Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 14 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Heinä 15, 2010 10:38 pm

Ah. Saksa. Kaunis ja mielenkiintoinen kieli. Miten paljon ihanampaa olisikaan ollut, jos olisin saanut opetella saksaa ranskan sijasta... Kidutusta kaksi vuotta. Onneksi pääsin siitä eroon. Ja Kanasta myös. (= Meidän kauhea englannin ja ranskan ope) Kuulun siis siihen joukkoon, joka ei unissaankaan voi pitää ranskaa maailman kauneimpana kielenä, niin kuin useimmissa mielipidetilastoissa on... Meillä oli valinnaiskielivaihtoehtoina yläasteella saksa ja ranska. Mutta kun on pieni koulu niin ei varmaan ikinä ole tullut molempia... Kuten ei omana vuonnanikaan. T_T Ihmisiä varmasti kiinnostaa kuunnella mun valituksiani, sori ^^ Tiivistän, että Aichan inhoaa ranskaa ja rakastaa muita kieliä, sekä lopetan marinan ^^

Voice for you on todellakin ihana ^^ Mutta en silti pidä ShikaTemasta. Kun sen on laulanut Temarin ja Shikamarun seiyuut yhdessä niin monet ShikaTemattajat tykkää siitä siksi. Tästä tuli nyt kauhea mitä-Aichan-inhoaa -viesti... ^^'

Uskon sen (Siis sen että tämä helle haittaa työskentelyä)
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 14 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Heinä 16, 2010 3:00 am

Selailin juuri virallisia kuvia Traconista ja bongasin ainakin kahdesta minut ja Soncchin ^^

... eli siis olen palannut leiriltä (: Oli ihan mukavaa, vaikkakin leiriläisiä (äitejä ja lapsia) oli pieni ylimäärä; sellainen 90-100 ihmistä... Majoituspaikkoja oli mielenkiintoista koittaa jakaa, ja vielä iltakymmeneltä mietimme (isoset siis), että missähän meidän olisi tarkoitus nukkua :'> Mutta ei se mitään, oli ihan mukava leiri siitä huolimatta, että työtä oli aika paljon...

Oi, otan mielelläni seuraani hillumaan yhden Nanaon, jos päädyt häntä cossaamaan ^^
    Ja tosiaan mukavaa, että olet taas täällä... Siis tässä kaupungissa. Kyllähän sinä tällä foorumilla olet pyörinyt lomamatkasta huolimatta (:
    (Tuli tuosta äskeisestä mieleen eräs kohta Ei meillä ole ongelmia-ficistä... ''Kyllä, kapteeni. Seuratkaa minua. Se oli teitittely. En tarkoittanut, että teidän kaikkien pitää seurata minua!'' *hiljenee ja alkaa pohtia, miten äskeinen liittyi sitä edeltävään*

Ah, japanin kieli ^^ Ihanaa ajatella, että jes pääsen opiskelemaan sitä! Vaikka vanhemmat on kyllä vastaan: ''Koskaan sä et sellaisella mitään tee, ja kauheesti työtä vaatii kun sellaista opettelee'' ja jäkäti jäk. Herranjestas ihmiset, jos minulla on mahdollisuus opetella japania lukiossa niin hitto minähän teen sen! Enkä minä nyt mistään ihan umpitietämättömyydestä sitä aloita; hiraganoilla kirjoittelu onnistuu ja katakanoilla... no, jotenkuten... Pari kanjiakin osaan piirustaa ja tiedän kohteliaisuussäännöistä ja puhutteluliitteistä, ja sitten on vielä lisäksi liuta yksittäisiä sanoja ja lausahduksia, jotka osaan.
    Ja voin minä sinulle sitten jotain selittää, jos vain haluat, Ai ^^

Romi Pakulla on hieno ääni, ja se sopii hyvin sekä mies- että naispuolisille hahmoille. Sellaisia ääniä ei ole kaikilla. Esimerkiksi minulla ei ole ^^'

Shoujo-mangojen juonet tosiaan toistavat toisiaan, ja välillä itseäänkin. Kyllä niitä lukee, mutta jotenkin sama juonikuvio aina vain on... pitkästyttävä. Shounenissakin on tosin välillä samoja elementtejä paljonkin, mutta kyllä siinä mielestäni juonien vaihtelevuus on suurempaa kuin shoujossa. Ja näin asian vierestä, huomasin tuossa yksi päivä että jokainen mangakaapissani oleva kirja on shounenia. Kertooko mangakaappini minusta jotain mullistavaa? Olenko kenties piilomies? Hah. Tai ehkä vain kaikki shoujopokkarit, joita luen, ovat Sonskun omaisuutta. Ei mutta, myönnän aivan avoimesti että luen mieluummin shounenia kuin shoujoa. En muutenkaan yleensä suosi lovelove-lässytystä vaan toimintaaaa~~ ^^

En kauheasti ota kantaa Naruto-parituksista, sillä en oikeastaan ole niistä oikein minkään kannalla. Jotenkin vain minulla ei ole niistä mielipiteitä... Sen sijaan Bleachista on, ja paljon. Yksi paritus, jota en siedä, on IchiHime. Ei Orihime ole Ichigolle hyvä, vaan ennemminkin Ishidalle! Rukia on Ichigon! Ja jos ei Rukia niin Renji. *virn*

Täällä on muuten aika kuuma. Talon sisälämpötila on sellaiset 30 astetta ja nukkuminenkin on tuskaa. Heräsin viime yönä siihen, että olin läkähtyä kuumuuteen. Helteen varjopuolia.

Taas tälläinen kilometriviesti haha.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Pe Heinä 16, 2010 6:01 pm

Öäööä minkäs tauon mä taas pidin >:0
    Äöää voiko Marsu* heittää kuvalla? : D Ois hauska nähdä keitä te siellä olitte xD
    Tracon oli ihan jees, tosin lagasin vaan jossain nurkassa xD Ihan perus~ Oli sitten sunnuntaina yks miitti, ja tais olla kohokohta. Yh inhoan omaa ujouttani.Kännykkä muuten tais jäädä sille tielle, ja nyt oon sit ihan eristyksissä kavereista ku ei voi soitella tai tekstata D8 Ikävää myöntää, mutta kännykkä on mun koko elämä :'D

Jeesh, meikä tekee johonkin ensvuoden coniin Finalfantasy X Rikku cossin ja tarkoitus ois kans tehdä celestial weapon, kattoo nyt mitä siitä tulee 8 ) Kaveri ois sitten Rikku x-2:kkosesta. Ois muuten aika huisia.

Ffuuuuu täällä on kuuma >:0 Ei liene emikään uusi tieto, mutta on se vähän liikaa jos sisällä on 31astetta eikä paista edes aurinko siihen yms~ Yöllä ei tosiaankaan pysty nukkumaan, ja tänäkin yönä taisin nukahtaa vasta joskus 4maissa.
    Ulkona on sit ihan samanlaista. Eipä paljoa toi tuuletin hyödytä.
    Lomakin vetelee viimeisiään ja mulla on 21-28 päivä rippileiri.

Woe orava ku Karin myöhästyy. FMA tulee vasta joskus miljoonan vuoden päästä. Bleachista ei oo mitään hajua... Ikävää.

Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Heinä 16, 2010 7:50 pm

90-100 leiriläistä??? *Pyörtyy järkytyksestä* Saanko kysyä miten seurakuntatyypit on mennyt ottamaan niin monta? Siis, te varmaan olitte Leiriksellä, ja jos siellä on 12 huonetta ja jokaisessa on 4 sänkyä... Se tekee 48 nukkumapaikkaa. Lapset taisi nukkua äitiensä kanssa samassa sängyssä? Uskon että oli melkoisen kuumaa tällä säällä. Olisi varmaan ollut mielenkiintoista kokea tuo leiri, minuthan oli sille pantu mutta kun oli matka...

Miksi vanhemmilla tuppaa olemaan niin kauhea japanivastaisuus? Sitä paitsi, japanin kielen osaaminen voi hyvinkin olla tulevaisuudessa tarpeellista, kun Aasian taloudellinen mahti maailmassa edelleen suurenee, ja Euroopassa tehdään yhä enemmän yhteistyötä esim. Japanin ja Kiinan kanssa. Ja Japanilaisethan suosivat Suomea lomakohteena, monissa matkailualan työpaikoissa oudompien kielien, juuri esim. japanin, osaaminen voi hyvinkin olla eduksi. Ja, kielten opiskelu ei koskaan ole haitaksi, opiskelisi sitten vaikka suahilia. Ja meitsi opettelee vielä japanin, piste. ^^

Mä tykkään love-love-lässytyksestä, mutta ei ole kiva lukea montaa sarjaa suurin piirtein samalla juonella... Ja kyllä, shounen taitaa tosiaan olla omaperäisempää kuin shoujo.

Ehkä minun ei kannata alkaa puhumaan parituksista, kun suurin piirtein heti kun luen/katson jotain uutta mangaa/animea/kirjaa/elokuvaa jne. niin alan heti etsiä parituksia... ^^ Anteeksi Marsu*, pakko törkätä oma mielipiteeni, vaikki kyllä tiedätkin sen jo... Ichigo + Orihime = ♥ ^^ *Aloittaa suuren paritussodan* Muista parituksista Bleachissa minulla ei vielä ole muuta kuin aavistuksia, mutta tuo on vallannut paikan sydämessäni ^^ Mutta, mielipiteistä tunnetusti ei sovi kiistellä. ^^

Hyvää leiriä Inulle, näin hiukan aikaisin!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Heinä 16, 2010 9:22 pm

Meiän talossa on sisällä varmaan miljoona kärpästä, no ehkei nyt ihan, mutta yli kakskytä ainakin, keittiön ikkuna oli auki ja hyttysverkko lähtenyt siitä, ja minä ainoana talossa olin kolme tuntia uulkona uimassa ja ulkoiluttamassa koiraa... Ja nyt vaan tarvis tappaa niitä, onneks makuuhuoneissa ei oo kauheesti kärpäsiä kun ovet on ollu kiinni.

Inu onko tietoa miks Karin on myöhässä, tai siis kaikki muutkin mangat on myöhässä ja kohta mä en saa matkalukemista mukaan englantiin... nyyyh...

ja Ain kanssa olen samaa mieltä japanin opettelemisesta sehän vain kansainvälisyttää ihmisiä tai jotain. Jos tajusitte, lisäksi tutustuu toisiin kulttuureihin.

Parituksista puheenollen ooon Marsun kanssa aika samaa mieltä, Toshiro ja Hinamorikin on aika söpö pari.

Ja vaikken nyt ihan Marsu olekkaan niin meiät näkyy täällä, Marsu on oikeassa kulmassa oleva Bleach-shinigami ja minä marsun takana ja toinen kuva ontämä, oikeassa reunassa kävellään, minä pinkkivalkoisena pupuna ja Marsu (ylläty yllätys) shinigamina.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove La Heinä 17, 2010 4:25 am

Karin myöhästyy punaisenjättiläisen mukaan kuukaudella, kun on ollu jtn säätämistä kansien kanssa ;__; Miä kuolen, okei ehkä en ihan mut silti >: o Saisivat sit ainakin laittaa kaks osaa kerralla, muuten syön jonkun.

Miä olin tänään kova poika ja laitoin tähän koneeseen sen jonkun merkkitunnistimen yms, kiva ku nyt näkee mm japanilaiset merkit eikä oo sellasta tyhmää laatikkoa siinä : DD

Oo hianott asut : o Miä en kyl nähny livenä, höö : o

E: miks repesin : D Tuolla foorumin alakulmassa kun näkyy synttärin... olin unohtanut ne ihan kokonaan! ÄÄ hirmusta jännää. Osuvat muuten kivasti riparille... noo eikai voi mtn ^^'

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Heinä 17, 2010 4:11 pm

Ai-chan, kai se on sitä että jotkut olivat tulleet meidän vetäjälle ilmoittautumaan leiriläisiksi mm. jossain kaupungin kaduilla, ja eihän vetäjä niitä kaikkia ollut muistanut... Ja majoittumisesta, no, osa porukasta oli Yyberillä, osa isollapirtillä ja osa pikkupirtillä... Pari ohjaajaa ja yks äiti lapsensa kanssa nukkuivat teltoissa. Sellaista siellä oli, mutta ihan mielenkiintoista kokea tuollainenkin leiri.

NO NIIN NO NIIN NO NIIN, NYT PÄÄSTIIN ASIAAN! Taloudessa tarvitaan japanin kielen osaajia, todennäköisesti tulevaisuudessa aina vain enemmän. Ja tulkkeja! Ja ainahan on pelkkä etu, että japanilaisille voidaan puhua japania, eikä tarvitse takellella englannin kanssa. Sitä paitsi vieraiden kielten kuten japanin osaaminen kansainvälistää, ja auttaa tutustumaan eri maiden kulttuuriin, mikä on hyvinkin sivistävää ja sitä paitsi perin mielenkiintoista, ainakin jos ajatellaan japanilaista kulttuuria. Eikä sitä koskaan tiedä, vaikka joskus joutuisikin sellaiseen tilanteeseen, jossa japanin kieltä tarvitsisi välttämättä! Hah, mikä puolustuspuhe ;D

Ja joo, Toshiro ja Hinamori kyllä kyllä.

Sonsku tuossa näemmä jo laittoikin linkit niihin kuviin, säästi minulta sen vaivan (: Ja oi kiitos, mukavaa että pidät asuistamme ^^ Harmi, ettei mekään nähty sinua ja sinun asuasi Traconissa... : <

Niin ja hei, ainakin Anime-lehden mukaan Bleachin seuraavan osan pitäisi ilmestyä 30.7., jos oikein muistan. Eli vielä siihen on aikaa, yhyy. Ei minulla muuten kiire ole heinäkuun loppuun ja elokuun puolelle ja koulun alkuun, eiei, mutta sen Bleachin haluaisin...

Varmaan jännää olla synttäripäivänään riparilla... Mutta onnittelut, näin vähän aikaisessa mutta kuitenkin! : D
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Heinä 18, 2010 12:29 am

Ette sattuneet löytämään yhtään kuvaa jossa mie olisin? *Ei jaksa juuri nyt selailla itse*

Mä en käy Vammalassa tai muussakaan isommassa paikassa kovin usein ja sitten on niin että mulla on viimeks ostettu vaikka osa kolme ja kaupassa myydään osaa seitsemän... Täytyisi tehdä sellainen massiivinen nettitilaus ^^ En mä ikinä edes mieti milloin ne ilmestyy... Ehkä pitäisi. ^^

Onko se Karin hyvä manga? Tiedän että se kertoo jostain vampyyritytöstä mutta voisitteko kertoa tarkemmin? Tai siis, jos joku ei halua spoilereita tai jotain niin ei sitten... Kun luokkaretkellä sain tietää että mun ihastus lukee sitä (Täydellinen poika muuten - lukee mangaakin ^^), ja nyt mietin että alkaisinko itsekin lukea sitä...

Saako udella miten semmoisen merkkitunnistimen saa?

Pidin kasilla tai ysillä, en muista kummalla, muuten mielipidepuheeni kieltenopiskelun tärkeydestä. ^^ Täytyy kerätä noi kaikki puolustukset ylös ja käydä taistoon vanhempien japanivastaisuutta vastaan, järkisyillä ainakin luulisi niittenkin silmien aukeavan.

EDIT: Jee mä olen youkailapsi!!!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Heinä 19, 2010 11:44 pm

Niin paljon onnea munkin mielestä Inu, vaikka vähän etukäteenkin.
    Siis Karin kertoo vampyyritytöstö joka pystyy käymään päivällä koulussa ja sitten pojasta nimeltä Usui (Joka muuten näyttää hieman Bleachin Ichigolta). Karin ei juo verta vaan tuottaa sitä ja Usui saa sen vain lisääntymään ja sitten Karin ja usui rakastuvat toisiinsa ja sitä rataa. en oikein paremmin osaa selittää. Ja se on hyvä manga. Ja Kun luin sen loppuun netistä niin oikeesti itkin siinä lopussa se on aika snif, onnellinen mutta eräällä tava´lla myös surullinen.
    Ja varsinkin lopussa karinin veli Ren paljastuu hyväksi tyypiksi.
    kannattaa lukea, jos vain suinkin pystyy.

Ja ei kyllä löytynyt yhtään kuvaa jossa sinä olisit ollu Ai.

No niin asiasta matkalaukkuun, kaikki tavarat on nyt jo melkein pakattu Englanttiin lähtö varten, mikä on sinänsä ihan hyvä ku me lähetään kahelta tänä yönä, toivottavsti laukku vain painaa alle 20 kiloa joka on painoraja....
    Joten matkantakia musta ei luultavasti kuulu yhtään mitään kolmeen viikkon, ihan vain mainitakseni.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ti Heinä 20, 2010 12:24 am

Ahaa, täytyy siis käväistä vaikka kirjastossa katsomassa oisko siellä Karineita... ^^

Miellyttävää matkaa, Sonsku!
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Ti Heinä 20, 2010 9:55 pm

Hei ihmiset, mä olen nyt niin hukassa! Mitä mä teen kun Son-chan on poissaaaaa?!?!?! Mun elämällä ei ole enää mitään sisältöä! nyyhkis... Son-chan lähti viime yönä klo 04.35 äitinsä kyydillä Helsingin lentokentälle tavatakseen liiderit sun muut häiskät klo 05.50. Ja lento lähti 07.50. Lentomatka kestää ihan törkeän kauan, eikä yhdet unet piisaa millään. (vähän omaa muistikuvaa sekaan, mutta hällä väliä) Toivottavasti pikkuisella serkkuliinilläni on mukava reissu. Ainakin mukavempi kuin mitä minulla oli vuosi sitten. Tosin siihen ei paljoa vaadita... Eipä sillä, oli se ihan hyvä kokemus, mutta en todellakaan lähtisi uudestaan.

niin terve taas kaverit. Tulin tänne taas vaihteesta. en taaskaan jaksa kommentoida mitää mitä olette puhelleet täällä aikaisemmin, vaikka vaivauduin ne lukemaan hetki sitten. Enkä viitsi siitä Son-chanin Kari-selityksestäkään vinoilla, sillä hän ei ole enää täällä. ("hän ei ole enää täällä..." Toi on jostain laulusta, jostain niistä leirien veisukirjoista...) Nii, se selitys oli kyllä ihan onneton, mutta toivottavasti Ai-chan sai siitä jotain järkevää irti. Hyvä sarja ja jos nähdään joskus jossain, niin voit saada minulta kaikki 10 osaa lainaan. Se on oikiastaan ainoa sarja mitä kerään =D

Hellejaksosta puheen ollen, voi teitä. Meillä on onneksi alakerta maan pinnan alapuolella, eli siellä on kylmä kuin oikiassa kellarissa. siellä on kiva nukkua helteillä =D Ja nukun siellä edelleen, koska en jaksa roudata lakanoitani takaisin omaan huoneeseen xD Laiska mikä laiska.

Joo-o. laitoin, etten kommentoi aikaisempia viestejä ja heti aloin selittää omia kommentejani teitin kirjotuksiin. En kai toimi vähän miten sattuu. "Tehkään niin kuin minä sanon, älkää niin kuin minä teen" Tää pätee mulla AINA xD

Olen kovasti kivasti koittanut katsoa itselleni lukio-kirjoja netistä. Ihmiset hei, oletteko te jo katselleet kirjojanne ja mistä olette niitän hankkinu? Älkääkä vaan sanoko, että jostain Infosta, sehän on ihan törkeen kallis... Mulla on muutama hyvä osoite, jos ette ole niitä koulun puolesta saaneet =D Oli hiukan kätevää, kun kirjalistan lisäksi me saatiin lappu, johon oli kirjattu muutamia kirjoja myyvia firmoja. Sen lisäksi siihen oli laitettu joka paikasta vähän plussia ja miinuksia, lähinnä hintatasoa ja sen semmoista. siitä on ollu ihan jäätävä hyöty. Onko teillä tämmöttiä Marsu* ja Ai-no-Musume? Voin laittaa linkkiä tulemaan, sanokaa vaan.

Ai kappas, voisi mennä vastaamaan peliinkin... Ei se olekkaan taas seissyt kuin jonku kuukauden. ehheh...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Heinä 21, 2010 11:14 pm

Hyvää matkaa, Soncchi, ja tule hengissä takaisin! Hui kauhistus. Soncchi on Englannissa. Englannissa. Niin kaukana yhyyhyhyy... No, ehkä selviän tästä, jotenkin. Samaan tapaan kuin siitä, kun Micchi oli viime vuonna poissa. Tekstiviestejä, puheluita ja sähköpostia, riippuen vähän siitä mitä Soncchilla on käytössään tuolla vieraalla maalla kaukana. Ja Micchi, onko minun olemassaolostani mitään apua? Eikö se tuo elämääsi edes vähän sisältöä? *aneleva ilme* Joohan? Tiedän etten voi korvata rakasta serkkuasi ollenkaan, mutta silti?

Ei minulle ainakaan ole kerrottu mitään muuta lukion oppikirjoista kuin lyöty lista kouraan ja sanottu, että katso mitä tarvitset ekalle jaksolle. Että olisi kovastipaljon hyödyllistä, jos viitsisit ilmoitella jotain. ^^
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Heinä 22, 2010 3:41 am

Mitä??? Sonchan on Micchanin serkku??? Whaaaat! Ei miulle oo kerrottu... Okei, ehkä se ei edes kuulu minulle. ^^

Micchan, olisi tosi iloinen jos lainaisit ne minulle! ^^

Ja sitten niistä lukiokirjoista. Tottakai niitä on jo mietitty, meitsihän miettii jo että mitä pistän päälle ekana päivänä... Olen niin innoissani lukioon menosta! Vaikka se on sama rakennus ja puolet opettajistakin on samoja niin silti... Sain lähes ilmaiseksi neljä kassillista lukiokirjoja äidin työkaverilta, jonka tytär on lopettanut lukion jotain kaks tai kolme vuotta sitten ja se olis muuten heittänyt ne menemään... Tosin, niistä ehkä yks kymmenesosa on mulle käyttökelpoisia, kun ne on eri kirjoja kuin meillä ja vielä aika vanhoja... Mut jos joskus joku sattuu meille ja löytää sieltä kasseista kirjan jota luulee tarvitsevansa (Ja jota minä siis en tarvitse) niin voisin antaa vaikka ilmaiseksi. Sitten me aiotaan kysyä ainakin yhdeltä toiselta äidin tutulta tyypiltä, ja tänään sain fysiikan kirjan eräältä ystävältäni (Joka on minua vain kolme viikkoa vanhempi ja jo menossa toiselle. Alkuvuodesta syntymisen haittapuolia =P), joka myös näytti Porista kaupan, jossa myydään käytettyjä lukiokirjoja. Netistä en varmaan itse rupea kirjoja ostelemaan, hoidan asian näin perinteisesti oikein kaupasta tai kädestä käteen -systeemillä. Olisi tietysti hyvä saada mahdollisimman paljon kirjoja käytettyinä, ja itse tykkään käytetyistä kirjoista enemmänkin kuin uusista, mutta esim. kielien tehtäväkirjat on pakko ostaa uusina. Ja Miuku, olisi minunkin puolestani kiva, jos avartaisit tietojasi lukiokirjojen maailmasta meillekin ^^ Meille ei tullut mitään sellaista lappusta, me lukioonmenijät ollaan saatu jo ysillä sellainen Äetsän Sarkia-lukio -vihkonen ja sen perässä on kirjalistat, kirjeessä sanottu että mitkä kurssit on ekassa jaksossa, siinä kaikki. ^^

Oletteko te muuten aikeissa liittyä lukiolaisten liittoon? Mä luultavasti liityn.

Miuku, saako kysyä, pääsitkö sinne kouluun mihin hait? Ja onko teillä ihmiset jotain hajua, hakiko joku teiltä meille lukioon, koska meille pääsi 28. Meiltä sinne haki ensisijaisesti 26, ja neljästä erikoislukioihin hakeneesta pääsi kolme, eli siitä yhdestä tulee luultavasti 27, mutta ton yhden on pakko tulla jostain muualta. Onko hajuja asiasta?

Muuten Marsu*. MEILLE!!! Koska? Tän viikon pe-su olen leirillä, mutta seuraavat viikot on ainakin vielä tyhjiä ^^
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Heinä 23, 2010 5:06 am

Onko Ai-chan leirillä Houhajärvellä?!?!?!? Jei, sitten ollaa samaan aikaan samassa paikassa, JEE!! (Mii-chan meni sekaisin, jee!) Voisin tuoda sulle ne Karinit vaikka sinne, jos sinulle sopii...?

Ja toki Marsu on hyvä! Sitten täytyy vain kovasti-aktiivisesti surffata mopolla tänne, jee! Ja mennään uimaan joskus ja kasinolle ja navetalla ja jee!
    Olin tänäänkin navetalla kun Son-chanin porukat oli poissa. Siellä oli semmone "vanha" lomittaja (siis semmonen joka ei enää lomita, ei siis vanha vanha) Ja oltiin aika pulassa lypsykoneen kanssa. Koitettiin saada yhtä muovikierrettä (liian iso voidakseni käyttää sanaan "ruuvi") auki ainakin puoli tuntia. Saatiin se liikkuun kerran, tosi väärään suuntaan ja sitten sitä ei saatu etes puolimetrisillä papukaija-tonkeilla auki. Ei muuta kuin soitettiin isi apuun. Iskä kävi verstaalla ja tuli sieltä viiden minuutin päästä pois. (huom, kävelyyn ja tavaroiden etsimiseen menee about 4 min) ja TADAA! siinä se sitten oli, kahtena kappaleena, valmiina suodattimen vaihtoon. (siis tarkoituksellisesti kahtena kappaleena, ei niinku rikki xD ) Ja sitten päästiin kviasti lypsään pari tuntia myöhässä. Voi niitä lehmuja, ku ne joutu täysin utarein siellä kykkimään... Tekee kipiää, kun 20 litraa maitoa roikkuu mahassa kiinni.

Navetalla olo on oikeesti huisan kivaa. Son-chan ei vaan ymmärrä. tosin hän joutuu sinne paljon usiammin kuin mitä mää pääsen xD

Nii, niist kirjoista... AAARGH Mamma on hukannu mun laput....
    No nyt löyty! Ei ole kivaa, ku mamma siivoaa. Aina hän hukkaa silloin jotain elintärkeetä...
    Nii, niitä osoitteita. Näillä on sitte kaikilla ihan toimipisteet tampereella, jos ei halua tilata netistä =D

www.jamera.net
    - ostaa ja myy käytettyjä kirjoja
    - myös uusia saa
    - suht halpa (käytetyissä ainakin)

www.oppis.fi
    - ostaa ja myy käytettyjä, ei uusia
    - ei vältisti saa uusia painoksia
    - saa ehkä parhaan hinnan ku myy omat kirjansa pois sitte joskus

www.suomalainenkirjakauppa.fi
    - ostaa ja myy käytettyjä
    - myös uusia
    - kalliimpi ku jamera ja oppis

http://ssl.info.fi (Info)
    - ostaa ja myy käytettyjä
    - myös uusia
    ( en tiedä hinnoista, mutta oletan että kalliimpi ku jamera ja oppis)

www.lukiolaistenkirjakauppa.fi
    - käytettyjä ja uusia
    - kirjat haltuessaan koululle
    - kallis

siinä oli suurinpiirtein ne tiedot mitä mä sain kouluta. Sitte nosisa oli vielä jotain kanta-asiakasetuja joissan, mutta en jaksa niitä laittaa. Vie muutenkin tilaa turkasesti...

Ai-chan mikä on lukiolaisten liitto? Mä olen kujalla...
    Noista kirjoista mutuen sen verran, että ne kannattaa laittaa aika pian kiertoon, ei niinku Ai-chanin tuttava, koska silloin niistä ei saa yhtään rahoja takaisin missään vaiheessa. Kun myy äkkiä, on vielä toivoa saada niitä eteenpäin. Eikä niitä vältisti tarvi säilöä YO-kokeita varten. On olemassa erikseen Abi-kirjoja, joista voi sitten kerrata... Niin mä ainakin aattelin tehä. Saa kivasti sit rahaa takaisin itsellekkin.

Sori Ai-chan, musta ei ole nyt apua tuohon haku-juttuun. En yhtään tiedä mihin kukakin kahdestasadasta 9-luokkalaisesta on hakenut... Hiukan liikaa vaihtoehtoja =D

Joo, mtuta nyt olen kovasti kivasti ollut hyödyksi ja olisi aika mennä nukkumaan. huomenna yhdeksäksi töihin pesemään ikkunoita, sitte on vielä mökin siivous ja äkkiä kotiin. täällä odottaakin sitten veli puolisonsa ja kahden alta kouluikäisen kakaran kanssa. Miettikää! VIISI Viinikkaa saman katon alla samaan aikaan! Ei jestas, tulee taas ruumiita. Onneksi pääsen pakoon sinne leirille, ettei mun tartte kestää veljeni vammaisia perjaatteita kuin ehkä korkeintaan tunti. (töissä voisi vähän venähtää...) Joo, en inhoa veljeäni, mutta mulle ei ole myöskään mitään syytä miksi haluaisin olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Tunne on taatusti molemminpuolinen. Sääliksi käy tyttöjä, mutta ei ne yhtä tätiä tartte. Parempi kun oppivat elämään ilman, ettei sitte tule kaameaa järkytystä kun väit katkeaa lopullisesti.
    Sori, mää valitan täällä teille, vaikka ei tää asia oikeastaan muitten murhe ole. Ei se ole salaistakaan, kunhan ei isälle kerrota... Isällä voisi mennä kiva pikku kurpitsa nenään xD (herne on liian pieni)

Joo, Micci menee nyt rauhoittumaan ja nukkumaan!
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Heinä 23, 2010 7:37 pm

Kivaa että olet siellä, Miuku! Sopii kyllä, olet ihana! ^^

Kiitos noista osoitteista, täytyy tutustua niihin vähän myöhemmin, nyt lähdetään leirille! ^^ Mä varmaan kyllä säilön kirjat kirjoituksia varten, en luota pelkästään niihin abikirjoihin... >P Ja on hyvä että on mahdollisimman paljon tietoa, kun tavoite on 11 ällää ^^ Mut ne kirjat, mitä en kirjoita, täytyy kyllä myydä ajoissa pois. Yks kaveri joka menee nyt ysille on jo pyytänytkin että saako hän ostaa minulta kirjoja sitten kun tulee lukioon... Tiedättekö te jo, mitä aineita aiotte kirjoittaa?

Lukiolaisten liitto on nimensä mukaan liitto lukiolaisille. Kauheesti en siihen ole vielä perehtynyt, mutta ainakin sillä on oma lehti ja sit saa sen opiskelijakortin jolla saa kaikkia kivoja alennuksia...

Onko sinulla Miuku kaksi veljeä? Kun muistaakseni puhut aina joskus että peuhaat veljesi kanssa kaikkea kivaa ja että hän tanssittikin sinua... Onko kyseessä eri veli? Sorry utelen ihmisten yksityiselämää ^^'
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Heinä 25, 2010 1:12 am

... kauhea määrä ihmisiä on nyt poissa... Soncchi Englannissa, Mii-chan ja Ai-chan leirillä, Inu riparilla... Ohhoh. Ja minä pieni ihminen olen nyt kotona, 'pitkästä aikaa'. Olen meinaan ollut pari päivää kaverilla ja riehunut ja syönyt karkkia, niin ja pelannut korttiakin ^^ Ja uinut... Uinut paljon jeejee.
    Ja joooooo, Mii-chan, täytyy tehdä jossain vaiheessa jotain kivaa. Niin ja Ai, en ole vielä ihan varma, mitä menoja minulla on vielä ennen koulun alkua vai onko mitään, mutta koitan selvittää ja tulen teille ^^

Niitä kirjoja pitäisi oikeasti jo alkaa hankkia... Kiitos paljon linkeistä, Micchan. Niistä on varmasti hyötyä! Enkä ole vielä paljon ajatellut sitä, mitä aineita kirjoitan... Todennäköisesti ainakin englannin ja sitten ehkä ruotsin. Matikan eeeehkä, riippuu siitä miten siinä pärjään... Tosin se on aika iso ehkä. ^^'

Hah, Micchan, repesin tajuttuani ketä veljeäsi tarkoitat. Ajattelin heti automaattisesti niitä muita, enkä sitä yhtä tiettyä, ja sitten olin ihan että häh noiden puolisoiden ja lasten kanssa... Niin siis Micchillä on kolme veljeä. (Nyyt nyyt,levittelen ihmisten yksityisasioita, paha minä.)

Haaaaluuuaaan liittyä DeviantArttiin... En vain osaa/keksi mitään nimimerkkiä. Hyäääh kun olen niin köyhä.
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Su Heinä 25, 2010 10:51 pm

Ällös pelkää, Marsu*, Aichan on täällä taas! ^^

Marsu* ottaa selvää menoistansa! Aichan diktaturoi ja määrää! xD Tahtoo sinut meille!

Omasta puolestani voin laittaa listan mitä luultavasti kirjoitan: Äi, ma, ru, en, sa, ve, hi, ge, ue, bi, ps. Marsu*, pitkä vai lyhyt matikka? Mullon pitkä ^^

Meitsi menee vastaamaan peleihin ja kuuntelee japsimusiikkia, kun on joutunut olemaan leirin ajan ilman otakuilua... No, okei, ei ihan...

Takauma:
    Aichan: Yamato oli vain kohtelias Hinchinalle ja ne kohtelee sitä noin... Entä jos Yamato antaa Shille vaikka porkkanan?
    Micchan: Shi luultavasti puskee...
    Katachan
    (Kolmas isonen, oli myös sillä valtavalla äiti-lapsi-leirillä): ...Häääh?

Mitä mitä, Marsu* DA:iin?!? JOS SEN TEET NIIN ILMOITAT KYLLÄ MULLE!!! Tahtoo tulla tsekkaamaan! Nimim. 24/7 DevinatArtissa... ^^ Jos tarvitset apuja niin kysy vain! Nimestä en kyllä tiedä... Marsu? Eikö se ole hyvä?
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Heinä 26, 2010 2:41 am

Ei Shi puske... Se puree, potkii, survoo, mäiskii ja kaikkea muuta, mutta ei puske. Pässit puskee, eikä Shi ole mikään PÄSSI. =D

Niin siis määkin olen täällä taas. Oli aivan huippuleiri! Ihania muksuja, ihania mummoja, pappoja ja muffa xD Tosi suloisia, ku pikkupojatkin alkaa änkemään viimeisenä päivänä syliin. Nauroin Ai-chanille ja Katalle, että harvoin sitä kaksi miestä roikkuu samaan aikaan kiinni xD Tosi mahtavaa oli koko ajan, ai mitään negatiivista. Paitsi ehkä se, että Ulla oli vähän jotenkin ynseä, mutta kyllä sekin siitä suli, kun huomasi kuinka ihania me oltiin xD Meen sinne ensi vuonnakin, jos vain Ulla muistaa soittaa. Kyllä ainaki9n alustavasti sovittiin, että hän pyytää meidät samat isoset sinne ensi vuonnakin. Ja mä ainaski meen! Roopekin tulee ja ehkä Oliver ja monta muuta =D Ihania lapsia ♥

Joo, ehkä leirin hehkutus riittänee. vois painua nukkumaan kun olen vähän tattis. Eilen painettiin leiripaitoja yli puolen yön xD

nii joo, peliis vois kans vastailla...
    Ei Ai-chan olekkaan vielä kirjoittanut, kappas. Luulin ihan... Noo, vastaan sitten huomenna, nyt on pakko mennä koisimaan =D
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Heinä 27, 2010 1:47 am

Hienoa, jos teillä oli kiva leiri ^^ Katakin oli siellä? No sittenhän minä tunsin kaikki sen leirin isoset (: (Eikös teitä ollutkin vain 3? ^^)

Ai-chan, ainakin tarkoituksena olisi lukea pitkä matikka... Saas nähdä sitten, pysynkö siinä mukana niin hyvin ettei tarvitse vaihtaa lyhyeen. Toivottavasti pysyn. (:
    Ja Marsu-nimi... Noooo, ei se minusta ole oikein hyvä, kun ajattelee nimimerkkinä suuremmalla sivustolla. Antaa minusta väärän kuvan, siinä mielessä ettei sillä ole mitään tekemistä marsu-elikkojen kanssa... Se on lempinimi. Oikeastaan olen halunnut keksiä jonkun kivan uuden nimimerkin jota käyttää netissä, mutta en keksi mitään. Katsotaan, mitä sinne DA:iin kehittelen, jos kehittelen mitään.

Väsyttää -.- Aion kylläkin silti katsoa sen elokuvan, joka tulee joltain kanavalta (en muista miltä) tänään. Joku Omen vai mikä sen nimi oli ^^ Ja heeeeei, katsoin eilen 'pitkästä aikaa' Star Warsin neljännen episodin, Uuden toivon, ja muistin taas kuinka paljon tykkään SW:stä ^^ Suunnittelinkin sitten katsovani Imperiumin vastaiskun heti kun ehdin, ja sen jälkeen Jedin paluun. Sitten voisi katsoa uudestaan aikaisemmat episodit. Haha : D Ja jostain syystä iski myös halu lainata kirjastosta se SW-kirja, jonka jouduin jättämään kesken kun en ehtinyt lukemaan sitä joskus vuosi sitten. Tosin en muista enää sen nimeä, mutta tunnistan sen kyllä kunhan tulee vastaan... Luulisin. Hee, pidän niin paljon Luke Skywalkerista ja Han Solosta ^^

Muuten, Mii, kävin kettuilemassa sinulle Tarinataitureiden vieraskirjaan ^^ Ja viestissäni oli KIRJOITUSVIRHE! Yhdessä kohtaa luki 'jatka' vaikka siinä piti lukea 'jaksa'... Mutta ehkei se mitään. Minulla tosiaan oli hauskaa, kun kirjoitin sitä viestiä. (:

Oletteko muuten lukeneet Trinity Bloodia? Luin jonkin aikaa sitten sen ekan osan. Nauroin aina välillä Abel Nightroadille. Ei ihan heti uskoisi, millainen hän oikeasti on ^^ Suosikkini oli kuitenkin Tres Iqus.
    Oli ihan mielenkiintoiselta vaikuttava sarja. Oikeastaan pidin siitä.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ti Heinä 27, 2010 2:02 am

Hyvä Mar-chan että muistutit siitä leffasta! Mun piti kanssa katsoa, mutta kerkesin jo unohtaa. Nyt tajusin viimetipassa avata töllöttimen!

Ja Marsu, huoamsin kyllä sen kirjoitusvirheen ja arvaa vaan repeilinkö sille. Kun sä aina valitat mun kirjoitusvirheistäni. Mtuta en jaksanut huomauttaa siitä kun vastasin. Oeln niin kiltti =D

Trinity Blood? Noups, en ole lukenut. Mistä sä sellaisen pölläsit? Mäkin tahon lukea...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Heinä 27, 2010 5:09 pm

Se leffa oli järkyttävän... no, ovela ja... järkyttävä. Oikeastaan kaikkein järkyttävintä oli se, kun se valokuvausmies (en muista nimeä) kuoli. Oli kyllä jotenkin koomista, kun osa tyypeistä kuoli tapauksissa, joita sattuu ehkä yksi (?) sadasta miljoonasta. Lopussa jäi vähän nakertamaan, että kaiken jälkeen se pahispoju jäikin eloon, ja kaikki siitä tietävät kuolivat.
    Mutta, kaikessa karuudessaan se elokuva oli jotenkin hirveän ovela. Kaikki oli jotenkin niin suunniteltua ja juonenkäänteitä riitti, samoin kuin synkkiä juttuja menneisyydestä. Sääli sinänsä, että minulta jäi puolisen tuntia melko alusta näkemättä ukkoskuuron vuoksi, mutta pysyin silti (mielestäni) ihan hyvin juonessa mukana. Huu.

Sinä ja sinun kirjoitusvirheesi... Pelkästään repeillessäsi minulle teit kolme itse. 'Huoamsin', 'mtuta' ja 'oeln'. Haha. ^^

Soncchi osti sen Trinity Bloodin Traconista, ja minä lainasin sen Soncchilta. Voin heivata sen sinulle kunhan näemme jossain... (<--- huisin ovelasti piilotettu vihjaus)

EDIT: Ei hitsi! Tänään on YoDen foorumin 1-vuotissyntymäpäivä! Let's celebrate~~!
    Ajatella. Tämä foorumi on ollut olemassa jo vuoden. VUODEN. Enpä olisi uskonut, että tämä päivä tulee näin pian. Hii, olen ihan ihmeissäni O.O
    Ja tästä kaikesta käy kiittäminen palstani.com-sivustoa, itseäni (xD), apulaisnäpyttäjääni Soncchia sekä kaikkia teitä pelaajia ^^ *taputtaa* Kiitos kaikille, ja ennen kaikkea onnea foorumille! <3
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Heinä 28, 2010 1:06 am

Muffa oli ihana. ^^ Tyhmää, kun Miukun ja Katan sylit oli täynnä muksuja ja mä sain väen vängällä sanoa että "Tulkaa nyt joku syliin..." No, onneksi Susanne pelasti ja oli sylissä varmaan pari tuntia mitä erikoisemmissa asennoissa... Ja kutitti. ^^ Ja kun Janita istui syliin, se oli niin pieni... *Söpöyskohtaus* Juu, oli meitä kolme.

Ja Marsu*, jos eksyt DA:iin etkä ilmoita siitä minulle, varo nahkaasi. *Mur*

Mäkin tahdon joskus katsoa Star Warsit. Ja Tarut sormusten herrasta. Siinä kaksi elokuvakatrasta, jotka on pitänyt katsoa jo pidemmän aikaa...

Luin muuten pikaisesti läpi kaikki ne Karinit, joita minulle annoit, Miuku. Vaikuttaa oikein mielenkiintoiselta!

Takauma:
    Aichan, kello puoli kaksi yöllä: "Pokkari kuusi luettu loppuun... Pakko lukea vielä seuraava!"

En tajua miksi, mutta jotenkin mielistyin Reniin ja Shuuseihin. (Oli kai se sen niminen? Kentan isä siis. En tosin vieläkään tajua miten yksi kärttyinen mummo voi nykyaikana pitää rakastavaiset täysin erossa...) Pahanoloisiin hyvismiehiin? (Hienot termit mulla...) Pelottavaa. Se yksityisetsivä oli ihana ^^ Anju on myös ihana. Ja Henry. Ja pääpari tietysti ^^ Vampyyrit on muuten aika erilaisia eri tarinoissa... Kun Karinissa vampyyriksi pitää syntyä, puremasta ei taida koskaan muuttua vampyyriksi ja vampyyrit voi saada lapsia... Kun taas Houkutuksessa puremasta muuttuu vampyyriksi, ja vampyyrit ei voi saada lapsia... Tai niin minä olen asian ymmärtänyt, hyvä puhua kun on lukenut ehkä viidesosan koko kirjasta... Sitten taas yhdessä kolmannessa vampyyritarinassa vampyyriksi voi kai joko syntyä tai tulla puremisen seurauksena...

Hmmm. Kun tuo Karin osoittautui lukemisen arvoiseksi... Millainen se Trinity Blood on? Arvelin kaupassa ettei se ehkä kiinnosta minua, mutta niinhän arvelin kyllä Karininkin suhteen... Täytyy härpätä johonkin suurempaan kirjastoon jossa on enemmän mangoja kuin meidän kirjastossa jossa on just ja just Inuja ja Narutoja...

...Marsu*, mistä sä revit noi porkkanat? *Kävi katsomassa Tarinataitureitten vieraskirjan* Ja mistä sä muutenkin keksit aina niin nasevat lohkautukset?

Marsu*, nyt käyn puheista toimeen. Eli, käykö sinulle, että tulisit meille ensi viikolla?

Onnea YoDelle!!! ^^

Viimeinen muokkaaja, Ai-no-Musume pvm Ke Heinä 28, 2010 3:42 am, muokattu 1 kertaa
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ke Heinä 28, 2010 2:42 am

Tuli jälleen kerran todistettua, että kauhuelokuvat ei todellakaan ole minua varten. Kun katsoin sitä ihmeen oumenia tai mikä omena ikinä olikaan, surffasin koko ajan kanavilla. Joka kerta kun jotain yltiö-jännää tapahtui, vaihdoin kanavaa hetkeksi. Sitten kun se jännä kohta meni ohi, katselin taas hetkeen, ennen kun tuli seuraava yltiöjännä kohta xD Se papin kuolema ei oikeastaa ollu edes paha, eikä sen palvelustytönkään, kun ne molemmat hahmot oli aika etäisiä, mutta se lehtimies :'( Se oli surku ja kamalan karu... Se vanhan lastenhoitajan ja pojan välinen suhde jäi häiritsevällä tavalla etäiseksi. Olisin kaivannut vähän syvyyttä siihen. Sen pojan ilme siinä lopussa oli karmivan loistava =D
    Huomaattekste? Annan tässä kovasti kattavan puoleista arviota elokuvasta, vaikka mun piti vain mainita, että se oli liian jännä mulle. Sain seuraavan yön nukuttua kunnolla pelkällä tahdon voimalla... Olen vähän herkkis xD Mullakin ukkonen häiri vähän välissä, mutta onneksi mamma anto lopulta luvan mennä katsomaan, ettei jääny koko loppuelokuva ensimmäisen mainoskatkon jälkeen näkemättä. Eipähän tarvi enää mitään kauhua katsoa. Nyt uskon, etten kestä sitä. toikin oli aika kesy kauhuleffaksi...

Onnea Marsulle ja Foorumille ja kaikille. Sonchia ei tartte onnitella, ei se ikinä mitään teekkään... xD

Sonchia on ikävä... Hän tulee vasta kahden viikon päästä. Marsu, meitin pitää keretä näkemään jossain vaiheessa, tai tulen hulluksi. Olisi myös asiaa Son-chanin hakuun liittyen, mutta en viitsi sitä täällä julistaa kaikelle maailmalle ;D
    Katsellaan koska katsellaan!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Heinä 28, 2010 9:24 pm

Aaa pidän kovasti Star Warsista ^^ Ja Taru sormusten herroista. Luke, Han ja Legolas, aaawwww. ^^

Seuraava teksti saattaa sisältää juonipaljastuksia. Edetkää siis varoen.
    Trinity Blood kertoo kylmän sodan ajasta ihmisten ja vampyyrien välillä, ja Vatikaanin tiedustelupalvelun agentti isä Abel Nightroad yrittää kavereidensa (ymmärtääkseni sisar Esther ja eräs-toinen-hyyppä-jonka-nimeä-en-mainitse-koska-se-olisi-aika-paha-juonipaljastus) kanssa estää sodan syttymisen. Ja vastaan tulee sitten vampyyreita ja pettureita, jotka pitäisi hoidella edestä pois. Ja mikä jännintä, Nightroad ei ole mikään tavallinen agenttipappi.
    ...koitin kirjoittaa niin, etten paljastaisi ihan kauheasti yksityiskohtia juonesta... Vähän tuli juonipaljastuksia, mutta ehkä siihen ei kuole...
    Ja siis tosiaan olen lukenut ko. sarjaa vasta yhden pokkarin verran, joten en kauheasti osaa vielä kertoa mitään.
    Juonipaljastusvaroitus päättyy tähän.

Porkkanat, niin... En minä tiedä. Se vain tuli jostain...? Se olisi muuten huomattavan paljon hauskempi juttu, jos olisin allerginen porkkanoille. Mutta en ole! : D Ja olen kyllä oikeastaan aika iloinen siitä. Ja lohkautukset... Ai mitkä? Minunko? Tulevat? Mistäkö? En minä tiedä. Harjoituksen tulosta, kenties? *Ichimaru-hymy kahden tietyn ihmisen suuntaan*

Miuku, se elokuva oli Omen. Mekin löysimme veljeni kanssa huomattavan paljon hauskuutta siitä nimestä:
    TAKAUMA
    *M-chan ja veli odottelevat parvekkeella ukkosen loppumista. Paikalla on myös isä.*
    M-chan: ...voidaanko me jo laittaa telkkari päälle?
    Isä: No laittakaa vaan.
    Veli: No niin! Mennään kattoon Omenia.
    *hetken hiljaisuus*
    M-chan ja veli: Hahahahahaaa!

TAKAUMA PÄÄTTYY
    Oli meilläkin sitten taas hauskaa 8D Ja tosiaan, oli se aika kesy kauhuleffa. Eihän kukaan tainnut edes pahemmin kirkua? No, lastenhoitaja vähän ennen kun jäi auton alle ja pääpiru siinä vaiheessa, kun sitä raahattiin kirkkoon, mutta ei kai muuten pahemmin... Eikä siellä toisaalta ollut mitään esiin hyppääviä hirmuja. Lastenhoitaja oli kamala/ruma, ja kyllä se kerran hyppäsi takaapäin esiin, mutta sekin oli ihan arvattavissa.
    TAKAUMA:
    M-chan: Nyt se lastenhoitaja varmaan hyppää ton kimppuun takaapäin...
    *lastenhoitaja hyppää isä-hepun kimppuun takaapäin*
    M-chan: ...niinpä.

TAKAUMA PÄÄTTYY

Onnea minulle jee! Ja kyllähän Soncchi mitään tekee... On henkinen tukeni? *virn*

Voipi olla että pääsen tulemaan sinne ensi viikolla, Ai ^^ Ja Miukuakin pitäisi ehtiä näkemään, varsinkin nyt kun jokainen angstaa tahollaan Soncchin poissaoloa.
    Angstaan muuten aika paljon kaikkea tällä hetkellä:
    1. Soncchi on poissa.
    2. En tiedä ihmisten olemassaolosta (?) paljon mitään. (Ymmärtäkää miten tahdotte.)
    3. Koulu alkaa pian.
    4. Minulla ei ole vielä kirjoja, enkä tiedä osaanko hankkia oikeat kirjat.
    5. On tylsää/ei ole tekemistä.
    6. Kaikkea pitäisi kai tehdä, enkä silti tee mitään.
    7. Tästä tuli taas ihan naurettavan pitkä viesti...
    8. ...eikä huvittaisi lopettaa tätä.
    9. Lopetan silti.
    10. No kyllä nyt numero 10 täytyy olla!
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Heinä 29, 2010 12:06 am

Hmmm... Ehkä ei ihan mun juttu. Se Trinity Blood nimittäin.

Okei. Päivä? Mulle käy kaikki päivät.

Tulipa pitkä ^^

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 1:07 am