sienilakki Pe Joulu 10, 2010 11:46 pm

Toi apina juttu on sinänsä huvittava. itellenikin on se tullu pari kertaa. eka kerta tappo nauruun.

Joulu totta vie lähestyy ja huomenna mää meen mun perheen kanssa shoppingille joululahjoja hakeen. ja sitten ihana lause: VIIKONLOPPU ON IHANAA!!!

Bleachfaneja on aika monta... onneks sentään ne ei oo niin raakoja one piece-faneja kohtaan kuin Narutofanit. itekin oon kattelut bleachistä sen 50-60 jaksoo (tullu varmaan mainittuu jo) ja kyl se ihan hyvä sarja on. se liikkuu vaan eteenpäin niin sairaan hitaasti...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 33 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* La Joulu 11, 2010 2:21 am

Mulle ei oo kertaakaan tullut tota apinajuttua, mutta oon kyllä kuullut siitä ^^ Aika hupaisa...

Viikonloppu on tosiaan jotain niin upeaa, etten osaa edes sanoin kuvailla. Paitsi jos se menee koulutehtvävien tekemiseen... No, kyllä siinä nyt jonkin verran ehtii rentoutuakin ^^

Bleach on yksinkertaisesti paras ;D Muttei mulla kyllä mitään oo One Piece- tai Naruto-faneja vastaan. Kaikki tykkää mistä tykkää. Itse en oo koskaan lukenut One Piecea, Narutosta sentään on luettuna suomijulkaisut. Tosin Naruto on mielestäni ruvennut meneen vähän tylsäks, tai jotain... *väistelee Naruto-fanien heittämiä veitsiä*
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Joulu 14, 2010 1:09 am

Ah tänään on ollut kauhea päivä...

Ai jaa xD Mä en huomannut yhtään että siellä oli gallerioita! Ilmankos, ilmankos xD

Voi, eivät kai eri sarjojen fanit käy toistensa kimppuun? Kauhiaa. Tykkäänhän minäkin IchiOrista enkä silti käy Marsu*n ja Sonskun sun muitten IchiRukilaisten kimppuun... (Okei, ne ei oo sarjoja mut hällä väliä xD) Tykätkäämme kaikesta mangasta ^^

Viikonloput on ihania, jos ne eivät mene jokavuotiseen joulusiivousrumbaan... Mutta tänään oli niin kauhea päivä etten takuulla siivoa enää. Piste.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Joulu 14, 2010 9:42 pm

Kyllä eri sarjojen faneille ainakin riitaa voi tulla er aisoista ja sillee, jos on oikein vannouttuneita faneja... kai

Meillä onneks käy siivojat tänä vuonna niin ite ei tarvi siivota...
    Rippijuhlasiivouksetkin oli jo aika kamalia...

Tulipa taas hurjan pitkä viesti.
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki Ke Joulu 15, 2010 12:35 am

Kyl mää musume tiiän mitä sä noilla tarkotat. ne on niitä "unelmapari" lyhennyksiä. Niitä näkyy siis sairaasti youtubessa. One piecestakin on tehty pari kappaletta.

Siivoominen. pahin rankaisutapa sitten läksyjen.

ei ne tietenkään fyysisesti muita ala hakkaan vaan sen takia että joku tykkää jostain muusta sarjasta. siinä käytetään sivistyneempää ja helpompaa tapaa... Kiroilua ja sanansäilää kommenteissa bounce
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku To Joulu 16, 2010 3:39 pm

Kovasti hiljaista täällä...

Oli tärkee tieto ;D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Joulu 17, 2010 2:18 am

No joo, täällä on ollu aika hiljasta.

Huomasin tänää, et ehkä kunnon yöunet ei olis pahitteeks tai mitään, ku lähdin iltapäivällä kotinn(oon ssis edelleen Micchillä asumassa, tiedoksi niille, jotka ihmettelee...) Niin piti ottaa mukaan yhteiskuntaopin kirja ja työhakemukse ohje, mutta kuka unohti ottaa sen mukaan....
    Ja sitten kun olin kirjottanu sitä kotona vähä ja lähetin sen omaan sähköpostiin, niin huomasin ettei Micchin kone suostu avaan ohjelmaa, ja sammutin koneen, kunnes tajusin, että voisin kirjoittaa koko jutun uudestaan Micchin koneella, joten kone vaan uudestaan päälle...
    No nyt se sitten on kirjotettu, enää pitää vaan tulostaa se.

Sain tällä viikolla 7 koetta takasin ja mitään en pysty palauttaan opettajille tällä viikollaa. Maanataina kiva opettajien metsästys....

Ja meiän näytelmä edistyy! Se saadaan sittenkin esitettyä ens tiistaina, vaikken sitä alkuun ihan uskonukkaan...

Joo ja ehkä en tylsiinnytä ihmisiä enenmpää...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Joulu 17, 2010 10:27 pm

En minä nyt ajatellutkaan että ne toistensa kimppuun kävisivät, Sieni-kun hyvä, se oli lähinnä voivottelua, kyllä mä fandom/paritus ym. sodat tunnen... Ei oikein voi tuntea Avataria tuntematta paritussotia...

Jännää muuten miten yhtä kirjainta muuttamalla voi saada kaksi ihan eri paritusta... IchiHime ja IshiHime... (Kaikki sanovat Hime mutta minä olen tuppaavainen käyttämään Ori-päätettä xD)

Niin mitä te näyttelette Sonsku?
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Joulu 18, 2010 10:19 pm

*virnuilee typerästi kuvitellessaan, kuinka satunnaiset Bleach-, Naruto- ja One Piece-fanit roikkuvat toistensa kurkuissa* En kai ole sadisti? ^^'

...IchiHimen voisi vaikka poistaa tästä maailmasta... Koska I support IchiRuki, IshiHime, HitsuHina, KisuYoru etc.
    Nyt on ihan enkkufiilis x'D

Aloin eilen lukea sellaista kirjaa kuin 'Luminen kesä', lähinnä äikän aineistopohjaista kirjoitelmaani varten. Mutta se on kyllä oikeastaan ihan kiva, mikä tosin johtuu osittain siitä, että se kertoo lumilautailusta jota itsekin rakastan <3
    Mutta kyllä siitäkin kliseitä löytyy... Kirjan päähenkilöt, Joni ja Milla, on lapsuudentuttuja ja niillä on koko ajan niin paljon kinaamista keskenään että ne aivan varmasti rakastuu toisiinsa vielä jossain vaiheessa... Aina siinä käy niin. *lähtee selittämään Ryulle elämän epäoikeudenmukaisuuksista*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Joulu 18, 2010 10:46 pm

Niin se näytelmä kertoo joulusta, jolloin ei ollu lunta joten jolupukki ei päässy jakaan lahjoja ja yheksän tonttua lähtee pyytään shamaanilta apua, ja jokainen tonttu kohtaa matkan aikana jonkun pelon josta se selviää ja kaikki on lopussa happy happy. Siinä oli juoni lyhyesti.

Kliseet on välillä ihan kivoja....

Mulla on nyt tylsää ku Micchi lähti hoitaan ponia ja meillä ei oo vieläkään kukaan kotona ja en jaks akattoo mitään animee... Toisaalta vois alottaa Naruton lukemisen netistä ku osa 33 jäi jännään kohtaan ja netin kautta ei pysty varaan seuraavia osia, ainakaan vielä...

EDIT: JEEEEEE! Mä saan Antikun viimesen keikan DVD:n, toivottavasti se kerkiäis tuleen viä ennen joulua...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Joulu 19, 2010 4:30 am

Huh. Tänään on pesty 13 normiovea ja 86 erikokoista kaapinovea... Koko päivä siinä menikin. Ja sulla Sonsku ei ole mitään tekemistä??? Tahtoo sinneeeeee...

*Murisee ja päästää satunnaisen voimasanan vilkuillen ilkeästi Marsu*a* No, HitsuHina ja KisuYoru vaikuttavat hyviltä parituksilta. Rukian ja Uryuun parituksista... No, Renji ehkä Rukialle? Joku saa luvan lainata mulle Bleacheja että päästään parituskysymysmerkeistä xD

Harry Potter -fanien joulukalenteri lupasi mulle oman pöllön joululahjaksi! Ai, mitä, eikö mulle aiota hankkia sellaista, äiti? Ilkeää.
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki Su Joulu 19, 2010 4:31 am

Rakkaus... en kehtaa siitä mitään nasevaa sanoa. itelläni meni kyllä silmät sepposen selälleen kun tajusin että Yoru on tyttö...

Kumminkin joulunäytelmät on kivan nostalgisia aika ajoin. ne muistuttaa -Yleensä ainakin- siitä ajasta kun sellasiin hömpötyksiin pakotettiin. Ja Btw ihan vitsin tärkeää asiaa: Joulu on viikon päässä JA SE ON IHANAA!!!
    Sienilakki
    Sienilakki
    Yookainpentu

Viesti kirjoittaja Sienilakki Su Joulu 19, 2010 4:34 am

Aika lol juttu. viesti tuli minuuttia mutsun jälkeen Laughing

Pöllöt on ihania. helmipöllöt on mun lemppareita. siksi kai uudelle hahmolle tuli pöllö lemmikiksi. ja mutsume muuten. muista että pöllö saa otettua melkosen otteen sun rannelihoista jos ei oo hanskaa "sanoo nokka pystyssä"
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Joulu 19, 2010 4:54 am

Hei mäkin sain tosta Potter-fanien joulukalenterista tulokseks pöllön.

Ai-chan otan osaa, tiiän varsin hyvin, et ovien peseminen on varsin tyhmää hommaa ja varsinkin sillon kun niitä on paljon...

Ja nyt tuntuu taas ihan oudolta kun vieressä on koira, joka kerjää koko ajan huomiota ja vinkuu, kun haettiin se tänään hoidosta.

Jeps joulunaika on ihanaa ja varsin kin nyt kun keksin, miten säädän joululahjat, tuhlaamatta kovinkaan paljoa, eri asia vaan kerkiänkö tekeen niitä, mutta täytyy kokeilla...

Ja aivan mulla on mopo ja traktorikorttikoe maanantaina, ja en tiiä asiasta paljoa mitään... saa nähä meneekö läpi, mutta traktorikortti mun on ainakin pakko hankkia... Ja sen jälkeen joutuu tekeen lisää töitä jehuuu... No toisaalta siitä voi kiristää paremman palkan....
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Su Joulu 19, 2010 6:17 pm

Koira haettiin hoidosta... HOIDOSTA XD XD xD xD xD
    Joo, en mä mollaa sun koiraas Sonchi (pahasti), mut sanoit vaan sen tolleen... xD

Mä aloin asenteleen mun uutta konetta tänään ja hiukan siinä kestää. HP-rekisteröitymisesä pystyn kirjotitaan ehkä yhden kirjaimen minuutissa ja siihen pitää laittaa kaikki nimet ja sähköpostit sun muut, jtoen voitta vaan uskoa että siihen menee aikaa. Vielä pitäisi tehä kaikeka muutakin, mtu mä vaan agitan koneitten vieressä...
    Joulu on kviaa aikaa, mut mietin tosa eilen, että mä tahtoisin joku vuosi kokeilla mimmoista olisi, jos ei viettäisi joulua. Tosin siihen pitäisi repiä koko suku mukaan, että se toimisi (siis myös Sonchi ja kaverit kans...) Mut mä tahtoisin oikeesti kokeilla. Miltä tuntuisi 24.12. ilman joulukuusta, joulupukkia, joululahjoja, perhettä ja entä joulupäivä ilman jokavuotista sukukokousta... Olisi aika jännää. Voisi toisaalta linnoittautua ensi vuodetksi kämpille ja kokeilla yksinäni. Tosin saisin siellä ahdistuskohtauksia kun joutuisin oleen joulun yksin, joten ehkä se ei toimi. aina tosin voisi mennä yläkerran yliuteliaan urkkijamummon luo, mutku sekin varmaan viettää joulua.
    Miksei täämun hieno idea tule koskaan toimimaan... Kuusamon erämökillä voisi toimiakkin, mut en mä kyl oikeastaan oikeesti taho Joulua svuuttaa. Jouluon kivaa aikaa. saa luvallisesti syödä liikaa kaikkea, erityisesti suklaata ja pukeutua kotona semmosiin vaatteisiin, mitkä on liian juhlavia normaalsiti, mtuta joita ei laita päälle ihmisten ilmoilla ja näkee sukulaisia, niitäkin, jotka harvoin käy ja mitä muuta? Mä kykkään joulusta ♥

Ja tän yksinpuhelun päätteeksi voisi käydä vastaamaassa peliin, kua Musume vissiin on vastannu...?
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Joulu 19, 2010 10:12 pm

*vilkuilee ilkeästi Ai-chania* Sinä et sitten koskaan opi. x'DDDD Hah, ei vaan. Omat mielipiteet kunniaan!

Joulunäytelmät on ihan jees. Muistan vieläkin kuinka istuskelin kuusen takana valkoinen pupupuku päällä kaverini vieressä ja siellä me sitten anottiin yhteen ääneen että ''Ethän kaada kuustamme, se on meidän kotimme'' x'DDD Oi niitä aikoja.
    Joulu on kyllä kivaa aikaa, itse odotan kaikkein eniten lomaa. Olen jotenkin vain niin hirveän väsynyt kouluun... Läksyjen tekemisestäkin on tullut pelkkää tuskaa. Hohhoi, onneks loma alkaa ihan pian...

Koira hoidosta xP
    Mun mielestä ois kyllä ankeeta, jossei jouluna viettäis joulua... Kyllä sitä nyt täytyy juhlia ^^

Soncchi, mä niin tunkeilen teille heti kun saat sen DVD:n!! Olettaen ettei siitä ole elämää suurempaa haittaa kellekään... Ääh, pikku vikoja! x'D Haluan vaan nähdä seennnn...
    Antikku on muuten ollu tauolla kohta vuoden, mikä on tosi surullista... No, ainakin Mikusta ja Kanonista tietää sen verran että ne on ihan hengissä, kun kerran tekevät musiikkia. Terukista, Takuyasta ja Yuukista en oo kuullut oikein mitään. Enkä Bousta, mutta se ei nyt ole mikään yllätys xD
    ...ei mulla ole mitään Lc5:ta tai kanonxkanonia vastaan, mutta Antikku vois kyllä jo palata tauolta... <3
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Joulu 21, 2010 12:54 am

Ai, minusta Yoruichi on aivan selvä tyttö... No, eipä sillä väliä.

Minulle tulee joulunäytelmistä mieleen kun eräs luokkatoverini (joka on ollut luokallani ykkösestä alkaen ja on edelleen) esitti aina ala-asteella kinkkua joulupöydällä. xD Mahtaako Sienilakki tietää kenestä puhun?
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Joulu 21, 2010 1:26 am

Mulla oli tänään mopo/traktorikorttikoe ja en ihan päässy läpi. No jotenkin osasin arvata sen...
    No uus aika varattiin ens vuoden puolelle, ja Micchi siitä kokeesta ei päässy läpi vaikka luki sen alueen, ainakaan niistä traktorikysymyksistä....

Joululahjojen teko aloitettu ja varmaan kerkiän tekeen ne aatoks valmiiks...

Kattelin muuten taas kerran Oxfordin kuvia ja tuli vieläkin ihan sairaan ikävä ihmisiä, jokka oli siel mun kanssa ja koko paikkaa... nyyh...
    Saa vaan nähä, et jos pääsen Tampereelle lukioon niin kuinka ikävä' tulee tyyppejä, joitten kans on ollu vähintään kolme vuotta samalla luokalla, kun tyyppejä jotka tunsin kolme viikkoo, niitäkin tulee ihan sairas ikävä....

Tuntuu muuten aika turhauttavalta käydä koulussa nää pari viimestä päivää, kun me ei tehä enää yhtään mitään... Ja saman ajan vois viettää kotona tekemättä yhtään mitään.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Joulu 21, 2010 2:03 am

Ei Yoruichi nyt niin selvä tyttö ollut aluksi, kissana meinaan. Etenkään animessa, kun sillä oli miehen ääni x'D

*taputtaa Soncchia olkapäälle* Sitä sattuu, uusiksi sitten vain, lue ja opiskele niitä juttuja ja vedä ensi vuonna järjestelmää kuonoon ^^

Mullakin on vielä joululahjojen teko hieman vaiheessa... 2/5 tehty. No, kyllä tässä on vielä vähän aikaa...

Älä huoli, Soncchi, sitten kun pääset lukioon niin opiskelette kyllä ihan loppuun asti täysillä. Ja voitte saada vaikka läksyjä lomaksi... Ruotsinopettaja meinaan antoi suht. paljonkin tehtävää. Joku tehtävä kirjasta, opettele sivulta X sanat ja kirjoita 100-150 sanan kirjoitelma. Kemian ja fysiikan opet oli kivoja eikä antanu läksyjä ^^ Fysiikanopettaja vielä kielsi meitä edes avaamasta kirjoja loman aikana x'DDD

On ikävää kun kaikkia kivoja ihmisiä ei näe tarpeeksi usein. Sitten varmaan näkee ihmisiä vielä harvemmin kun pääsee lukiosta ja menee yliopistoon...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Joulu 23, 2010 3:47 am

Jeee, koulu loppu ja loma alko, ja todistusksestaki tuli siedettävä keskiarvo oli noin 9.
    Ja joulukin on ihan kohta. JEHUUUU!
    Ja me löydettiin iskä kans siedettävä joulukuusi metäsxtä alle kahessa tunnissa, varmaan ennätys, kun ajattelee, että iskä ei ollu yhtään suunnitellu mistä sitä kuusta vois lähtee ettiin...

Nyyh, katottiin sit se Antikun viimenen keikka Marsun, ja tuli Micchikin siihen jossain vaiheessa, kannsa ja se oli ihana. Kaikki ne bändin jäsenet alko poraan siinä lopussa, se oli aika herkkää...
    Miku ja Takuya on niin ihania..., on kyllä ne muutkin... Joo ei taas mikään Antikku-fanityttöys iskeny tai mitään... eheeiiii...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Joulu 23, 2010 9:05 pm

Soncchi, saanhan korjata, Antikun viimeinen keikka ennen taukoa. Koska se tauko ei ole mikään lopettamispäätös. Se ei saa olla! >.<
    Mutta kaikki oli niin herkkiä ja ihania ja aaawww~~ Varsinkin Teruki oli tosi tunteellinen ^^ Ja Miku aaaawww... En haluu tietää mitä Soncchin vanhemmat aatteli musta kun kiljuin ja pidin omituista fanityttö-ääntelyä aina muutaman minuutin välein, ellen useammin x'D Kaikki Antikun jäsenet oli niin ihania ja suloisia ja kaikkee ^^ Alkoi ihan kaduttaa, ettei tosiaan tullut lähdettyä sinne Japaniin viime tammikuussa. Tosin, en olisi kyllä päässyt sinne mitenkään, joten sitä on turha ajatella... Onneksi sentään pääsin edes näkemään sen DVD:n <3 Eihän se tietenkään sitä keikalla olemista korvaa, mutta silti <3 Japanilaiset on niin etuoikeutettuja >.< Paitsi koulun suhteen, koska japanilainen koulujärjestelmä on tuskaa xDDDD
    Mutta sitten, kun Antikku palaa tauolta ja esiintyy jossain, niin sinne on sitten pakko päästä ^^ Sitä paitsi mä olen jo kuusitoista! ... no, okei, en ihan vielä mutta parinkymmenen minuutin päästä x'D

Joulu on tosiaan ihan kohta! Mä en ole vieläkään päässyt oikein kunnolla joulutunnelmaan, mutta kai se tästä pian onnistuu xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Joulu 24, 2010 7:04 pm

Okei okei, voi olla, että Antikku tulee vielä takaisin, ainakin siks yhen keikan ajaks, minkä ne lupas....

Huh, tänään pitäis vielä koristella kuusi, jota isä nyt vähäsen lyhentää sisällä, koska se ei kuulemma enää viitti raahata sitä ulos enää... Ja arvakkaa kukajoutuu siivoomaan neuklaset sisältä pois. Minäpä tietenkin...

Mutta joka tapauksessa Oikein Hauskaa Joulua jokaiselle!!
    santa

EDIT: Hei tää on ihan tyhmää, mä en pysty liittään tähän mitään kuvaa, ku se valittaa ettei kuva näy...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Joulu 24, 2010 10:30 pm

Meitsi sai sitten 22. päivä sellaisen yli 38 asteen kuumeen. Jee jee. No, onneksi olin kunnolla kipeä vain sen illan, eilen ja tänään ei ole ollut kuin flunssaa ja yskää, mutta muuten vointi on hyvä. (Kuume on silti edelleen.)

Hienoa hienoa Sonsku! Mepäs ei saatu todistusta...

Ai niin ai niin, onnea Marsu!!! Tervetuloa kuusitoistavuotiaitten joukkoon! (Minä tosin kyllä häivyn siitä joukosta puolentoista viikon päästä xD)

Hyvää joulua kaikille!
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku La Joulu 25, 2010 1:01 am

tää on semmone vanha viesti siihen Sonskus todistusarvosana-viestiin liittyen. En saanu sitä sillon lähetettyä, ku arvon Foorumi ei suostunut toimimaan :M Mut laitan sen sit ny, ettei tullu turhaan paasattua xD
    Hyvää Joulua kaikille!

Hei kuules nyt neiti! (Sonsku) Ysin keskiarvo ei ole mikään "siedettävä"! Se on aivan älyttömän hyvä ja älyttömän harva sinun ikäisistäsi yltää ikipäivänä yhtä hyviin numeroihin kuin sinä, vaikka tekisi kuinka paljon töitä. Nyt sitte lakkaat vertailemasta itteäs minuun ja Marsuun, jokka olemme tämmösiä sosiaalisia nollia, jokka tekee ihan liikaa koulun eteen ilman oikeaa elämää. Just koulusa kuuntelin (siis huom, en ite osallistunut ku olen tämmönen hikkenössykkä) ku Juho ja muut luokan jätkät puhu siitä, että jollai kahdeksan Ällä kirjoittajilla ei oikeesti ole mitään elämää, eikä semmonen kannata. Kouluarvosanoilla ei oo mittään väliä ku on kyse oikeesta elämästä.
    Huonommuuden tunteet on niin perseestä. Ite oon samanlainen musiikin kanssa; mulla ei oo enää minkäänlaista musiikillista itsetuntoa olemassakaan, ku oon siellä maistrojen keskellä. Mä en ossaa ku lukea ja repiä hyviä numeroita kursseista ja se jos mikä on syvältä ku pitäs musiikkiakin tehä...

Viel viime vuonna ressasin numeroista ja jostain hiton keskiarvoista. Nyt on huomannu, että oikeesti pääasia on vaan se, että oppii asioita, ei ne numerot.

Ja se Antiku homma oli aika jänskä... Musa ei ole itenkään mainitsemisen arvoista, mutta on niillä kuiteski ulkonäköä ja persoonaa ;D Mut elkää huoliko, en mä sentään ihquta niitä, niinku eräät...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Joulu 26, 2010 9:42 pm

Hyvää joulua kaikille näin vähän myöhässä ^^

Kiitos, Ai-chan ^^ Tää on niin mystistä kun en osaa ollenkaan ajatella etten enää ole viittätoista. No, kai tähän tottuu x'D
    Herranjestas, Ai, sähän olet kohta 17! Se tarkoittaa sitten sitä ettei mene kauaakaan kun susta tulee täysi-ikäinen! Voi äly... Kyllä ihmiset on vanhoja... x'DDDDD
    Mikulla on muuten aika pian 27-vuotissyntymäpäivä ^^ En kai suinkaan ala taas selittää jotakin asiaankuulumatonta?

...on tosi kivaa tulla nimetyksi 'sosiaaliseksi nollaksi' D: Ei vaan, ehkä mä vähän olenkin. Kun koulu sitä ja koulu tätä niin ei voi tehdä mitään muuta... Koko alkulomankin oon miettinyt että pitäis ruveta tekeen läksyjä ja äikäntekstejä ja kaikkea. No, ehkä se olisi ihan aiheellista kun tekemistä riittää, mutta silti. Tärkeintä kun tietenkin on se jo aiemminkin mainittu oppiminen. Psykologian määritelmä oppimiselle: 'Kokemuksiin perustuva, melko pysyvä toiminnan muutos.' x'DDDD

Micchi, mä yhdyn noihin sun mielipiteisiin ulkonäöstä ja persoonasta ^^

Mites teillä ihmiset meni joulu? Meillä oli aika rauhallista... Hautausmaalla oli ihan tappokylmä (hautausmaa + tappo = hengenvaarallinen yhtälö x'D), ja kummatkaan isovanhemmat ei ollut jouluna kotona, joten niiden tervehtiminen sitten aikalailla jäi. Hmm... No, lunta on paljon ja ruoka on hyvää, joten mitäs tässä ^^

Virittäydyttiin joulutunnelmaan kyllä aika lahjakkaasti veljen kanssa tuolloin 23. päivä... Selailin digiboksin tallennuskansiota ja mietin että minkäköhän elokuvan kattoisin, ja sitten veli ilmestyi paikalle, mistä seurasi sitten se että katselimme Mindhuntersin. Oli kyllä tosiaan hyvin joulumieltä nostattava leffa, oikein 'maassa rauha ja kaikilla hyvä tahto'... Muuten vaan psykoottinen murhaaja listii raa'asti kaikkiin kivoihin pikku ansoihin kaikki kaverinsa, jotka nyt sattuivat olemaan samalla saarella. No, leffa itsessään oli omalla tavallaan ihan hyvä, koska se oli tosi ovela. Ehkä vähän liikaa mässäili väkivallalla, mutta silti. Kaikki kuolemat olivat kuitenkin sen verran epäaitoja ettei se oikeastaan ollut edes karmivaa. Joka tapauksessa tuli ainakin vihdoin katsottua se, on meinaan pitänyt jo parin vuoden ajan x'D

Ja nyt näistä synkistä tunnelmista vähän iloisempaan (?) asiaan. Olen tässä parin viime päivän ajan lueskellut suomalaista mangaa, jotain kilpailutöitä vuodelta 200X, kun nyt satuin sellaista saamaan joululahjaksi. Itse asiassa sitä on yllättävän kiva lukea. Laatu on tosin hyvinkin vaihtelevaa, mutta silti ^^ Alkoi ihan tehdä mieli alkaa tehdä omaa mangaani, jonka hahmot ja osan juonesta keksin jo varmaan pari kolme vuotta sitten x'D Ja piirsin siihen silloin varmaan yhden kokonaisen sivun, joka sekin on ihan kamala. Sitä paitsi, huomasin että olen alkanut vihata varmaan puolia hahmoista. Entiset suosikkini I-kun ja S-chan ovat vain niin... Tyhmiä... Sen sijaan pidän yhä paljon K-chanista, R-chanista, Ki-kunista ja Ke-kunista, ja myös T-kun on hyvä tyyppi. Näiden lisäksi on vielä muutamia muitakin hahmoja... Selkeää, eikö totta?

Taisi tulla kirjoitettua romaani x'D Ehkä voisin pikku hiljaa lähettää tämän, ennen kuin keksin uutta kirjoitettavaa. Enkä muuten sitten jaksa lukea tätä läpi ennen lähettämistä, joten pahoittelen mahdollisista toistoista, epäloogisuuksista ja porkkanalaatikosta. Siis mistä?

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt To Marras 21, 2024 8:42 pm