Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 8 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Huhti 05, 2010 12:36 am

Tulikärpästen hauta oli todellakin surullinen elokuva, mutta ei se mitään. Ja kurrkusmoothie, en kyllä enää ikinä suostu Miukun ruokaehdotuksiin se oli aivan kamalaa.
    Totoro on muuten hyvin suloinen otus.
    Ja nyt soi päässä Tuulen laakso Nausicaästa lalalala-kaale aika vahvasti päässä.
    Miksiköhän Nausicaä-nimi on käännetty sikllai kun on eli lopussa on sekä a että ä, kun japaniksi se on vain Naushika. On hyvin vaikeaa lausua Nausicaä.

Joo siis minä, Miuku ja Marsu* tunnetaan toisemme, varmman puheistamme on käynyt se ehkä jotenkin selville.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 8 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Huhti 05, 2010 2:00 am

Tunnetaan, jee! Tunnen paljon ihmisiä! No en oikeastaan, mutta kuiteskin.

Ja taas höpöttelen täällä kaikkea ja pelaan, ku pitäisi päivittää tarinataituria. Tosin tänään kyllä värkkäilin lisää sivutilaa ja aloitin Marsun lootaa* Ole hei marsu* iloinen ny, pääsit sivutila kolmoselle, eli siis seuraavaksi =D

sit ku luin Charloten yhtä itsemurhatarinaa, rupes niin paljon angstittaan, että aloin kirjoitta itse omaa tarinaa. Siitä tuli sekavaa sössöä, missä seinät kaatuu päälle, mutta ei se mitään. Tosin kyllä mä oikeastaan pidän siitä tarinasta. Siihen sain purettua sekavan angtini sekavasti xD
    Ja sit kirjoitin yhen vanhan tarinan loppuun. Vois laitta ne sivuille jossain vaiheessa...

Hei mut huomenna pääsee ratsastaan, jee Mä muuten kirjoitin sen jo xD Sama pää kesät talvet =D

5.4.2010
    Ihan pöhköä, ku kirjoittaa itse viestin ja sen jälkeen painaa tuosta "Katso viiem käyntisi jälkeen tulleet viestit", nii siihen listaan tulee se oma viesti xD Ikäänkuin ihmiset ei tajuaisi kirjoittaneensa juuri äsken viestiä. Pitääkö siitä vielä erikseen laittaa maininta listaan. Ei jestas.

Hei mut nyt lähden ratsastamaan, jei! Jos en vielä maininnut xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Huhti 05, 2010 5:46 pm

Hei taas ihmiset!
    On aika hassu olo... Pääsiäiseni on kulunut syödessä. Ensin kotona, sitten Micchillä ja sitten serkuilla ja sitten taas kotona O_o Tänään sain muuten 7 pääsiäismunaa, ja kolme olen jo syönyt katsellen samalla FlashForwardin jaksoja. Oi että, Simon on kamala, mutta suunnattoman kiehtova...

Miuku, olen iloinen ^^ Vihdoin päivität lootaani! Kiitos kiitos!

Totoro oli ihana, ja Tulikärpästen hauta kovin snif. Nausicaäkin oli hyvä! Mutta Totoron ilmeet oliva kyllä parhaita. Hajoilin niin totaalisesti. Ja tänään katson sen uudestaan, kiitos TV2 ^^

Voisin mennä kirjoittamaan peliin. On jotenkin sellainen olo, että olisi kiva tarinoida.

Wasabia ja kurkkusmoothieta... Yäk!
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Huhti 05, 2010 9:33 pm

On kauhian kiva, että voisi tarinoida. Vois tarinoida myös Turinaan... No elä oikeasti. Mulla on vielä kolme Charloten tarinaakin taas lukemati. Ja niitten lootien päivitys.
    Yritin eilen lukea, arvostella ja päivitellä muutenkin, mutta siitä ei tullu mitään. Olin ihan liian väsynyt ja angstitti. Aloin siis kirjoitella omaa tarinaa ja siitä tuli aika outo, mutta ei se mitään.

Tänään olin pitkästä aikaa ratsastamassa. Mentiin yli kymmenen kilsan lenkki. Mun heppa Dontsa jaksoi tosi hyvin ja ravaili ja laukkas kotimatkallakin ihan korvat hörössä. Tosin Patri vähän hyyty. Silläkin oli ollu hiukan rankka pääsiäinen, eilen 10 km lenkki ja perjantainakin jonkun verran. Voi toista. Mutta onneksi Dontsalla riitti virtaa, nii oli mulle helpompaa. Sen ku saa hidastamaan jos se lähtee, toisin ku Patrin =D

Ja nyt hoitomoponia katsomaan. Terve vaan!
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ma Huhti 05, 2010 11:10 pm

Itse asiassa, jos minua vain huvittaisi, voisin lähettää Turinaan kymmenisen tarinaa ^^ Tosin, en kyllä tiedä kuinka hyviä ne nyt sitten ovat, muttaaah. Yhden voisin ainakin lähettää tässä ihan lähiaikoina.

TV2 ei sittenkään ollut niin kiva kuin oletin... Kyllähän sieltä Totoro tuli, mutta suomenkielisenä. Siis tykkään kyllä suomen kielestä ja jee, mutta kyllä japanilaisten elokuvien pitäisi olla japaniksi puhuttuja. No, ehkä oli ihan odotettavissakin että se olisi suomenkielinen, mutta kuitenkin. Ei se mitään.

Kiva että Micchillä oli kivaa ratsastamassa ^^

Hmm voisin alkaa tehdä läksyjä. Hei huomenna saadaan ehkä yhteiskuntaopin kokeet takaisin ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Huhti 05, 2010 11:28 pm

TV2 oli kyllä hiukan mälsä sen Totoron suhteen, mutta ei se mitään.
    Siltikin se on aivan ihana elokuva.

Ja se on hiukan harmi, että huomenna joutuu taas kouluun, mutta meillä on koko ens viikko työhöntutustumista, joten ei neljä päivää nyt kovin paha ole.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Huhti 06, 2010 12:00 am

Kouluun... Miksi se kuulostaa niin surulliselta...
    Ai niin kun Son-chanilla on erikoisviikko! Onnea vaan. Et joudu mätänem... Tarkoitan siis ettet pääse oppitunneille ^^
    Kappas en ole vieläkään edes aloittanut läksyjen tekemistä... Mitä niitä nyt kolme monistetta on... No, ehkä sitten joskus illemmalla...

Aaaaa rakastan tätä kappaletta, jota kuuntelen tällä hetkellä. Kyseessä on Toshiron ja Hyorinmarun kappale SHINE <3 Tykkään tykkään tykkään!
    ...kukakohan muuten on Hyorinmarun seiyuu? Vai onko hänellä edes sellaista? Toshiron on Romi Paku, muttaaaaaaa... *googlettaa* Ei löydy. Lopputulos: Hyorinmarulla ei sitten kai ole seiyuuta. Mutta ei kai hän mitään koskaan puhukaan ^.^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Huhti 06, 2010 12:42 am

Mitä mitä mitä mitä. Mikä Toshiron ja Hyorinmarun kappale.
    Tarviipas kuunnella se nyt heti. Aivan ihana.

Muuten meillä näky tänään Disney Chanel ja muita maksullisia kanavia, aika ihmeellistä ku ei meillä oo mitään kortteja, no tapeltiin iskän kanssa sitten kaukosta ja siitä katotaanko Disney Chanelia vai Discoveryä. Hah Voitin. ja näiäin Liisa Ihmemaassa musiikkivideon ja nyt haluaa kattoon sen.
    Nooo ehkä tän kuun lopussa...

Voii Toshiro on niiiin ihana.

Hei sain muuten selville Hyorinmarun Seiyuun se on Daisuke Matsuoka. Ja se taitaa puhua vain Zanpakutoo-fillerissä.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Huhti 06, 2010 1:43 am

Joo, se on ihana kappale. Samoin kuin This Light I See.
    Uusin versio Liisasta Ihmemaassa olisi kyllä hienoa käydä katsomassa ^^ Täytyy mennä, jos joskus olisi aikaa/rahaa käväistä elokuvissa ja kyyliä se ^^

O.o Hyorinmarulla siis on seiyuu! Sitä ei kyllä tietääkseni mainittu sivulla, josta aina ongin tietoja eri animeiden seiyuista...
    Nyt kun katselin etsien tuota yhtä nimeä, löysin neljä eri Daisukea ja yhden Matsuoka-sukunimisen, mutta en yhtäkään Daisuke Matsuokaa. No, jos se oli fillerissä niin ei sitä välttämättä ole edes tarkoitus listata sinne. Mmh.

Voisin ehkä alkaa tehdä läksyjä... Kyllä, en edelleenkään ole edes aloittanut! Hah, olen niin paras.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Huhti 06, 2010 1:48 am

Njääh. Ei sillä sivulla oo mitään uusia seiyuita sadannen jakson jälkeen...

Aaaaawwwww Aivan ihanaa huomasin että myös Byakuyan ääninäyttelijältä eli Okiayu Ryotarolta on tullut pari uutta kappaletta.... aivan ihania. Sillä on aivan ihana ääni.

Bleachin henkilölaulut on kivoja, vielä jos joku kiva tyyppi kääntäis ne ees englanniksi.

Ja muuten kaikilla tai ainakin melkein kaikilla zanpakutoilla tulee olemaan omat seiyuut zanpakutoo- fillerissä.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ti Huhti 06, 2010 3:42 am

jännästi mennään elokuviin vasta kuun lopulla. Ei kai Mii-chan pudjetilla ole jotakin osaa asiassa... Ei kai. Ja miksiköhän jää Karinkin ensi kuulle. Jaa-a. En kai ole miltei PA jo nyt....
    No en, mutku pitää säästää ratsastuskorttiin ja se nyt on vaa vaivaiset 200 €, nii jee...
    Mutta en valita, itse olen valinnut.

Ja Poni oli ihana tänään. Hypytin sitä. Poni meinasi jo innostua ja kuumeta, muta sitte ku se näki kuinka pieniä ja helppoja me hypättiin, se tylsisty koko touhuun ja hyppäili nipin napin yli semmoisia laiskoja löröjä. tää poni ei mitään pieniä viitti hypätä xD

Jee ja taas höpäjän poneits kun muut jo nukkuu.. Olisin menny aikasemmin nukkumaan, mutku veli ei kerenny aikasemmin ehtooteelle. Ja Iltatee pitää juora yhdessä!
    Nii ja Veerakin oli paikalla xD
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Viesti kirjoittaja inulove Ti Huhti 06, 2010 3:48 am

Jaa että kuka nukkuu B) Hah mä en ikinä. Nytkin mä vaan viel dataan ku vois tehdä läksyjä ja muuta oikeasti tärkeää. Sit vois lukeakkin ku kirjat on muutenkin myöhässä kirjastosta ja hah : D Otan elämän vähän liian rennosti. Valitan aina mutta olen liian laiska mitään asioille tekemään. ihanaa joo ei...
    Huh mä en tykkää bleach animestä :/ Se on mangana paljon, paljon kivempi. ainakin tähän mennessä xD Muutenkin anime on aivan liian pitkä ;__; Meinäsin jo kuolla kun strawberry panicissa oli 26 jaksoa. Ei juma mulle riittää sellanen vähän reilu kymmenen xD No tosin Inuyasha on pitkä muuta kiva.. Sitäkään en kyllä ole muutamaa jaksoa pidemmälle katsonut. Ainoa mitä jaksaa on... pokemon! : D hah lapsi kun olen.

Ommm jäin katsomaan jotain Fullmetal alcemist videjä tubesta... peleihin en enää jaksa vastata ;__; Ei oo helppoa olla Henna.
    *lagaa*

Hurr heittäkää joku kaveria Konekolle xD Haluisin päästä pelittää sillä :3
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Huhti 06, 2010 4:09 am

Ei täällä kukaan vielä nuku ^^ Tai en minä ainakaan. Harry Potteria on tarkoitus katsoa. Päätin tulla mainoskatkon aikana sammuttamaan koneen, mutta kuinkas sitten kävikään...

Haaa etenin Bleach-animessa 3 jaksoa. Sitten taas venailen kuukauden seuraavaa mangaa, luen sen ja katson seuraavat pari kolme jaksoa animesta. Kun haluan lukea kaiken ensin mangana...
    Ovatko fillerit ärsyttäviä? Juonesta riippumattomia lisäsysteemejä, jotka eivät oikeastaan liity oikeaan tarinaan? Kuulostaa pöhköltä, hmmmh. Tai mistä minä tietäisin, mutta kuitenkin ^^

Hmm minusta voisi ehkä saada peliseuraa sen jälkeen kun saan hahmoni Ryu-kunin valmiiksi. Kauankohan siinä menisi? En lupaa mtään.

Ooooooo elokuva jatkuu. Hei hei ^^
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ti Huhti 06, 2010 4:18 am

Omjom *hotkii leipää*
    Mäkin mietin josko potterin katsoisin, mutta kun tuo samainen pätkä on omana niin enpä sitten katsonut : D
    Örr vois pian valua lukemaan veljeni leijonamieltä x3 Se on ihuna kirja, muistan kun sisko luki sen mulle ollessani vielä sen ikäinen että ei lukemisesta oikein mitään tullut xD Taisin jo osata mutta onnettoman hidasta se oli. Toisaalta Tierra voisi olla tärkeämpi lukea ensin : P
    hee olen väsynyt, luin Ryu-kanin ja sitten aloin miettimään ruohometsän kansaa, sitä leffaa xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Huhti 06, 2010 8:26 pm

Ai että kanin xD Mitähän Ryuuza sanoisi, jos kertoisin tästä? ^^

Luettavaa nam. Minulla olisi biologian kirja. Läksynä oli lukea verestä kertova kappale. Mielenkiintoista... siis meinaan oikeasti. Veriryhmäsysteemit on oikeestaan aika kiinnostavia. Minä ainakin haluaisin tietää omani.
    Mutta jos ihan romaaneja ajatellaan, niin pitäisi saada luettua Kaari Utrion kirja Rakas Henrietta. Teen nimittäin Kaari Utriosta esitelmän, joten pitäisi lukea ainakin yksi ko. kirjailijan kirja. Ei siinä mitään, on se ihan hyvä kirja, mutta vähän erityylinen kuin mitä yleensä luen. No, vaihtelua (:
    Tänään voisin tehdä läksyjä hiukan aikaisemmin kuin eilen... Kello taisi olla 20:45 kun aloitin...?
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ke Huhti 07, 2010 2:06 am

Ehheh. Ja kuka on taas aktiivisesti tehny koulujuttuja tänään...
    Mä ten sen samaisen esitelmän F.E.Sillanpäästä ja pitäis lukea Hurskas kurjuus. se on vaan niin raskasta ja vaikiaselkoista tekstiä, että siinä pitää olla tosi skarppina koko ajan ku lukee.
    Käperryin sitte tänään korituoliin lukemaan ja siihen nukahin kivasti. Ei hajuakaan kui monta tuntia nukuin putkeen, mutta ei she mitään. Tänään voi sitte valvoa puolille öin ku ei saa kuitenkaan nukuttua enää xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Huhti 07, 2010 2:12 am

Okei Mitä tämä kertoo kirjasta jos sitä lukiessa nukahtaa...
    Kieltämättä Hurskas Kurjuus kuulostaa hieman tylsähkönoloiselta kirja.

Hmmm... peliin vastaamista voisikin jo harkita, olenkin aloittanut kirjoittamisen pari kertaa, mutta en vain jaksanut kirjoittaa koko juttua loppuun asti.

Aloin muuten tänään katsomaan Hetalia Axis Powersia, jokseenkin mielenkiintoinen sarja.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Huhti 07, 2010 2:43 am

Om hurskas kurjuus O.O Kuulostaa karulta. Meinaan oikeasti. Kurjalta.

Niin Son-chan voisi kivasti vastailla peliin ^^ Vastaa vastaa ^^

Eikös se Hetalia Axis Powers ollut se joku Toinen Maailmansota-juttu? Muistelisin että olet joskus maininnut... Hmm itse en tiedä kyseisestä sarjasta mitään. Paitsi että sillä on (ehkä) jotain tekemistä Toisen Maailmansodan kanssa. ^^

Ooo väsyttää. Voisinkin tästä kohta mennä nukkumaan... Olisin ehkä vähän virkeämpi kuin tänä aamuna olin, kun nukkumaan menin joskus kahdentoista ja yhden välillä. Ja nukuin... kuusi tuntia? Haluaisin nukkua enemmän. Oikeastaan olisi aikaa nukkua enemmän, mutta ei nyt vaan huvita mennä nukkumaan... Ristiriitaista -.-'

Minulla ei tainnut olla mitään asiaa. Kirjoitin silti. Hah.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ke Huhti 07, 2010 3:15 am

Huh kuulostaa tylsälle tuo Hurskas kurjuus ;__;

Omm Hetalia on oikein kiva anime : ) Oon kattonu jotain random jaksoja sieltä sun täältä, ainakin ne missä esiintyy Suomi<3 Huu se on ihana ku se sanoo Moi moi xD Joo mutta köh... Oikein on kiva.

Valvoin eilen lähemmäs kolmea vaikak väsytti ihan hemmetisti. Ei vaan "jaksanut" nukkua. Luin veljeni leijonamieltä kuten illalla totesin. Sitten suunnittelin myös vähän ropehahmoa yhteen koira ropeen. Ohhoh tajusin juuri että olen taas jälleen aivan liian monessa paikassa... Kahdeksassa O_O Ei, Yhdeksässä >__<' Millon opin vähän rajoittamaan.

Oon muuten ihmetelly ku porukat kirjottaa täällä harvinaisen pitkiä viestejä kerhiksessä. En missään muualla ole moiseen ilmiöön törmännyt. Jännää on tämä elämä x3

Örr.. Haluis pelata Slytä mut mutsi ei oikee tykkäis...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ke Huhti 07, 2010 3:29 am

Voi Jeesus Kristus Saa*ana! Mihin Hel*****n se mun viesti katos!
    Anteeksi rujo kielenkäyttöni. Mutkun ARRRRGG :M :M Kaksoispiste Iso M

:M:M:M:M:M:M:M:M:M:M:M:M:M
    Mötti mötti MÖTTI Foorumi :M

Kirjotin kauhia selitykset ja katoaa kaikki. Shaakeli. Kuka norppa tän järjestelmän on kehitellyt....
    Nyt en puhu enää mitään....
    Hienot sepustukset murtuneesta häntäluusta, Simpan pususta ja Dontsan varpailla tanssimisesta meni mystisesti jonnekkin No

Nää hymiöt on muuten ihan hitsin tyhmiä. ei mitään kivoja, eikä käytännöllisiä...

Valitetaan vähän lisää. Norppia kaikkialla. Murh...

eikä pääse etes pelaamaan... Turinan päivitykset on muutes hiukan jääny sen jälkeen ku aloin pelata täällä aktiivisesti. Ehheh... Mut tänään aloin jo tehä, tosin omaa lootaami, mut kuitenki, mutta sitte Make tuli tekeen töitä nii oli pakko häipyä.
    Nyt vois mennä koisiin, vaikka hiukan epäilen, etten saa unen pässtä kiinni ku Nukuin niin pitkään alkuehtoosta... Mutta aina voi lukea Hurskasta kurjuutta... Njäh
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ke Huhti 07, 2010 3:35 am

Voi ei >___<' Muistan kun itse kirjoitin tänne myös hirveän, suorastaan tajunnan räjäyttävän viestin, ja hups, painoin sivua taakseppäin ja kaikki kakka katosi ;___;
    Nää hymiöt on tyhmiä : o Mun puolesta vois heittää veks xD ei tarviis varoa minkälaisia hymiöitä laittaa ettei tuu sellasia hirveitä kelta naamoja :/
    On se kun pitää laittaa kaksoispiste väli Dee : D ettei tule Very Happy
    Joo köh kaikkia kinosti, mutta sehän kuuluu asiaan 8D
    Inu ei osaa olla aktiivinen, vai osaako? Sen saatte tietää ensi numerossa... *hiippailee mystisesti ympäri huonetta*
    Eikun... Jooo... tota noin öö.... Pikachu ukkosisku! Muahhahahahha *sekoaa*

Huomenna menen giganttiin katsomaan onko Pokemon Soulsilver ilmestynyt : ) Se on mainio peli jonka kävin sieltä varaamassa mutta se on myöhässä ;__; Hemmetin pokemon friikki... Ne pelit on oikeesti ihan järkyn hyviä! xD
    Kinosti joo...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ke Huhti 07, 2010 9:10 pm

No, foorumi nyt on kiva heppuli joka kirjaa sinut itsekseen pihalle jos et ole aikoihin liikkunut sivulla... Epäkäytännöllistä, mutta niin se vain menee.
    Voisin muuten ehkä saada nuo hymiöt pois, jos oikein päivitysintoiseksi heittäytyisin. Tai eihän se olekaan haastava homma. Mutta en tiedä sitten, että jääkö joku niitä keltanaamoja kaipaamaan...

En ole tietääkseni koskaan pelannut minkäänasteista Pokemon-peliä. Telkkarista katselin kyllä Pokemonia lauantaiaamuisin joskus... monta vuotta sitten ^^ Nykyään olisin varmaan aika kujalla, jos joskus sattuisin telkkarin avaamaan Pokemon-aikaan ^^

Hmm taidan tästä lähteä pelaamaan sählyä. Hei hei (:
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Huhti 07, 2010 9:15 pm

Haa. Pokemon on ihan hyvä sarja. Ja Inu en mäkään nyt kovin aktiivinen ole peleihin vastailemisessa.

Meillä oli tänään äikkää ja meidän varsinainen ope oli poissa ja sitten meillä oli sijainen, josta en nyt kauheasti pidä ja sitten me tehtiin tehtäviä työkirjasta ja opiskeltiin, vaikka melkein kaikilla luokkalaisillani on vielä kirja, jota me luetaan äikässä lukematta. Hyvin järkevää toimintaa.
    Ja kaikkia ihan varmasti kiinnostaa, mutta ei se mitään kerroinpa kuitenkin

Vois kans lähtee sählyyn, toivottavasti se tällä kerralla ei mene kovin kauheaksi riehumiseksi, niin kuin se yllensä menee.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* To Huhti 08, 2010 9:16 pm

Meidän äikän opettaja oli myös poissa tänään... No vau, meillähän on sama opettaja, vaikka eri luokilla ollaankin ^^ Mutta siis, meillä oli myös sijainen (varmaan sama kuin teilläkin) ja kirjoitettiin ajatuskarttaa 'Realismin ajasta'. Samalla käytiin sitten läpi romantiikan aikaa ja naturalismia. Ja esitelmien pito lykkääntyi! Enemmän aikaa tehdä se, jee ^^ Tosin opettaja odottaa niiltä esitelmiltä enemmän nyt, kun saatiin lisäaikaa...

Ja sähly oli taas riehumista... Nyt katkesi minun pinnani, hitto vieköön. En mene sinne enää. Pelaan yksin kotona olohuoneessa, rikon telkkarin ja olen miljoonan velkaa isälle, mah. No en kyllä pelaa kotona. Hajotan vielä oikeasti jotakin...

L:n teeman soittaminen kitaralla on muuten kivaa. Tuli vain mieleeni ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Huhti 08, 2010 10:00 pm

No niin tiesinhän mä ettei siitä sählystä tule mitään, ja sen takia en viitsinyt edes lähteä, kun ekaksi hokasin tarkistaa ketä sinne tulee,joten olin sen ajan kotona ulkoilutin koiran, tein kääretortun ja katselin Bleachia ja vatasin peliin, niin kuin varmastikin huomasit Marsu.

Hei jes. Vihdoinkin ensi viikolla Bleachissa jatkuu oikea tarina fillereiden sijaan ja vihdoin, tulee Ichigo Vs Ulquoirra tappelu. Ja muutenkin se jäi hyvin mielenkiintoiseen kohtaan.

huoh. Tänään pitäis bvielä tyhjätä tiskikone jä vähän järjestellä keittiötä, ku äiti tulee Hesasta tänään ja alkaa heti huutaan jos keittiö on kauhean sotkuinen.
    Ja sitten vois tehä läksyt. Äikästä tuli aukeama tehtäviä ja enkusta on huomenna joku konditionaalitesti. ärsyttävää. Onneks ens viikolla ei tarvi tehä läksyjä tet-viikon takia.

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 1:21 am