Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 25 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Loka 06, 2010 2:25 pm

Koeviikko meni aika kiitettävästi - pelkkiä kiitettäviä ^^ Saatiin kokeet takaisin eilen. Te siellä (Marsu*) saatte kokeet heti seuraavana päivänä jos olen oikein ymmärtänyt... Mur.

Kaavat olivat jotain luokkaa

rtg
    ------ - mx = ahy
    kow

tai jotain sinne päin, ja piti laskea esim. g... Ehkä sä olet fysiikassa mua parempi, Marsu* ^^

Jee kolme hyppytuntia tänään ^^ (Olen nyt ensimmäisellä) Koululla yhteensä yhdeksän tuntia. Eli 6/9 päivä, kuten olen hienon merkinnän kehitellyt xD Kaksi viimeistä kässää jeee ♥ Vanhojentanssipuvun kaavoja tekemään jiiihaaaa ^^

Chibicon? Miksi meitsi ei ole edes kuullut tuollaisesta conista... Ärrrg mä en ole selvillä mistään (Liitä tähän :suurempikuin::kaksoispiste::iso D:, meni hermo noiden hymiöiden kanssa...) Tosin, yksi con kesällä (Luultavasti Animecon tai Tracon) riittää mulle, en mä ehtisi tehdä cosseja enempään määrään... Tosin voishan niissä mennä ilman cossejakin, mutta sitten on vielä se että äiti ei tunnu tykkäävän edes tästä yhdestä conista per vuosi...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 25 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* To Loka 07, 2010 12:02 am

Ehei, kyllä meillä usein yksi päivä on välissä ennen kuin saadaan kokeet x'D Enkunkoetta ei kyllä oo vieläkään saatu, opettaja on ollut jo viikon pois :'<

En nyt tiedä fysiikantaidoistani... Päättötodistuksessa oli ysi. Päätelkäämme siitä.

Ah ensi vuonna olisi tosiaan tarkoitus mennä kahteen coniin ^^ Animeconin mukaan ajoitin myös kielimatkani, lähdemme kaverin kanssa Maltalle kolmeksi viikoksi! ^^ Siinä menee kyllä aika paljon cossintekoaikaa, mutta ei se haittaa, koska haluan sinne Maltalle (:
    Mutta cosseista siis... Animeconiin olisi tarkoitus tehdä Hitsu, ainakin viimeisimmän suunnitelman mukaan (vai mitä Sonsku?). Traconista en sitten tiedä... Ehdin varmaankin tehdä korkeintaan kigurumin tai jotain muuta suht. yksinkertaista, jonka saa aikaan Animeconin lopun ja Traconin alun välillä, jos kukaan mitään tajus ^^' Tai sitten voisin Hitsuilla kahdesti samana kesänä, ei kai sitä kukaan tajua/ei kai sillä ole niin väliä x''D Sen näkee sitten, miten käy. Ja lisäksi on otettava huomioon, miltä Hitsuni lopulta näyttää - jos siitä tulee ihan kamala, menee kaikki suunnitelmat uusiksi. Kyllä ne vaatteet varmaan onnistuu, tai oikeastaan haori ja sandaalit, jotka ovat vielä tekemättä, mutta pelkään vaan ettei valkoinen pystytukka sovi mulle x'D Myös sen tukan hankkiminen ja Hyorinmaru voi tuottaa vähän vaikeuksia, mutta on ne helpommin hoidettavissa kuin se, jos naama ei olekaan sopiva x''''''D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Loka 07, 2010 9:02 pm

Meidän loppu koeviikko torstaina ja kaikki kokeet saatiin vasta tiistaina... Repikää siitä xD

Mulla päättötodistuksessa oli kymppi, kuten ekan (ja ainoan) kurssin koekin, mutta älkää antako sen hämätä - fysiikka ei ole mun laji. Fysiikalla maailman selittäminen on tylsää - taikuus on paljon mielenkiintoisempaa! ^^

Miittä miittä miittä Marsu* lähtee Maltalle? Mäkin haluan kielimatkalle... No, kakkosen ja kolmosen väliseksi kesäksi olisi tarkoitus hakea vaihtoon Saksaan tai Itävaltaan... Tai sellainen on suunnitelma. Ja koska opiskelen saksaa, paikka luultavasti heltiää aika helposti...

Hmmm. Kumpaan coniin tulisin? Vai olisiko sellainen mahdollisuus, että pääsisin molempiin? *Epäilevä katse olohuoneen suuntaan* Varmaan joku helppo cossi, kun aika menee vanhainpuvun tekoon, joten en valitettavasti nyt ainakaan cossaa sitä mikä-sen-Uryuun-näköisen-naisen-nimi-olikaan, ehkä joskus tulevina vuosina... Ino lienee suht helppo, varsinkin mun pitkillä vaaleilla hiuksilla? Ja varmaan tulen sillä sitten molempiin jos satun molempiin pääsemään, tai sitten käytän vanhaa Emma-cossia... Tahtoisin kyllä käyttää sitä uudelleen.

Vanhojentanssipukuun pitäisi mennä yhteensä noin 5,70 metriä kangasta, jos sen leveys on 1,50 metriä. Niin opettaja laski. Tuntuu kauhean vähältä... No, luottakaamme tiitsöriin. Meidän kässäntunnilla oli muuten joitain teidän kolmasluokkalaisia! ^^

Mä olen virallinen kyytipummari xD Tähän mennessä olen pummannut kyydin kotiin koululta jo neljältä luokkakaverilta sellaisina päivinä kun pääsee niin ettei bussi kulje...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Loka 07, 2010 9:31 pm

Hah, meidän tosiaan piti Sonskun kanssa jossain vaiheessa koota oikein Bleach-ryhmä, mutta vähän vaikuttaa siltä, että saamme Bleachailla kahdestamme ^^' Noo, ei se mitään. Ymmärrän kyllä, että ihmisillä (tässä tapauksessa tarkoitan lähinnä Ai-chania) on kiire jne jne. Minullakin on, mutta tavallaan cossintekourakkani ei ole nyt kovin suuri, varsinkin jos aloitan aikaisemmin kuin viime kerralla. Tai no, omalla tuurillani pähkäilen varmaan sen haorin kanssa seuraavat puoli vuotta. En vieläkään tiedä, jätänkö siihen sitten halkion takasaumaan vai en, laitanko siihen tummanvihreän vuorikankaan vai en ja riittääkö yksi kerros valkoista kangasta vai pitäisikö laittaa kaksi. (Sentään olen nyt aika varma siitä, että haorissa oikeasti on se mystinen takasauma.) Huh onneksi vielä ei ole mikään kiire ^^'
    Ja muuten, Uryuun-näköisen-naisen-nimi on Nanao Ise ^^

Kohta on muuten taas IK:ta. Kai olette tulossa, Mii ja Ai?

Edittiä: Öh kielioppi huipussaan x'D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku To Loka 07, 2010 9:46 pm

Kahdestaankin Bleachailu on varmasti kivaa...
    Bleachista puheenollen, uusin luku on ilmestynyt, ja pääpahis ei sitten kuollutkaan, mutta se vangittiin 20 000 vuodeksi, koska se on kuolematon ja tietääkseni kukaan muukaan tärkeistä henkilöistä ei kuollut, paitsi yhdestä en nyt ihan tiiä... Harmi jos se nyt meni kuolemaan...
    Ja Bleach jää nyt varmaan kahen viikon tauolle japanissa, täytyy vaan koittaa selvitä pari viikkoo ilman sitä... Joo mulla on elämä ja kaikkee...

Täänän silmälääkärissä selvis, ettää näköni on huonontunu entisestään vähäsen, mutta en kuitenkaan ite ollu huomannu asiaa yhtään... No nyt ainakin saan uudet lasit.

ja huomenna on maantiedon kokeet, niihin pitäis jaksaa lukee, mut kun ei jaksa.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Loka 08, 2010 1:57 am

Joo, varmasti on~~ ^^

Yyyy, ************* olisi kyllä saanut kuolla pois, murrrr... No, toivottavasti se edes pysyy sitten siellä vankilassaan, eikä karkaa sieltä ja aloita suuruudenhulluja suunnitelmiaan alusta tms.
    Mutta tämä toinen heppuliini ei saa/ei olisi saanut kuolla... Hän voi vielä elää, jotenkin. Jossain.
    ...mutta Hitsu on elossa! <3 ^^ Se on tärkeintä. (Hah, moi.)

Hei Soncchi, elämä on, siis minullakin, ja silti olen tällainen x''D Tervetuloa kerhoon.

Huoh väsyttää taas, ja lukuläksyjä pitäisi vielä kahlata läpi... Bilsaa, fysiikkaa ja psykaa -.-' Bilsa on kivaa, mutta fysiikka ja psyka... Niin, no, tuota noin.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku La Loka 09, 2010 3:56 am

Hah, Bilsa kivaa? En toki arvostele kenenkään mielipiteitä, mutta tuon omani kyllä kuuluviin. Muut aineet on ihn törkeän kivoja, mukaan lukien fyysiikka, matikka, usakki, hissa ja ehkä jopa ruotsi, mutta Bilsaa opiskelen vain koska eka kurssi on pakollinen... On sekin ihan jees, mutta ei niin mielekästä kuin muut aineet =)
    Mua on muuten alkanut harmittaa, etten saanut sitä saksaa mahtumaan mihinkään... Nyt olisi jopa intoa lukea sitä! Se on sinänsä aika ihme, mutta nyt on kyllä muutenkin kaamea inspis päällä koulun käyntiin. Ainut vaan, ettei aika taho riittää ikinä läksyjen tekoon. Kolme tuntia päivässä kun tuppaa jäämään lyhyeksi kun on neljää reaalia, ruotsia ja matikkaa samassa jaksossa... Mutta enköhän mä jostain saisi revittyä aikaa ja ainahan voi viikonloppuina lukea =D Tosin siihen ei parane tuudittautua, tai jää lukemati kokonaan, ku viikonloppuna ei sitten jaksakkaan...

Ei kai ole vähä koulu-painoitteista tää keskustelu? Ja cossaus... Odotan jo kauhulla ensi kesää ja niitä lukuisia hörhelö-pippalota, mihin muta vedetään mukaan... No joo, kyllä siä varmaan on ihan kivaa, mutta kun on porukassa, jonka jäsenet sekoavat jo melkästä sanasta "manga", "japani", "cossaus" tai "pikku tilpehööri", nii seuraukset ovat arvattavat: Kuljen päivän heitin mukana korvatulpat korvissa ja illalla saan sitten kuulla kaiken sen stereoina, mitä jäi päivän aikana kuulematta, tajuamatta yhtikäs mitään... Ihan jees! (ei kai ole jäänyt päälle toi sanonta...) En ole pessimistinen, mutta väsyttää ;D

Nyt poistun, ennen kuin nukahan pystyy, heissan!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Loka 10, 2010 9:58 pm

Jollain on koulunkäynti-intoa, minulla ei... Nyt huvittaisi ainoastaan syödä kakkua ja mennä sitten päiväunille, mutta 1. ei ole kakkua ja 2. ei ehdi nukkua kun on läksyjä -.-' Kuviksestakin on läksyjä, ja tässä niitä koitan väkertää (ja olen samalla koneella, heh ei kai meille ole tästäkin valitettu ^^').
    Tai hetkinen, kakunsyömisen ja päiväunien sijasta voisin vaikka piirtää uutta keskeneräistä mangakuvatustani <3 Eilen illalla inspiraation suuri henki näet kuristi minua eikä siinä auttanut kuin alkaa luonnostelemaan, ja nyt haluaisin piirtää kuvaa eteenpäin, mutta läksyt öööäää. Nyt huvittaisi myös roolia, ja säätää jotain kivaa cossiani varten... Mistä pikkuhiljaa alamme päästä siihen, että melkein mikä vain huvittaisi paitsi läksyt. 8'D

Micchan, "hörhelö-pippaloissa" on kivaa, usko pois ^^ Ollaan vaan kaikki yhdessä positiivisia/optimistisia/iloisia, niin kaikki on hyvin (:
    Niin ja IK:sta tenttaan taas. Mii ja Ai? ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Loka 11, 2010 12:38 am

Joo toki olen tulossa paikalle =D
    Ja sitten ehkä Kuusamoon xD änään tli mamman ja isän kanssa semmoinn ahaa-ajatus, että jospa lähdettäsiiinkin porukalla viikoksi Kuusamoon, kun kaikilla on sopivasti lomaa. Isäntäkin saa saunan valmiiksi ihan kohta ja voi juhlistaa sitä kokonaisella lomaviikolla xD
    Tosin isä kyllä telo itsensä tänään rakennustyömaalla, kun hän tippu katolta, joten saa nähdä miten käy... Onneksi ei käynyt hullusti. Tikkaat todennäköisesti pelasti pahemmilta ruhjeilta kun hän tipahti niitten päälle, eikä suoraan maahan. Alumiinitikkaat sentään antaa periksi. Ne oli kyllä aika tuhannen solmussa ja ne oli pakko katkasta, mutta parempi sekin ku itte ukko. Joo, isäntää sattu hetken, sitte hän totesi, ettei luita ole rikki ja lähti takaisin katolle... Voi jestas sitä miestä. Ja veli on ollut viikon keuhkokuumeessa ja vaan nauraa kun sille paasaa, että pitää pitää sairaslomaa. Ei yksityisyrittäjä kuulemma kerkiä sairastaa ja kun on vielä kouluakin viikonloppuna!...
    Voi että näitä mun suvun miehiä. Ne kaikki tappaa ittensä vielä työhön. Isäntä tippuu päälensä johonkin rautahäkkyrään ollessaan yksi raksalla ja veli polttaa tisensä loppuun ja saa sydänkohtauksen. sanokaa mun sanoneen...
    En toki toivo sitä, en ikinä, mutta tiedän myös, ettei näille miehille mee järki päähän. Kovasti sitä koitetaan takoa mamman kanssa, mutta ei. Jos ei usko hyvällä, niin sitten käy hullusti.

Kovasti kivasti taas ihan kohta Treelle... Ja läksyjä on vielä tekemäti ja kaikkea, mtuta eiköhän se tuosta kohta hoidu.
    Katsellaan taas. Ja Ai-chan, koitanv astata peliin mahdollisimman pian. Kunhan ehtii jossain välissä koulussa =D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Loka 11, 2010 8:33 pm

Mahto sattua jonkin verran...
    Ja mun isä on samanlainen, töitä tekee vaikka on jonkin verran kipee tai jotain semmosta, jokseenkin sukuvikan tapaista tai jotai...

Mutta nyyh, Micchi ei oo kmivaa jos lähet syyslomaks Kuusamoon, ja jätät mut tänne yksin..
    Ja miten käy Avatarin kattomisen ja ompelukerhon... nyyh...

Tänään olin tutustumassa ammattikoulun lähihoitajapuolelle ja olis iellä ihan mielenkiintoista, mutta en kyllä ite ees harkitse sitä alaa, kauheesti tuttuja näky: Meiät kuskas sinne tuttu taksikuski ja sitten siellä oli opettajana tyyppi meiän kylältä, kesti vähän aikaa eenen kuin tajusin, kuka se tutunnäköinen tyyppi oli...
    ja sitten kotiitullessa olin ihan väsynyt ja meinasin nukkua sen paikan ohi, jossa jään pois linkasta, mutta onneks heräsin just ennen sitä.

Ja nyt tiedän koska Tracon järjestetään ens vuonna: 10-11 syyskuuta.
    Taidan keritä tekeen sen kigurumin Animeconin ja Traconin lähellä, mut tänkertaseen teen kyllä lyhyet korvat, pitkät korvat painaa ihan sikana...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Loka 12, 2010 3:12 am

Kyllä kyllä, Marsu*, kyllä mie jatkan isostelua ^^

Eikös bilsasta ole kaksi pakollista kurssia...? Minusta on. Muuurrr saksan opetuksen kanssa on ongelmia... Saakelin pätkivät laitteet.

Jee mä sain tänään 8 uutta copic-tussia! Ei kai ollut yhtään turha asia?

Hörhelöpippaloihin jee!

Puhuuko Sonsku sinisestä Avatarista vai Viimeisestä tuulentaitajasta? xD Näissä on tullut NIIN monta väärinkäsitystä...

Sillon kun meidän piti ysillä mennä johonkin ammattikoulun osa-alueelle tutustumaan, niin mäkin menin lähihoitajalle, huimat minä ja yks poika... Joku sen paikan opettajista kuskas meidät varsinaiselta amikselta sinne. Ne oppilaat esitteli meille sitä koulua ja sitten kun me sanottiin ettei meistä kumpikaan oo tulossa sinne, niin ne oli vaan että "No mitä me sitten tässä teille mitään esitellään" tai jotain sellaista...

Ai koulun alettua vasta on Tracon? No sitten varmaan ehdin ainakin sinne! ^^

Meidän koulun talkkarisijainen on aika törkeä. Meillä oli tänään liikuntaa ja sitä tuntia oli vielä viis-kymmenen minuuttia jäljellä. Mä olin yksin tyttöjen pukuhuoneessa, viimeiset muut oli juuri lähteneet. Mä olin juuri saanut paidan päälleni, kun se talkkari täysin koputtamatta tai mitään vaan avaa oven ja tulee sisään. Jos mä olisin laittanut sen paidan päälleni pari sekuntia myöhemmin niin se olis nähnyt mut rintsikat päällä... Ja pikku trivia: Se talkkarisijainen on mies. Aika törkeetä, miestalkkari tulee yläasteen ja lukion tyttöjen pukuhuoneeseen aivan koputtamatta kun on juuri ollut tunti ja liikuntatuntia on vielä jäljellä... Seuraavan kerran pitää varmistaa että se ovi todellakin ON lukossa.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ti Loka 12, 2010 4:57 pm

No se Kuusamo-juttu on vielä vähän auki... Katsoo nyt jaksaako lähteä, se oli vaan semmonen ajatus.

Onko Bilsaa oikeesti kaksi? Ei varmaan ole, toivottavasti ei... Mä en jaksaisi Mursua niin paljoa. Opettajamme, jonka nimeä en edelleenkään muista, muistuttaa hyvin silmiinpistävästi mursua. Seemonen pyöreä pappa, jolla on mursu-viikset ja vammanen nauru. Melko koomista xD Ihan jees tyyppi, mutta vähän omalatuinen. sit se aina alkaa selittään jotains en tyttären muksuista, vai mitä ne nyt olikaan ja kinka semmoinen pieni lapsi on suunnaton ihme ja niin suloinen ja voi hellanlettas. Ja se on hei miäs! No vaarit on aian vähän sekasin kun puhe on lapsenlapsista, mut silti...

Joo, nyt tuli selitettyä jotain turhaa ja etittyä inspistä peliin kirjoittamiseen. Nyt kun ei enää ole kunnolla aikaa, voinkin mennä vastaamaan peliin... xD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Loka 13, 2010 12:51 am

Hei tiedättekö mitä! Mä saatoin ehkä saada yhden meidän luokan pojan innostumaan liittymään YoDeen! Se katteli kun mä vapaa-ajanluokassa kirjoitin vastausta peliin ja kun mä sitten selitin sille niin se "kiinnostui" silleen ominaisella tyylillään ^^ Että nyt vain odottamaan mitä hän päättää ^^

Kyllä bilsaa on kaksi. Katso täältä kohta biologia. Lapset muuten ovat ihan oikeasti suunnattomia ihmeitä ^^ Voisin pitää siitä papasta ^^

Voisin laittaa Mikkunin hillumaan lähtökuntoon ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Loka 13, 2010 12:59 am

Niin puhuin siis viimeisesestä tuulentaitajasta, johon olen taas hullaantunut, kun sen viimenen tutantokausi tulee nyt telkkarista... Zuko ja Katara on söpö pari, mutta nii on myös Katara ja Aang, kummankohan kanssa Katara sitten lopulta päätyy yhteen, varmaan Anngin..
    Aika kamala talkkari teiän koululla Ai, mä olisin ainakin sanonu sille jotain, enkä välttämättä kovin ystävälliseen sävyyn..
    Ja ihan kivaa, jos tänne saataisin joku poikakin...

Tänään oli ruottinkoe ja se tuntu ainakin menevän ihan hyvin, mitä nyt yhessä kysymyslause tehtävässä tuli jotain ongelmia. Meiän varsinainen ope oli pois, joten tuunin piti meille sijainen, joka yhtäkkiä alku huutaan, parille luokan tyypille ihan täysiä, että kääntykää toisin päin ja muutenkin se huusi, vaikka luokka käyttäyty aika rauhallisesti meiän luokaks, ja sitten se piti meiät sisällä välkän ajan ja saarnas meille...

Yyyyäää, Ai-chan saa mut kohta kiinni viesteissä...
    Mutta nyt poistun viimeisimpien Bleach ja Hetalia-jaksojen pariin...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Loka 13, 2010 1:18 am

Viitaten edelliseen viestiini: Taisinpa kiinnostaa sen oikein kunnolla, tänään vasta kerroin ja nyt kun katsoin vieraskirjaa niin oli pakko hymyillä suu korvissa... Toi ei voi olla kukaan muu, se puhui mulle jotain jostain tenguista että voiko sellainen hahmo olla... Mä sanoin että youkai voi olla millainen vain ^^ Ja toi luonnekin puhuu aivan sen puolesta mitä se selitti, ja toi nimimerkki on ihan sen tyyliä... Hiukan söpöä ^^

Viimeinen tuulentaitaja on ihana ♥ Sehän (kolmas kirja) tuli jo joskus vuosi sitten tai jotain, mutta se tuli ihan jaksot sekaisin ja kaikkee... Nyt se tulee kunnolla ja mä rakastan sitä ♥ Katara ja Aang on söpö pari, Zuko kuuluu Maille ^^ En kai taas kailota paritusmieltymyksiäni kaikille?

No, siinä ei paljon ehtinyt miettiä mitä sanoo, kun se lähti heti pois kun näki mut... Sentään jotain tapoja. Sen jälkeen mä kyllä mietin että jos nään sen uudestaan niin meen sanoon sille että koputtaa edes...

Sehän on suunnitelma muahahaa xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Loka 13, 2010 10:36 pm

Jeee! Saadaan ´lisää tyyppejä tänne...

Ja kahdeksas maailmaihme on tapahtunut mä vastasin peliin!,

ja nyt ilmeisesti meiän luokalta siirretään joku tai joitakin pois, jpohtuen eilisestä ruotsin tunnista ja koekäyttäytymisestä, tai ainakin rehtori on aloittanut omat toimenpiteensä asian edistämiseksi. Tännä oli äikäntunnilla kysely työrauhasta ja sit siinä kysyttiin siitä ruotsintunnista ja kaikki meiän ryhmästä kyllä kirjotti, että opettaja huusi ihan turhaan, jotern toivottavasti rehtori huomio sen ees jotenki...

eipä mullaoikein muuta aisaa taas ollutkaan, paitsi se , että vastasin peliin, ja sain ttas kurottua vähän etumatkaa Aihin... Ei, yhtään ole kilpailun haluinen tai mitään... xD
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku To Loka 14, 2010 4:56 pm

Voi jestas! En kai meinannut revetä ku luin ton luokkahajotus-uutisen. Te ootte niin saanu meijän maineen xD

Meijät Kuusamoreissu vähän lagitti. Isäntä pätäti hankkia itsensä töihin ensi viikoksi... Ei muuten mitään, mutta hän tässä on se, joka pystyy sumplimaan lomiaan. Nyt kun mulla ja äitellä olisi ollut lomaa, nii eiköhän tää meijän yksi eläkelläis-vatipää hommaudu töihin :M No toisaalta, tulee ehkä tehtyä kouluhommia paremmin ja sitten on kait joku leffakin jossain joskus ja kukkia pitää käydä kastelemassa kämpillä ja kaikkea... Joten toisaalta ihan hyvä Smile

vois taas koittaa vastata pelii. On tässä vielä kolme minuuttia aikaa xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Loka 14, 2010 10:04 pm

Ihanaa ihmiset olette aktiivisia <3 *yllättyi iloisesti huomatessaan kuinka paljon uusia viestejä täällä on*
    Syysloma on pian ^^ Olen ihan innoissani, kun ei tarvitse mennä kouluun. Älkää nyt käsittäkö väärin, tykkään kyllä ihan koulunkäynnistä ja lukiosta ja kaikkee, mutta välillä loma on kyllä aikas kiva juttu.

Fysiikanopettajamme oli sitten ihana viime maanantaina... Me tehdään fysiikassa pari/ryhmätöitä fyysikoista, ja alustavasti oli sovittu, että ne pitää olla valmiina syysloman jälkeen. Maanantaina kuitenkin kävi niin, ettei fysiikanopettaja ollut koulussa ja oli jättänyt ohjeiksi, että fyysikkoryhmätyöt valmiiksi. Ja tiistaina oli seuraava tunti fysiikkaa. Kaikki oli ihan että häh, kukaan ei ollut edes aloittanut sen työn tekemistä, mutta eipä siinä sitten ollut paljon muuta tehtävissä kuin tehdä ne tiistaiksi. Siinä meni sitten se ilta kirjoittaessa esseetä Erwin Schrödingeristä. Ja seuraavana päivänä opettaja sanoi, että teitä taidettiin hieman pelotella eilen. Eli siis töitä ei olisikaan tarvinnut saada vielä valmiiksi... En sitten ihan tiedä, mitä sekin säätö oli.

Anteeksi olen laiska enkä jaksa kirjoittaa mitään kommenttia mihinkään, mistä olette keskustelleet aiemmin, ihan siitäkin syystä, etten millään muista niitä kaikkia asioita ja tasapuolisuuden nimissä en kommentoi vain niihin jotka näen tässä edessäni. Anteeksi ^^'
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Loka 15, 2010 1:50 am

Nyyyh Marsu*n vastauksia on tässä odottettu T_T xD Mut hyvä neuvo on ottaa toinen YoDe välilehteen ja katsoa sieltä kaikki edelliset viestit, niin mä aina teen ^^

Marsu*, nähdään syyslomalla?

Mukavia koulukokemuksia meillä...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Loka 15, 2010 1:56 am

Joo, mutta en millään jaksanut... Anteeksi. Olen vain niin laiska tänään. Huhhuh.

Tietysti nähdään, mä olen kuule hei suunnitellut sitä jo : D Saat auttaa mua tekeen sen DeviantArt-käyttäjän ja sitten voidaan taas pälättää tuntikausia kaikesta elämän kannalta kohtuullisen turhasta (niinkuin viimeksi. Ja sitä edellisellä kerralla.).

Jeesh, taidamme olla samassa veneessä. Mutta vielä mahtuu muitakin mukaan, joten jos jollakin on vastaavia koulukokemuksia niin paikkoja on vapaana *reps* x''D
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Loka 15, 2010 3:05 am

Jee, Marsu vastailit peliin... Hieman kyllä repesin Harun kommentille, sinä ilkeä rehu...

Mulla ei ainakaan muistaakseni oo ollu mitään tollasia koulukokemuksia, tai mitään...

Ja ei mulla oikestaan mitään asiaakaan ollut, nyt vois kyl mennä nukkuu, että huomenna on virkeä, matikankokeessa, eikä nukahda sinne, luulen osaavani kaikki asiat, mut mun tuurilla ope laittaa kokeeseenn jonkun hyvin ison pistemäärän omavaan tehtävän josta en tajua yhtään mitään, niin ainaski viimeks kävi...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Loka 15, 2010 3:14 am

Nooo, se tyyppi nyt sattui olemaan melko ilkeä ja alkuun kukan hahmossa, joten hän on sitten loogisesti pääteltynä "ilkeä rehu" ^^

Harmiharmi, Soncchi, nyt et kyllä pääse veneeseen x'''D

Hei minäkin voisin mennä nukkumaan, kun kuitenkin olen aina väsynyt eikä minulla nyt ole oikeastaan mitään älyttömän tärkeää tekemistäkään. Jos jaksan vääntäytyä koneen edestä pois ^^'
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Loka 15, 2010 9:36 pm

Jeeessshhh! Vihdoin alko syysloma ja saa nukkua myöhään, tänäänkin oli hyvin masentava herätä ku n äin unta, että olis lauantai...

Ja matikankoe ainaski tuntu helpolta, tosin opettaja vaan virnuili mulle ku se katto kokeen viimesen sivun ja sen jälkeen kyllä tarkistin uudestaan pari viimestä tehtävää, mutta luulisin osanneeni ne...

Vois vastailla peliin, ehkä, jos jaksaa...^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Loka 15, 2010 10:26 pm

Aaaaa, syysloma! Oi että kun olen onnellinen ^^

Jaksoit sitten ilmeisesti vastailla peliin, Son-chan. Taidankin tästä häippästä heti lukemaan~~

Ja tervetuloa, Sienilakki! (:
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Loka 15, 2010 10:44 pm

Selevä, jutellaan tästä huomenna ^^

Sienilakki, tervetuloa! ^^

Muuten, jos kerran voit, Marsu*, poistaa käyttäjiä täältä, niin aiotko poistaa Lissyn, vai jääkö hänen accounttinsa tänne "roikkumaan"?

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 6:55 am