Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218
    Ikä : 30

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 7 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Miuku Su Maalis 28, 2010 6:49 am

Arvatkaa vaan ketkä on ihan hohteessa istunut keittiön pöydän vieressä tökkimässä huovutusneuloilla villa vaanhtomuoviklimppien päälle viimeiset 4,5h? Arvatenkin minä ja mamma xD Ja Leevi luonnollisesti, mutta hän kyllä jo natisi aikaisemmin nukkumaan.
    Tehtiin mamman kanssa yhteistöin iso ruskea kana, jolla on keltaiset siivet, keltainen pyrstö ja luonnollisesti punainen heltta. Ja sitten Leevin kuningasajatusta noudattaen kaivoimme kanan persuksiin kolon, mihin saa piilotettua kananmunan. Ei jestas meillä on taas ollu köyhät huvit, mutta ei se mitään. Ei maltett lopettaa millään ja kello on... varttia vailel yksi yöllä xD Leevi jo ihan murehti että mitä äiti mahtaa sanoa, ku nukkumaanmenoaika on klo 9.00. Sovittiin, ettei kerrota äitille miät mummun ja tädin kanssa on sätätty yöllä xD

Oli ihan pakko tulla jakamaan tämä tieto kanssanne ja nyt nukkuun =D

Hei habahaba taas ihan oma sivu ♥️

30.3.

Miksei kukaan keskustele mitään? Miksei täällä ylipäätään tapahdu mitään. Tylsää keskustella yksinään.
    Mut hei kuulkaas ihmiset, mä olen totaalisti aktivoitunut pelaamaan. Ties kui monta viestiä viime perjantain jälkeen jo lähetetty. Olen hei ihna ylpeä itsestäni =D Tosin Turinan päivittely vähän jusee nyt, mutta älkää antako sen häiritä =D
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viestien lukumäärä : 115

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 7 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja inulove Pe Huhti 02, 2010 2:58 am

Minä keskustelen : P
    Välillä on vain liian laiska kirjautumaan sisälle asti xD No juu...
    Heh tänään on mennyt jokseenkin kovaa. Oli äikänkoe joka meni päin joulukuusta ja sitten oli kaunis hartaustilaisuus jossa oli jännä pappi joka "haukku" meidän hymyä XD Oikeesti aika reilua...
    Sit oli jotain oikein hyvää ruokaa. Ja mäkunluulin et kouluruoka on aina pahaa O_O
    Nojoo sit koulunjälkeen menin kaverille ja niillä on ihana koira, se on 3kk suomenlapinkoira<33 Aww se on sulonen, ja kun se on vielä puremisiässä niin uih : ) Tosin vaatteet kärsi.
    Ja tietysti tehtiin suklaakiisseliä. Sitä pitää tehdä aina ja syödä aina ja nams. Ja tietysti mä aloin vammata jotain.
    Minä: "Homehdutko... *totaalinen repeäminen*
    Kaveri: *kurtistaa kulmiaan kysyvästi*
    Minä: "ÄÄ osaan puhua, piti sanoa että ootko koko loman kotona!"

Että joo... ja viimeviikolla sitten toisella kaverilla O_O
    Minä: *osoittaa googlea* "Kirjota tonne vagina." *hiljenee ja repeää tajuttuana mitä sanoi*
    Kaveri: "Öö anteeks mitä..." *katsoo huvittuneena*
    Minä: *nauraa edelleen* "Sori piti sanoa Bulbasaur!"

Huh huh että osaan O_O Mä oikeesti sanoin ihan jotain muuta vaikka piti sanoa jotain muuta (järkevä lause). Siis mun ei ollu mitenkään tarkotus sanoa noita ekoja : D Heitin kaiken ihan vahingossa... En ajatellut mitä sanoin enkä sanonut mitä ajattelin.

Jauh, ois peli mutta on niin laiska olo että en tiedä jaksanko vastata : D nyt kyllä inspais hiukan enemmän, mutta ois kiva hahmoakin tehdä ku pitäs vaan saada se luonne kasaan.

Huovutus on kivaaaaa.......

E: Jes sain tiedot postattua xD
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Huhti 02, 2010 3:55 am

Jee kivaa, pääsee höpöttämään =D
    Joskus tosiaan menee "hiukan" lujaa itse kullakin xD Tänäänkin olin pitkällä kärrylenkillä ponin kanssa. Alkulenkistä oli ihan hissukseen, mutta åuolivälissä ku oltiin ihan totaalisti sivistyksen selän takna metsässä, aloin lauleskella valinnaisen musiikin esitysbiisejä. sitte ku päästiin kylälle, lakkasin laulamasta mutta sitte aloin höpöttää. Ja puhua papatin koko loppumatkan. mä ihan tosi toivon, ettei kukaan ollu kuuntelemassa kun puhun itsekseni/ponille, miten sen nyt haluaa ottaa xD

Hei muuten jee, pääsiäisloma alko! Huomenna on jonkun isotädin synttärit. Tylsää, mutta on ihan hyvä nähdä häntäkin, enne ku kuolla kupsahtaa. Ku en oikein tunne isän puolen sukua kunnolla ja olis korkea aika tutustua. Eka setäkin on jo kuollu. Ihme, että isotäti yleensäkään elää enää. Joo, ja nää on sen kasikymppiset. Eli hän on siis mun mummua jonkun verran nuorempi. Normaaleitten teinien isomummut on sitä ikäluokkaa ku mun mummu.. Mut ei ole mun vika että mä olen iltatähti ja vanhemmat molemmat turkasen vanhoja.

Sitten lauantaina luvassa japsimeininkiä xD Kolme Studiogiblin elokuvaa putkeen ja olistarkoitus tehä shusia. (miten ikinä kiroitetaankaan) Merilevää, joka on epäilyttävän väristä ja raakaa kalaa samassa klimpissä... Jokseenkin antiherkullinen ajatus, mutta kaikeka pitää kokeilla. Ja onneksi sain sentään tunkea ruokalistaan kurkkusmoothien! Se näyttikin jo niin epäilyttävältä, että sitä on pakko kokeilla xD

Joo enka mä taas hölötä xD

Mut sitten ehkä maanantaina ratsastaan Dontsalla ja Patrillaa. JEE! Viimeksi pääsin hiihtolomalla, mutku on ollu vähän härdelliä. Kokeita ja vauvoja ja kaikkea =D

Ja nyt meen vastaamaan peliin =D
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Pe Huhti 02, 2010 4:01 am

Oaa mitkäs leffat sieltä tulee? : ) Mä en ole ihan perillä taaskaan kaikesta.

omm mutsi murisee siihen malliin että taitaa olla parasta alkaa valua koneelta pois : D
    Huu sain muuten uuden kännykän kun edellinen hajosi, kerroinko jo? Kiinnostiko ketään edes, ei xD Nojaa...
    Lainasin muuten kaverille pari ekaa Pokemon leffaa. Miks kaikki katto mua vähän outona ku laukku täynnä VHS:iä : D
    *miettii jaksaisiko valua pois*
    lomalove<3

Omm hevoset ja ponit, sunmuut otukset on kivoja : ) Tosin arkana en mokoman selkään uskalla kivuta, saatisitten pitäisi ajatella että se liikkuu O_O'
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Pe Huhti 02, 2010 4:53 am

Me katotaan Marsun*, Son-chanin ja ehkä Jen-chanin kanssa Tuule laakson Nousikaä, Naapurini Totoro ja joku kärpäs-juttu... Nii tulikärpästen hauta. Siis DVD:ltä akikki. Totoro tulee kyllä viikonlopun aikana joku päivä, mutta katotaan seki levyltä. Mulla on ollu Totoro omana melkein vuoden, enkä ole vieläkään katsonut sitä... Ehheh. Kerran piti katsoa Son-chanin kanssa, mutta se oli mystisesti hukassa siinä repussa, joka oli ollut mukana siskolla. eli siis se leffa on käynyt Piikkiössäkin siskon luona, enkä silti ole saanut katsottua...
    Joo, mutta nyt viikonloppuna katsotaan. Jee.

Pokemoneja, jee. Olen aina ajatellut ne vain ja ainoastaan pienten lasten ja Son-chanin viihteeksi, mutta kaippa niitä sitten joku muukin vähän isompi katsoo kuin Son-chan. =D
    tosin Code Lyokoa ja Huntikia en silti ymmärrä. Sun muita, mistä 9-vuotia siskonpoikani ja Son-chan keskustelevat keskenään hyvin asiantuntevasti. hohhojaa, sori vaan. Ole ehkä hiukan mielellisesti rajoittunut tai kalkkismainen ymmärtääkseni lastenohjelmien saloja 15-kesäisenä.

Hevoset on kauhian kivoja ♥️ Kivaa vastapainoa tuntiratsastukselle tuo Patrilla ja Dontsalla meno. Ku ne on sellaisia n. 160-180 cm heposia. Isoliikkeisiä ja vähän säheltäjiä, eikä ne aina muista katsoa keikkuuko ratsastaja kotiin asti selässä, vai jäikö matkalle. Mut ei se mitään, ratsastus on huippua. Nyt otan kaikki ilot irti tunneista ja kaikesta, kun viimein sain syksyllä aloittaa tunnit monen vuoden tauon jälkeen. Ja sitten pääsee välillä metsään tuulettamaan aivoja ihan ilmaiseksi näillä kyseisillä lämminverisillä. Sen lisäksi tietenkin hoidan edelleen Shettistamma Lindaa. Tänäänkin olin siellä ja voi että. Mummo ei ikinä lakkaa ihastuttamasta. Olen hoitanut ponia 5,5 vuotta, enkä todellakaan aijo lopettaa vielä aikoihin. En edes ensi vuonna, vaikka muutan toiselle paikkakunnalle lukioon. Silloinkin on viikonloput aikaa viettää mummon kanssa ♥️ (mummo-nimitys tulee siitä, että poni on 25 v. ja 7 varsan mummu)
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Pe Huhti 02, 2010 5:54 pm

Ohoh 5,5v : o Sehän on aika hyvin. Heh mun ensimmäinen kerta hevosen selässä oli täys fiasko. Pikku inu menee kiltisti talutusratsastukseen ja kipuaa otuksen selkään. Ohoh hupsista kohta se heittääkin selästä ja mä juoksen itkien mutsin luokse ;__; Taitavaa.... Eka kerta ja talutusratsastus... eh...

Hee ei pokemon mikään pikkulasten juttu ole : D (ellen sitten ole pikkulapsi joka on sekin hyvin mahdollista :') )
    Omm mä olen niin suuri pokemonfani että ei mitään rajaa. Ää pokemon jaksot ja leffat on ihania. Niissä on paljon legendaarisia repliikkejä mm."Oletko varma että yöpuku on sopiva asuste pokemonkoulutukseen, taidat olla valmis menemään nukkumaan." "Olisipa housut." "Ash on poika ja ystävä, ei poikaystävä!" "Bulbasaur siemensyöksy!"
    Ja sunmuut xD Jeesh, korttejakin löytyy reilusti yli tonnilla : D Haah olen siinäkin oikein taitava, tuhlaamisessa nimittäin.
    Pokemon♥️

Ouch sisko tulee taas tänään käymään ;__; yh ku en jaksa Jenni-Emiliaa (vai miten nyt kirjoitetaankaan xD).
    Hemmeti heräsin tasan kaheltatoista ja nyt pitäis siivota... Mutsi muuten nukkuu vieläkin O_o' Ihanat nää meidän nukkumisajankohdat. Minkä sille voi että tykkään valvoa myöhään.

Ää Totoro on ihana<3 Tulikärpästen hauta, se on jotain aivan uskomatonta. Aivan järkyttävän surullinen, mutta siis valtavan hyvin tehty. Siis wow, yksi lemppareista ehdottomasti.
    Naucikaa en oo nähny ;__;

*pyörii lattialla*

E: Inhoan noita keltanaamasia hymiöitä jotka tunkee joka väliin xD
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Huhti 02, 2010 7:57 pm

Hmm moi ^^
    Ai että kun rakastan W-laniani... Nettiyhteys on melkein toimintakykyinen. Eilen ei toiminut ollenkaan. Sain koko ajan leikkiä vianmäärityksellä; Vianmääritys-Yhteysongelmia-Piuhat irti nettiboksista-Piuhat takaisin nettiboksiin-Netti toimii 1,5 minuuttia-Vianmääritys-Yhteysongelmia-Piuhat irti nettiboksista-ja niin edelleen. No mutta, nyt toimii taas. Ainakin vähän aikaa. (:

Aa Totoro, Nausicaä, Tulikärpästen hauta ja sushia... Ja Micchin kurkkusmoothie. Juot sen sitten yksin, jos meille ei maistu ^^ Mutta onhan se kieltämättä mielenkiintoinen juoma; kurkkua, salaattia, limetinmehua ja kivennäisvettä... Kuulostaako houkuttelevalta? Mmh.

Hei en minäkään aina osaa puhua, jos se lohduttaa, Inu ^^ Selitykseni menee silloin tällöin tähän suuntaan: ''Tiesittekö muuten ettäääääääh sqrrlll ängäng äläläöööööö sqwäng!'' Ja seuraava repliikki on: ''Siis tarkoitin että...'' Joku on taitava. Kuka oli taitava? Minä xD

Hevoset ja ponit on kivoja ^^ Ratsastaminen on ihanaa. Sääli vain, että kaikki ratsastuskoulut on ihan turkasen kaukana. Sukulaisilla on kyllä hevosia, mutta ne ovat kaikki ravureita.

Voisinpas alkaa tehdä jotakin hyödyllistä, vaikka äikän esitelmää... Öh en jaksa. Ehkä vain alan katselemaan Bleachia ^^ Vieraskirjan voisi tosin tarkistaa ensin.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Pe Huhti 02, 2010 8:14 pm

Huaa inu kävi eilen terrorisoimassa vieraskirjaa :'P
    Äh imuroin koko kämpän ja sitten pesin vessan ;__; Nyt oon ihan kuollut. Mä kuuntelen Laputan endingiä, se songi on ihana. Jauh tekis mieli katsoa Inuyashaa mutta en muista missä jaksossa olen menossa xD Sitten Kannazuki no mikoakin vois katsoa mut taas toisaalta oon kattonu sen niin monesti.. Kompromissi, en katso mitään : D

Phiuu... Vois väsätä uuden avan ja ehkä allekirjoituksenkin.

PS: Millon mä opin kirjoittamaan?! x3
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Huhti 02, 2010 8:50 pm

Kävin kurkkaamassa "terrorisoitua" vieraskirjaa ja kappas - löysin kissan ^_^
    Hyväksyin siis uuden hahmosi, Inu. Oikein hauska veijari vaikuttaisi olevan!

Hui hitsi muuten, kuinka pelästyin. Kirjoitin ihan normaalisti viestiä tänne ja yhtäkkiä poks. Olin kai painanut jotain ihmeellistä näppäinyhdistelmää, sillä onnistuin kadottamaan tämän keskustelupalstan. Onneksi löysin sen taas ja siirsin takaisin. Huh, se oli pelottavaa.

Minullakin on muuten taas uusi hahmoidea. Ja tämän hahmon ehkä joskus saan niinkin valmiiksi, että voin laittaa tiedot tänne foorumille. Jotenkin aika useat hahmoideani ovat vain jäänet jonnekin Microsoft Office Word-tiedostoihin. Hmmh.
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Pe Huhti 02, 2010 8:55 pm

Heh : D Miullakin ois vielä pari toteutettavaa hahmoideaa ja jotain sälää olenkin jo kirjoitellut x3 Toinen olisi sellaneinen Tiikeri(Siideri)ja toinen random nimeltään Kage, onko ns. varjo yookai mahdollista tehdä? : D
    Mä vähän ihmettelinkin kun tää töpö oli jossain ihan oudossa paikassa : D

Ää sisko tuli ;__; Hyvästi elämä
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Huhti 02, 2010 11:21 pm

Varjoyookai? Siis yookai, joka on varjo? Sellainenhan olisi mielenkiintoinen. Kyllä sellaisen varmaan saa tehdä, mikäli onnistuu siinä niin että sillä on mahdollista pelata.
    Hmm tuli mieleeni se järvi Inuyashasta. Se yookaijärvi ^^

Minun rakas uusi ehkä-tuleva-hahmoni on 15-vuotias ihmispoika, nimeltään Ryuuza. Täytyisi vielä viimeistellä ulkonäön kuvausta ja ehkä hiukan selkeyttää luonnekuvausta... Mutta jotenkin on sellainen fiilis, että hän saattaa ilmaantua tänne vielä jossakin vaiheessa ^^

Inu muuten(ei kai haittaa jos sanon vain "Inu"?), oletko pelannut Okami-nimistä videopeliä? Tuli jotenkin mieleen tuosta Konekon aseesta. Okamilla oli osana aseistustaan 'taivaallinen sivellin' tai jotain sinne päin...
    Tuli Okamista mieleeni, että jumitan siinä aika tehokkaasti... En yhtään tiedä, mitä pitäisi tehdä seuraavaksi...
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove La Huhti 03, 2010 12:55 am

Juu Inuksi voi kutsua : )
    Jeesh toki olen Okamia pelannut<3 Sehän on aivan huippu peli. En itseasiassa ole edes ajatellut että Konekon aseellaa olisi joku yhteys sinne : D Jos totta puhutaan inspis lähti Inuyasha mangasta numero6, siitä kun siinä oli se maalari joka teki niitä oneja ^^'

Huu mietin että josko Kage olisi sellainen ihmismäinen joka sitten osaisi tavallaan "sulautua" varjoihin x3 Herralla olisi korppi kavereita xD
    Tuliaseethan on kiellettyä? Voiko hahmolla olla mm. pieniä pommeja tai ilotulitteita? Entä savupommit? xD Ruutihan oli jo keksitty joskus 800-luvulla? *Miettii*

Hee jännää 7v siskontytär oli lainannu kirjastosta hopeanuolen leikkaamattomia ja katoin niitä sit sen kanssa : D Heh Hopeanuoli on hyvä anime vaikka jotkut seikat vähän häiritsevätkin. Tykkään enemmän weedistä, mutta sen taas pilaa aivan karmaiseva anatomia O_O'

Tajusin muuten vasta nytten että käytän aivan järkyttävästi hymiöitä kirjoittaessani. Älykäs huomio.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Viesti kirjoittaja Sonsku La Huhti 03, 2010 1:54 am

Hee. Hopeanuolet on kivoja, paitsi ne suomidubit oli aika kamalia, tosin en muuta muista, kun katottiin ne leikatut versiot Marsun*n kanssa muutama vuosi sitten. Weeditkin on kivoja, tosin mulla on ollu se viimenen DVD muutaman kuukauden omana, enkä oo vielä kattonu sitä kertaakaan. Tai siis olen nähnuyt sen mutta silloin se oli vuokraamosta lainattu.
    Tosiaan välillä tarvitsisi käyttöön Marsu-Suomi-Marsu-sanakirjan xD.(ei millään pahalla Marsu).

Heh tulin taas juttelemaan jotain turhha tänne, muuta en silti vastaaehkä vbieläkään peliin.
    Huoh. Huomenna pitäis isän kanssa mennä kasaamaan pääsiäiskokkoa naapurinkalliolle. Meillä on siis perinteenä pääsiäiskokko, koska äiti on pohjanmaalta kotoisin jossa on tapana pitää se.
    Sen kokon tekeminen on sinänsä aika rankkaa, koska isä kuskaa keskustaan tyyliin jonkun homehtuneen heinpaalin ja kasaa sen päälle vähän puuta ja mun hommaks jää kasata rakennelman ympärille, jotain oksia ja muuta puusälää, ja sen aikaa iskä heiluu jossain ihan muualla ja mä saan tehä sen kaiken ihan yksin´aaarrgghhh. Sillai se ainakin viime vuonna meni...

Ja tosin enpä tiedä onko äiti kovin armollinen Totoro- suunnitelmaa varten, kun ainakin se tänään sanoi, että kokko (tai valkea, niinkuin äti sitä kutsuu) pitää tehä ensin.
    Koitan olla nopea Marsu ja Micchi.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Huhti 03, 2010 2:31 am

Enpä osaa sanoa vielä oikein mitään noihin ilotulitteisiin tai savupommeihin... En ole kauheasti perehtynyt aiheeseen. Koitan saada selvyyden niiden soveltuvuudesta peliin ja ilmoittelen sitten, jos muistan ^^' Jos en muista, niin kysy joskus uudelleen (:
    Ja Okami on tosiaan hyvä peli. Itse olen vain jumissa, kun en tiedä miten jatkaisin...

Hopeanuoli on ihana, tosin suomidubit on jotakin niin kamalaa etten tiedä mihin vertaisin... Daisukelta on jäänyt sellainen kuolematon repliikki: ''Et saa viedä Hopeanuolta, se on minun!'' Kuvittele tuohon se äänensävy... Mmh.
    Weediäkin rakastan ^^

Marsu-Suomi-Marsu-sanakirja voisi olla useammallekin tarpeen, nyo. Silloin tällöin vähän vaikuttaa siltä. Nyo!
    Onnea Son-chan, pärjäile sen kokon kanssa (: Ja ole tosiaan ainakin hiukan nopea, sillä voin luvata että sinua odottaa pari salamoivaa silmäparia jos saavut paikalle yhdeltätoista yöllä <3 *lisää tähän samanlainen ilme kuin Bleachin Ichimarulla on*

Oi, minulle on vastailtu peliin! Lukemaaaaaaan!!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Huhti 03, 2010 2:40 am

Juuuh koitan olla nopea, mutta se riippuu ihan iskästä koska se alkaa tekeen sitä ja koska mun apuani tarvitaan.

Muuten Bleachiisa (hmmmm... hyvin yllättävää, että keskusteluni kääntyi siihen suuntaan).
    Niin Byakuya on nuorena söpö ja ihan päinvastainen kuin mikä Byakuya on nyt eli eloisa ja raivustuu Yoruichille.
    Joo ja Ukitake näyttää erilaiselta kun normaalisti sillä on pitkät valkoiset hiukset auki ja tässä ne on kiinni takana. Puhun siis menneestä ajasta jolla on animessa kuusi jaksoa ja niille jotka eivät tiedä niin Ukitake on yksi kolmestatoista kapteenista.

Joo ja mun piti kirjoittaa vielä jotakin joka liittyi Bleachiin, tai hohonkin muuhun aiheeseen, mutta en nyt saa sitä päähäni.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Huhti 03, 2010 3:08 am

Eli siis Byakuya ei ole enää söpö? *Ichimaru-hymy*
    *Kuvittelee Sonskun seuraavan ilmeen* Jooooooh, tajusin kyllä.

... jostakin syystä eilen iski kauhea hinku kuunnella Sanin kappale ''Kaikki laulut''. Kuulin sen viimeksi varmaan... viisi vuotta sitten? Kauan siitä ainakin on... Ja tänään olen sitten lauleskellut sitä itsekseni. Outoa, erittäin outoa. Mutta on se ihan hyvä kappale. Minä ainakin jotenkin jännästi tykkään.

Tuo Ichimaru-hymy onkin yllättävän käyttökelpoinen. Voisin alkaa käyttää sitä useamminkin... *kaksinaamaisia suunnitelmia*
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Huhti 03, 2010 3:16 am

Byakuya on yhä vieläkin söpö ja ehdottomasti hyvis. Mun koneen näppäimistö on hyvin outo, muutama päivä siiten M-näppäin ei suostunut toimiaan kunnolla nyt huomasin etttei piste näppäin toimi kunnolla. Outoa...

Ja Ichimaru.hymyn käytöstä: Se voi olla aikas lailla karmi´vaa jos sitä käyttää koko ajan.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Huhti 03, 2010 3:32 am

Paha mies. Paaaaaaaha mies. Paha. Ja mies. Kai. Väsyttää.

Näppäimistöllä on siis joku ongelma? Namskis. Näppäimistön ongelmat on joskus oikein mielenkiintoisia. Voi tulla kirjoiteltua mitä sattuu... En muista, olenko minä itse joskus kirjoitellut jotain randomia koneen näppäimistön takia...

Ai onko sellainen hymyily karmivaa?
    No ehkä se vähän on... Mutta tietyissä tilanteissa se on aikas hyvä hymy. ''Näkemisiin! <3'' (Bleach, luku 95). Ainoa oikea sana kuvaamaan sitä hymyä siinä tilanteessa: Suloinen. Niin suloinen.
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Huhti 03, 2010 3:34 am

Noo kieltämättä se hymy oli suloinen, mutta se ei ollut suloista, mitä Ichimaru oli juuri tehn yt.

Hah. kävin muuten pöllimässä naapurista tänään pajunoksia.

Jaaa. Byakuya oooon hyyyyväää miees. (väittelystämme ei varmaaan tule koskaan loppua)
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Huhti 03, 2010 3:42 am

No ei se mitä oli juuri tapahtunut ollut suloista, mutta se hymy. <3

Paha mies. Muuta en tähän sano.

Hmm voisin mennä nukkumaan. Huomenna olisi hyvä olla edes jotenkin virkeä, ettette Son-chan ja Mii-chan joudu sitten herättelemään minua, kun olen kuukahtanut riisikippoon ^^

Öitä nyo!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Huhti 03, 2010 3:43 am

Öitä vaan sullekin. Vois kans mennä nukkuun , mutta kun lataan Mp3 konella ja siinä kestää vielä vähän aikaa.
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku La Huhti 03, 2010 4:07 am

Hei jee ihmiset, olette aktivoituneet hurjasti! Ainakin viiteen eri topikkiin oli tullu uutta kamaa ku hetki sitten kirjauduin sisään. Tulin vasta äskettäin isotädin kasikymppisiltä. Siellä oli aika kivaa. Sit mun piti laulaa siellä. Olin varautunu laulaan "paljon onnea vaan" (tosi kekseliästä.. eh) Mut sitte me tietenkin laulettiin se yhdessä. sit vaan heitin hatusta Lautturin ekan säkeistön ja kertsistä jonkun oman version. Ja lopuksi "Viimeiset veneet" tosin nelossäkeistö jäi välistä, ku ei muistettu mamman kanssa miten se menee xD
    Aika randomia, mutta oli kyllä kivaa.

JEEEEE! Pääsiäiskokko! Kivaa jee jee, arvakkaa kuka menee kyylimään sitä taas! Ja siis jumankekka plikka (sonsku), kävitsä pöllimässä mun pihasta mun pajuja? Asiaan!
    Joo ei kai tullu lainailtua vähä näytelmää. xD
    Eikä ainakaan mee lujaa tähän aikaa ehtoosta xD

Oink oink jee...!

Mulla oli vielä joku muukin juttu tai ehkä useampia, mutta en muista enää mitään ♥️. Kivaa! On kivaa olla välillä vähän yksinkertainen ja leikkiä blondia xD
    Ei kai rakkaat veljeni taas kettuillu mulle tänään. Ja sain Akilta oikein kunnon limipesut ku käytiin perinteiseen tapaan hyppimässä viimesillä jäillä ja katsomassa omassa rannassa kui pitkälle uskallus ja saappaan varret riittää xD Vähän vaan heitin veljeä pallolla ja heti pyöritti lumessa. Tosin silloin en ollu vielä pahasti märkä, mutta siinä vaiheessa ku neljännen kerran heitin pallolla ja Aki pisti solmuun ja lykki naamaan lunta, nii alkoi olla jo märkä fiilis. En kai kerjää verta nenästäni xD Mutta sitä varten veljet on, että niitten kanssa saa tapella ja painia.
    Ja ikä oli..? 15 xD Mut syytetään Akia kans. Se on sentään 27 ja silti kyärää aina. Mut tosin, miehet ei kyllä ikinä aikuistu niin paljoa, että ne lakkais kiusaamasta pikkusiskoja =D Hyvä vaan, enää ei ketuta yhtään, ku sai tapeltua kahden viikon ketutukset pois xD

en kai hölötä taas xD
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove La Huhti 03, 2010 5:02 am

Jauu, mä oon ihan unessa ja silti kökin koneella ;__; Että mä osaan. Huomenna tulee nukuttua taas myöhään.. Just ku inspais ropettaa niin oon väsynyt ja sisko tunkee kylään xD Ei oo reilua ei.

Pitkästi kirjoitin enkä edes mitään järkevää sanonut♥️
    Nukkumaan, öitä<3
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viesti kirjoittaja Miuku Ma Huhti 05, 2010 12:03 am

Jee, nyt on leffat katottu. Hauskaa oli, sekä tänään, että eilen. Eilen katottiin tulikärpästen hauta, tehtiin shusia ja ehtoolla vielä Naapurini Totoro. Tulikärpästen hauta oli kauhian surullinen. Hieno, mutta kovasti surku. En oikein tiedä pidinkö leffasta vai en, ei oikein saanu "otetta".
    totoro oli ihana ♥️ Meinasin tänään katsoa sen uusiksi kun tuli väsymysangsti. Ihanan pirteä ja suloinen leffa.
    Meitin Shusi oli aika eksoottista xD Ihan hyvää ja ehkä ihan ohjeen mukaan, mutta melko mielenkiintoisen makusita. Ei pahaa, kyllä sitä söi, mutta ei mitään nannaa.Piparjuuri-wasabi-tönhä ola aika kaameeta. savu nousi korvista ku vähä maisto...
    Ja Kurkkusmoothie... Voi luoja. Se oli ihan järkkyä kamaa. Mäkään en pystynyt juomaan lasillista edes puoleen väliin, vaikka olen kaikkiruokainen, enkä jätä edes kouluruokaa. Sitten käytiin ruokkimassa kurkkusmoothiella kaloja ja sorsia. Suom. heitettiin möötit järveen xD
    Appelsiinikiisseli oli sentään ihan normai ja vielä hyvääkin xD

sit tänään ja tottiin tuule laakson Nausicaä. Yhtä hieno ku ennekin, oli sen nähny jo aikasemmin.

En ka mä taas elitä hiukan liikaa?
    No ihan miten vaan. Huomenna pääsee ratsastaan Jaanalle, JEE! On sitä jo odotettukin, että koska kerkiää.
    Tänään näki vaaviakin, ihanaa. Ihan yhtä suloinen kuin aina ja huusi ihan yhtä lujaa kuin aina ennekin ku joutu mun syliin... voi toista. Mä olen aika pelottava ♥️
    inulove
    inulove
    Yookailapsi

Viesti kirjoittaja inulove Ma Huhti 05, 2010 12:14 am

Hah selittää tai höpöttää tai mitään tälläistä ei voi koskaan liikaa :'P Ainakin minä tykkään lukea pitkiä viestejä ja onhan s emielenkiintoista tietää mitä muut on säätäny päivän aikana kun mä vaan lagin koneella xD
    Hurr Colordogsiin yritän väsätä hahmoa... Mä olen itse oikein tyytyväinen ulkkaan ja se inspis kivasti x3
    Ää haluan pelata täällä mutta ei ole pelejä xD onko tämä reilua? Uskoakseni joo... Mutta siis aivan harvinaislaatuinen inspis O_O' Vaikka en olekkaan tänään vastannut kuin yhteen peliin xD Ja niitä on ympäri nettiä aivan liikaa... voisin sanoa että reilut 20 ^^' Sittenkun unohda puolet jään tökkimään xD Yh liian monessa ropessa olen mutta ei sille voi mitään että on niin kivoja. Söpöjä ja pörhöisiä.

Omm siis ketkäs täältä tuntee toisensa IRL? :: D Mä en tunne ketään, mutta jotkut taitaa xD

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 5:44 am