Yookai Densetsu

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yookai Densetsu-roolipelin foorumi.

+2
Sonsku
Marsu*
6 posters

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viestien lukumäärä : 321
    Ikä : 29

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 29 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Sonsku Ma Marras 08, 2010 1:09 am

Hei,nmä tein samaan aikaan läksyja, joten leevi ite sääti mun kännykällä jotain, joten ei oo mun vika, keskityin matikan lineaarisiin suoriin sillo. Sitä paitti vaan pari niistä kappaleista oli Bleachista oli siinä Narutostaki yks ja Hetalian lopputunnarikin... Mut on se ihan kiva et sen musiikkimakua hieman jalostetaan... Ja sä oot kyl aika ilkee...

Jeps marsu* tarkotan just noita laskuja mitä selitit, toivottavasti ope ei sentäs kysy kauheesti nitä ja se on voi voi jos kysyy, en meinaa vieläkään tajua niitä...

Kaksvuotiaat pikkupojat on niin ihania, näin taas serkkuni tänään pitkään aikaan, vähän se kyllä ujosteli mua, mut se oli silti niin söpö...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viestien lukumäärä : 555

Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho - Sivu 29 Empty Vs: Euraasialaisen kaktuksen keskustelukerho

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Marras 09, 2010 2:49 am

Jei, Leeviä on koulutettu hieman lisää (tai Leevi on kouluttanut itse itseään, mutta ei sen niin väliä, lopputulos on kuitekin sama) x'DDDD

Njää, Soncchi, kai sä ne nyt jotenkin osaat ^^ Ja joo, pienet lapset on söpöjä ^^

Menee hermo ruotsin kirjoitelmaan >.<' Aattelin, että se ois helppo tehdä, kun pituudenkin pitää olla vaan vähän yli 100 sanaa, mutta nyt kun sanoja on 77 en enää keksi mitä kirjoittaisin... Ja sitten kun keksin jotain niin en osaa kirjoittaa sitä! Aiheenani on muuten suosikkikouluaineeni, ja kirjoitan sen kuvataiteesta.

Menee hermo skanneriin, kun se ei toimi/en osaa käyttää sitä. Voisihan sitä toisaalta tehdä niinkin, että kuvaan kuvan (xD) digikameralla ja laitan sitten sen koneelle ja Deviin... Jaa-a...

Soncchi, rooli jo D8
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Marras 09, 2010 2:54 am

No joo meni se koe ihan hyvin. Ja yks muuntaja laskukin oli, mut osin sen helposti...

Huh, tutkielma valmis, enää puttuu äidin oikiluku, ja sitten tarkistus ja sitten sen voi antaa opettajelle....

Já en ajtellut vieläkään roolia... sorppa vaan.
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Marras 09, 2010 3:03 am

Hyvä hyvä ^^

Hei kai muuten tiedät ne tiedot siitä mun japaninkirjasta, jota käytit lähteenä? Kun kysyit niistä joskus...

Okei, otan tuon edellisen "hyvä hyvä"-jutun takaisin. Myrts >_<
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Marras 09, 2010 3:07 am

ööööppppsss... Muut tiedän paitti sitä kustantajaa en... jottteeen marsuuu~

Tulipa pitkä viesti...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Ti Marras 09, 2010 3:11 am

Se kustantaja on Finn Lectura ^^

Ööö nyt pitäisi saada ainakin kymmenisen sanaa vielä tuohon ruotsinjuttuun... Ja ideat on loppu -.-' No, palautus on onneksi vasta keskiviikkona...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ke Marras 10, 2010 3:09 am

Jeee! Ihanaa sähköt palas!
    Joo siis tietämättömille meillä oli sähköt poikki jotain neljästä eteenpäin, ja tuli todettua, että aika käy pitkäksu ilman konetta, varsinkin jos Vampire knihgt anime on kesken...
    Eeennn kai oo tullu riippuvaiseks koneesta tai animesta eheeennn...
    4H-kerhossa oli kyllä mielenkiintoista olla ilman sähköjä...

No niin nyt on viimeinen versio tutkielmasta tulostettu, ei enää stressiä siitä, huomenna opettajalle, jes.
    Toisaalta mulla on kylää huomenna äikäntunnilla hammaslääkäri, joten en tiiä kerkiänkö näkeen opee. Jos siis ylipäätään muistaa hammaslääkäriin lähteä...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viestien lukumäärä : 450
    Ikä : 30

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume To Marras 11, 2010 10:55 pm

Hei ihmiset ei ole kiva kun on sairaasti kouluhommia eikä pääse koneelle ja sinä aikana on tullut miljoona uutta viestiä ja ja ja... *Byäääh* Äikän prosessikirjoitelmat on ilkeitä.

Juonipaljastus:

Bööö!

En kai suinkaan pelleile?

Tämä menee nyt vähän vanhaan asiaan, mutta minäkin olen nähnyt Rottatouillen! Se poika ja se tyttö on söpö pari! *Kuka ei muista nimiä lallallaa...*

*Itkee, koska ei opiskele japania* Siis, mitä Sonsku oli tekemässä? Esitelmää jostain kirjasta vai japanin kielestä? Kun puhutaan sekä kirjan juonesta että Marsu*n haastattelusta...

Voisi katsoa Hetaliaa jossain välissä, nytkun taas ehtii olla koneella. Wäääh Hetaliassa on suurin piirtein yksi tyttö neljää poikaa kohti... Miten tästä luulee saavansa parituksia mur... (Ja kukaan ei nyt möläytä mitään yaoista, kiitos xD)

Muuntajia? Miksi en muista yhtään mitään sellaista... Ehkä siksi että kaikki fysiikka menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos... Ainakin kokeen jälkeen.

Epistä teillä ihmisillä on kaikkia Leevejä ja kaksivuotiaita serkkuja ja ties mitä, missä mun pienet söpöt halittavat ja hellittävät on??? Bäääähh!

Olen aivan addiktoitunut yhteen biisiin, se soi päässä jo ties kuinka monetta päivää eikä lähde pois...

Pitäisiköhän minun muistaa tuoda Miukun Karinit viikonloppuna? ^^

Olin tiistaina siellä Juha Tapion konsertissa... Oliko joku muu? Se kirkko oli aivan täynnä, kaikki penkit aivan täynnä ja kymmeniä ihmisiä seisoi seinien vierellä... Ja tekniikka petti pari kertaa. Ja ilma oli aivan kammottava. Ja mulle pistettiin nimi väärään paikkaan isoslappuun >_<

Arvatkaa kuka onnistui heittämään kässäntunnilla kaavoina käytettävät kankaanpalaset, joita oli väkerretty tunteja, roskikseen ylimääräisten palojen mukana... *En ainakaan minä* No, siitä sitten vaan tonkimaan koulun roskakatosta. Onneksi niitä ei oltu tyhjennetty ja löysin ne ekasta roskapussista jonka avasin... Ja vanhojentanssipuvun teko voi jatkua. Nimim. Roskisryykkari... Ja onnistuin pelästymään filosofianopettajaa niin että kiljaisin luokassa tuntuvasti xD

Ei kai ole ollut yhtään ikävä tänne kun tuli tälläinen tynkä xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Marras 12, 2010 2:22 pm

Hei vähäks siistit noi liikkuvat hommelit...

Siis tutkielma piti tehä sekä kielestä että jostain saman kielenkirjailijasta... Hyvin kiinnostava aihe... kröhöm..

Ja mä en ainakaan ollu konsertiisa, kun olin 4H-kerhossa, jossa Marsu*n pikkuveljet onnistu säikyttää mut oikein hyvin... Seei ollu kovin kivaa...

Ja jei, oon nyt Hatanpäällä, aika tylsän näkönen paikka ulkoo,mut sisältä ihan kiva... Ootan täsä vaan kavereita, jokka tulee kans tutustuun...

Tampereen akateeminen kirjakauppa on mälsä paika, siellä ei ollu yhtään Trinity Bloodia tai Vampire Knightia, ja sitten ärsytti, tarvii sitte mennä Fantssun kattoon onks siellä Vampire Knightia, ja jollei oo niin joku kuolee...
    En edelleenkään ole mitenkään addktoitunut...

Vastailin muuten peliin Marsu* ^^

Meiän YH:n ope on niin ihana, päätti sitten antaa läksyks puolentoista sivun esseen EU:n toimielimistä... kuka jaksaa sellasia kirjottaa, en minä ainakaa...

Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Marras 13, 2010 12:32 am

Hei mä sain muuten katsottua kaikki loput Hetalian jaksot... keskiviikkonako se oli? Eli olen nyt ainakin melkein kärryillä siitä mitä ko. sarjassa on tapahtunut ^^
    Ja kyllähän sieltä saisi parituksia vaikka kuinka, jos... *huomaa sulkuihin kirjoitetun* Krrhm~~ laalaa, ei mitään~~

Mä aattelin tulla sinne Juha Tapion konserttiin, ois saanu kivasti yhen nimen lisää isospassiin, mutta luulin että se olisi vasta joskus ihan kuun lopussa tai sitten joulukuussa (miksi ihmeessä? O_o) ja tajusin sen sitten vasta keskiviikkona. No jaa, en ois kuitenkaan ehtinyt tulla kun oli vähän muuta sählinkiä sinä iltana... Piti mennä pitään lapsille kerhoa taskulampun valossa, sillä niitä sähköjä ei tosiaankaan ollut. Mutta se oli kyllä toisaalta aika hauskaa. xD

Filosofian opettajat on varmaan aika pelottavia... x'DDDD

Kiitoskiitoskiitos, Soncchi kun roolit! Elämäni sai taas sisältöä amamam. Hmm, niinkuin sitä ei muutenkin taas alkaisi olla, koeviikko tulee kohta ja angst.

Hei katsoin muuten eilen Fade to Blackin, kun vihdoin sain sen auki joltakin sivulta, jonka nimeä en muista. No, se kyllä pätkäisi jossain 50 minuutin kohdalla, mutta katselin sitten loput YouTubesta. Om se oli kiva elokuva ^^ Jotenkin vaan pahikset oli taas niin... rasittavia. Tai jotain. Vähän niinkuin se... se... Mikä ihme sen nimi oikein oli? Kusaka tms? No kuitenkin, se pääpahis/Hitsun entinen kaveri The DiamondDust Rebellionissa. Tai oikeastaan se ei ollut ihan yli-ärsyttävä, vaan ne toiset tyypit oli... Ne ihme siskokset tai jotkut. Äää no Sonsku tajusi, vaikkei kukaan muu tajunnutkaan. Haha... *syvä hiljaisuus* Tajusihan?
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku La Marras 13, 2010 12:44 am

Juu, kylklä tajusin, en sentäs ihan niin tyhmä ole.
    Fillerijaksoihin ja-elokuvien pahiksinn ei varmaan keritä tekeen niin mielenkiintoisia ja epä-ärsyttävämpiä henkilöitä, kun varsinaisessa sarjassa on. Elokuvan IchiRuki paritus oli kyll ihanaa...

Ja wuhuu löysin sittenkin pari trinyt bloodia, tosin suomlainen kirjakauppa myy niitä ihan riistohintaan, mutta ainut paikka josta löysin...
    Sitten hommasin koklme vampire knightia Fantsusta. Nyt on taas vähän lukemista...

Oleppa hyvä Marsu*^^
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* La Marras 13, 2010 1:07 am

HUOM! Varo juonipaljastuksia ensimmäisessä kappaleessa. Ne voivat vaikka purra ^^

Jooh, no ainakin voimme lohduttautua sillä, että rakas mäntti-ihku-limainen-huulikiilto-perhos-narsisti Aizenimme on taatusti mielenkiintoinen... Fade to Blackissa muuten oli aika paljon niitä kaikkien tyyppien zanpakutoita, lähinnä shikai-muotoja ja sitten muutama bankai~~ Ainakin Konjiki Ashisogi Jizou, Tensa Zangetsu, Hihiou Zabimaru, Senbonzakura Kageyoshi ja tietysti Daiguren Hyourinmaru ^^ Marsu* oli tosi iloinen~~ Samoin olin tosi iloinen siitä, että Kisuke oli myös mukana juonessa. Kisuke on vain niin... ultimate O_O

Trinity Blood on aikas jännä sarja ^^ Vampire Knightista en vielä tiedä, mutta Soncchin käytöksestä päätellen se taitaa olla ihan lukemisen arvoinen x'DDD
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume La Marras 13, 2010 11:14 pm

*Joutui juonipaljastuksen puremaksi* Auts se sattui...

Filosofian (Ja historian ja yhteiskuntaopin ja maantiedon sekä yläasteella että lukiossa, mutta mulle opettaa vaan filosofiaa nyt, yläasteella kyllä opetti historiaa ja yhden vuoden maantietoa muistaakseni) opettajat on pelottavia silloin kun ne ovat oven takana ja avaat oven niin ettet katso sinne ja se sanoo "pöö"...

Kisuke on ihana! ^^ *Yrittää peittää sitä, ettei tajunnut 95% siitä mistä puhuttiin*

Tuletteko te sinne Karibialle, Marsu* ja Miuku?
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku Su Marras 14, 2010 4:07 am

En tuu,ku se päivä oli ihan kökkö, aika vielä enemmän kökkö ja kaiken eniten siinä nyppii se, että siihen tarvitaan huoltajan allekirjoitus. hei oikeesti, tommoseen matkaankin lupa?!?!

Tän maan diktatuuri on ihan pylleröstä...
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Marras 14, 2010 5:00 am

Suomella ei ole diktatuuria, Micchi rakas...
    Ja huoltajan allekirjoitus voidaan tarvita, jos senkin täyty tietää mitä lapsi tekee, koska muutehan aioita ei välttämättä kerrottais huoltajille, ainakaan ne ei-niin-kovin-vastuulliset-tyypit...
    En kyl yhtään tiiä mistä puhutaan, mut oletan et jostain isos-jutuista, jossa olis matka kylpylään, tai jotain...

Nyyhkis... Vampire Knight on nyt sitte katottu, mut onneks se manga jatkuu vielä, ainut harmi vaan et se tulee vaan kerran kuussa yks luku...

Marsu* sulta unohtu, tosta Aizen listasta teehen adiktoituminen...^^ Mutta muuten aika täydellinen lista...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Marras 14, 2010 4:51 pm

Kyllä mä ainakin käskin varomaan niitä juonipaljastuksia, ei ole mun syyni jos ne satuttaa jotakuta... *mutinaa* ^^
    Ja ei se mitään jos ei aina ihan kaikkea tajua... Kyllä se siitä sitten joskus x'DDD

Mä en varmaan tuu... Sen verran on muutakin tekemistä nyt, ja eikös se(kin) ole samoihin aikoihin kuin koeviikko? O.o Muistelisin ainakin niin... Joo ja siis kyse on kylpylämatkasta. xD

Voi hitsi, arvasin että unohdin jotain! Siis nyt korjaan edellisiä puheitani *ja varoitan jälleen juonipaljastuksesta*: Rakas mäntti-ihku-limainen-huulikiilto-perhos-narsisti-teeaddikti Aizenimme! ^^ Kuulostaa ehkä karulta, mutta totta se on. Kyllä minä ja Soncchi oikeasti olemme kunnioittavia ihmisiä, ja kunnioitamme muita. Etenkin häntä. Mitä? Aizeniako? Eijei, nyt puhuin Toshirosta! x'DDDDD

Vaihdoin muuten japsiesseeni aiheeksi sittenkin mangan... Ja jos se ei käy niin se on sitten voi voi. Olen kirjoittanut sitä kuitenkin jo puolitoista sivua koneella ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Su Marras 14, 2010 5:32 pm

Joo, mä en nyt tosta Toshiron kunnioitamisestakaan ihan tiedä, tai sitten ehkä, jos ihaileminen lasketaan kunnioitamiseks, kyllä se taidetaan laskea... Joo äläkää kysykö, en tiiä ihan itekään mitä tarkotin...
    Ja mäkin haluan kylpylään... Karibia on kiva paikka...

Huh, nyt on isänpäiväkakkupohja leivottu ja se enää odottaa, et äiti tulee tekeen täytettä. Ei kai tullu yhtään avuton olo, ku ekaks en muistanu miten yksinkertainen kakkupohja tehään... Mut ihan hyvä siitä lopulta kuitenkin tuli.

Hei jee Marsu* on vastannut peliin ^^ vois vastailla siihen pian... (Ja asialla ei siis yhtään ole tekemistä viestimäärän kanssa...)
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Su Marras 14, 2010 5:43 pm

No nyt me voidaan sopia, että Toshiro-fanityttöys (mikä ihmeen sana tuokin nyt oli? O.o) ja -ihkutus lasketaan kunnioittamiseksi x'DDDD

Meillä ei ilmeisesti tehdä ollenkaan isänpäiväkakkua... Isä ei tykkää kauheesti makeasta. Mutta ihan ruokaa tehdään ja sitten varmaan käydään hieman kyläilemässä~~ Mä en kyllä tiedä oisko mulla ihan kauheesti siihen aikaa, kun koeviikkokin on ihan nurkan takana, mutta ehkä mä nyt sen verran ehdin...

Joooooooo, Soncchi voisi vastailla ^^ Ja minä voisin jatkaa taas manga-esseetäni... Sentään kaksi sivua on täynnä jo, mikä periatteessa riittäisi, mutta multa puuttuu vielä tästä tietoa!
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Ti Marras 16, 2010 2:59 am

No niin, Tänään selvisi toisen lukiokäyntini ajankohta: ylihuomenna tutustumaan tampereelle Tykkiin. Oli vähän yllättynyt olo, ku opo soitti mut toisiks vikalla tunnillaa luokseen ja sano vaan et joo tutustuminen olis keskiviikkona. En nyt ihan näin pian sen olettanu olevan, mut eipä oo sillonkaan koulua. Jesh. Pääsee taas Tampereelle Fantsuun...
    Ja torstaina on tutustuminen paikalliseen lukioon, joten vaan kolme normaalia koulupäivää...

Nyyh... sain luettua Nälkäpeli-sarjan viimesen osan ja se loppu oli ihana, vaikka mun mielestä Katniss kyl pääty väärän hepun kans yhteen, mutta sille ei voi mitään... Oli se nyt vähän selkeämpää lukee suomeks ku koittaa saada selvää enkusta. Tai siis muuten se olis enkuks ollu ihan kiva lukee, mutta kirjassa tapahtu niin paljon ja nopeesti kaikkee ettei ihan pysyny aina perillä tapahtumista.

Hah. selitinpäs taas jotain ja varmana kaikkia kiinnosti...
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Ke Marras 17, 2010 2:13 am

Miuku ei taida perustaa alaikäisyydestä...

Sonskuuuuu shaakhuli sä meet ohi !#¤%&)(? !!! Ilkeät koulutyöt.

Marsu*, älä nyt kaikkia kivoja asioita jätä pois koeviikon takia! *Itkee kun joutuu olemaan "yksin"* Vai tuleekohan Kaisa? Hmmm...

Luin tuosta Sonskun viestistä tuon "äiti tulee tekeen täytettä" vahingossa että "äidistä tulee täytettä" xD En kai ole pää sekaisin tai mitään?

Hei pidin tänään cosplaysta informatiivisen puheen! ^^ Ja pääsen lehteen ^^

Tykiin? Meidän entinen luokkakaveri pääsi sinne. Ja Miuku, kai ne mun terveiset Sampsalle pääsi perille? O.o

Anteeksi, en nyt ehdi vastailla peleihin...
    Miuku
    Miuku
    Teiniyookai

Viestien lukumäärä : 218

Viesti kirjoittaja Miuku To Marras 18, 2010 3:38 pm

No et saa Ai! Olen taas viikon joutunut venaamaan,e ttä vastaat... nyyhkis. ankiaa käydä aina kyttäämässä koneella , oletko sä vastannut, etkä sitten oo....

No joo, ihan miten vaan. On tosiaan ollu muutakin tekemistä kun vastaille peleihin =D Koeviikko ensi viikolla, KÄÄK! Enkä ole vielä aloittanut tosissani lukeen. Eilen selasin Fysiikan aluetta ja Usakin juttuja, mutta ei ne vaan jää mieleen. Tai oikeastaan Fysiikkaa on ihan turha edes lukea, koska kaikki on vaan jotain vammasta kertausta viime, tai edellisvuodelta. Osat on vitosen ja kutosen asiaa... *huoh* Noo, ehkä seuraava fysiikan kurssi on sitten vähän mielekkäämpi =D
    Tänään sentään päästiin säteiöyyn, se on kovasti jännää xD
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku To Marras 18, 2010 9:40 pm

Meiän paikallinen lukio oli aika tylsä, ainakin melkein heti Tykin jälkeen. Se paikka oli tosi kiva ja aattelin hakee sinne, tarvii vaan saada keskiarvo ihan sikahyväks, ku en oikein saa lisäpisteitä mistään. Tai no isoskoulutuksesta voi saada ja oppilaskuntatoiminnasta, mutta kun en oo kummassakaan ny ollu koin atiivinen. Ja kerhonohjauksestakin sai jotain...
    Nii ja meiän lukiossa huomasin mainostuksen aika selkeesti, tai no on sitä nyt kaikkialla, mut ny vasta se alko ärsyttää: Meiän lukiossa on kaikkee, ettei kurssien takia tarvi hakea muualle. Jos kulkee aamuisin Tampereell se maksaa, ja myöskin asuminen siellä maksaa ja nuori tarvitsee vanhempiensa tukea... ja blaa blaa blaa...

Tänään sato kivasti lunta... ja Ellivuoreekin on alettu jo tykittään, kohta vois päästä lasketteleen...

Ja kaikki mitä puhun liittyy taas kauheasti meneillään olevaan aiheeseen... (jos nyt sellsista ees on)
    Ai-no-Musume
    Ai-no-Musume
    Yookai

Viesti kirjoittaja Ai-no-Musume Pe Marras 19, 2010 12:34 am

Mmmmuuuuuurrrrrr toimittajat vetää omia johtopäätöksiään!!! Jos jollekulle tulee Tyrvään Sanomat niin lukekaa se etusivulla mainostettu kässä-juttu, se on meidän kässätunnilta... Mutta siinä on hirveä virhe!!! Se haastatteli mua siitä mun vanhojentanssipuvusta, ja mä oon suunnitellut sen itse ja se on uusrokokoo-tyylinen puku. Arvatkaa mitä siinä lehdessä seisoo? "Monet pukeutuvat vanhojen tansseihin pitkiin, nykyaikaisiin iltapukuihin, mutta hän haluaa siinäkin cossata." Siis miten toi cossaus liittyi siihen mun pukuun? Se ei todellakaan ole mikään cossi!!! Ainoa kerta kun mä puhuin sille cosseista oli kun kerroin mitä olen ommellut, sanoin että kaksi cossia... Sitä paitsi siinä oli peräkkäisissä kappaleissa lauseet "Olen suunnitellut sen itse" ja "...mutta hän haluaa siinäkin cossata." Se toimittaja ei kyllä ole yhtään kuunnellut mitä me sille puhuttiin! %¤#&?!!!

Anteeksi, Miukuliini, mutta koulutyöt menevät Hinchanin edelle ^^

Ja kaikki huomenna tänne meidän puolelle yllätysten yöhön! ^^ Meidän koululla on hienoa ohjelmaa kuudesta yhdeksään, ja mä olen siellä koko ajan!

Lundaaa! ^^
    Sonsku
    Sonsku
    Pikkuyookai

Viesti kirjoittaja Sonsku Pe Marras 19, 2010 12:44 am

Jeps. Mä luin sen haastattelun ja hieman kyl ihmettelin kans sitä cossaus-iltapukuhommelia. Muttaaa toimittajat on mitä on...

yyyyäää oklis kiva osallistua siihen yllätysten yöhön, mut oon sillo Turussa, no joo on MN-festareillekin kuitenkin kiva mennä. Mulla on vaan iso onglema en tiiä miten ssan sullottua mun makuupussin ja makuualustan pieneen rinkkaani. Makuupussin saa sullottua siihen sisälle, ja makuualusta jää siihen päälle, mut mulla ei oo käsitystäkään miten saan sen alustan pysyyn siinä päällä ku hihnat o hukkunu. No täytyy improvisoida jotain... ja se jonka kans meen sinne niin on partiossa...
    Marsu*
    Marsu*
    Admin

Viesti kirjoittaja Marsu* Pe Marras 19, 2010 2:36 am

Koeviikko, argh >.< ' Oon tänään koittanut lukea kauheen aktiivisesti fysiikkaa, nyt kun kerran oon lukenut psykan koealueen jo kertaalleen, mutta paljon luettavaa on vielä... Matikan, bilsan ja ruotsin kokeisiin valmistautumista en ole oikeastaan vielä edes aloittanut. Inhoan koeviikkoja... Toisaalta tykkään koeviikosta särjestelmänä, se on oikein kätevä jne., mutta työllistää joksikin aikaa ihan kamalasti. Viime päivinä on ollut ihan sellainen olo, kuin menisi kouluun lepäämään ja tulisi kotiin töihin... Kiinnostus on taas ihan muissa asioissa kuin keskivauhdin ja keskinopeuden eroissa. Haluaisin roolia, lukea mangaa, katsella animea, piirtää, suunnitella juttuja liittyen seuraavaan cossiini, jopa tapella skannerin kanssa!

Aaaaaaa, lunta~~ Olin niin äärettömän onnellinen kun huomasin aamulla että sataa lunta, ja oikeastaan se on pitänyt mieltä edes hitusen korkealla tänä synkkänä fysiikan päivänä x'D Joo, ihan tiedoksi niille jotka eivät sitä vielä tiedä, että rakastan talvea, lunta, jäätä, pakkasta ja niin edelleen. Ja sen takia saan joskus kummeksuvia katseita etenkin äidiltäni, joka ei näe talvessa käytännöllisesti katsottuna mitään hyvää -.-

Joo, on tosiaan tullut se haastattelu luettua ja ihmeteltyä ihan samaa... Mä oon jo kauan sitten tullut siihen johtopäätökseen, että toimittajilla on ihan omanlaisensa ajatusmaailma. Vielä en kuitenkaan tiedä, eikö ne vain ymmärrä ihmisiä oikein vain kirjoittaako ne niin kuin haluaa asioiden olevan. x'DDDD

Yyy mäkin haluan MN-festareille... Mutta ei, Marsu on kotona ja Marsu lukee fysiikkaa. :'< *lähtee etsimään Ryua* Ryuuuu... Sinun pitää nyt lohduttaa minua...

xDDDDDD

Sponsored content

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Kellonaika on nyt Pe Marras 22, 2024 1:19 pm