kirjoittaja Marsu* Pe Marras 19, 2010 2:36 am
Koeviikko, argh >.< ' Oon tänään koittanut lukea kauheen aktiivisesti fysiikkaa, nyt kun kerran oon lukenut psykan koealueen jo kertaalleen, mutta paljon luettavaa on vielä... Matikan, bilsan ja ruotsin kokeisiin valmistautumista en ole oikeastaan vielä edes aloittanut. Inhoan koeviikkoja... Toisaalta tykkään koeviikosta särjestelmänä, se on oikein kätevä jne., mutta työllistää joksikin aikaa ihan kamalasti. Viime päivinä on ollut ihan sellainen olo, kuin menisi kouluun lepäämään ja tulisi kotiin töihin... Kiinnostus on taas ihan muissa asioissa kuin keskivauhdin ja keskinopeuden eroissa. Haluaisin roolia, lukea mangaa, katsella animea, piirtää, suunnitella juttuja liittyen seuraavaan cossiini, jopa tapella skannerin kanssa!
Aaaaaaa, lunta~~ Olin niin äärettömän onnellinen kun huomasin aamulla että sataa lunta, ja oikeastaan se on pitänyt mieltä edes hitusen korkealla tänä synkkänä fysiikan päivänä x'D Joo, ihan tiedoksi niille jotka eivät sitä vielä tiedä, että rakastan talvea, lunta, jäätä, pakkasta ja niin edelleen. Ja sen takia saan joskus kummeksuvia katseita etenkin äidiltäni, joka ei näe talvessa käytännöllisesti katsottuna mitään hyvää -.-
Joo, on tosiaan tullut se haastattelu luettua ja ihmeteltyä ihan samaa... Mä oon jo kauan sitten tullut siihen johtopäätökseen, että toimittajilla on ihan omanlaisensa ajatusmaailma. Vielä en kuitenkaan tiedä, eikö ne vain ymmärrä ihmisiä oikein vain kirjoittaako ne niin kuin haluaa asioiden olevan. x'DDDD
Yyy mäkin haluan MN-festareille... Mutta ei, Marsu on kotona ja Marsu lukee fysiikkaa. :'< *lähtee etsimään Ryua* Ryuuuu... Sinun pitää nyt lohduttaa minua...
xDDDDDD